Sok bringás kapcsolhatná össze a bringát és a BKV-t, ha lenne bringás bérlet. Addig ha minden munkanap hévezel, az havi 11.000 Ft.
A BKV figyelő cikke.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Gabika képe

minek kell kerékpár mellé

minek kell kerékpár mellé bérlet?

-------------------------------
Gábor

2
hf képe

Például mert van, aki

Például mert van, aki Ráckevéről jár be...

---
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez a zén oldalam

3
NévtelenFgábor képe

bocsánat. erre nem is

bocsánat.

erre nem is gondoltam, és arra sem , hogy Ráckevére jár Bkv :(

4
bonnie képe

nezted mar a hevre rahordo

nezted mar a hevre rahordo jaratokat, mondjuk a varoshataron kivul?
letezik ilyen egyaltalan?
bonnie

5
aron képe

pl. fogasra (oda jegy is

pl. fogasra (oda jegy is jól jönne, meg gondolom hévre)

basszus miért fizessek a biciklimnek 300+ ftot???
nekik is megérné..

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

6
Zsurmi képe

Az óttós miért fizessen

Az óttós miért fizessen napi 2000 Ft parkolást a belvárosban? Nehogy már!

Sok a kecske, kevés a káposzta. Drága a káposzta.

-
Zsurmi

7
aron képe

arra gondoltam, hogy

arra gondoltam, hogy aránytalanul sokba kerül még az emberek jegye is két megállóra pl., plusz átszállásonként kell venni.
egy jegy a bringára ugyanannyiba kerül, ami aránytalan, mert még beszélgetni sem tudsz vele:) de érted mire gondolok.
így mindenki bliccelni fog...

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

8
j_gergo képe

hát pl a kissrácoknak akik

hát pl a kissrácoknak akik papucsok felmenni a normafáig hogy leszáguldozhassanak.

9
phorvath képe

Vagy aki naponta dolgozni

Vagy aki naponta dolgozni jár biciklivel és nem szeretne izzadtan bemenni/hazamenni.

10
aron képe

kedves vagy,

11
Ufo képe

Figyu, írj mélt

Figyu, írj mélt (peterufo@freemail.hu), kölcsön adom a DH bringám, hogy tekerj fel vele a Normafához, aztán megnézzük, hogy mennyi erőd lesz még lefelé jönni az erdőben!
Ezek a bringák nem felfelé tekerésre valóak! Mint ahogy a pálya bringával nem ugratsz, a városi bringával nem túrázol terepen, ezekkel sem jó aszfalton, pláne fölfelé tekerni.
Ha viszont felmész egy szombaton 4x-5x a bringámmal a hegyre, és le is DH-zol, akkor respekt és tisztelet, de ha nem akkor Te is papucs kissrác vagy!

12
pata képe

Viszont a sok bringás már

Viszont a sok bringás már nem férne el a tömegközlekedésen. A bicikli elég sok helyet foglal, és lassú vele fel-le szállni (mármint a normál utasokhoz képest). Így is tömve van a tömegközlekedés.

A világban sehol nem gyakorlat, hogy általánydíjért (mint a bérlet) korlátlanul szállíthass bringát normál szerelvényeken/buszokon. Pl az amerikai buszok elején szokott lenni két bringának vas, ha nem férsz fel, akkor nem tudsz bringát szállítani. Európai vasutak és tömegközlekedés általában csak összecsukható bicajt engedélyez, kivéve egyes helyeken csúcsidőn kívül, pl hajnali órákban. Az, hogy nincs bérlet, a keresletet hivatott korlátozni.

Amúgy Fgábornak igaza van, menj bringával. Hozzátenném, hogy ha nem tetszik, vegyél összecsukható bicajt, azt viheted ingyér.

13
magwas képe

Nekem az itt olvasottak

Nekem az itt olvasottak alapján az a benyomásom, hogy európában a helyi tömegközlekedésben ha nem is normaszerű, hogy legyen bringaszállítás, de azért a jobb helyeken megoldott. Vasúton pedig biztos vagyok benne hogy a norma az, hogy lehet bringát szállítani.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

14
pata képe

Meg kell különböztetni az

Meg kell különböztetni az eseti brignaszállítást (ami mindenhol megoldott) és a bringával vonaton való beingázást.

