CM emlékpólószavazás - NAGYON FONTOS! terjeszd!!



Sziasztok!

Mint talán elmkéztek rá, már a múltkori őszi CM után felvetődött annak a kérdése h lehessen emlékpólót venni a befutóban, illetve a Lányok kérték – jogosan – h legyen ún. csajos póló is.
Én dobtam be magam abba, hogy néhány lelkes szervezővel együtt a vállunkra vesszük a pólós témát abban a reményben hogy össze tudjuk hozni a tavaszi CM megelőlegezett költségeit és hogy a következőre is legyen valamennyi tartalékunk. Esetleg még a szerverparánk megoldásra is maradjon.

Ahhoz, hogy minél több, a 19.-ei felvonuláson résztvevő és esetleg emlékpólóban érdekelt kerekező véleményét megismerjük, a segítségedre van szükség most!

Légyszíves segítsetek nekünk abban, hogy a lehető legjobban tudjuk ezt megcsinálni.

feltettem a doodle-ra(http://www.doodle.com/w22fi5irraxhhhx3) egy szavazást, és mindenkit szeretnék arra kérni, hogy:
-szaladjon el oda(http://www.doodle.com/w22fi5irraxhhhx3) és szavazzon abban 3 kérdésben, amit feltettem.(zöld=igen, sárga=nemtom, piros=nem)
-írjon azoknak az ismerőseinek, akikről tudja hogy el fognak jönni, küldje tovább a szavazólinket, és kérje meg őket is hogy szánjanak rá 2 percet az idejükből.

LÁNYOKNAK:
nagyon fontos lenne, hogy minél több kedves Hölgy adja le a szavazatát, aki szeretne a csajos póló kínálatból részesülni. Ezek alapján találjuk ki, hogy mennyibe merjünk belevágni, de én sejtem, hogy ha a tabánban ezeket kitesszük, akkor ott sok nőci majd szeretne magának, és szerintem gyorsan el fognak fogyni.
Azért hogy minél jobban fel tudjuk mérni az idén először felvállalt csajospóló igényeket, kiemelt fontosságú, hogy Ti mindenképpen szavazzatok!!!

a szavazásról:
3 kérdést tettem fel:
-vennél-e pólót a rendezvényen?
-vennél-e pólót a CM után postai utánvéttel?(itt elsősorban azokra gondolok, akik nem fognak tudni csak ezért pestre jönni néhány héttel a CM után)
-vennél-e csajos pólót? (beszédes cím, no komment)

elővétel:
még gondolkodom rajta hogy esetleg elővételben is lehessen ezekből rendelni. ez azt jelentené, hogy előre beszednénk a pénzt, és még a CM indulása előtt megkaphatnátok a kiválasztott és a befizetett pólókat. természetesen ehhez fognak majd kelleni vmilyen látványtervek, szín, méret stb.
Ennek az lehetne az előnye h már az idei CM pólóban tekerhetnétek végig a távot, és amennyiben előrendeltek, biztosak lehettek benne, h a kiválasztott méretű/színű/típusú póló félre_lesz_Nektek_téve.
ez egyelőre csak ötlet, de dolgozom rajta h meg tudjam csinálni.

építő ötleteket várok, és lécci tegyetek meg minél többet azért, hogy most sok, ide a weblapra nem járó bringást is elérjünk/megszondázzunk.

amint lesznek pólótervek, tájékoztatjuk a publikumot

köszi a segítséget!

Ákos ;o)

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Tibor_Nesze képe
Tibor_Nesze
1 szo, 2009-03-28 14:08

barátnő helyett pipálhatok +-t a csaj pólóra?

dhpage képe
dhpage
2 szo, 2009-03-28 15:22

Jahh, én sem magamnak jelöltem a csajos pólót. ;)

http://www.freeweb.hu/dhpage/

newmodelakos képe
newmodelakos
3 szo, 2009-03-28 14:09

persze! ;o)

Tibor_Nesze képe
Tibor_Nesze
4 szo, 2009-03-28 14:21

oké. meg írtam neked egy levelet!

Marcio képe
Marcio
5 szo, 2009-03-28 14:30

Tetszik az ötlet, várom a polóterveket!:)

urga képe
urga
6 szo, 2009-03-28 16:12

a tabánban a pikinkelés során, majd a befutóban bringaemelgetések közt árulnánk az emlékpólókat.

biztos, hogy ezt így kell? a CM utáni árusítás nem jó?

