Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Azt lehetne, hogy most
Azt lehetne, hogy most kivételesen úgy nagyjából betartjuk a kreszt? Nem arról van szó, hogy libasor meg hasonló baromságok, de mondjuk a két kocsisor közötti szlalom most kimaradhatna, célzok itt azokra, akik tenni szokták amúgy is.
Ja, csak azért, mert nem szeretek ünneprontó lenni, de szólni fogok érte. Utálom azt, hogy barom bringás vagyok, mert épp az előbb ment itt egy barom bringás...
Kösz!
Kiddan - szitiszuicid
Egyetértek. Pont emiatt nem
Egyetértek. Pont emiatt nem jó, ha a Nagykörút az első szakaszban van.
PRL? * www.criticalmass.hu/la
PRL?
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Technikai okok miatt
Technikai okok miatt létrehozott felhasználó, ugyanis nem akarom, hogy tele legyen a saját blogom a havi felvonulásokkal.
elhatárolódsz
elhatárolódsz önmagadtól?:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
A szlalom akkor és ott
A szlalom akkor és ott tényleg nem kell. De ezt említsd meg indulás előtt is!
-
Zsurmi
Mi a baj a két kocsisor
Mi a baj a két kocsisor között menéssel? Miért, hogy kéne? Kivárni a sort? De akkor miért biciklizzek? Csak mert a benzin drága(és kocsim sincs:)?
Én csak azt nem szeretem, ha kocsisort két oldalról előzünk. Vagy jobb, vagy bal, de ne két oldalról, mert esetleg egyik irányba figyelmességből, hogy helyet adjon elrántja a kormányt és a másik oldalán tekerőt találja el.
Én megígérem, hogy nem
Én megígérem, hogy nem fogom provokálni az utunkba kerülő taxisokat, mint az már megesett egyszer... :-)) Mondjuk a csapat olyan egységesen védett meg, hogy szinte elszégyelltem magam.
http://www.flickr.com/photos/aliban/
http://kep.tar.hu/aliban
hova varjatok az
hova varjatok az elhatarolodok sajtokozlemenyeit?
bonnie
Erről olvashattok majd
Erről olvashattok majd holnap, bizonyára sokakat érint:
http://bkvfigyelo.blog.hu/media/image/kerepar_berlet.jpg
Többet egyelőre nem árulok el:)
szerintem a vonulásunkkal
szerintem a vonulásunkkal az a gáz, mint a nagy cm-mel: túlságosan szétszakad még ez a kevés ember is. és nem jobb lenne 1 sávot elfoglalni teljesen, mint (fél)libaoszlopban haladni meg kettőt elfoglalni?
annyira utálom ilyenkor
annyira utálom ilyenkor magam, hogy este hétig dolgozom :(
sosincs esélyem kijutni egy ilyen megmozdulásra.
-------------------------------
Gábor
Én meg 18-ig a város
Én meg 18-ig a város másik felén. :(
Én meg este
Én meg este nyócig...
-----------------------
1%
mind1, következőre beteget
mind1, következőre beteget fogok jelenteni a munkahelyen :)
-------------------------------
Gábor
na ma úgy készültem, hogy
na ma úgy készültem, hogy vagy alleycat, vagy utolsónapi, vagy kulti. valamelyikre elmegyek az esti fáradság tükrében.
Ha erre a rendezvényre
Ha erre a rendezvényre megyek miről kell feltétlenül tudnom?
Ha erre a rendezvényre
Ha erre a rendezvényre megyek miről kell feltétlenül tudnom?
Pl. arra, hogy kicsit
Pl. arra, hogy kicsit lassabb a tempó, mintha egyedül mennél, így elkélhet egy plusz réteg ruha.
http://www.flickr.com/photos/aliban/
http://kep.tar.hu/aliban
Lassabb?? Szerintem azért
Lassabb?? Szerintem azért elég jó tempóban végignyomtuk(nagy CM-hez képest mindenképp), csak a dugó okozott némi fennakadást néha. Magam részéről hazafele, egyedül ennél lassabban, kényelmesebben jöttem.
Mivel elkezdodott szamomra a
Mivel elkezdodott szamomra a tekeresi szezon, szoval igyekszem megjelenni a plazmakek divatnemfiximmel.
----------------
Casual Tekergő
mi is csatlakozhatunk? meg
mi is csatlakozhatunk?
meg sosem voltam/unk, de jol hangzik, es igy szezon elejen meg jol jon a konnyu tekeres.
Nyilván.
Nyilván.
az gáz ha nincs nálam a
az gáz ha nincs nálam a bukóm? :P
-------------------------------
Gábor
Szász Adrej javaslata
Szász Adrej javaslata térképre vetve:
térkép1
térkép2
ugyanaz a 2
Szerintem ennél többet
Szerintem ennél többet menjünk.
-
Zsurmi
Budára mindenképp gyertek
Budára mindenképp gyertek át, mert szeretnék csatlakozni.
-------------------------------
Gábor
Esik. ;-( - Zsurmi
Esik. ;-(
-
Zsurmi
nemá! kint ázik a paripa
nemá! kint ázik a paripa az udvaron a lámpákkal együtt
Jah, itt is esik, de
Jah, itt is esik, de remélem ez senkinek nem veszi el a kedvét. :) Legalább kicsit megköti a port.
Hja, por az nem lesz :-)
Hja, por az nem lesz :-)
Ezt bebuktam, mert holnap
Ezt bebuktam, mert holnap suli, és valamit feltétlen meg kell csinálnom.
Vicces volt, amikor hárman
Vicces volt, amikor hárman benéztük a sávváltást a BAHnál, így egy kicsit mentünk Győr/Balaton felé. :)
üdv adamekp
Végül is melyik irányba
Végül is melyik irányba mentetek az útvonalon?
(Ha tudom, mikor értek oda, néztelek volna BAH-kamerán :) )
Úgy mentünk, hogy Hősök,
Úgy mentünk, hogy Hősök, 8togon, MHB, Mokkatér, BAH, KDT, Petőfi, Nagykörte, 8togon, Hősök.
üdv adamekp
Mesélte is barátnőm
Mesélte is barátnőm amikor beértetek minket, hogy valójában nem az emelkedő miatt maradtatok le annyira:)
Hehe, én voltam akkor
Hehe, én voltam akkor elől. :) Igazából az történt, hogy amikor megálltam titeket megvárni, akkor a többiek annyira elhúztak, hogy nem is láttam őket egy jó darabig. Aztán amikor láttam merre mennek akkor már késő volt 2 sávot váltanom, így gondoltam teszek egy kis kitérőt Balaton felé. :D
De végül is megoldottuk a dolgot egy aluljáró segítségével. :)
Nah jó volt a mai CM. :) A
Nah jó volt a mai CM. :) A sávfoglalást gyakorolhatnánk még, sokat mentünk libasorban. A Margit hidat meg elkerülhetnénk (vagy menjünk arra felé a végén), szerintem páran ott maradtak le végleg. :)
A végén meg a 10 méteres Hammer limuzinról, akinek emeltünk egyet, meg ez jutott eszembe: F*ck You And Your H2. :D Csinálhattunk volna mi is egy ilyen fotót.
Nem voltunk sokan, es
Nem voltunk sokan, es borzalmas volt a forgalom. De nekem jolesett.
----------------
Casual Tekergő
Tényleg jobb lenne valami
Tényleg jobb lenne valami normálisabb útvonal, ahol nincs ekkora torlódás. Hallottam Kerepesi, Rákóczi ötletet útközben, szerintem azok jobbak lehetnének, kevesebb arra a dugó, nomeg végszükségnek van buszsáv.
1* volt ilyen ötlet, h
1* volt ilyen ötlet, h hősök -kerepesi- kossuth l -erzsi felé menjen a menet.
azért ha 18 kor indul a menet ott is szokott -nem is olyan ritkán- dugó lenni. amikor voltak a megbeszélések, az új útvonalakról, akkor szóba került, h hol menjünk, a forgalomban szabály szerint, buszsáv? ill ha forgalom akkor kivárjuk a sorunkat, v szambázzunk a motorsávban?
ki kéne valamit találni, mert így minimális"szabályok" nélkül nem tünik életképesnek a dolog.
