Ha szerinted is változtatni kell azon a helyzeten, hogy a budapesti hidakon gyakorlatilag lehetetlen szabályosan és biztonságosan átkelni bicajjal, gyere el hétfőn az Erzsébet hídra, mutassuk meg együtt, hogy mi is a gond!
Nem kiabálni, balhézni megyünk, hanem megmutatni a nyilvánosságnak, illetékeseknek a valódi helyzetet.
Ha jössz, figyelj arra, hogy a esemény biciklizős részében IS szabályosan közlekedj!!!
Mikor, hol: hétfőn, június 15-én, délután 15,15-kor találkozunk az Erzsébet híd északi járdáján, a híd közepén.
Az eseményről itt olvashatsz bővebben:













Azt hiszem megyek. Sőt
Azt hiszem megyek. Sőt biztos.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
NightRider on a Merida with a Bagaboo @ papics.eu
+1
+1
de ugye nem munkaidoben lesz
de ugye nem munkaidoben lesz megtartva...
megyek - jovok
sajnos igen, szomoru
sajnos igen, szomoru vagyok
megyek - jovok
Ez mindig probléma, ha nem
Ez mindig probléma, ha nem ebben az időben van, akkor nem kerül be a híradókba, szóval muszáj!
hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!
Ez nem teljesen igaz.
Ez nem teljesen igaz. Eredetileg fél ötre terveztük, és az már elkéredzkedős idő engedékenyebb munkahelyeken, de azért még hiradóbarát. Egyéb technikai okokból lett fél négy.
===
bácsi a biciklin
A híradóban is hiába van
A híradóban is hiába van benne, ha csak az látszik, hogy elment 15 szünidős középiskolás...
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
+1
+1
akkor én leszek a suhanc
akkor én leszek a suhanc kinézetű vén... :DD
Boci
----------
MK-Belváros
...akrat icob, icoB
3:-O
Dráva utca lezáráson
Dráva utca lezáráson elég szép tömeget képeztünk. Ugyanilyen időben.
hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!
nem voltam ott, csak a
nem voltam ott, csak a videófelvételen láttam, és azt pár csellengő bringást egyáltalán nem nevezném tömegnek.
úgy döntöttem, hogy ma
úgy döntöttem, hogy ma csak plusszegyelek, szóval +1
------------
Life is Random
Akkor én leszek a 36 éves
Akkor én leszek a 36 éves matuzsálem aki felpörgeti a korstatisztikát :-))
---
www.myspace.com/criticalmassbudapest
---
xxx
Run Forrest, run!
34-gyel második?
34-gyel második?
42 eddig vezetek, ha Jánost
42 eddig vezetek, ha Jánost nem számítjuk, márpedig de.
így csak 2. :)
1972.10.09. _______///Hemü\\
1972.10.09.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
ez komoly?? mert akkor pont
ez komoly?? mert akkor pont 6 évvel vagyok fiatalabb nálad :)
igaz azt nem űbereli, hogy gimiben megismerkedtem 2 (!!) "ikremmel" is (78.10.09 és én vagyok a legidősebb). egyikük osztálytársam volt, a másik szobatársam... :D
Boci
----------
MK-Belváros
...akrat icob, icoB
3:-O
Bizony!
Bizony! :-)
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Öcsisajt! :-) === 720209 a
Öcsisajt! :-)
===
720209 a biciklin
No, akkor hol van a 15
No, akkor hol van a 15 szünidős középiskolás? Komoly embörök méltatják az eseményt :-)))
Reszkess híradó!!!
---
www.myspace.com/criticalmassbudapest
---
xxx
Run Forrest, run!
Ha jól láttam, sajnos csak
Ha jól láttam, sajnos csak a másnapi regionális híradóba került bele. Nekem úgy tűnik, hogy érdemesebb lenne munkaidő utánra tenni az ehhez hasonló rendezvényeket, a netes források úgy is be tudnának számolni róla.
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
régóta nem nézek tévét,
régóta nem nézek tévét, de emlékszem rá, hogy láttam már éjszakai felvételt is a híradókban.
Előző este is sötét
Előző este is sötét volt.
A vicc az, hogy a múltkor
A vicc az, hogy a múltkor szabályosan keltem át az Erzsébeten (általában más hidakon járok, és igyekszem szabályosan közlekedni), ezzel gyakorlatilag blokkoltam a forgalmat. Hiába mentem a forgalmi sávban úgy, hogy nem lógtam át a buszsávba, a busz nem ment el mellettem. Egy métert kellett behúzódnom a forgalmi sávban balra, hogy nekiinduljon. Ahogy elnéztem, tényleg rálógott a sávelválasztóra, ahogy elhaladt mellettem. A jobb oldalának helyzetét nem láttam. (Rendes Ikarus 280-as csuklós busz volt.) Klasszikus mindenki veszít megoldás.
na ezt fogjuk bemutatni a
na ezt fogjuk bemutatni a sajtónak, ahányan jöttök, annyira lesz hosszú a libasor.
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
és mi lenne a megoldás?
és mi lenne a megoldás?
mármint az egy dolog, h
mármint az egy dolog, h mindenki látja, h nekünk milyen rossz, meg, h az Erzsébet-hídon mondjuk busz+bringa sáv lesz, ami nagyon jó lenne, de pl. a Lánchídon nem látom, h mi lenne a megoldás, mert ott tényleg olyan szűk az egész, h tényleg akadályoznánk a forgalmat
lehet, h ciki, de a lánchídon én a járdán megyek, hangos bocsánat/köszönömökkel
a lánchíd olyan lehetne
a lánchíd olyan lehetne mint a károlyhíd prágában: autómentes. addig is meg 30as tábla, és bringások felengedése.
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
Írok is egy
Írok is egy sajtóközleményt Hagyó Miklósnak, hogy Sinyával a két bringázni tilos táblát kérjük tőle autómentes napra ajándékba.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Mekkora
Mekkora ötlet!
:-)
------------
Life is Random
Volt próba
Volt próba Unióhídra
:D
______________________
passzivált aktivista
károlyhídon biciklik?
károlyhídon biciklik? ;)
------------------------------
http://varoskepp.blog.hu
http://hetibeton.blog.hu
+1 az abszolút legjobb
+1
az abszolút legjobb megoldás
---
www.myspace.com/criticalmassbudapest
---
xxx
Run Forrest, run!
Az Erzsébet-hídon
Az Erzsébet-hídon szerintem is a busz-kerékpársáv a megoldás; buszsáv kiszélesítése 50 sm-rel, további sávok szűkítése. A Lánchíd esetében a sebességkorlátozás a kulcs.
===
bácsi a biciklin
Erzsébet-híd felosztása:
Erzsébet-híd felosztása: villamos-autósáv-kerékpársáv Az hiszem így érhetjük el a legnagyobb áteresztőképességet. :))
(sm az milyen mértékegység??)
