Hogyan ne lakatolj? - képgyűjtemény



http://kep.tar.hu/lakatolas/50475741?o=0#2
ezen az oldalon egy általunk készített képgyűjteményt találsz. olyan példákat hozunk itt fel, amiket a saját
érdekedben jobb, ha nem ismételsz meg

képeket küldhettek ide: aronman@gmail.com és felteszem a tárba!

ez pedig ropy oldala erről:
http://www.kep.tar.hu/roppantropy/50475221#2

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
szasza képe
szasza
1 h, 2007-05-14 18:29

De sajnálom, hogy péntek éjjel nem fényképeztem le azt a bringát, amelyik a margitszigeti chachacha előtt volt "kikötve" egy fa mellé egy vastag, műanyagborítású robogólakatszerűséggel, de úgy, hogy a bringa nem volt hozzákötve a fához, de még saját magához is alig. A hátsó kerék volt hozzálakatolva a nyereg aljához. Én ilyet még nem láttam.

fából vasparipát

alla cool képe
alla cool
2 k, 2007-05-29 14:44

Nagy az Ő állatkertje, ettől olyan érdekes?.D

alla cool (criticalmass.hu/lakat)
"Úgy kell csinálni, mint a kapálást,
egyenletes tempóban:
bebiciklizni a városba."(KK)
ha ugyan a szmogtól látod...

zsoltee képe
zsoltee
3 h, 2007-05-14 22:04

Ma ismét biztonságban volt a bringám, mellette egy csillogó-villogó merida outi parkolt tyúkbéllel "lezárva", bátor emberek vannak...

spirállal és sodronnyal SOHA NE lakatolj!

Zsoltee

aron képe
aron
4 h, 2007-05-14 22:28

képeket küldhettek ide: aronman@gmail.com és felteszem a tárba!

http://criticalmass.hu/lakat

Hemü képe
Hemü
5 v, 2007-05-20 18:51

Ma jött egy szomszéd, hogy van-e erővágóm, mert összekötötte a két bringáját egy lakattal, és elvesztette a kulcsot. Megnéztem, spirál volt. Javasoltam neki a körömcsipeszt, de aztán találtam egy 1 cm széles kétoldalú fűrészlapot, azt adtam neki. Kb. 5 perc alatt nyírta el, de közben tőlem kérdezte, hogy hol tart, mert nem látta szemüveg nélkül. Csak azon drukkoltam, hogy a nyerget el ne vágja, mert azzal támasztotta alá.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

aron képe
aron
6 v, 2007-05-20 21:08

pfff...

http://criticalmass.hu/lakat

ponti_ak képe
ponti_ak
7 cs, 2007-05-24 12:36

Statisztikailag...

Helyszín: Celldömölk (dunántúli kisváros), vasútállomás
Dátum: 2007_05_20 vasárnap du 15:45
Biciklik száma: kb 50 db
Sodronyzárak száma: ~ 55 (volt amelyiken plusz 1 használaton kívüli is lógott...)
Ebből számzáras spagetti: kb 20 db
Tuttolakat+mezőgazdaságilánc kombo: ~3 db
U-lakat: 0 db (illetve 1 db, az enyém)

[Szinte egyik sem volt nagy értékű bringa, de azért 6-8db értékesebb (értsd: 20-30eFt-os) trekking/monti akadt köztük.]

Ezek után a vonatra márkás bicókkal felszálló kb25 fős csapaton sem lepődtem meg. Egytől egyig (kivétel nélkül!) szép, új, kunkorodó spirál-masnikkal voltak felszerelkezve... :((

ui: Áron, küldtem mail-ben pár képet, hátha valamelyik használható lesz.

üdv.

saint képe
saint
8 cs, 2007-05-24 12:43

Sajna az az igazság, hogy ez sajnos számunkra jó dolog. Amíg elég sok a semmiresejó sodronnyal lezárt drága gép, addig nem állnak neki a tolvajok megtanulni az U-lakat bontásának módját... Szomorú, de egyenlőre ez jelenti az U-lakat igazi előnyét. (Persze most nem elsősorban a 20e-körüli lakatokra gondolok. Az ezért talán elég biztonságos.)

ponti_ak képe
ponti_ak
9 cs, 2007-05-24 12:51

Hát ja.

