Biciklilopás Budapesten 2. - az újabb FILM





Csak rajtad múlik, hogy ellopják-e a biciklidet!

VEGYÉL BIZTONSÁGOS LAKATOT!

Kapcsolódó anyagok:
- A film első része
- Lakattesztek: spirálzár, vastag sodrony, gerinclakat, ABUS BORDO 1, 2; U-lakat

- képek, szövegek, mindenféle a lakatolásról itt

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
becherpig képe
becherpig
1 v, 2008-03-02 17:02

naaaaaagy vagy!
---
!úgyis megdöglünk mind!

anusi képe
anusi
2 v, 2008-03-02 17:30

jíí-há
címlapra vele!!

magwas képe
magwas
3 v, 2008-03-02 17:39

Nagyon nagy. Az NBH-tól kérjétek ki a felvételeket mindenképpen!

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

aron képe
aron
4 v, 2008-03-02 18:14

mi, ilyet lehet?
hogyan?
hogyhogy?
mért nem előbb mondtad:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

magwas képe
magwas
5 v, 2008-03-02 23:08

Hogyhogy hogy? Simán.
Azért nem előbb mondtam, mert nem vágtam hogy ott forgattok kamerák előtt.

Ilyesmit írjál:

címzett: nbh@mail.nbh.gov.hu (papíron: 1391 Budapest, 62. Pf. 217. )

Tisztelt Nemzetbiztonsági Hivatal!

Alulírott (Áron, címe, telefonszáma) és (Boci, címe, telefonszáma) a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény alapján kérjük, hogy a rólunk (ekkor meg ekkor, itt meg itt) az NBH biztonsági kamerái által készített felvételeket adják ki.
Köszönettel:
dátum, aláírások.

Ha szeretitek a meglepetéseket, egyúttal kérhetitek az _összes_ rólatok készült adatot is;)

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

hpetya képe
hpetya
6 v, 2008-03-02 17:49

Zsír! Köszi!

(Lemaradt a bejegyzésről a lakat cimke!!!)
=====P=E=T=Y=A=====
bringás képek | hajnalpor | blog
A te autód menő, az én bringám HALADÓ!

atomboy képe
atomboy
7 v, 2008-03-02 17:49

Hat igen, arra valo a sordonyzar a vegen... :)

atomboy

Gabika képe
Gabika
8 v, 2008-03-02 18:00

szép munka, gratulálok

-------------------------------
Gábor

aron képe
aron
9 v, 2008-03-02 18:15

köszönet,
és a nagy crewnak, akikkel egy éve összeálltunk, és csomó embert felvilágosítottunk!
a legjobb az, mikor hallom vissza emberektől, hogy miattunk vettek ilyen-és-ilyen lakatot:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

dhorvath képe
dhorvath
10 v, 2008-03-02 19:55

Én is miattatok váltottam egy ilyen-és-ilyen abus bordora :)

----------------------------------
Valamint autómentes településeket!

Perillustris képe
Perillustris
11 v, 2008-03-02 22:09

Én nektek köszönhetem, hogy nincsenek egzisztenciális problémáim. Mielőtt megszorulnék, elcsippentek egy sodronyzárat és kész.

aron képe
aron
12 v, 2008-03-02 23:04

a te kedvedért csináltuk:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Gabika képe
Gabika
13 v, 2008-03-02 18:22

off:

Pénteken a XI. kerületi Zöldpontban mesélte a tulaj, hogy mostanában lopnak úgy is kerékpárt, hogy egy lelakatolt kerékpárra rálakatolnak egy másikat.

-------------------------------
Gábor

aron képe
aron
14 v, 2008-03-02 18:33

ezt nem értem

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Gabika képe
Gabika
15 v, 2008-03-02 18:40

Lelakatolod a kerékpárod vhova amit kifigyel a tolvaj, aztán mikor Te távozol Ő odatól egy szakadt kerékpárt és rálakatolja a tiedre, így mikor visszaérsz szembesülsz vele, hogy nem tudod elvinni a saját kerékpárod.

így mostmár teccik érteni? :P

-------------------------------
Gábor

aron képe
aron
16 v, 2008-03-02 19:12

na jó de attól még nem lopódik el a bicikli:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Gabika képe
Gabika
17 v, 2008-03-02 19:44

Valóban abban a pillanatban még saját tulajdonod a kerékpár :)

aztán lelépsz segítségért, és mire visszatérsz már nem találod a kerékpárod.

-------------------------------
Gábor

Zsurmi képe
Zsurmi
18 v, 2008-03-02 20:04

Mi a különbség a között, hogy amikor nem vagyok ott flexelik le, vagy amikor elmentem segítségért flexelik le?
Akkor biztosan van rá valamennyi idejük.

Ha otthagyom.

Ha pedig sodronyzáram lenne, tök mindegy mikor csippentik el.