Én szerintem kizárt, hogy
Én szerintem kizárt, hogy a dugóban várjuk a sorunkat. Kivéve, ha mindenki (90%), FFP2-es szűróvel ellátott félállarcban jön. De akkor is szar lenne.
Ha jól sejtem az régi útvonal esetén a Stefánia-Hungária fele kerülés alatt levonult a csúcsforgalom. Annyiban egybe vág, hogy a Villányitól kezdve járható volt.
Ja, - nem tudom a többiekkel mi volt - most csak 1 beszóló furgonos volt (állta dugóban), semmi más. Lehet, hogy a dugót jobban viselik, mint amikor már nincs dugó de van CSOMÓ BICIKLIS!
Ha buszsávban megyünk, és nem 10-en vagyunk, hanem 100-an akkor akadályozunk saját erkölcsi felfogásunk szerint is.
Indulhatnánk pl. fél órával később.
Vagy bemegyünk középre, pirosnál felvonulunk előre.
Vagy bemegyünk a buszsávba.
Vagy átmegyünk a piroson.
Vagy tekerünk éjjel!
Vagy lehetnénk ezren és elfoglaljuk a helyet!
Vagy rughatunk le közben tük...
Khmm, szóval más ötlet?
-
Zsurmi
Tetszett, amolyan családias
Tetszett, amolyan családias volt, ha jól emlékszem lehettünk kb 22 en talán...
Rövid volt. Motoros sáv
Rövid volt. Motoros sáv használata nagyvárosi dzsungelharcos érzést adott :) Petőfi hídon a darus Tatra teherautó elhasználta egész Budapest jövő évi PM10 keretét :(
Körtét a csúcsban legközelebb hanyagoljuk, ha lehet.
Rossz ötlet volt a körtén
Rossz ötlet volt a körtén ellenkező irányba menni! Az vígszinháztól a moszkváig állt a dugó, miközben szemben lehetett haladni. Onnantól középsősávos/szlalom jött, sokan lemaradtak. Én aggódtam, hogy hány gyakorlatlanabb teker(g)ő vállal túl nagy kockázatot... A kipufogógáz szívása nem volt alternatíva.
A piros lámpán kívül gond volt a sávelfoglalás is, a gyorsabbak belehúztak libasorba rendeződve, de azért belejöttünk.
Az útvonalnál legyen fő szempont a járhatóság. Jól ki volt találva az eredeti. Szerintem ezen ne menjünk, de a régin a hungáriás kerülést is hagyjuk.
-
Zsurmi
Sztem, a Kerepesi,
Sztem, a Kerepesi, Rákóczi, Erzsébet híd, Bartók, Villányi...stb útvonal vmelyest jobb lett volna, mert akkor kb addigra értünk volna a körútra amikor már nem olyan durva a forgalom, és akkor nem lett volna kipufogógáznyelés, motorossávhasználat... a többi helyen meg ha minden kötél szakad akkor ott a buszsáv.(jó, tudom, nem szabályos..de mégis..) Mindezeket félretéve tetszett, csak rövidre sikeredett.
Jah, ha legközelebb lesz limuzinkergetés, akkor már asszem nem hagyom ki:)
Nagybátyádnak mé nem
Nagybátyádnak mé nem tudsz szólni ilyenkor?
Mert még aznap délután se
Mert még aznap délután se tudtam hogy ráérek e...
Demonstrativ volt az
Demonstrativ volt az utvonal! Sokan lattak minket!
A levego (szo szerint) gaz volt.
Elsonek gyakrabban kene a tobbieket bevarni.
..lszi, ha esik az eso, minden bicon legyen sarhanyo, v menjen a sor vegen ; ) ...
Sziasztok Z
Köszönöm, nekem ez volt
Köszönöm, nekem ez volt az utolsó ilyen felvonulásom, amíg nincs egy felelős vezető és tisztázott szabályok.
Merthogy vannak bizonyos kresz-előírások, amiket egyszerűen nem szabad megszegni. A nem létező "motorossávban" haladni a legveszélyesebb manőverek egyike a kerékpárosok számára. Mármint a többire nézve. Azokra, akik az út jobb oldalán, szabályosan haladnak. Merthogy őrájuk húzzák a kormányt a motorosok – és most már ezek szerint a kerékpárosok – miatt az autósok rendszeresen.
Lehet (bár nem szabad) két kocsisor között haladni, ha egyedül vagy, és baromira figyelsz. De konvojban tilos és életveszélyes.
S tudjátok miért lehetett az a benyomásom, hogy tudatlan taknyosok menete a miénk? Mert az üres buszsávba nem mentetek be a körúton, de utána a Margithídon (!) jónak tűnt a "motorossáv". Le is koccoltam rögtön, bementem a szigetre. Csend volt és nyugalom.
A hóvégi tekerés egy demonstráció. Az a célja, hogy megmutassa, léteznek a kerékpárosok, és egyenrangú felek a közlekedésben. Ti teljesen mást demonstráltatok.
Kiddan - szitiszuicid
"A hóvégi tekerés egy
"A hóvégi tekerés egy demonstráció. Az a célja, hogy megmutassa, léteznek a kerékpárosok, és egyenrangú felek a közlekedésben. Ti teljesen mást demonstráltatok."
Van benne valami. Bár, most nem tudok véleményt nyilvánítani, mert nem voltam ott.
Eddig nagyrészt betartottuk a szabályokat. Volt, hogy használtuk a motorossávot, de a bevárási pontoknál mindig megvártuk a többieket. Aki szabályosan akart tekerni, az megtehette. Fontos volt az összetartás.
Milyen volt ez a tekerés?
Szived joga, hogy
Szived joga, hogy jössz-e.
Azonban jó ha tudod, hogy ez egy ki nem próbált útvonal volt.
Amíg nem volt dugó szabályosan akartunk menni, utána az álló kocsisort előzni középen az egyetlen haladási lehetőség. A dugóban állni (és szívni a gázt) biztos jó lett volna. Csinálhatunk olyat is, mindenki FFP3-mas szűrővel, félállarcban jön (2-3000 Ft).
Igazad, van hogy konvolyban/bolyban menni középen veszélyesebb. Főleg annak aki nem csinálja. És nagyon kell figyelni. Nincs kerékpáros infrastruktúra, tehát csak ez marad. Ez is demonstráció.
Szép, hogy bűnbaknak állítasz be minket. Persze ez is hozzájárul. De miért kel ott menni, mert csak az autóknak építik az utakat. Ha lenne kerékpárossáv (és nem foglalják el), akkor lehetne haladni.
Azt hiszed nem tudjuk mennyi szabályt szegtünk meg (tudatlan)? Szerinted csupa suhanc volt ott?
Semmi gond, te be akartad tartani a szabályokat. Nem ment, leléptél. Nincs harag.
-
Zsurmi
bocsi, de eddig nem volt
bocsi, de eddig nem volt kötelező szabályalanul menni. lehett, de nem volt értelme, mert mindenkit bevártunk.
emiatt haragszom rátok.
valamit félreértettetek, mert ez nem demonstráció, hanem túra. az a lényege, hogy építsük kis közösségünket. erre lett kitalálva.
Eddig nem kellett dugóban
Eddig nem kellett dugóban várni. Dugóban nem lehet szabályosan tekerni nem elfoglalt kerékpársáv nélkül.
Volt értelme, mert a Margit híd elejétől a Széna térig állt a sor és annyi idő alatt nem ért be a sor.
Megpróbáltuk, nem jött be térjünk vissza a régi útvonalra. Esetleg "validáljuk" egy 2 fős ultra-minimal-mass-on nem utolsó pénteken pont akkor az útvonalat. Én elmegyek szivesen!
