Ennyit ér a gerinclakat és a vastag sodrony - videó



Ennyit ér a vastag sodronylakat:

Ennyit ér a gerinclakat:


A vastag sodronyról nagyon jól mondja a Luongós emberünk: ez csak látványlakat. nem volt méretes eszközünk, de elvágtuk. komolynak tűnik, de csak kicsivel több idő ellopni a biciklidet, ha ilyened van.

A gerinclakat, amint látható, ennyiből áll: nem erősek a hengerek, hanem gagyik, semmik, és belül egy vékony sodronyszál fut csak. Átverés a javából.

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
aron képe
aron
1 sze, 2007-10-10 00:32

perill, te aztán gyors kommentelő vagy!

kiteszitek főlapra, ha kérhetem? köszönöm szépen

www.criticalmass.hu/lakat

Perillustris képe
Perillustris
2 sze, 2007-10-10 00:37

:)

RoGeR képe
RoGeR
3 sze, 2007-10-10 07:19

A Luongo "támogat" benneteket néhány tesztalannyal vagy ez teljesen saját költség?

---
Bringasávot a Nagykörútra!

aron képe
aron
4 sze, 2007-10-10 14:18

már eléggé régóta járok oda, aztán a múltkor levágtak egy spirált és véletlenül pont ott voltam fényképezővel, így készült ez: http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20070619/mennyit-er-sodronylakat-vi...
meg ők kitették egy lakatos plakátunkat teljesen jószándékúan. tegnap lementem, nem lenne-e kedvük, ők meg feláldozták két lakatjukat. a sodronyt egy vevő hagyta ott, a kryptonite-ot meg adták. az egyik luongós ember vág. nem szponzorál minket senki, csak támogatnak max.

www.criticalmass.hu/lakat

Stefidzsi képe
Stefidzsi
5 sze, 2007-10-10 09:51

Bazz ez nagyon durva! Nem gondoltam, hogy azzal a kis 20 centis(?) erővágóval így el lehet bánni ezekkel. Még jó, hogy 2 U-lakattal járok!

Mr.Pocok képe
Mr.Pocok
6 sze, 2007-10-10 13:21

Jó videjók, ilyenkor örülök, hogy nem használtam soha ilyen cérnákat...
-----------------------
Hátszél legyen veletek!

Tibor_Nesze képe
Tibor_Nesze
7 sze, 2007-10-10 14:06

U-lakat és indulhat a buli :-D

*************************
gyalog? az mit jelent? :-D

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
8 sze, 2007-10-10 16:24

Hát igen. Az "istenített" U-lakatokat is ideje lenne már tesztelni. Valszeg erővágónál jobbak lennének az eredményei, de esetleg egy fűrész vagy flex-teszt? :)

Neelix képe
Neelix
9 sze, 2007-10-10 16:30

C4 -et neki :D

----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

norbijúzer képe
norbijúzer
10 sze, 2007-10-10 16:36

a fűrész nem nagyon viszi, lemegy a nap mire átvágnád.
a flex persze legyőzhetetlen, csak zajos :)

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
--
amit leírok és amit lefotózok

RoGeR képe
RoGeR
11 sze, 2007-10-10 22:37

Persze. A flex mindent visz, erre volt már teszt. Abus Bordo és egy régebbi Abus U-lakattal is.

Előbbit megtalálod a http://www.criticalmass.hu/lakat oldal bejegyzései között a másikat meg itt:

http://bringaut.hu/?q=node/565

De úgy gondolom, hogy a - viszonylag drága - U-lakatokat és lánckat akkor kell tesztelni, amikor egy fél milliós gépet senki se fog lelakatolni egy vastag sodronnyal és/vagy gerinclakattal.

---
Bringasávot a Nagykörútra!

aron képe
aron
12 sze, 2007-10-10 23:01

lesz az is.

www.criticalmass.hu/lakat

bpeti képe
bpeti
13 sze, 2007-10-10 16:36

Bárcsak tanulnának ebből, akiknek kellene és nem az lenne a reakció, hogy az enyimet úgyse viszik el mert olcsó bicaj....
Mindegy, majd ellopják és akkor elhiszi, hogy mindent elvisznek amit tudnak, nem számít mennyibe került. Ha lehet érte kisfröccsöt kapni, viszik

phorvath képe
phorvath
14 sze, 2007-10-10 20:08

Addig jó, amíg vannak ilyen pókfonállal lezárt biciklik. Addig talán nem nyúlnak a rendesen lezárt bringákhoz. Ha mindenki lánccal zárna, akkor a tolvajok elkezdenének flexet használni és nézhetnénk. Ezzel nem azt szeretném mondani, hogy ne folytassunk kampányt a normális lakatokért, hanem azt, hogy a jobb lakatok elsősorban azzal védenek, hogy tovább tart elvágni őket. Az igazi megoldás a tolvajok megfogása lenne, illetve a használtbicikli-kereskedelem szigorú ellenőrzése.

