A videó továbbküldhető linkje:
http://tinyurl.com/kiskorut
Parkolóhelyekért demonstrált vasárnap délután Budapest belvárosában az Emberibb Parkolásért Mozgalom. Azt mondják kiszorítják őket a biciklisek. Amióta néhány útra biciklisávot festettek, nem lehet parkolni, ezért azt szeretnék ha a biciklisáv a járdán lenne. A kerékpáros klub elnöke szerint egy járműnek nincs helye a járdán.
Több helyen nemrég festették fel a biciklisávot, azóta viszont nem lehet megállni az út szélén, legalábbis szabályosan nem Budapesten. Éppen ezért tiltakoztak vasárnap délután. Biciklisávban parkoltak le az autók.
A lakókat is képviselték a demonstráción. Szerintük felháborító, hogy nem tudnak megállni ott, ahol laknak.
A kerékpáros klub elnöke szerint viszont az autók szorítják ki őket.
Az eseményen ott volt az V. kerület alpolgármestere. Szerinte az lenne a megoldás, hogy legyen biciklisáv is és parkolósáv is. Az autók viszont csak egy sávon járjanak
http://tenyek.tv2.hu/Belfold/TenyekCikkek/2009-12-13-autosok












Na lassuk a
Na lassuk a kovetkezmenyeket.
atomboy
http://tenyek.tv2.hu/Videok/2
http://tenyek.tv2.hu/Videok/2009-12-13-Parkolohelyert_tuntettek_Tenye
------------
Life is Random
De hiszen ez ugyanaz a
De hiszen ez ugyanaz a videó. T. miért linkelted be? :-)
A képriport végén ott az
A képriport végén ott az egyik gépkocsin a felirat, hogy "Elég az autók kiszorításának demagógiájából!".
Coki.
Szóval a biciklisek
Szóval a biciklisek kiszorítják az autósokat... hogy én ennek mennyire örülök!! Juhhééjj!! :):)
Önmagát beteljesítő jóslat legyen!! Ami már folyamatban is van szerencsére :)
Borcsa- a képregénylány egysebességes hegyi meridával
Pacsi ezután már nem kell
Pacsi
ezután már nem kell foglalkozni velük.
Javaslatuk konkrét formába
Javaslatuk konkrét formába öntve: mivel parkolósávot szeretnének, de a bringasáv megszüntetése nélkül, meg kell szüntetni a forgalmi sávot. S azért, hogy azért ki-be lehessen jönni-menni a zónából, megengedni az eddigi forgalmi sáv használatát földből kijövő oszlopok hathatós segítségével. Aki ott lakik, az harcoljon a szomszéddal a parkolóhelyért, aki meg nem lakik ott, az meg nem tud bemenni a kvázi-bringasávra.
Jó látni, hogy az a hölgy
Jó látni, hogy az a hölgy a riportban már elkezdte a belvároson kívül tárolni az autóját. Még nagyon dühös emiatt, de majd elmúlik. Igazából még sokat nem lehet érezni errefelé a forgalomcsillapításból és a parkolóhely-csökkentésből, így érthető is a hozzáállása. Még csak a hátrányait látja. De a Kiskörút majd jól összehasonlítható lesz a Rákóczi úttal, és akkor majd ő is eldöntheti, hogy itt jobb lakni vagy ott.
nna, ez az :) Borcsa- a
nna, ez az :)
Borcsa- a képregénylány egysebességes hegyi meridával
A Rákóczi úton sem
A Rákóczi úton sem parkolhat amúgy. :)
Egyébként tök rendben van amit írsz, mert tényleg rá fognak jönni, hogy sokkal jobb hely lesz a kiskörút.
Dávid
a kapitalista pólókupec
Egy dologban igazat tudok
Egy dologban igazat tudok adni a szervezőnek, az a 25 kilós, energiavámpír mihaszna telókkal felszerelt bevásárlóközponti izé ott a tetőn tényleg nem alternatíva a közlekedésre. Kéne szerezni egy rendes bringát.
