Megérkezett a válasz a Lánchíd-ügyben küldött, szívhezszóló RaBic-levélre..
Nem kicit lepődtem meg a tartalmán: semmitmondó és körbemagyarázós picábaküldés helyett a következőt írták:
---------
"T. Cím!
A Radikális Biciklisták nevű kerékpáros szervezet nevében [...] azzal a kéréssel fordult Ügyosztályunkhoz, hogy a Lánchídon jelenleg érvényben lévő, a kerékpáros közlekedésre vonatkozó behajtási tilalmat szüntessük meg. A forgalmi rend módosítására tett javaslata a következőket tartalmazza:
1. A „Kerékpárral behajtani tilos” KRESZ táblák leszerelése.
2. 30 km/h sebességkorlátozás bevezetése a hídon.
3. A Roosevelt téren lévő buszsáv busz-és kerékpársávvá alakítása.
[...] levele alapján -amelyet másolatban csatolunk- egyeztető tárgyalást hívunk össze.
A tárgyalás időpontja: 2008. július 11. (péntek) 10,00 óra
A tárgyalás helyszíne: BFFH Közlekedési Ügyosztály 166. tárgyaló
Kérjük visszajelzésüket, hogy a fent említett időpont megfelelő-e az Önök számára, mert a megjelenésükre feltétlenül számítunk.
Budapest, 2008.06.18.
Tisztelettel:
Pásti Imre
alosztályvezető
Kapják: Radikális Biciklisták
BFFH Közlekedésfejlesztési Alosztály Tőkés Balázs
BRFK Közlekedésrendészeti Főosztály
BKV Zrt.
V. ker. Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Építési Műszaki Osztály
Nagy Szabolcs osztályvezető
V. ker. Polgármesteri Hivatal Önkormányzat Cselovszki Zoltán főépítész
I. ker. Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Építési Iroda
I. kerületi Rendőrkapitányság
V. kerületi Rendőrkapitányság
FKF Zrt. Forgalomtechnikai Főosztály"












Nagyszerű! :)
Nagyszerű! :)
Állam a padlón. Valahova
Állam a padlón. Valahova elgurult, keresem.
Közben gratula a RaBic-nak és a Hivatalnak!!!
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: július 11.
www.6efutas.hu
Hoppá! Kiderül, hogy a
Hoppá!
Kiderül, hogy a civil is ember! :) Hajrá, hajrá! Remélem ráér valaki Rabic. Nekem elsőre nem tűnik jónak az időpont, de még meglátom.
www.gruppetto.hu
Én pont aznap szabadságon
Én pont aznap szabadságon vagyok, véletlenül..
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Nagyon nagy
Nagyon nagy vagy!
www.gruppetto.hu
király.
király. :)
________________________________________
Jövünk Amszterdam, jövünk, felzárkózunk!
kerekparosklub.hu/eszak-pest
Aztamindenit! :) Ezen most
Aztamindenit! :) Ezen most úgy meglepődtem, mint egy átlaggyalogos, ha átengedem a gyalogátkelőn. :D Remélem a folytatás is ilyen szép lesz.
Nézem a dátumot, de nem
Nézem a dátumot, de nem április 1 van.
"Tréfának kicsit erős"
Aztaaaa! Hajrá skacok!
Aztaaaa! Hajrá skacok!
Ez király! Én is
Ez király! Én is szeretnék menni. Lehet?
Hol van ez a BFFH Közlekedési Ügyosztály? Remélem át kell érte mennem a Lánchídon ;)
Szerintem semmi
Szerintem semmi akadálya.
Kimegyek ma Milli, agyalhatunk, hogy mi lenne a legjobb stratégia, hm?
Addig talán magamhoz térek.. :)
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
wow! minden elismerésem!
wow!
minden elismerésem! ügyesek legyetek!
---
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez a zén oldalam
Mekkora nagy vagy! Aztán
Mekkora nagy vagy! Aztán okosan tárgyaljatok ;)
Zsoltee
Hihetetlen!
Hihetetlen!
Én is csak azt tudom,
Én is csak azt tudom, mondani, hogy Kisfiú Dezodor.
MEKKKORA!
Nem értem.
Nem értem. Lifeboy?
Ellenben a cikkhez: "Engedje meg, hogy asztakurva!"
Szerintem úgy érti, hogy
Szerintem úgy érti, hogy kisfiú dezodor -> fiú deó -> fú dejó. De most könnyű, mert elég fáradt vagyok, meg ittam is rendesen a héten :)
Egyébként maximális elismerés a RaBicnak a szélmalomharc megkezdéséhez. Bízzunk a sikerben.
Erre
Erre céloztam:
http://alleycat.hu/files/kepesgyasz01.jpg
Ez naggyon jó!
Ez naggyon jó! :)
www.gruppetto.hu
Ez naggyon jó!
Ez naggyon jó! :)
www.gruppetto.hu
Hu, nagyok vagytok! Remelem,
Hu, nagyok vagytok!
Remelem, ott is normalisan fogadjak az otletet, es szepen leszerelik a tablat.
atomboy
Én is szeretnék menni!
Én is szeretnék menni! Minden nap 2-szer vagy 4-szer megyek át a hídon! Legalize!!! Csak emlékezzek, hogy elegánsan öltözzek fel :-)
óriásiak
óriásiak vagytok!!!!
tényleg! és ha majd komolyan leszerelik, meg kéne ünnepelni. mondjuk egy pár kör a clark-roosevelt körforgalomakba beragadva?:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Naná, hogy harmadnapra
Naná, hogy harmadnapra elhibázott döntésnek minősítve visszatiltsák...
Szóval én óvatos lennék ezzel. Ha leülnek az emberrel (szó szerint!) tárgyalni, akkor már igyekezzen jófiú lenni!
(Ha megtagadják, az persze más kérdés...)
Ez tényleg király,
Ez tényleg király, egyáltalán köszi a fáradtságot, ügyesek vagytok, éljenek a RaBiC-ok, remélhetőleg meg is valósul maradék nélkül! Elkezdődött a szemléletmód váltás.
Nagyon gratulalok! Ez baromi
Nagyon gratulalok! Ez baromi jo hir!!! Es drukkolok! Olyan csodalatos lenne, ha tenyleg, ha igen!!! :)))
gida
Ez nagyon jó! Egy kezdet,
Ez nagyon jó! Egy kezdet, de nagyon jó!
Remélem tárgyalósra veszitek a hangnemet!
-
Zsurmi
+1
+1 nahat!
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
Vov! Nagy riszpekt minden
Vov! Nagy riszpekt minden érintettnek!
(A RaBic amúgy bejegyzett szervezet?)