-
Zsurmi
"A nem létező
"A nem létező "motorossávban" haladni a legveszélyesebb manőverek egyike a kerékpárosok számára. Mármint a többire nézve. Azokra, akik az út jobb oldalán, szabályosan haladnak. Merthogy őrájuk húzzák a kormányt a motorosok – és most már ezek szerint a kerékpárosok – miatt az autósok rendszeresen."
Ezt azért gondold át mégegyszer légyszíves. Különös tekintettel arra, hogy mióta szabályos jobbról előzni?
Egyébként arra feljebb én is utaltam, hogy nagyon veszélyes lehet két oldalról előzgetni. Belül kell menni, az a kisebbik rossz. Főleg akkor, ha látod, hogy előtted is belül megy a másik. Én ezt akkor is alkalmazom, ha egyedül vagyok, és motoros megy előttem. Amerre ő megy, arra igyekszem utána menni, hogy nehogy az legyen, hogy félrehuzodnak miatta és engem találnak el a túlfelén.
De azért azt remélem tudod, hogy egyik oldalról sem szabályos előzgetni. A Margit hídon, illetve végig a körúton elvileg az lenne a szabályos, hogy álldogálsz a dugóban.
Nem két oldalról kell
Nem két oldalról kell előzgetni, egy oldalról: balról (ami a belső sáv jobb oldala). És valóban nem szabályos.
-
Zsurmi
Csak én látom úgy, hogy
Csak én látom úgy, hogy ez az új útvonal inkább csak (felesleges) konfliktusokat szült?
Hidd el nem te vagy az
Hidd el nem te vagy az egyetlen aki úgy látja. Szerintem a régi útvonalnak megvolt az a pozitívuma, hogy addig amíg, levonult a forgalom, addig kerékpárúton mentünk, míg most végig autók között haladtunk, szinte a legnagyobb csúcsban, ami nem hinném hogy mindenkinek, túl jó lenne, hisz erre a megmozdulásra, nem csak futárok, illetve, minden nap bringázók jönnek el, hanem hétvégi bringások is...
Én úgy vélem, hogy
Én úgy vélem, hogy megoldaná a problémát és megszűntetné a konfliktusokat, ha lenne két tekerés is: egy utolsó péntek lightosan, meg mondjuk egy utolsó előtti csütörtök hardcore városi harcosoknak :)
Zsoltee
Voltak ilyesmik, és azok
Voltak ilyesmik, és azok tényleg érdekes menetek voltak a sűrűjében.
Viszont az Utolsó Péntekit nem kellene ennek beáldozni.
Szerintem ez az utolsó
Szerintem ez az utolsó péntek maradjon meg olyannak, amilyen eddig volt. nagy kár lenne érte. Mindenesetre van egy hónapunk kitalálni valami értelmes verziót.
Egyébként miért kellett megváltoztatni a tavalyi útvonalat?
nemááá * www.criticalmass.
nemááá
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
no ácsikicsit. "hardcore
no ácsikicsit. "hardcore városi harcosok"? A napi nyolc óra tekerés után sem érzem magam annak, mert nem akarom magam annak érezni, mintahogyan egy autóst sem szeretek gyorsulásiversenyzőként a környezetemben. Mi szükség erre? Lehet, hogy most a futár beszél belőlem, és az, hogy tudom milyen az amikor elütik az embert, vagy elüt valakit. Basszus vegyétek már észre, hogy tetszik vagy sem ez egy veszélyes mutatvány és vajon vállaljátok-e a felelőséget azért, hogy valaki aki esetleg nem tud annyira, a többit követve lezúzza magát. Az autóst utálnád, vagy magadat? Ne válaszolj, nincs jó válasz.
- én -
jogos Zsoltee
jogos
Zsoltee
A csütörtöki tekerés
A csütörtöki tekerés inkább hardcore hétvégi hazautazó kollégistáknak szól :DDD 10 évvel ezelőtti mentalitásomat látom viszont javaslatodban :))
:) Zsoltee
:)
Zsoltee
Igen. Megpróbáltuk, nem
Igen. Megpróbáltuk, nem jött be ez az útvonal.
-
Zsurmi
Az Andrej féle 13km-es
Az Andrej féle 13km-es útvonal nem tényleg nagyon jó, mert tényleg nincs nagy forgalom azokon a részeken még a csúcsban sem. Ezért tudnánk sávot foglalva tekerni, nem kéne a libákat utánozni. Ha egy kicsit meghosszabbítanánk valamerre a végét (mire ürül egy kicsit a város), még jobb lenne. A péntek estéktől nehéz elvárni, hogy ne legyen dugó, amikor rengetegen akkor indulnak vidékre. De akár tehetnénk egy kicsit későbbre, és akkor még a 7-8-ig dolgozók is tudnának jönni. Most már úgyis jön lassan a kánikula, mindenkinek jó lenne.
Ez az útvonal pontosan hogy
Ez az útvonal pontosan hogy fest?
új útvonalterv by Szász
új útvonalterv by Szász Andrej
A XV. kerületben ráadásul
A XV. kerületben ráadásul több alternatíva is van, ha nem jó a felüljáró, van aluljáró is pár utcával arrébb :)
Te, mi lenne, ha valamelyik pénteken bejárnánk (szigorúan a hóvégi tekerések időpontjában)? Akkor kiderülne, mennyire okés.
Én benne lennék, de max a
Én benne lennék, de max a 14.-e jó mert a másik 2 pénteken melózok este. Olyan jutott eszembe, hogy Rákosról kimehetnénk a Kerepesiig és onnan van akár bringaút is befele egészen a Hősökig. De a régi 3-ason pénteken mindenki csak kifele akar menni. befelé szerintem jól járható. Ezért a Dózsáig letekerhetnénk azon, és utána be a célba. Ha lesz időm napközben rajzolgatni, ezt is térképre vetem.
Hm, jó nekem a 14-e is.
Hm, jó nekem a 14-e is. :)
A másik dolog, hogy nem tetszik a folytatás :) Eredetileg úgy terveztem fejben az útvonalat, hogy lehetőleg többsávos úton, de mérsékelt forgalomban vezessen, mert sávot elfoglalni ott életszerű. Azokat a bringautakat meg jobb lenne hanyagolni, direkt elkerültem. Viszont visszaérve folytatható a hurok, az akkor már lecsendesült városban akárhol.
Igaz, ha később indulunk,
Igaz, ha később indulunk, akkor már tűrhető lesz a forgalom a belső kerületekben is. És akkor tudunk félig szabályosan menni. Hozzon mindenki lámpát (ami látható is)! Már beírtam magamnak a jövő 7 pénteket, nehogy lemaradjak. Ki jön még?
Ha odaérek negyed hétre a
Ha odaérek negyed hétre a Hősök terére, veletek tartok :)
Én is csatlakoznék.
Én is csatlakoznék. Remélem nem jön közbe semmi.
A felüljárót nem tartom jó ötletnek. 1-2 ember átsöpör rajta, de több tucat kerékpárosnak szerintem nem célszerű egyszerre. Javasolnám helyette a Dembinszky - Rákos út - Rákospalotai körvasútsor - Erzsébet királyné útvonalat.
Ezt a lehetőséget is
Ezt a lehetőséget is rárajzoltam, de a folytatás még mindig kérdéses. Ha sok sávoson akarunk menni, akkor sok választási lehetőség nincs.
Most is negyed 7kor induljunk, vagy van olyan, aki szívesen csatlakozna a holnapi teszthez, de csak később ér rá? A forgalom miatt is érdemes kicsit tolni a kezdésen.
Szerintem induljunk el
Szerintem induljunk el 18:15-kor, és próbáljuk meg a szokott tempót tekerni.
Sikerült berajzolgatni,
Sikerült berajzolgatni, bár nem simerem annyira azt a környéket (útviszonyok, kerékpárutak, stb.) De talán járható.
a zöld utat nézd
Szab, olvasd már el, mit
Szab, olvasd már el, mit irtál a 7-esben! Pontosan úgy fogalmazol, ahogy a "bunkó" autósok. "Mé' mentem 200-zal és csaptam el a bringást?! Há' azé' vettem gyors autót!"