Pacsi az enyém 20 kiló,
Pacsi
az enyém 20 kiló, és?
Nem mindenki bringabuzi.
Jól jön a teló, ha az
Jól jön a teló, ha az ember nem a 6oson akar bejárni Érdről.
Viszont abban igazad van, hogy az az izé nem alternatíva, vagy a saját vagy ismerős gyerekétől nyúlta le az tuti, 50 kg felett ezek az áltelók még hétvégi kirándulásba is belerokkannak.
Ne érts félre, nekem
Ne érts félre, nekem mindhárom bringám telós, de ami azon van, annak a vízszintes kilengése nagyobb, mint amit mozog.
Ha neki azt a tárgyat jelenti a kerékpár, akkor nem csoda, ha nem veszi komolyan, erre próbáltam rávilágítani.
Teljesen egyetértünk :)
Teljesen egyetértünk :)
Szerinted volt bármi köze
Szerinted volt bármi köze is ahhoz a bringának látszó tárgyhoz? Szerintem csak annyi, hogy ő kérte kölcsön a szomszéd fiától.
Zsoltee
Én nem értem a
Én nem értem a kocsisokat!
Kérdezem én, hogy,ők problémáznak? Ha az úttesten közlekedünk kerékpárral, akkor azért szidnak, hogy mindig kerülgetni kell minket és így akadályozzuk a forgalmat. Kiabálnak, hogy mit csalinkázunk az úton, miért nem megyünk a járdára.
Ha a járdán megyünk, akkor meg a gyalogosok szidnak, hogy miért nem megyünk az úton.
Kérem szépen, ha tüntetni akarnak, menjenek a Polg.Hivatal elé és állják el a hivatal parkolóit, akkor mikor a hivatalba mennek dolgozni. Annak lenne hatása. Amúgy is a kerékpár úton való parkolással szabálytalanságra kényszerítik e kerekest.Ha jól tudom ez meg szabálysértés.
Tehát munka idő előtt menjenek a Polg Hiv. elé és ne minket piszkáljanak. Nem mi tehetünk róla. Ha jól tudom a kocsisok szorították ki a kerekeseket.
A nagy válságban üljenek biciklire ha nem tudnak parkolni.
Én meg azon agyaltam, hogy
Én meg azon agyaltam, hogy hány ember parkolt volna ott, ha nincs a tüntetés? na ennyi autóstársukat akadályozták meg az illegális parkolásukban ezzel az eseménnyel, akik most őket szídják...
------------
Life is Random
Forgalom irányítás miért
Forgalom irányítás miért nem volt?
Ha bejelentett demo. volt akkor forg. irányítás is kellet volna. Tehát komolytalan volt az egész. A polg.mester miért nem nyilatkozott.
De még az tetszett a riportban, hogy a kocsi tetején volt a bicikli. Tehát ez azt jelenti, hogy a kerékpár lenyomja a kocsit az útról.
Szerintem, lesz még Pest kis Kína ahol a kerekesek az urak.
jó nagy tüntetés volt,
jó nagy tüntetés volt, majdnem annyian voltak ott mint egy CM-en :)
majdnem
Valahogy úgy képzelik,
Valahogy úgy képzelik, hogy legyen 2*2 sáv meg 2*2 parkolósáv és a maradék 2*1 méteren legyen a járda meg a kerékpárút.
Azt megkérdezhetné tőlük valaki, hogy maradna több hely a parkolóknak, ha az 1 m széles kerékpárút a járdán lenne. Mert akkor a járdát lenne szükséges 1 m-rel növelni, és ugyanott vagyunk.
az úgy lesz, hogy a
az úgy lesz, hogy a vízből veszi ki az oxigént.
na, úgy lesz ott sáv.
majd a leparkolt autós saját ülepénél fogva kiemeli önmagát az autóból és bemegy a boltba.
http://rtlklub.hu/video/78267
http://rtlklub.hu/video/78267
Origo cikk, már a cím is
Origo cikk, már a cím is megadja:
Világelsőségért tüntettek a bicikliútra parkoló autósok
__________________
Mert így kerek a világ.
