Semmiképpen se autózz! - kerékpárosok a BKV sztrájkról



A Magyar Kerékpárosklub és a Critical Mass mozgalom sajtóközleménye:

Április 7-én hétfőn, a budapesti BKV sztrájk idején aki csak teheti autóba ül a városban. Óriási megterhelést okoznak majd az itt élőknek, egyúttal szemléltetik mitől kíméli meg nap mint nap a tömegközlekedés Budapestet.
Ezúton kérjük a főváros lakóit, ha tehetik, gondoljanak a pincében, erkélyen, garázsban unatkozó kerékpárjukra. A város számára nélkülözhetetlen tömegközlekedés kiesése hétfőn két alternatívát hagy, a dugót és a kerékpározást. Autózni még a szokásosnál is bosszantóbb vállalkozás lesz, miközben a kerékpárosoknak ez is csak egy lesz a szép tavaszi reggelek közül. Budapesten már több tízezer ember kerékpározik hétvégén, a legkülönbözőbb társadalmi rétegekből. A fővárosiak tulajdonában több százezer bicikli van. Itt a kiváló alkalom, hogy a sport funkció után felfedezzük a hatékony, és egészséges közlekedési eszközt ugyanazokban a kerékpárokban. Tegyünk egy kísérletet, tartsunk egy próbanapot!
A Magyar Kerékpárosklub, és a Critical Mass mozgalom egyetért a sztrájk követeléseivel, hogy ne csökkenjen sem a járatok száma, sem a menetsűrűségük. Semmilyen anyagi ok nem lehet elég indok a járatritkításokra, hiszen azok következménye felbecsülhetetlen járulékos anyagi, egészségügyi terhet ró a városlakókra. Budapesten az utóbbi években sokan szoktak el a közösségi közlekedés használatától, és ültek át autóikba. Ez nemcsak közvetlen károkat okoz például a város környezeti állapotában, hanem egyre több elszalasztott lehetőséget egy lakóinak élhető, külföldi látogatóinak vonzó város megteremtésére. Egy városnak a lehető legjobb befektetés a közösségi közlekedés fejlesztése, és a legnagyobb pazarlás a tömegközlekedésen történő spórolás.

Magyar Kerékpárosklub
Critical Mass Budapest

Kapcsolat:
László János
Magyar Kerékpárosklub
elnok kukk kerekparosklub pukk hu

Milyen Budapestet szeretnél?

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
1 p, 2008-04-04 15:04

Nincs valakinek kedve sisakkamerával felvenni, hogy mennyi idő alatt lehet végigmenni a körúton a villamossíneken? Ezzel szemléltetve, hogy mennyire tuti lenne egy kerékpárossáv :)))

Lathor képe
Lathor
2 p, 2008-04-04 15:17

Az alapötlet nem rossz, de engedélyt ennyi idő alatt már nemigen szerzel, annélkül "kifelé" meg nem lenne jó, mi meg annélkül is tudjuk, hogy tuti lenne :)
Persze mindez szerintem.

Perillustris képe
Perillustris
3 v, 2008-04-06 09:35

Ezt egy esti, külső sávban történő gurulással is gond nélkül lehet szimulálni.

rvjackal képe
rvjackal
4 p, 2008-04-04 15:12

hajrá én biztós bicóval leszek!!

______________Fast Life , hard Livin __________________

hf képe
hf
5 p, 2008-04-04 15:50

Nagyonnagyok vagytok, hogy ráúsztatok a témára. Így kell csinálni. Ugyanezt minden hasonló bedugulós alkalomkor meg lehet ismételni. Egy idő után csak hatni fog valakire!

---
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez a zén oldalam

RoGeR képe
RoGeR
6 p, 2008-04-04 16:28

Már csak egy hétfő esti "Lám megmondtam" nyilatkozat kell... :)

---
Bringasávot a Nagykörútra!

lord képe
lord
7 p, 2008-04-04 16:32

hozta az MTI ;)
http://ots.mti.hu/news.asp?view=2&newsid=49207

critical mass képe
critical mass
8 p, 2008-04-04 18:37

És nagyon viszik az mti-ből.
Már vagy 8 találatot dob a gugli.

Hemü képe
Hemü
9 p, 2008-04-04 16:41

"De a biciklit nem benzin hajtja. Én nem bízom meg az ilyen járművekben."

Ma délben mondta egy kollega.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

zsoltee képe
zsoltee
10 p, 2008-04-04 16:53

ilyent az mond, akinek a legkomolyabb testmozgása a tv-távirányító nyomkodása...

Zsoltee

Pedal of Honour képe
Pedal of Honour
11 p, 2008-04-04 17:41

ezen nevettem...

-Ráadásul a távirányitót is a kutyájával hozatja a fotelhez. :o)

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
12 p, 2008-04-04 17:46

Sztem viccelt.

dhpage képe
dhpage
13 p, 2008-04-04 17:05

na majd 10 év múlva is kérdezd meg, hogy működnek az izületei, sikerül-e neki 4-5 emeletet szívroham nélkül megtenni, vagy akárcsak rohangálnia a gyereke után a parkban. ;)

http://dhpage.fw.hu

lajhár képe
lajhár
14 p, 2008-04-04 19:56

Ezt ő hajtja. Kevésbé bízik saját magában, mint egy kőolajszármozékban?

:-)
:-(
:O

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

kare777 képe
kare777
15 p, 2008-04-04 17:28

Remélem nem lesz Tool sok kerékpáros baleset. :(

Pedal of Honour képe
Pedal of Honour
16 p, 2008-04-04 17:53

Én tuti viszek aznap fényképezőt és dokumentálok.
Valahogy a TB Mentők mintájára kéne BKV Mentőket is alapítani, mert a városi tömegközlekedés tragikus.
Minden irányban, busz, metró, villamos, troli: full szardiniásdoboz többnyire.
Biztos ezért is hívják úgy, hogy TÖMEG-közlekedés...

alterego képe
alterego
17 p, 2008-04-04 18:23

+ hev

alterego képe
alterego
18 p, 2008-04-04 18:22

Hogy lenne kerekparos baleset, amikor az autok egy helyben fognak allni? Esetleg a kerekparuton meg a jardan sort elozo motorosokat es robogosokat kellene kicsit helyre tenni.

kare777 képe
kare777
19 p, 2008-04-04 18:54

Elvileg mindenki tud kerékpározni, de a két éve a pincében rothadó gépeket csak letörlik, ha egy kicsit csörög úgyse hallja, mert nem ért hozzá és fel se tűnik neki. Egyszer csak a fékpofák kiugranak, a pedál is, oszt szeva. Bár ne legyen igazan. Kis óvatosságot!
hátszelet, mert az kell

critical mass képe
critical mass
20 p, 2008-04-04 19:51

én optimista vagyok...
talán mégsem hal bele senki :)

Krisztab. képe
Krisztab.
21 p, 2008-04-04 19:52

Én azt szeretném kérdezni, hogy ha nem fog járni a 4es-6os, akkor szabad menni a villamossínen? :P

Végre bringasáv a Nagykörúton...

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

lajhár képe
lajhár
22 p, 2008-04-04 19:58

Elvben nem, attól még nem lesz szabad. Gyakorlatban gyorsabb leszel, mert nem tartanak fel a villamosok...

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

RoGeR képe
RoGeR
23 p, 2008-04-04 21:09

Szerintem ahol lehet ott az autók szépen megnyitják a villamossínt, mint 3. sávot...

---
Bringasávot a Nagykörútra!

lajhár képe
lajhár
24 p, 2008-04-04 21:19

Ettől én is tartok...

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

Oversize Load képe
Oversize Load
25 szo, 2008-04-05 02:29

Én meg attól tartok, a rend délceg őrei lusták lesznek kaszálni...

Perillustris képe
Perillustris
26 v, 2008-04-06 09:27

A villamossínen nagyon nehéz menni, ezért mindenképpen közöttük próbálj haladni, ha már ez a terved! :P

aron képe
aron
27 p, 2008-04-04 20:14

emberek!
ki ezzel iwiwre!
éés kéne matricát soztogatni aznap:)

meg filmezni aaaahhhhh
vmi időmérést csinálni

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Perillustris képe
Perillustris
28 p, 2008-04-04 21:11

Én ezt írtam az üzenőfalra és egy körlevélbe is:

Drága közlekedő barátom!
Nem kívánom a politikai hátterét elemezni a hétfőre, április 7-re tervezett BKV-sztrájknak, ellenben felhívom figyelmedet, hogy sosem volt még jobb ok arra, hogy aznap biciklire pattanj, s megízleld ennek örömét.

Szakértők Budapest elestét jósolják, hiszen valószínűleg több százezer emberrel több ül majd autóba, ami az eddigi katasztrofális viszonyokat még mélyebbre taszítja.(Lásd. ma a Bem mozi előtti káoszt, ahol ráadásul a jelző lámpák mondták fel a szolgálatot!)

Nem, tőled kedves festő-mázoló, áruszállító, rokkant rokonait kórházba cipelő, naponta az összes kerületet felkereső, nagybevásárlást intéző barátom, tőled nem várjuk el, hogy a nagyit felcsatold a bringa csomagtartójára, s azzal vidd el vérvételre.

Tény azonban, hogy ma a városon belüli közlekedések többsége 4-6 kilométeren belülre irányul, ami bicajjal könnyedén teljesíthető, ráadásul anyagilag és időben is kifizetődő, a rendszeres mozgás miatti - egészségünk állapotában jelentkező - pluszról nem is beszélve...

Na, elég a rizsából, ha valami kérdésed van, az ember legjobb barátja, a Google megválaszolja úgyis.

BICIKLIZZ MINDEN HÉTKÖZNAP!

aron képe
aron
29 p, 2008-04-04 21:39

de hát én is!!!
mutyizik a wiw

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Krisi képe
Krisi
30 p, 2008-04-04 22:17

ki is raktam a wiwes üzenőfalra életem első üzenőfalas üzenetét :)

lujka képe
lujka
31 szo, 2008-04-05 08:34

És én már nem CM-estől kaptam vissza! ;-)

- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Laptoptender
*CMS* RABIC

ice-man képe
ice-man
32 v, 2008-04-06 11:31

Egy az egyben kiraktam én is, ha nem gond:D

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
33 p, 2008-04-04 20:52

M1 híradó is bemondta.

gaze képe
gaze
35 h, 2008-04-07 21:07

"biciglit használjanak..."
Ivanics Anna.

biciglit.
lassan köznyelvi lesz a "megraggja nyélen" is..