Azta! Szóhoz sem jutok.
Azta! Szóhoz sem jutok. Hajrá RABIC
Wazze, ez nagyon jó!
Wazze, ez nagyon jó! Királyok vagytok!! Én is akarok RABIC lenni. :)
..........................................................
Légysziii ne szoritsálmárle a nagy bazi kamijonyoddal!!!!!
2x
2x
zomg!!!44
zomg!!!44
A RABIC tiszteletére az
A RABIC tiszteletére az egyik oroszlánt lecseréljük magwasra, a másikat egy nyúlra. :)
Ez nagyon szép történet eddig. És csak egy levél...
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
nagy öröm lenne, ha ez meg
nagy öröm lenne, ha ez meg is valósulna -márhogy a harmincas tábla, sebességkorlátozás, meg ezek.
Ezt Csergő csinálta, nem
Ezt Csergő csinálta, nem én.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Szerintem maradjunk a
Szerintem maradjunk a Nyúlnál.. :)
Egyébként komolyan foglalkoztat, hogy van-e esély legalább az egyik táblát elkunyerálnunk, szuvenír jelleggel.. Akkor még a kőnyúlról is lemondanék.. :)
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Na-na, az köztulajdon!
Na-na, az köztulajdon! Inkább maradjon náluk, a kerékpárt meg cseréljék le benne autóra.
"Na-na, az köztulajdon!
"Na-na, az köztulajdon! "
Ehhez képest elég sok helyen pazarolják.
Dova
...aki tuti kevesebbet szellent, mint Botka László autója!
el-ku-nye-rál-ni nem
el-ku-nye-rál-ni
nem ellopni, hanem elkérni,hivatalos úton-módon tulajdonjogot szerezni felette - érti?
na-na (nana?)- ezt meg nem tudom értelmezni.. Gyerekkorom óta küzdök vele, próbáltak megtanítani rá, de nem ment.. bocsi..
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Grat! Tudom ez nem olyan, de
Grat!
Tudom ez nem olyan, de ha lerendezed a Szeged-Pest logisztikát, akkor tudok adni raktárról!
;)
Dova
...aki tuti kevesebbet szellent, mint Botka László autója!
hajrá hajrá!!! én is
hajrá hajrá!!!
én is mindig arra járok.
--
http://groups.google.com/group/cmtura
Ki a Radikális Biciklisták
Ki a Radikális Biciklisták vezetője(vezetői), aki(k) az ilyen tárgyalásokra jár(nak)?
Ha jól értettem, Rabic az,
Ha jól értettem, Rabic az, aki annak mondja magát.
Nincs vezető, nincs szervezet, nincs tagság, hanem ez egy ilyen biankó dolog, ha valakinek (magánszemélynek) szüksége van egy jól hangzó névre, hogy ne Gipsz Jakab állampolgárként levelezzen a fényességes hivatallal.
Nem biztos ez, de nekem így jött le.
pontosan
pontosan :)
http://rabic.kicks-ass.org/blog
bonnie
Sőt, http://rabic.org/ A
Sőt, http://rabic.org/
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
nopláne! bonnie
nopláne!
bonnie
de főleg
de főleg ;}
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
Igeeeen! Pásti Imre is
Igeeeen! Pásti Imre is Rabic!!!
Mondjuk azért para, hogy a Rabic nincs bejegyezve. Ha akarnám (ha gonosz lennék), most írhatnék egy levelet a fővárosnak, hogy a Rabic köszöni, de lemondja a találkozót. Megtehetném, én is Rabic vagyok, nincs elnök vagy képviselő... Vagy odacsődíthetnék tíz olyan Rabicot, aki kardoskodna, hogy ne vegyék le a táblát...
Vazze, tényleg remek
Vazze, tényleg remek ötlet, hogy te mekkora vagy..
Gondoltam végre nyílik egy olyan topic, ahol nem lesz negatívkodás, hiszen nincs miért.. Ügyes vagy, te mégis találtál ilyet..
Egyébként ha írsz egy levelet, akkor úgy lesz ütős, ha a RaBic nevében, az én emilemről küldöd, a nevemet odabiggyesztve alulra. Úgy lesz igazán hiteles.
Átküldjem a jelszó és a nevem?
Hacacáré..
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
nyugi... egyszerű
nyugi... egyszerű figyelemfelhívás történt a pánkoskodás (bejegyzetlenség) hátulütőire. béke!
(bocs h beleszólok. és hajrá! :)
Oki, nyugodt vagyok ám, meg
Oki, nyugodt vagyok ám, meg a világbéke is tiszta erőből tombol bennem.. :)
Csak stílusegyeztetve jeleztem, hogy
1.nemá beszél össze-vissza
2.forrókásás-nemúgyvanazos
3.pánksznátded
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Eszemben sincs ilyet
Eszemben sincs ilyet csinálni, csupán arra akartam rávilágítani, ami egy másik topikban közben bekövetkezett (Stiggs kontra RTL-es ál-bringaút kommandó). Most ott kinek van igaza?
Nem biztos, hogy vágom mi
Nem biztos, hogy vágom mi történt. Arra célzol, hogy valaki bringaút kommandónak nevezett egy bringaút kommandót, amikoris megtakarítottak egy bringautat?
A Rabic-al ilyesmiből sosem lenne probléma, mert ha valaki a Rabic nevében csinál valami jót, akkor jóvan, ha nem jót, akkor elhatárolódunk sajtóközleményben oszt jóvan (ezt persze minden ok nélkül is megtesszük néha, mert jó), mi meg nemkommandót csinálunk, hogy senkinek ne csorbuljanak a fixa ideáljai.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
semmi
semmi különös...
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ja, hát legfeljebb
Ja, hát legfeljebb elhatárolódnak tőled sajtónyilatkozatban.
Nem para, hogy a Rabic nincs
Nem para, hogy a Rabic nincs bejegyezve.
Így sokkal hatékonyabb, mintha be lenne.
Bejegyzett szervezet pontosan elegendő van: ott az MK.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
naháát :) csak így
naháát :)
csak így tovább!
ez nagyon jó :) mennyünk
ez nagyon jó :)
mennyünk sokan és legyen 2 szóvivő, persze egy magwas közülük.
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
Meg egy Andrej.. biztos, ami
Meg egy Andrej..
biztos, ami biztos-alapon
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Nagyon jó :) *CMS* viridis
Nagyon jó :)
*CMS* viridis
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Jó hír! Gratuláció és
Jó hír! Gratuláció és hajrá! Tehát igaz a mindenkori 3. pont.
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
Naszóval. a RaBic egy jogi
Naszóval. a RaBic egy jogi személyiség nélküli társaság. Nem vagyunk bejegyezve, csak a DNS-be. Nincs tagnyilvántartásunk. Nem foglalkozunk pénzzel és nincsenek tisztségviselőink.