Nem nagyon tudok olyan országról, ahol lenne arra infrastuktúra, hogy csúcsidőben teljes méretű (nem folding) bringával tömegesen ingázzanak az emberek. Egyszerűen nincs kapacitás, mindenki korlátozza ezért. A BKV ezt úgy teszi meg, hogy nem árul hozzá bérletet (teljesen jogosan, szerintem), máshol időhöz kötik, stb.

A bringaellenesnek nem mondható Hollandia vasútvonalain pl

Please make sure your (folding) bicycle does not obstruct other passengers. Folding bicycles may be carried free of charge, if they are completely folded. Other bicycles may only be carried during non-peak hours and at an extra charge. They should be parked at the indicated places.

Szóval szerintem irreális az az elvárás, hogy a BKV biztosítson bringás bérletet vagy ilyesmit. Aki elfoglal egy bringányi helyet (mininum két utas, de szerintem több), az fizesse meg az árát, vagy vegyen összecsukható bicajt.

15
miou_vicioso képe

Berlin-Brandenburg. Berlin

Berlin-Brandenburg. Berlin és Potsdam között pl. tömegesen szállítanak bringákat reggel-este diákok és dolgozók (uhh...) különösen az S-Bahnon, aminek a kialakítása is ilyen. az egyetemi diákbérlet árában benne van 1 bicikli szállítása is.

16
Oversize Load képe

Ez is a közrablászok sara.

Ez is a közrablászok sara. Megoldhatatlan, hogy a bérletvásárlóknak adjon a pénztáros 1 rövid kérdőívet igényfelmérés céljából. Amit az utas kitölt, visszaad, összegeznek és igény esetén a vonatot kiegészítik plusz 1 kifejezetten bringaszállításhoz tervezett kocsival. A sokezer lóerős vasúti vontatójárművek fogyasztását nem növelné komoly mértékben + 20-25 tonna. De hát ez pénzbe kerül, amit jobb szétosztani prémiumként egymás (a vezérek) között :((( Csúnya dolog a kereslet-kínálat törvényét emlegetni akkor, amikor bojszintom felmérni a keresletet ráadásul mesterségesen korlátozom a kínálatot.
A HÉV már fogósabb kérdés. A gödöllői, ráckevei, szentendrei viszonylat hossza az elővárosi vasútvonalakéhoz közelít alulról. Az említett 3 esetben jól hangzik a bringás bérlet főleg ha mellé jól megritkítják tavasszal a buszjáratokat. Akkor már nemcsak a főváros közigazgatási határán kívüli területek gyér vagy nem létező tömegközlekedése fog a kerékpár mellett szólni, hanem a dugóban tovább veszteglő, ritkábban járó BKV járatok is. Ellentétben a csepeli vonalon már nehéz lenne indokolni a bringaszállítás szükségességét.

17
Tonti képe

Csepelről van két

Csepelről van két lehetőséged:
1., A Szabadkikötő út, ami a 70-es sebességhatárral, az út szélén lévő szörnyű csatornafedelekkel, kamionokkal nem igazán megoldás egy hétköznapi bringásnak..
2., A soksávos Soroksári út, ha előtte átmész a Gubacsi-hídon, ami rögtön plusz távolság, utána meg szintén nem a legbarátságosabb..

Nyilván a többi HÉV-viszonylatban a távolság miatt szintén nem a legjobb a helyzet, de azért a Csepelről befelé tekerve sem sok bringást látok..

18
Biglibansz képe

Egy konkrét ellenpéldárol

Egy konkrét ellenpéldárol tudok, de az nagyon ütős. Frankfurtban voltam kint egy évet, és ott nemhogy nincs biciklisbérlet, de jegy sincs. Az egész közlkekedési szövetség területén, plusz Hessen tartomány többi részén ingyen szállíthatod a biciklidet buszon, metron, villamoson, vonaton, vagy ahova felfér. Akár csúcsidőben, akár máskor. Ahova egy tolókocsi elfér, oda egy bicikli is. Annyi a kitétel, ha valaki babakocsival, vagy tolószékkel érkezik, akkor a kerékpárosnak át kell adni a helyét. És az a furcsa, hogy a havi bérlet nem kerül sokkal többen (abszolútértékben sem), mint egy bkv bérlet.
Mellesleg a többi német nagyvárosban is szabad a kerékpárszállítás az összes(!) jármüvön, de sok helyen fizetni kell érte.
Franciaországban a vonaton ingyenes a kerékpárszállítás. (Frankurt és Párizs között utaztam biciklistül és csak a német határig kellett jegyet vennem.)
Légyszí írj egy-két példát, hogy hol nem szabad a vasuton biciklit szállítani!