Mondjuk a dologhoz az is hozzátartozik, hogy a vidéki pályaudvarok környékén legalább van is hova lakatolni.

Most is pl egész masszív korlát volt a fal mellett (látszik, hogy direkt a bringások miatt hgesztették oda régen), valamint egy kb 30 bicaj tárolására alkalmas fedett (majdnem függőleges) tároló szögvasakból hegesztve, plusz a helyi posta/egyéb hivatalok előtt is legalább 2-3, íves csőből kialakított tároló...

Ennek ellenére volt minimum 10 (!) 'okos' tulaj, aki a bicajt csak saját magához (pl. a csomagtartó 1mm-es dróthálójához!- most sírjak vagy nevessek..?) rögzítette.

Bahh.. -gondoltam- ..micsoda pazarlás.. :o(

[a képeket elküldtem Aron-nak, ha felteszi, láthatjátok majd Ti is]

Prof.gruppetto.hu képe
Prof.gruppetto.hu
10 cs, 2007-05-24 13:03

Azért tegyük hozzá, hogy vidéken kicsit más a morál és a környezet. Nem érdemes összehasonlítani a fővárosi helyzettel.
Ott sokkal inkább csak alkalmi tolvajokra lehet számítani, a szervezett lopás ritka. Az alkalmi tolvajok meg általában a hülyék közül kerülnek ki, akik nem gondolják végig, hogy ha ugyanabban a faluban akarja használni az eltolt biciklit, akkor elég nagy az esélye, hogy előbb-utóbb összefut az eredeti tulajjal. :)

saint képe
saint
11 cs, 2007-05-24 13:14

Hát az vidék, de azért Pesten is látni cifrákat... Pl. pár napja láttam 1 áruház előt két első kerekénél, rettentően gyagyi számzáras (3 jegyű) zárral lezárt brinyót... (csak ez a 2 gép volt ott). Meg csak ez én ismerőesem közül is többeknek vittek el sodronnyal lezárt brinyót az elte-elől... Egyiknek kettőt is. Egy másikat (csajt) meg nem tudtam meggyőzni, hogy vigye legalább be az 1 napos gépét a tárolóba, és ne az épület elé kösse ki egy spirállal. (pont vele voltam, amikor lakatolta) Pár óra múlva zokogva hívott, hogy eltűnt... Volt benne már vagy 20 Km...

ponti_ak képe
ponti_ak
12 cs, 2007-05-24 14:12

Egyetértek, hogy a morál (nem lopnak - annyit- illetve nem szervezetten) és a környezet is tényleg más (pl van tároló), talán nem is kicsit, hanem inkább nagyon.. :-(

És valóban, pont emiatt a "statisztika" sem összasonlítható a fővárosi/nagyvárosi helyzettel, de a trendet (amit enélkül is tudunk, sajnos) talán ez is mutatja, s a képek is -talán- megfelelő (rossz)példamutatóak lehet másoknak a helytől/környezettől függetlenül. :o)

Szerk2: naja, vidéki eltulajdonítások szerencsés esete, amikor megtalálják az ellopottnak hitt bicót, pl. valaki alatt... :o) Otthon a kis falumban én is hallottam már -nemisegy- ilyen jellegű "kölcsönvételt", amikor a tolvaj csak a kocsmáig ment a csőszamárral.. X-D

zsoltee képe
zsoltee
13 p, 2007-05-25 03:27

Villányban ott mertünk hagyni 1-2 órára 3 bringát is egy parkban egyetlen sodronnyal összekötözve őket egy fának támasztva. Ráadásul én még voltam olyan ügyes, hogy a telefonomat is a bringa táskájában hagytam :D Bennem volt a para a pesti viszonyok miatt, de vidéken tényleg más azért. A fővárosban vadon van bazz :D a spirálok elhullanak...