KoBold72 képe
KoBold72
7 szo, 2009-03-28 18:27

Engem midig zavart az elhúzódó sokhetes várakozás CM után. Persze, türelmetlen vagyok, mindet azonnal akarok... nem is!
Szerintem praktikus. Ma már úgysem a (becsült) felvonulási létszámra hajtunk, nem igaz?
:-)

www.6efutas.hu

urga képe
urga
8 v, 2009-03-29 09:38

persze, így a legkönnyebb megoldani. Csak engem az zavar, hogy a CM-en is képbe jön a vásárlás, még ha emlékpólóról van is szó (a cél nem szentesíti az eszközt). Csak egy nyugodt vasárnapot szeretnék...

newmodelakos képe
newmodelakos
9 v, 2009-03-29 11:46

én megértem és elfogadom ha akárkinek fentartásai vannak azzal h a CM pénzt kezel.

Az én szemszögemből nézve arról van szó, h ez már rég nem az első CM, amikor néhány tucat/száz bicajos meg futár poénból felvonult. Szerintem érdemes elismernia tényt h messze messze túlnőtt ezen a mozgalmunk, és egyre több embert tudunk első lépésben a vonulásnak megnyerni, és következő lépésként hétköznap is bicajon marasztalni.

ez a cél, és úgy gondolom h az évi két volnulás az egyik legbékésebb, legjobb módszer, amit alkalmazhatunk.
Ekkora tömeget úgy koordinálni, keresztül-kasul a városon h az teljesen probléáma és balesetmentes legyen nem kis kihívás és feladat.
és vannak anyagi vonzatai is. kell nyomtatni plakátokat, matricát, kordonszalagokat venni stb.

Így is mindenki ingyen dobja be magát. aki dolgozik benne az nem kér érte pénzt. viszont vannak megvásárolandó dolgok amik pénzbe kerülnek.

Eddig az volt h a CM jóbarátsági alalpon kért és kapott kölcsön pénzt minden vonulásra, amit utána a pólókból befolyó pénzből adott vissza.

ahhoz h tényleg függetlenek maradjunk ekkora méretünk ellenére, szerintem létfontosságú, h megoldjunk önfinanszírozási kérdéseket. ezeket eddig le lehetett söpörni az asztalról, most felvállaltuk.

Válaszul a kommentedre: sztem senki nem fog körbejárni, és erőszakoskodni h vegyél pólót/kitűzőt/cm feliratú bikinit a barátnődnek és nem az a cél h aki nem 'shoppingol' az érezze kellemtlenül magát...

aki szeretné és úgy érzi mindig lemaradt róla, azokat szeretnénk 'kiszolgálni'. ez az én szemléletem szerint vmi szinbiotikus megoldás, amikor mindenki jól jár.

Ettől, - ahogy az elején írtam - elfogadom az álláspontodat.

és mindannyian azon leszünk hogy egy mosolygós, vidám, nyugodt vasárnapi gurulásunk legyen. én már várom! NAON.

urga képe
urga
10 v, 2009-03-29 18:20

"én megértem és elfogadom ha akárkinek fentartásai vannak azzal h a CM pénzt kezel."

ezzel semmi gond nincs!

de egy esemény közben emlékpólót vásárolni az éppen zajló eseményről: ilyen időcsavarról eddig csak tudományos fantasztikus regényekben olvastam...

(elképzelem, ahogy ülök egy esküvőn, és a padszékek között odajön hozzám egy ember:
- szeretne emlékvideót erről a gyönyörű alkalomról? most nálam megveheti, csak 2 ezres.
- öööö... persze. De rajta van az is, ahogy itt éppen beszélgetünk, ugye?)

urga képe
urga
11 v, 2009-03-29 19:00

a fentin kívül még néhány szempont (bár bírálni mindig könnyebb valamit, mint szervezni...)

- nagyon kevés alkalom van ma már, amikor egy délutánt anélkül élvezhetünk, hogy a vásárlás (fogyasztás) szóba jönne. Egyszerűen csak lenni, élvezni a többi ember társaságát, a jó időt, az életet.

- a CM eddig ilyen volt.

- vásárlás tömegben = tülekedés, sorban állás, aggodalom, hogy elfogy amit akarsz ----> idegeskedés és feszültség (még ha múló is).

- ha nem vásárolsz, akkor azon gondolkodsz, hogy a többi miért tülekszik,... felmerül benned, hogy esetleg lemaradsz valamiről ---> megint csak idegeskedés és feszültség.