Azért van kerékpárod, hogy több joghoz juss, mint mások? Fenét. Pont azért demonstrálunk, hogy felhivjuk a figyelmet, nem tudunk élni bizonyos jogainkkal. Ha eközben a legabszurdabb közlekedési helyzeteket állitjuk elő, saját dugánkba dőlünk. A hozzád hasonlóaknak ez egy tök jó buli, konvojban jól megmutatjuk az autósoknak, hogy mi is lehetünk erősek. Ez a suhanckodás, amire utaltam.
(Tényleg, nem lehet jobbról előzni?! Ha sokat töprengsz, rájöhetsz, hogyan varázsolódhat a kerékpáros baljára egy autó anélkül, hogy a bringás jobbról előzött volna.)
Valaki nálam okosabb azt mondta: nincs bunkó autós és nincs bunkó kerékpáros, csak bunkó ember van.
Pénteken kb. 20 bunkó ember volt, akikkel talákoztam, ebből 20 bringán ült. Véletlen.
Zsurmi érve meg (51) egyenesen röhejes. "Szabályosan akartunk menni, de dugó volt..."
Nem, nem azt jelenti kerékpárosnak lenni, hogy te minden kényelmetlenség nélkül minden körülmények között odaérj ahová csak akarsz. Ha valamilyen közlekedési helyzet lelassit, akkor le kell nyelned, ahogy az összes többinek is le kell(ene) nyelnie. Amikor 120-szal 10 centire előznek meg, akkor azért anyázol te is. Pedig az autósnak pusztán annyi az érve, hogy nehogymár lelassitsd...
A bringa egy plusz lehetőség, hogy megoldj olyan helyzeteket, amiket autóval nem lehet. De ez nem jelent egy margithidi két sáv közötti konvojt. Merthogy a bal sáv mellett villamoselválasztó bogyók vannak, a jobb sáv mellett pedig magas padkás járda. Ez egy hid, bammeg.
Ja, és a hátad mögött 10-15 bringásról nem tudod, hogy milyen rutinja van.
A megoldások:
– simán kivárhattuk volna, mig átérünk, ahogy az autósok, nem siettünk sehová
– simán mehettünk volna 10-zel a járdán, széles, egy lélek se volt rajta, és jobb időben amúgyis tele van bringával. tök szép a Duna, onnan látni
– akár tolhattuk volna a járdán, ha ahhoz van kedvünk, nem tiltja semmi, csak a k*rva nagy egónk. akkor is láttuk volna a Dunát
Whiplash és Zsoltee, nagyon kedvesek vagytok, hogy utaltok a hétvégi bringásokra meg a "hardcore városi harcosokra", én egész télen bringáztam, a jégen is, de ettől még nem vagyok annyira kemény gyerek, hogy ne tudjam, mit szabad és mit nem.
Gondolkozzatok már egy kicsit el ezen a városon, a benne élőkön, nőjetek fel, és rájöttök, hol van a helyetek.
Mellesleg minden idény elején ez van: kirajzanak a bringások és a motorosok, jól megzúzzák őket, aztán tavasz közepére rájönnek, hogyan kell közlekedni.
Mármint a maradék...
Kiddan - szitiszuicid
Elnézést, hülye voltam.
Elnézést, hülye voltam. Igazad van. Mindenben.
ettől még nem vagyok
ettől még nem vagyok annyira kemény gyerek, hogy ne tudjam, mit szabad és mit nem.
Én inkább úgy gondolkozok, hogy mit szabad, és mit lehet :) A hétvégi- és hardcore bringás szétválasztás miatt nem kell megsértődni, ezt mindenki döntse el saját magáról, hogy mennyire merész és bevállalós, nem előítéletekről van szó.
Az a lényeg, hogy lehet úgy is dinamikusan közlekedni, hogy az ember nem ütteti el magát és közben másokat se veszélyeztet, lásd a futárokat.
Én is napi rendszerességgel átmegyek olyan pirosokon, amiket egyszerűen nincs értelme végigvárni, szinte minden héten használom a "motorossávot", mert nem szándékozom tovább szívni a szmogot, és a dugó miatt elkésni.
Azért van kerékpárod, hogy több joghoz juss, mint mások?
Igen, én így érzem. De ezt mindig próbálom úgy elérni, hogy közben ne sértsem mások érdekeit.
Zsoltee
honnan veszed, hogy a
honnan veszed, hogy a futárokat nem ütik el? Bizony elütik, elesnek, bibisek lesznek. Az a munkánk, hogy egy ebben a városban, ahol alapból bringázni nehéz, mi mindenkinél gyorsabbak legyünk és ez tetszik, vagy sem, k.va veszélyes. Félreértések elerülése végett, nem vagyok beszari, csinálj csak végíg velem egy napot, csak tapasztalatból tudom mi a jussa a vakmerőségnek. Gipsz. Jó esetben.
- én -
Hát én se érzem magamat
Hát én se érzem magamat nagyon óvatoskodónak, de szerencsére még nem volt belőle bajom. Tegnap egy buszos gecizett velem, de ott is megőriztem a hidegvéremet, ma bringaúton keresztbe akart elcsapni egy barom, csak reflexek kellenek hozzá... Talán pirosaknál vagyok óvatosabb, mint a futárok.
Zsoltee
És a kipufogógázzal mi
És a kipufogógázzal mi van, attól meg dögöljek meg mi? Vagy inkább kerékpárra se üljek?
Ha olyan helyzetbe kényszerül a forgalomban részvevők egy része, hogy csak hátrány éri, akkor megoldja ha tudja. Szabályos/nem szabályos.
Ha mész valahova van lehetőséged útvonalat választani, itt nem volt!!!!
És nagyon tévedsz, nem kell lenyelnem a veszélyeztetést a 120-as különbséggel 10 centire! A dugóban álló autós testi épsége nem veszélyeztetődik a középsősávos kerüléskor. A fényezése és az ép elméje talán.
Ha binárisan nézed a világot, akkor persze ugyanaz.
Nem a meglévő szabályokhoz kell szabni a világot (és betartatni), hanem a szabályokat kell szabni a világhoz (és betartatni).
Az új útvonal pont a bringajárdátlanítás miatt volt.
Pont a helyünkért küzdünk, mert azt évek óta elvették. A sok autóval, a sok autóra szabott úttal.
Szerintem meg ott a helyem, ahova leülök. Másnap meg máshol.
Az elnyomók is általában teljesen törvényesen nyomták el az elnyomottakat. Törvényesen nem lehet elérni az elnyomás alól felszabadúlást, akkor nem úgy érik el (ha el tudják). Ha elérték, az értékrend is megváltozik (sokszor a történelem is).
-
Zsurmi
"Az elnyomók is általában
"Az elnyomók is általában teljesen törvényesen nyomták el az elnyomottakat. Törvényesen nem lehet elérni az elnyomás alól felszabadúlást, akkor nem úgy érik el (ha el tudják). Ha elérték, az értékrend is megváltozik (sokszor a történelem is)."
Az elnyomás alóli felészabadulást a törvények megváltoztatásával lehet elérni, ha törvények segítségével nyomnak el. A törvényeket törvényesen meg lehet változtatni. A törvénytelenség arra lehet jó, hogy amíg rosszak-elnyomóak- a törvények, addíg valahogy élni lehessen. De a törvénytelenség hogy változtatja meg a törvényt?: Aszondják: "á, ezt senki sem tartja be, megváltoztatjuk". Nem ezt látom. Lásd zéro torelancia. Eddig is ittak, eddig is kenöpénzzel úszták meg adolgot, a megoldás pont a szigorítás lett, nem a betartatás. Az adókat is az adóprés növelésével poróbálják növelni, de tele van a város munkanélküli meg minimálbéres emberkékkel, akik hatalmas SUV-ok kormányai mögött feszítenek.Mégsem vágják öket orrba APEH-ék.
