Válasz a MÁV-os bringajegy kedvezményre!



Mivel eddig nem sikerült kiderítenem sehonnan, hogy a Kerékpáros klub tagjainak most bevezetett 25%-os kedvezménye érvényes-e a havijegyre is, így írtam egy levelet a MÁV-Start információnak. Kb. 2 órán belül válaszoltak:

Tisztelt Utasunk!

Köszönjük megkeresését!

Tájékoztatjuk, hogy ez a kártya a Magyar Kerékpárosklub tagjainak részére biztosít kedvezményes kerékpárjegy váltási lehetőséget. A kártya egy évig érvényes, érvényesítése matricával történik. A kedvezmény mértéke 25%, a kerékpárjegy árából. A kártya csak a jegy árából nyújt 25%-os kedvezményt, a kerékpár havijegy árából nem.

Üdvözlettel:

Kovács Attila
ügyintéző

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
hpetya képe
hpetya
1 k, 2008-03-04 23:12

Teszem hozzá, hogy:
Ha 20 alkalommal utazom 35 km-re retúr az a kedvezményes jeggyel 5700 Ft, míg a kerékpáros havi bérlet ára kedvezmény nélkül 4730 Ft.

Tehát annak, aki naponta ingázik továbbra is jobban megéri a bérlet, mint a kedvezményes jegyek...

Ez azért durva. Nem?

=====P=E=T=Y=A=====
bringás képek | hajnalpor | blog
A te autód menő, az én bringám HALADÓ!

primusz képe
primusz
2 sze, 2008-03-05 00:17

Na, gondoltam utánanézek, nekem mennyi lenne a havibérlet. (én jegyet veszek minden nap a kalauztól -ha jön...)

Szóval véletlenül ékezetesen írtam be a www.máv.hu -t -és láss csodát:
http://www.máv.hu/index.phtml?akat=150024

ékezet nélkül kattintva ide jut az érdeklődő:
http://www.mav-start.hu/utazas/berlet.php?mid=146817ec16aaec&chapter=7

Nem hittem a szememnek. Más árakat láttam... Ezek a m@rhák birtokolják az ékezetes www.máv.hu domainnevet és nem írányítják át a www.mav-start.hu -ra!!!!!

Ezek után min lehet csodálkozni...
Ja, én 72960 Ft-ot fizetnék idén bicajbérletre (www.mav-start.hu szerint).
Akkor inkább 2 f@sza lakat és egy 25.000 Ft-os használt haladós a Westendhez kötve. Ja, és persze ez akár évente...

KAMA3 képe
KAMA3
3 sze, 2008-03-05 01:57

ezen én is gondolkodtam, de nekem 20 kilométerre éppen annyira jön ki, mint egy ilyen olcsóbringa két lakat megoldás.

De neked mindenképpen megérné.

###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
4 sze, 2008-03-05 11:54

A 2 oldal között, amit linkeltél, a különbség számomra az, hogy a mav.hu a tavalyi árakat mutatja, a start-é pedig az ideieket.

Egyébként, ha valakinek nagy összegekkel támad kedve dobálózni, nekem 48ezer forint a bérletem, ehhez csaphatnám hozzá a bicikli bérletet 10ezresért... és mindezt persze havonta.
Mennyi is lenne biciklivel feljárnom?
597600Ft évente... könnyed 600ezer :)
Ezt ki tudja űberelni? :D
Persze, most is 576ezrest fizetek érte évente.

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

Biglibansz képe
Biglibansz
5 sze, 2008-03-05 18:52

Kicsit OFF, de dobálozás a nagy számokkal.
260 Ft/euros árfolyammal számolva 910 ezer forinttél egész Németországra éves vasúti bérletet vehetsz, amiben még kb. 100 német nagyváros tömegközlekedése is benne van (busz, metro, villamos).
http://www.bahn.de/p/view/preise/bahncard/bahncard100.shtml
Ez a 600ezer forint egy vonara szól? És 300 km/h sebeséggel haladhatsz?
Ez a nagyon durva.

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
6 sze, 2008-03-05 20:39

Az én 600ezrem egy vonatra és 80km-re szól. Nem akármelyik 80km-re, hanem 2 fix pont között.