- ugyanez, ha szeretnél vásárolni, de otthon hagytad a pénztárcád, nincs nálad annyi, amennyi kellene, stb...

- ...

Persze mindezek múló pillanatok és gondolatok, de ahhoz éppen elegendőek, hogy egy kicsit elrontsák a kikapcsolódást.

Annyi, de annyi fesztivál van már, ami arról szól, hogy mit vegyünk: fagyit, perecet, toronyórát lánccal....

Persze, itt a következő alkalom szervezéséről van szó, ami nyilván fontos, kell rá fedezet, stb.

A pólónyomtatással és árusítással, mint bevételi forrással szerintem nincs is gond. Az időpont teszi furcsává.

*egy másik lehetőség: felhívás ezen a honlapon, hogy a következő CM-et támogatandó, aki szeretne, utaljon annyit, amennyi jólesik az MK számlájára. Ez esetben a póló ára teljes egészében a következő CM-re megy... (én pl ezt a lehetőséget választanám).

newmodelakos képe
newmodelakos
12 h, 2009-03-30 11:08

anélkül h meg akarnálak győzni néhány válasz:

-ne vmi gigastandot képzelj el, hanem kb. 5, max 10 embert.

-'emlékpólót miért most és miértnem később...'
megértem amit írsz; a helyzet a következő:

Eddig zsíros volt h minden évben túlszárnyaltuk az addigi számokat. ezeken a pólókon nem lesznek hányszázezer bringás feliratok. csak az h CM meg 2009 meg ilyesmi. ahogy mások írták, lehet h már nem kell hajtanunk annyira erre.
ÉS
alapvetően két változat van. azt csináljuk amit régen, tehát a vonulás után 1, néha több hónappal - amikor már sokan elfelejtik - kinyomunk 300 darabot, majd a vége alig fogy el és a pajta kirakatát díszíti. ebben az esetben megint csak annyi pénz fog összejönni, ami megint nem lesz elég a rendes finanszírozásra.
VAGY
másképp csináljuk mint eddig, és meglátjuk h mi sül ki belőle.

Emlékeztek rá mekkora viták voltak arról h az őszi CM-en meg merjük-e próbálni a 'káosz-vonulást'????
voltak akik komolyan aggódtak amiatt h ezt így balesetmentesen le lehet-e zavarni?

Mertünk belevágni.

és sztem nyertünk vele!

nagyot!

most hasonló a helyzet: v csináljuk úgy mint mindig, és akkor ugyanaz lesz mint mindig v megpróbáljuk másképp és meglátjuk h jobb v rosszabb-e az.

Én személy szerint nagyon hálás vagyok Küküéknek azért, mert ebben a témában is hajlandóak voltak teret adni vmi újszerű kezdeményezésnek.

Nem állítom h ez csak jó lehet, de amíg nem próbáljuk ki, addig hogyacsodába tudnánk, h jobb v rosszabb megoldásról beszélünk??

Én személy szerint arra törekszem h az új módszer jól süljön el. minden vágyam az, h ugyanolyan vidám embereket lássak magam körül, mint eddig a CMeken, és függetlenek tudjunk lenni.
sztem ez kiemelten fontos. Nekem ez az ötletem volt rá, örülök h hagyják, és utána le lehet ülni és mérleget vonni, h legközelebb így v nem így...

newmodelakos képe
newmodelakos
13 h, 2009-03-30 11:12

jajj, és:
aki nem hoz pénzt/nem akar tülekedni, azoknak lesz megint utónyomás, és a szokott helyeken való árulás.
azért próbáljuk meghirdetni pl. itt is, hogy aki szeretne az tudjon róla, és úgy készüljön.

Kuku képe
Kuku
14 h, 2009-03-30 08:48

A tavaszin a Levegő sátrában is árultak pólókat. :)

--------------------------------

Lépj be a SZAKszervezetbe! :)

urga képe
urga
15 k, 2009-03-31 21:38

emlékpóló a Levegő 30 éves évfordulójára (ami 10 év múlva esedékes...) egy pereces standon, ahol egymást taposták az emberek, hogy vásárolhassanak?

nem jó irányba haladnak, szólok is nekik! ;)

hf képe
hf
16 szo, 2009-03-28 18:36

Szép munka, Ákos!
Ez nagy siker lesz az tuti! Csak rendeljetek elég pólót! :)

hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!

brm képe
brm
17 szo, 2009-03-28 20:38

Természetesen szívesen segítek bármiben (árusítás, pr), csak dobj privit hogy mit csináljak!

adamekp képe
adamekp
18 v, 2009-03-29 00:14

Aki tudja miért, jelentkezzen bátran. :DDD

adamekp, a rabic. cyclechic, a blog.

