mai naplóm.
kedves mindenki, ma végre ELKÉSZÜLT A FIXIM! :D
csodaszép és csudajó! el is mentem, hogy kipróbáljam.
felfokozott jó hangulatomat csak növelte, hogy valóban rengeteg bringás van a vén budapesten!
aztán persze kiderült, hogy eggyel kevesebb.
a szentendrei hévet tímár utcánál felüljárón keresztező bringaút nyugati végében ugyanis van egy kereszteződés. mikor odaértem, a srácot akkor pakolták be a mentőbe. jól rá volt kötözve a hordágyra, a fején a vérnél már csak a géz meg a sebkötöző volt a több.
nagyon rossz volt.
vigyázzunk az autósokra!
(ha már ők nem tudnak ránk figyelni)













Ma engem is majdnem
Ma engem is majdnem elcsaptak a hungárián. Mentem a bringaúton, aztán jött a kereszteződés, én meg figyeltem nehogy jobbról jöjjön valaki. Na ná, balról jött, jobbra le akart térni arra az útra ami a népligeten megy keresztül. Csak akkor vett észre mikor nekem sikerült megállni. Tényleg nagyon kell vigyázni, az autósok nem figyelnek és nincsenek felkészülve rá hogy biciklisek jönnek mennek:S
Amúgy gratula a fixihez:)
Belemenni abba
Belemenni abba kereszteződésbe, főleg a felüljáróról - szabálytalanul - lendületet nyerve, felér egy öngyilkossággal.
Persze teljesen szabályosan is elüttetheti magát bárki ott, ha észak felől jön.
De az meg milyen, hogy egy
De az meg milyen, hogy egy kerékpárút részét képező, teljesen tekerhető felüljárót használni szabálytalan? Mintha a Völgyhídra kiraknánk egy mindkét irányból behajtani tilos táblát. Úgyis csak arra tudsz menni, ha meg bajod lesz, hát te vagy a hibás, nem az elfuserált szerencsétlen "tervező". Ilyen rövid "kerékpárút vége" szakaszok vannak ám sokfelé (ld. Szilágyi Erzsébet a kereszteződés előtti villamosmegállónál), mert sokkal kényelmesebb nekik kirakni egy táblát, mint megoldani a problémát.
Szabvány kéne arra, hogy
Szabvány kéne arra, hogy kerékpárút csak akkor lehet valami, ha elejétől a végéig nincs "megszakítás" rajta. Tehát ne lehessen 100 méterekre kitenni a kerékpárút vége táblát. Magyarul: kerékpárút vége és kerékpárút eleje tábla között ne lehessen mondjuk 500 méternél kisebb táv.
Vagy alternatívaként egy olyan szabály, hogy a kereszteződésekben kötelező megszakítás nélkül átvezetni a kerékpárutat.
Így meg lehet előzni a szabálytalansághoz és balesethez vezető megoldásokat. Olyan ez, mint hogy például az autósoknak szóló sebességkorlátozásokra is van szabály, nem lehet például 100-ról 30-ra csökkenteni a sebességhatárt egy lépésben (min 3-4 lépésben lehet), mert senki se tudná betartani.
Vagy ne legyen kötelező
Vagy ne legyen kötelező használni úgy általában minden kerékpárutat. Tessék kitáblázni mindet, ja és persze csak azt lehessen, amely megfelel a szabványnak.
-
Zsurmi
hű, pöpec kis jószág
hű, pöpec kis jószág lett.megkérdezhetem mennyibe fájt?
és milyen szép helyen parkol:-)
alla cool (criticalmass.hu/lakat)
https://ebank.khb.hu/verseny/enkartyacompetition?fun=card&designid=96bc1...
négyeshatos mint 44-16os?
négyeshatos mint 44-16os?
szerintem inkább villamos.
szerintem inkább villamos.
Irigykedem a fixidre.
Irigykedem a fixidre. Miután folyton legyakom a váltót meg a racsnit. Az autósokra vigyázáshoz nincs szükséged fékre?
És a festés, hát az szenzációs. Basszus, ha nekem ilyen 5leteim lennének és még meg is valósítanám...
És patent/klipsz?
És patent/klipsz?
Szép a fixid, szerdán
Szép a fixid, szerdán mutasd meg neki a Millit.
A mentő mindíg a bringaút kereszteződéséhez megy.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
mi van a négyeshatoson
mi van a négyeshatoson kívül ráírva még? mekkora az áttéted? szép cangi. csak ügyesen!
Én azt silabizáltam ki,
Én azt silabizáltam ki, hogy "kötetlen nyomvonalú jármű".
www.gruppetto.hu
Nem fixálod a lábad a
Nem fixálod a lábad a pedálhoz?
Nekem is nagyon bejön a
Nekem is nagyon bejön a festés, kiváló ötlet!
www.gruppetto.hu
+1 És még a
+1
És még a villamospótló név se lett volna rossz.
-
Zsurmi
Stipistopi, a
Stipistopi, a villamospótló az én bringám*. Ott van a tábláján hogy 8-10-es villamos. :-p
*bár egyszer majd csinálok V43-as homlokfalat is neki
üdv adamekp
Tényleg nagyon szép. Nem
Tényleg nagyon szép. Nem tudom mikor és hol akarod használni, de azért egy fék tényleg nem ártana rá, ha a városban mész vele.
'One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them'
Én csak azt nem értem,
Én csak azt nem értem, hogy fog ez álmában csengetni egy picit :)
A festés tényleg nagy
A festés tényleg nagy 5let! A felső csőre mit irattál (milyen jármnű, sajnos nem látszik)
köszönöm a bringa
köszönöm a bringa nevében is!:)
néhány válasz:
négyeshatos, kötetlen nyomvonalú jármű. de az is lehet, hogy ráírom, hogy "Vilmos" (ugyanis itthon már csak "vili"-nek becézem, a villamos miatt ugyebár).
én csiszoltam/festettem, és fűztem a kerekeket. így összesen 57 pénz körül jött ki (igaz, ebben benne volt egy bal oldali hajtókar perselyezés is). és áttétel 42-15.
pedál ilyen marad, azaz rakok rá még egy klipszet.
most úgy érzem, hogy lesz rajta első fék is, mert tegnap még elég bizonytalan voltam vele. de ki tudja, egy hét múlva mit fogok erről gondolni...
és @Lathor: bizony azt is fog, mihelyt találok egy szép hangú régi karcoltmintás csöngőt középre, a stucni tetejére:)
nagyon szép a festés.
nagyon szép a festés. főleg h a valódi, új villamosokról már lesajnálják az oldalvonalas festést.
Csinos! A
Csinos!
A taposópedál-féknélkül kombót meg tényleg ne sokáig erőltesd,nehogy csúnya vége legyen!
dupla
dupla