Egyébként a MÁV-nak is van ilyen összvonalas "bérlete"... 8 millió Ft körül/év.

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

hpetya képe
hpetya
7 sze, 2008-03-05 20:57

1milla 600ezer...

=====P=E=T=Y=A=====
bringás képek | hajnalpor | blog
A te autód menő, az én bringám HALADÓ!

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
8 sze, 2008-03-05 21:30

Az is elvetemülten sok.
Ráadásul a "poén" a dologban, hogy ha valaki kicsit messzebbről kénytelen bejárni a fővárosra (hallottam megszállottról aki Szeged festői városkájából utazik minden nap pestre munkába), akkor neki már olcsóbb lenne venni egy összvonalas bérletet ennyiért :)

Egyébként, nekem is derengett valami ilyesmi, de én az arcképes igazolvány árát hallottam legutóbb, ami szintén összvonalas... arra mondott egy mávos ekkora összeget.

De minden esetre ez az 1,6milla is rettentően sok még a fentebb említett külföldi példához képest, főleg ha még azt is hozzá vesszük, hogy ott mennyit keresnek az emberek a bérlet árához viszonyítva, meg itthon mennyit az ittenihez.

Azt már bele se merném keverni, hogy ott milyen szolgáltatást kapok érte, meg itthon.

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

szabomikulas képe
szabomikulas
9 sze, 2008-03-05 23:41

Start klub kártyával nem tudnál spórolni? Mondjuk nem tudom, hogy az jó-e havijegyre is.

hpetya képe
hpetya
10 cs, 2008-03-06 10:29

Ja, ezt is megkérdeztem: a Start klub kártyát nem lehet biciklire használni. Tehát a menetjegyed ócsítja, de a bringát ugyanannyiért viszed. Logikus. :S

=====P=E=T=Y=A=====
bringás képek | hajnalpor | blog
A te autód menő, az én bringám HALADÓ!

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
11 cs, 2008-03-06 10:37

Meg lett kérdezve, nem jó csak, ha jegyet veszel.
Ráadásul a bérlet még így is olcsóbb annál, mintha minden nap kedvezményes jegyet vennél :)
Ki van ez találva.

De ettől függetlenül a bérlet még magában is drága... igazán adhatnák olcsóbban havibérlet mellé... vagy mondjuk ingyen :D

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

Lathor képe
Lathor
12 sze, 2008-03-05 14:47

Nem, a bérlet arról szól, hogy olcsóbb mint ha mindig jegyet vennél.

-ogre- képe
-ogre-
13 sze, 2008-03-05 15:26

meg mivel nem kell mindig venned, nem késed le a vonat, mint én ma, aztán kiderült, hogy a bérletem ma még érvényes :(

Lathor képe
Lathor
14 sze, 2008-03-05 16:16

Ilyenkor fel kell szállni a vonatra és kész, kallert meg meg lehet győzni, főleg igy hogy a sztrájk megint jöhet jövő héttől bármikor.

-ogre- képe
-ogre-
15 sze, 2008-03-05 16:37

ferihegyen nem olyan egyszerû a helyzet. ha idôben vagy, és bemész a reptérre jegyet venni, akkor szembesülhetsz azzal, hogy épp nincs nyitva a tourinform iroda. akkor vagy gyorsan kirongyol az ember, kilakatol, és megy vissza, vagy vár egy kicsit, hátha mindjárt jön a személyzet. amióta egyszer megbasztak mert nem vettem jegyet (nem tudtam, hol és hogyan lehet), nem megyek illegálban.
a bosszantó tényleg az, hogy ma még érvényes a februári bérlet, csak nem jól emlékeztem rá.