Zsoltee

pethodavid képe
pethodavid
14 p, 2007-05-25 14:55

Hát, jah vidéken ahol szinte mindenki ismeri a körülötte lévőket necces is új paripát szerezni, mert a rendőrök ott még tudnak nyomozni (értsd: pár embert megkérdeznek és megvan a bringa). Nekem vitték már el a kissebségiek egy túra során a bringámat, de 2 nap múlva meglett.
Szeretem mikor vidéken megkérdezik, hogy ismered a XY-t, ő is pesti :D

phorvath képe
phorvath
15 p, 2007-05-25 22:27

Nem vidéken hülyék az emberek, hanem Pesten. Igazából az lenne a jó, ha Pesten is elég lenne egy sodronyzár, mert nem lopnának. Egyébként szerintem, ha a rendőrség el akarná kapni a biciklitolvajokat, el tudná kapni őket. Nem hiszem, hogy 100 biciklitolvajnál több lenne a városban, őket meg csapdával szépen el lehetne kapni. Néhány mutatós csalibiciklit fel kellene szerelni nyomkövetővel és lezárni a Múegyetemen. Gyorsan be lehetne gyűjteni a tolvajokat. Ha meg már megvan a tolvajok listája, minden bicikli eltűnésekor szépen végig kell kérdezgetni őket, hogy hol is jártak épp akkor, meg átkutatni a lakásukat. Ez után nem lopnának többbet, az tuti.

aron képe
aron
16 h, 2007-05-28 16:10

ahol nagyváros van,. ott bűnözés van. ez ellen nehéz tenni.
de vidéken az a baj, hogy feljönnek epstre, azt hiszik az a helyzet itt is + sok ember látja, szóval safty, és akkor bebukják bumm...

http://criticalmass.hu/lakat

Stefidzsi képe
Stefidzsi
17 p, 2007-05-25 14:39

Ezt frankón komolyan gondolta?!
Erre nem találok szavakat! Tényleg lehet vki ennyire együgyű? Vagy nem tudom, hogy minek is lehet ezt nevezni...
Kíváncsi vagyok mikor kerül fel a lopott bringák közé...

zsoltee képe
zsoltee
18 p, 2007-05-25 15:05

Hehe, ilyent én is csináltam már :D Amikor először hoztam fel a bringát pestre és még a tyúkbél is otthonmaradt, akkor fogtam egy 150 forintos gumipókot egy 250 forintos lakatnak csúfolt valamit és ezekkel rögzítettem a bringámat :D Mondjuk "őrzött" bringatárolóban volt és a lakat összefogta a két kampó zárt részét, tehát legalább egy olló kellett volna hozzá :D másnap már vettem is egy új zárat...

Zsoltee

Hedgehog képe
Hedgehog
19 p, 2007-05-25 16:06

Biztosan olyan idegméreggel van átitatva a gumipók, ami azonnali hatással bír...

CM -mez gyártás-4.
Süni
www.fabiano.hu

adamekp képe
adamekp
20 h, 2007-05-28 17:21

Látom már a szalagcímet:
"Gumipók-méreg ölte meg a tolvajt."

Biciklis lányokat a vázamra!
üdv adamekp

phorvath képe
phorvath
21 p, 2007-05-25 22:20

Legalább nem dől el a bringa. :-) Igazából egy sodronyzár is csak ennyit ér, ugyanennyi ideig tart elvágni. :-(

aron képe
aron
22 h, 2007-05-28 16:12

igen! és amikor ákos, aki fotózta meg kérdezte mi van, akkor mondta neki, hogy de hagyja máá látja még az ablakból is! ráadásul demszky karón volt...

http://criticalmass.hu/lakat

aron képe
aron
23 h, 2007-05-28 16:15

most teszem a képeket, köszi!

http://criticalmass.hu/lakat

anusi képe
anusi
24 h, 2007-05-28 16:35

nyuszisollónyuszisolllóóóó

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
25 k, 2007-05-29 02:26

és arról miért nincs kép és leírás hogy hogyan és mivel lakatoljunk?

zsoltee képe
zsoltee
26 k, 2007-05-29 04:02

de van. keress, találsz. ha mégse, akkor a lényeg itt van: http://cyrex.axio.hu/bb/

Zsoltee

RoGeR képe
RoGeR
27 k, 2007-05-29 12:55

Aron, ezt pls tedd ki a linkek közé. Ez kiemelt cikk legyen, mert az eddig látott legjobb szerintem az itthoni linkek között.