:)

Matt képe
Matt
36 p, 2008-04-04 21:34

http://www.gondola.hu/cikkek/58853

Matt

ice-man képe
ice-man
37 p, 2008-04-04 21:55

Pont emiatt ma elővettema bringát és szomorúan tapasztaltam, hogy a hajtó tengely a tél folyamán nem egyenesedett ki... b verzió lett volna a kocsi, de az több okból is felejtős.
Lehet veszélyes lesz, de kénytelen leszek ferde tengelyel tekerni, legalább hallják ha jövök, mert húzza a láncot, de nagyon:P
Időjárást tud valaki hétfőre? Előkeressem az eső kabátot vagy ne?

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
38 p, 2008-04-04 22:14

Bicó szervízek csinálhatnának egy hétvégi szervíz akciót. :D

Hétfőn sztrájk, a bicó rozsdás, autó nem alternatíva, hozd be bicód, megjavítjuk akciósan.

Mint az a... torkos csütörtök, ez lenne a szervíz szombat.

Krisi képe
Krisi
39 p, 2008-04-04 22:18

szervíz-szombat :D:D

ez kell a népnek :)

én meg ilyenkor nem vagyok otthon, szégyen gyalázat, pedig biztos a hosszabb úton mentem volna :)

hf képe
hf
40 szo, 2008-04-05 00:56

http://www.pedaloman.hu/
Egész hétvégén nyitva vannak.

---
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez a zén oldalam

ice-man képe
ice-man
41 szo, 2008-04-05 10:33

Köszi a tippet, de azt hiszem újpest kicsit messze van a 17. kerülettől.

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

Hemü képe
Hemü
42 szo, 2008-04-05 14:44

Ride Bike, Árkád? Az is nyitva van hétvégén is estig.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

Cseya képe
Cseya
43 szo, 2008-04-05 15:12

Azt hiszem ők berheléssel nem foglalkoznak, csak a Rákóczi úti.

ice-man képe
ice-man
44 szo, 2008-04-05 18:09

Köszönöm mindenkinek, sikerült megoldanom a dolgot. Kapott uj monoblokkot és a 8ast is kiegyengették a hátsóból.

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

Tomacher képe
Tomacher
45 v, 2008-04-06 13:01

Meg a Récsei is... de az árkád valóban nem szerel. kicsi hely az nagyon!

Tomi.

Cseya képe
Cseya
46 p, 2008-04-04 22:40

Én hétfőn pont szabin leszek, de azért teszek egy állapotfelmérő tekerekést.

-katka- képe
-katka-
47 p, 2008-04-04 22:47

Juhéjj! Pont hétfőre terveztem egy rakás ügyintéznivalót, amiket bringával körbe tudok járni, jóóól :-) Mekkora lesz!

Vegha képe
Vegha
48 p, 2008-04-04 23:08

: ) ez aranyos volt

Zeo képe
Zeo
49 p, 2008-04-04 23:49

Én ma mind a Petőfi, mind a Café hírei között így, bringázásra felhívósan, hallottam a hírt. Örültem is nagyon :)

petiz képe
petiz
50 szo, 2008-04-05 00:15

http://www.fn.hu/belfold/20080404/sztrajk_utan_szethordjak/

itt is. utolsó bekezdés.

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
51 szo, 2008-04-05 00:48

"A 116 milliárdos kiadás mellett az utasok évente 46 milliárd forintért vesznek jegyet és bérletet."

Ha jól számoltam(remélem), akkor egy nap 500.000 ember lyukaszt jegyet (vagy havonta szintén 500.000 ember vesz bérletet.)

Véletlen nem tudjátok mennyi ember utazik naponta BKV-n ?

Krisztab. képe
Krisztab.
52 szo, 2008-04-05 00:53

nem lehet tudni!

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

aron képe
aron
53 szo, 2008-04-05 00:29

nagyon jó ötlet volt, gratula!
lehetne hétfőn is egy szmogmérést tartani, és demonstrálni valamilyen módon, hogy milyen egy nap bkv nélkül.

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

hf képe
hf
54 szo, 2008-04-05 00:58

több emberrel beszéltem ma este erről, mindenkinek az volt a véleménye hogy akkor kocsiba ül. mondom neki mekkora dugó lesz.
mindegyik talált valami kifogást:
- időben kell indulni
- kifelé megyek a városból
- nem megyek be dolgozni

ilyenek az emberek.

---
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez a zén oldalam

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
55 szo, 2008-04-05 01:31

Nem egy nap alatt változik meg minden. De talán ez egy dupla plusz pont lesz az alternatívák irányába.

Csak legyen jó idő, se meleg, se hideg.

lord képe
lord
56 szo, 2008-04-05 01:12

ilyenkor kéne riksa meg biciklikölcsönző

Chubby képe
Chubby
57 szo, 2008-04-05 01:28

Az Apáczaiban nem lesz tanítás (sajnos), a koleszosokat is csak hétfő délutántól fogadják... Pedig már több osztálytársamtól is hallottam, hogy ez erős indok lenne arra, hogy a 4 év alatt először biciklivel jöjjön iskolába... =( Sebaj, én kémiát tartok, muszáj tekernem =)

-----------------------------
A bicycle can't stand on its own because it is two-tired.
-----------------------------
"Nineaux, nineaux, bautchaise, tute, humme, ïesse, cœsse"
-----------------------------

alla cool képe
alla cool
58 v, 2008-04-06 02:28

Bocs, OFF:de muszáj megkérdeznem: a Villányi tanár úr (kémiáról jut eszembe) már nem tanít ott?
(Én gyakorló tanítottam az Apáczaiban, olyan szupi kis reálosaim voltak!)

köszi!alla
ON

RoGeR képe
RoGeR
59 v, 2008-04-06 09:10

De, még ott tanít. Volt szerencsém hozzá 4 évig...

---
Bringasávot a Nagykörútra!

Chubby képe
Chubby
60 v, 2008-04-06 18:40

És mostmár olyan szakálla is van, mint Vágó Istánnak :)

-----------------------------
A bicycle can't stand on its own because it is two-tired.
-----------------------------
"Nineaux, nineaux, bautchaise, tute, humme, ïesse, cœsse"
-----------------------------

dezso képe
dezso
61 k, 2008-04-08 16:38

Nem mondod... Vicces lehet úgy :)

kadath képe
kadath
62 h, 2008-04-07 21:16

OFF

Á, mégegy szakmabeli... :-)))
Mikor szereltél le, és hol?

ON

------
...kadath...

Oversize Load képe
Oversize Load
63 szo, 2008-04-05 03:18

A felhívás jó, a tömeg fogékonyságára kíváncsi leszek.
Az irodában említettem munkatársaimnak a bringázást. Gyanús csend, vagy behoznak autóval válasz volt a reakció. A többiek az ötödik vagy hatodik ikszet tapossák, nem lepett meg a passzivitás. A vezetőségnek csak annyi esett le, hogy van valaki, aki időre beérhet a csapatból. Azt hiszem, a várható gigadugó miatt nem árt majd rátartani a szokásos menetidőre és reménytelennek látszó esetben a járdán hajtani, ha nem lesz más megoldás :((
Szűkszavúan tálalta a média. Ha már 1 mondattal agyoncsapták, legalább a honlapok címét (CM, MK) közölték volna :(

lujka képe
lujka
64 szo, 2008-04-05 08:33

Nálunk taxicsekkeket osztogatnak (fontos a munkakezdés pontossága).
Tőlem csak annyit kérdeztek, hogy neked akkor nem kell, ugye? :)

- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Laptoptender
*CMS* RABIC

feb képe
feb
65 szo, 2008-04-05 09:27

Nalunk az irodavezeto szervezte az autos szallitst annak a keves kolleganak, aki nem autoval jar.
Mondtam neki, hogy en biciklivel jovok, nem kell elhoznia.
Mikor megtudta, hogy mar most is biciklivel jarok nagyon megrokonyodott, s probalt ravilagitani, hogy milyen orultseg ez, hiszen a mozgasbol szarmazo fokozott levegomennyisegtol tobb karosanyag kerul a szervezetembe.

A holgy kb 90 kg, deltas mint a kolasuveg...

-------------------
ma is jó idő van tekeréshez

critical mass képe
critical mass
66 szo, 2008-04-05 12:42

Biztos látta reggel a "kipufogógázban biciklis" bringázást népszerűsítő óriásplakátot... :)

critical mass képe
critical mass
67 szo, 2008-04-05 12:40

Kösz nem, IKEA utalvány is jó lesz. :)
Egyébként a taxicsekkhez taxi is kell, és az nem lesz.

lujka képe
lujka
68 v, 2008-04-06 21:43

Jó lesz nekem az a taxicsekk még egy téli éjszakán...
Persze, ha lenne IKEA-utalvány, simán lecsapnék rá, de nincs.

És igazad van: MOST telefonált egy kolléga, hogy nem elérhetőek a taxivállalatok. Érted. Vasárnap este. Mi lesz itt holnapig?
Mondjuk a taxisoknak kassasiker. Meg idegbaj.
Nekünk öröm, tisztán. :)
Holnap kiemelt célom a jöttszembék számlálása.

- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Laptoptender
*CMS* RABIC

toreki képe
toreki
69 h, 2008-04-07 09:43

Ilyenkor fuvarozhatnának úgy, mint a futárok. Egy útvonalon haladva több utast szednének fel, de olcsóbban. Aki "üres zsákos futárt" rendel, az fizetné a teljes árat. Jó diszpécserrel megoldható lenne. :)

bonnie képe
bonnie
70 szo, 2008-04-05 10:13

kérdem az irodában a casjoktól,h ki-mivel jön hétfőn. néznek bután,h miért. mondom bkvsztrájk. néznek csúnyán. mondom az egyiknek (a férje bringával jár dolgozni, Lőrincen laknak): kérd el a férjed bringáját! mire ő: dehát van nekem is! mondom: akkor meg van oldva, habár ekkora távnak én enm indulnék e "bemelegítés" nélkül. mire ő: hát, eltartana egy darabig. mondom neki,h jöjjön vonattal a nyugatiig, és odamegyek érte. áh, ő fél... meg különben sem fizetne a vonatért, megvette már a 7-étől érvényes bkv bérletet előre....
bonnie
ps: de a tesőm már bejelentkezett a régi bringámra (az övé még mindig Hollandiában van), uh ha látjátok a kék bonnie feliratú bringámat a BME környékén, de nem én vagyok rajta, akkor nem ér lerúgni ;)

alla cool képe
alla cool
71 v, 2008-04-06 02:25

:DDD
alla cool (criticalmass.hu/lakat)
https://ebank.khb.hu/verseny/enkartyacompetition?fun=card&designid=96bc1...
"Aki haraszt, nem rám szavaz!":D

Montana képe
Montana (nem ellenőrzött)
72 v, 2008-04-06 22:47

És tényleg! ;)
Esetleg ha valaki közlekedik reggel 7-8 között a Keleti-BME szakaszon, elvihetne...

Olgicsq képe
Olgicsq
73 szo, 2008-04-05 11:04

az én munkahelyemen is volt aggódás a hétfő miatt. én nyugodtan hátradőltem, és közöltem, hogy majdnem független vagyok a közlekedéstől. A bringa szinte bárhol elfér, vagy ha nem, akkor kis kerülővel minden megoldható. Legeslegrosszabb esetben felkapom a futóciőt, és benyargalok. 6 km-re lakom a munkahelyemtől. BKV-val fél óra az út, futva, laza tempóban is 40 perc. na bumm... :-)

bonnie képe
bonnie
74 szo, 2008-04-05 11:14

a végkicsengése nálunk is az volt az ügynek,h bonnie simán be tud jönni, majd ő tartja a frontot ;)
bonnie

Cseya képe
Cseya
75 szo, 2008-04-05 11:27

Apropó, aki bérletet vett, annak a BKV időarányosan visszafizeti az egy nap árát? :p

bori képe
bori
76 szo, 2008-04-05 11:34

Ha arra sincs pénzük, hogy járjon a busz stb, akkor szerinted?

Cseya képe
Cseya
77 szo, 2008-04-05 11:38

Egy próbaperből hogy jönnének ki szerinted? Egyébként a nincs pénzük egy kicsit kamuflázse, merthogy ugye itten van egy ötszáz milliárdba fájó metró prolyekt...

ice-man képe
ice-man
78 szo, 2008-04-05 12:58

Amióta naponta röpködnek itt a milliárdok azóta én nem hiszek el semmit. Főleg, hogy "nincs pénz":D Soha semmire nincs pénz, de azért épül a metró, meg autópálya stb:D
Csináld csak meg azt a próbapert:D

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

Cseya képe
Cseya
79 szo, 2008-04-05 14:59

Nem bírok, nincs bérletem. :)

KAMA3 képe
KAMA3
80 szo, 2008-04-05 21:49

khm 60 misi krrhhmm végkielégítés khhmmrrggmmm

###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
81 szo, 2008-04-05 13:23

Olyan lesz mint a MÁV sztrájk, agyilag úgysem fogja a sok robot, hogy ez nem az ő k*b-szásuk miatt van, hanem értük (pl. a járatritkítás ellen).

Tavaly tanultam meg felnőtt fejjel bicajozni, egész télen nyomtam a szoksásos evolúcióval (mtb->városi->outi->egysebi:)), mivel lejárt a diákmatricám 31-én és nem tervezek felnőtt bérletet venni, nekem ugyanolyan nap lesz mint a többi :)

De az alkalmi bringások megutálják az tuti, egyrészt a rossz állaputú bringák miatt (recésgumis monti, stb., amin nem élvezet tekerni a városban) másrészt mert iszonyatos szmog lesz. Villamossínen kipróbálnám, mégha tilos is, de úgyis lefoglalják az autók, és főleg a motorosok :(

Jó lehetne az egész (nekünk promónak is), de agyilag tényleg csak minden 10-dik ember fogja felfogni, hogy mi a dolog lényege, a többi ugyanazt fogja látni, mind minden másik nap: "MI A F*SZÉRT NEM TUDOK HALADNI, MÁR MEGINT DUGÓ VAN!"

critical mass képe
critical mass
82 szo, 2008-04-05 13:26

Szerintem nagyon sok bringás lesz.
Aki egyáltalán nem használja nem veszi elő, de amikor hétvégén szórólapoztunk, rengetegen bringáztak. Ha csak a hétvégi sportolók fele ráül, már dugó lesz a bringaúton.
Több alkalmi biciklistát is ismerek aki hétvégén már csak úttesten megy, mert zavarja a sok bringás :)

ice-man képe
ice-man
83 szo, 2008-04-05 13:29

Valahol egyetrértek, főleg a végével, de elkell ismerned, hogy a magyar közlekedési morál inkább a török modellt követi (akinek hangosabb a dudája az nyert) mint a hollandot (ülj bringára mert az jó neked). Én is csak hobbi biciglis vagyok, amíg jó idő van tekerek, de elég vicces lenne, ha a dugóban osztogatnám az autósoknak a cm matricát és mindenkinek hozzátenném, hogy: mi megmondtuk...

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

alla cool képe
alla cool
84 v, 2008-04-06 02:23

ja, a motorosokból épp ma lett elegem, holott 7 éve (?)szenvedem el, ahogy minden második szombaton "demonstrál nak" (?) a motorosok, csoda, h a Margit híd nem szakad le a berregésük alatt...a házam falai mindenesetre egyre tovább repednek , hála nekik (is).
Szöszért nem tudnak egy híddal arébb menni?
Kinek lehetne írni ezügyben,(Give Me Advice) hogy kíméljék a pihenő munkás emberek hétvégéjét ezek a nagyzajjal járó gépkaszni tulajdonosok?
bocs, ha kicsit off,
de ez most kikivánkozott...
alla cool (criticalmass.hu/lakat)

nazsu képe
nazsu
85 szo, 2008-04-05 14:27

És akinek van bkv bérlete az mehet biciklivel a buszsávba, meg a villamos sinen? :) Már nem lakom Budapesten, tavaly elköltöztem. De kérdeztem ismeröseimet mivel mennek. Azt mondják az időtől függ.
Énekeljük együtt "SÜSS FEl nap , fényes naaaaaaaaap, kertek alatt a bringások megfagynak"

KAMA3 képe
KAMA3
86 szo, 2008-04-05 21:52

nekem van MÁV bérletem. ha sztrájk van, elkötök egy kézihajtányt, azzal megyek majd a munkahelyemre.

###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###

Flicka képe
Flicka
87 szo, 2008-04-05 23:25

A bringás -5 fok fölött nem fagy meg. Alatta még nem próbáltam, de valószínűleg csak fel kell öltözni...

alla cool képe
alla cool
88 v, 2008-04-06 02:16

Tapasztalatból mondom, hogy -18ban sem (fagy meg).
Az más tészta, h annyi itt nincs, de jekatyerinburgban februárban tekertek a fiatalok, ahogy kell.:)

alla cool (criticalmass.hu/lakat)
https://ebank.khb.hu/verseny/enkartyacompetition?fun=card&designid=96bc1...
"Aki haraszt, nem rám szavaz!":D

Hemü képe
Hemü
89 szo, 2008-04-05 14:46

Jut eszembe, hétfőn lesz a heti egyszeri 50 km-es napom.
:-)

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

Mr.Saint képe
Mr.Saint
90 szo, 2008-04-05 15:24

Érdekes anyám munkahelyén, hirtelen megszerveződött, hogy akinek van autója, az felveszi a többieket is. Csak azt nem értem ezt miért nem tudják minden nap.... sokkal kisebb lenne a dugó... meg nem kellene egyedül gubbasztaniuk a bádogdobozban....

engem nem érint... a bringa mindenhova elvisz ;)

aron képe
aron
91 szo, 2008-04-05 17:38

már csak be kell velük láttatni, hogy ez milyen jó

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Hemü képe
Hemü
92 szo, 2008-04-05 19:43

De itt az autósok veszik fel a nemautósokat. Ettől nem lesz kevesebb autó. Majd ha több autós ül be egybe...

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

gaze képe
gaze
93 h, 2008-04-07 21:15

erre azt mondta egy kollegano, hogy "faxom, en fuvarozgathattam itt az egesz brancsot, ugyhogy most (16 ora) inkabb lelepek hamar, nehogy mar haza is nekem kelljen vinni mindenkit."
szocialisan erzekeny tarsadalomban elunk, mi, magyarok.

Márton képe
Márton (nem ellenőrzött)
94 szo, 2008-04-05 20:14

Általában metróval megyek be az egyetemre, de most hogy jön a jó idő és nem fagyok hozzá a kormányhoz, mindenképpen biciklivel. Nehogymár április 7-én ne azzal menjek! :-)

Hemü képe
Hemü
95 szo, 2008-04-05 20:49

Kesztyű? :-)

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

Flicka képe
Flicka
96 szo, 2008-04-05 23:27

Remélem sokan követik a példádat. Nagyon szép hozzáállás:)

Gega képe
Gega
97 szo, 2008-04-05 23:10

Hopp, origon kint van külön kiemelve az MKK és a CM felhívása. :)
http://www.origo.hu/itthon/20080405-bkv-sztrajk-elutasitottak-a-szakszer...

fori képe
fori
98 szo, 2008-04-05 23:50

Nálunk a főnököm adta ki az utasítást, hogy hétfőn mindenki bringával jöjjön melóba. Így mi nem késünk a dugó miatt. Remélem utána is népszerű marad a munkábatekerés. Már csak a bringatároló hiányzik.

critical mass képe
critical mass
99 v, 2008-04-06 00:00

Nálunk is azzal jön mindenki.
Mondani sem kell ;)

ice-man képe
ice-man
100 v, 2008-04-06 00:10

Nálatok szép lenne valaki odaállítana egy benzin temetővel, hogy jöttem dolgozni...:D

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

Perillustris képe
Perillustris
101 v, 2008-04-06 09:33

Küküt feljelentettem diszkriminálásért, mert nem lehettem autós futár a Hummer-emmel. Pedig jó nagy felülete van a reklámoknak és a logónak...

ice-man képe
ice-man
102 v, 2008-04-06 10:05

LOL

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

Mancocka képe
Mancocka (nem ellenőrzött)
103 v, 2008-04-06 10:06

Tegnap este kipróbáltam valamit. Siker.
Befér az MTB-m a suzukimba :D

A távolság miatt a KöKi-ig autó, onnan a melóhelyig bringa.