Nincs alapító okiratunk. (Igaz, van egy Nem Alapító Okiratunk, de az egyetlen példánya a bíróságon van: nekik kellett az egyik perben) Mindenki Rabic, aki annak mondja magát. A Rabic nevében bármit lehet mondani, nyilatkozni, perelni (már amiben egy jogi személyiség nélküli társaság perképes).
A weboldalunkon van egy olyan, hogy tagok, ha kedved van, oda írhatsz magadról dolgokat.
Van egy levlistánk, a http://groups.google.com/group/rabic címen csatlakozhatsz rája.
Ha @rabic.org emailcímet akarsz, akkor Steert keresd, steer kukac rabic.org.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Az én javasltom: kp-ral
Az én javasltom: kp-ral behajtani tilol tábla leszerel, gyalog- és kerékpáros zóna tábla felszerel... Ha már RABIC, legyen kövér :)
www.gruppetto.hu
Igazad van, hosszú távra
Igazad van, hosszú távra kérni fogjuk. Sajnos a "kisujjukat nyújtják, leharapjuk a kezüket" nem annyira konstuktív tárgyalási stratégia.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
hmm.. egy közhivatalnok
hmm.. egy közhivatalnok teszi a dolgát? jee.. ezt ünnepelni kell?
na jó, nem cinikuskodok.
maxi respekt!!
(reméljük, nem csak aktatologatni akarnak, és most örülnek hogy találtak valami klassz elfoglaltságot a nyári pangásban, amikor úgysem lehet felelős döntéseket hozni, mert minden jogosultsággal rendelkező figura a vízparti telkén/külföldön héderel..)
(fene, megint kimondtam..)
Tök jó, csak majd arra
Tök jó, csak majd arra kell vigyázni, hogy meghívták a rabicot, és vele szemben felsorakozik két kerület összes építésze, két kerület rendőrjárőrei, forgalomirányítók, a BRFK, a BKV, az FKF Rt, és 17 titkárnő, vörösre lakkozott karmokkal.
Kemény menet lesz. Le akarják majd nyomni a Rabicot, hogy elmenjen a kedvetek attól, hogy a hatóságoknak írogassatok. :)
Dávid
www.polopokol.hu
A Rabicot nem lehet
A Rabicot nem lehet lenyomni! Taktikai atomrakétát is viszünk Szász Andrej személyében.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
De ugye biztos nem lesz szó
De ugye biztos nem lesz szó arról, h "Ja, hogy nem is vagytok bejegyzett szervezet?!? Hát akkor bocs, tévedtünk...see you!", majd jól képenröhögnek?
Na nem mintha féltenélek titeket, meg hát gondolom, egyszerű állampolgárként is felvethető egy ilyen probléma...talán még örülnek is, h végre vki szól, h mit kéne másképp. :)
Akik ezzel próbálkoztak,
Akik ezzel próbálkoztak, most éppen a bírósági tárgyalásra készülődnek;)
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
"A Rabicot nem lehet
"A Rabicot nem lehet lenyomni! Taktikai atomrakétát is viszünk Szász Andrej személyében."
hajrá! :)))
A levélben egyetlen szó
A levélben egyetlen szó sem szerepel arról, hogy a fent említett szervek, melyek aktív jelenlétével riogatsz, megjelennének a megbeszélésen. Ők ugyanis a levél CÍMZETTJEI!
Valóban. Egy meghívót
Valóban.
Egy meghívót tartalmazó levél címzettjei..
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Én nem félek. :) Sűrű a
Én nem félek. :)
Sűrű a július, de igyekszem megadni foglaltnak és akkor ott. Mondjuk szakmai megfigyelésnek. :)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
Julius 11, csak el ne
Julius 11, csak el ne felejtsem.
atomboy
Könnyű megjegyezni: a
Könnyű megjegyezni: a következő 6É futás is aznap van, csak este...
:-)
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: július 11.
www.6efutas.hu
Tudjuk, hogy hol van ez és
Tudjuk, hogy hol van ez és hogy várhatóan meddig fog tartani a hacacáré?
Én készüljek valamivel?
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
csakannyit h énis
csakannyit h énis próbálok menni
tehát http://www.budapest.hu
tehát
http://www.budapest.hu/Engine.aspx?page=2002-ugy-kozl
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
a feladó telefonszáma is szükség esetén a fenti linken
kik megyünk? csergo, Lujka, KoBold? valaki "nagy ember" is jön közülünk? :)
disclaimer: a rabicban mindenki nagy ember
Sajna én a gyapotföldön
Sajna én a gyapotföldön leszek akkor.
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: július 11.
www.6efutas.hu
Beszéltem ma csergővel,
Beszéltem ma csergővel, aszonta, hogy
9:30 Gödör, tó mögötti szokásos füves
és mindenkit szeretettel, de aki jön tutira, az a kilevelező-azóta-is-ámuló csergő, a takitikai nagyágyú Andrej, az okos atomreaktor magwas és a csillogó szemű lúj.
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
Hozzátok képest Timur és
Hozzátok képest Timur és csapata fasorban sincs...
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: július 11.
www.6efutas.hu
Ha alkalmas lesz a helyzet
Ha alkalmas lesz a helyzet +1 felvethető felvetés:
Miért van az, hogy Pest-Buda irányban csúnyán ki van taposva (lényegében vályúsra) az úttest, míg a másik irányban sima?
Csak nem a turistabuszok miatt? És ha már mehetnek ott (mehetnek???), miért csak egy irányban teszik? Legyen már szimmetrikusan szar az út, nem?!
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: július 11.
www.6efutas.hu
délről süt a nap,
délről süt a nap, hídszerkezet árnyékol, északi oldal jobban olvad? :) csak bárgyú tipp de lehet
Nos, nem hinném. Sajnos
Nos, nem hinném.
Sajnos amikor rajta megyek, az autókra kell figyelnem, az útra csak a nemelesés erejéig.
Pénteken 6É?
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: július 11.
www.6efutas.hu
akko passz :) 6éről kicit
akko passz :)
6éről kicit elmaradtam, mostanra is hozok igazolást :) stuttgartból, ahova látogatni megyek meg stadtbahnt fotózni (rem lesz 6-os is), de aug megyek megyek! talán már egy szakaszon bici nélkül is.
:-) (Ha még nem késő,
:-)
(Ha még nem késő, tudok kölcsönadni 6É pólót, stuttgarti hatossal fényképezkedéshez...)
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: július 11.
www.6efutas.hu
Na, még kettőt kell aludni
Na, még kettőt kell aludni a tárgyalásig.