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Elszóltam magam,
Elszóltam magam, szadomazométer! :-)
===
cukrosbácsi a biciklin
Akkor már értem miért
Akkor már értem miért ilyenek a magyar kerékpárutak. A kerékpárút építők szadisták a használók meg mazochisták. :D
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
A 30 km/h szinte semmilyen
A 30 km/h szinte semmilyen időveszteséget sem okozna. Felfelé lassabban menne (15-25), lefelé már a bringa is kigurulja a 30-at. Sőt, sokszor az autók tartják fel a bringát, és ez most 2 évig egész nap így lesz a Láncon.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
A Margit és a Petőfi
A Margit és a Petőfi között az összes hídra 30-as táblát tennék.
A Láncon a legutóbb vicces volt,mikor a türelmetlen autós nagy nehezen leelőzött már fékezhetett is hirtelen. A kis buta nem gondolta,hogy azért lassítok,mert már előttem is sor áll.
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Olyan kövér vagy, hogy
Olyan kövér vagy, hogy takarod a kilátást az autósok előtt? :)
En inkabb arra tippelek,
En inkabb arra tippelek, hogy eleg nagy szazalekban vakfaszok, es egyebkent is sokan ugy velik, hogy a bringast meg kell elozni, ha torik, ha borul :/
- errorka
Engem a Lánchídon csak a
Engem a Lánchídon csak a szembe jövő bringás/motoros szokott feltartani.
Najó, a busz/busz párosítás is, de csak ritkán.
Régebben mintha lett volna
Régebben mintha lett volna szó arról, hogy 30 km/h-s sebességkorlátozással egyszerűen meg lehetne oldani ezt a problémát.
Látom, mire befejeztem a telefonálást, mindenki más is megválaszolta. :)
Nem akadályozhatod a
Nem akadályozhatod a forgalmat, hiszen a része vagy. Vagy az autós közlekedésre gondoltál? :)) Nem hiszem, hogy komolyan lassítanánk az autósokat, de ha igen, akkor is egy Lánchíd távon veszít mondjuk 15-20 mp-et...max. 1 percet. Az olyan sok?
alisca
--------------------------
'Let the force be with you!'
A leszoritasok es az ebbol
A leszoritasok es az ebbol eredo feszkok eleg nagy szazaleka abbol adodik, hogy keptelenek 5-10-30 masodpercet varni a tiszta elozesi lehetosegre, vagy pedig hogy mogotted soroljanak be az allo sorba :/
Ezek utan gondold at a kerdest ujra :P
- errorka
csak nehogy az legyen, hogy
csak nehogy az legyen, hogy kitiltják a kerékpárosokat az egész hídról. Még a járdáról is, a biztosnág kedvéért. :(
Sőt a "saját biztonságu(n)k védelmében".
A járdán most is tilos
A járdán most is tilos bringázni.
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
És ehhez képest mindkét
És ehhez képest mindkét irányból rá van vezetve a bringaút.
===
bácsi a biciklin
mindig fennakadsz az ilyen
mindig fennakadsz az ilyen aprosagokon.
hat istenem, aki tervezte, nem tudta, nem ismerte, nem ertett hozza. na es? most ettol o meg lehet egy aldott jo ember. kedvelik a baratai, van hobbija, szeret keresztrejtvenyt fejteni, es talan meg jol is foz.
szoval az hogy most egy logikai hurkot keszitett oda, hasznalhatatlan "beruhazast", veszelyes szituaciot teremtve... jajj, legyel mar nagylelkubb, hat nem tehet o rola....
jól van na,
jól van na, megbocsátok
===
bácsi a biciklin
Melyikre? -------------------
Melyikre?
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
A Lánchídra. === bácsi a
A Lánchídra.
===
bácsi a biciklin
Lánchíd: kétoldali
Lánchíd: kétoldali kerékpársáv, középen váltakozó irányú autóforgalom lámpával (budai körforgalomnál is igényelne némi átalakítást, de van rá hely), Erzsébet-híd: nagyon szélesek az autósávok, ezért mennek ott 70-80-nal, még kamionra lettek tervezve. Le lehet szűkíteni őket, 40-es tábla, bőven elférne a szélén a busz+bringa egy sávban.
király! ott leszek, viszek
király! ott leszek, viszek 2-3 embert
facebook event a hathatós
facebook event a hathatós terjesztéshez íme:
http://www.facebook.com/event.php?eid=192239905643#/event.php?eid=192239...
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
Az erzsébet hídon
Az erzsébet hídon komolyabb forgalomkorlátozás nélkül csak a járdán lehetne vezetni a kerékpárutat, szvsz el is férne és a hídfőknél sem lenne sok átépítésre szükség.
Ha az úttesten lenne vezetve, vagy a buszsávot blokkolnánk, vagy egy forgalmi sáv szűnne meg, egyik sem lenne jó.
Ez több szempontból is
Ez több szempontból is rossz lenne.
1) Az Erzsébet híd járdáinak 4 végződéséből (2 hídfő × 2 járda) háromra csak lépcsőn lehet feljutni, ennek megoldása különösen nehéz lenne. Lépcsőn cipelni pedig nem akarjuk a biciklit.
2) ha átérsz a járdára vitt bringaúton, akkor mit csinálsz? Hogyan mész tovább különböző irányokba? Még egyenesen se tudnál továbbhajtani Pesten a Kossuth L utcára, hiszen ahhoz a híd lekanyarodósávján kéne átvergődni az ott nagy sebességgel érkező autók és buszok között.
3) Mi az, hogy "forgalomkorlátozás"??? Én is a forgalom vagyok.
Pontosan ezek a kérdések
Pontosan ezek a kérdések fogalmazódtak meg bennem is, csak lusta voltam leírni. Szóval +1.
Flicka
cph-ban csomo hidnal olyat
cph-ban csomo hidnal olyat csinaltak hogy a lepcsore parkoltak egy ilyen apro fem rampat, amin le-fel tudtad tologatni a bicajt. nem veszes, csak nagyon praktikus.
köszi, nem kérek belőle.
köszi, nem kérek belőle. én biciklizni, nem tolni szeretném.
ha van egy hid, amirol van
ha van egy hid, amirol van egy levezeto ut, es mondjuk alatta fut keresztbe egy masik ut, amihez egy lekanyorodo savot epiteni mocsok draga dolog, ahelyett, hogy azt a 4-6 meternyi lepcsosort felszerlnek egy kajak egyszeru rampaval, az talan szerinted sem praktikus megoldas.
ne legyel fundamentalista :)
(ha hozzaferek a fotoimhoz, akkro majd belinkelem neked milyen ez a cucc, de sztem el tudod kepzelni. leginkabb a derekszogu iranyvonalak talalkozasanal praktikus)
Nem értem ezt a rámpás
Nem értem ezt a rámpás dolgot. Itt a híd:
A C
Buda |-------------| Pest
B D
Ha a hídjárda–bringaút csatlakozást nézzük, akkor ez a 'B' ponton megoldott, egy kis kerülővel a parkolón keresztül letérhetünk a híd alatti alagútba, onnan pedig a parkon átvezető kövezett úton csatlakozhatunk a Vérmező és a Rakpart bringaútjához. Ide tehát nem kell rámpa, a járdázóknak csupán tájékoztató tábla kéne, hogy merre kezdődik a bringaút.