Kuku képe
Kuku
19 v, 2009-03-29 00:47

A pólók ára nem elsősorban szerverre megy, hanem a matricák és plakátok még hátralévő 150 ezres költségére. Utána a következő CM-re is kellene valami tartalék, és ha marad, az megy a szerverre. Amire egyébként külön adománygyűjtés és az MK 1%-os segítsége lesz az alap.

--------------------------------

Lépj be a SZAKszervezetbe! :)

newmodelakos képe
newmodelakos
20 v, 2009-03-29 03:15

át is írtam a szöveget. így egyértelműbb...

zso-fi képe
zso-fi
21 v, 2009-03-29 04:28

hogy is néz ki a poló? amúgy vennék, ha tetszik:)...de csak csajosat:)
szóval kicsit ellenetmondásba keveredtem..:D

newmodelakos képe
newmodelakos
22 v, 2009-03-29 11:50

amint mutatható állapotban van, villantjuk:)
igyekvés van...

röviden válaszolva a kérdésre:
képzelj el egy tutijó nőcis pólót, rajta egy egyedi még sose alkalmazott (hogyismonnyákezt:ááá exklúzív!) CM mintával.
remélem sikerült beleszeretni:)))

hf képe
hf
23 h, 2009-03-30 11:49

Zsófi beleszeret Ákosba.
De romantikus :DDD

hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!

newmodelakos képe
newmodelakos
24 h, 2009-03-30 11:55

jóvan, látom tavaszodik mindenkinél is:)))

egyébként meg egy brian életés mondat jut eszembe, amit Anyuka mond korholólag Blájennek:
Ezek a fiatalok, mindig csak a szex meg a szipu...

mcysh képe
mcysh
25 h, 2009-03-30 12:03

Ja, mert nickből ki lehet ám találni a keresztnevet. :-)
===
bácsi a biciklin

zso-fi képe
zso-fi
26 h, 2009-03-30 13:20

:)))))
nana! polóról volt szó!;)

alterego képe
alterego
27 v, 2009-03-29 09:45

Hali, hogy fog kinezni? A BaM-os nem tul csini lett.

newmodelakos képe
newmodelakos
28 v, 2009-03-29 11:55

viszont a mienk az lesz.;o)

(bár titok de elmondom:Calvin Klein és az öreg Armani egymást taposták h társadalmi munkában résztvehessenek a válogatás és tervezés folyamatában.és ezen kívül az iparművészeti főiskola is bezárkózott egy teljes hétre h minél többet tehessen az ügyért..)
:DD

Cseya képe
Cseya
29 v, 2009-03-29 11:39

Számlát tudtok majd adni a helyszínen? A szemetet arrafelé is fújja a szél.

chmtx képe
chmtx
30 h, 2009-03-30 11:31

Amit ebben a cikkben írnak, az egy köpedelem.

Számlát amúgy szerintem meg lehet oldani, sőt meg is kell oldani. Van pár olyan bicikliközeli vállalkozás, akik be tudnak segíteni szerintem. Pl az enyém is. Viszont aki odamegy majd, és számláz a népnek, annak valószínű kell kérnie kitelepülési engedélyt, meg én nem tudom még mi kell ehhez, hogy ne csak a számlába ne köthessenek bele, hanem semmi másba sem.

Dávid
www.polopokol.hu

newmodelakos képe
newmodelakos
31 v, 2009-03-29 12:01

és kösz szépen mindenkinek aki már szavazott!
sok segítséget jelent ez nekünk.
Hívjatok meg minél több bicajos ismerőst is a szavazásra.