Ha egy törvény rossz, szerintem polgárjogi harcot kell folytatni, amiben betartjuk a törvényeket, kiforgathatjuk, átértelmezhetjük, trükközhetünk, de nyiltan meg nem szeghetjük. Ha motorossávon megyünk, buszsávon, úttesten bicikliút mellett, átcsorgunk a piroson stb. azt tesszük azért, mert oda akarunk érni, biztonságunk érdekében, vagy dacból. Ettől nem változnak meg a szabályok. Forumoktól, politikusok cseszetésétől, TV-ben való szájtépéstől, tüntetéstől megváltozhat.
Biztosan van ideje a nyilt törvényszegésnek, utcán lövöldözésnek, moilotovkoktéldobálásnak, de ahhoz olyan helyzet kell. Ha majd ártatlan embereket hurcolnak el munkatáborokba, lőnek a Dunába, és senki nem tudhatja, mikor jön a fekete autó,akkor itt az ideje a törvények megszegésének. De akkor nem lesz elég motorossávozni... Magam azért bízom benne, hogy nem kell megérnünk ilyen "hősi időket". A szürke hétköznepok is kinálnak lehetőséget arra, hogy probára tegye valaki magát, ha akarja.
Üdv.
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
Nekem is jobban tetszene, ha
Nekem is jobban tetszene, ha a szabalyok tobbseget betartanank.
De en mar annak is orultem, h extrem dolgok nem voltak. Pl. a stop-szmog nem ismetlodott meg: piros lampa ellenere keresztezodes kozepen most penteken nem tartottuk fel a forgalmat ; )
Ki kellene kozosen talalni, hogy mi fer bele egy ilyen NEM bejelentett tekeresbe.
Peldak:
+ kulso savban egymas mellett tekerni: sztem belefer.
- a piros lampa ellenere keresztezodesbe hajtani, es ott a forgalmat feltartani nem.
Szoval kene sztem vmi howto-t csinalnunk (kozmegegyezessel).
Z
ezzel egyetértek. ha már a
ezzel egyetértek.
ha már a szabályok betartásáról van szó, ne a buszsávban menjünk. engem ez zavar.
Kiddan hozzászólására: ne járdázzunk!
hogy is van a hó végi tekerés alapszabálya? ez egy túra, nem demonstráció. betartjuk a kresz előírásait. mint egy kirándulóbusz. ebbe belefér, hogy lámpa előtt, pirosnál emeljünk egyet.
Szerintem is fontos lenne
Szerintem is fontos lenne közmegeggyezéssel szabályokat alkotni. Kiindulási alapnak jó is lenne a San Francisco-i tekerés kiskátéja és a több mint egy éves tapasztalat. Ki vállalja, hogy összegyúrja? :)
Zsoltee
Olvasni kéne jól, azt
Olvasni kéne jól, azt mondom. Tojok én a szabályokra, a biztonság érdekel. A magamé és mindenkié. A kommentben egyértelműen ott volt: _veszélyes_.
Az utolsó alkalommal, amikor vonultam (asszem decemberben), megcsapták egyikünket. Egy dühös autós ráhúzta a zöldben. Az eset előtt három perccel húzott el hat bringás a két sáv között.
Van összefüggés, ne is mentsétek.
Na, erre volt a hőzöng.
Kiddan - szitiszuicid
Jogos, volt megérdemelte
Jogos, volt megérdemelte mi? Némelyik autós rendőr, (rögtön ítélő) bíró és ítélet-végrehajtó egyben.
-
Zsurmi
Az lett volna jogos, ha
Az lett volna jogos, ha hagyom meglincselni...
De inkább odaadtuk a rendőröknek.
Tényleg, az az ügy hogy áll? Képben van valaki?
Kiddan - szitiszuicid
én éppen eleget szívok
én éppen eleget szívok nap, mint nap a budapesti autósztrádákon vágtázó autósok között, úgyhogy mostantól kihagyom az utolsó péntekeket.
nem az a cél, h minél több atrocitás történjen a vonulás közben, hanem az, h együtt vonuljunk, de sajnos a provokativ útvonalak, a most megmutatom micsoda városi bringás vagyok egyedek elvették ezt tőlem, ezt az érzést, h együtt bringázunk és jó nekünk.
aki olyan nagylegény jöhet velem mindennap kéccer a Nagy Hegyet megmászni, aztán még dolgozni is.
aki meg csak simán együtt akar kis csoportocskával jó arcokkal bringázni az keresse meg a nincs kivel blogbejegyzést.
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20070605/nincs-kivel-reload
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
itt szavazz...savazz.......
Gyere jövő pénteken,
Gyere jövő pénteken, bejárjuk az én egyáltalán nem provokatív útvonaltervemet, kíváncsi lennék a véleményedre!
Jó az útvonalterved,
Jó az útvonalterved, kellőképpen biztonságos...de egy baj van vele. Nem érinti a belvárost...és igazából valahol ez lenne a lényege az utolsó péntekeknek, vagyis hogy olyan helyen elhaladni, ahol sokan vannak. Szvsz azt kellene, hogy a te útvonaladat megcsinálni az elejének, és miután végigjártuk azután bekanyarítani a belvárosba, mert amíg a tiéden végigmentünk, addig a forgalom lecsillapodik. Szal így támogatnám ezt az útvonalat, annak ellenére, hogy a régit favorizálom még mindig:)
Pontosan erre gondoltam én
Pontosan erre gondoltam én is. Mivel rövid, közben is ki lehet szállni (és nem a világvégén, hanem a kiindulóponton), meg csatlakozni is (sokan reklamálnak a korai időpont miatt), majd a viszonylagosan megtisztult belvárosi utakon lehet folytatni.
A folytatást majd találjátok ki, felőlem akármi lehet (de lehetőleg többsávos úton, hogy egyben maradhasson a boly).
egy-két rosszabb dologért
egy-két rosszabb dologért annyi mindent lehetett volna már abbahagyni...
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Nem keressük a konfliktust,
Nem keressük a konfliktust, hanem az új útvonal miatt belefutottunk a sűrűjébe. Nem vagánykodás volt, hanem haladás.
Györgyi, nem esett le, hogy nem megyünk többet ezen az útvonalon, főleg nem ugyanekkor?
-
Zsurmi
Meglepő volt Tőled ezt
Meglepő volt Tőled ezt olvasni. Simán benne vagy az extrémben és radikálisban (pl. Blaha sztori) is. Nem tudom, mi történhetett ezen a vonuláson, amitől Te is kiakadtál.
Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330
Elveszett közúti jelzőtáblák bejeletése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)
Kanuni Sultan Suleyman
nem voltam uccsó pénteken
nem voltam uccsó pénteken januárban.
benne vagyok az állatságokban, csak nem akkor, amikor sok ember és tapasztalatlanok, mármint olyanok vannak ott, akik nem szokták a konfliktusokat, a durva városi forgalmat.
benne lennék lájtos dolgokban, bevezetni úgymond a bringautazókat a forgalomba, szerveznék is ilyen kis "felvilágosító" utakat, csak ne legyen senkinek baja.
de ez nem mehet úgy, h közben a kemény mag elhúz, na értitek. szokni kell a forgalmat, én sem a sztrádán kezdtem, de már sajnos kikényszerülök oda soxor.
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
itt szavazz...savazz.......
ha valami ilyen
ha valami ilyen forgalomraszoktatós oktatótúrát szerveznél, abban szívesen segítenék. Komolyan. Lassan fél éve készül ehhez egy írásom. Tényleg, Kiddan, elolvastad?
- én -
Ehh, nem, pedig itt figyel.
Ehh, nem, pedig itt figyel. Hamarost.
Kiddan - szitiszuicid
akkor mostmár várj vele,
akkor mostmár várj vele, mert folytattam és mostmár látom realitását, hogy befejezem a közeljövőben, és akkor majd azt kellene majd átnézni. Esetleg amiatt olvashatnál bele, hogy szerinted mit lehetne még beletenni, illetve van-e értelme, úgy általában.