Ma először dudáltak rám a sávban hidalásért. Így történt:
Mögöttem nagyot dudált.
Simán megelőzőtt, aztán nagyon gesztikulált.
Visszaintegettem.
A járda felé mutogatott.
Mutattam, hogy orrpolipom van*, ezért nem mehetek a járdán.
Ismét a járda felé mutogatott, majd kövér gázzal elhajtott.
A József Attila elején a sor végén állt, amikor elsuhantam mellette. Kicsit bíztattam még ("Nyomjad nekiiii!"), aztán jobbossal tova a Dorottya utcába.
Mindeközben sehol nem mentem 25-nél lassabban, de a hídról lefelé alulról megnyaltam a 40-t is. Végig remekül szórakoztam, remélem, ő is.
De azért nagyon várom, hogy a híd elején virító kerek bringás tábla háromszögletűvé változzon, esetleg a biciklista helyett "30" felirat jelenjen meg rajta.
*Egyezményes eü. jelzés: hüvelykujj az orrhoz, a többi ujj kinyújtva hullámzó mozgást végez.
Jobb szeretem ezt a jelzést, mint a "sínben van a középső ujjam, sajnos nem tudom behajlítani" jelzést.
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: július 11.
www.6efutas.hu
nagyon drukkoltam! mi volt?
nagyon drukkoltam! mi volt? lesz beszamolo, ugye?
gida
lesz. :) nagyon elfáradtam,
lesz. :)
nagyon elfáradtam, meg munka van most, de összeülünk majd, mert kértek minden döntésre jogosult féltől állásfoglalást. Mi meg felkérés nélkül is írunk ilyet szerintem.
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
én meg felkérés nélkül
én meg felkérés nélkül is írok rövidke beszámolót :))
kb 6-an voltunk végül rabic, továbbá megjelent a meghívó közlekedési osztály, bkv, fkf, rendőrség, V.ker főépítész, vmi közlekedési hatóság, és már nem emlékszem.
érdekes módon a legjobb fogadtatásra talán az az ötlet talált, hogy a margit híd elkészülte után csak fenntartható közlekedés (bkv, kerékpár) mehessen a hídra! ezt egy újabb javaslatban ki kell dolgoznunk, viszont szerintem az általuk mondottakkal ellentétben ezzel egyáltalán nem érünk rá, amilyen lassan forognak a dolgok.
a roosevelt téri buszsáv kerékpározhatósága ellen érdemi kifogást nem nagyon emeltek, azonban jelenleg van a BKV-nál egy olyan szabály, hogy x darab busz óránként felett nem lehet, és ez olyan.
a sebességkorlátozást sem tartották/uk különösebben lényegesnek (tekintettel az állandó dugókra), de ellene sem volt senki "örülnénk, ha legalább 5-tel mehetnének a buszok".
természetesen a legnagyobb vita a fő kérdés, a bicitilos tábla, amivel kapcsolatban a Rendőrség se tűnt túl bírságolós kedvűnek, de biztonsági okokból sokan nem tudnák teljes mellszélességgel támogatni. Konkrétan az FKF (reméljük, csak egyelőre) elutasító álláspontjától a közlekedési hatóság jogszabálybaütközős aggodalmain át az V. ker főépítész maximálisan az ügyet támogató, nálunk is szebben megfogalmazott érvelését hallottuk.
Maga a közlekedési osztály - akik mindvégig nagyon korrekten és érdeklődéssel hallgattak mindenkit - pedig a végén kiemelte, hogy sajnos nekik kell dönteniük és tudják, hogy valakik biztos utálni fogja őket ezért vagy azért de megígérték hogy felelős döntésre készülnek.
összességében 1) van remény, de még irkálni kell egy kört, 2) a lánchíd autótalanítására is van remény(!), hiszen a kifogások nem "feltart a bicis" hanem biztonsági jellegűek voltak, 3) köszönöm Lujkának és Andrejnek h ellensúlyozta a durvábbik hozzászólásaimat :)
bocs ha összevissza írtam de csak ennyi időm volt
Az előzetes
Az előzetes várakozásokkal szemben nem könnyű menet volt.
A főváros (Tőkés Balázs) elöljáróban elmondta, hogy igazából a Lánchídon a tábla egy örökség, ők nem tudnak szakmai okot mondani rá, amiért ott kell annak lennie.
Az ötletnek több ellenzője akadt, ezek közül a legvehemenssebb az FKF forgalomtechnikai főosztálya volt, akinek képviselőjét láthatóan rendkívüli módon zavarják a kerékpárosok. A "nem biztonságos" érvet használta, és semmilyen szakmai ellenérv nem hatott rá: sem a statisztikák, sem az adott helyzetben fennálló kockázatok elemzése, sem a
A másik ellenző a rendőrség volt, ők azt mondták, hogy a szabálytalan kerékpárosok miatt lesznek veszélyhelyzetek.
A BKV rövid propagandaszöveg keretében, amelyben bemutatta, hogy ők mennyire bringásbarátok, a következő érdemibbnek tűnő információkat mondta:
- örülnének ha 5 km/h-val tudnának haladni a Lánchídon
- dolgoznak azon, hogy kijelöljék a leendő busz-kerékpársávokat. A ma hatályos szabályok alapján ezeken (asszem) 20 busz/óra alatti buszforgalom, és (asszem) 4.5 m széles sáv kell. (Ilyet egyet sem fognak találni). A forgalom a Roosewelt téren ennél nagyobb.
- ezek a fránya biciklisták általában mint baleset előidézői szoktak szerepelni náluk...
Az V. kerületi főépíŧész (Cselovszki Zoltán) nagyon szépen elmondta azt, amit mi gondolunk. Jó ilyen embert főépítészi poszton látni. Többszür is elmondta, hogy a kerékpárosok saját maguk által felállított elvét, miszerint a kerékpár jármű, és az úton a helye, a Lánchíd vonatkozásában messzemenőleg támogatja, és hogy milyen fontos hálózati elem.
Sokszor volt szó a Margit hídról, mindenféle összehasonlítások és párhuzamok elhangzottak.
A rendőrök szabálytalanul közlekedő biciklistákról szóló érveire nekem mindannyiszor sikerült elmondanom, hogy erről a rendőrség tehet, miért nem bírságolnak, és ha a többi közlekedőt is bírságolják, akkor állunk elébe mi is.