-
Zsurmi

Gabika képe
Gabika
19 v, 2008-03-02 20:41

mind1, nekem is mesélték :P

igazából azon csodáloztam, hogy hozzázárnak egy másik kerékpárt a sajátodhoz. :)

-------------------------------
Gábor

-ogre- képe
-ogre-
20 h, 2008-03-03 14:25

ulakattal ;)

wackor képe
wackor
21 h, 2008-03-03 01:48

abban a pillanatban kihívom a rendőröket. (esetleg feljelentést teszek) helyzettől függően bebizonyítom valahogy, hogy az enyém a gép. utána gondoskodom a másik lakat leszedéséről.

Zsurmi képe
Zsurmi
22 v, 2008-03-02 19:50

Eddig szivatásnak jó, csak körülményes.

És utána?

Jönnek, mint a belső bicó tulajdonosa levágni a külsőt, közben... vagy mi?

Vagy hívnak rendőrt és azt állítják, utólag rátettem a lakatom a belsőre?

Miből gondolják, hogy a belső bicó tulajaként nem vágom le gond nélkül a külsőt?

-
Zsurmi

lajhár képe
lajhár
23 v, 2008-03-02 18:29

Szep volt!

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

stms képe
stms
24 v, 2008-03-02 18:30

Nagyon jó! Azé' a Kecskeméti utcai helyszín se semmi...

-----------
Ha a hollandok a gát mellé hegyet is építenének, ideális ország lenne.

vazze.hu

aron képe
aron
25 v, 2008-03-02 18:37

direkt hagytuk a végére:)
eredetileg sinya oltott be a filmkészítésre a szentendrei pikniken, hogy ha igazán bevállalósak vagyunk, akkor a rendőrpalota elől lopunk. ki is mentünk oda.
először a brfk-orfk stb feliratú nagy táblához akartuk a főbejáratnál, de onnan egyből elküldtek. oké, akkor kikötöttük egy lámpaoszlophoz, de akkor megint kijöttek, hogy ide sem lehet, és sehova sem.
akkor besötétedett, bocival meg feltekertünk a hhh-ra (-6 fokban:) MK évzáróra. aztán januárban felvettük a kecskemétiben, mert az eléggé feltűnő is, meg pörgős hely is. és persze senki se veszi észre, ha ellopsz a rendőrörs elől egy biciklit...
ja, meg azért is amellett döntöttünk, mert hallottam egy sztorit, hogy vkinek a rendőrök ott leengedtéka gumiját, mert zavarta őket, hogy oda kötötte ki a bicóját...

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
26 v, 2008-03-02 20:21

A rendőrpalota előtt kalasnyikovval is lehet sétálni, korábban az sem zavarta őket.

ldkjfldk képe
ldkjfldk (nem ellenőrzött)
27 v, 2008-03-02 18:45

Köszi, hogy megmutattátok hogy kell biciklit lopni ;-)

de most komolyan ennek mi értelme van?
1) akinek nincs biciklije már tudja, hogy milyen könnyen szerezhet egyet
2) akinek van biciklije és kint hagyja a szabadban az hülye és nem jut el odáig hogy megnézze ezt a videót
3) aki megnézi a videót és van biciklije az úgyis tudja ezt

de azért jó móka

aron képe
aron
28 v, 2008-03-02 19:13

tökrenem tudják a bicósok, hogy milyen a jó lakat, és megveszik a sok szar sodronyt, ami ennyit ér

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

dobozos képe
dobozos
29 v, 2008-03-02 19:22

Szerintem nagyon sok értelme van! Én az Áronék hatására vettem U-lakatot! Az embereknek el kell oszlatni azt az illúzióját, hogy elég a sodrony, mert csak erővágóval lehet elvágni, de azzal meg ugye nem lehet flangálni a belváros közepén, hiszen biztosan szóváteszik a járókelők. Ennek a tévedésnek köszönhetően jópár bringás siratja a drótszamarát.
________________________________
**Történész szmog nélkül**
dobozos és kerekes drótlovacskája

lajhár képe
lajhár
30 v, 2008-03-02 19:24

Köszi, hogy megmutattátok hogy kell beszólni ;-)

de most komolyan ennek mi értelme van?
1) aki eddig nem tudott, most már tudja, hogy milyen könnyen beszolhat valami bántót
2) aki nem tudja, hogy kell beugatni, az tök hülye, és ebből sem fogja megtanulni
3) aki ezt elolvassa, és már eddg is szeretett beleköpni a levesbe, az úgy is tudja, hogy kell

de azért jó móka

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

ldkjfldk képe
ldkjfldk (nem ellenőrzött)
31 v, 2008-03-02 19:45

Meggyőztél, kreatív és vicces srác vagy ;-). Értékelem a humort :)))

De figy, ha csinálsz valami "szellemi terméket" akkor bírni kell a kritikát. Csak arra akartam felhívni paraszt módon a figyelmet, hogy ez a videó olyat is megmutat, amit nem biztos, hogy meg kéne. Vagyis: jó, hogy felhívjátok a figyelmet a lakat gyengeségére, de ha azt is mutatjátok, hogy milyen könnyen lehet egy fél méteres drótvágóval egy zsúfolt téren elkötni egy bringát, akkor bizonyos embereknek ezzel ötletet adtok - és meggyőzitek őket -, hogy nyugodtan lopjanak kerékpárt