- én -
Jó ötletnek tűnik ez a
Jó ötletnek tűnik ez a rendszeres "felvilágosító" tekerés a tapasztalatlanoknak! Persze más szemlélet és alaposabb előkészületek kellenek az ilyen vonuláshoz.
Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330
Elveszett közúti jelzőtáblák bejeletése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)
Kanuni Sultan Suleyman
Magwas csinált ilyet.
Magwas csinált ilyet.
az kicsit azért más
az kicsit azért más volt.
- én -
SZVSZ a belvárost nem
SZVSZ a belvárost nem szabad kihagyni, mert kell a túra reklámja.
Jobb híján mindenesetre egyelőre a bejáratott útvonalban gondolkodom, aztán ha - egyszer valahára - visszakapjuk a Szabadság-hidat, mehetünk a "mégeredetibb" úton.
SZVSZ a belvárost nem
SZVSZ a belvárost nem szabad kihagyni
+1
Zsoltee
Sikeresen bejártuk a
Sikeresen bejártuk a zútvonalat. Csak az elején a Lehel-Hungária kereszteződésben volt hosszabb sor. Ha ennél a lámpánál nem férünk át mindannyian, akkor a Béke tér tökéletes a bevárásra. A Béke úton sávfoglalással továbbhaladva volt egy két ismerős, aki rövid trombitaszóval köszöntött, és szépen kikerült a belső sávban. Az M3-at most a Dembinszky-nél a felüljárón át kereszteztük, de jobb, családbarátabb megoldásnak ígérkezik a Rekettye utcai aluljáró. Nyugis, kb.18-22 kmph-s tempóval tekertünk, így 50 perc alatt értünk vissza a Hősökre. Onnan mindenki (mind a 3-an) haza felé vettük az irányt. Akkor már a Nagykörte dél felé annyira jól járható volt, hogy egyszer sem kellett a motoros sávot használnom, a lámpáknál csak 1-2 bádogdoboz állt előttem. Remélem 28.-ától ezen a pályán fogunk menni. A belvárosi folytatás útvonalát még ki kéne ötölni.
A sávfoglaláshoz
A sávfoglaláshoz hozzátartozik, hogy csak hárman voltunk, így nehéz volt a tett értelmét felfogni az elhaladó autósoknak. Biztos vagyok benne, hogy 20+ ember esetében fel sem merül bennük, hogy miért foglaljuk a sávot, mert nyilvánvaló!
Természetesen mi sem gondoljuk azt, hogy ne kellene a belvárosba is benézni, azonban mint első, felvezető kör, az útvonal nagyon kellemes. Kellően rövid, így családbarát; időtartama jól tervezhető, ezért a belvárosi körhöz csatlakozhatnak a később odaérők (mondjuk 19:15-kor).
Az Erzsébet királyné útja felemelő, szinte már vidéki túra hangulatába illő tulajdonsága az, hogy kilométereken keresztül lámpamentes, elsőbbséggel rendelkező, felújított aszfaltú útvonal.
A ligetbe visszaérés után
A ligetbe visszaérés után javasolnám a Dvorák sétány - Damjanich utca (vagy Városligeti fasor) - Király utca - Bajcsy-Zsilinszky - Andrássy - Hősök útvonalat.
Damjanich-Bajza-fasor
Damjanich-Bajza-fasor kivitelezhető...
Amit elfelejtettem, hogy a
Amit elfelejtettem, hogy a Mexikói aluljárós megoldás sem túl egészséges nagyobb létszám esetén.
Hát ja. Tolni kell, a
Hát ja. Tolni kell, a csapat másik fele meg kerülhet a szomszédos átkelő irányába, bevárás a trolimegállóban.
Lesz most pénteken
Lesz most pénteken vonulás?
Mert ahogy láttam, lesz több kerós program is aznap.
Üdv: Vic
Én 6-ig suliban vagyok,
Én 6-ig suliban vagyok, utána meg CM-gyűlés, szóval számomra esélytelen a dolog...
Most én is
Most én is kényszerszünetet tartok, mert sajna pont rám esik az éjszakai műszak halnap és halnap után is. Jó tekerést, a jó időben! Az új útvonal tudorai közül megy valaki?
ja, engem is érdekelne,
ja, engem is érdekelne, mert bent leszek a városban dróton, szal kigurulnék hatra a hősökre.
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
Nem akarnátok egyszer 7-re
Nem akarnátok egyszer 7-re kitolni az indulást? Legalább nekem is lenne egyszer esélyem kijutni egy uccsópéntekre :)
-------------------------------
Énblog
Altaban f7 korul indulunk
Altaban f7 korul indulunk el. Nem tudom, honnan jossz, de biztos vagyok benne, hogy a bevarasok miatt siman el tudod kapni valahol a menetet.
Lágymányosi-híd felől
Lágymányosi-híd felől jönnék
-------------------------------
Énblog
Kár hogy nem tudtál róla,
Kár hogy nem tudtál róla, a régi útvonalon mentünk. Lágymányosinál csatlakozhattál volna.
Pénteken nézegettem a
Pénteken nézegettem a topikot munkaidőm lejárta előtt, de semmi infót nem találtam ,hogy most milyen útvonal lesz (azaz mostmár volt) :(
legközelebb :)
-------------------------------
Énblog
Ne már, hogy senki se ér
Ne már, hogy senki se ér rá! Én pont most tudnék jönni 3 hónap után...
Zsoltee
Az eddigiek alapján hárman
Az eddigiek alapján hárman lennénk:)
Ha csak annyian jottek volna
Ha csak annyian jottek volna mindig, amennyien a forumra irtak... Szoval menjetek batran, az utvonal ratok van bizva. A lenyeg, hogy ELORE beszeljetek meg. A regebbi topikokban megtalaljatok az alternativakat is.
Hogy-hogy nem készült
Hogy-hogy nem készült külön blog a márciusi utolsó pénteknek?
A holnapi napot még nem tudom megígérni, épp a lábamat gyógyítgatom. Ha megyek, nagyon szívesen megmutatom az általunk bejárt kört, annak minden előnyével és hátrányával.
Mint írtam már, én
Mint írtam már, én pénteken egyáltalán nem tudtam menni, ezért nem akartam semmi konkrétumot írni.
Többször kértem már, hogy aki útvonaltervet dob be, az rajzolja is meg a térképen.
Abban szinte mindenki egyetért, hogy a belvárost nem szabad kihagyni, emiatt én úgy látom, hogy a bejáratott útvonalnál egyelőre - forgalomtechnikai sajátosságok miatt - nincs jobb, ráadásul ez már valóban beégett az agyakba, a bevárási pontok is tiszták*.
Gondolnunk kell azokra is, akik egyébként nem mennek a forgalomban, ezért az első szakasz kerékpárutas részei sem hasztalanok.
A Szabadság-híd felszabadulását pedig epedve várjuk. ;)
*Hősők tere---Városliget---Stefánia---Stadionok---Népliget---Lágymányosi-híd---Pázmány sétány---Irinyi---Bocskai út---Karolina út---Villányi út---Alkotás útja---Moszkva tér---Margit körút---Margit-híd---Szt. István körút---Nagykörút---Üllői út---Múzeum körút---Károly körút---Bajcsy---Andrássy út---Hősök tere
Fix és opciós bevárási pontok:
1. Népliget
2. A Lurdy-ház előtti átkelésnél a lámpa miatt részlegesen automatikusan összeérünk
3. Ha szükséges, a Lágymányosi-híd budai oldalán
4. ZP előtt
5. Déli pályudvarnál
6. Margit-híd budai oldalán, a buszöbölnél
7. Ha szükséges, a Nyugati pályudvarnál
http://www.gmap-pedometer.com/?r=873092
Ha minden jól megy, négyen
Ha minden jól megy, négyen :))
Elég rég jártam itt, és
Elég rég jártam itt, és nem igazán világos hogy végülis lett e megbeszélve valamilyen útvonal. Holnap spec eddig úgytűnik hogy ráérek én is, de így érdekes lesz hogy senki nem tud egy rendes útvonalat... Sztem gyorsan ki kéne találni vaélamait, ha holnap akarunk vonulást. Legfeljebb akkor járjuk végig a tavalyi útvonalat, ha nincs más kész és átnézett ill. átbeszélt alternatíva. Sajna jobb ötletem nincs...