19
pata képe

Légyszí írj egy-két

Légyszí írj egy-két példát, hogy hol nem szabad a vasuton biciklit szállítani!

Pl mint fentebb írtam, Hollandia? Szabad, de külön jegy és korlátozott időszak. Azt nem mondtam, hogy bicajt szállítani mindenhol kategorikusan tilos, csak a kapacitás függvényében korlátozzák. A frankfurti leírásból nekem az jön le, hogy ott is csak a neki fenntartott helyen, amit át kell adni ha jön kerekesszék/babakocsi.

New Jersey-ben a helyiérdekű vasúton van kocsinként egy hely (kerekesszéknek át kell engedni), illetve a legtöbb buszra két bringa fér fel elöl egy fémvillára. Itt is él az, hogy ha nem fértél fel, tekerhetsz.

Szóval van egy véges kapacitás, a keresletet korlátozhatod first come, first served alapon (véges számú bringahely a járművön) vagy korlátozhatod az ár magasabb szinten tartásával (bringajegy, bérlet nélkül, stb). Az elsőben az a jó, hogy nem kell fizetni, de lutri kérdése hogy lesz-e helyed. A másodikban az, hogy ha fizettél, garantált a hely, viszont a árat magasan kell tartanod, hogy ne vegyék többen igénybe, mint a kapacitás.

Olyan kombináció a világon nincs, hogy fizetni sem kell, garantáltan el tudod vinni a bringát, és kifejezetten ingázásra alkalmas. Miközben a normálisabb országokban a tömegközlekedést úgy működtetik, hogy bringa nélkül csúcsidőben is fel tudj jutni a járműre.

20
Biglibansz képe

Az előrő

Az előrő hozzászólásomban nem voltam elég világos. Engem legjobban ez a z írásod sarkalt a billentyűzet macerálására: "Európai vasutak és tömegközlekedés általában csak összecsukható bicajt engedélyez" Ez nem általános gyakorlat. Esetleg a nagysebességű vonatokon (ICE, TGV, bár a TGV-ben nem vagyok biztos.) nem engedig a bicikliszállítást. A minőségi vonatokon lehet, csak drágább, és helyfoglaláshoz kötött. (németországi példa)
A frankfurti példában csak a buszon es a villamoson van ennyire korlátozva, hogy hova tegyed a biciklidet. Az S-Bahnra és a vonatokra csak oda nem szabad a biciklit tenni, ahol ezt tábla tiltja.
"Olyan kombináció a világon nincs, hogy fizetni sem kell, garantáltan el tudod vinni a bringát, és kifejezetten ingázásra alkalmas." Hááát...

21
stms képe

"Európai vasutak és

"Európai vasutak és tömegközlekedés általában csak összecsukható bicajt engedélyez"

Én nem ezt tapasztaltam külföldi vasutakon. Sőt, terjed a bringaszállítás lehetősége.

-----------
Ha a hollandok a gát mellé hegyet is építenének, ideális ország lenne.

vazze.hu

22
xoner képe

Én támogatom a Bicikli

Én támogatom a Bicikli bérletet,Párezret megér nekem hogy az ellenőrök békén hagyjanak a fogasnál.Ha ott állnak akkor 1 hétvége alatt elmegy vagy 3000ft a jegy miatt.

23
Őry Máté képe

Csodálatos ellenérv.

Csodálatos ellenérv.

24
phorvath képe

Szerintem ahol most is lehet

Szerintem ahol most is lehet szállítani (Fogas, Hév), ott meg lehetne oldani a nagyobb kapacitást is könnyedén. Egy pőrekocsira rá kell szerelni egy biciklitárolót és kész is van nagyjából a megoldás. Csak akarat kérdése. Pont ez az, ami hiányzik.

Észre kell vennünk, hogy a BKV számára marginális problémát jelentünk. Nem mi biciklisek, hanem mi, utasok. :-(

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

25
pata képe

Gondolom ha egy átlagos

Gondolom ha egy átlagos kocsi el tud vinni x embert, akkor a pőrekocsi biciklitárolóval x/4 embert bringával. Olyan sok ember lenne hajlandó négyszeres jegy/bérletárat kifizetni? Vagy azt várod, hogy a többi utas/adófizető pótoljon be a bringásoknak?