Éljen a gurulás !

dene képe
dene (nem ellenőrzött)
104 v, 2008-04-06 10:08

Üdv.
Szerintem itt, ebben a kérdésben is meg-megmutatkozik
az egyik hungarikum ( nagyon szűk látókör ).
Egyrészt a BKV dolgozók részéről, akik szerint az "ez az utasokért is van" magyarázat jobb kedvre deríti azt, aki az éjszakai műszakjából, 12 óra munka után nem kap váltást, és 7 helyett délutánig rohad a melóban.
Másrészt az utasok részéről, akik jobb esetben évek óta kemény bérletárat fizetnek, bár az ő "finanszírozási gondjaik" senkit nem érdekelnek, ellenben egyre szűkülő,
szinvonaltalanabb szolgáltatást kapnak, de eddig legalább hazaértek munkából nagyjából időben.
És a bicajosok egy részéről, akiknek szerencsés módon a távolság-tartós, minőségi bringa-munkahely profil-útvonal kombó együtt van, és innentől kezdve elképzelni nem tudják, miért nem ül mindenki bringára.
( Bár egy a belvároson keresztül, melóba 22Km-t BéKáVézó ember - akinek nincs pénze egy rendes bicajra, és kedve meghalni a remek magyar közlekedési morál miatt, vmelyik külvárosi autós úton, valamint nem tud a zuhanyzóval nem rendelkező melóhelyén öltönyre váltani mindezek után - is lehet lusta, ez tény... )

Mindenesetre aki teheti, bringázzon vidáman melóba hétfőn, és kísérje jó idő. Mert ha a lehetőségek adottak,
nincs jobb, mint egy ébresztő tempós tekerés után nekiállni a napnak, legalábbis nekem soha még jobban-frissebben munkanap nem indult másképp.

Külvárosi parkolóházakat - mellettük biciklitárolókkal -mindenkinek, hogy a csere után továbbhaladva a belvárosban dudaszó helyett, csak racsnizaj legyen. Szép napot.

KAMA3 képe
KAMA3
105 v, 2008-04-06 13:51

3 bérlet árából már használható városi kerékpárt kapsz. A többi sajnos igaz.

Hát azért azt meg tudom érteni, hogy az utasokért is szrtájkolnak, hiszen az a céljuk, hogy ne csökkenjen tovább a BKV menetteljesítménye.

###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###

Pistabácsi képe
Pistabácsi
106 h, 2008-04-07 22:13

"Bár egy a belvároson keresztül, melóba 22Km-t BéKáVézó ember - akinek nincs pénze egy rendes bicajra, és kedve meghalni a remek magyar közlekedési morál miatt, vmelyik külvárosi autós úton, valamint nem tud a zuhanyzóval nem rendelkező melóhelyén öltönyre váltani mindezek után - is lehet lusta, ez tény... "

Az én bringám 2 havi BKV bérlet árába került. És igencsak rendes bringa, csak időnként kapaszkodni kell mert nagyon gyorsan tud menni. :-)

pooki képe
pooki (nem ellenőrzött)
107 v, 2008-04-06 12:23

Hello!
Ott fogunk röhögni a sok béna és ideges autóson!
Bringára mindenki!
Forza MERIDA

alla cool képe
alla cool
108 v, 2008-04-06 21:07

Lehetne benned több empátia pooki, nem mindenkinek áll úgy a szénája, hogy cangára pattanjon!
örülj, h Te megteheted.
de a kárörvendés kicsit se nemesít,elhiszed-e?
bocs ha oltásnak tűnne,
az is:)
alla cool (criticalmass.hu/lakat)

Antissimo képe
Antissimo
109 v, 2008-04-06 15:31

Az én bringám eme nemes alkalomból felköltözött a telekről, ahol a telet töltötte, és most már itt is marad! :)

Pontagy képe
Pontagy
110 v, 2008-04-06 15:34

elég nehezen jutok be a melóhelyre bicajjal, mert nem túl sok bringázható út visz arra, odafelé legalábbis csak a Soroksári/Helsinki úton tudok menni egy darabig.. 20 km csak oda..(visszafelé egyirányú "szervízút van a Közvágóhíd irányába), mindegy, valahogy megoldom, kocsim az nincsen.

ja az útvonal: Csepel-Vecsés

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
111 v, 2008-04-06 16:17

Én Békásmegyerről járok dolgozni a Dózsa György útra.
BKV-val ez kb.50 perc. Kerékpárral sem rövidebb, csak ha a HÉV-en viszem a bringát. De akkor már meg kell venni a bérletet,+ jegy a bringának. A babakocsival meg ingyen lehet utazni! A kerékpár nem alternatíva nállam a BKV-val szemben. Amúgy utálom a BKV-t.
Nem tudjátok? A sztrájk idején nekem van érvényes bérletem, arra a napra eső pénzt visszatériti a BKV?

Zsurmi képe
Zsurmi
112 h, 2008-04-07 12:16

Összecsukható bicikli. Ha nincs tele a HÉV amikor munkába mész, akkor fel tudod vinni.

-
Zsurmi

lord képe
lord
113 v, 2008-04-06 16:42

friss hírek:

- a MÁV vasárnap éjféltől folytatja a sztrájkot, teljes lesz a káosz. http://index.hu/gazdasag/magyar/vsztr080406
- az index (Haasz Janos) szerint mindenki üljön inkább autóba.

- a BRFK sajtóügyeletese elmondta: ha leáll a tömegközlekedés, a rendőrök emelt létszámban lesznek jelen a csomópontoknál, valamint a ki- és bevezető útszakaszoknál, és mindent megtesznek majd a helyzet normalizálása érdekében. Forgalomirányítással, tereléssel is segítik a dugók elkerülését. Ha a helyzet úgy kívánja, egyes útszakaszokon a rendőrök a buszsávban is engedélyezhetik az autósok közlekedését, a BKV-sztrájk azonban nem ad automatikus felhatalmazást az autósoknak, hogy folyamatos haladásra használhassák a buszsávokat.(MTI)

- OMSZ: Hétfőn a késő délelőtti óráktól északnyugat felől egyre többfelé várható eső, zápor, zivatar, néhol jégeső. Az időnként élénk lökésekkel kísért déli szél reggeltől egyre többfelé megerősödik, majd északnyugatira fordul, és többfelé viharossá fokozódik. Holnap egy-egy heves zivatar környezetében a széllökések elérhetik a 90-100 km/ó-t.

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
114 v, 2008-04-06 17:13

"...folyamatos haladásra..."
Meglássuk lesz-é olyan.

Van még pár óra a várható sztrájkig...

toreki képe
toreki
115 v, 2008-04-06 17:40

Ahelyett, hogy bringasávot csinálnának belőle erre a napra. Autókkal úgyis bedugul semmi perc alatt.

Szter képe
Szter
116 v, 2008-04-06 18:25

Már fix a sztrájk! Fincsi lesz...

"2008. április 7-én 0 óra 0 perctől bizonytalan ideig országos vasutas sztrájk lép életbe. A vonatok közlekedésével kapcsolatban a MÁVDIREKT telefonszámán lehet érdeklődni."

http://www.elvira.hu/

Szab képe
Szab
117 v, 2008-04-06 18:41

De ez "csak" a MÁV, az meg már volt párszor. A budapestiek többségét most szerintem a BKV sztrájk jobban érdekli/érinti. MÁV sztrájk már volt egy pár, ekkora BKV sztrájk pedig még nem nagyon.
De szerintem most se lesz. Pár órán belül bejelentik, hogy megállapodtak és nem lesz sztrájk. Vagy ha lesz, akkor is max. 1-2 óra a hajnali órákban...

Szter képe
Szter
118 v, 2008-04-06 18:59

Statisztikai adatokkal nem tudok szolgálni, de ne felejtsük el, hogy rengetegen járnak be BP-re vonattal dolgozni 10-20-30-60km távolságból!

Nekik a bringa, még ha normálisan bringa-vonat-bringa kombóval járnak is, nem lesz alternatíva :-/ Marad az autó és/vagy sárgabusz, de már a korábbi MÁV sztrájk(ok) alkalmával is őőőrület volt a buszokon...

Arról nem is beszélve, hogy nekik is van MÁV ill. BKSZ bérletük, amit a volánokkal történő megegyezésig nem fogadnak el a buszokon és vehetik meg duplán - most a buszjegyet.

Tehát így MÉG TÖBB AUTÓS lesz a BP-i utakon holnap...grrr :-/

gyorkos képe
gyorkos
119 v, 2008-04-06 17:18

És mint ahogy Virág Árpád elvtárs is megmondta: "A nemzetközi helyzet egyre fokozódik."

Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330 (Fővárosi Közterület-felügyelet)

Elveszett közúti jelzőtáblák bejelentése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)

Kanuni Sultan Suleyman

toreki képe
toreki
120 v, 2008-04-06 17:38

Írtam neki emilt, hogy városban a kerékpáros közlekedést preferálhatná. Sztrájk nélkül is egy nagy dugó a város, ő meg autóba ültetne mindenkit.

Névtelenropy képe
Névtelenropy (nem ellenőrzött)
121 v, 2008-04-06 19:21

Az Indexről vannak a következő mondatok is:

"Ha teheti, csendesen káromkodjon, hétfőn nehéz lesz munkába, iskolába, látogatóba menni a fővárosban és környékén. Nem fognak járni a metrók, buszok, villamosok, de még a vonatok jó része sem. Ha van biciklije, pattanjon rá, és tekerjen, ha a közelben lesz dolga, sétáljon egyet!"

http://index.hu/politika/belfold/budapest/0406kvbstrk/

Tomacher képe
Tomacher
122 v, 2008-04-06 19:30

Tapasztalatom szerint, ha rendőrök irányítják a forgalmat, az csak ront a helyzeten...

de nekem mind1. felőlem csinálhatják...

Tomi.