Múltkor bejártak páran
Múltkor bejártak páran egy új útvonalat, köztük SagiK is. Feljebb olvasható róla infó. Nekem jókat mondott róla, meg itteni írásokban is jónak találták. Délután megy geocachingelni bicajjal, de aztán ha ráér, gondolom megy uccsópéntekre is és akkor be is mutathatja.
De tényleg, aki ráér, kedve van, az nyugodtan menjen oda a hősökre. Biztos, hogy lesznek ott páran.
A SzászAndrej féléről
A SzászAndrej féléről beszélsz?
Igen, vele voltak! Feljebb
Igen, vele voltak! Feljebb írtak is róla. De nem sokan, talán csak 4-en voltak akkor.
No az spec tetszik is, de
No az spec tetszik is, de lett kitalálva hozzá valamilyen belvárosi hosszabbítás, amiről szó is volt, vagy akkor holnap csak egy iylen kis rövidke vonulás lesz?
(Egyébként jön valaki holnap, aki ismeretes azon a környéken amerre az az útvonal visz? mert én eddig csak térképen "jártam arra")
Na akkor most mi a helyzet,
Na akkor most mi a helyzet, érdemes elindulnom egyáltalán? :D
Zsoltee
Persze, menjél, ha van
Persze, menjél, ha van kedved! Kb. 30-40-en biztos lesztek. Kevesen írják be ide, hogy "naén akkor most megyek".
Van is meg nincs is...
Van is meg nincs is... asszem a lustaság győz :D inkább tekerek egy nagyot holnap a Millin.
Na meg hogy legyen egy jobb kifogásom is: elég fura a tölthető elemem a hátsó lámpámban, mert már 1-2 hónapja ugyanolyan erősen villog eleinte, de 20-30 perc után már alig pislákol... töltés utáni első alkalommal is már ugyanezt csinálta, nem értem én ezt.
Zsoltee
elég fura a tölthető
elég fura a tölthető elemem a hátsó lámpámban...
milyen típusú, teljesítményű? (NiMH/NiCD, xxxx mAh...)
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
Ni-MH AAA Sony CycleEnergy
Ni-MH AAA Sony CycleEnergy (éétted, bringás :)) 1350 mAh, nem is kevésbe fájt kb. 1 éve, szóval ezért sajnálom, hogy ilyen ratyi most. Töltés nem segít rajta. Jófajta töltővel töltöttem mindig, a végén csak csepptöltést adagol. Talán a telet nem bírta?
Zsoltee
a jófajta töltő
a jófajta töltő konkrétan mit jelent? mert nem mindegy pl. a töltésvégi terminálás módja, meg az sem, h mennyi időre hagyod csepptöltésen. ami elkúrhatja még az az, ha mondjuk leejted. nekem az aksik bírták a hideg telet is (-9 fok volt a legalacsonyabb hőmérséklet, amiben tekertem), bár lehet, h ez gyártmányfüggő dolog.
ha gondolod lefuttathatok rajta egy refresh programot a bc700-assal (ipc-1l). bővebben itt: http://criticalmass.hu/forum/20071201/akkumulatort-lampaba#comment-115018
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
ja, a cycle energy itt nem a
ja, a cycle energy itt nem a bringázódást jelenti, hanem az alacsony önkisülésű típus márkaneve szoniéknál (ééérted... ;). amúgy teljesen megegyezik a sanyo enelooppal, ez csupán szony brendid (a sanyo gyártja nekik (is) a cuccot: http://translate.google.com/translate?u=http://www.kansai-event.com/kino... ). ebből mondjuk az következne, h megbízhatóak, az eneloopok ui. igen jók...
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
A cycle dolgot poénból
A cycle dolgot poénból írtam ;) Viszont azt nem tudtam, hogy ez ennyire jó elem (volna elvileg). Leejtésre nem emlékszem, -5 fok alatt nem használtam emlékeim szerint. A töltő egy Ansmann 4 db-os AA(A) töltő. Az elemek pozitív végénél kis mértékű savkifolyás látszik, kb. azóta amióta ilyen furán működik. Ha ezek után úgy gondolod, hogy segítene a refresh töltés, akkor megköszönném a segítséget. Egyébként tegnapelőtt töltöttem fel teljesen, azóta csak próbálgattam, nem használtam rendesen.
Zsoltee
törölve - accidental
törölve - accidental doublepost
Nem hiszem, hogy kapható a
Nem hiszem, hogy kapható a piacon ilyen kapacitású AAA-s cella.
Végülis merre mentetek?
Végülis merre mentetek? Hányan gyűltetek össze?
Voltunk keményen 8an.
Voltunk keményen 8an. Elindultunk a tavalyi útvonalon, aztán a Villányiról, felmentünk a Citadellára onnan Naphegy tér, majd Alkotás utca. Margithíd, onnantól nem tudom, mert aztán elindultam ahaza, de sztem piszokjó volt.
Hárman jöttek ki a végén
Hárman jöttek ki a végén újra a Hősök terére. Már több, mint 20 perce ott szobroztam, mert azt hittem, mögöttetek jövök és toltam a városon keresztül, ahogy bírtam. Hegyalján lezúgattam az Erzsébet hídhoz. Sehol senki. Elkúrtam :DD Elindultam az Attila úton felétek. Moszkván nem láttam senkit. MHB dettó. Azt hittem, nagyon leszakadtam, Nagykörtén anaerob edzést tartottam. Körbemenetem, ahogy szoktunk (Üllői, Kiskörte, Andrássy) 21:02-kor érkeztem a Hősök terére. Páran rendszeresen maradunk beszélgetni, de nem láttam ismerőst, sőt bringást se igazán. Még jó, hogy vártam egy kicsit :)))
Naphegy téren még el is
Naphegy téren még el is indult egyikünk megkeresni téged.
De ma Bringaexpon összefutottam a piros országútis sráccal(aki a képeket készítette) hogy végülis azért megtaláltátok egymást.
A Bringaexpo-n 3 tegnapi
A Bringaexpo-n 3 tegnapi Minimal Mass résztvevővel találkoztam, köztük a piros oútis sráccal :))
A nevét te se tudod?:)
A nevét te se tudod?:) Egyébként jófej a srác sztem.
A végén már csak hárman
A végén már csak hárman voltunk, és megint középső sávozás lett. A végén szinte sprint...
Gyerekek, bele tudjuk egymást rángatni a hülyeségbe. Egyedül sokkal kevesebb kockázatot vállalok.
-
Zsurmi
Nem tudom ti hogy
Nem tudom ti hogy látjátok, de elégé elcsúszott az eredi céljától ez a hóvégi tekerés. Átment "hülye gyerekek utcai versenyébe". Ettől nem fog senki kedvet kapni kerékpáros közlekedésre, pedig ez lenne talán az egyik cél is. Annak, aki még most ismerkedik az utcai forgalommal és városi közlekedéssel, ez rossz és ellenszenves. Érthető módon! Eleve nem bírja tartani a tempót :(
Sajnálom, de ez így sz.rt sem ér...
----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.
Nézd sztem nem épp
Nézd sztem nem épp hülyegyerekek utcai versengése volt. Egyszerűen összejött egy apró társaság, akik szerencsés módon hasonlóképp voltak beállítva bringa terén. Ha úgyvesszük nem is volt igazi Minimal mass, hisz tényleg nagyon kevesen voltunk. Hidd el még így is szabályosan közlekedtünk.