Lathor képe
Lathor
16 sze, 2008-03-05 17:18

Általában havijeggyel megyek, a sztrájkolgatás miatt áltam át jegyre amit hiába veszek meg előre, mert a jegykiadó se tudja, hogy másnap járnak-e a vonatok egyáltalán, ha jön a vonat akkor nem várok jegy miatt egy órát a következőre, ezt kb. háromszor kellett előadnom (volt még egy aki szó nélkül adott helyben), nem anyázva - orditva, csak határozottan, éreztetvén, hogy ők szúrtak ki velem, szivesen elmondtam még volna a véleményemet, hogy hogyan is kellene az utasokkal törődni sztrájk esetén, de ezt nem várták meg hanem inkább adtak jegyet :)

-ogre- képe
-ogre-
17 k, 2008-03-04 23:12

zseniális. így max nyáron lesz használható, ha valami nagyobb útra megy az ember, és nem akar a fél országon végigtekerni...

bonnie képe
bonnie
18 sze, 2008-03-05 00:13

:(
vajon ez hol szurodott el?
elfelejtettek, vagy nem sikerult az erdekervenyesites?
valahogy boldogabb lennek,hha az elso tippem jonne be.
bonnie

lujka képe
lujka
19 sze, 2008-03-05 00:53

nem tudom, hogy melyik a jobb változat. tényleg.

- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC SecGenHein

Lathor képe
Lathor
20 sze, 2008-03-05 14:55

Ne legyünk ennyire negativak, a bicajbérletek eddig is jóval olcsóbbak voltak mint a jegy.

Nekem a bérlet havi 12000, jeggyel 300*20 nap *2 vissza = 12000 szóval szinte midegy, bicajnak 2700, jeggyel 190*20*2 = 7600 nagyon nem mindegy.

(a havijegyből 8x%-ot fizet a munkáltató, bicajét nem, gondolom ezt kompenzálják a nagyobb engedménnyel)

Kryss képe
Kryss
21 sze, 2008-03-05 14:59

Adnak is, meg nem is. Jó magyar szokás ez.

......................................................
Mindenképp előzz meg a csuklós busszal a megálló előtt 30 méterre, hogy aztán azonnal leszoríthass!

RoGeR képe
RoGeR
22 sze, 2008-03-05 09:59

Ezt sajnálom. Bár csak évente 4 hónapot járnék be napi szinten, de nem lenne mindegy, hogy 16 vagy 12 ezer...

Nyáron viszont jól fog jönni a -25%

---
Bringasávot a Nagykörútra!

Prof.gruppetto.hu képe
Prof.gruppetto.hu
23 sze, 2008-03-05 16:16

Én már csak azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudom igénybe venni a kedvezményt, ha nem kaptam még meg a kártyámat? Jövő hét végén már jó eséllyel használnám...
A befizetésem biztos rendben megérkezett, mert e-mailt is kaptam, meg azóta az Uniqa-tól is jött egy tagkártya. (Hogy ez utóbbi minek, ha lesz új, azt sem értem...)

www.gruppetto.hu

bonnie képe
bonnie
24 sze, 2008-03-05 16:22

a penztaros neninek van "segedanyaga" amiben fel van sorolva az mk kedvezmeny. uh szvsz regi kartyaval is kerheted. bonnie

Nuvanda képe
Nuvanda
25 sze, 2008-03-05 16:28

De én idéntől vagyok tag, tehát nincs régi kártyám, szombaton meg utaznék...

bonnie képe
bonnie
26 sze, 2008-03-05 16:58

ebben az esetben passz.
a Mavnal nincs olyan,h kedvezmenyre jogosito ize utolagos bemutatasa? bar nyilvan az is penzbe+utanamaszkalasba kerul..
bonnie

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
27 sze, 2008-03-05 21:23

Nem, nincs.

A pénztáros nem adhat ki semmiféle kedvezményes jegyet a kedvezményre jogosító okmány(ok) bemutatása nélkül.

Épp ezért nem értem, hogy milyen jogon bűntet meg a kaller bármi ilyesmiért, mikor a pénztáros dolga lenne megmondani, ha nem vehetsz igénybe valami kedvezményt.
Ha pedig kiadta a jegyet, akkor a pénztáros jogosnak ítélte (a szabályok ismeretében)... ne nekem kelljen már ismerni a teljes üzletszabályzatot (600 oldalacska:)) meg a mávosok munkaköri kötelességét.

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

Antissimo képe
Antissimo
28 sze, 2008-03-05 23:14

Amikor legutóbb jegyet vettem diákoknak a Déliben, az volt kiírva, hogy a jegyváltáshoz nem kell a diák, de a kaller kérheti. Ez mondjuk tavaly volt. Kb 1 hete vettem csoportos diákjegyet a József Attila utcában, és nem kértek semmit.