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

slow_rider ® képe
slow_rider ®
15 sze, 2007-10-10 21:30

az ilyen kripton lakat volt-e, márhogy a gerinces, mert sztem fedjétek ki a logót mert hitelrontásért be fognak perelni... :/

adamekp képe
adamekp
16 sze, 2007-10-10 21:44

Hitelrontás? Talán Valótlan Dolgokat Állítottak? :) Egyszerűen bemutatták azt, amit. Nem hinném, hogy preparált lakatról volt szó.

"Egy kerékpáros, aki ad magára, az nem közlekedik a járdán, mert ő egy jármű."
üdv adamekp

aron képe
aron
17 sze, 2007-10-10 22:58

figyi amikor a kryptoniteról kdierült, hogy a körkulcsos egy filctollal nyitható ( http://youtube.com/user/t33nf33t ), akkor ők nem pereltek, hanem leállítottáka gyártást. amúgy az abust sem fogom kitakarni. amíg iylet gyártanak, vállalják fel. de sztem ők sem állítják, hogy miylen jó. a krypto lakatok csomagolásán amúgy van egy biztonsági mérce, egy számsor, és jelezve van az adott lakat értéke.

www.criticalmass.hu/lakat

slow_rider ® képe
slow_rider ®
18 sze, 2007-10-10 22:01

háppersze, ez az (anti)reklám helye... :)))
rendszámot kérek !!!
alvázszámát mindenki írja fel (le), nyugodtan pofán vághatom a csávót, ha látom alatta a volt bringámat, úgyis ellopják aztán megint... :(

lajhár képe
lajhár
19 sze, 2007-10-10 22:11

Nem hitelrontás valamiről bebizonyítani, hogy vacak. Legfeljebb hazudni az.
Fel tudok ajánlani nemes célra-értsd demo- egy 1300g (!)-os, bazi nagy noname gerinclakatot. Elég ilyesztően néz ki, nagyon vastag-és mint tudjuk nehéz:)-de csak egy kis pecek a zárnyelv, és valami gagyi aluötvözet. Érdekel benneteket?
Ádám

aron képe
aron
20 sze, 2007-10-10 23:00

nemlenne roszz,köszi lennél, kihozod jövő hétenmillire?

www.criticalmass.hu/lakat

lajhár képe
lajhár
21 sze, 2007-10-10 23:33

Még nem voltam. Mikor van az összeröffenés? (Hogy hol, azt azért sejtem:))

Ádám

aron képe
aron
22 sze, 2007-10-10 23:45

szerdűnként du.-este, ki van mindig írva címlapra. azért majd szólj, el ne feledjem a vágót!

www.criticalmass.hu/lakat

aron képe
aron
23 sze, 2007-10-10 23:25

egy lebukott biciklitolvaj angliában:
http://youtube.com/watch?v=sOg3m0Koapw&mode=related&search=
5 eprcen át nyugodtan szarozik a teli utcán fényes nappal.

www.criticalmass.hu/lakat

aron képe
aron
24 sze, 2007-10-10 23:26

köszi a kirakást!

www.criticalmass.hu/lakat

Zsurmi képe
Zsurmi
25 cs, 2007-10-11 00:24

Hát nekem az Abus-tól van gerinclakatom, de csak másodlagosként használtam (egy Bordo mellett) ill. első kerék védelmére. Néha túrára, mert nem zörög mint a Bordo.

Hát, most nem nyugodtam meg.

Van egy Citapel is, de az annyira otromba, túl nagy, nincs konzolja stb. Az már csak a paranoia miatt használom az erkélyen (2. em) tárolt monti (letakart) kikötésére. ;-)

-
Zsurmi

aron képe
aron
26 cs, 2007-10-11 00:40

az milyen citadel?
sztem másodlagosnak jó, de csak arra a gerinclakat.
esetleg a budiajtóra még:)
www.criticalmass.hu/lakat

Neelix képe
Neelix
27 cs, 2007-10-11 10:09

Első kerékre én is egy Abus Granit Steel-O-Flex 1000 gerincet rakok... arra jó, de azért ott figyel egy Abus
Granit Plus U-lakat is :) Azzal kötöm magát a bringát.