---
Bringasávot a Nagykörútra!

aron képe
aron
28 h, 2007-06-04 13:44

kint van, két bejegyzésben is itt:
www.criticalmass.hu/lakat

Hedgehog képe
Hedgehog
29 p, 2007-06-08 16:23

Figyu!
Ne legyen már etalon egy 312 éves Bikemag újságból bekopizott oldal.
A Citadel már régen nem gyárt olyan szart.
Nyilván vannak benne hasznos dolgok, de a már nem is kapható zárak tesztje nem igazán használható, jobbanmondva félrevető, ha valaki vásárolni szeretne.
Ne csússzunk bele abba a hibába, hogy önmagunk igazolása miatt próbálunk rábeszélni másokat, hogy csak ez jó, vagy csak az.
Nyilván vannak alapvető hibák, amire érdemes lenne összeállítani egy hasonló kiadványt, mint a cikk. De évek óta ezt Bikemag példányt mutogatva mondogatni, hogy mi a szar és mi nem, már kissé elavult.

dobjunk össze egy oldalt valami ingyenes tárhelyre, ahol együtt van a sok okosság, meg a tutifrankó (keptar, stb.)

Süni

saint képe
saint
30 p, 2007-06-08 16:39

Nem is szólva arról, hogy a Bikemag újabb tesztjei is elég szánalmasak... Valahogy soha nem sikerül az elterjedt típusokat lefedni, csak 1-2 forgalmazó vackait mutogatják. (sőt, soxor úgy tűnik, hogy teszt nélkül, a kép alapján írnak valamit) Zár tesztjük meg már nem is tom mióta nem volt, és amikor volt se volt sok értelme... Hú desok volt volt itt... :)

No mind1 lényeg, hogy rendes teszteket kéne keresni rendes lakatokról... Mer az nem teszt, hogy körömcsipesszel elvágnek 5 spirálzárat, majd nemtom mi alapján osztályoznak...

zsoltee képe
zsoltee
31 p, 2007-06-08 17:55

Első sorban a hogyan kédésre volt ez a válaszom, de szerintem a mivel-re is megfelelő, ugyanis a kategóriákat ismerteti: U-lakat, lánc jó, spirál,sodrony szar. Az hogy van benne egy ősi bikemag teszt az mellékes.

Zsoltee

aron képe
aron
32 h, 2007-06-04 13:45

ez egy jó kérés, teszek fel oylat is, köszi
jó nézegetést:
www.criticalmass.hu/lakat

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
33 k, 2007-05-29 12:16

köszi, van esetleg arrol kép, hogy milyen az a spirál és sodrony az abszolút hozzá nem értők kedvéért? vagy hogy hogyan lehet felismerni? csak tippelek, a sodrony az ami olyan belül, hogy vékony szálakból össze van sodorva nénány, majd ilyenekből néhány ismét összesodorva?

zerge képe
zerge
34 k, 2007-05-29 12:49

a spirál az ami fel van tekerve mint egy rugó, benne egy vékony(kisujjnál vékonyabb) sodrony van (a sodrony a köznyelvben drótkötélként szerepel) a sodronyzár pedig egy vastagabb drótkötél, egy-két ujjnyi vastag.
a spirálzárat egy kombináltfogóval is el lehet vágni, a sodronyt pedig erővágóval. ellenben az u-lakatot nem.

azért hozzátenném a fotogyűjteményhez hogy van pár kép amit nem értek hogy került fel, szóval kisvárosokban általában, az olcso bringákat egy bálamadzaggal is elég ha lekötöd,
meg vanak olyan képek is ami a zár minöségét leszámitva jó lakatolás.
...................
ROTA BENE!

Krisztab. képe
Krisztab.
35 k, 2007-05-29 13:10

Ráadásul azért van előnye a spirálnak: kicsi, könnyű, és ha elesel, nem töri el a bordád/kulcscsontod :)

*CMS*

zsoltee képe
zsoltee
36 k, 2007-05-29 13:24

A táskában lévő vagy vázra szerelt U-lakat se töri el a bordám ;) A spirálzár arra jó, hogy kikössük a budiajtót a kertben :D vagy gumipók helyett is jó lehet, csak ahhoz kicsit drága...