Nuvanda képe
Nuvanda
29 cs, 2008-03-06 09:17

Szerintem az a logikus, ha a felhasználó a felhasználáskor igazolja a kedvezménye meglétét.

Régen volt vitám pénztárossal, hogy én akárhány és bármilyenfajta jegyet vehetek, akár meg is ehetem, vagy melegedhetek a tűzénél, neki ahhoz nincs semmi köze sem. Ha felhasználom, akkor és csak akkor kérhet bármiféle iratot. (Előrerohantam jegyet venni a barátaimnak, és persze nem volt nálam csak a saját diákom. Persze csak azt érték el, hogy végül mindenki lógott.)

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
30 cs, 2008-03-06 10:35

Szerintem meg logikusan az lenne a jó, ha épp nem is vehetnél kedvezményes jegyet a jogod igazolása nélkül.

Épp azért, mert ne legyek már köteles ÉN tudni, hogy pontosan milyen apróságok határozzák meg, hogy igénybe vehetek egy kedvezményt vagy sem.
Pl a diák jegyet vehetek levelezős igazolvánnyal, de bérletet már nem... teljesen hülyeség, ráadásul sehol nem mondják ezt el, csak a kalauz, mikor a +6000es számlát kiállítja. (Mikor barátnőmmel játszották ezt el, akkor olvastam végig az üzletszabályzatot ilyen szösszenetek után kutatva.)

Nem lenne jobb, ha már a pénztáros nem is adná ki a jegyet/bérletet és nem lenne ilyen meglepetés a vonaton?

Mellesleg, a szabályzat azt mondja, hogy a pénztáros NEM ADHAT KI kezdvezményes jegyet a jogosultság igazolása nélkül.

Azt nem tudom, hogy egy 30 fős csoport esetén, hogy érvényesítik ezt, de ettől függetlenül a pénztáros nem adhat ki csak úgy kedve szerint ilyesmit.

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

toreki képe
toreki
31 cs, 2008-03-06 12:49

Nem lenne jobb, ha már a pénztáros nem is adná ki a jegyet/bérletet és nem lenne ilyen meglepetés a vonaton?
Azért nem lenne jobb, mert nem biztos, hogy a felhasználó veszi meg a jegyet. Én pl vettem jegyet párom másnap hajnali utazásához, hogy ne neki kelljen. De csak neki volt diákja. Vagy anyuci vigye magával az egész családot, ha előre akar jegyet venni, hogy a családi kedvezményre jogosult legyen?

Ne egyetlen esetet nézzetek, hanem egy általánosan használható elvet. (Aki meg nem tudja, mire jogosult, az kérdezze meg a péztárnál, vagy olvassa el az üzlketszabályzatot.)

-ogre- képe
-ogre-
32 cs, 2008-03-06 12:58

ez egy 10 tagú vegyes összetételû társaságnál (pl 1 vasutas, 3 diák, 6 felnôtt) kivitelezhetetlen. IC-re mindenkinek oda kéne menni, és bemutatni, hogy mi a stájsz. mert a vasutasnak csak a pótjegy kell, kell a vasutas igazolvány. a 3 diáknak meg egyenként ellenôrzi az érvényességét. ezt mondjuk képzeld el a keletiben VOLT fesztivál elôtt, amikor alapból nem lehet mozdulni a pályaudvaron. emellett a bírság sokkal jövedelmezôbb a mávnak, mint hogy csak olyan jegyet ad ki, amire jogosult vagy.
a pénztárosnak pedig nem kedve kiadni egy jegyet, hanem kötelessége. ez a dolga, ezért kap fizetést.

lajhár képe
lajhár
33 cs, 2008-03-06 13:59

Állati nagy hepaj, amikor táborba viszel harminc gyereket, és a pénztáros közli, most szeretne látni 30 diákigazolványt...

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

aron képe
aron
34 p, 2008-03-07 01:04

emlékszem, hogy mikor 4.es kis isis voltam, miskolcon kirándultunk. a villamoson eleredt az egyik gyerek orra vére, a tanár őt ápolta. közben persze a jegylyukasztásra is neki kellett figyelnie, de mivel a rohadék a vérző orral foglalatoskodott, nem tudta mindennél fontosabb kötelességét teljesíteni, így a kaller, ki közben odaért, jól megbüntetett minket...