Amúgy számkódos lakatotokat ne vegyetek soha, mert pikk-pakk ki lehet őket nyitni. Sőt a legtöbb egyéb lakatot is egy sima álkulccsal.

csak ennyit akartam

Szab képe
Szab
32 v, 2008-03-02 20:04

"de ha azt is mutatjátok, hogy milyen könnyen lehet egy fél méteres drótvágóval egy zsúfolt téren elkötni egy bringát, akkor bizonyos embereknek ezzel ötletet adtok - és meggyőzitek őket -, hogy nyugodtan lopjanak kerékpárt"

Semmit nem ér az a biztonság, ami csupán arra épít, hogy "hátha nem jönnek rá, milyen egyszerűen törhető".

lajhár képe
lajhár
33 v, 2008-03-02 20:06

Hat, nem vettem reszt a video kesziteseben, de nem hiszem, hogy ez batoritana fel barkit is bunelkovetesre-bar ez hit kerdese, nyilvan bizonyitanü pro es kontra- nagyon nehez. En megis ugy gondolnam, ez hasznos, es sokkal tobbet hasznal, mint art.Mert a tolvaj altalaban mar kepzett (nem a youtuberol), de a kezdo kerosnak goze nincs arrol, mi a dorges.
Szambkombinacios zarat mar nyitottam ki en is, dobbenet egyszeru. Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

Perillustris képe
Perillustris
34 v, 2008-03-02 22:18

Jaaa, nagyon durva. Én már nyitottam ki Abus u-lakatot is. Döbbenetesen egyszerű! :)

aron képe
aron
35 v, 2008-03-02 20:36

bírom a kritikát, nyugi:)
mi is sokat gondolkodtunk, amikor elkezdtünk ténykedni, hogy mi lesz ha a kampányunk kontraproduktív. emiatt sokmindent nem csináltunk meg, ami felvetődött, de a film mellett azért döntöttünk, mert
1. szeretek filmezni
2. szeretem ráerőltetni másokra amit szeretek
ja, nem :P

hanem leginkább azért, mert igen, lehet, h. megnézi vmi rosszéletű, de az nem ettől lesz az, viszont sokkal többet használhat a többi biciklistának.

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

ders képe
ders
36 h, 2008-03-03 06:43

én egyedül az Nyugatis-U-lakatos akciónál éreztem, hogy bakker, ez akár a tolvajokat is felbátoríthatja, hogy mennyire pofátlanul+pár kamuval el lehet kötni bármilyen bicót!
+ ott a figyelmeztető hatás sem annyira hasznos (ne használj U-lakatot? hát akkor mit?)
Reméljük nem néznek jutyúbot.

Viszont az egész munkásságért tényleg riszpekt. Ennek mérhető társadalmi haszna van!

Attila- képe
Attila-
37 h, 2008-03-03 16:03

Miért készítenek olyan filmeket, ahol emberek csupasz kézzel verik halálra egymást vérfürdő közepette? Ezzel bizonyos embereknek adnak ötletet.
Nem képtelen érvelés egy kissé?
Induljunk ki az egyszerű tényből, aki nem biciklilopásból élt, nem tudja, hogy az általa vásárolt sodrony vagy görgős lakat semmit sem ér. Ezeknek az embereknek százezreket spórol meg a film, ha hatására rendes lakatot vesznek.
Az, hogy valaki ettől kap ihletet lopásra, mert eszébe sem jutott eddig erővágóval gilisztalakatokat vagdosni megélhetési gondjaira, meglehetősen életszerűtlen.
De fantáziálni lehet.

aron képe
aron
38 h, 2008-03-03 23:19

igen, köszi!

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

hf képe
hf
39 v, 2008-03-02 20:03

de most komolyan ennek mi értelme van?
1) akinek nincs biciklije már tudja, hogy milyen könnyen szerezhet egyet

A bringatolvajok pontosan tudják hogy ennyiből áll ellopni. Aki meg a film alapján lesz tolvaj, az előbb utóbb másképp is azzá vált volna

2) akinek van biciklije és kint hagyja a szabadban az hülye és nem jut el odáig hogy megnézze ezt a videót
Ezt honnan veszed? Én sokszor hagyom kint a biciklimet, de jó lakattal. ITT lehet megtudni hogy mi a jó lakat!
Vagy Te beviszed minden boltba a biciklidet? (nem lehet) Vagy nem mész boltba biciklivel? (akkor nem tudod kihasználni a bicikli előnyeit)

3) aki megnézi a videót és van biciklije az úgyis tudja ezt
Ki mondta hogy csak olyanok nézik meg a videót akik már tudják? Mindenki profi bicikli-biztonsági szakértelemmel születik? Vagy a bringával "adják" a boltban? - költői kérdés, nem adják. Az a céljuk hogy bevételük legyen, tehát megéri nekik eladni a gagyi lakatot is.