Zsoltee

Krisztab. képe
Krisztab.
37 k, 2007-05-29 13:39

De akkor kijön a büdi a budiból :)
*CMS*

aron képe
aron
38 h, 2007-06-04 13:47

tudom, hogy vidék az más, de most itt tanítás folyik, kérem:)
én abból nem indulok ki, hogy "erre a bringára jó lesz ez is, úgyse kell senkinek". a verseny utcai piacon járva jópár "ilyet" láttam már.

www.criticalmass.hu/lakat

zsoltee képe
zsoltee
39 k, 2007-05-29 12:50

eltaláltad! a spirál pedig ugyanez csak még gagyibb kiadásban, spirálszerűen kígyózik a tyúkbél, de belül ugyanaz a sodort szar van, amit egy vadember még el is harapna :D
U-lakat vagy lánc a megbízható (utóbbi nehéz, de több helyre kötözhetsz, előbbi viszonylag könnyű, többnyire biztonságosabb is, na meg olcsóbb)

Zsoltee

Prof.gruppetto.hu képe
Prof.gruppetto.hu
40 k, 2007-05-29 14:26

Ez volt már itt téma?
http://www.almax-security-chains.co.uk/index.asp?pg=19

saint képe
saint
41 k, 2007-05-29 15:47

Ez jó... Tehát, ha elég megasra kötöd a gépet, ahhoz, hogy a földről ne érje föl egy erővágó, akkor elég nehéz elvágni... Ja, és nem is biztos, hogy megéri, mert úgy láttam, eléggé elcseszödött a cucc éle, szóval nem tuti, hogy a brinyó lopva ér annyit, mint az erővágó...

Azt viszont nem értem, hogy az ő cuccuk miért olyan csoda, hogy nem lehet elvágni... Majd még nézegetem a videókat...

norbijúzer képe
norbijúzer
42 k, 2007-05-29 15:49

szerintem a sodronyzár ellen sokkal hatásosabb a vasfűrész.
a tolvajok is gyakrabban használják azt, mint az erővágót.
igaz, picit tovább tart, nem 3 mp, hanem 30.

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
--
amit leírok és amit lefotózok

saint képe
saint
43 k, 2007-05-29 18:01

Azért ezek nem azok a kalsszik sodronyok voltak... :D

Prof.gruppetto.hu képe
Prof.gruppetto.hu
44 k, 2007-05-29 15:51

Hja, bringánál már ritkán érné meg ez a módszer, nem véletlenül motorral a háttérben demonstrálnak ők is...

Stefidzsi képe
Stefidzsi
45 k, 2007-05-29 20:09

Az ő cuccukat azért nem lehet elvágni, mert vágóélt kicserélték gagyi acélból készültre. :P
Ebben a mocskos kapitalista fogyasztói társadalom világában, Én már csak annak hiszek, amit élőben látok és megtapogathatok...

Hedgehog képe
Hedgehog
46 p, 2007-06-08 16:44

Olyan vastag a keresztmetszet, hogy a két erőkart nem tudod annyira egymáshoz közelíteni, hogy nagyobb erőt fejts ki. Ráadásul a fejbe se nagyon fért be. Amennyiben növelni lehetett volna az éltávolságot, mint a "csőfogónál", akkor közelíteni lehetett volna annyira a két szárat, hogy ne csak csúszkáljanak vele össze-vissza. Ugyanis nem érték föl. Ez nem azt jelenti, hogy akkor sikerült volna elvágni.
Első nézésre ennek a szuperzárnak a védelme arra az erővágóra lett optimalizálva, amit használtak.
Persze nem értek hozzá, de elképzeltem magam, amint mind a 67kg-mal csimpaszkodom a végén, és az égvilágon semmi sem történik, csak elfáradok (:

Süni
www.fabiano.hu

Perillustris képe
Perillustris
47 p, 2007-06-08 21:28

Ezt én is elképzeltem, nagyon viccesen néztél ki Süni! :)

__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -

> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!

aron képe
aron
48 h, 2007-06-04 13:49

www.criticalmass.hu/lakat

Simi_kp képe
Simi_kp (nem ellenőrzött)
49 p, 2007-06-08 15:49

Sziasztok!Eddig mindent leírtatok h h ne lakatoljunk!!!
De azt még pontosan nem írtátok le h h zárjuk le a bringáinkat!!!

aron képe
aron
50 p, 2007-06-08 21:20

szia! ha kicsit böngészel itt:
www.criticalmass.hu/lakat és az itt ajánlott oldalakon, akkor erre is találsz egy pár tippet. de a képtárba ( http://kep.tar.hu/lakatolas ) mingyá töltök gy képet, h. mi a jó.

