Délután a Milánó-San Remo-t néztem az Eurosporton, amikor egyszercsak egy reklámra lettem figyelmes, amiben a tömegközlekedést reklámozták, csak úgy általában. A végén még épp elkaptam, hogy valami ENSZ projektről van szó. Gyorsan be is pötyögtem a Google-be pár keresőszót, és bár nem elsőre, de meg is találtam a Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség honlapján:
http://uitp.org/advocacy/theworldisyourhome.cfm

A kampány szlogenje kb: "A világ az otthonod. Vigyázz rá."

Itt egy hosszabb cikk is a kapmányról az angol Guardian újság honlapján:
http://www.guardian.co.uk/media/2008/feb/22/advertising?gusrc=rss&feed=m...

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Névtelen képe

Kicsit pontosítanék, a

Kicsit pontosítanék, a film az Egyesült Nemzetek Szervezete Környezetvédelmi Programja és a Nemzetközi Közösségi Közlekedési Szövetség közös kezdeményezése.

2
pata képe

Az ötlet jó, a cél nemes,

Az ötlet jó, a cél nemes, a film kicsit gagyi. A készítőknek lehetett volna valami ütősebbel előállni, mint ez, bár az ENSZnek azt adnak el, amit akarnak.

4
Nuvanda képe

Lehet, hogy az

Lehet, hogy az óvodáskorúak a célközönség.

5
Nuvanda képe

Izé, de ez akkor azt

Izé, de ez akkor azt jelentené, hogy már az ovodások is focit néznek? :-)

7
Nuvanda képe

De ciki. Nem csak tudatlan

De ciki. Nem csak tudatlan vagyok, hanem felületesen is olvasok. Ez gáz. :)
Köszi az okosítást!