A következő ellenérveket hallottuk:
- nem biztonságos. ezt végül arra redukáltuk le, hogy ha a kerékpárosok nem szabályosan közlekednek, akkor nekik nem biztonságos
- volt valami halvány utalásféle arra (az I. ker építési irodára tippelek, de nem biztos), hogy esetleg valamelyik szabályzatban vannak arra utaló jelek, hogy menekülési kijáratot kell hagyni az útpályáról. de még a vonatkozó szabályozást sem tudták megnevezni. Egyik nagy pillanat következett ekkor, ugyanis mondván hogy ha ez szakmai egyeztetés, akkor nem ártana szakmailag hozzáálni, elővettem a notebookomat, és kinyitottam a KTSZ-t. Abban nem sikerült ilyet találnom. Ha véletlenül találnak valami ilyen szabályozást, akkor fel kell kötnünk a gatyát. Megnéztem amúgy, négykézláb vagy felmászva ki lehet menni az útpályáról gyakorlatilag a teljes hosszon.
Ekkor jött a kompromisszumos javaslatunk, hogy a bedobott szakmai érvek végiggondolásának logikus következménye az, hogy csak a kerékpáros és a buszforgalmat engedélyezzük a hídon, a buszt 5 km/h-val. Persze jöttek a Margit híd nemsokára bekövetkező lezárásával, amire csípőből jött hogy a 4-es metrós lezárások sem omlasztották össze a közlekedést, és tulajdonképpen az így felszabaduló kapacitásoknak csak minimális részét kellene visszaadni az építkezések lezajlása után (azt hiszem ezen a ponton ástam el magam az FKF forgalomtechnikánál végleg, elég vörös lett a feje). És hogy ugye a főváros politikája az, hogy a személygépjárművek a busz meg a bringa után vannak, és hogy a forgalomkorlátozás legjobb módja a forgalom korlátozása.
A főváros azt mondta, hogy ezt ennek a megbeszélésnek a keretében nem tudja, de kezdeményezzünk. Én amúgy azt gondolom, hogy a résztvevők nyugodtan mondhatták volna, hogy ez szakmailag és a főváros meghírdetett politikájának megfelelően indokolt, tehát itt altatással állunk szemben. Ezért jó lenne az ügyben minden esetben hangsúlyozni, hogy van ez a javaslatunk, aminek szakmai érvet nem tudtak ellene szegezni.
Végül abban állapodtunk meg, hogy a résztvevők 8 munkanapon belül állást foglalnak egyenként a feltett három kérdésben, amihez az alagutat is hozzárakjuk. tehát a 4 kérdés:
1. a tiltás megszüntetése és a „kerékpárral behajtani tilos" táblák eltávolítása
2. 30 km/h-s sebességkorlátozás érvénybe helyezése
3. Punk's not Dead
4. a Roosewelt téren futó buszsáv busz- és kerékpársávvá alakítása
5. az alagútban a "kerékpárral behajtani tilos' megszűntetése
A főváros elmondta, hogy bármit döntenek az ügyben, támadások fogják őket érni. Ezért azt gondolom, hogy fontos, hogy minden kerékpáros szervezet elmondja, hogy nekünk milyen fontos a Lánchíd, és nagyon sajnáljuk a szabálytalanul közlekedő kerékpárosokat, akiket esetleg baleset ér, de azt a kockázatot is felvállalhatónak tartjuk, annak fényében hogy jelenleg is tele van kerékpárosokkal az úttest, és igazából ez sem para, valamint a főváros más pontjain bevállalt, a szabályosan közlekedő kerékpárosokat érő sokkal nagyobb kockázatok fényében, valamint azért, mert ha nő a kerékpáros forgalom a lánchídon, az a közlekedési kultúra javulása, és így a balesetek számának csökkenése irányába hat.
A végén a rendőröknek megmondtuk, hogy értjük hogy kevés az erőforrásuk a rendteremtéshez, de éppen a civilek azok, akik ebben segítséget tudnak nekik nyújtani: egyrészt önkéntes munkával, másrészt azzal, hogy az erőforrások biztosításáért felelősöket ráveszik arra, hogy többet adjanak.
Tennivalók:
1. Csergő fogja összefogni a válaszunkat, mi meg muníciót adunk neki. rabic@googlegroups.com címre vagy direktben Csergőnek nyomasd.
2. Én írok a többi bringás szervezetnek, hogy nyilatkozzanak (a személygépjárművek későbbi kitiltásáról is)
3. Punk's not Dead
4. Közérdekű adatok kiadása iránti igényt nyújtok be az FKF forgalomtechnikai főosztályának. Messzemenőkig felháborított a kérdéshez való hozzáállásuk, és az, hogy a szakmai érvek leperegtek róluk. A bíróságon akarok velük találkozni. A kérdés, hogy mit kérdezzünk. (Azt biztosan firtatni fogom, hogy mi közük van ehhez a kérdéshez egyáltalán, és hogy milyen szakmai szabályokkal, protokolokkal, folyamatokkal igyekeznek végrehajtani a közlekedők priorizálásában megadott stratégiát.) Gondolatébresztő: http://www.fkf.hu/portal/page/portal/fkf/szolg/Lakossag/Kozut/Forgalomte...
5. Elindítjuk a személygépjárművek későbbi kitiltásához vezető folyamatot. Van valakinek ereje megfogalmazni egy ilyen levelet? Kb azt, mint Csergő első levelében, csak azzal, hogy csak busz és bringa, valami durvább sebességkorlátozás (jó az 5 km/h tényleg vicc, legyen mondjuk 20), és hogy a Margit híd felújítása után.
6. A baleseti statisztikákhoz az alapadatok megvannak. Ki kellene őket, vagy azokból leszűrt statisztikákat kérni mint közadatot. Valaki? (Gondolom Andrej meg tudja mondani, hogy milyen statisztikák kellenének konkrétan a folyópálya vs. kereszteződés kérdéshez.)
7. Ha valakinek van affinitása hozzá, el lehetne kezdeni a rendőrséggel együttműködést keresni
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Ma hazafele jövet
Ma hazafele jövet megnéztem az Alagutat. NAGYON keskeny, és elég meredek, felfele nem lehet túl gyorsan haladni rajta. Személyautókkal még megoldható lenne, hogy a felfele menő sávot szélesítsük a lefele jövőt pedig keskenyebbre vegyük, de járnak ott buszok is. Egy busz pedig elfoglalja a teljes jelenlegi sávot, keskenyebb sávban nem fér el. Az Alagúttal kapcsolatban egyelőre nem kellene nagyon erőltetni a dolgot. Szerintem el kellene határolni a Lánchíd esetétől, nehogy az Alagút miatt bukjon a Lánchíd.
A buszsávról írok majd egy javaslatot, megemlítve, hogy Londonban ugyanilyen keskeny sávokon tökéletesen jól működik a biciklis-busz közös sáv.
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Ööö. Hol szempont az,
Ööö. Hol szempont az, hogy lehessen előzni az Alagútban felfelé?
