Évekkel korábban is kifogásoltuk a Győri EV6 szakasz táblázását. Kiépült utak hiányában akkor lehetetlen, ronda és időnként járhatatlan kerülőt javasoltak a sárga táblák.

Így néz ki:
https://www.youtube.com/watch?v=CmkG-9dkxRc

Jó hír hogy elkészült 13 km. bringaút Gönyűig. Ezzel lehetővé vált egy a hivatalos nyomvonalhoz -és a Dunához- közeli elvezetés.

A megoldás országos hatáskör, talán KKK ha még így hívják.
Sajnos már kevesen látogatják a honlapot ezért kérem AKI HALLJA ADJA ÁT!

Kedves MK!

Évekkel korábban már jeleztem, hogy a Tőletek érkező mailek hibásan jelennek meg (ld. melléklet)
Safarit használok és az online felületre áttérve minden jól olvasható. Bringás-barátok között ez nem jelent problémát de talán a leendő MK-tagok miatt érdemes volna javítani, a profi megoldáls biztosan növelné a belépési kedvüket.

Üdvözlettel: Ágh László

https://picasaweb.google.com/lh/photo/v4Bx_VtSsofhdIa-LD4TcWxc7pfnGp1KpT...

(Az iroda-kukac-mk-ról minden visszapattan, ezért írok itt.)

Segíteni kellene nekik!
Valószínűleg némi pénz is mozdul ezzel kapcsolatban. Nem tudom él-e még az MK és a város közötti együttműködési megállapodás.

http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/zoldolimpiat_szeretne_rendezni_gyor_...

(ez csak figyelemfelhívás egy passzív tag részéről..)

Egyszerre három gyártó is felfedezte magának a kézzel is hajtható kerékpárok eddig nem létező piacát.
A koncepció lényege, hogy a hagyományos kerékpárokhoz hasonlóan ezt a biciklit is lehet szimplán lábbal tekerni, de itt a kormány is használható pedálként. Illetve a kormány maga a pedál.
http://index.hu/bloghu/kerekagy/2013/08/27/raugrottak_a_gyartok_a_negype...

http://www.kisalfold.hu/dunantul/kerekparut_367_milliobol_veszprem_es_ne...
Szerintük 4,1 km.
Szerintem 2.5 km. A google szerint is.
367 millió osztva.... ááááá, hagyjuk!

Tisztességes tervezéssel ennyiból kijönne ez is meg a Veszprém - Eplény szakasz is.
https://maps.google.com/maps/ms?msid=215481341110361549524.00048e5962e96...

Veszprémben van bringás érdekképviselet?

"Ezen a helyzeten segíthet a kerékpársztráda, amelynek kialakításánál a fő szempontok ugyanazok, mint az autópályáknál: legyen minél kisebb a szintkülönbség, minél kevesebb a kanyar, és legyen könnyen megközelíthető, vagyis csatlakozzon az úthálózathoz és a közösségi közlekedéshez. Mindennek leginkább a régió használaton kívüli vasútvonalai felelnek meg, a kerékpáros sztráda így vasúti vágányok helyén épülhet meg. A 110 millió euró (33 milliárd forint) költségvetésű beruházás 2020-ra készülhet el."
http://www.vezess.hu/kerekpar/kerekparsztradat_epitenek_vasuti_sinek/45958/

2007 óta 58-ról 67 százalékra nőtt Ausztriában azoknak az aránya, akik nemcsak egy-egy kirándulás alkalmával, hanem a mindennapokban is használják a kerékpárt.

http://www.kisalfold.hu/soproni_hirek/jol_tekernek_az_osztrakok_ketharma...

Az egyik szemem sír, a másik meg nevet, de az is elég kényszeresen. Eddig a várostól keletre volt

-a hivatalos EV6 nyomvonal, nulla kiépítés
-a kitáblázott, egy sáros mellékútra, onnan sehova sem vezető változat (szidtam már eleget)
-és egy jó minőségű épített kerút Komárom felé.

Most az AUDI gyár terjeszkedése miatt épült 7 km, itt látható módon:
https://maps.google.com/maps/ms?msid=215481341110361549524.0004d8965bcaa...

Ha az ő pénzükből készült, akkor csókoltatom őket, szép hogy példát mutatnak. Nem várható el hogy ne a saját szempontjai szerint tervezzenek.
Ha azonban közpénzből fizették, akkor fel vagyok háborodva. Talán nem is akarom tudni...