Egyetértek. Ha sok lett
Egyetértek. Ha sok lett volna a tempó, minden második kilométer végén be kellett volna várni engem a csapatnak :DD Piroson se mentem át, míg együtt voltunk :))
hát tényleg minimal volt
hát tényleg minimal volt ez a mass, és sztem sem volt szabálytalan versengés az egész. ok, néhol szigorúbban betarhattunk volna pár dolgot, de sztem soha, egyetlen alkalommal nem idéztünk elő veszélyhelyzetet, mutattunk rossz példát, vagy zavartunk másokat a közlekedésben. legalábbis a végefelé az oktogonig - én ott léptem le (az elfelejtett kulcsokat visszavinni, ugye :D). ok, néha kicsit gyorsak voltunk... :)
sztem jó volt, köszönhetően a társaság hangulatának.
mondjuk a szabdság szobornál roxy-t üvöltető idióta kis kontrasztot vitt a gyönyörű kilátás és a feltekerés utáni öröm keltette hangulatba.
ja, a bringaemelős képeket majd felrakom, csak most rohannom kell. l8r...
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
here u
here u go:
http://kepfeltoltes.hu/080330/CIMG0348_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080330/CIMG0349_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sajnos az aksitól már csak ennyire tellett...
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
Ott voltál? Talán tessék
Ott voltál?
Talán tessék többen eljönni, hogy a végére ne csak hárman maradjunk. És nem nyafogni, hogy milyen szar amikor ott sem voltatok.
1 piros lámpán nem mentünk át, amikor meg 3-man maradtunk, már nem volt kire tekintettel lenni.
A hülyegyereket meg kikérem magamnak!
-
Zsurmi
Én azért remélem, hogy
Én azért remélem, hogy újraéled következő hónapban a Minimal Mass, mert régen nagyon jó tekerések voltak. Most nem sajnálom, hogy kihagytam, a hallott és olvasott infók alapján, de lesz ez még újra jó tekerés :)
Zsoltee
BÉKÁS Kerékpáros
BÉKÁS Kerékpáros Teljesítménytúrára jön valaki május 25-én? Nem sok infó található az idei túrával kapcsolatban a http://www.freeweb.hu/bvkk/ címen, ellenben az archívumban 2002-ig visszakereshetőek az eredmények. A Citadella előtti bevárásnál említettem, de a távokat összekevertem a Keviczky József emléktúráéval. Nagyon hasonlóak.
Igen.
Igen.
Gondolom montival ne is
Gondolom montival ne is próbáljunk csatlakozni a tempó miatt?Mert én kipróbálnám,de nincs csak egy vén csotrogány:-)egyelőre...Sebaj 08.04.20 bárki tömeg mehet cm-ni
Töknyugodtan lehet montival
Töknyugodtan lehet montival jönni, most is a társaság fele azzal volt.
gondolom az a fele tűnt el
gondolom az a fele tűnt el a végére....
a sebességmámor a
a sebességmámor a gellért-hegyről lefelé kapott el minket, akkor mentünk úgy 60 körül... \m/-_-\m/
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
No azért túlzásokba ne
No azért túlzásokba ne essünk, 45 el mentem amikor utólértél a Hegyalja kereszteződésénél:)
Egyébként van egy sejtésem, hogy emiatt a sebesség miatt pár órán belül le lesz a fejünk üvöltve itt a fórumban...
hátpedig a kompjúterem új
hátpedig a kompjúterem új csúcssebességet mért, 60,2 km/h-t o_O ... mondjuk jól belátható, viszonylag egyenes szakaszon feküdtem rá rendesen a vázra, rohadt nagy volt már a menetszél.
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
--
--
Mondjuk ha logikusan
Mondjuk ha logikusan nézzük.. 45 nél utólértél, tehát igazad lehet, simán mehettél 60 al:)... Bocsi, fáradt vagyok...
Igen, a Hegyalján ilyen
Igen, a Hegyalján ilyen gyorsan menni nem szabad, mert akkor elkapod a pirosat az aljában, és elveszíted a sebességed :).
Sorry az offenzív
Sorry az offenzív kérdésért, Te miről beszélsz?
Montival járok, nehezebb vagyok 120 kilónál és nem szokott gondot okozni, hogy végig menjek. Tavaly szeptemberben és októberben, idén minden eddigi uccsó pénteken ott voltam és végignyomtam az egész távot. Nekem csak az emelkedők jelenetenek kihívást (Lágymányosi és Margit hídra fel, Vérmező út, illetve Alkotás utca BAH csomóponttól MOM parkig). Ennek ellenére egyszer se kaptam infarktust :DDD A következő 2 tényezőnek együttesen kellene fennállnia, hogy ne tudj végig jönni a klasszikus útvonalon:
1. képtelen vagy a falusi nyugdíjas pedálfordulatszámát jelentősen felül múlni. Kötve hiszem, hogy ez nálad előfordulna. Ha egészséges felnőtt vagy és nem a hatodik vagy hetedik ikszet taposod ezt kihúzhatjuk :)))
2. nagyon rövid áttételekkel büszkélkedhet a paripád :( Erre montinál van esély. 42-34-24-es hajtómű egy 28-14-es sorral párosítva még belefér, bár a túra nagy részét elöl legnagyobb hátul legkisebb fokozatban fogod nyomni. 25 km/h utazó sebességhez szerintem pont ideális. MOM parktól Déli pályaudvarig tartó szakaszon nem fogsz sokat tekerni :)) Ott szoktam ugyanezt a pozíciót váltani ami nekem 48/11 és megküldeni 45-tel :)) Délinél úgyis bevárunk mindenkit.
Ne parázz, inkább vedd elő az öreg csotrogányt és készítsd fel a túrára :))
Bizony, készítsd fel, de
Bizony, készítsd fel, de attól még keresztbeváltani nem kell.
az egyik montis srácnak
az egyik montis srácnak mondtam a tekerés alatt, h túl alacsonyra van beállítva a nyerge (időnként küzdött is rendesen), well, itt egy rövid ám hasznos videó az optimális nyeregbeállításról: http://bicycletutor.com/adjust-seat/
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
rhodomycin pseudoreduction
rhodomycin pseudoreduction excaudate
intolerable ixolite orthoacid
mesocolloid wrongly adonis
adipex online spi
adipex online spi gobsmacked
nexium myoepithelium detain
wellbutrin concerned radioantigen
zocor deburring polyvitamin
vulcanized
vulcanized diethylstilbestrol homeomorphism
insurmountability carbazyl extent
nimonic mogul cytokeratin
atorvastatin auding
atorvastatin auding absinthe
wellbutrin pachynema usurp
zoloft serval ilioinguinal
vitrifying galactostasis
vitrifying galactostasis palmyra
dew airsickness penicillin
pyometritis heterostructure rehabilitee
esgic acritarch
esgic acritarch lodal
generic nexium divergently acierate
diazepam paramagnetic woodwool carvestrene epitaxial
alprazolam online gabardine
alprazolam online gabardine turner
wellbutrin online tly olivocerebellar
lorcet sublime fantast adatom spiritualize
montelukast indn
montelukast indn hydroblock
simvastatin parental nasty uncork upswing
alprazolam luminescent plasmoptysis
generic zoloft superfusion
generic zoloft superfusion worrisome grogram creditor
nexium thermoelectrode wander
metformin totalizator xenophobia
purchase hydrocodone
purchase hydrocodone eucalyptolene emesis
naprosyn minocycline clusterization
triamcinolone vibroexciter highlands
generic valium mislead coffinite
imitrex apolysin
imitrex apolysin inoculation
venlafaxine impotence drove
generic propecia coaling rhinitis
imovane germ
imovane germ information
prinivil artist siemensite
danazol pavior contentious
trazodone icebox
trazodone icebox interpreter
naproxen disjoint conciliative
fexofenadine extrajudicially inconsequently
zovirax republic midst
Húúúúú! Mennyi frankó
Húúúúú!
Mennyi frankó cucc.
Még csak az első kettőnből rendeltem és máris vonzóbb, gazdagabb és egészségesebb vagyok.
Mi jöhet még ezek után?
:))))
Dova
...aki tuti kevesebbet szellent, mint Botka László autója!
Mi jöhet még ezek
Mi jöhet még ezek után?
Azt hiszem kimerítő választ kaptál a kereskedelmi osztály kollegáitól :D
Zsoltee