----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

atomboy képe
atomboy
28 cs, 2007-10-11 00:26

Azta... Tesom pont ilyen sordonyzarat hasznal Trek 4300-asra. Szolok is neki, hogy alljon at U lakatra...

atomboy

aron képe
aron
29 cs, 2007-10-11 00:41

háát, nem ártana, főleg ilyen bringánál....az emberek azt hiszik erős, mert annak néz ki.

www.criticalmass.hu/lakat

Perillustris képe
Perillustris
30 cs, 2007-10-11 00:49

A TV-re meg azt, hogy jó, mert villog. :)

lajhár képe
lajhár
31 cs, 2007-10-11 01:11

Problémafelvetés: annyi videót láttunk már arról, hogy emberek oda se néznek, ha valaki kerót lop. Namármost: ha én nem akarok ilyen lenni, mit tehetek? Tegyük fel: látom, hogy emberünk odasétál egy bringához, és lelkesen elkezdi reszelni a lakatot. Odamegyek, megkérdezem,mit csinál. Válasz (szemrebbenés nélkül.):"elvesztettem az egyetlen kulcsot hozzá, most buszoztam egy órát haza meg vissza valami szerszámért. Nagy szívás...segítessz?" Egy rutinos fószer, vagy gyakorló szociopata ezt oszkár díjas szinten lenyomja. A sztori több mint gyanús, de a gyanú nem bizonyíték. Hogyan tovább? Forgalmi ugye nem kell, nyilván a számla sincs nála. Bicajos ruha, sisak? Miért kéne? És mit bizonyít, ha van? Azt mondod:"Öcsi, várjunk itt pár órát, ha addig nem jön senki a kulccsal, alhiszem, hogy a tied?" Szóval: van erre ötletetek? Ádám

pata képe
pata
32 cs, 2007-10-11 01:39

107?

lajhár képe
lajhár
33 cs, 2007-10-11 02:14

Hmmm... És mit mondassz? Ha azért hívják őket, mert tolvajt fogtál, itt olvashattuk, 45perc. Ha azért hívod, mert gyanakszol, szentem ki se jönnek. És amig kiérnek? Van egy sztorim: haverom Z.....ben bezárta a táskáját a kocsiba, iratostúl, kulcsostúl. Régi 120-as Skoda, volt már tapasztalata, hogy kell kinyitni. Jön egy polgárőr-megtévesztésig hasonlított egy skinhead-hez-nyilván véletlen-és lkezdett ordibálni, hgy micsinámagaitt?! Haverom vázolta a szitut. "Akko mutassa a forgalmjátmegszemélyit!" válasz: A kocsiban vannak, maga amúgy sem igazoltathat. Szó szót követett, nagy bazdmegelős ordibálás lett a dologból, amihez a kocsmából kitoduló közönség is csatlakozott. Közben emberünk rendületlenül folytatt a kocsi feltörését, a fasisztoid elem pedig esküdözött, hogy rendört hív, és folyamatosan ordibált, néha önbiráskodással fenyegetőzött, de nem mert csinálni semmit. (A dologhoz még hozzátartozik, hogy a haveromnak pár árnyalattal sötétebb a bőre a magyar átlagnál...) Majd elment. Nem várta meg az iratok előkerülését, nem hívott rendőrt, csak handabandázott, mig a vonyító csöcselék vokálozott a háttérben. Haverom meg kinyitotta az autóját, és hazament.De itt lett volna megoldás: kultúráltan megkérdezi, mi van, elkéri az iratokat, amikor már előkerültek(ha normálisan kéri, megkapta volna), ha nem kapja meg, tényleg hívhat rendört. De mi van egy bicóval? Hogy hívsz erre rendört? Van e jogod arra kényszeríteni, hogy ot maradjon, és megvárja a a rendört? Vagy megkéred, ugyan már adja meg neked az adatait, csak ha lopást jelentenének egy ilyen bringára?(szentem ez még járható út. Ha ártatlan, és jó arc, és ő is tiszta szitut szeretne, ezt megteheti gesztusként. De nem kényszerítheted rá.) Ráadásul-bár ez jellemzően túlintelektualizált probléma-mindig ott van az-az 1-2% esély, hogy nem hazudik (lásd feljebb.). Meg is fordíthatjuk a kérdést. Ha te kerülsz olyan szituba, hogy le kell vágnod a saját lakatodat a nyilt utcán, mit teszel, ha váratlanul kiderül, mégsem olyan közömbösek az emberek, mint a filmekben? Lásd be, hülye szitú. Pl: fószer letakarja az első váltót, és megkérdezi: "Ha magáé a bringa, biztosan tudja, milyen váltó van rajta?!" Aha, tudom.Shimano. Milyen? Gözöm sincs. Nem olvasni szoktam a bringát, tekerni. Érzem, kicsit eröltetett a probléma, de azért nekem nem nyilvánvaló a megoldás. Jó éjt!Ádám

pata képe
pata
34 cs, 2007-10-11 03:37

Nem teljesen értem, hogy az általad vázolt példa mit illusztrál, hiszen ott éppen nem hívott rendőrt senki.