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
123 v, 2008-04-06 20:02

Na... azt megnézem melyik autós fog bent ragadni a kereszteződésbe ha rendőr irányit.
Páran be se mennek, azt se tudják mit mutat.

Lehet a rendőröknek is tükröket kéne törni bűntiként... az hatásos... ugye.

Ági! képe
Ági! (nem ellenőrzött)
124 v, 2008-04-06 17:11

Én éppen hétfőn akartam megkezdeni a bicajos szezont. :)

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
125 v, 2008-04-06 19:17

Hajnalban sztrájkba lép a BKV

Káosz várható Budapesten és környékén hétfőn, mivel a BKV szakszervezetei bejelentették: megtartják a korábban beharangozott sztrájkot. A tömegközlekedés hétfőn üzemkezdetkor nem indul el, a munkabeszüntetés délután egy óráig tart majd, de a forgalom csak késő délután állhat helyre.

2008. 04. 06., 17:31
Utolsó módosítás: 2008. 04. 06., 18:08

http://www.origo.hu/itthon/20080406-bkv-nem-szuletett-megallapodas-hetfo...

Tomacher képe
Tomacher
126 v, 2008-04-06 19:33

Nah felraktam a nyári gumikat is, meg a családban a többi bringát is helyreraktam. nálunk mindenki bringával megy!

Tomi.

gyorkos képe
gyorkos
127 v, 2008-04-06 19:38

Komoly vagy! :-)

Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330 (Fővárosi Közterület-felügyelet)

Elveszett közúti jelzőtáblák bejelentése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)

Kanuni Sultan Suleyman

nazsu képe
nazsu
128 v, 2008-04-06 19:35

Még jó, hogy a volán nem csatlakozik hozzájuk.

lajhár képe
lajhár
129 v, 2008-04-06 19:42

Én olyan egy mázlista lusta dög vagyok! Holnap reggel megfontolom-ahogy minden reggel-hogy azt a 2500 métert, ami alválasztja lakásom ajtaját munkahelyem ajtajától, most gyalog vagy kerékpáron teszem-e meg. 2500 méter... egyszer nem mentem BKV-val dolgozni, amióta ez a munkahely-lakás kombó fennáll. Sétafika, vagy biciklizés? Ó, bárcsak minden döntésem ilyen kellemes altarnatívák latolgatását jelentené!

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

bix képe
bix
130 v, 2008-04-06 19:47

Kereszteződésekben a piros lámpánál bringaemelés? Mekkora lenne... :))

RaptoR képe
RaptoR
131 v, 2008-04-06 20:14

Jaja az kellene! :) Persze CM emlékpólóban legalább.

bix képe
bix
132 v, 2008-04-06 20:23

Nincs CM pólóm, de ez nem lehet akadály :D

ice-man képe
ice-man
133 v, 2008-04-06 20:19

Én benne vagyok, ha leszünk elegen lámpánál felvetem a dolgot.
Esteleg az autósokat is megkérem emeljék fel a kocsikat...

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

MrPeter képe
MrPeter
134 v, 2008-04-06 20:03

Kár hogy melózok holnap! Mennék osztani a CM szórólapot a sok bringásnak! De azért aki tudja, az ossza az igét:
"CM 20-án!!"

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
135 v, 2008-04-06 20:10

Nem osztok, így nem szívesen osztok. De mért csak bringásoknak osztotok ? Aki amúgy is a hétköznapi levegőbe teker, az csak ott lesz vagy tud róla.

Autósok és gyalogosok is lehetnének célpontok, csak van valami bringájuk és hátha felkelti az érdeklődést, belekóstol a dologba. (Nem tudom milyen szórólap ez, ha csak a dátum van rajta az nem nagyon csábító erejű)

lajhár képe
lajhár
136 v, 2008-04-06 20:20

Látod, ha olyanoknak osztassz olyan szóróanyagot, akik sosem tekernek a levegőbe, asse tudják, miről van szó, és nem is csábítja őket... És feltételezhető, hogy a bringásoknak van nem bringás ismerősük, akiknek elmondják a létező leghatékonyabb propagandát bevetve: személyes meggyőzés. Amúgy kinek van szabad kapacitása kb. 2 millió szórólapra, matricára? Amig nem elég mindenkinek, talán célszerübb olyan talajra hinteni a magot, ahol a véletlennél jobb eséllyel szárbaszökken. De senki nem fog megakadályozni, hogy a netről letöltsd, kinyomtasd, és bárkinek bárhol osztogasd...

Amúgy szombaton osztogattunk a fogaskerekünél jobbára kölyköknek, és egy csomóan mondták, hogy nem tudták, de tök jó, köszi hogy szóltatok.

De ha így gondolod, ne osztogass...

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

alla cool képe
alla cool
137 v, 2008-04-06 20:58

Tyű, ez aztán az építő hozzászólás!aztabetyár!
Köszi, de azért nem ez az első alkalom, hogy CMre gyúrunk, szóval sok hírértéke nem igazán van annak, amit beírtál, persze, ha a jóindulat vezérelt, respect!

PS: És ha érdekel(ne) a szórólap, szerintem beírhatnád a keresőbe és akkor kiderülne, hogy NEM CSAK DÁTUM VAN RAJTA.(ennél többre futja némelyünk fantáziájából ám!)
A célpont meg az, aki épp a helyszínen keresztül hajt, gyalog, kerékpáron, kocsival.tökmind1, csak ne fordítsa el a fejét. az a lényeg.

alla cool (criticalmass.hu/lakat)
"Akinek van humora, mindent tud.
Akinek nincs, az mindenre képes!"
peterdi

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
138 v, 2008-04-06 21:50

Én arra a hsz-re reagáltam. Azért mert Ő esetleg* csak bringásoknak oszt, nem szűrőm le, hogy mindenki így tesz.

*Sőt az se, hogy Ő is. Azt írta, arra reagáltam.

ice-man képe
ice-man
139 v, 2008-04-06 20:23

Nálam mindig van egy adag szóró meg öntapi. Lehet amire beérek melóba ott már nem fogom tudni osztogatni...

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

aron képe
aron
140 v, 2008-04-06 20:51

a tv2-n a kiemelet hírekben már bemondták a biciklit, és a
hírben a cinkotai garázs vezetője is ajánlotta!
*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

aron képe
aron
141 v, 2008-04-06 20:55

sajnálom, de nekem elvették a kedvemet a biciklizéstől:
http://youtube.com/watch?v=0S9MegU-HZ4&feature=related

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

lajhár képe
lajhár
142 v, 2008-04-06 20:59

Ők mellékelnek minden eladott albumhoz egy hányózacskót?

Hallgas kis Queen-t, igyál egy pohár bort, és rendbejössz...

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

Tomacher képe
Tomacher
143 v, 2008-04-06 21:11

Ezt most muszáj volt megosztanod velünk?

grrrr de jó lett volna nekem enélkül...

Tomi.

Chubby képe
Chubby
144 v, 2008-04-06 21:57

A világ nem csak jó dolgokból áll. Ismerni kell a sötét oldalt is :)

-----------------------------
A bicycle can't stand on its own because it is two-tired.
-----------------------------
"Nineaux, nineaux, bautchaise, tute, humme, ïesse, cœsse"
-----------------------------

aron képe
aron
145 v, 2008-04-06 23:57

sajnálom, de kellett:)
lehet hogy jobb lett volna nem feltenni, mert mingyá felfigyel az olajlobbi, és ezzel riogatja majd a critical massolókat

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Hemü képe
Hemü
146 v, 2008-04-06 23:14

Kik ők, és mi van ebben a számban, ami ennyire felzaklatott? Kétszeri meghallgatás után sem tudok rájönni.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

Pistabácsi képe
Pistabácsi
147 h, 2008-04-07 22:27

Wááááááháááháááhááá!!!! :-D És nekem pont piros biciklim van! Juhéj!!! Le is játszottam "neki" a dalt, örüljön. :-D

Névtelenropy képe
Névtelenropy (nem ellenőrzött)
148 v, 2008-04-06 21:40

Van CM szervezői vagy emlék pólód?
Horgyad Te azt holnap yól!

aron képe
aron
149 v, 2008-04-06 22:36

Ropy a zseniál.
zülinapjára mindenki biciklizzen és öltözzön is fel, hogy neki tetsszen:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

gyorkos képe
gyorkos
150 v, 2008-04-06 21:56

Egy jó hír az egyik kereskedelmi tv esti hiradójából Katt ide!

Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330 (Fővárosi Közterület-felügyelet)

Elveszett közúti jelzőtáblák bejelentése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)

Kanuni Sultan Suleyman

adamekp képe
adamekp
151 v, 2008-04-06 22:16

Holnap reggel metrópótlót indítok Városkaputól (Árpád#Váci) az Astoria felé* 8:30-kor. Visszaút dél után. Ha valaki csatlakozna hozzám, mutassa fel a jegyét/bérletét. :) Járattáblám is van.

*tehát egy átszállással :)

üdv adamekp

aron képe
aron
152 v, 2008-04-06 22:47

télleg, mekkora lenne minimal masseket hirdetni a kevésbé bátraknak! de kér, hogy ilye későn jutott ez észbe!
na, akkor nyitok is ennek egy topikot, remélem kikerül címlapra!

ITT A MINIMAL MASS GYŰJTŐ:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20080406/bringaznal-sztrajk-alatt-d...

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

critical mass képe
critical mass
153 v, 2008-04-06 22:54

remélem odaérek addigra

Névtelenropy képe
Névtelenropy (nem ellenőrzött)
154 v, 2008-04-06 23:18

Egy kicsit kotorásztam a sztrájkológiai lexikonjaimban és érdekes megállapításokra jutottam.

1. A BKV buszvezetői üzemkezdettől sztrájkolnak.
2. Az üzemkezdetre még az éjszaki járat beviszi a sztrájkolni készülő dolgozókat.
3.
4. A sztrájkban résztvevő dolgozók már nem viszik haza azokat akik éjszaka/hajnalban bevitték őket a munkába.
5. 13 órától nem indul el a forgalom, hiszen a bentlévő sztrájkoló és nem sztrájkoló, de bentragadt dolgozók már a hajnali óráktól szolgálatban vannak ezért nem ülhetnek a volán mögé.
6. A "délutános" műszak a sztrájk miatt nem ér be időben a munkahelyére, ezért a törvény értelmében hiányzásuk igazoltnak tekintendő a munkáltató részéről.
7. Mivel a BKV saját sztrájkja miatt nem képes a sztrájk megszüntetésére, ezért néhány nap után a BKV mint cég megszűnik, hiszen vállalt feladatát nem tudja elvégezni.
8. RABIC a Millire soha nem jár ki!
9. Géza csak szerdán biciklizik!