Az 'A' ponton egy jó magas lépcsőn kéne letolni vagy vinni a biciklit. Ebből nem kérek, legalábbis addig nem, míg egy járdára kijelölt bringautat kötelező használni. (és persze felmerül még az is, hogy a 25kilós túrabringát csomaggal együtt a 45 fokos rámpán a német nyugdíjas turista hogyan is fogja föltolni?)
A 'C' és a 'D' pontokon pedig nem értem, minek kéne bármiféle rámpa, ugyanis Pesten nincs bringaút a hídfő közelében. Pestre érve én a Kossuth Lajosra, esetleg a Vácin jobbra vagy a Rakpartra szeretnék lehajtani illetve ezen irányokból érkezem, ehhez pedig nem kell rámpa, inkább biciklis piktogrammok az úttestre.
amihez egy lekanyorodo savot epiteni mocsok draga dolog
Miért kéne építeni? Többsávos lekanyarodó utak vannak az Örzse mindkét oldalán, ezeken a bicikliseknek is ki lehet jelölni a helyét. Adott egy baziszéles híd, baziszéles lehajtókkal, innentől kezdve a biciklikérdés csupán festék, forgalmi sávok (újra)felosztása és sebességkorlátozás kérdése.
+1
+1
nem konkret esetben hanem
nem konkret esetben hanem altalaban hidakra ertettem ezt a dolgot.
a fenti abran pl ha van egy hid ami a viszintes vonalakkal van jelolve, akkor ABCD iranyokba a legrovidebb ha a hidra merolegesen, 90 fokban a lepcsokre rakunk egy-egy rampat. nagy meretu hidaknal ez nem palya, kisebbeknel (amibol koppenhagaban tengernyi van) viszont ez a legokesabb megoldas. (atmesz a hidon, leszallsz a jardara, letolod, felzulsz, tovabbmesz. nincs 2 perc. beruhazas koltsege: 5000 forint.)
szerintem nem ugyanarrol beszelunk itt ketten, tehat egyezzunk ki dontetlenben, hiszen minden jo ami ertunk/nekunk epul es hasznalhato.
„nem konkret esetben hanem
„nem konkret esetben hanem altalaban hidakra ertettem ezt a dolgot”
Se konkrétan se általában nem tudok Bp-en olyan hidat, amire ilyesmi kéne.
„a legrovidebb ha a hidra merolegesen, 90 fokban a lepcsokre rakunk egy-egy rampat”
A bicikli az személyautóhoz hasonlóan nem szereti a 90 fokos kanyarokat, ezért találták ki a hídról a kunkorodó lehajtósávokat. Így ugyan hosszabb utat kell megtenni, de nem kell leszállni, fékezni és hirtelen irányt változtatni, és meredeken le vagy fel menni.
„atmesz a hidon, leszallsz a jardara, letolod, felzulsz, tovabbmesz”
A hídon megállni, leszállni, a bringát járdára felszerencsétlenkedni különösen veszélyes művelet forgalomban.
„beruhazas koltsege: 5000 forint”
Na, ez nem így megy. Mire megtervezik és engedélyezik, addig eltelik 5 év, a rámpából "kerékpáros infrastruktúra", az 5000 forintból pedig 50 milás beruházás lesz+kitiltás az úttestről. Nem a rámpa ellen vagyok, a rámpa jó dolog, ha babakocsis projektként kezdeményezed, de a biciklit ne keverjük bele, nem kérek belőle.
latom csakazert sem akarod
latom csakazert sem akarod erteni, engem meg annyira nem erdekel, hogy te most erted-e, avagy sem.
En bevezetnem a 2 savos
En bevezetnem a 2 savos szabalyt: ahol legalabb 2 sav biztositja a parhuzamos haladast, abbol az egyik ugy ahogy van, eredeti szelessegeben jeloltessek ki bringasavnak. Egy maradjon meg a gepkocsiknak, a maradekot pedig (ha van) szantsak be, vessek be fuvel, tegyenek bele viragokat, meg fakat. En igy kepzelnek el egy modern, elheto fovarost. Ezzel parhuzamosan persze legyen minosegi tomegkozlekedes es kolbaszbol a kerites :)
Az ingyen sört és az
Az ingyen sört és az örök életet kifelejtetted.
Lehet, hogy kissé (nagyon?)
Lehet, hogy kissé (nagyon?) futurisztikus az elképzelésem, de én azt látom megvalósíthatónak, hogy a 4-es metró elkészülte után a megszűnő 7-es busz sávját adják át a bicikliseknek.
Tudom, naiv vagyok :)
Flicka
A buszsáv remélhetően nem
A buszsáv remélhetően nem szűnik meg, mivel a buszokra továbbra is szükség lesz (a 7-es buszcsaládot a 2-es metró sem váltotta ki).
Tudtommal a 7-es buszcsalád
Tudtommal a 7-es buszcsalád kiváltása végett épül a metró. Legalábbis erre hivatkozott a bkv a régi Ikarusok állapota kapcsán: azért nem vesznek újat, mert 2009-ben (LOL) úgyis kidobják, ha lesz metró.
Flicka
Lószart! A 7-es buszcsalád
Lószart! A 7-es buszcsalád Újpalotáig közlekedik, valamint a Rákóczin közlekedik még jópár más járat pl. 5, 8-as busz stb.
A buszoknak a jelenlegi tervek szerint kb 20%-át válthatja ki.
Buszt azért nem vesznek, mert a stabag és a siemens nem gyárt buszokat.
A Keletitől Újpalotáig
A Keletitől Újpalotáig tiszta sor, hogy megmarad, de azt kizárt dolognak tartom, hogy az Etele és a Keleti között gyakorlatilag párhuzamosan közlekedjen a metró és a busz.
Másrészt nem a tíz percenként közlekedő 5-ös és 8-as busz miatt nem biciklizem az Erzsébet-hídon.
Flicka
Teljesen más a két vonal
Teljesen más a két vonal funkciója, de még az útvonal is. A Blahán, Astorián, Ferenciek terén, Kosztolányin nem megy a metró, de a Bartók Bélán is 2 helyen áll meg. Mérd le hogy mennyi idő egy metróba a le és feljövés. Egy utazásnál akár 8-10 perc. Ez egy belvárosi eszköznél rengeteg. Még gyorsabb sem lesz mint a hetes dugó nélkül, de a ritka megállóköz miatti rágyaloglással már enyhe dugóban is jobb a 7-es.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Tökéletesen igazad van.
Tökéletesen igazad van. Szerintem pont ezért fogják redukálni némileg a buszokat meg szerintem a 49-es villamost is. Különben a kutya nem használná a metrót; mert miért mennél le meg jönnél fel az alagútból, mikor csak az idődet vesztegeted?
Flicka
Na de akkor a metró kiért
Na de akkor a metró kiért van? :)
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
OFF de akkora feelingje van
OFF
de akkora feelingje van a mockba tér Europa leghosszabb mozgólépcsőjén lefelé utazás közben azt írni smsben a Deák téren várakozó húgomnak, hogy 8 perc múlva érkezek, mint rá 7,5 perc múlva odaérni.
egyébként tudtátok h. csúcsidőben (reggel) 2 (kettő!) percenként jár a 3as metró ? bámulatos !