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Prof.gruppetto.hu képe
Prof.gruppetto.hu
35 cs, 2008-03-06 11:30

Ezzel az a baj, hogy a kedvezményes jegyre az állam a támogatást akkor is kifizeti, ha te nem utazol, és így nem is igazoltad a jogosultságod. Ez a rendszer akkor működne, ha pontosan lehetne követni a felhasználást is.

www.gruppetto.hu

Nuvanda képe
Nuvanda
36 cs, 2008-03-06 19:46

Heuréka!!!
Kár sztrájkolni, csak meg kell beszélni a főnökökkel, hogy vegyenek 90%-os kedvezményű jegyet, mondjuk 10 milkáért (zsebből összedobják). Állam bácsi azért ad 90 milkát. Ezt beforgatva lehet legközelebb 900 milkát kapni. És így tovább, a határ a csillagos ég. (illetve a MÁV max kapacitása, hátha számol vki) Mindenki kap egy milkát a hallgatásért (természetesen a fejesek többet), én meg kapok egy hajtányt az ötletért. A vonatokat nem is kell elindítani, csak a jegyeket kell kinyomtatni, a kallereknek kezelni. Pofonegyszerű! És az ötletet el is lehet adni! :-)

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
37 cs, 2008-03-06 20:35

Ezzel csak az a baj, hogy állambácsi rohadtul nem fizet szinte semmit.
Így megint ott vagyunk az elején, hogy a mávnak nem érdeke az, hogy igazolatlanul kiadjon kedvezményes jegyeket, mert abból tervezhetetlen bevétele van.
Ha igazolás nélkül nem ad ki kedvezményes jegyet és kötelez a teljesárú jegyre, akkor az egy tervezhető bevétel, hisz senki nem tartozik utána már semmivel neki, megvan a pénze.

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

Nuvanda képe
Nuvanda
38 p, 2008-03-07 09:37

Azt nem értem, hogyha a MÁV "bemutatja" a jegyet, amiért jár neki támogatás, azért miért nem fizet az állambácsi? Nem hiszem, hogy ezt törvényesen megteheti/megteszi.

Amúgy azt semmi nem tiltja, hogy én 1 kedvezményre "magamnak" több jegyet vegyek.

IC pótjeget amúgy bármennyit adnak, és nem kell hozzá jegy.

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
39 p, 2008-03-07 12:13

Látom, nem vagy semmilyen kapcsolatban a MÁV-val és állami szervezetekkel :D
Én igen... és belelátok néhány érdekességbe.

Pl a MÁV tőled elvárja, hogy AZONNAL fizess neki.
Ő viszont úgy köt üzletet, hogy minimum 180nap után fizet... aztán részlet letagadásra...

Namost, mivel a legtöbb állami szervezet ugyanezt a megoldást követi (ezért kénytelen mind, mert) egymás között ilyen sebességgel áramlik a pénz.
Vagyis hiába nyújtja be a MÁV a jegyeket, állambácsi majd az év második felében lesz hajlandó kifizetni.
Addig a MÁV miből is fog élni? Csakis a teljesárú jegyekből.
És sajnos ez nem fikció, hanem valóban így is működik.

Nem az optimálisról beszéltem, hanem a valóságról.
Ezért is próbálja minél jobban megszorítani a kedvezményeket, illetve minél szigorúbban ellenőrizni a jogosságát, mert az neki így nem business.

Az IC pótjegyeket meg lehet, hogy kiadják (ennek persze kimondottan örül az ember:)), de hivatalosan nem adhatnák ki, csak ha be tudod mutatni a jegye(ke)t hozzá. Ugyanis a pótjegyen van egy mezőcske, hogy milyen számú jeggyel érvényes. És csak együtt érvényesek. Az már a kaller jóindulata, hogy nem bűntet meg azért, mert a kettő esetleg nem egyezik, vagy mert nem is szerepel rajta a szám, mert "épp nem volt nálad" a jegyed a vásárlásánál.