Off, de a polgárőrnek nem mutatnék meg semmit, alapból hülyeségnek tartom hogy emberek törvényi felhatalmazás nélkül rendőrösdit játszanak. Ha valaki odajönne, akkor sem adnám meg az adataimat, még ha kedvesen kéri se, érzékeny vagyok a személyes adataimra, de ez megint egyéni fejlövés.

Az adott esetben, ha éppen bátor napom lenne, akkor a következőket csinálnám. Kihívnám a rendőrt, és amíg jön, odamennék az illetőhöz megkérdezni, hogy ugye övé a bringa. Ha azt mondaná igen, akkor én azt felelném, hogy ugye akkor nem probléma hogy kihívtam a rendőrséget, mindjárt itt vannak. Ha a saját bringámat vágnám le, akkor én ezt nem bánnám, mert megérteném hogy valaki a tolvajok ellen cselekedett. És ha már úgyis hazamentem flexért, akkor elhozom a bicaj iratait is.

Ha tolvaj, akkor spekulálnék hogy elszalad és nem tölti az idejét azzal hogy engem jól megver. De mivel ilyen helyzetben még nem voltam, lehet hogy félnék odamenni ha nagyon marcona a tolvaj kinézete.

Ja és mivel a mostani bicajomat alkatrészekből építem, minden típusszámot fel tudok neked sorolni ;-) De ez nem alkalmas azonosításra, ha valaki nem tudja, még lehet övé a bicaj, sok embert hidegen hagy az ilyen információ, működjön és kész.

lajhár képe
lajhár
35 cs, 2007-10-11 10:06

A fennti példa csak azt akarta illusztrálni, milyen rossz, ha olyankor csesztetnek, amikor éppen az az egy-két százalék teljesül be, és tényleg a sajátodat "lopod". Egyébként aludtam rá egyet, és van egy javaslatom: a füle hallatára felhívod a rendörséget, elmondod, hogy valaki vág le egy bicót, és aszondja, az övé, és ilyenkor mi a teendő? Olyan hidegvérü tolvaj aligha van, aki ez után még folytatja...

Ádám

Király András képe
Király András (nem ellenőrzött)
36 p, 2007-10-12 10:41

Az mit jelent neked a gyakorlatban, hogy "... elhozom a bicaj iratait is."? Nekem semmiféle papírom nincs a 15 éves Scott gépemről, mert ajándékba kaptam valakitől. Normális esetben mondjuk a "papír" az lehet egy számla, amely azonban nem törvényszerűen a nevemre van kiállítva. Mi lehet még a papír, ami igazolja, hogy én vagyok a tulajdonos?

Neelix képe
Neelix
37 p, 2007-10-12 11:39

Hegesztési anyakönyvi kivonat :)
----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

aron képe
aron
38 p, 2007-10-12 12:54

hát nem árt ha azért atz ajándékhoz hozzá odaadják a garancialevelet, amin vázszám is rajta van, és iylesmiket. attól még ajándék marad. mondjuk a másodkézből vett városi bicajomnak nekem sincsenek papírjai, de vannak róla fotóim.

www.criticalmass.hu/lakat

phorvath képe
phorvath
39 p, 2007-10-12 13:44

Csinálj egy fényképet magadról a biciklivel együtt, és hordd magadnál!

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

Neelix képe
Neelix
40 p, 2007-10-12 14:21

Vagy használj polaroid gépet és ha el akarsz kötni egy gépet előtte fotózd le magad a bringával... akkor máris a tied :D

----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

pata képe
pata
41 szo, 2007-10-13 02:06

Semmi. Ingóságoknál úgy tudom a birtoklás adja a tulajdon vélelmét (ha ezt jogász olvassa, kegyelem szegény fejemnek, én csak a közgázon tanultam picike polgárjogot). Csak akkor nem gondolják, hogy te vagy a tulajdonos, hogy ha pl másnak is felmerül ilyen igénye (például a bringát alvázszám alapján beazonosítják mint lopottat).

Mikor használt bringát veszel, akkor is érdemes írni egy szimpla adásvételi szerződést (eladó eladja, vevő megveszi, 1234 alvázszámú bicikli stb), ajándékozásnál ajándékozási szerződést. Ha boltban veszed jó a számla.