--- na csináltam külön hogyan lakatolj? mappát!

Perillustris képe
Perillustris
51 p, 2007-06-08 21:32

Ha már volt szó videóról másik topikban: csináljunk egy rövid, ám lényegretörő videót a helyes technikákról. A filmezést és a vágást vállalom. Ne csak beszéljünk róla, 1 héten belül csináljuk meg a felvételt, hogy jövő hétvégén meg tudjam szerkeszteni.

Óra indul.

__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -

> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!

aron képe
aron
52 szo, 2007-06-09 13:45

írj nekem egy emilt a fent látható címemre!

www.criticalmass.hu/lakat

bonnie képe
bonnie
53 p, 2007-06-08 22:44

ne igy!
bonnie

aron képe
aron
54 szo, 2007-06-09 13:46

miért ne? fejébe száll a vér?:)

www.criticalmass.hu/lakat

bonnie képe
bonnie
55 szo, 2007-06-09 14:00

az is lehet
de az is, hogy egy ilyen baleset ellen akart vedekezni
extremebb viz felett
bonnie

aron képe
aron
56 v, 2007-06-10 15:54

iylet, mint ez a második, én is fotóztam ottan.:)
éjjenek a hollnadok!

www.criticalmass.hu/lakat

Perillustris képe
Perillustris
57 h, 2007-07-16 13:57

Wazzz...

Szab képe
Szab
58 k, 2007-07-17 04:15

Ez így sodronnyal? Kissé felelőtlen volt és még védekezik, hogy ő ádehogyis. A bicaj árának kb. 10%-áért érdemes lakatot venni, szerintem. Nálam a 3e körüli citadell U lakattal ez végülis igaz is. És ha az övé 500e volt, akkor 50ből már két abus 15 pontos szintű lakatot kap.(vagy méginkább egy jó munkábajárós bicót, ugye)

Egyébként nagyon hasznos lenne, ha a bicajlopásos bejegyzésekben feltűnően lehetne olvasni, hogy mivel és hova volt lekötve. Mert amíg azt látom, hogy sodronyzáras drága bicokat visznek addig nem nagyon aggódom... de ha sorba jönnének, hogy az (olcsobb)U lakatos tanyabájkot is lopják, akkor biztos elgondolkodnék rajta, hogy ideje lenne abus granitra váltani.

Hemü képe
Hemü
59 k, 2007-07-17 12:20

Én ehhez (50000, felszereléssel 86000 körül) ezt használom (14000). Így sem vagyok teljesen nyugodt.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

Cseya képe
Cseya
60 v, 2008-03-09 21:03

Hogyan ne lakatolj?
Így.

lord képe
lord
61 v, 2008-03-09 21:21

(Forbidden. You don't have permission to access /stuff/rowery5/rowery_14.jpg on this server.)

lord képe
lord
62 v, 2008-03-09 21:36

ok, megvan! a 18. se rossz ;)

Sasi képe
Sasi (nem ellenőrzött)
63 szo, 2008-07-12 00:24

Sziasztok!

Eszembe jutott egy kép, amit Rómában készítettem pár éve nyáron. Lánczcal ki volt rakva a bicó, de mindent leloptak róla. (Az is lehet, hogy a biciklilopás elleni figyelemfelkeltő akció volt...vagy valami ghostbike-maradvány)

http://hotimg16.fotki.com/p/a/81_182/87_109/100_2810x.jpg

Sasi

felder87 képe
felder87
64 cs, 2011-02-24 17:37

http://www.funlinx.to/content/bilder/picdump_14/16.jpg
___________________________________________________
velo profilom
Slickel nyomom, oszt?:)

voiceman képe
voiceman
65 p, 2011-02-25 22:32

Hát ez gyönyörű!

__________________________________________
Ezüst Mali Ironman, piros Vuelta felni.
Fekete bukó, kétoldalt szürke(?) csíkkal. A megtévesztésig hasonlítok egy bringásra.:D

zoldszem képe
zoldszem
66 cs, 2011-05-19 23:36

Fővám téri csarnok előtti tárólót nem találtam el a kriptóval, félórára otthagytam Dömét váz/elsőkerék összezárva. megmaradt
'98asKonaLavaDöMenti gepidAmsterdam ajándékfiXB3