"A demonstrációt számos
"A demonstrációt számos fórumon, napokkal előtt meghirdették, ezért nem csak az autók szerény száma, hanem a biciklis ellentüntetés elmaradása is meglepett, csak véletlenül jártak arra kerékpárosok."
Szia Ádám. Örülök Sinya
Szia Ádám. Örülök Sinya megjelenésének, mert 100%-osan biztos vagyok benne, hogy más bringás nem MERT volna megállni, sem a rendőrökkel, sem a szervezőkkel beszélni, egyszerűen mert a bringás NEM kötöszködő fajta, és részemről amúgyis folyamatosan más tudatállapotban és halálra rémülve szoktam járni az utamat, mert kb ötven helyről figyelem a rám veszélyt jelentő tárgyak mozgását. Az meg eszembe se jut, hogy egy rendőrt megkérdezzek arról, miért van ott, ahol, és hogy engedheti, hogy tíz méterrel arrébb áthajtsanak a piroson. Megszokott dolog. Állampolgár nem pofázik, hanem elsunnyog a dolga után.
Én is örülök hogy Sinya
Én is örülök hogy Sinya éppen arra bringázott és ha már ott volt meg is szólalt az ügyben.
Ahhoz képest nagyon
Ahhoz képest nagyon visszafogottak, hogy a fél szerkesztőségük biciklivel közlekedik. A gúny csak éppen hogy átérződik a tudósításon.
Most néztem meg a
Most néztem meg a videójukat, az is jó. Szerintem keményen dolgoztak, hogy ne legyen teljesen kiegyensúlyozatlan a kerékpárosok javára.
__________________
Mert így kerek a világ.
"kornyezetszennyezo bunozok"
"kornyezetszennyezo bunozok" - ez tetszik.
Egyebkent, nezzuk a pozitiv oldalat. A kerekparutak ellen harcolnak, legalabbis az egyik kep alatt ez van irva: megkérdőjelezik, a kerékpárutakra kell-e költeni.
Remeljuk, ezzel elerik, amit mi is akarjuk, es tenyleg beszuntetik az osszes szeparalt kerekparutakat. Es felfestik helyettuk a (zart) kerekparsavokat, ahol szukseges, egyeb helyeken meg vagy nyilt kerekparsavokat vagy kerekparos nyomokat... :)
atomboy
Ez aztán a pozitív
Ez aztán a pozitív gondolkodás! :-)
Úgy legyen!
Sajnos pont az a
Sajnos pont az a problémájuk, hogy itt a bringásoknak épült a bringasáv, és nem az autósoknak bringátlanítóút.
csak nem tudják mi a különbség...
------------
Life is Random
+1 Szerintem sem kéne semmi
+1
Szerintem sem kéne semmi elkülönítés, a bringa jármű, aminek a közúton a helye. Punktum. :)
Megörökítem szövegesen
Megörökítem szövegesen az utókornak (a gyöngyszemeket):
http://www.rtlhirek.hu/video/78267
00:35
"Ki kellene alakítani először a P+R parkolókat, minél többet, és minél ... olcsóbban - lehetőség szerint ugye helyi lakosnak ingyen -, és amikor ennek a hálózata már felállt, akkor kellene a parkolást korlátozó intézkedéseket, hát hasonló intézkedéseket megtenni."
1:16
"Lehetetlenné teszik az életünket, egy a .. az autótárolás miatt, másik meg a ... hát bevásárlás, csomagolás, pakolás".
http://webcast.tv2.hu/tenyek/index.php?m=video&video_id=408129
1:10
"A fizetésem felét költsem parkolóházra, ezt komolyan gondolják? Hova tegyem az autómat, mondja meg?! Mert most jelen pillanatban, ha nem találok a környéken fél óra keringés után parkolót, elviszem barátokhoz zárt udvarba, elviszem Zuglóba az édesanyámhoz. Ez egy megoldás?"