THX!
a kos

Krisztab. képe
Krisztab.
32 v, 2009-03-29 12:04

a CM-en való árusításról sztem:

-ha nem tudsz számlát adni, para
-már a rendezői pólók osztásánál is necces, hogy letaposnak a népek, izgalmas lenne 100x annyi embernek osztani

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

newmodelakos képe
newmodelakos
33 v, 2009-03-29 12:30

jó h ezeket felhoztátok. átrágjuk, találni fogunk megoldást.
sztem ha lesz 5(-10) ember, az simán intézi a cuccot.
majd a pultosok max. pólót emelnek bicaj helyett ha akkora lesz a tömeg:DDDD

errorka képe
errorka
34 v, 2009-03-29 15:02

Szavaztam en is. Ahogy a hires mondas tartja, No woman, no CM shirt. De csak ezert nem :)

Az eladasrol otlet... Ha a szamla kerdes megoldodik, akkor lehetne olyat, hogy CM lezajlik, szepen bringaemelesben is reszt vesz mindenki, es csak azutan kezdodik el az arusitas, extra emberek bevonasaval. Ezt ha esetleg kitalaljatok igy mukodokepesre, szivesen besegitek en is arulni. Szervezonek csak azert nem, mert mindig nagy orommel tekerek vegig a meneten :P

Ami meg necces, hogy ez (marmint a nagymerteku penzmozgas) esetleg odavonz olyan alakokat, akiket nem kene, hogy egy ilyen rendezveny megmozgasson. Sajnos ezzel az oldalaval is szamolni kell.

- errorka

tatjana képe
tatjana
35 v, 2009-03-29 22:00

Hát én tuti vennék de már cm előtt. hogy abba mehessek. ráadásul ha bringaemelés után lehet csak kapni, akkor én pl nem is jutnék pólóhoz mert oda nem tudok menni, lévén 2gyerekkel leszek és nem tudom meddig bírják.

Cseya képe
Cseya
36 v, 2009-03-29 22:50

A gyerkőcöknek sem kell sokáig emelni a bringát, ez nem verseny.

chmtx képe
chmtx
37 h, 2009-03-30 11:20

Szerintem az előre rendelt póló mindenképpen jó lenne, mert egy csomó embernek ez tetszene a legjobban, ez szinte tuti, hogy ott feszíthetne már a menetben az új pólójában.

A "vakon legyártott mennyiség" problémát szerintem egyébként a transzferes eljárással lehet feloldani. Ha nem előre szitázott pólókat vinnétek ki, hanem üres pólókat, transzfereket, és hőprést, akkor ott helyben lehetne elkészíteni a pólókat. Így nem fordulna elő az, hogy az egyik méretből sok megmarad, míg a másik gyorsan elfogy. Üres pólóból ugyanis annyit visz ki az ember, amennyit nem szégyell. A nagyker általában visszaveszi azt ami nem ment el, és nem lett megnyomva sem.

Az egész annyi logisztikát igényel, hogy kell legyen 230 volt, illetve egy asztal egy hőpréssel, plusz 3 ember, akik közül az egyik tud pólót vasalni, a másik hajtogatni, a harmadik meg a pénzt az övtáskájába gyűrni.

Dávid
www.polopokol.hu

matyi1 képe
matyi1
38 h, 2009-03-30 20:36

Mondjuk szerintem lassú ez az eljárás és ha több százan akarnak venni pólót. Nem tudom mennyi idő egy pólót nyomni, 230volt-ra meg lehet szerezni generátort.
_________________________________________________
Zöld bukó, Dema deor bicikli, néha maszk

newmodelakos képe
newmodelakos
39 h, 2009-03-30 20:56

vagy beültetni 20 bicajost, akik fejlesztik az áramt:)))

chmtx képe
chmtx
40 h, 2009-03-30 21:44

Mondjuk ez lenne a legnagyobb! Ha akarsz pólót, akkor tekerd te is a generátort egy percig... Zöld kampány, fenntarthatóság, stb.

A baj csak annyi lehet, hogy egy ilyen vasalónak a teljestménye 1000-2000 Watt körül van...

Amúgy mi a Szigeten is így nyomjuk a pólókat, és az emberek meg szokták érteni, hogy várni kell rá egy percet. Egyébként kb 30 másodperc egy póló elkészítése, és ha két vasalót sikerül szerezni, akkor szerintem annyira optimalizálható a "gyártás", hogy az emberek észre sem vennék.

Vagy azt is lehet, hogy előre leszitázni egy olyan tételt, ami 100%, hogy elmegy, ugyanakkoe készülni vasalóval meg transzferrel arra az esetre, ha nagyobb lenne az érdeklődés a tervezettnél.

Dávid
www.polopokol.hu

newmodelakos képe
newmodelakos
41 k, 2009-03-31 14:00

szeretnék mindenkinek köszönet mondani a szavazásért.
Amennyiben tudtok olyat, aki még nem tud róla, de fog jönni, annak szeretném ha továbbküldenétek a linket.