26
Peta képe

Ezt a négyszerest miből

Ezt a négyszerest miből számoltad ki?

27
phorvath képe

Az egész tömegközlekedés

Az egész tömegközlekedés veszteséges. Mindenhol a világon. Piaci áron nem lehetne városi tömegközlekedést szervezni. Az adófizetők így minden utast támogatnak, függetlenül attól, hogy bringás-e vagy sem. A bicikliszállítás kérdésében jelenleg elsősorban a gesztus az érdekes: hogy a közlekedési társaság igyekszik-e az utasok igényeit kielégíteni vagy sem. (Egyelőre úgy tűnik, hogy nagy ívben tesznek az összes utas igényeire. Fenntartanak valamilyen nagyjából összefüggő hálózatot, hogy a térképen meglegyenek a vonalak, de azzal már nem foglalkoznak, hogy az egés mennyire használható.)

A jövőben viszont a Fogaskerekű és a Hév fontos szerepet tölthetne be a kombinált közlekedésben. Biztosan van néhány száz vagy ezer ember, aki pl. csak tömegközlekedéssel nagyon lassan jut el a munkahelyére, csak biciklivel túl hosszú az út, de a kettő kombinációja ideális lehetne. Amíg viszont nincs ilyen, addig autóval jár. :-(

Egyébként teljesen értelmetlen egy pőrekocsi és egy személykocsi kapacitását összehasonlítani, hiszen az ára is különböző.

phorvath

28
pata képe

Az egész tömegközlekedés

Az egész tömegközlekedés veszteséges. Mindenhol a világon. Piaci áron nem lehetne városi tömegközlekedést szervezni.

Ezzel nem értek egyet, és leírtam, miért.

29
Hotyhogy képe

Majd ha a CM láncreakció

Majd ha a CM láncreakció során tipikus lesz a biciklizés, és ha a gyalogos utasok száma is jelentősen csökken, férőhelyet és kapacitást felszabadítva, talán akkor elkövetkezhet az általános bicajos bérlet.

Elég valószínűtlen, de nem kizárt dolog ez a széles tömegközlekedésben. Különleges területeken azonban, mint például a budai fogaskerekü, inkább elképzelhető.

A sílifteket működtető érdekeltségek is nyújtanak bérletet síelőknek. Nem mondják, hogy csak gyalogosok használhatják, és hogy síléceket vinni tilos rajtuk.

Tehát hasonló üzleti megfontolásból vizsgálhatják felül az utastípust. Ha jelentős számu a tipikus biciklis utas a fogason, akkor indokolt lehet az igény és kifizetődő annak a kielégítése.

__________

HOTYHOGY ?!

30
Névtelen képe

Az USÁban, a benzinfalók

Az USÁban, a benzinfalók országában meg tudták oldani, hogy a busz elejére 2 bringa rögzíthető (bár az áráról fogalmam sincs), itthon is lehetne valami hasonló...

31
pata képe

Ahol én láttam ilyet, ott

Ahol én láttam ilyet, ott nem került pluszdíjba. Viszont az USA-ban paradox módon pont azért tudják megoldani, mert alig bringázik valaki, ezért legtöbbször bőven elég a két hely, és nem kell érte pénz kérni se.

32
Őry Máté képe

Nem rosszabb arány az, mint

Nem rosszabb arány az, mint a szerelvényenkénti 4 bicikli...

33
tervező képe

minden járaton bringát

minden járaton bringát szállítani nem célszerű, a járművek szerkezete és a megállók sem alkalmasak, a belváros távolságai kicsik (nem úgy mint Londonban vagy az USA-ban),épp kerékpárral kényelmes távolságok, ha lehetne biztonságosan közlekedni az utakon senki nem szeretné buszra tenni a gépet

a klasszikus elővárosi közlekedésben -mint a hév- viszont jól jönne egy bringás bérlet, és a bringás utazási körülmények javítása is (esetleg az elővárosi csomópontban zárható, biztonságos tárolási lehetőség -pl távolsági busznál)
a fel és leszállás lassúságát gyakran az egyazon ajtót használó gyalogos és kerékpáros utasok tömörülése eredményezi, (a bringa felrakása nem lassabb mint egy babakocsié, és őket meg tudja várni a szerelvény), ha lenne jól kialakított nem vegyes használatú terület, minden szépen működne

a fogaskerekűn való szállítás is lehetne jövedelmező, ha mondjuk egy kerékpáros túristaútvonal részét képezné a hegyi bringaszállítás, akár télen szüneteltetve