Nem ültem metrón, több
Nem ültem metrón, több mint egy éve. Nem lehet rajta biciklit szállítani :D
Flicka
de miért is akarnád, ha a
de miért is akarnád, ha a felszínen gyorsabb vagy? :P
------------
Life is Random
Pedig ennek aztán lenne
Pedig ennek aztán lenne értelme, kérdés az, hogyan juttatjuk le a bringát a mélybe bányaliftek híján?
Mert a kocsikban amúgy lehetne biciklit szállitani, csak épp tilos :-)
én láttam Prágában a
én láttam Prágában a mozgólépcsőn bringát toló embert. aztán azt is, ahogy betolta a metrókocsiba.
azért is jó példa, mert ott is olyan szovjet metró van mint itt. senki nem szólt rá, senkit nem zavart. ott ez normális.
láttam olyat is, azt már itt, hogy fickó egy 20" gyerekbringával felszállt a 49-esre és addig nem indultunk el amíg le nem szállt.
de ez már nagyon off.
doubledeckereket akarok
doubledeckereket akarok latni budapesten!
rem praktikus kis joszagok, es feldobjak az utcakepet.
(nezegetve testkozelbol az ilyen ICE vonatokat /http://photos.igougo.com/images/p76540-Leipzig_Germany-Our_ICE_Train.jpg/ azon morfondiroztam, hogy persze, hogy versenykepes nemeto-ban a vonatozas az autozassal szemben, hiszen a vonatok neznek ki olyan dogosen mint egy porsche carrera. a doubledecker is kb nalam ez a kategoria: dogosen nez ki, nem ciki hasznalni. /http://www.busworld.org/_cms/news/pics/foto_sys_Afbeeldingen_Afbeelding_257.jpg/ )
kezdetben (1970) vala ez a
kezdetben (1970) vala ez a terv, mondván lesz metró, kidobható a felszíni tömegközlekedés és autósoknak lészen paradicsom. Aztán ezt a szemléletet az élet nagyon túlhaladta. Mondjuk idehaza még kicsit. De a VEKE kicsit megregulázta az öreg motorosokat. A 4-es metró (ha lesz, mert szerintem úgy 2025-ben lesz) nem vált ki felszíni tömegközlekedést. Amúgy meg az Erzébet hídon szélesebb buszsáv+kerékpársáv kombo és kevesebb forgalmi sáv kell. ezt minálunk úgyan hívják: "mesterséges dugó", new yorkban úgyan, hogy "zöld lámpát a belvárosnak", londonban úgyan, hogy "kerékpározható buszsáv", párizsban meg úgyan, hogy "párizs tiszta levegőt szippant".
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
Ennek ellenére igen sokat
Ennek ellenére igen sokat úgy gondolkodnak, hogy most le kell állni a tömegközlekedés fejelsztésével, meg kell építeni a Munkás körutat, a Hungária körútból gyorsforgalmi utat kell csinálni, kell egy Külső Keleti körút és az M0-től kb 10 kilométerre egy M100-as autópálya.
persze, mi meg folyton csak
persze, mi meg folyton csak kerekparban tudunk gondolkodni, mindig csak kerekparsav, meg tarolo, meg szallitas a vonaton, neha-neha a kozossegi kozlekedes fejleszteserol is esik szo.
ehhez ragaszkodunk gorcsosen.
pedig hat vannak tovabbi alternativak is, mint pl roller-savok, vagy flybar, rugolab savok.... a hatiraketak varosi kozlekedesben betoltott szereperol nem is beszelve.
oke, a vizitaxik, vagy vizibuszok olykor elokerulnek a durvitos fantazmagoriakban. de hat az mar megiscsak nonszensz hogy egy varos a rajta keresztulmeno folyot esetleg a leterhelt kozlekekedeseben esetleg igenybevegye.
:D _____________________ pass
:D
_____________________
passzivált aktivista
Korainak hangzik, de
Korainak hangzik, de igyekszek odaérni. Talán sikerül.
Sajnos pont délután
Sajnos pont délután dolgozok, azért remélem sokan mennek és lesz valami foganatja is a dolognak. Ha nem akkor még több ilyet.:)
Fekete-szürke Mongoose Rockadile
Plusz egy itt is. Ha
Plusz egy itt is. Ha kolléganő elég bátor plusz kettő :)
+1jövök én
+1jövök én is!
---------------------------
narancsszürke mystral atryx, 1 piros+1 lila CM matricával :)
áhh, nem biciklizni kell,
áhh, nem biciklizni kell, hanem táncolni
http://www.youtube.com/watch?v=03F9-2u64AM
1:20-nál kezdődik a forradalom, aztán 2:26-nál még egy kis csemege (külön vaandor kedvéért)
2:26 -> Na ugye, milyen jól
2:26 -> Na ugye, milyen jól néz ki? :-)
Amúgy nagyon jó kis filmecske!
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
where the hell is matt
where the hell is matt kicsiben.
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
Mögyünk!! -----------------
Mögyünk!!
-------------------------------------------
"Vezethetem én főnök? Bunkó vagy Bákszi"
Ó, mennyire büszke vagyok,
Ó, mennyire büszke vagyok, a képen látható bringázni tilos táblát én dekoráltam ki, és most felkerült a zinternetre!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A. Pali.
Biciklista
Ott leszek remélhetőleg.
Ott leszek remélhetőleg. :)
'One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them'
Hétfőn 32 fok, napos idő
Hétfőn 32 fok, napos idő várható! :-)
ez a plakát nagyon jóó.
ez a plakát nagyon jóó. ki csinálta? amúgy +1 hope so.
szabadsághídon miért nem lett az egyik járdából mondjuk bringasáv gyalogosok nélkül? vagy valami hasonló? mert oké, hogy most még nem járnak autók, mert nincs hova menni pesten, de nem hiszem hogy majd ha lehet, akkor is ennyire tolerálni fogják azt a néhány bátor kétkerekűst, akik nem a járdán mennek. (persze, ha tényleg a 4es metrótól függ, akkor mindig ilyen szabadon fogok áttekerni)
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
szabadsághídon egyszerű a
szabadsághídon egyszerű a dolog, mert eltávolították a villamos sínek mellől a demszky buborékokat. (Mondjuk én azt nem foom fel, hogy miért ne lehetett volna a hídon egyetlen fonódó sínpárt alkalmazni hozzá való vili közlek lámpával. Úgy például széles, kerékpározható sávok is előállhattak volna. Most keskeny a forgalmi sáv de az autós kolléga ki tud térni a villamosvágány irányában. Ha felfestés abszolút nem lenne, akkor már majdnem hans modelman-féle híd lehetne. Mondjuk néhány piktogram (kerékpáros pict az aszfaltsáv szélén) jólesne. Főleg hogy a kiskörtén esetleg meg lesz bringasáv.
