Délután a Milánó-San Remo-t néztem az Eurosporton, amikor egyszercsak egy reklámra lettem figyelmes, amiben a tömegközlekedést reklámozták, csak úgy általában. A végén még épp elkaptam, hogy valami ENSZ projektről van szó. Gyorsan be is pötyögtem a Google-be pár keresőszót, és bár nem elsőre, de meg is találtam a Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség honlapján:
http://uitp.org/advocacy/theworldisyourhome.cfm
A kampány szlogenje kb: "A világ az otthonod. Vigyázz rá."
Itt egy hosszabb cikk is a kapmányról az angol Guardian újság honlapján:
http://www.guardian.co.uk/media/2008/feb/22/advertising?gusrc=rss&feed=m...












Kicsit pontosítanék, a
Kicsit pontosítanék, a film az Egyesült Nemzetek Szervezete Környezetvédelmi Programja és a Nemzetközi Közösségi Közlekedési Szövetség közös kezdeményezése.
Az ötlet jó, a cél nemes,
Az ötlet jó, a cél nemes, a film kicsit gagyi. A készítőknek lehetett volna valami ütősebbel előállni, mint ez, bár az ENSZnek azt adnak el, amit akarnak.
egyetértek. --- http://kerek
egyetértek.
---
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez a zén oldalam
Lehet, hogy az
Lehet, hogy az óvodáskorúak a célközönség.
Izé, de ez akkor azt
Izé, de ez akkor azt jelentené, hogy már az ovodások is focit néznek? :-)
Jajj!
Jajj! Művelődj!
http://en.wikipedia.org/wiki/Milan-Sanremo
:)
www.gruppetto.hu
De ciki. Nem csak tudatlan
De ciki. Nem csak tudatlan vagyok, hanem felületesen is olvasok. Ez gáz. :)
Köszi az okosítást!