---
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez a zén oldalam

Perillustris képe
Perillustris
40 v, 2008-03-02 22:51

Így van! Minden kampány felesleges!

"Mindenkinek joga van hülyének lenni" jelmondattal azonnal állítsuk le az AIDS-kampánytól kezdve a zsiráfok megmentésére irányuló kampányokat.

Ja, hogy ez is egy kampány lenne?

UFF.

lajhár képe
lajhár
41 v, 2008-03-02 23:24

ÁKivansagoddal nyitott kapukat döngetsz. Ma gyakorlatilag nincs AIDS ellenes kampany M.O.-n. Terjed is.

dám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

Krisztab. képe
Krisztab.
42 v, 2008-03-02 23:44

Ezek a fertőző cuccok már csak ilyenek...

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

lajhár képe
lajhár
43 v, 2008-03-02 23:58

csak mondjuk azt hogy letusszogjenek az utcan, nehez elkerulni, erre azert lenne vedekezes. Legujjabb felmeresek szerint a kozepiskola tanarok es diakok dobbenetesen tudatlanok a temaban, rosszabb, mint tiz eve. Pedig beteg sokkaltobb van, mnt tiz eve. A legtobb uj fertozott fiatal lany, aki nem is gondolta volna... Ez a mediakultura hatranya: amrol nem beszelnek a TV-ben, az nincs. Aztan majd hulyen nezunk, amikor a fertozott orszagok listajan tobb helyezest javitunk.Nincs szmog, nincs AIDS, es Atlantisz nem sulyedhet el. Az alkaidatol meg a madarinfuenzatol kell felni, ahogy a TV-ben mondjak... Hihetetlen a hulyeseg mnden gatat atlepo aradata. Homo Sapiens... Bocs, kicsit OFF voltam.

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

Krisztab. képe
Krisztab.
44 h, 2008-03-03 00:17

Persze, igazad van, csak ironizáltam...
Amúgy "Homo sapiens", legalább mi, biológusok terjesszük a helyes írásmódot, különben mit várhatunk az újságíróktól ;)

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

lajhár képe
lajhár
45 h, 2008-03-03 00:19

jOGOS, BOCSI :D

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

Perillustris képe
Perillustris
46 h, 2008-03-03 00:25

A "Legujjabb"-ról nem is beszélve...

Krisztab. képe
Krisztab.
47 h, 2008-03-03 00:29

Az már grammar nazi-zás :)

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

lajhár képe
lajhár
48 h, 2008-03-03 00:35

Helyesen es gyorsan is tudok irni. Csak nem egyszerre.

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

dezso képe
dezso
49 h, 2008-03-03 19:50

Ti mind biológusok vagytok? (Mi mind biológusok vagyunk!) Különben lehagytátok az auktort :)

Perillustris képe
Perillustris
50 h, 2008-03-03 00:24

Fájó ez nekem, mert évekig foglalkoztam drog- és AIDS-prevencióval...

critical mass képe
critical mass
51 h, 2008-03-03 02:42

de aztán nem bírtad tovább?

Perillustris képe
Perillustris
52 h, 2008-03-03 09:56

Elfogyott a steril tűm... :)

hf képe
hf
53 v, 2008-03-02 19:25

nagggyonkirály lett a film! gratulálok!

mi lett volna, ha elkapnak? volt nálad számla meg minden papír a bicajról?

---
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez a zén oldalam

dobozos képe
dobozos
54 v, 2008-03-02 20:25

Jött volna a következő blogbejegyzés, hogy "Itt és itt ülök, ennyi és ennyi az óvadék, a bicajomat innen és innen kellene visszaszerezni, SEGÍTSETEK!" :) De összedobtuk volna, abban biztos vagyok. ;)
________________________________
**Történész szmog nélkül**
dobozos és kerekes drótlovacskája

aron képe
aron
55 v, 2008-03-02 20:38

köszi:)
nem volt nálam semmi számla, csak kulcs a lakatokhoz. meg az ujjam, amivel megmutathattam volna a kamerázót a távolban, valamint a nagy pofám:)

de sajnos mindezekre nem volt szükség...

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Perillustris képe
Perillustris
56 v, 2008-03-02 23:06

De buta vagy Áron. Nem látsz a gépezet mögé. Az NBH igenis rögzítette, s naplózta az eseményt, s ezzel egyidőben aktát nyitottak neked. Azért nem kapcsoltak le, hogy felderítsék a hálózatot az orgazdáig.

Ha most kinézel az ablakodon, jól láthatod a szürke furgont lesötétített üvegekkel.

S emlékszel az előbbi telefonbeszélgetésünkre? Fura alapzaja volt...

Csak óvatosan, én szóltam.

Ja, s mikor hozod a két Meridát, amit megígértél?

aron képe
aron
57 h, 2008-03-03 01:27

bazzmegg, kinéztem, és tényleg ott áll!!