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

hpetya képe
hpetya
40 sze, 2008-03-05 16:59

Elvileg lehetett kérni személyes átvételt. Vagy ilyen e-mailt nem kaptál? Akkor keresd meg László Jánost az elnok-kukac... címen!

=====P=E=T=Y=A=====
bringás képek | hajnalpor | blog
A te autód menő, az én bringám HALADÓ!

bonnie képe
bonnie
41 sze, 2008-03-05 17:03

szvsz az arra vonatkozott,h hovegen a kozgyulesen lehet atvenni. de mostanaban szovegertesbol nem vagyok tul jo :(
bonnie

Nuvanda képe
Nuvanda
42 sze, 2008-03-05 18:37

Írtam, hogy jó a személyes, de arra nem reagáltak. (azt írták emlékeim szerint, hogy a közgyűlési meghívót is átvehetem)

lujka képe
lujka
43 sze, 2008-03-05 20:30

A levélben nem volt megszabva, hogy mikor gondolták az átadást. Nekem is a közgyüli tűnt esélyesnek.
Választ én sem kaptam, ellenben a kártyát igen (lehet, hogy korábban megjött, anyám irodájában egy iratkupac alól bukkant föl...)

- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC SecGenHein

alla cool képe
alla cool
44 sze, 2008-03-05 23:32

hi, az volt, hogy majd később értesítenek az átvétel helyszínéről.azért tudom, mert én épp ezért nem kértem személyes átvételt. Fő az óvatosság:a végén még kiötlik, hogy a Campónánál lenne!:)))

alla cool (criticalmass.hu/lakat)
https://ebank.khb.hu/verseny/enkartyacompetition?fun=card&designid=96bc1...
"Aki paraszt, nem rám szavaz!":D

Nuvanda képe
Nuvanda
45 p, 2008-03-07 16:22

De jó, holnap átvehetem a Milin a kártyám, vagy hétfőtől vhol a 13. kerületben. Kár, hogy holnap már kéne. :-(

lujka képe
lujka
46 p, 2008-03-07 22:11

Ha nem hajnalban indulsz, hívd föl Jánost, hátha össze tudtok futni. hmm?

- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC SecGenHein

Herbass képe
Herbass
47 sze, 2008-03-05 22:58

En arra lennek kivancsi, hogy amugy mire jo a Kerekparos klubtagsag? Ugyertem Mav-kedvezmenyen kivul... :-)

AAAa

RoGeR képe
RoGeR
48 sze, 2008-03-05 23:05

Talán a legnagyobb előnye a kerékpáros baleset- és felelősségbiztosítás.

---
Bringasávot a Nagykörútra!

TalkCafe del Mar képe
TalkCafe del Mar
49 sze, 2008-03-05 23:34

Mi értelme a szakszervezetnek?
Az , hogy sztárjkolhassanak a tagjai és megbéníthassák az ország közlekedését?
Neeeeem.. :)

Az érdekképviselet a lényege. Hogy legyen egy hivatalos, elismert képviselője a bicikliseknek.

Én ezt gondolnám értelmének.

--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE TRAFFIC.
TREK KLUB Magyarország
Ezt nézd meg

László János képe
László János
50 cs, 2008-03-06 15:48

Mostanáig nem voltam itthon, igyekszem reagálni a felmerült kérdésekre!

MÁV kedvezmény: valóban jobb lenne, ha a bérletre is vonatkozna, meg ha nagyobb lenne a kedvezmény, de ezt sikerült elérnünk. Azt gondolom, hogy ez pont 25%-kal több a semminél. talán, ha látják, hogy az első évben sokan igénybe vettük ezt a kedvezményt, nőtt a forgalmuk e miatt, növelni lehet a kedvezményezettek körét.
A kártyák elkészültek, holnap megy mindenkinek a mail, aki a személyes átvételt kérte, hogy hol és mikor vehető át a kártya. A többi postázására is napokon belül sor kerül.

János

NévtelenDeedo képe
NévtelenDeedo (nem ellenőrzött)
51 p, 2008-03-07 00:23

Most olvastam a Süddeutsche Zeitungban egy egészoldalas írást, arról cikkeznek, milyen praktikus összehajtogatható biciklivel vonatozni :). Két legyet egy csapásra.