:)

zsoltee képe
zsoltee
155 h, 2008-04-07 00:08

Mekkora eszmefuttatás! LOL :D

Zsoltee

utas képe
utas (nem ellenőrzött)
156 h, 2008-04-07 00:41

Remélem nem lopják el holnap a bringám a suli elől...

Perillustris képe
Perillustris
157 h, 2008-04-07 00:45

U-gy legyen!

U-tasnak u-lakat!

aron képe
aron
158 h, 2008-04-07 00:48

nézz körbe itt: www.criticalmass.hu/lakat

*
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

critical mass képe
critical mass
159 h, 2008-04-07 00:52

szavazás, ki mivel megy holnap:
http://index.hu/politika/belfold/budapest/0406kvbstrk

Szab képe
Szab
160 h, 2008-04-07 01:12

"Mivel muszáj", így biciklivel... :)

lord képe
lord
162 h, 2008-04-07 02:24

+ a közforgalmú (tömegközlekedési) járművek megállóiban a rövid ideig, utasfelvétel idejére történő gyors megállást

ezt kihagyták

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
163 h, 2008-04-07 02:59

Ha normál napokon parkolódíjjal együtt sincs szabad parkolóhely, akkor mit ér az ingyenesség?

Helvete képe
Helvete (nem ellenőrzött)
164 h, 2008-04-07 02:11

Az empamo egy kover rohej:)

zsoltee képe
zsoltee
165 h, 2008-04-07 08:18

+1

Ragchett képe
Ragchett
166 h, 2008-04-07 08:28

Nálam bringavásárlás folyamatban, de még nem találtam meg a megfelelőt. Ha egy héttel később sztrájkolt volna a bkv, akkor gond nélkül letekertem volna azt a röpke 25 km-t munkahelyig, így viszont hogy azért mégse autó, motoros taxit hívtam (megjegyzem, egyéb taxit tegnap már egész nap nem lehetett rendelni).

Félelmetes ilyen közelről látni az autókat!! Nem is gondoltam volna, hogy ennyire para közöttük haladni.. Még szerencse, hogy munkahelyig van bringaút. :-)

Mellesleg a mai napon még jó a bérletem, holnapra már vennem kellene. Ellenben azt fontolgatom, hogy nem veszek, és ha egy ellenőr belém akarna kötni, kedvesen mosolyogva felhívom rá a figyelmét, hogy az ehavi bérletpénzemet taxira költöttem a sztrájk miatt, aminek pozitív hatását talán ők érezhetik, az utasok nem.. :-)

Perillustris képe
Perillustris
167 h, 2008-04-07 13:30

Elobb-utobb nem lesz para...

critical mass képe
critical mass
168 h, 2008-04-07 13:42

www.kerekparpiac.hu
bringa szabadkereskedelem...
hátha segít

szabomikulas képe
szabomikulas
169 h, 2008-04-07 13:43

Mivel a sztrájk egyik célja a járatritkítások elleni tiltakozás, az utasoknak is nagyon fontos, hogy elérje a célját.

critical mass képe
critical mass
170 h, 2008-04-07 09:07

index:

Budapest járdái megteltek. A Kerepesi úton egyes szakaszokon az úttestet is elfoglalják a gyaloglók, a Stadionok és a Keleti között embertömeg hömpölyög. Forgalmas a többi belvárosi utca is. Nagyon sokan kerékpárral próbálkoznak. Tudósítónk szerint "előkerült az összes campingbicikli".

RoGeR képe
RoGeR
171 h, 2008-04-07 09:27

Tömören, velősen: áll Budapest, mint fasz a lakodalomban, bár vannak olyan helyek ahol meglepő módon halad a forgalom.

Ennyit ér Budapest a sokat szidott tömegközlekedés nélkül.

---
Bringasávot a Nagykörútra!

Rasp képe
Rasp
172 h, 2008-04-07 09:32

utv.hu ha valaki nem ismerné.

HillEry képe
HillEry
173 h, 2008-04-07 09:46

Jó dolog ez a biciklivel menjünk a városban, csak egy baj van a jelenlegi helyzettel. Sajnos az amúgy is elég szmetyis várost, most a sok buta autós még szmetyisebbé varázsolja 1 nap alatt és így nem a legegészségesebb kerékpározni... :( természetesen ettől függetlenül, aki teheti bicóra üljön, ne pedig autóba :)

Antissimo képe
Antissimo
174 h, 2008-04-07 18:14

Még mindig egészségesebb, mint autózni...

adamszk képe
adamszk (nem ellenőrzött)
175 h, 2008-04-07 09:46

Vagy 35 cangást láttam a 10 km-es út alatt.
Bringások: szevassztok!

dobozos képe
dobozos
176 h, 2008-04-07 09:49

Hát ez az eső nem a bringások malmára hajtja a aí vizet...csak az esőgatyájára, de azért így is vannak jópáran az utakon. Megpróbálok készíteni egy kis rövid videót a belvárosról. Remélem nem fog annyira esni, hogy el kelljen tennem a fényképezőt.
________________________________
**Történész szmog nélkül**
dobozos és kerekes drótlovacskája

ders képe
ders
177 h, 2008-04-07 10:06

Ja ez szopó. Aki most próbálta ki először, annak nem az a mennyire-jó-volt-már érzés marad meg... :S

critical mass képe
critical mass
178 h, 2008-04-07 10:48

10:30 körül eláll
http://met.hu/omsz.php?almenu_id=weather&pid=kepek&pri=3&mpx=0&kps=1

dhpage képe
dhpage
179 h, 2008-04-07 10:08

azért annyira nem rossz, hogy esik, mivel ez jelentősen csökkenti a levegő szennyezettségét

asszem én is fotózni fogok...

http://dhpage.fw.hu

Tibor_Nesze képe
Tibor_Nesze
180 h, 2008-04-07 10:14

rákospatak part, mogyoródi, róna jobbbos szuglóig kocsioszlop között seggrázós éneklős tekerős :-D cuki vagyok.

heylou képe
heylou
181 h, 2008-04-07 10:28

Én örülök a sztrájknak, mert:
- mostani munkahelyem nem olyan, ahol egyébként normális jelenségnek tűnne egy bringás, eddig nem is mertem azzal jönni (öltönyös, kosztümös, szolgálati autós fejesek... jaja, mi is sztájkolunk épp) Most gátlástalanul beállítottam lucskosan a paripámmal, vigyorgó fejjel (ilyen se volt még, hogy örüljek munkábajövet), a mágneskapun átemeltem a lovam és a klipsztől kopogva végigcsattogtam a folyosón :-)
- az új esőgatyóm is jelesre vizsgázott :-))

Nem örülök a sztrájknak, mert:
- ilyen k.szott sok autót még életemben nem láttam!!! Szégyelje magát az összes 1 autó/1 emberes légszennyező elkényelmesedett cukorból lévő barom (elnézést a kirohanásért, de röhej, hogy még a bringa sem fért az útra ezek miatt) Hősök terénél nagy csatt, összenyomott autó, hát most aztán gyorsabban odaértél ám a munkahelyre, pajtás!
- a kajám nem fért el a tatyómban :-/

A szomorú az, hogy szerintem ha sütne a nap, akkor is ilyen lenne a bringás-autós arány. ÁÁÁ!!!!!

Viola képe
Viola (nem ellenőrzött)
182 h, 2008-04-07 10:19

Nálunk bejött, 3x annyi a bicó a tárolókban, mint egyébként! :)
csak pislogtam nagyokat reggel... :)

Sofie képe
Sofie
183 h, 2008-04-07 10:31

Jó volt reggel betekerni (még megúsztam az esőt), kb 3* annyi bringást láttam, néhány görkorist és sok gyalogost. Kár, hogy nem lehet ezt mindennap.... :-) Mosolyogtam egész reggel :-)

Majtényi Dávid képe
Majtényi Dávid (nem ellenőrzött)
184 h, 2008-04-07 11:58

A BKVsokvan van annyi potenciál, hogy legalább hangot adjanak követelésüknek.
Sajnos a bringásokban még ennyi sincs.
Évente kétszer sokan vannak és biciklit emelgetnek, de ettől semmi sem változik.
Ha a légszennyezettségi adatokra hivatkozva ők is lezárnák a várost (és nem csak vasárnap lenne műbalhé), akkor talán komolyan is vennék őket.

Bocs, nem vagyok regisztrálva...
Majtényi Dávid (BKV dolgozó)

Krisztab. képe
Krisztab.
185 h, 2008-04-07 12:12

Mi többségében támogatjuk a BKV sztrájkot (a Magyar Kerékpárosklub még sajzóközleményt is adott ki erről).

Elég sok mindent elértünk szerintem, de persze még több eredmény jobb lenne!

Esetleg javulhatna az együttműködés a BKV és a bringás szervezetek közt, mit szólsz?

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

lajhár képe
lajhár
186 h, 2008-04-07 12:26

Gyere és regisztrálj!
Van ötleted, hogyan lehetne jobban kordinálni a BKV és a kerósok között, pont ahol érdekegyezés (kevesebb autó) és ahol érdekk"különbözet" (bringák a buszsávban) van? Nem vagyok "ős"CM-es, de úgy látom, azért több történik, mint évi két cirkusz. Nagyon radikálisak meg nem akarunk lenni, mert közben sok ember minden nap kerékpárral veti magát az autós áradat közepibe, és ezért fontos a határozott fellépés mellett a békés együttélés hangsúlyozása. Mert nem revolúciót, hanem evolúciót szertnénk. (Legalább is én. Tiltakozó megjegyzéseket ide alább kérjük :D.)

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

Sofie képe
Sofie
187 h, 2008-04-07 13:26

+1

Perillustris képe
Perillustris
188 h, 2008-04-07 13:36

Aha, esetleg annyit ernenk el, hogy a sok kocsog masnap meginkabb a bringasra huzna a kormanyt.