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

critical mass képe
critical mass
58 h, 2008-03-03 02:44

és épp benne ül PRL egy laptoppal... :I

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
59 h, 2008-03-03 03:04

És a szobában is eggyel több szekrény van.

alla cool képe
alla cool
60 v, 2008-03-02 23:55

sztem is.
és lássuk a meglepit!:)

alla cool (criticalmass.hu/lakat)
https://ebank.khb.hu/verseny/enkartyacompetition?fun=card&designid=96bc1...
"Aki paraszt, nem rám szavaz!":D

kimmel képe
kimmel
61 h, 2008-03-03 10:56

Zsir video!!

Mi a progi neve amivel összevágtátok?

aron képe
aron
62 h, 2008-03-03 23:20

Köszi!
Adobe Premier 1.5

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

kimmel képe
kimmel
63 k, 2008-03-04 12:37

Köszi az infot.

vifon képe
vifon
64 h, 2008-03-03 11:10

Tesómnak miskolc egyik legforgalmasabb helyén(villanyrendőr) be*zart a lakatja. Más ötlete nem lévén férjét hivta segitségül,aki meg is jelent egy flex el. Udvariasan kértek konnektort a virágboltbol, és senkitől se zavartatva levágták a lakatot. Hétköznap 16,00 körül volt.Senki nem kérdezett semmit.

snoop képe
snoop
65 h, 2008-03-03 12:47

jó lett, így kell!
most azt kéne majd, hogy bemegyünk az utcáról. mer' gondolom feltűnt nektek is, mostanában egyre több az olyan, hogy "masszív vasajtóval ellátott pincéből", házudvarból, körfolyosóról, mélygarázsból, térdemkalácsáról..
múltkor egy lépcsőházban egy nyamvadék zsepibe csavart fűrészlappal mentünk neki egy gerinclakatnak, irgalmatlan nagy zaj lett, este nyolc lehetett. negyven perc kellett mire kijött egy fazon az egyik lakásból, hogy mi ez az égtelen reszelés. monntuk, hogy itt lakunk és ez a mienk, bocs a zaj miatt, erre mondta, hogy jaaa, akkor nem. :) és tovább reszeltünk.

tegnap meg olyan volt velem egy bevárközpont parkolójában, hogy a bringatároló el volt vágvabaszki és egy belerakott kisebb átmérőjű toldmánnyal volt összetolva. hozzálakatoltam masszív lakatommal életem párját, aztán észrevettem a gyanús rést a vason. egy mozdulattal szét tudtam húzni! úgyhogy inkább egy lámpaoszlophoz kötöttem.

kéne olyan is, hogy tegyük fel emberünknek megvan már a jó lakat, igenám, de hogyan is kell jól meg jó helyre lakatolni meg milyen az a jó hely? olyan masnikat tudnak kötni a bringájukra egyesek, hogy égnek áll az összes szinapszisod tőle banyek. nyereg fémpácikáit lakatolnak, két küllőt lakatolnak, u-lakattal tyukhálóhoz kötik és társai.

és persze az örök üzenet, ha értékes bringád van ne azzal mászkáljál minden nap a rosszmannba valami jóillatúér' és éjjelre rakjad a párnád alá teeerere.

Perillustris képe
Perillustris
66 h, 2008-03-03 12:50

Áron hamarosan okosít a CM TV-ben. Sztem még e hónapban.

dezso képe
dezso
67 h, 2008-03-03 19:59

Hejj, nem akarsz egy blogbejegyzést szentelni annak a tárolónak? Hátha többen elolvassák, és odafigyelnek...

aron képe
aron
68 h, 2008-03-03 23:23

úgy általában a tárolókról is lehetne írni

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

aron képe
aron
69 h, 2008-03-03 23:22

jó fejek a szomszédaid pápe!:)
a végén az "éjjel rakjad"-tól kezdtem félni, hogy itt már piros karika kell majd:P

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Gega képe
Gega
70 h, 2008-03-03 14:33

Jó a video!

Nálunk a cégnél most loptak el egy bringát.
Itt csak ilyen vacak nudli van, amit bringatorlónak neveznek.
Itt senki nem szokta lakatolni a bringáját rajtam kívül.
Fickó besétált fényes nappal, dolgozók melett, kamerák kereszttüzében és elhajtott a lakatolatlan bringával.

Persze én is csak a kereket tudom ahhoz a nudlihoz lakatolni.
Kéne rendes bringatároló...

-ogre- képe
-ogre-
71 h, 2008-03-03 14:40

a kis nudlikhoz én farral szoktam betolni, vagy pont mellé állítom, és a hosszabb ulakat bôven jó hozzá...

Gega képe
Gega
72 h, 2008-03-03 23:33

Erre már én is gondoltam, de ha a hátsó kereket teszem be, akkor szétcseszi a váltót a fém, nem éppen a legideálisabb tárolási mód.

Mellé meg minek tenném? Akkor meg semmi értelme a (nudli)tárolónak. :)
Meg úgy ki se lehet támasztani (mondjuk így se).
Inkább lakatolom a kerítéshez, ott senkit nem zavar.