Ez nem csak lopásnál véd meg, hanem ha valamelyik előző tulajdonos lopta, akkor te jóhiszemű vevő vagy és nem orgazda.

Stefidzsi képe
Stefidzsi
42 cs, 2007-10-11 07:49

Kiáltsd el magad, hogy "Hé, mit csinálsz a biciklimmel?!" Ha tolvaj, lehet, hogy megszeppen és elszalad. Ha meg nem, akkor meg el lehet kezdeni a beszélgetést, hogy akkor mi is a szitu.

aron képe
aron
43 cs, 2007-10-11 11:47

na ez pölö egy eléggé jó ötlet.
vagy ha yganúsan siet, nincs nála semmi csak egy rővágó és még a lakat darabjait isott hagyja az már gyanús, nem? meg a mi tolvajunkakit elkaptunk pl. nem nézett ki egyáltalán fixisnek....

www.criticalmass.hu/lakat

Perillustris képe
Perillustris
44 h, 2007-10-15 00:05

Ha jó pókeres, sosem jössz rá, hogy azért folytatja, mert az övé, vagy azért, mert nem.

Biglibansz képe
Biglibansz
45 p, 2007-10-12 11:12

En sem tudnäm megmondani, hogy milyen vältom van. Bär nälam ältaläban ott van a zsebemben a kilometerora es a ket lämpa es a biciklistäskät is magammal szoktam hurcoläszni. Es mondjuk ha le kene vägnom a bringämat, es jönne valaki, akkor a szeme lättära pakolnek minden alkatreszt a helyere. Ez meg nem bizonyit semmit, de a mobiltelefonomban benne van a biciklim väzszäma. Azt is meg tudnäm mutatni. Ha meg haza kene mennem szerszämert, akkor meg mär elhoznäm a szämlät es a garanciajegyet is. No, meg a szämzärnäl nem fordulhat elö, hogy valaki elveszti a kulcsot. Ha meg a tolvaj megprobälja megfejteni az 5 szämbol ällo kombinäciot, lehet, hogy addigra megerkezek, vagy mär lätom messziröl, hogy valaki buherälja.
Ami meg a gyalogosokat illeti en sem azert szoktam forgalmas helyre lekötni a gepet, hogy hätha valaki räszol, mert ezt nem teszi meg senki, hanem, mert a tolvaj nem tudhatja, hogy mikor erkezek es a tömegböl melyik ember a bicikli gazdäja. Elöszeretettel szoktam kinti kävezok teraszähoz közel kötni.

Zsurmi képe
Zsurmi
46 p, 2007-10-12 21:32

Ööö, olvashattam volna tovább...

Ötlet: odamész a telefonod kameráját előkészítve, megkérdezed hogy övé-e a bicikli.
Ha igen, akkor "ugye nem baj, ha lefényképezed őt és a biciklit is", mert te nem tudhatod...
Ha zavarodott lesz, vagy bunkózni kezd, az gyanús, hívhatsz rendőrt.
Más esetben nem annyira gyanús, lehet vele beszélgetni, esetleg segítséget felajánlani (miután tényleg lefényképezted).

Senkit nem vádolsz, udvariasan megoldható. Ha fenyegetőzik, OKOD LESZ rendőrt hívni.

-
Zsurmi

aron képe
aron
47 p, 2007-10-12 21:40

hát nagyon sok humortalan bringás van. amúgy meg nincs a telefonomon kamera.

www.criticalmass.hu/lakat

Neelix képe
Neelix
48 p, 2007-10-12 21:50

Ha egy jó csaj kér meg, egye fene! :D

----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

Perillustris képe
Perillustris
49 cs, 2007-10-11 08:48

A helyes megoldás: "Pont ilyenekről csinálunk videókat, ugye nem bánod, ha lefilmezlek? Mosolyoooogj!"

aron képe
aron
50 cs, 2007-10-11 11:47

nem rossz:)

www.criticalmass.hu/lakat

Ziyaretci képe
Ziyaretci
51 cs, 2007-10-11 10:17

A vıdeon elvagott gerınclakatot ajanlotta nekem a boltos, akınel a 100+ erteku brıngamat vettem. Megkerdeztem, hogy mılyen lakatot ajanl, erre azt mondta, hogy ez mar olyan erteku drotszamar, hogy ennek nagyobb vedelem kell. Akkor meg (nagyon) kezdo voltam ebben a temaban, ıgy hıttem nekı. Nem ıs hasznalom mar azt a lakatot, mert tudom, hogy semmıt nem er, de abba a boltba sem megyek vıssza tobbet. Pedıg ısmert kıs brıngasbolt, nem nagy sportszer kereskedo.