1:29
"Semmi baj nincs a biciklisekkel, semmi baj nincs. Csak ... kiszorítanak minket."
http://www.origo.hu/auto/20091213-parkolj-velunk-a-parkoloinkert-autos-d...
0:10
"Az autófizető ... társadalom, az ország legnagyobb adófizetője"
0:21
"Akkor meg a kerékpáros nem fizet adót, KRESZ nincs semmi, hát akkor meg mire fel akar az én fejemre nőni, most legyünk őszinték!"
0:33
"Ezt úgy érezzük, hogy ez diszkrimináció, hogy kerékpárbarát várost akarunk, mert itt közlekedésbarát városra lenne szükség."
2:17
"Nem azokkal a kerékpárosokkal van a baj, akik, ö, akik úgymond hobbiból bicikliznek, mert ők ráérősen tekernek, hanem - nem akarok senkit megvádolni -, de azok a futárcégek, akik kerékpáros futárokat alkalmaznak, ők azok akik nem érnek rá, sietnek, rohannak, átmennek a piroson."
2:36
"Ez így csak a sportkerékpárosoknak, meg a futárokat szolgálja, akik száguldozhatnak"
-
Zsurmi
hatalmas nagy +1
hatalmas nagy +1 :-)
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti piros-kék szalagokkal, és CM-matricákkal
Nekem az egyik videó
Nekem az egyik videó végén egy mondat kiverte a biztosítékot... miszerint a kiskörút V. kerületi részén 147 lakó parkolhatna...
RTL videó 1:51-től
tehát tulajdonképpen 147 parkolóhely került felszámolásra a kiskörúton az V. kerületben... ezzel szemben hányan használjuk a kerékpárutat?
Ez vicc gyerekek... egy 2 milliós városban 147 emberre mikor figyeltek oda?
//////////////////////////////////////////////////////
László Péter -> MK Dél-Pest; Soroksár
Magellan Crater+6 szólamú sziréna+ködlámpa...tiszta városi bicaj
Engem az is zavart hogy nagy
Engem az is zavart hogy nagy kamu.
Az Astoria és Fővám közt max. 50-60 parkolóhely szűnhetett meg, miközben 400 férőhelyes garázs van a Múzeumnál, 25 forinttal drágábban mint az utcai 375 ft-os parkolás.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Persze oda a helyben lakók
Persze oda a helyben lakók nem kapnak támogatást.
-
Zsurmi
Pedig kéne.
Pedig kéne.
Miért? - Zsurmi
Miért?
-
Zsurmi
Jogos. autót fenntartani
Jogos.
autót fenntartani nem alkotmányos jog, nem alanyi jogon járó támogatás.
Azért valamilyen szinten
Azért valamilyen szinten jogos egy kerületi lakos igénye, hogy a lakása környékén olcóbban tudjon parkolni, mint az, aki csak átutazik, vagy vásárolni jár abba a városrészbe. Különben miért lenne a kerületnek önkormányzata, és azt miért a helyiek választják, ha semmit sem kapnak viszont?
Dávid
az anarcho-kapitalista pólókupec
De ha ő támogatást kap
De ha ő támogatást kap parkolásra, akkor a többi kerületi lakos miért nem kap ugyanannyit BKV bérletre, vagy bringázásra támogatást?
Miért kap egyáltalán bárki - a rászorulókon kívül - bármiféle támogatást?
-
Zsurmi
ennyi erővel a
ennyi erővel a biciklisávon tekerés sem alkotmányos jog...
Amiért a gyömrői strandra
Amiért a gyömrői strandra féláron mehetnek be a helyi lakosok. Pedig a pancsizás sem alanyi jog.
Szerintem is kéne. Aki
Szerintem is kéne. Aki egész nap ott hagyja és BKVzik annak olcsóbb lenne, mint aki aznap használja. Mondjuk 10% kedvezmény arra a napra. Nem nagy összeg, de néhány embert elgodolkoztatna, hogy mivel közlekedjen. De aki nem a belvárosban lakik, annak meg a külsö P+R-ekben adnék kedvezményt.
A kiskörútra sem, mivel
A kiskörútra sem, mivel arra a kerületi engedély nem érvényes!
Nagyon kemény:)
Nagyon kemény:)
http://index.indavideo.hu/vid
http://index.indavideo.hu/video/Kossuk_fel_a_bicikliseket
Backup: http://www.youtube.com/watch?v=nFUBRq5TJss
0:18
"Ne sajátítsuk ki már Budapestet csak kerékpáros-közlekedésre!"
0:22
"Biztos, hogy szükség van mindenhol kerékpárútra? Tehát azért itt az egész belváros már le van zárva. Nyugodtan lehet ott is kerekezni."
0:29
"Tarthatatlan állapot, hogy a belvárosba be megy valaki és ne tudjon parkolni, .. ne tudjon ott megállni ahol akar!"
0:47
"Azt tudomásul kell venni, hogy Budapest szerkezete nem alkalmas erre."
0:52
"Pl. ezek a Demszky karók is feleslegesen foglalják a helyet. Itt tulajdonképp bőségesen volna lehetőség egy jó kerékpárút és egy jó parkolósáv kialakítására."
[Közben a kamera mutatja azt a sávot a járdán, ahol még villanypóznák és fák is vannak. A járda kb 3m széles. ]
1:32
"Amerikai-angol tudósok megállapították, ez a felmelegedés 500 évvel ezelőtt is így volt. Ez a bizonyos kis ózon lyuk ami ott van, ez 1000 éve megvan! Ennek semmi köze nincs az autóhoz!"
1:44
"Kerékpárt az év felében senki nem használ. Tehát ez itt most tisztán látszik, sehol egy kerékpáros."
2:39
"Gyertek és nézzétek meg, hogy a tömegközlekedési járművek nem tudnak közlekedni a kerékpárosoktól!"
2:45
"Mennyen ki amerikába, nézzen meg egy nagyvárost, hogy van-e ott egy kerékpáros. Ott ki van adva, hogy ha valaki kerékpározni akar, felteszi a csomagtartóra a kerékpárját, kimegy az erdőbe, kimegy a szabadba, és ott kerékpározik! Utána visszarakja és hazamegy."
2:57
- Na de hollandiába lehet ezzel érvelni, hát! Hollandiába füvezni is szabad! Bemegyek a trafikba és füves cigit kapok.
- Az az ő országuk.
- Akkor tulajdonképp meg kell engedni ...
- Az az ő országuk.
... meg kell engedni itt is, hogy a trafikba lehessen füvet kapni?
- Hát az marha jó lesz.
- Hát nem?
- Igen, hát persze. [ironikusan]"
[ Vágás nélkül]
3:14
- Szeretném megkérdezni, hogy miért akkor miért törölték el a halálbüntetést? Azt is megkellene engedni?
- Hát nem? Még szép? Sőt először azt kellene erőször visszaállítani, a halálbüntetést!
[vágás]
- És a bicigliseket felkötni! [Elneveti.]
- Nem, Józsi, nem, figyelj ide ...
- Na, na na!
- Figyeljetek ide, értsétek meg, én nem vagyok a biciklisek ellen.
3:46
"A tudósok megállapították, hogy ezelőtt 3-400 évvel is voltak ilyen felmelegedési periódusok. Sőt ennél sokkal súlyosabbak is.
Csak aztán megszűnt és átfordult hidegedésre és most kezd megint melegedni és ezt körülbelül tart olyan 10-12 évet, ez a kis enyhe melegedés. Még állítólag 1-1,5 fokkal ez még fog is növegedni és utána jön egy hirelen újabb, egy ilyen fagyásos periódus."
4:15
"Hát, nézze az az igazság, a tudósoknak a feladata az, hogy tulajdonképpen a kőolajat mivel lehet helyettesíteni."
4:25
"Van egy szűk klikk a világba, aki marha nagy pénzt akaszt le emiatt a globális melegedés miatt. Nagyon jól élnek belőle! Kurva sok pénzt szednek, áállami szinten szívják le az államtól a pénzt, csak azért, hogy ezt csinálják. És nem igaz, tudósok megállapították, hogy ez blöff! És én elhiszem! Elhiszem."
-
Zsurmi
a listához még
a listához még hozzátenném ezt is:
2:05
"Mi egy kicsit kritizáljuk a Critical Mass-t is, amint látja, mert ő is a rendezvényeivel megbénítja a fél várost, azzal rengeteg gondot okoz rengeteg embernek, és a környezetszennyezést is növeli azzal, hogy hatalmas forgalmi dugót gerjeszt egy rendezvényével."
ad 1: CM-et csak évente 2-szer szoktunk rendezni
ad 2: a CM ugyan gerjeszt dugót, de nem a CM gerjeszti hétköznapokon a dugókat.
no meg ez az öreg faszi legalább mondhatna valamilyen internetes forrást, hogy honnan a fenéből szed ilyen baromságokat. ezek az "amerikai, angol tudósok..." kezdetű mondatoktól hányok... :D
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti piros-kék szalagokkal, és CM-matricákkal
ad 3: sőt a CM alatti
ad 3: sőt a CM alatti dugók sem a CM miatt vannak, hanem azok miatt, akik akkor is autókáznak.
Nekem ez jutott először
Nekem ez jutott először eszembe erről. :) Aztán meg az, hogy semmi mást nem kell velük kapcsolatban mondani, leírni, mivel ők már kiállították magukról a szegénységi bizonyítványt.
-----
Weisz Péter
Én szándékosan nem
Én szándékosan nem kommentáltam, magyaráztam - ezúttal. És nem is mindet írtam át.
De szabad a pálya.
-
Zsurmi
Ez meg pláne: 1:18 "Az
Ez meg pláne:
1:18
"Az összes kerékpárossal ugyanúgy fizettetnék valamennyi súlyadót, mint az autóssal. Majd kíváncsi lennék, hogy annyi biciklis lenne-e, mint amennyi most van!"
1:44
"Kerékpárt az év felében senki nem használ. Tehát ez itt most tisztán látszik, sehol egy kerékpáros."
erről eszembe jutott, hogy
erről eszembe jutott, hogy a strandokat is csak nyáron használják. be kell zárni mindet! eresszük le a Balatont, betonozzuk be a helyét, és akkor lesz egy hattalmass parkoló :D
Ez a súlyadó dolog
Ez a súlyadó dolog "aranyos"...:)
Bár... vajon mennyi lenne egy bringa súlyadója éves szinten? 4-500 FT? Én szívesen befizetem, ha az illetékesek vállalják a beszedésével és elszámolásával járó (többlet)költségeket. :D
A következő felvetés meg majd az lesz, hogy legyen az élelmiszernek is jövedéki adója, mert a bringa elmegy kenyérrel meg vízzel.:D
http://criticalmass.hu/forum/
http://criticalmass.hu/forum/20090930/fizessunk-adot
és
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20091005/feladtam
--------------------------
www.barzongorista.eu
Köszike.:) Úgy tűnik az
Köszike.:)
Úgy tűnik az összeget brutálisan túl becsültem.:)
ez szerintem simán mehet
ez szerintem simán mehet így 1 az 1 be a best of CM-re :D
(mármint Zsurmi összefoglalója)
"A kerékpár hobby eszköz,
"A kerékpár hobby eszköz, nem alternatíva! Nem alkalmas nagy távolságokra, és csomagszállításra!"
elször is: hobbi
másodszor pedig: mondja ezt az, aki városban (valószínűleg kis távolságra) közlekedik
-----------------
http://akiweb.eu/
Mondhatnám, ez a
Mondhatnám, ez a "hobbieszköz" megmosolyogtatott! A barlangom és a fellépőhelyem között összesen napi 30 km a táv, meg tekergek is ezt-azt intézve a városban, úgyhogy olyan 40-50 km szokott lenni naponta. Mióta lezárták a Margit hidat, Újpestről jőve inkább a Lánchídon megyek át a Moszkva tér (Belbuda) felé; kényelmesebb és gyönyörű városrészeken tekerek át. Persze nem bóklászva. :-) Szerintem ezt irigylik az autósok tőlünk. Gyorsan, bármekkora dugóban el tudunk jutni bárhová. És hogy "Nagy-Budapesten" nem alternatíva a kétkerekű közlekedés? A fiataloknak mindenképpen, hiszen látjuk! De az idősebb bicikliseket szintén látom (még dec. elején is!) nagy hátizsákkal, gyereküléssel, nagyáruházból bevásárlás után indulni hazafelé! Az "Ember" mindig félt az ismeretlentől... Könnyebb valamit élből elutasítani, a változások ellen fellépni, mint megismerni és elfogadni azokat.
Brumm!
_______________________________________
Egy a bringán kalandozó magyarok közül.
Sziasztok! Még hogy nem
Sziasztok!
Még hogy nem alternatíva... Tavasszal-nyáron-ősszel fel se szállnék a BKV-ra semmi pénzért - és tudom azt is, hogy autóval mekkora szívás tud lenni a közlekedés.
A biciklire meg csak felülök és mindig pontosan ugyanannyi idő alatt jutok el a célponthoz, ha dugó van, ha nem.
Totál szűklátókörűek voltak a videóban, a saját kényelmüket nézve csak - egy autó hány biciklist szorít ki a bicikliútról?! És arra nem gondol, hogy a saját kényelme miatt pöfög egész nap mások orra alá? Persze a gyalogosok meg a biciklisek legyenek egymás hegyén-hátán de az autók maradjanak és igen, betonozzuk le az egész Margit-szigetet.
A volt pasim volt ekkora barom aki folyton csak a saját kényelmét nézte az autójával, a bicikliseket meg zsigerből utálta.
Hajaj, te Bringalány! Akkor
Hajaj, te Bringalány! Akkor szerencséd, hogy megszabadultál tőle... :)
Sinya, nagyonnagy
Sinya, nagyonnagy voltál!!!!! :)
Köszi!
+sok ------------ Life is
+sok
------------
Life is Random
Nem kell ezekkel az
Nem kell ezekkel az emberekkel semmit sem csinálni. Lejáratják magukat. nézd meg az a felháborodott pacákot az origo videóban, csak nevetni lehet rajta... :)
Nekem az összes videóból
Nekem az összes videóból az jött le, hogy a kerékpárosok szimpatikusak, mosolygósak, értelmesek. Télen is nyugodtan lehet arrafelé tekerészni. Mindenki külön hangsúlyozta, hogy nem a biciklisek ellen van. Ez nagy dolog szerintem!
igen, tök jó, hogy
igen, tök jó, hogy úgymond 'nem a kerékpárosok ellen van' de ha megszüntetnék a bringasávot, akkor máris más hangsúlyt kapna a sztori, nem? Másrészt meg, részemről kikérem magamnak azt a hazugságot, hogy az én adómból pl nem megy útépítésre, meg ilyenek. Ja, meg parkolhatnak is a belvárosban, ha már ennyi pénzük van, miért ne?
Szerintem nagyon
Szerintem nagyon csalódottak voltak, hogy nem volt ellenkampány. Az egész arra lett volna kihegyezve, hogy bezzeg a CM és az MK meg a futárok...