-ogre- képe
-ogre-
73 k, 2008-03-04 00:08

nem kell váltó :D
ha pont mellé teszed, még simán be tudod fűzni az ulakatot az egész miskulanciába az alsó villákkal egyetemben. így pont annyit ér, mintha beletolattál volna, és nem cseszi szét a váltódat sem.
persze nudlitárolót csak egy kies puszta közepén érdemes használni, ahol nincs más. ;)

-ogre- képe
-ogre-
74 h, 2008-03-03 14:38

azt is meg lehetne nézni, h mondjuk ugyanott (akár deákon v valami korábbi helyen) egy lockpick, egy sodrony, majd egy gerinclakat (az ugye picit tovább tart). elég sokan vesznek gerincet, mert erôsnek tûnik...
amúgy ez sztem sokkal jobb lett, mint az elôzô, pedig az is nagyon zsír volt.

aron képe
aron
75 h, 2008-03-03 23:24

hát igyekeztem... közben lett új gép, ami elbírta a bivaj programot is, plusz, kitanítottak belőle egy ilyen órán az egyetemen

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

-ogre- képe
-ogre-
76 k, 2008-03-04 00:13

a premier szerencsére nagyon egyszerű. ha használsz after effects-et, azzal együtt meg bármit meg tudsz csinálni :) ez pl mindkét progin átment. idénre is össze kéne dobni valamit...

aron képe
aron
77 k, 2008-03-04 00:22

after effects?

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

-ogre- képe
-ogre-
78 k, 2008-03-04 00:41

jaja. az is adobe, csak hangot nem kezel (elvileg persze igen), de készíthetsz benne animációt, vagy belerakhatsz több videót is, és meg lehet effektezni, átmosni, stb. olyasmi, mint a photoshop és a premier keveréke. de ugyanúgy timeline-on dolgozol.

aron képe
aron
79 k, 2008-03-04 01:30

jól hangzik

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

snoop képe
snoop
80 k, 2008-03-04 16:09

az még nagyot segítene rajta szerintem, ha maga az elvágás, mint aktus, közeliben lenne bevágva. odaballag, ráilleszt erővágó - közlekép, nyissz 3mp ez elég sokkoló - távolkép, felül, elkarikázik.

csinálnék olyat is, hogy két egymáshoz lakatolt bringával a hóna alatt gyalogol két figura, hányan kérdeznek rá, hogy mivan... :)

meg a masszív vas pinceajtókról egy olyat, hogy ezek általában sorszámozott tollas kulcsos zárasak. szóval ez csak ilyen kis félperces lenne, hogy bemegyek egy házba, le a pincébe, lenézem a számot, beballagok egy zár- és szerelvényszaküzletbe, veszek 300 forintért egy (például) 28c sorszámú tollas kulcsot, vissza a házba és kinyitom az ajtót, tadadaaaa..

és magwas ajánlata is iszonyatos jó. azt kéne, hogy egy térfigyelőkkel gazdagon borított részen csinálunk egy ál-lopást, utána törvényadta jogunkkal élve kikérjük a felvételt és megnézzük mit lát a híres térfigyelő kamera... sokan ugyanis a térfigyelő kamerát is valami hiperhatékony tolvajvisszatartó erőnek képzelik..

aron képe
aron
81 k, 2008-03-04 17:20

tegnap megírtam az ímélt az NBH-nak, várom a választ

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

udi képe
udi
82 h, 2008-03-03 16:43

Jo film, gratula.

Tetszik az elejen az animacio :D

Ertelmetlen vad, hogy ez a film tippeket adna a tolvajoknak. Inkabb tessek befogadni a gondolatot, es esszel lakatolni.

A biztonsag hamis illuzioja nem egyenlo a biztonsaggal.
----------------
Casual Tekergő

HGabor képe
HGabor
83 h, 2008-03-03 19:55

A multkor lattam egy youtube-os videot, amikor flexel is kuldik neki az utcan, de ott sem szol rajuk a kutya sem. A lelkem nyugodt volt, mert hat ki az aki agregatorral szaladgal az utcan bicajra vadaszva. Aztan egyik este melobol hazafele tekerve lattam ket aramszolgaltatos melosembert, akik valamilyen munkajukhoz a lampaoszlopbol veteleztek halozati feszt. Nem hagyott nyugodni a dolog, es belekukkantottam egybe (mindegyiknek az oldalan van egy kis femablak, asszem 3 vagy 4 szog alaku kulcsal nyilik, nem egy ordogzar) es lass csodat ott csucsul a 3 fazis, erre egy minimalis fantaziaval rendelkezo bicotolvaj egy szigetel krokicsipesszel ra tud csatlakozni, utana pedig indulhat a buli :(
Lehet tulparazom a dolgot, de en azota lampaoszlop kozelebe (nemhogy lampaoszlophoz) nem lakatolok.

udv:
Gabor

-ogre- képe
-ogre-
84 k, 2008-03-04 00:17

kösd úgy az oszlophoz, hogy ne lehessen kinyitni a kisajtót ;) no para!