aron képe
aron
52 cs, 2007-10-11 11:49

akkor vagy nem ért hozzá emberünk, ami nagyon gáz, vagy egy elvetemült haszonleső, ami még nagyobb gáz.
mondd el légyszi melyik bolt volt az!

www.criticalmass.hu/lakat

Ziyaretci képe
Ziyaretci
53 cs, 2007-10-11 18:24

Speedmetal. Baross utca Kálvin felöli végénél.
(Végre megjöttek a pontok az i betűjeimre is. (: )

aron képe
aron
54 p, 2007-10-12 00:01

na, akkor itt a tanulság.
köszi

www.criticalmass.hu/lakat

bocmok képe
bocmok
55 sze, 2007-10-24 01:26

Én lámpát vettem az egyik boltban (Nagymező utca, amúgy nagyon segítőkész öregúr) és Ő ajánlotta a videó elején látható 2mp-es spirált, hogy ezt szeretik-sokan viszik. Én meg gondoltam jó is lesz. Kopp-kopp-kopp még kitart, de rövidesen szeretnék valami normálisat. Hosszabb spirálszerűségben van jó vagy csakis U-lakat?!

atomboy képe
atomboy
56 sze, 2007-10-24 23:23

Bocmok, oreg haverom, hat termeszetesen csak laposkulcsos U lakat. :) Fenti videon lathatod, hogy siman atvagjak egy sordonylakatot, akkor mit varsz egy erosebb spiraltol...

atomboy

aron képe
aron
57 sze, 2007-10-24 23:08

a sodrony minden módon szar!
de tudom ajánlani az edzett acél láncokat is.
szeretik/sokan veszik...ő meg nem ért hozzá?

www.criticalmass.hu/lakat

Ziyaretci képe
Ziyaretci
58 cs, 2007-10-11 18:25

-

anusi képe
anusi
59 p, 2007-10-12 11:09

háhá, tőlem ott 50 forintot akartak kérni, mert bementem h légyszi fújjanak a gumimba, nagyon lapos... (hozzáteszem, hogy egy kb 20 éves női bringa volt, nem egy 100ezres versenycsoda....) Aztán végül olyan rendik voltak h nem kellett érte fizetnem, de ez milyen már?

Biglibansz képe
Biglibansz
60 p, 2007-10-12 11:16

A Kälvinternel van ez OMV kut. Bicikliszelem eseten egy adapterrel az autopumpa is jo. Es az ejjel-nappal nyitva van. Legyen mär valami hasznunk nekünk is a benzinkutakbol. En csak az erdöben kapott defektek utän szoktam kezzel pumpälni.

Neelix képe
Neelix
61 p, 2007-10-12 11:44

Én is kutazni szoktam, a célnak megfelelő...

Utolsó CM előtt sorba kellett állnom a kútnál :)) ilyet sem láttam addig.

----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

zsoltee képe
zsoltee
62 p, 2007-10-12 12:58

És mennyit ér egy kegyetlen vastag sodrony? A hülyeség tetőfoka, avagy hatásos optikai védelem? :)

Zsoltee

atomboy képe
atomboy
63 p, 2007-10-12 13:02

Hogy viszi magaval...

atomboy

j_gergo képe
j_gergo
64 v, 2007-10-14 09:41

Nem viszi, mert gondolom minden nap ott tárolja a bringát. Megérkezik kinyitja belerakja a bringát, amikor elmegy, otthagyja a sodronyt. Jó ez, ha pl. ott dolgozik valaki, és nincs más hely lerakni.

Csak nem szabad túl jó alkatrészeknek lenni a bringán, mert a vázon-keréken kívül mindent leszednek róla.
----
janossy pont gergely kukac gmail pont com

aron képe
aron
65 v, 2007-10-14 20:45

nem érdemes ott hagyni a lakatot ahova mindennap teszed, mert kifigyelik, megbuherálják, és kész a baj. vagy tudják mire készüljenek
például:
http://kep.tar.hu/lakatolas/50487621/32356216#2

www.criticalmass.hu/lakat

aron képe
aron
66 p, 2007-10-12 22:03

de ez miért adult content?

www.criticalmass.hu/lakat

pata képe
pata
67 szo, 2007-10-13 02:08

Na ezt én sem értettem. Mielőtt bejött volna a kép, azt hittem valami sodronnyal kikötözős jelenet lesz ;-)

zsoltee képe
zsoltee
68 szo, 2007-10-13 20:17

A gg. kismalac nem mindig adult content, nagyon sok bringás poén is van kint náluk. Mondjuk mindent úgy lopkodnak össze a netről, de vicces képeket szednek össze.