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
a kiskörtén akkor most
a kiskörtén akkor most lesz bringasáv vagy sem ? vagy még ez sem lejátszott meccs ?
most erre mit mondjak: majd
most erre mit mondjak: majd amikor látom, hogy kezdik csinálni, akkor kezdem elhinni, majd ha látom hogy kész, akkor már 50%-ban biztosra tuom ígérni és amikor majd látom, hogy 1 év múlva is ott van, akkor már ki merem jelenteni. (ld: Margit hídi történet)
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
tényleg, a fonódó sín
tényleg, a fonódó sín még jobb ötlet, bár azért elég gyakran jár a 47-49, biztosn nyafognának, hogy várni kell. mondjuk az is igaz, hogy sosincs tele.
a kiskörte bringasávról még nem hallottam, most ennek nagyon örülök. egy évet adok nekik és akkor egy évig még használhatom. különben dühös leszek, de nagyon.
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
Ami a járdán megy, az
Ami a járdán megy, az eleve nem kerékpársáv, hanem -út, vagy gyalog- és kerképárút. Namost ennek a forgalomból való ki- és visszavezetése eleve problematikus, másrészt nem jó dolog a gyalogosokkal kicseszni (és úgysem fogja senki betartani a "gyalogosan behajtani tilost", mivel járdának néz ki a dolog...). A jó megoldás szerintem annyi, hogy mondjuk 30 km/h-ra korlátozni a sebességet, és a sávba időnként szép biciklis piktogramot festeni.
+1
+1
és ha nem lett volna
és ha nem lett volna járda, hanem az autókkal egy szintben vezetett úttestnek kinéző izé, amire a gellérten rá lehet kanyarodni és a fővámon külön lámpa van neki? szal az lenne a lényeg, hogy csak el van választva a híd saját elemeivel az autóktól. azt minek hívnád? én erre gondoltam...
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
Az vélhetően kerékpárút
Az vélhetően kerékpárút lenne.
Az előbbiből kifelejtettem, hogy probléma még az is, hoyg a menetiránnyal szemben haladó biciklista hogy kerül át az út túloldalára (kétszer is...)
A gyalogos meg a másik túloldalra.
a gellért téri oldalon van
a gellért téri oldalon van a zebra, ami most gombra lesz zöld ha jól tudom. ott adott, hogy a bicikliútról át kell menni a sínen és úgy rá mondjuk a jobb oldalra (pest felé). gyalogosok ugyanúgy. pestről budára meg ahogy az autóknak zöld lesz, balra kanyarodó sáv nemtom, hogy van-e, de oda kéne menniük a bringásoknak és úgy rá a hídra. lehet, hogy ez most elképzelhetetlen, de én látom magam előtt...
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
nekem pont az a bajom, hogy
nekem pont az a bajom, hogy a szakembereink is ezt látják maguk előtt. én közlekedni szeretnék, és nem ácsorogni a lámpáknál. pont az a baj, hogy nem közlekedőnek, hanem csak bringázgatónak tekintenek minket. miért kéne nekem kétszer is kereszteznem az utat és várni a lámpára? addig pont megteszek újabb 500 métert a célom felé. köszi, de én ilyet nem kérek!
ott leszek :)
ott leszek :)
És én még azt hittem,
És én még azt hittem, egyedül vagyok ezzel, hogy félek az Erzsébeten (természetesen mindig a busznak hagyok elég helyet és az autókat tartom fel). Dudálás, ordítozás a végül megelőző autókból nem ritka. Igyekszem hétfőn majd 7-re bemenni dolgozni, és akkor talán odaérek...
Engem amúgy a Petőfin ütöttek el 2004-ben, ott a pesti oldalon a felhajtó egy katasztrófa (balról 2 sávnyi forgalom gyakran hetvenes tempóval, jobbról volánbusz, hátulról türelmetlen kocsik, sávelválasztó vonalak alig látszanak - ott történt nevezett baleset is).
ázzek, pont alvásidő, de
ázzek, pont alvásidő, de lehet, hogy híró leszek és viszek magammal még eg embert.
Ezt nem lehet kihagyni.
Ezt nem lehet kihagyni.
Jövök. Ha tudok, hozok
Jövök.
Ha tudok, hozok még 3 embert.
Sanci
---------------------------------------
Fekete KTM Funline Trekking
Szürke-fekete Uvex sisak
"szabályosan
"szabályosan közlekedj!!!(...) találkozunk az Erzsébet híd északi járdáján, a híd közepén."
Szóval mindenki gyalog megy?
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
igen, és tolja a bringát :
igen, és tolja a bringát : )
tényleg miért nem lehet
tényleg miért nem lehet emberi, munka utáni időbe rakni az egészet?
miért baj, ha csak a másnapi híradóban megy le az anyag?
a másnapi hírekbe a
a másnapi hírekbe a másnap történteket rakják be..
Ez egy olyan dolog, ahol az
Ez egy olyan dolog, ahol az 500 ember már sok, az 50 viszont kevés. Jó lenne működés közben, életszerűen bemutatni a dolgot, ráadásul este a dugóban sem működik, mert akkor csak egy jobbról előzős szabálytalan képet lehetne róla adni.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Ha munkaidő után, vagy
Ha munkaidő után, vagy legalább kicist késöbb lenne akkor tuti mennék.
De azért majd valamit megprobálok trükközni, de igy nagyon nehéz lesz...
Ha munkaidő után, vagy
Ha munkaidő után, vagy legalább kicist késöbb lenne akkor tuti mennék.
De azért majd valamit megprobálok trükközni, de igy nagyon nehéz lesz...
Jó lesz. Megyek.
Jó lesz. Megyek.
Dávid
www.polopokol.hu
a/az lágymányosi hid
a/az
lágymányosi hid bringabarat
lanc hidon aki kepes haladni, az most is az autokkal megy (bar szabalytalanul, teny) (aki pedig nem, annak rettento kenyelmetlen lehet a gyalogosok kozott menni)
margit hid szelso sav: hibatlan (alkalmi rakodast vegzek rajta)
petofi hid szelso sav: hibatlan (rendszeresen rakodok itt)
[a tobbi hidon nem jarok]
utobbi kettohoz meg hozzafuznem - de akar altalanossagban is elmondhato -, hogy felfele hiaba rakod 30 kmh kornyeken (nalam a 20-30 kozott van valahol a sebesseg), az is elmarad boven az autoktol, ettol fuggetlen meg soha nem volt semmi problemam.
nyilvan mas tema a tingli-tangli bringazas, a friss bringas altal erzett biztonsag-, vagy biztonsagtalansag erzete, de ha valaki csordogal, akkor boven elfer kenyelmesen a gyalogosok kozott, nem?!
de! mert bizony a korut peldaul miben mas, mint barmelyik hid (az erzsebet hidat leszamitva, az tenyleg baratsagtalan)? nagyjabol semmiben, szerintem. oszt ott is megjelentek a hetvegi bringasok a maguk kis gyokketto tempojukkal..
na de mindjart a szamra is csapok, mert hat reformok kellenek! ;)
az otlet egyebkent jo, de szamomra semmi pluszt nem okozna egy ilyen jellegu valtozas.