34
phorvath képe

Hétköznap a Fogaskerekű

Hétköznap a Fogaskerekű teljesen üres. Mivel mindkét végállomása elég rossz helyen van, ezért a legtöbb ember inkább a 21-es busszal megy a Normafára. Gyakorlatilag leginkább a bringások használják a fogast. Gondolom, a hétvégi helyzet hasonló, csak kicsit több az ember.

phorvath

35
gyorkos képe

Ma reggel hazefelé jövet

Ma reggel hazefelé jövet melóból a 24-es vilingeren láttam két kerékpárost bringával. Igaz, hogy kevesen voltak az utasok, és így jól elfértek ők is. Mondjuk csúcsidőben biztos más lenne a helyzet. Szvsz fel sem engednék őket szállni. Támogatom a bringás bérletet a BKV-ra. Sok embernek jól jöhet. Csak akarat kérdése és megoldható lenne szerintem a kerékpár szállítás is.
OFF:
Viszont én először a mozgássérültek jobb tömegközlekedési lehetőségeiért brusztolnék. Láttatok már elektromos tolószékes mozgássérültet alacsonypadlós buszon közlekedni, le- és felszállni? Én egyszer igen. Meglepődtem, hogy milyen ötletes a középső ajtónál az a kinyitható rámpa.
Ja egyszer láttam vonatról leszállni egy tolókocsist. Két vasutas dolgozó kezelte az ajtónál levő liftet, amivel leengedték.

Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330

Elveszett közúti jelzőtáblák bejeletése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)

Kanuni Sultan Suleyman

36
DH arc képe

Szerintem a fogasra

Szerintem a fogasra mindenképp kéne valami bérlet bringára, aki dh-zik vagy csak jár a fogassal az tudja hogy szezonba fölfelé 70%-ban csak bringások járnak vele és ha lenne bérlet valószínűleg szinte mindenki megvenné, viszont egy nap az ember megy kb 5 kört akkor nem fog egy nap 1500 ft-ot költeni a bringájára a bérlete mellé

37
DH test képe

akkor az egész emká -

akkor az egész emká - békávé együttmosolygás lóf*szt sem ér...

38
aron képe

talán ez ennél egy kicsit

talán ez ennél egy kicsit bonyolultabb és nehezebb ügy, nem gondolod?

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

39
DH test képe

nem tudom, de hogy nem

nem tudom, de hogy nem tortent erdemi elorelepes az ominozus MK-BKV nyilatkozat alairasa ota, az viszonylag konnyen belathato. (a kozos PR-akciokat nem szamitom ide.)
vagy te tudsz valamirol?

40
aron képe

figyi, azért mondtam, hogy

figyi, azért mondtam, hogy ez nem egyszerű, mert a BKV egy olyan szervezet, amivel kvázi újként felvenni a kapcsolatot, és el is érni valamit nem egyszerű. annyi minden van amibe nem láthatunk bele, de egy halom másik amiről feltételezhetjük, hogy miylenek...

ennek ellenére pl. az MK mostanság volt helyszíni bejáráson a BKV metró és hév megállóinál, amin javaslatokat készültek, ami alapján ilyen helyeken tárolók fognak létesülni. ez azért egy elég nagy előrelépés már szerintem.

értem én a jegyparát, én is azon a párton vagyok, hogy legyen, és mint sok éve DH-zó, eléggé képben vagyok, hogy mi kéne ott is. De azért az eléggé nehéz, hogy amikor az MK el akar vmit érni a BKV-nál, egyből azzal jönnek, hogy a dh-sok így meg úgy. és akkor elkezdik sorolni a sok suttyóságot ami a fogasnál történik (nem számítom ide a dh általános mellékhatásait, és én is elvetem a tényleg faszkodó kisebbség miatti általánosítást ránk, de ez attól még így van).
amikor pl. 2004-ben Demszkáj le akarta tiltani a fogasról a bicikliseket, akkor pont ott voltunk, és megkérdeztek minket a tvben, utána nem hagytuk annyiban, és összehoztam a bikemagnak egy interjút a fogas vezetőjével. elég sokmindenről szó esett itt, így erről is. felmerültek a megoldási lehetőségek, a pasi jó arc volt, az interjút olvashatod a 2004 októberi bikmakkban "fogas sztori" címmel. ha nem találod sehol, adj egy ímélcímet és szívesen elküldöm. persze azóta sem igazán történt semmi, csak a pizza szelet drágult.

na röviden ilyesmi, amiért azt mondtam, hogy ez kicsit bonyolultabb, de persze vannak akik erről még többet tudnak.