dobozos képe
dobozos
85 h, 2008-03-03 22:33

Sziasztok! Gondoltam segítek egy ellopott bringa ügyében, de nem tudom, hogy kell beírni a lopott bringák közé. A Gyöngyösi utcánál az aluljáróban a falra volt ragasztva egy ellopott bringa képe. Csak telefonnal tudtam lefényképezni, úgyhogy elég gyenge minőségű. A lényeg, hogy egy Merida Speeder T-5, 57-59 cm-es váz, spd pedál, 2 db barnás-ezüstös kulacstartó, fekete nyeregtása, a felső csövön karcolás, a bringa sötétkék (vagy fekete?), a bicikli száma: B1-1SK2, a vázszámot is írta, de e fényképen nem nagyon látszik. A tulaj visszavásárolná. Az elérhetősége: Lilik Péter: 20-429-86-74

Elnézést ha kicsit off voltam.
________________________________
**Történész szmog nélkül**
dobozos és kerekes drótlovacskája

aron képe
aron
86 h, 2008-03-03 23:27

hát pl. kikeresed a loptt bicikli gyűjteményből, hogy van-e már ilyen, vagy beírsz egyet, most nem tom hogy de nem nehéz:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Gabika képe
Gabika
87 h, 2008-03-03 23:25

Tök jó, hogy Áronék csinálják ezt a lakatolós mókát, annyira hatással voltak rám, hogy holnap én is megyek u-lakatot venni. Igaz még sosem kellett lakatolnom, mert mindig megoldottam, hogy ne kelljen kikötni, de az az érzés, hogy holnap u-lakat büszke tulajdonosa leszek az leírhatatlan :)

-------------------------------
Gábor

aron képe
aron
88 h, 2008-03-03 23:27

óóó:)

amúgy sokan mondják, hogy nem hagyják kint, de ezt sosem lehet megúszni

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Gabika képe
Gabika
89 h, 2008-03-03 23:35

eddig 1x kötöttem ki a télibringámat, akkor is a Budafoki rendőrség elé, mikor mentem tüdőszűrésre.

Munkahelyemen csináltam neki helyet, így ha olyan helyre megyek ahova fosok kerékpárral menni, akkor ott biztonságban van.

-------------------------------
Gábor

aron képe
aron
90 h, 2008-03-03 23:40

a budafoki rendőrség jobban kinéz a háza elé, mint a filmen látható 5.kerületi?
:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Gabika képe
Gabika
91 h, 2008-03-03 23:47

nagyon otthonos, gyertek oda "lakatolni" :Ddd

-------------------------------
Gábor

aron képe
aron
92 k, 2008-03-04 00:23

ha arra járok, mindenképpen:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

-ogre- képe
-ogre-
93 k, 2008-03-04 00:27

én sem kötöm le a bringámat a melóhelyen, ráadásul a földszinten van a bejáratnál, de ott van az egyik kollégám sokkal profibbnak tűnő bicója, ha valamit visznek, nem az enyém lesz. remélem. a takarítónő már rákérdezett, hogy jó-e ez így. mondtam, hogy úgysem viszik el. de azért azóta fosok mindig, hogy ott van-e még.

aron képe
aron
94 k, 2008-03-04 00:36

és jó ez neked?:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

-ogre- képe
-ogre-
95 k, 2008-03-04 00:44

gondolkodom ám, hogy a ház mögé lakatoljam a kertbe. de nem visz rá a lélek. akkor nem látják a futárok, hogy nálunk biciklisták is dolgoznak a cégnél :D

udi képe
udi
96 k, 2008-03-04 12:19

Van aki 50 meterrol ugral le, bokajan egy madzaggal.

Extrem sport. Adrenalin. ;)
----------------
Casual Tekergő

Gabika képe
Gabika
97 k, 2008-03-04 00:41

nekem melóhelyen ott van velem szemben 4 méterre a kerékpár és nincs lelakatolva, de holnap már le lesz :P

-------------------------------
Gábor

alla cool képe
alla cool
98 cs, 2008-03-06 00:15

igenigenigen!
3x-os hurrá!
mert a soraid zene füleinknek!

alla cool (criticalmass.hu/lakat)
https://ebank.khb.hu/verseny/enkartyacompetition?fun=card&designid=96bc1...
"Aki paraszt, nem rám szavaz!":D

Teemu01 képe
Teemu01 (nem ellenőrzött)
99 k, 2008-03-04 12:32

Sziasztok!

Tegnap vettem egy kryptonite keeper u-lakatot 4500FT-ért.
Szerintetek ilyen lakattal már kint lehet hagyni a bringát valamihez odalakatolva?

Szab képe
Szab
100 k, 2008-03-04 12:50

Igen, egynek jó. De kérdés, hogy mit lakatolsz és hova? Egy U lakat biztosan nem elég, hacsak nem olyan nagy, hogy átér két kereket és a vázat. Ha hátsó kereked kötöd le, akkor az elsőt viszik el(nem fikció, ez múlt héten történt velem), ha az elsőt lakatolod, akkor gondolom a hátsót viszik el.(Erről szerencsére még nincs tapasztalatom:) de az előbbiekből kb. ez következik.)
Persze megoldás lehet még, hogy mindig kiszeded az első kereket és hátrateszed. Szerintem az nagyon macerás, úgyhogy én inkább viszek most már két U lakatot. Illetve akarok venni valami flexibilisebb zárat, mert nem mindig jó az U. Ha jól sejtem itt csak a valamilyen lánc és az abus bordo jöhet számításba, mint hajlékony biztonságos zár, úgyhogy ezek közül keresgélek.