Külön lábcsók a kiemelésért Adminéknak.

Nagy segítség, jókor jön.
:)
a kos

Blao86 képe
Blao86
42 k, 2009-03-31 19:21

Én is örülnék, ha már CM előtt/közben/után lenne pólóm.
Nekem ez presztízs kérdés, büszkébben sétálok végig az utcán CM pólóban. (státuszszimbólum) :)

A mennyiségekhez nem tudok érdemben hozzászólni. Legyen annyi, amennyi biztosan elmegy, de ha tényleg reális ez a helybeni pólónyomás, akkor az lenne a legjobb.

Barátnőnek való csajos póló lesz pink-ben?

Üdv:
Blao

alterego képe
alterego
43 k, 2009-04-07 15:54

pink? Megkérdezted Őt is? :~D
Amúgy jól megnőtt a hajad.
Ákos, Mi lett a vége, a cm-en lehet majd megvenni? Ott hol?

newmodelakos képe
newmodelakos
44 sze, 2009-04-08 13:06

még semmi biztosat nem tudok.
folyik a háttérmunka a pólódizájnon és az emlékpóló-adakozáspóló 'árulás' feltételeinek a biztosításáról.

ha meg tudjuk oldani a CM-en, akkor egy autóból fogjuk sztem...-stílusosan:))))

én szeretném a tabánt és a befutót is.
amint lesz hír nyomom ide is meg írok új blogbejegyzést mert ez már naon elsülyedt.

alterego képe
alterego
45 sze, 2009-04-08 14:05

Az árpád hídnál nyáron a csöves kukoricát egy wartburgból árulták, de én olyan finomat egyik zöldségesnél se vettem, mint az volt! :~)

errorka képe
errorka
46 cs, 2009-04-09 19:16

Biztos a CM polo is finom lesz :)

*Kifele meg totalkaros...

- errorka

Krisztab. képe
Krisztab.
47 sze, 2009-04-08 16:22

akkor egy autóból fogjuk sztem...-stílusosan

ugye ez olyan szinten vicc, mint ahogy a sok smiley jelzi?

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

newmodelakos képe
newmodelakos
48 szo, 2009-04-18 02:45

nem.
egy xl-es workhorse bagabooban hazahoztam 50-et.
féltem h kidurrannak a gumik, és h hátast dobok az úton.

Te hogy is vinnél ki 500-at??????
a pajtába egy furgonnal hozták...

Krisztab. képe
Krisztab.
49 szo, 2009-04-18 12:35

Úgyis tudom, hogy riksából fogtok osztani, beee :P

Én tegnap egy vízforralót vittem haza dobozban, azt is elég nagy teljesítménynek éreztem :)

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

KoBold72 képe
KoBold72
50 szo, 2009-04-18 20:41

Apró lépésekkel növeld a terhet.

Én már vittem 2kg CO2 töltetű tűzottókészüléket is.

Egyszer meg az IKEA előtt néztem egy futársrácot, ahogy épp egy lapra szerelt ebédlőasztalt ügyeskedett fel a bringájára. Igaz, aztán kiderült, hogy "csak" tolni fogja... :-)

www.6efutas.hu

newmodelakos képe
newmodelakos
51 cs, 2009-04-02 09:41

egyelőre még mindig nem tudok részleteket kiszivárogtatni a pólókról, rajtam kívülálló okokból.

egyelőre standby üzemmódban, ülőrajtban várjuk h indulhassunk.

amint lesz bármi infó(milyen, mekkora, milyen színű etc.), szólok rögtön...

köszi a türelmet.

Ákos

tatjana képe
tatjana
52 szo, 2009-04-04 11:14

rajtad kivülállók kapcsolják be az on gombot. :)))
Nagyon vágyom már a pólómra:)

Tomacher képe
Tomacher
53 h, 2009-04-13 21:55

Nem fogtok kifutni az időből?

------------
Life is Random

zso-fi képe
zso-fi
54 h, 2009-04-13 23:45

na igen, tavasz van...szerelmesek akarunk lenni mind:D

newmodelakos képe
newmodelakos
55 szo, 2009-04-18 02:43

nem mert elkészültek...

http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090418/megerkeztek-az-emlekpolok

;o)

alterego képe
alterego
56 szo, 2009-04-18 10:34

Nagy vagy Akos! :)))

brm képe
brm
57 v, 2009-04-19 21:51

NAGYON NAGYOK VAGYTOK!!!