(egyébként én szoktam, és engem is szoktak).
Ezeknek a vékony utaknak az a dinamikája, hogy vagy be van állva, és akkor hova előzzön az autós, én meg elmegyek középen, vagy szembe sem jönnek, és akkor van hol előzni.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
en is kb ezt akatam mondani,
en is kb ezt akatam mondani, alagutlanchidon ha valaki nem tud megelozni h aztan beallhasson az attila ut/jozsef attila utcai pirosba, akkor nem hogy elnézést érte hanem még bekopoghatnánk és elkérhetnénk a megtakarított benzin árának 10%-át jutalékként.
Höhö. És szerintem nem
Höhö. És szerintem nem csak nekem van polip az orromban.
:-D
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: augusztus 8.
www.6efutas.hu
Tudom, hülye ötlet, de
Tudom, hülye ötlet, de lehetne lefele úton, felfele járdán menni. Szerintem már ez sokkal jobb lenne, mint a jelenlegi megoldás.
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
hány centi a felfelé
hány centi a felfelé oldalon a járda?
bonnie
35-40 körül.. de minek is
35-40 körül..
de minek is mennénk ott járdán, mikor ott még dulvábban a bringa a gyorsabb?
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Azért ez napszakfüggő! -
Azért ez napszakfüggő!
- - - - -
6É futás
Következő járat indulása: augusztus 8.
www.6efutas.hu
Valóban. De azt gondolom,
Valóban. De azt gondolom, hogy összességében még mindig mi jövünk ki jobban, 25-30-as utazóval számolva.
Éjjel nyilván bosszantó lenne, hogy a rohadt bringás miatt nem lehet élvezni a sportkipufogó megsokszorozott hangját, ahogy százzal általsuhan a Sumáker..
Kicit sírok is miatta.. :)
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Köszönet az
Köszönet az összefoglalóért!
A személygépjárműveket lehet, hogy kitiltják egy időre, míg készül a Margit-híd. Talán segít, ha kihasználjuk ezt is, ha tényleg lesz belőle valami.
Forrás:
http://index.hu/politika/belfold/budapest/dugo7101/
Az erre vonatkozó mondat a cikkben:
"Nehezítheti a helyzetet, hogy az Index információi szerint előfordulhat, hogy a dugók miatt néha a Lánchídra csak buszok hajthatnak fel, a személyautókat kitiltják."
és ez hol nehezít, kedves
és ez hol nehezít, kedves Index..
a kapacitáscsökkentés
a kapacitáscsökkentés dugónövelő hatásának cáfolatára friss propaganda cucc a Levegő anyaga a kossuth lajos utcával kapcs
http://www.levego.hu/letoltes/kapcsolodo_anyagok/sajtohatter_080628.pdf
Magvas! Roosevelt!
Magvas! Roosevelt!
vhatever!
vhatever!
koszonom az osszes
koszonom az osszes ismeretetot (meg persze zat is, h elmentetek)! ugy tunik, eleg sok munka van meg a dologgal!
gida
A RABIC megküldte
A RABIC megküldte állásfoglalását.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
szép, öszeszedett munka,
szép, öszeszedett munka, gratula az elkövetőnek!
bonnie
Köszi, már éppen kezdtem
Köszi, már éppen kezdtem aggódni, hogy mi történt az állásfoglalással. Reméljük a legjobbakat!
Kár, hogy én már nem leszek itthon, amikor (ha egyáltalán) megteszik végre ezt a lépést.
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
tok jo az allasfoglalas!
tok jo az allasfoglalas! koszonjuk!
gida
a minap engem egy busz a
a minap engem egy busz a hídon integetve előreengedett hogy előzzem meg addig nem gyorsít.
lehet h csak azért tette mer kurvára idegesítette h lát a visszapillantóban és nem tudja mikor kezdek hülyén előzni (gyk. nem kezdek hülyén), mindenesetre *köszönöm*!
(a világért se akartam a buszt lassítani, de hát így is állhatott be a sor végére. szal win win.)
Levélben el lett mondva a
Levélben el lett mondva a vélemény, jó.
Lett egy találkozó, mindenki elmondta a véleményét, ez meglepően jó.
Most állásfoglalások banis mindenki elmondja a véleményét, hát jó.
De amúgy mi a további menetrend? Ki és pontosan mikor dönt végül a kérdésben? Ugye nem vagyunk most épp lerázva?
(És persze 22.-én a RaBic megy, és megint elmondja a véleményét.)
ma másodszor dudáltak rám
ma másodszor dudáltak rám a Lánchídon. életemben :) pedig mindennap arra járok (úton ofkorz).
Böskén meg hiába megyek szabályosan, eddig 3szor úsztam meg dudálás nélkül. pedig mindennap arra járok (úton ofkorz).
weird.
A megbeszélés résztvevői
A megbeszélés résztvevői közül a RaBicon kívül készített még valaki 8 munkanapon belül (vagy túl...) állásfoglalást?
Azóta eltelt egy kis idő, és azt hiszem, kicsit elaludt a téma. Tud bárki bármi frisset?
www.6efutas.hu
Engem is
Engem is érdekelne...
Spagot, csergőt és magwast kerestem ezügyben, érdemi válaszom nincs.
Gyaníthatóan aluszik az ügy.
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
MK-KP: titkárnő
Mélháború. Fejlemény
Mélháború.
Fejlemény nulla, illetve nem tudok róla. De elkezdtem újra kopogtatni, hogy mivammá..
Jelenleg ennyi, jelentem. :)
Fear not, még mindig a 3. pont az irányadó! :)
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Megkaptam a levelet is,
Megkaptam a levelet is, kedves csavargó csergő :), jó hallani felőled. :)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
MK-KP: titkárnő
No, ha megkaptad, akkor
No, ha megkaptad, akkor küldök mást is, csak hogy jó legyen.. :)
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
jó! :) - Ms. Critica "Lulu"
jó!
:)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
MK-KP: titkárnő
Nohát.. Az van, hogy ez
Nohát..
Az van, hogy ez van..
Egyelőre.
Megjegyzem, az emilcímem nem ez. Valahogy elgépelődött, nyilván..
Radikális Biciklisták
Csima Gergely részére
Csimag.gergo@gmai.com
Tisztelt Csima Gergely!
Önök azzal a kéréssel fordultak Ügyosztályunkhoz, hogy a Lánchídon jelenleg érvényben lévő, a kerékpáros közlekedésre vonatkozó behajtási tilalmat szüntessük meg. Az érdekeltek bevonásával tartott tárgyaláson, melyen Önök is részt vettek, az alábbi témákban kértük az állásfoglalásokat.
1.A „Kerékpárral behajtani tilos” KRESZ táblák leszerelése.