Zsoltee

dobozos képe
dobozos
69 h, 2007-10-15 14:46

Bevallom megtette a hatását ez a videó. Nekem eddig vastag sodronyom volt, a G-nek meg gerinclakatja. Elérkezett az idő, nomeg van rá végre keret, megyünk és veszünk 2 U-lakatot. Már csak az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát érdemes venni? Gondolom ebből is van gagyi. És ha lehet több gagyi lakatba nem akarok befektetni.

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért!(Mi szeretjük a kihívásokat!)
------------------------------------------------------
dobozos és drótlovacskája

Perillustris képe
Perillustris
70 h, 2007-10-15 15:11

Bátran vegyél Citadell-t, ár/érték arányuk kiváló. Ha többet tudsz/akarsz költeni, akkor Abus, Kryptonite.

dobozos képe
dobozos
71 h, 2007-10-15 15:55

Köszi! Azt hiszem marad a Citadell. A vastag acélsodrony meg jó lesz az első kerékre. Megyek is vásárolni... :) ...jajj, milyen ruhát vegyek fel? /Critical Miss/

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért!(Mi szeretjük a kihívásokat!)
------------------------------------------------------
dobozos és drótlovacskája

atomboy képe
atomboy
72 h, 2007-10-15 17:45

Ha korkulcsosat adnak, akkor vigyazz vele, erdemes lenne inkabb laposkulcsosat venni.

atomboy

dobozos képe
dobozos
73 h, 2007-10-15 22:05

Semmit se kaptam. 5 boltban voltam, 3-ból pont elfogyott a Citadell, az Abus drága, olcsóbb gagyit meg nem akartam. A másik két helyen meg egyáltalán NEM ÁRULNAK U-LAKATOT! Szerintem a népszerűsítését ott kellene kezdeni, hogy a bicajboltosok figyelmét felhívjuk rá.
Hm... :( Szomorú vagyok, hogy nem kaptunk, már úgy beleéltem magam.

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért!(Mi szeretjük a kihívásokat!)
------------------------------------------------------
dobozos és drótlovacskája

aron képe
aron
74 k, 2007-10-16 00:29

ma a luongóban (velük filmeztem, Raoul Wallenberg u. 1., jászainál) láttam egy citát, hosszú fajtát, és abusokat, meg kriptókat is (ezekből jófajta edzett acél láncokat is)! vagy menj be a hajtipajti boltjában tuti van.
vagy esetleg ez: http://www.alleycat.hu/blog/20071012/elado-uj-holmik-pumpa-u-lakat bár nem tudom ki ő, és miért adja el ezeket

örülöka videó hatásának:D

www.criticalmass.hu/lakat

dobozos képe
dobozos
75 k, 2007-10-16 17:23

Tegnap voltam a luongoban is, de nekik sem volt épp akkor Citadell, Abusra meg nem futotta. De ma sikerült a Szabó Ervin Könyvtárhoz közeli bicajboltban (a nevüket nem tudom, de a címük azt hiszem Baross u. 4.) elvinnem az utolsó Citadelt. Végre!!! :D Volt Abus is bőven és a jövő hétre hoznak még Citadelt is. Végre nyugodtan aludhatok, nem örültem neki, hogy hű társam egy kétes értékű vastag sodronnyal volt lekötve a gangon. Most rajta van mind a kettő! :) Ja, egyébként az ára felment a 3000 Ft-hoz képest. 4700 volt.

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért!(Mi szeretjük a kihívásokat!)
------------------------------------------------------
dobozos és drótlovacskája

atomboy képe
atomboy
76 k, 2007-10-16 18:10

Tolem 4200-t kertek ugyancsak Citadel U lakatert augusztus vegen, amikor uj bringat vettem. Termeszetesen megvettem, aztan masnap mutattak nekem, hogyan nyitjak ki a korkulcsost. Ugyhogy jo vetel volt a bringa arahoz kepest.

atomboy

dobozos képe
dobozos
77 k, 2007-10-16 19:25

Az U-lakatom nem körkulcsos! Direkt figyeltem rá! Azt mondta a bringaboltos srác, hogy ők nem árulnak körkulcsosat, mert "azt én is kinyitom egy szívószállal". :)

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért!(Mi szeretjük a kihívásokat!)
------------------------------------------------------
dobozos és drótlovacskája

Szab képe
Szab
78 k, 2007-10-16 19:09

Hajtibolt elég gáz. Amikor én mentem lakatért, akkor sodronyt ajánlottak. Mondom az nem sokat ér úgy hallottam... erre aszondja, hogy akkor van ott nekik vastagabb sodrony is, az biztonságosabb. Komolyabb lakatot nem lehetett náluk kapni akkor. Nomeg az eladói hozzáállástól is kissé elment a kedvem, hogy mégegyszer odamenjek.

aron képe
aron
79 sze, 2007-10-17 16:03

nemmondod!ott?

www.criticalmass.hu/lakat

Neelix képe
Neelix
80 sze, 2007-10-17 16:15

Az eladói hozzáállás tényleg hagy kívánnivalót maga után. A flegma eladó srác úgy állt hozzám, mintha szívességet tenne azzal, hogy kiszolgál. Ettől viszont nálam megy fel a pumpa.