A budapesti-nagyvarosi legszennyezettseg merteke NEM bringas, hanem osszpolgari-tarsadalmi problema.

Egy STOP SZMOG demonstraciora tobbszazezer varoslakonak kellene elmennie, nem csak ezernek.

j_gergo képe
j_gergo
189 h, 2008-04-07 12:33

épp az imént mosolygott rám a hüvösvölgyi úton egy bringáslány :-)

Perillustris képe
Perillustris
190 h, 2008-04-07 21:09

Te kis naiv... A bajsza nem tűnt fel?

Hemü képe
Hemü
191 h, 2008-04-07 10:42

TANÁCSOT KÉRNÉK!

Délután Rákoscsabára megyek a belvárosból. A Bökényföldi út nem szokott beállni, de lehet, hogy most fog. Ott azért nem előznék balról, jobboldalt meg nem férek el.
Próbáljam inkább a Jászberényi út-Pesti út útvonalat? Az szélesebb?

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

Cseya képe
Cseya
192 h, 2008-04-07 13:35

Szerintem inkább ne. Ha a Bökényföldi nagyon beállna az emelkedőnél, akkor jobbra a raktárak felé le tudsz vágni.

Hemü képe
Hemü
193 h, 2008-04-07 14:09

Nem az emelkedő zavar, mert ott elmegyek a földön, arra már volt példa. De ha beáll a völgy közepéig, akkor mit csinálok? Viszont az Íjász utca végéről is mehetek tovább a hepehupáson, talán a két kutya sem jön elő bokát ropogtatni.
De közben változott a program, szerdán megyek arra. Egyszer csak kipróbálom a Gyászberényit, aztán lehet, hogy osztani fogom a véleményedet.

ÉS soha ne kezdj mondatot kötőszóval (ez itt az önkritika helye). :-)

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

mino képe
mino
194 h, 2008-04-07 22:40

Gyászberényi nem hiába érdemelte ki a nevét. Viszont ha nagyon sok autó van, lehet kerülni (bár nincs túl jó alternatíva). Szélessége ugyanakkora, mint a Bökényföldinek, sajnos a minősége talán még rosszabb is.

mino
Biking forever... and after.

Oktaeder képe
Oktaeder (nem ellenőrzött)
195 h, 2008-04-07 11:08

Esőt nem úsztam meg, de a kabát jól bírta. Szoktam máskor is, de most jólesett, hogy értékelték a megjelenésem. Mert beértem, időben. Munkába álltam, bizonyítottam, hogy bármi is legyen én itt leszek. Nomeg most nem kérdezték miért nincs nyakkendő meg fehér ing... Így is örültek.
Vigyázzatok magarokra! Bukót fel! Szép napot!

dobozos képe
dobozos
196 h, 2008-04-07 11:23

No, beértem a Múzeum körútra. Csak helyenként volt dugó, de a körút pl. tiszta...nem is értem. Bár esik, de a bringatárolók tele vannak az egyetem udvarában. (azt hiszem az ároné mellé lakatoltam a paripám) :) Az egyetlen szívfájdalmam, hogy a hallgatók nem jöttek órára, amelyiket helyettesítenem kellene...de nagyobb bajunk ugye, sose legyen! Egész reggel Queen-t dúdolok:

I want to ride my bicycle, I want to ride my bike!
________________________________
**Történész szmog nélkül**
dobozos és kerekes drótlovacskája

mimke képe
mimke (nem ellenőrzött)
197 h, 2008-04-07 11:57

Nekem első esős biciklizésem volt..Esőkabát ára kijön a bérletből, szóval...
Bringára fel;)

ucaBob képe
ucaBob
198 h, 2008-04-07 12:29

A következő havi bérlet árakból pedig az összes többi kiegészitő,szép sorban! :)
---
"Romanes eunt domus!"-a Romanes nevűek a házba mennek!

Ragchett képe
Ragchett
199 h, 2008-04-07 12:04

Erről a dugó feletti esőről kölyökkoromban olvasott indián regények jutnak eszembe: az indiánok körbeugrálták a tábortüzet esőtánc néven, és hamarosan megnyílt az ég. Lehet, Nagy Manitu a kipufogógázt is ebbe a kategóriába veszi :-)

lord képe
lord
200 h, 2008-04-07 12:15

sajtófigyelés
http://zona.hu/article/252/tegyek-le-az-autot-vagy-induljanak-idoben.htm...

hö. a zónánál (ex Magyar Hírlap) van egy titkos támogató?

tuzogep képe
tuzogep (nem ellenőrzött)
201 h, 2008-04-07 15:20

én meg olyan 10 körül láttam itt az irinyi j. úton a villamos sínek közt tekerő oútist, aki az első sínen való áttekerés után még csak imbolyogott, de a következőnél már keményen elhasalt. aztán összeszedte magát, és szomorúan,bicegve kitolta a bringáját az villamossinekről, az úton keresztül és lepihent pár percre egy padra.

talán nem kellene szabálytalankodni ilyenkor sem?

nazsu képe
nazsu
202 h, 2008-04-07 15:31

Nem kénne szabálytalankodni ez tény. De legalább oda ment valaki , hogy jól van-e? Mert a segítségadás is nagyon fontos!!! Vagy ebböl a világból kihal a segítségadás és empátia.

tuzogep képe
tuzogep (nem ellenőrzött)
203 h, 2008-04-07 17:36

nem, eleg hamar osszekapta magát, és elhagyta a terepet. de a padnál valaki adott neki egy zsepit asszem. autós nem szállt ki egy sem, én meg egy épületből láttam, onnan mire leértem volna, már másik kerületben járt volna.

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
204 h, 2008-04-07 15:32

"...ilyenkor sem?"

Ilyenkor is kell. Elesett kész, most nem jött össze.

tuzogep képe
tuzogep (nem ellenőrzött)
205 h, 2008-04-07 17:32

te most komolyan szabálytalankodásra szólítasz fel mindenkit?

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
206 h, 2008-04-07 18:35

Ott van, azt írtam.
"Felszólítok mindenkit, hogy szabálytalankodjon!"

tuzogep képe
tuzogep (nem ellenőrzött)
207 h, 2008-04-07 18:40

akkor te nagyon okos lehetsz....

Perillustris képe
Perillustris
208 h, 2008-04-07 15:36

Nem a szabalytalansag miatt esett el, hanem mert figyelmetlen, s valoszinuleg tapasztalatlan volt.

tuzogep képe
tuzogep (nem ellenőrzött)
209 h, 2008-04-07 17:34

de igen, a szabálytalankodás miatt esett el. nem kéne a villamossíneken bringázni. a másik kettő ettől függetlenül igaz lehet.

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
210 h, 2008-04-07 18:12

Jaaa... aha. Nem szabálytalankodás, hanem törvény miatt.

Newton törvénye miatt.

lajhár képe
lajhár
211 h, 2008-04-07 19:52

Ember, ha szabályosan keresztezed a villamossínt pl a Mesteren, úgyanúgy elzanyálhatsz, mintha szabálytalanúl tennéd! Csómó helyen szabályos a sinen haladni, de attól még veszélyes. Nem azért esel el, mert szabálytalan vagy... Legfeljebb a szabályok betartásával ritkábban jön olyan helyzet, ahol eleshetsz. Próbáld ki a Mestert, bármely irányba. Vagy tízszer el lehet esni, teljesen "legálisan".

Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."

j_gergo képe
j_gergo
212 h, 2008-04-07 20:29

Sőt, van úgy, hogy ha szabályosan, a sáv jobb szélén haladsz át, akkor elesel, míg ha csinálsz egy cikcakkot a sáv közepe felé, akkor átmész rajta. Erre az lenne a megoldás, hogy az ilyen sínes kereszteződéseken felfestenék a bringások ajánlott útvonalát: ilyen van is az itt sokat idézett német bringautas könyvben.

tuzogep képe
tuzogep (nem ellenőrzött)
213 h, 2008-04-07 20:32

oké, ezt elhiszem, és tényleg rossz, h szabályosan közlekedve sem biztonságos, de ő akkor is szabálytalan volt. sajnálom, de ez van.

Prof.gruppetto.hu képe
Prof.gruppetto.hu
214 k, 2008-04-08 15:55

Senki nem mondta, hogy szabályos volt. Viszont nem azért esett el, mert szabálytalan volt. Egy csomó helyen kell szabályos haladás mellett is síneket keresztezni, mindegyik veszélyes, pedig szabályos.

www.gruppetto.hu

gyorkos képe
gyorkos
215 h, 2008-04-07 21:16

Vagy a kőbányai úti brigagyalogút gyászt. Ma arrafelé jöttem hazafelé a Hajtás Pajtás központjából, ahol kaptam sok matricát. Az nem igaz, milyen tré a Fiumei út és a Könyves Kálmán krt közötti szakasz (Józsefvárosi piac és környéke). Nem csak a számtalan kis szögben keresztező síndarabok miatt. (Rögtön kiragasztottam egy csomó matricát arrafelé)

Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330 (Fővárosi Közterület-felügyelet)

Elveszett közúti jelzőtáblák bejelentése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)

Kanuni Sultan Suleyman

Pontagy képe
Pontagy
216 h, 2008-04-07 16:07

a kudarcélmény is élmény, mint szoktam mondani, azért ez tán nem vette el a kedvét a további bringázástól

Pontagy képe
Pontagy
217 h, 2008-04-07 16:08

sorry, dupla..

PPet képe
PPet
218 h, 2008-04-07 19:42

Tök jól nézett most ki az RTL HIREKben az aki egy Critical Mass-os plakát előtt nyilatkozott bukóban hogy ma bringával jött suliba.. :)

ucaBob képe
ucaBob
219 h, 2008-04-07 19:50

Én is láttam!
Esetleg éppen Te voltál az? :)

---
"Romanes eunt domus!"-a Romanes nevűek a házba mennek!

RoGeR képe
RoGeR
220 h, 2008-04-07 21:55

Itt a viedó:

http://rtlhirek.hu/dock/videogallery/15:3043

Van egy olyan érzésem, hogy az RTL Klub riporterének/operatőrének jár egy piros pont.

---
Bringasávot a Nagykörútra!

aron képe
aron
221 h, 2008-04-07 22:07

én nem látom-
hány percnél?