Pénteken végigtekertem a
Pénteken végigtekertem a Nagykörtén az Oktogontól a Margit-híd budai hídfőig a motorossávban. Rohadt fárasztó volt idegileg és nem lehetett normális tempót menni. Bezzeg a járdán simán leelőztek a fullfaces fenegyerekek,mert a gyalogokat mégiscsak könnyebb alázni. Nagyon sokan tekernek gyorsan a járdákon,tekintet nélkül a gyalogosokra.
Persze a rendszer is úgy van fejlesztve,hogy a bringásokat a járdára szoktatja (ha a sárga csíkos vagy táblás járdán megszokja utána a sima járdát is kerékpáros térnek látja).
A járdát vissza kellene adni a gyalogosoknak,a kerékpáros közlekedést pedig az úton megoldani. Az MK+CM is ezen munkálkodik csak túl erős a szembeszél.
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
+1
+1
reggel van meg erosen,
reggel van meg erosen, szoval a motorossav alatt most a ket sav kozotti teret erted, ahol dugoban a ketkerekuek halad(gathat)nak, vagy a szelso sav jobb oldalat?
elobbi jatek (meglatni, befolyni es elni az adott lyukakkal az autok kozott) dugoban elkerulhetetlen, amit neha kifejezetten elvezek, neha meg kifejezetten utalok, de idegileg meg sose volt ram komolyabb hatassal :P
faraszto volt? hat a tekeres az mar csak ilyen... :)
egyebkent ha bevan allva a korut, akkor ha haladni akarsz, ott van a villamospalya..na ott rakhatod (persze szabalytalan ez is).
vagy elhetsz a kis utcak adta lehetosegekkel..
utobbi variacio pedig hibatlan, persze ha nincs dugo..
a fullface ugribugrikrol nekem annyi a velemenyem, hogy az adrenalinban gazdag, hegyrol lezuzos berugzolesuk miatt szeretnek izgalmakat okozni maguknak (meg ezzel persze masoknak is). ezt pedig az altaluk gyakorolt 15-20 -as tempoval gyaloggal hibatlanul megtehetik, az autok kozott viszont mar nem annyira tudnak "nagyok" lenni..talan.
A két sáv között mentem
A két sáv között mentem többnyire. Kezdő budapesti bringásnak tartom magam,a korábbi lakóhelyeimen nem volt akkora forgalom sehol,ami motorossáv használatára kényszerített volna. Most is inkább kivártam volna a sorom,de sajnos autóék egyáltalán nem akartak menni. Aztán jött egy motoros,akit követtem. A tekerés nem fárasztott ki annyira, az állandó figyelem inkább. Ráadásul ilyenkor az autósok szemében én vagyok a szabálytalan,köcsög cikázó bringás. A villamospályát inkább hanyagolom egyrészt nem vagyok nagyon gyors másrészt zavarna a tudat,hogy a hátamban van egy combino. A kis utca meg addig megoldás amíg nem kell átkelni a Dunán.
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Nem akarlak a villamospálya
Nem akarlak a villamospálya használatára buzdítani, én sem szeretem. Viszont a kombino általi utolérés esélye közelít a nullához, ha csak nem egyszerre indultok. Én inkább a megkülönböztető jelzéssel ott száguldó járművek miatt kerülöm inkább. (De néha tényleg nincs jobb választás.)
www.gruppetto.hu
+1 De ők sem az egyetlenek,
+1
De ők sem az egyetlenek, akik gyakran használják a síneket. Pl. lephet ott meg egy, egyébként a dugóval már a f*sza telelevős autós, szabálytalanul magáéva téva a síneket; nyilván index és körülnézés nélkül fog balról beléd durrantani.
újabban a motorosok is gyakran flangálnak ebben a tiltott zónában. de a hab a tortán, a szépen, csendben, 50-70nel közelítő villamospótló csuklós Ikarus. nyilván hallod azt is előre, és nyilván meg sem fordul a fejedben, hogy épp őt fogod feltartani a síneken.
azt már meg sem említem, hogy a villamosforgalmak gyakran egészen eltérő lámpákkal vannak irányítva, s ezt a rutinos gyalogosok is jól kitanulják...
nagyon sok rejtett veszély van a villamossíneken amik az emberben fel sem merülnek... én sosem használom, nem szeretem a meglepetéseket.
- A Margiton rendszeresen
- A Margiton rendszeresen ledudálnak, kiordibálnak, sokak fejében az a tévképzet él, hogy hídon alapból nem lehet bringázni. Legutóbb a 91-es busz előzött max. 5 cm-re, és nem túlzok, egyértelműen szándékos volt.
- Átmegyek a Láncon, de szeretnék úgy, hogy nem kell épp hogy csak megtűrt fajnak éreznem magam, aki örülhet ha nem mennek át rajta, mert ott tilos bringázni.
- Petőfin is mennek 70-80-at az autók, amikor lehet, nem nevezném kellemesnek.
- Erzsébet nem kérdés...
Alapvetően azonban azokról lenne itt szó, akik nem profik. NE!!! fogadjuk el azt a hozzáállást, hogy a bringás majd megoldja, átmegy 2 kerítésen, felmegy 3 lépcsőn, szlalomozik a járdán, nyomja a gyorshajtók között stb.
nem is tudom, hogy mikor
nem is tudom, hogy mikor hallottam utoljara dudalast, ami nekem szolt volna... (de lehet hogy rengeteg volt, csak nem veszem magamra?! :D)
ha meg dudalnak, akkor csengess vissza :D
az 5cm -es elozeshez nem kell hid, megteszik azt mashol is a forgalomban.
a petofin mennek bizony, mint az allatt, es?
beallok szelsosav kozepehez jobbrol tartva, oszt majd megeloz szepen ugy, hogy atmegy a masik savba, leven hogy ha akarna, se nagyon tudna savon belul elozni.
engem a pestrol felvezeto resz frusztral, ahol a hid alatti reszrol jon egy harmadik sav, amikoris bekerul a szendvicsbe kozepre..de ez nemtart sokat, masreszt meg itt se volt meg konfliktusom.
en se vallom magam profinak, sot..de megtanultam a forgalomban lenni, menni.
ertem en az elkepzeleseket, a celokat, de mint irtam, nekem ezek nem hoznanak sok boldogsagot.
persze kivanom, hogy sikeruljon, legyen minel tobb bringabarat hid! :)
petőfin az 12 göröngy az
petőfin az 12 göröngy az iszonyat undorító. Hídillesztés vagy mi a rák. Mert én inkább lehúzódom, az ugyanis nálam pont az a határ, ahol még van hely helyet adnom a kocsiknak. Nem mint mondjuk a baross utca közvetlen a körutat megelőző része vagy a bródy sándor utca nagyrésze, ahol ezt nem adom meg. De a petőfin szerintem meg lehet adni.
Ha azt akarjuk, hogy ne csak
Ha azt akarjuk, hogy ne csak wannabe-biciklisfutárok járjanak jól, akkor bizony biztonságos sávokat kell építeni, ahol MINDENKI az úton tud menni. A barátnőmnek a bicikli lenne a leggyorsabb és a legkényelmesebb (Blaha-Lehel tér viszonylat), de nem mer egyedül biciklizni a forgalomban, csak velem, mert tudja, hogy én egy állat vagyok, és mindenképp kikényszerítem a biztonságos oldaltávot.