Így részemről felejtős.

----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

slow_rider ® képe
slow_rider ®
81 cs, 2007-10-18 23:32

az milyen az a collstock szerű ???
az-e yo-e???
és mennyi-e relatíve???
márhogy HUF???

aron képe
aron
82 cs, 2007-10-18 23:49

az erővágóra gondolsz?

www.criticalmass.hu/lakat

slow_rider ® képe
slow_rider ®
83 p, 2007-10-19 01:29

nemnem, újabbfajta kihajthatós lakatféle, kicsi tokban elfér a vázon.

Perillustris képe
Perillustris
84 p, 2007-10-19 01:42

Abus Lila... Ja, nem Bordo.

aron képe
aron
85 p, 2007-10-19 22:26

abus bordó 10-15 körül. jó.
csak a flex viszi, van itt róla videó:

www.criticalmass.hu/lakat

slow_rider ® képe
slow_rider ®
86 szo, 2007-10-20 00:26

jaja, király, csak a bringám nem ér annyit.... :((

Perillustris képe
Perillustris
87 szo, 2007-10-20 00:27

Mikor dedikálsz? :)

aron képe
aron
88 szo, 2007-10-20 16:43

hehh:)

www.criticalmass.hu/lakat

slow_rider ® képe
slow_rider ®
89 szo, 2007-10-20 00:29

mit?

kadath képe
kadath
90 szo, 2007-10-20 00:38

Ööööööö...elkezdtem aggódni, ugyanis én a fentebb bemutatottra kísértetiesen emlékeztető Citedel sodronylakatot használom. Közért előtt, munhahely őrzött parkolójában...monjuk ennél jobban nem merem sehol hagyni.

Mivel a mostani bicó elődjét (http://www.blashyrkhkadath.freeweb.hu/) egy laza sodronnyal kötöttem ki ellopása napján, így azonnal váltottam egy barát állat(nak gondolt) sodronyzárra. Asszem újabb váltás: jön az U-lakat...

--------------------------------
...sic transit Gloria Estefan...

Perillustris képe
Perillustris
91 szo, 2007-10-20 00:46

Holnap!

kadath képe
kadath
92 szo, 2007-10-20 00:50

Ma már nehéz lenne :-))), bár van még 10 percem...
--------------------------------
...sic transit Gloria Estefan...

Neelix képe
Neelix
93 szo, 2007-10-20 00:52

akkor hajrá :)

----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

aron képe
aron
94 szo, 2007-10-20 16:45

hát látod...
ha méretes erővágóm lett volna annyi idő lett volna, amíg a boltban a tejes pultig nem érsz el...

www.criticalmass.hu/lakat

alla cool képe
alla cool
95 szo, 2008-03-08 02:36

http://www.vatera.hu/uj_bbb_coilsafe_lakat_12_1800_mm_57454929.html

"strapabíró belső acél kábelsodrony maximális védelmet biztosít. Ultra erős fém zártest. "

nos?hozzászólások?tapasztalatok?

alla cool (criticalmass.hu/lakat)
https://ebank.khb.hu/verseny/enkartyacompetition?fun=card&designid=96bc1...
"Aki paraszt, nem rám szavaz!":D

Krisztab. képe
Krisztab.
96 h, 2008-03-10 10:40

Ne vegyél :) ld. alleycat, lopott bringák

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

lajhár képe
lajhár
97 h, 2008-03-10 10:47

Átverésnek tűnik...

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

dobozos képe
dobozos
98 h, 2008-03-10 23:59

Jaj, ne mááár...hagyjuk ezt a "szupersodrony" reklámot! Nem lakatolnék csak ezzel.
________________________________
**Történész szmog nélkül**
dobozos és kerekes drótlovacskája

Szab képe
Szab
99 k, 2008-03-11 04:03

Olvassuk csak a lényeget a sorok között:

vastag és strapabíró
maximális védelmet biztosít
Ultra erős
maximális biztonságot nyújt
Kiváló minőségű

Ilyenkor elgondolkodok, hogy egy krypto D lakatra vajon milyen szavakat kéne használni?