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

RoGeR képe
RoGeR
222 h, 2008-04-07 22:09

1:05-nél

---
Bringasávot a Nagykörútra!

aron képe
aron
223 h, 2008-04-07 22:16

"aki egy Critical Mass-os plakát előtt nyilatkozott bukóban hogy ma bringával jött suliba.. "

akkor sem látom

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

ucaBob képe
ucaBob
224 h, 2008-04-07 22:19

Túlórázó orvosok,késő diákok videó 1:05
---
"Romanes eunt domus!"-a Romanes nevűek a házba mennek!

aron képe
aron
225 h, 2008-04-07 22:36

na királlly!!!!
vicces, mikor vittem plakátot a berzsenyibe, felvittem a titkárnőhöz, mondta le kell pecsételnie, aztán kiteszik. azátn láttam, hogy ez meg már ott van. ezek szerint még mindig:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

critical mass képe
critical mass
226 h, 2008-04-07 22:43

http://www.rtlhirek.hu/video/3047
itt van a hős!!!!!
ez nagy húzás volt, és ügyes helyezkedés!

RoGeR képe
RoGeR
227 h, 2008-04-07 23:10

Ógyász, nem tudom miért nem ezt linkeltem... Amikor teszteltem ez jött... :(

---
Bringasávot a Nagykörútra!

gyorkos képe
gyorkos
228 h, 2008-04-07 22:57

Láttam a hiradó stábját. Nálunk a felnőtt intenzív osztályon vették fel a kórházas jeleneteket.

Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330 (Fővárosi Közterület-felügyelet)

Elveszett közúti jelzőtáblák bejelentése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)

Kanuni Sultan Suleyman

critical mass képe
critical mass
229 h, 2008-04-07 22:28

És a moonwalker beart láttátok? :)))

zsoltee képe
zsoltee
230 h, 2008-04-07 23:11

hehe :)

Zsoltee

PPet képe
PPet
231 h, 2008-04-07 19:56

Dehogyis! :)

ucaBob képe
ucaBob
232 h, 2008-04-07 20:19

Ravasz ez az elterelő szöveg!:)Vigyázz mert fogják ma még ismételni,majd megnézem megint, és ezután jól felismerlek azzuccán!!!:D
---
"Romanes eunt domus!"-a Romanes nevűek a házba mennek!

PPet képe
PPet
233 h, 2008-04-07 20:38

Jajj ne, inkább bevallom, én vagyok az... :D :D

Nézd majd meg a www.rtlhhirek.hu-n és gyere a Deák környékére, csütörtökön 3 felé, és rájösz hogy nem én vagyok :)

ucaBob képe
ucaBob
234 h, 2008-04-07 20:53

OK! Megyek!Még úgysem sikerült egy matrica osztó brigádot sem elcsípnem!Ha kérhetem félre tennél nekem egyet?Rajtam matt fekete cratoni bukó lesz fehér silddel!:)
---
"Romanes eunt domus!"-a Romanes nevűek a házba mennek!

PPet képe
PPet
235 k, 2008-04-08 15:08

Oké :)

Krisztab. képe
Krisztab.
236 h, 2008-04-07 22:12

Láttam!

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

RoGeR képe
RoGeR
237 h, 2008-04-07 21:41

Az lehet, hogy Boci tűnt fel a TV2 Tények riportjában?
Nagykörtéről volt egy vágókép.

---
Bringasávot a Nagykörútra!

ice-man képe
ice-man
238 h, 2008-04-07 20:06

Pár év hobbi biciglizés után úgy döntöttem idén komolyan gondolom a tekerést. A melóhelyem se 30+ra van csak 10 körül. Kezdésnek nekem tökéletes.
Jó érzés volt rávigyorogni, biccenteni, köszönni a szembejövő drótszamaraosoknak.
Az eső télleg nem volt a legjobb húzás az időjárástól. De holnap már jobb lesz!

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

jucuska81 képe
jucuska81
239 h, 2008-04-07 22:24

Idén ma mentem először a jó öreg bicajommal: munkahelyemre. Végén kissé fölfelé kellett menni, már akkor ott toltam egy darabig. Ma nem sok biciklissel találkoztam. Hazafelé elkapott a zuhé, úgyhogy igyekeztem haza.
Kérdés: Mit gondoltok a mai bicikliknek jobb a váltójuk már,mint pl: az én régimnek(csak kb:4-sebességes)????

Minden jót, a CM-ig!
Jucus

Szab képe
Szab
240 h, 2008-04-07 23:28

Persze! Bár ez szerintem nem annyira régi-új kérdés. Biztos volt régen is jó, és most is árulnak gyengébbet. Óriási lehet a különbség egy egyszerű/olcsó/gagyi és egy jó minőségű váltó között. Magamról tudom, hogy amíg csak rossz tapasztalata van az embernek, el se nagyon tudja képzelni, hogy mehet a váltás simán pöccintésre szinte hangtalanul, mindenféle kerregés és kattogás nélkül.
Másrészt egy alapos beállítás is sokat segíthet, valamint néha az olaj is csodákra képes.

aron képe
aron
241 h, 2008-04-07 20:36

HIHETETLEN VOLT!
nem igaz, hogy enniyen bringáztak, gyalogoltak még esőben is!
ilyet tényleg nem láttam még, rövid távok alatt ennyi vrningást! és csodálatos volt látni ahogy az utcán pumpálják a fészerből előszedett biciklit, ahogy csalinkáznak a járdán - de bicikliznek!
most jkell gyorsan megfogni őket, hogy látjátok? lehet, és jó! ugyanígy azoknak is el kéne mondani akik teleautóztak, hogy ugyamár mért nem tesznek így máskor is?

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

D.Kriszta képe
D.Kriszta
242 h, 2008-04-07 21:07

Jó neked, én csak annyi különbséget láttam, hogy kivételesen nem a Szabadkikötőtől állt a sor a Soroksáriig, hanem már az M0-tól, és olyan eldugott kis utcácskákban volt dugó, ahol eleddig autó sem nagyon járt, szomorú, sajnos több bringást nem láttam reggel félkilenc tájékán, ellenben annál több autót, igaz elég rendesen esett akkor, egy teherautó jól be is takart sáros szmötyivel, csuda remek volt ez a mai reggel

d képe
d
243 h, 2008-04-07 20:46

Amikor ma bringáztam, már nem volt sztrájk, de támadt egy ötletem.

Sokat lehetett volna segíteni egy kis taxizással. Természetesen szigorúan nem az úttesten, csak kerékpárúton/sávon, úgy, hogy mindenki (szembejövők is) kényelmesen és biztonságosan elférjen. Bármilyen rizikó, baleset nagyon visszafelé tudna elsülni.

Akár egészen kicsi távokra gondolok (mondjuk egy-két buszmegállónyi), alacsony sebességgel, ami a júzernek mégis lehet nagy segítség, vagy egyszerűen egy jópofa dolog, ami feldobja a reggelét - és az enyémet.

Kérdés: mi kell ehhez? A gépem + csomagtartóm szerintem megbírja az embert, ha jó keményre fújom a gumit, és különben is lassan megyünk. De hogyan instruáljam, hogy üljön az alkalmi utas? Lovaglóban? Keresztben, lábak egy irányba? Hogyan kapaszkodjon?

Kontaktusnak se utolsó... figyelj, elvigyelek a Deákig? :)

Mit szóltok? Csináltatok már ilyet? Van értelme? Tippek?

aron képe
aron
244 h, 2008-04-07 21:09

én szoktam sőt vittem már két lányt is, egyik a csomagtartón, másik vázon. sztem balanszírozásilag jobb ha a csomagtartón széttett lábbal ül, és attól függ ki, vagy mit szeretnétek egymástól, kapaszkodjon az ülésbe, a nyeregcsőbe, vagy a derekadba:)
csak ezért van csomagtartóm:)

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Perillustris képe
Perillustris
245 h, 2008-04-07 21:04

EGÉSZ NAPOS SZTRÁJKOT! :)

RaptoR képe
RaptoR
246 h, 2008-04-07 21:26

Marha nagy nap volt a mai szerintem! :D Annyi bringás volt az úton, mintha egy szép nyári nap lett volna a mai. A TTK-n alig lehetett már 8 után "parkolóhelyet" találni a bringának. Mikor mentem a portáshoz a bilétáért, 5-en álltak előttem. :D

Szerencsére hamar szabadultam, így mentem egy kört a 4-6-os szimulátorban is a körúton. :) Tudom, nem túl szabályos, de kissé CM hangulatom támadt, hogy az autósok csak állnak, mi meg ott haladunk, ahol hétköznap nem nagyon lehet. :))

A Blahán meg egy újságtól (Klikk, vagy b-vel, nemtom... ;)) volt egy fotós meg egy riporter, megtetszett nekik a CM emlékpólóm, emeltem nekik egyet, meg megkértek hogy menjek feléjük bringával, ők meg fotóznak. Azt mondták lehet beraknak a holnapi számba, nah erre kíváncsi leszek. Reklámnak elmegy. :)

Mikor a Moszkvára értem nem bírtam ki, hogy ne menjek még egy kört, de most a táskámra ragasztottam egy papírlapot "4-6 helyett" felirattal. :) Pár mosolyt sikerült elcsípnem itt-ott a járókelőktől. :)

Antissimo képe
Antissimo
247 h, 2008-04-07 22:03

Nagy volt, ma 5-en voltunk benn a munkahelyemen (sokkal többen nem is szoktunk lenni), ebből 3-an mentünk be reggel, mindhárman bringával.

Reggel a Petőfi hídon két másik bringással szlalomoztunk Pest felé a gyalogosok között (soha ennyi gyalogos nem volt még a hídon!), visszafelé egy futár mögött jöttem az úttesten, mert már el lehetett férni a kocsiktól.

Nekem ez volt az első napom a szezonban, de az eső ellenére sem volt rossz. Sőt már a hátsó lámpámat is kimostam és kiszárítottam, miután eláztatta a kifolyt leves az utánfutóban...

verofeny1 képe
verofeny1
248 sze, 2008-04-09 08:50

a járdázásért -1
a folyékony kajákat meg inkább dunsztosüvegben szállítsad, jobban jársz :-)