Gondoltam, kipróbálom, olvassa-e még valaki ezt az oldalt. :-)

Tegnap jöttem a Thököly úton a Dózsa György úttól a Baross tér felé a frissen befejezett bringasávon, és a térhez közeledve többedszer azt látom, hogy a sávok funkciójában elég nagy káosz van. Egy bizonyos olyan széles sávot követve, amiben másfél busz is kényelmesen elférne, a burkolati jelek össze-vissza változnak buszsáv, busz-kerékpársáv és normál forgalmi sáv között, a táblákon viszont következetesen piros X-szel át van húzva a bringa a busz alatt. (Talán még sárga sávvonalakat is láttam.)  tovább »

Az Origo összefoglalója a városi közösségi autóflottákról.
A cikk szerint a BKK már tanulmányozza a lehetőséget.

http://www.origo.hu/auto/20140513-automegosztas-carsharing-rendszerek-mu...  tovább »

Általam még nem látott - s a márkanévre a kereső nem ad itt az oldalon találatot - műszaki megoldás. Véleményetek kikérésére.  tovább »

Ez a bejegyzés nem méltatlankodás, sőőőt, épp hogy már-már tanmese, de poén is van, meg a végén kérdésem.

--------------

Vasárnap egy óra lesz, tekerek némileg késésben a csukott szemmel is ismert útvonalamon Budán a Széna tértől a Lánchíd felé.

Érkezem a Batthyány utcán a Fő utcához, ahol jobbra szeretnék kanyarodni. Megállok a lámpánál, elállt az eső, épp ideje levenni az esőnadrágot. Mögöttem az I. kerületi rendőrkapitányság két járőre - amit ekkor még nem tudtam.  tovább »

Bedobtak még gyorsan karácsony előtt - gondolom, nemcsak hozzánk - egy "elmúltháromévezős" színes kampányanyagot. (Bár egyetlen párt neve sincs megemlítve benne.)

A Budapest jelenét taglaló 20 oldalas füzetben a kerékpározásról is szó esik - egy illusztratív fénykép és három mondat.  tovább »

A BKK főoldalán (mert a hétvégi Duna-tetőzés óta csak az van nekik :-)) kb. másfél napja az alábbi mondatok díszelegnek:  tovább »

Rendszeres hévezőink talán már rég tudják, nekem új volt; március 24-től:

http://www.bkk.hu/2013/03/kerekparszallitas-potlobuszon/

"Amennyiben egy járművön egyidejűleg kerékpáros és kerekes székes vagy babakocsis utas is utazni kíván, és a számukra biztosított helyek darabszáma ezt nem teszi lehetővé, akkor a kerekesszékes és a babakocsis utas előnyt élvez a kerékpárossal szemben.

A hév-pótló buszokon a kerékpár-szállítás lehetőségének biztosítására Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója 2012 nyarán tett ígéretet a kerékpáros civil szervezeteknek, a megvalósítás időigényét a szükséges hatósági engedélyek beszerzése indokolta."  tovább »

Helló!

Segítenétek néhány hozzászólással, milyen jelentősebb dolgoknak, eseményeknek örültünk Budapesten a 2009. őszi felvonulás óta? (Az Eredményeink oldal csak 2007-ig tart.) A "magától értetődő" dolgok is jöjjenek, mint pl. Andrássy úti sáv.

A sikeres gyűjtés eredménye figyelmesek számára nagy valószínűséggel megjelenik majd a tavaszi CM-en, no de ez még meglepetés.

Szerk.: Kiegészítenétek a legfontosabb álmainkkal, különösen azokkal, amik szintén ebben az időszakban születtek? (pl. nagykörúti sáv, sétány a rakpartokon, bringaszállítás villamoson-buszon - bár ezek, azt hiszem, pont már régebbi álmok) Köszi!

A kép a Budapesten, a WestEnd északi tárolójánál készült 2013.I.5-én, csak akkoriban a criticalmass.hu hosszan elérhetetlen volt, azóta meg kicsit elfelejtkeztem róla.

Meglep, de - legalábbis a honlapjukon (Facebook-oldalukra nem látok rá) - most, szeptember 17-én jelentették be a fejlesztések megvalósulását.

(Semmi új nincs benne a criticalmass.hu korábbi tartalmaihoz képest :-), csak ez hivatalos.)

http://bkk.hu/2012/09/elkeszult-tiz-buszsav-nyilt-meg-a-kerekparosok-elott/  tovább »