Így szoktunk haladni
-----------ÉN------>
-----NŐM---->
---------------ÚT SZÉLE------------------
Az is belejátszhat, hogy mivel sofőrködtem is, pontosan tudom, hogy mi jár még az egysejtű telefonáló szőke autóvezető (bocs a sztereotípiáért) fejében is, látom az autója mozgásán. De ezt nem lehet mindenkitől elvárni, tehát
BIZTONSÁGOS SÁVOKAT MINDENHOVA!
wannabe-futarok :) reszemrol
wannabe-futarok :)
reszemrol istent ments tole :P
egyebkent ahogy ti mentek, hat en azt se gondolnam sokkal biztonsagosabbnak..
azzal viszont teljesen egyetertek, hogy nem art ha tudsz az autos fejevel gondolkodni, ismered, eszreveszed, es ezaltal el is kerulod a veszelyt okozo semakat.
biztonsagos savok majd akkor lesznek, ha betiltjak a negykerekueket.. :)
ott van a karinthy kornyeken is a bringaut, aztan eloszeretettel reptetik meg a bringasokat a keresztben...
-
-
Én nem nagyon értek
Én nem nagyon értek egyett. A Lágymányosi hidra Pestről feljutni egy fél élet bringaúton, mert a lámpák úgy váltanak, hogy ne legyen jó. Az úton menni pedig nem a legjobb, mert az elején keskeny és szűken kerülnek, később jön egy újabb felhajtó és máris kereszttűzben van az ember. Nem beszélve a rengeteg buszról. A Petőfi híd megint csak kereszttűzbe rakja a bringást és nem egy ismerősömet találták el rajta, főleg a jobbról kigyorsítók nem számítják ki jól a tekerő sebességét. A Margit híd pedig szerintem nem okés, bár lehet tapasztalatlanság beszél belőlem, de ott szintén elég szűken férnek el csak mellettem az autósok a járdaszegély pedig baromi magas, bár lehet rosszul emlékszem. Mindenestre a járdán elvileg nem mehetünk, és a bámészkodó gyalogos miatt még a Lágymányosin ért párszor meglepetés, pedig ott van bicajút. Az úton pedig sáv nélkül elég veszélyesnek érzem. Bár bajom még nem lett. Az Erzsébet hidat pedig sose probáltam, de nem azért, mert nem járok arra. Szerintem nem az a baj, hogy lehetetlen a hidakon átkelni, hanem az, hogy mindegyik veszélyesnek tűnik és nem lehet az a megoldás, hogy ha majd jól tudsz tekerni át is mersz menni.
Én a forgalmas utakat
Én a forgalmas utakat este/éjszaka szoktam tesztelni. Erzsébeten-hídon hajnal 1-kor kipróbáltam már középső sávot. A teljesen üres hídon még akkor is képes volt egy taxis a buszsávban jobbról előzni.
A Margiton meg sávközép, akkor ki tudnak normálisan kerülni, egyébként centizni szeretnek.
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
ott a pont: savkozep :)
ott a pont: savkozep :)
"Szerintem nem az a baj,
"Szerintem nem az a baj, hogy lehetetlen a hidakon átkelni, hanem az, hogy mindegyik veszélyesnek tűnik és nem lehet az a megoldás, hogy ha majd jól tudsz tekerni át is mersz menni."
ebben a formaban ez totalisan +1
Naponta kétszer tekerek át
Naponta kétszer tekerek át az Erzsébet-hídon. Szabálytalanul a buszsávban.
A buszok 90%-a kedvesen nagy ívben kerül ki. Igaz reggel fél hétkor még kevesen vannak a hídon. No, meg én is inkább várok egy kicsit és elengedem a buszokat a Ferenciek terén, aztán rakom meg.
Szabályosan tekerni itt életveszélyes. Jobbról pedig úgysem előz meg a busz, mert általában félt engem. Amíg így marad, addig maradok a buszsávban és rakom mint állat.
Holnap viszont kimegyek és kipróbálom, milyen szabályosan áttekerni a hídon.
gyertek gyertek, nagyon
gyertek gyertek, nagyon szépek leszünk!
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
Én a buszsávban nyomom
Én a buszsávban nyomom (tudom, szabálytalanul, de viszonylag biztonságosan), és ha mögöttem busz jön, szépen kisorolok a középső forgalmi sávba, sávközépre, majd vissza a buszsávba; szerintem így okozom mindenkinek a legkevesebb kellemetlenséget.
Pénteken például állt a sor a forgalmiakban, beálltam a sorba, elment a busz, majd vissza a buszsávba. Alapesetben szépen harmadolom a sávot, de kénytelen voltam középen menni, mert dobált a szél. Ki is használtam a sávszélességet.
Én is, annyi
Én is, annyi különbséggel, hogy még sosem ért utol busz, mindig kipörgetem teljesen az outimat. Meg felhajtáskor meg figyelem, hogy jön-e busz, és ha igen, akkor úgy centizem, hogy elém kerüljön.
felhajtáskor meg figyelem,
felhajtáskor meg figyelem, hogy jön-e busz
+1 Ez az, amit semmilyen elv vagy szabály nem pótol.
===
bácsi a biciklin
Aki nagyon mokány, az
Aki nagyon mokány, az felmegy, szembeszélben is (akár sok csomaggal is). :)
Egyébként én is ha van rá lehetőségem, akkor előbb elengedem a buszt. Ferencieknél a lyukból kijőve felnézek, hogy áll e busz, de megállni ott nem nagyon lehet. A budai oldal felől meg szépen el lehet engedni az ívnél a buszokat, de van, hogy nem kellemes megállni, az ember kerülné, akkor mindenféleképpen középsősávozni kell.
ugyanez.
ugyanez.
A buszok tényleg kedvesek,
A buszok tényleg kedvesek, ezzel szemben a taxisokk...
Jövök, jövök, és most
Jövök, jövök, és most sem a buszsávban. :-)
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Mennyire szabályos a
Mennyire szabályos a járdáról besorolni a belső sávba (odaérkezéskor meg fordítva)?
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Jó lett a végleges név
Jó lett a végleges név -Áthidalás-!
Végül hányan kerekeztetek?
Elegen ahhoz, hogy
Elegen ahhoz, hogy beláthatatlan hosszú biciklikígyó keletkezzen. Így jól nézett ki, szerintem ha sokkal többen vagyunk, az már rosszabb is lett volna.
Soha nem elég!
Soha nem elég!
x
x
ez nagyon jó
ez nagyon jó volt:)
ÁTHIDALTUK!
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
Hányan voltatok? És hány
Hányan voltatok?
És hány hiradó közvetített?
bonnie
kb. 40en lehettünk, nagyon
kb. 40en lehettünk, nagyon hosszú lett a libasor!
sajtóból olyan 5-6 orgánum +mti
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
köszi! és hányan hozták
köszi!