Teemu01 képe
Teemu01 (nem ellenőrzött)
101 k, 2008-03-04 14:17

A lakat amit vettem 20,3 cm hosszú,és 10,2 cm széles, 12mm vastag.
Hát nekem is ajánlották a boltban,hogy majd vegyek egy kryptonite gerinclakatot (az is kb még egyszer 4000Ft),és azzal kössem össze az első kerekemet a vázzal.
Amúgy nekem 2 bringám van. Az egyik egy sima régi városi ,és azzal járok suliba meg ide oda,és van egy Merida CROSSWAY 6-SX-em ami nekem elég sokba került ahhoz ,hogy valaki csak úgy ellopja,és elsősorban neki vettem a lakatot. Igaz most akarok majd rákölteni a sulibajárosra is egy kisebb összeget,és őt se szeretném elveszíteni. :)
Amúgy amit írtál,hogy 2db U lakattal lekötni nem is olyan nagy hülyeség,lehet,ha veszek még egy lakatot az is U lesz.

snoop képe
snoop
102 k, 2008-03-04 16:01

ha van egy városi bicajod, akkor tudom ajánlani, hogy ne egy merida crossway 6sx -el mászkáljál a városba, használjad arra azt, amire való. sportolj vele. közlekedni (suliba, boltba, kocsmába) meg ottvan a sokkal kevésbé értékes gép, amit ha egy jó minőségű lakattal védesz, nem fogja megérni a tolvajnak a szöszölést, hogy utána keressen rajta ötezret. (jó, az ötezer költői kicsinyítés)

általában azt szokás mondani, hogy a brigád értékének 15-20% -át érdemes lakatra költeni. oda akarok csak kilyukadni, hogy mondjuk egy soksokszázezres gépet védhetsz akármilyen lakattal, előbb-utóbb megtalálják a módját, hogy elvigyék, nincs 100% -os védelem.

két u-lakat nagyon praktikus és módfelett biztonságos megoldás, főleg, ha nem két egyforma típusú. krypto -ból vannak egészen kicsike u-lakatok is, direkt az első kerék vázhoz kötéséhez.

-ogre- képe
-ogre-
103 k, 2008-03-04 17:03

a gerinclakat még második lakatnak is felejtôs. a kryptonite minik baromi jók. nekem a legkisebb van, sztem elsô lakatnak is jó, ha elég kreatív az ember, ha nem, akkor az eggyel nagyobb is tök jó. kb fele olyan nehéz, mint egy nagy citadel vagy abus.

Teemu01 képe
Teemu01 (nem ellenőrzött)
104 k, 2008-03-04 20:05

Aha ,akkor kicsi U lakat lesz előre.
A crosswayemet meg arra használom amire való :),csak túra közben meg megáll az ember egy boltba bemegy, vagy ha nagy túrára megyek akkor bemegyünk megnézni egy templomot,vagy egy múzeumot,és akkor kéne vmi kis védelem neki. Akkor lesz 2 U lakat nálam.

aron képe
aron
105 sze, 2008-03-05 01:27
Zsurmi képe
Zsurmi
106 sze, 2008-03-05 02:47

Ha még nem mondtam volna, a Bordo jó, csak zörög az összes úthibán.

-
Zsurmi

Perillustris képe
Perillustris
107 sze, 2008-03-05 13:07

Biztos jó, de nekem a fekete vált be. A sárgát is kipróbáltam, de jöttek rá a muslincák.

Mec képe
Mec (nem ellenőrzött)
108 k, 2008-03-04 16:52

Eddig nyugodt voltam és két sima sodronyossal kötöttem le a bringát, de ezek után inkább busszal megyek boltba...

Ez elég érdekes: http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&pid=2065

itt is vannak elrettentő képek:
http://www.widelec.org/amatorzy_pedalow,id,1779.html

aron képe
aron
109 k, 2008-03-04 17:24

nanneeee azért ne hagyd abba a biciklizést:)
inkább vegyél egyszer egy jó láncot, vagy egy ulakatot, és semmi gáz nem lesz!

nézz körbe itt:
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

bonnie képe
bonnie
110 k, 2008-03-04 20:28

az elsovel csak az a gaz,h korkulcsos. a masodik sorozatban pedig ott van a verseny utcai ghostbike.
bonnie

Zsurmi képe
Zsurmi
111 sze, 2008-03-05 02:46

Nem hiszem el, hogy ekkora láncszemeket ne lehetne elvágni erővágóval!

-
Zsurmi

_WoL_ képe
_WoL_
112 p, 2008-09-19 00:49

Nálunk is legyen már ilyen!

--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]