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

41
DH arc képe

en nem csak a fogasrol es a

en nem csak a fogasrol es a DH-zasrol beszelek, hanem a hetkoznapi ingazokrol, tarolokrol stb.
persze tok jo, hogy mozgolodnak tamaszugyben, de allitolag nagy a kapkodas, mert valami palyazatra akarjak benyomni, es nem volt normalisan elokeszitve.
amugy a fogasnal meg tokre latszik, h qva nagy igeny van ra, megse birnak se surubben jaratot inditani, se nagyobb helyet szoritani (l. stuttgarti megoldas), pedig ha valakik, akkor a szazezres montival utazo elkenyeztetett gyerekek ki birnak fizetni a jegyet a biciklire (nyilvan te is tudod, hogy senki nem vesz ra, mert ugyse ellenorzik), tehat a kereslet meg fizetokepes is...

42
Peta képe

Hogyne ellenőriznék, nem

Hogyne ellenőriznék, nem egyszer. De nem egy gyerek van, aki az akármilyen drága bicajára felpingál azért még egy fuck bkv-t. Nem mindenki, nem is a többség, de egy hétvégén, amikor a kapaszkodőkról is konák lógnak, vajon fogy bicajos*2 jegy? Nem hiszem. Én utálok bliccelni, t.i. mindig engem kapnak el :D, lehet h át is szokok a hhh-ra, és akkor még papucsszar se leszek néhány ember szemében, amiért lefelé jobban szeretek jönni, fel meg nem :)

43
aron képe

ja igen, a fuck bkv-tól

ja igen, a fuck bkv-tól már én is párszor ütögettem a fejem tárcsafékbe...

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

44
aron képe

persze, de érted, ez most

persze, de érted, ez most olyan, hogy hány más dolognál tudod elmondani, hogy igény van rá, aztán bumm...
aztán főleg a DH-val, ami annyira gyerekcipőben jár még nálunk.

(arc, test van, a következő hozzászóló a DH láb lesz? :)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

45
alterego képe

.

.

46
alterego képe

.

.

47
alterego képe

.

.

48
alterego képe

Mert en egyszer

Mert en egyszer megkerdeztem, es azt az egyertelmu valaszt kaptam, hogy a BKV szemelyszallitasra torekszik, azt a minel leheto legmagasabb szinvonalon, plusz szolgaltatasokkal es kedvezo aron, meg ilyenek. Nem pedig a bringasok joletet tamogatni hivatott. Es kulonben is ha keves a kerekparut, tessenek az onkormanyzathoz fordulni. Udvozlettel.

Ezt a levelet duhomben kidobtam, ugyhogy kesobb megirtam nekik megegyszer, akkor is ugyanez a valasz jott.
Stiggsnek elkuldem az eredeti levelet, "ha akarod, tedd kozze" felirattal.

49
alterego képe

tobbszor ment be, legyszi

tobbszor ment be, legyszi toroljetek.

50
lord képe

egy másik topicban azt

egy másik topicban azt mondja BKV Figyelő (2008-03-07 17:45)

Nem lesz kerékpárbérlet. Indok: A BKV embereket szállít, nem kerékpárt.
http://bkvfigyelo.blog.hu/2008/03/07/re_berletet_a_bicikliseknek

51
alterego képe

Nem mennék bele, milyen

Nem mennék bele, milyen korulmenyek kozott szallit utasokat a bkv, mert hosszu lenne. Igaz, hogy arra kene inkabb koncentralnia, dehat nem kene lejjebb adnunk az igenyeinkbol. De azert megjegyeznem, hogy allva utazom, mert vagy tele van a jarat, vagy tele van matricazva, hogy adjam at a helyet.
Lattam az extremen egy filmet egy hegyvideki parkrol, ahol kerekparszallito kocsik voltak, nalunk meg a fogaskerekun is csak illegalisan lehet feljutni a hegyre hetvegen, mert kb 60 db bringat kell bezsufolni. Az utasok meg anyaznak. Mint a heven. Pedig en fizetem ki ketszer a jegyet, ok meg talan egyszer sem. Igy nem lesz beke.