2.30 km/h sebességkorlátozás bevezetése a hídon.
3. A Roosevelt téren lévő autóbuszsáv busz-és kerékpársávvá alakítása.
A tárgyalást követően a résztvevők írásban nyilatkoztak. Az Önök állásfoglalása értelemszerűen javaslatuk megerősítése volt. A BKV Zrt., mint tömegközlekedési üzemeltető, az első két pontot nem támogatta, a harmadik ellen határozott tiltakozását fejezte ki. A BRFK Közlekedésrendészeti Főosztálya, az I. kerületi Önkormányzat, a BRFK I. kerületi Rendőrkapitánysága, és az FKF Zrt. Forgalomtechnikai Igazgatósága szintén balesetveszélyesnek ítélte meg, ezért nem támogatta a javasolt forgalmi rend módosítások bevezetését. Egyetértő vélemény BRFK V. kerületi Rendőrkapitányságától érkezett, illetve szóban az V. ker. Önkormányzatot képviselő főépítész részéről hangzott el. A beérkezett nyilatkozatok ügyosztályunkon megtekinthetők, kérésükre másolatban az Önök rendelkezésére tudjuk bocsátani azokat.
A hivatalos útkezelői, üzemeltetői, illetve rendőrhatósági írásos nyilatkozatok olyan határozott, markáns ám egymással össze nem egyeztető állásfoglalást tartalmaznak, amelyek alapján a forgalmi rend módosítással kapcsolatban nehezen alakítható ki konszenzus. Ezért jelenleg forgalomtechnikai kezelőként nem tartjuk aktuálisnak a Lánchídon lévő kerékpáros közlekedésre vonatkozó tilalom megszüntetését.
Kérjük válaszunk megértő elfogadását.
Budapest, 2009.02.02.
Tisztelettel:
Pásti Imre
alosztályvezető
Kapják:
BFFH Közlekedésfejlesztési Alosztály Tőkés Balázs
BRFK Közlekedésrendészeti Főosztály
BKV Zrt.
V. ker. Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Építési Műszaki Osztály
Nagy Szabolcs osztályvezető
V. ker. Polgármesteri Hivatal Önkormányzat Cselovszki Zoltán főépítész
I. ker. Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Építési Iroda
I. kerületi Rendőrkapitányság
V. kerületi Rendőrkapitányság
FKF Zrt. Forgalomtechnikai Igazgatóság
Hát így. Még levelezünk..
:)
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
különösen az a
különösen az a részprobléma érdekelne, hogy lehet balesetveszélyes a harmincas korlátozás...
Ádám
______ _______ ______ _______ ______ _________ ________
"Fear is the path to the dark side... fear leads to anger... anger leads to hate.. hate leads to suffering."
kikérjük a részletes
kikérjük a részletes állásfoglalásokat?
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
MK-KP: titkárnő
Kikértük. :) Kisvártatva
Kikértük. :)
Kisvártatva meg is érkezik, remélhetőleg.. :)
Kértem, hogy a postázás megtörténtéről értesítsenek emilben, elkerülendő a kallódást.
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
zsírság. Utána jutott
zsírság.
Utána jutott eszembe, hogy mk belvárból ott van ugye Ders tűzközelben, de majd jól felbonthatja a nevemre érkező nagy borítékot. :)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
MK-KP: titkárnő
zsírság. Utána jutott
zsírság.
Utána jutott eszembe, hogy mk belvárból ott van ugye Ders tűzközelben, de majd jól felbonthatja a nevemre érkező nagy borítékot. :)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
MK-KP: titkárnő
Feltéve, hogy RaBicnak
Feltéve, hogy RaBicnak érzi magát.. :)
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
Én is ezen akadtam
Én is ezen akadtam fenn.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Arra tippelek hogy ez nem
Arra tippelek hogy ez nem balesetveszélyes, a balesetveszélyt ott látják, hogy kerékpáros megy a forgalomban, minő borzalom, még elképzelni is.
A 30-as szerintem azokat zavarja, akik azt hiszik, hogy ettől belassul a forgalom - pedig nem. A Lánchíd hossza 375m, 50km/h=13.89m/s-al 27s átmenni rajta, 30km/h=8.33m/s-al 45s. Ez számottevően nem változtatja meg a BKV menetidejét, emellett vegyük figyelembe hogy valós helyzetben úgyse lehet ennyivel menni, mert kicsit besűrűsödik ott a forgalom, szóval a veszteség még kisebb, ha van egyáltalán.
Egyszerűen arról van szó, hogy mindig az a legkényelmesebb egy bürokráciának, ha nem csinál semmit, csak gyárt egy szakajtónyi papírt. Viszont nagyon jó dolog, hogy az V. kerület érintett hivatalai (rendőrség, főépítész) normálisak. Talán megérne nekik egy köszönőlevelet írni.
A Lánchíd nagyon keskeny,
A Lánchíd nagyon keskeny, tehát biciklist (autóval) előzni lehetetlen rajta. Persze éppen ezért nincs menekülési út sem, ha valaki mégis megpróbálná, hivatalosan ezzel indokolták hogy veszélyes.
Praktikusan az egyetlen veszélyhelyzet, hogy dugóban a biciklisek a két sáv között próbálnának meg előzni. Erre azért akad példa jelenleg is.
A másik dolog, hogy nem jutott el a BKV-sok tudatáig az, hogy a buszsávban nem kell megelőzni a biciklist, mert minimális az időveszteség akkor is, ha beáll mögé a busz. Azzal érvelnek, hogy veszélyes, ha busz megpróbálja sávon belül előzni a biciklist.
A gyakorlatban viszont arról van szó nyilván, hogy kényelmesebb nem bolygatni az állóvizet. (Senki sem meri vállalni a felelősséget, ha valami baleset történik ott.)
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
+1 - Zsurmi
+1
-
Zsurmi
Engem egész ügyesen meg
Engem egész ügyesen meg szoktak előzni (még némi oldaltáv is felfedezhető olyankor). Még a nagyobb autók is, igaz, nekik kell hozzá, hogy épp ne legyen szembeforgalom.
Na persze ezt csak reggel 8 tájt, munkába menet. Délután ellenirányban én előzöm a sort...
www.6efutas.hu
Egy bürokrácia soha nem
Egy bürokrácia soha nem fog bátor döntést hozni, amíg akár egy résztvevő is van, aki ellenzi, nekik pedig semmi káruk nem származik a jelenlegi helyzet fennmaradásából.
Ebből az állapotból csak felsőbb nyomással tudod őket kibillenteni. Az első lehetőség, hogy szerzel egy állásfoglalást valami (lehetőleg felettes, vagy szakértőként elismert) szervezettől, ami tromfolja a fentieket. A második, hogy politikust nyersz meg az ügynek.
1.szerzel egy
1.szerzel egy állásfoglalást valami (lehetőleg felettes, vagy szakértőként elismert) szervezettől
Mint például?
2.politikust nyersz meg az ügynek.
Mint például?
3.pnd (,sőőőt!)
Mint például a RaBic.
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
1. Látni kellene az
1. Látni kellene az állásfoglalásokat, mit kifogásolnak, és azt megcáfolni. Így látatlanban nincs ötletem, de pl sok szakmai kérdésben (balesetveszély) talán segíthetne valaki a BME érintett tanszékéről.
2. Még inkább fogalmam sincs így hirtelen. Rogánt, mint az egyik érintett kerület polgármesterét, talán érdemes lenne megkérdezni.
Az előzőről lemaradt: respekt hogy kitartóan levelezel velük.
Hívott Alíz, hogy
Hívott Alíz, hogy megérkeztek az állásfoglalások, most denielnél vannak, holnap este megkapom a cuccot.
Le fogom tenni az mk-irodában, de ha kell valakinek, írjék nekem.
Ez nyilvános cucc, jól sejtem?
Kellene már egy ilyen jellegű jogász a köreinkbe.
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP: titkárnő
"A közös munkában elkerülhetetlen a bocsánatkérés és az előrébblépés."
Szerintem a pakk a RaBic
Szerintem a pakk a RaBic részére jött.
És ugyebár mindenki Rabic, aki annak érzi magát.. :D
Szóval aki kiváncsi az állásfoglalásokra, ámde jogi aggályok tartják vissza a beléjük való nézéstől, a következő előkészületeket javaslom neki hozzá oda:
1.Szívja fel magát, radikálisig
2.Érezze, hogy az
3.Hagyja, hogy átjárja a PND igaz szelleme
Szerintem..
:D
-
Wanna, wanna.. Gonna sounds better..
nájsz a gondolkodásmenet,
nájsz a gondolkodásmenet, de én magamra gondoltam, miszerint a beszkennelt anyagot feltoljam-e a nyetre. ;-)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP: titkárnő
"A közös munkában elkerülhetetlen a bocsánatkérés és az előrébblépés."
Há lécci.
Há lécci.
:)
:)
Szerintem, ha feltolnád a
Szerintem, ha feltolnád a netre és levédenéd monjuk le egy RABIC jelszóval, akkor szem nem maradna szárazon és még bele se tudnának kötöződni. ;)
Szerintem.
Dova
Az MK "oszlopos" tagja,
aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.
ez jó. :) Keresek valami
ez jó. :)
Keresek valami helyet, meg elkérem még egyszer denieltől, mert a nagy kőbányai fórumozás közben elfelejtettük, hogy a láncra reagálnunk kellene.
Ha megvan, akkor szólok, hova kell beírni, hogy RABIC. :)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP: titkárnő
"A közös munkában elkerülhetetlen a bocsánatkérés és az előrébblépés."
Szia Lujka, el tudnád nekem
Szia Lujka, el tudnád nekem küldeni a szkennelvényt emailben? Mostanában nem járok Pesten, de azért kíváncsi lennék rá. Köszi.
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
persze, de a neten is fönt
persze, de a neten is fönt lesz, legkorábban hétfőn.
Dobnál egy mailt erről?
lujka kukk rabic pikk org
köszi!
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP: titkárnő
"A közös munkában elkerülhetetlen a bocsánatkérés és az előrébblépés."
Kedvesek, jelszótlaul a tif
Kedvesek, jelszótlaul a tif letölthető innen:
http://kboci.fw.hu/pictures/lanchid.tif
Ajánlom mindenki figyelmébe a 7/13. oldalt.
Hihetetlen, hogy ezek az alkalmi futárok milyen radikálisak tudnak lenni. ;-)
Amúgy meglepetés nincsen benne.
A közös nevező tényleg abban tűnik megvalósulni, hogy zárjuk le a lánchidat az autósforgalom elől. És ez nem vicc, többen támogatnák, mint a jelenelegi ötletet. Persze annak is lennének ellenzői.
Ja, a borítákon a címzés többek között Ra Bic volt.
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP: titkárnő
"A közös munkában elkerülhetetlen a bocsánatkérés és az előrébblépés."
a roosevelt téri
a roosevelt téri buszsávra:
- ahogy phorvath irta, nem fogják fel, hogy nem akarunk és nem kell sávon belüli előzésnek hely.
- nem járnak csuklós buszok ezen az útvonalon, pl mer nem férnek el a kanyarban, úgyhogy ez minimum csúsztatás.
a lényeg: ha egy busz elsodor egy bringást az nem a buszsáv hibája hanem a vezetőé, mert olyan előzésbe kezdett aminek nem voltak meg a feltételei.
- ha a egy létesítmény aránytalanul korlátozza a buszközlekedést (pl menetidőben), akkor megfontolandó az áttervezése. DE:
- ha egy létesítmény nem engedi, hogy a buszsofőr feleslegesen döngessen 70-nel a következő pirosig anélkül, hogy elsodorjon egy bringást, akkor nem a létesítmény a hibás még, hanem a buszsofőr akinek ilyen ambíciói vannak.
Én nem értek valamit (?),
Én nem értek valamit (?), de a TIF egy (szkennelt) kép, és csak 1 oldal.
-
Zsurmi
A TIF fileban több mint 10
A TIF fileban több mint 10 oldal van. Az Irfanview (ingyenesen letölthető www.irfanview.com) pl. meg tudja jeleníteni az összes oldalt egy több oldalas TIF fileban.
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Irfanview nincs linux alá
Irfanview nincs linux alá (csak wine-nal). Nálam, gnome alatt annyit kell tenni, hogy nem a képnézegetővel, hanem a dokumentumnézegetővel nyitod meg.
===
bácsi a biciklin
Azaz. Nekem
Azaz. Nekem alapértelmezésben az Evince nyitotta meg, tökéletesen (ezúttal KDE alatt :) ).
Jó esetben 13. - Ms.
Jó esetben 13.
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP: titkárnő
"A közös munkában elkerülhetetlen a bocsánatkérés és az előrébblépés."
Nekem döglött macskával
Nekem döglött macskával (irfanview by apa ;)) is csak 1oldal látszott :(
bonnie
átküldöm mailben, ha
átküldöm mailben, ha bírja.
de ugyanúgy tif lesz.
amúgy csókoltatom a kompatibilitás kitalálóját, vicces ember lehetett. :)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP: titkárnő
"A közös munkában elkerülhetetlen a bocsánatkérés és az előrébblépés."
okkej, nálam befér! bonnie
okkej, nálam befér!
bonnie