és hányan hozták le?
bonnie
hát 5-6 tutira mtv
hát 5-6 tutira
mtv regionális híradóban is benne volt, miszerint: "a biciklisek bicikliutat akarnak a hidakra"
komolyan ha azt mondanánk hogy fagyoskocsit akarunk a hidfőkhöz, akkor is azt mondják hogy bicikliút, ezek semmit nem gondookoznak...
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
A bringások tényleg
A bringások tényleg kerékpárutat akarnak?
Szerintem ezt inkább az autós társadalom erőlteti, ezáltal száműzve a kerékpárt az utakról, mondván, hogy majd úgyse építünk, és akkor meg sehol se menjenek, csak azon a néhány, rossz járdából leválasztott valamin, mert ott viszont kötelező.
Ez van most.
Szóval, ha ennek a demonstrációnak ez a végkicsengése, akkor az elég szomorú, s ráadásul ezt a kerékpárosok is elhiszik!
hát a cm után is ezt
hát a cm után is ezt voltak képesek elböfögni az m2-n. sztem erre mentek ki. " ugyis biztos jó lesz"
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
Készült rólatok videó?
Készült rólatok videó?
http://index.hu/video/2009/06
http://index.hu/video/2009/06/15/nem_lehet_biciklizni_a_hidakon/
Elgázoltak egy
Elgázoltak egy kerékpárost az algyői Tisza-hídon
MTI, 2009. június 15., hétfő 23:12
Életét vesztette az a kerékpáros, akit az éjszaka ütött el egy teherautó a 47-es úton az algyői híd közelében - közölte a rendőrség. Egy Hódmezővásárhely felé tartó kamion gázolta el a férfit. Az utat a helyszínelés idejére teljes szélességében lezárták.
Nem láttalak titeket a
Nem láttalak titeket a Híradóban :(
Flicka
Én sem láttam hírt
Én sem láttam hírt rólunk.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Kíváncsi vagyok, lesz-e
Kíváncsi vagyok, lesz-e visszhangunk valahol, kellene, hogy legyen, mert jó volt.
fényképek/videók hol lesznek majd?
---------------------------
narancsszürke mystral atryx, 1 piros+1 lila CM matricával :)
Számomra a legmeghatóbb
Számomra a legmeghatóbb pillanat az volt, amikor egy taxis a nyitott ablakból kiszólt: "Mekkora sok faszfej"
Nekem a fénypont utána
Nekem a fénypont utána volt, amikor szintén szabályosan (elindulva buda, kerülés, vissza pest, úton, nembuszsáv) közlekedve többedmagammal elkezdett centizgetni kedves LKS-388 (egy félterepjárós ezüst fordos tulok, akire ez az azonosító csak véletlenszerűen illene).
Amikor leértünk a hídról kb. a buszmegálló magasságában már megelőzés után megállt, kiszállt a kocsijából (a forgalmi sáv közepén), majd elkezdett 'fröcsögni' hogy nekünk a járdán kell menni és kizárt, hogy kresz megengedné, hogy hídon tekerjünk.
Ezúton is köszönöm, hogy megvillantotta bölcsességét :) Ezúton üzenem neki, hogy megengedi, bár szar az egész, lehetne másképp-jobban, ahogy még neki is megfelelne.
Nem az volt hogy megállt a
Nem az volt hogy megállt a híd közepén, emiatt kerültük, és persze ő pont akkor indult meg, mikor mellé-elé értünk? Na és ezek után még neki állt feljebb.
'One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them'
jaj, kicsit bennem volt a
jaj, kicsit bennem volt a para, mert ilyen őrült dolgot nem csinálok midnen nap. de nem hallottam ott semmi incidensről, így megnyugodtam. de akkor nagy baj nem volt, az jó
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
Csak szájkarate :)
Csak szájkarate :)
készítettem pár képet,
készítettem pár képet, nem tudom, mennyire használhatók, de hátha visszaadnak egy kicsit a hangulatból azoknak is, akik nem tudtak ott lenni.
http://picasaweb.google.com/pottyoshajpant/Athidalas#
---------------------------
narancsszürke mystral atryx, 1 piros+1 lila CM matricával :)
Köszi a képeket! hf 13.
Köszi a képeket!
hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!
képzeljétek, ahogy
képzeljétek, ahogy lejöttünk pesten, mármint a zebra után, amikor bedugultunk odajött egy nemmagyar bácsi, és angolul kérdezte, hogy mit csinálunk mi. mondtam, hogy its a small demonstration, aztán elmagyaráztam, hogy mert hogy nem lehet szabályosan átmenni a hidakon, így ezt csináljuk most. mondta, hogy á, nice, mosolygott és arrébbment.
budapestiek autóból kiabálnak, külföldiek érdeklődnek. jelent-e valamit?
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
Velünk a 22.-i cm után
Velünk a 22.-i cm után volt ilyen a gödörnél, miután leigazoltattak. Barátnőmhöz ment oda egy angol pár, és érdeklődtek, hogy mi volt ez a 'felvonulás', stb stb.
Külföldiek érdeklődnek, budapestiek rohamkocsikkal támadnak. :-) Jelent-e valamit?
........................
Formaharc és sci-fi.
kerékagyas videó:
kerékagyas videó: http://index.hu/video/2009/06/15/nem_lehet_biciklizni_a_hidakon/
(fogadjunk hogy valaki kirakja majd külön bejegyzésbe....)
hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!
Index: http://index.hu/video/
Index:
http://index.hu/video/2009/06/15/nem_lehet_biciklizni_a_hidakon/
Bónusz:
Bónusz: http://automenedzser.hu/zoldauto/20090615_erzsebet_hid_biciklivel.aspx
Vehehe, ez az én haverom
Vehehe, ez az én haverom Pityu (alias Taktarov a macska):-) Mocsadék, pedig a kamera az én bringámon időzött el a legtöbbet:-)
---------------------------------------------------
Én megrakom, Te meg tekered és mindketten szívunk;-)
Köszi mindenkinek a
Köszi mindenkinek a részvételt, király volt!
Itt egy régebbi, de ide kapcsolódó videó, annak aki még nem látta: http://www.bringatv.hu/?p=39
Miert hiszik azt sokan, hogy
Miert hiszik azt sokan, hogy hidon nem lehet kerekparozni?
KRESZ 21. §(9) A
KRESZ
21. §(9) A gyalogosnak tilos
a) híd, alagút, aluljáró, felüljáró úttestjén áthaladni
szerintem ezzel keverik
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Direkt erre készültem,
Direkt erre készültem, elindultam időben, de vesztemre a kerékpárúton... Jó akartam lenni! : )
Így - fergeteges sebességem miatt - már csak a menet végét láttam messziről :-/
Egy okkal több, hogy a biztonságos és gyors (és normális) utat használjam legközelebb, amit autóútnak hívnak, pedig a bringa előbb volt!
http://videotar.mtv.hu/Videok
http://videotar.mtv.hu/Videok/2009/06/16/09/Budapesti_Regionalis_Hirado_...
http://www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=30006
http://www.metropol.hu/itthon/budapest/cikk/420001
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic