Csökkenteni szeretné a szaktárca a vasúti közlekedést, ez több pénzbe fog kerülni. Azaz arra költik a pénzünket, hogy gyorsabban pusztuljon a vasúti közlekedés.
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Csökkenteni szeretné a szaktárca a vasúti közlekedést, ez több pénzbe fog kerülni. Azaz arra költik a pénzünket, hogy gyorsabban pusztuljon a vasúti közlekedés.
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Magyarországon nem szokás
Magyarországon nem szokás logikusan dönteni, mert 1-2 befolyásos pénzesnek nem érdeke, ezt eddig is tudtuk.
Miközben: Megújítják a
Miközben:
Megújítják a belga vasutakat
A belga vasúti társaság (SNCB) óriási mértékű beruházással igyekszik megfelelni az évente 5 százalékkal növekvő utasforgalom keltette igényeknek. 420 új emeletes M6 Bombardier kocsival, 305 Siemens ML Desiro-val és 60 T18 Siemens mozdonnyal frissítik fel a gördülő-állományukat - a meglévő járműpark felújítása mellett így igyekeznek kényelmesebbé és vonzóbbá tenni a vasút szolgáltatását.
A beruházásnak köszönhetően a vasúti társaság 86 400 ülőhellyel lesz gazdagabb (míg 90 000 helyet felújítanak), így reményeik szerint az utasoknak csúcsforgalmi időben sem kell majd állniuk.
A 300. M6 kocsit szeptember végén, a teljes rendelést pedig 2010-ig kapja meg az SNCB. Az M6 kocsikra fordított beruházás összege 633 millió euro. Egy 12 kocsis Bombardier szerelvény közel 1500 ülőhelyet kínál, míg egy „hagyományos” csupán 800 helyet. Az 1,425 milliárd euróba kerülő Desiro-k a Brüsszel körül négyvágányossá bővített elővárosi hálózatban állnak három éven belül szolgálatba. A 2009-2010-ben érkező új mozdonyok további 211 millió eurós beruházást jelentenek - a belga társaság a vasutak megbízhatóságát és pontosságát igyekszik javítani velük.
Marc Descheemaecker, a társaság elnök-vezérigazgatója szerint a lehető legjobb minőségű szolgáltatással a jövőben egyre több embert győznek majd meg a környezetbarát vasúti közlekedés előnyeiről.
Forrás: SNCB Sajtóközlemény, 2008 szept. 17
Svédországban meg lassan
Svédországban meg lassan az "ősrégi" x2000-esek mellé lassan mejönnek az új fejlesztések, amik ugyanolyan gyorsak, csak sokkal csendesebbek.
Adok még ötletet a kormánynak: Adják el az összes vagon, mozdonyt kg árban a színesfémkereskedő elvtársaknak, majd a bevételből fizessük vissza a velvett hitelek 0.00001 %-át.
Remélem nem olvassák el.
Ezek annyira buták, h
Ezek annyira buták, h saját maguk alatt vágják a fát. És fel sem fogja. A javadalmazás ellenben bőséges. (Andrássy 73-75 előtt álló Opel Vectra flotta, ingyenes 1.o vonatjegy, zsíros prémiumok). Tragikus! El kée ezeket pucolni onnan és akkor középtávon egész jó vasútunk lenne ám!
A döntést egy már
A döntést egy már lemondott(demégnemtaláltunkmegfelelőtahelyére) miniszter hozta meg.
Szégyen!
Mikor lemondott akkor már
Mikor lemondott akkor már rég késő volt. Utána jött a második költségvetés, ami még jobban ellehetetleníti a normális ütemes menetrend bevezetését.
Logikátlan dolog ez is ugyanúgy, mint a szárnyvonalak körüli hiszti.
---
Bringasávot a Nagykörútra!
Nem csak ez a gond,hanem az
Nem csak ez a gond,hanem az utazó közönség mentalitása is.
Rendszeressen igénybe veszem a Máv szolgáltatását,azaz utazom a kerékpárommal egyetemben. Szerencsémre azon a vonalon kerékpár szállitó vagonnal felszerelt szerelvény közlekedik.Vagy talán még sem szerencse? Ugyanis sajnálatos modon minden dohányzó utas és jegyvizsgáó ott hodol a szenvedélyének,holott eleve tilos a dohányzás ezen a vonalon.
Jómagam nem hodolok ennek pénzköltési élvezetnek,s igy igencsak iritál a dohányfüst.Eleinte probáltam tenni ellene,de mára már beletörödtem.
Tudommegoldás lehhe,ha egy kocsival lejebb helyezkednék el,de ezt a vasam védelmében nem tehtem meg. (egy alaklommal megprobáltam s lámpám,kabala börfonatom bánta)
V.
és ha esetleg
és ha esetleg látványosan, légszűrőmaszkban ülsz mellettük? vagy próbálkoztál már panaszt tenni a mávnál? bár sztem érdemes lenne felvenni a kapcsolatot a füstirtók egyesületével, hátha tudnak jogi tanácsot adni, esetleg valami médiamegjelenést generálni az ügynek.
--------------------
[The more ridiculous a belief system, the higher the probability of its success]
Jó kis összefoglaló a
Jó kis összefoglaló a témáról
http://index.hu/velemeny/eheti/mavmntrnd/