Így, hogy a riportok alatt csak 4-5 arra járó kerékpáros volt, akik mind integettek és normálisan közlekedtek nem volt a ker. médiának mivel ütni a tamtam dobot. Holnapra mindenki elfelejti.
A figurát néztem a táblával, de csak a riport végére esett le, hogy a "járművét emeli" a feje fölé. Ez vicces volt, de látszik hogy az egész társaságban semmi fantázia nincs, csak a CM farvizén akarnak úszni.
kb. azért kíváncsi lettem
kb. azért kíváncsi lettem volna, hogy azt a 1, 2, esetleg 3 tonnás környezetszennyezőjét hogy bírná felemelni egy kaptafára, na az lenne az igazi autós cm. :D
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti piros-kék szalagokkal, és CM-matricákkal
Engem meg ma leszorított a
Engem meg ma leszorított a Bajcsy#Andrássy -nál egy autós a külső sávból. Akkor most kvittek vagyunk.
----------------------------------------
Kék-fehér Simplon outi. Hidegben ERRŐL tuti megismertek. :)
Az mekkora a TV2 videón
Az mekkora a TV2 videón 00:15-nél hogy a karójától nem tud behajolni a csomagtartóba.
Aztán végre az IRÓNIÁT is próbálta gyakorolni. :)
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Ez jutott róla
Ez jutott róla eszembe.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Gyalogos menjen a járdán.
Biciklis menjen az úttesten.
Bicikliúton meg menjen az, aki kitalálta.
éstényleg. nem érti, hogy
éstényleg. nem érti, hogy miért nem tud behajolni :D
(az meg nagyobb bukta részükről, hogy kb. a híradó közepén voltak csak, ertéellen meg inkább a vége felé. CM általában főhír. sőt, mindig)
Főoldal első blog +
Főoldal első blog + beágyazott videó.
Köszi' Kükü! Remélem, legközelebb valami jobb apropóval kerül oda a blogom!
Lóg rajta,mint egy
Lóg rajta,mint egy hajótörött:)
http://kep.tar.hu/norbonc
és ahogy kalimpál a
és ahogy kalimpál a levegőben... mint a hörcsög a kis mancsaival a tökmag felé...
remek felvezetés volt.
(az ironiat nem te hasznaltad veluk szemben egy musorban?)
hát ez beszarás :) és
hát ez beszarás :)
és tökre nem érti, hogy mi van...
_____________________________
a kőolaj egyszer úgyis elfogy
Nem is érdekes, hagyjanak
Nem is érdekes, hagyjanak így mindent, ahogy van, majd ha rájönnek az autósok, hogy délután négyig sem érnek be a munkahelyükre és ők is az utcára kerülnek emiatt, úgysem járnak be többet. Akkor meg nem kell az az egy sáv sem. A "fejlődés" eléri a kritikus pontot és onnan csak egy út van.
Ja mégegy, az aki kifizet egy javításért 600ezret, annak nem a parkolás a legnagyobb baja, hanem hogy megszűntetik a gyogyódákat. Javallom a karosszériásoknak, fényezőknek, a legnagyobb üzlet, menjenek ki full árlistával a következő bringasáv átadási ceremóniára, és cövekeljenek le ott, mert hamar hülyére kereshetik magukat, csak 600e alá kell menniük kicsinyt árban.
Már majdnem mondtam, hogy
Már majdnem mondtam, hogy már engem is felbasznak a riportban elhangzottak, de néhány itteni komment sikeresen kijózanított.
Szia troll, nejednek szép
Szia troll, nejednek szép bundája van. Talán inkább az állatvédőknek kellett volna ellentüntetést szervezniük a csúnyán meghurcolt üzletasszonyokkal szemben.
Meg sem merem említeni, hogy a hölgy feltehetően azon ügyvédi irodák egyikéhez tartozhat külleme alapján, akik sosem fizettek parkolódíjat, mivel tudják, hogy nincs az a törvény, ami alapján elítélhetnék őket.
A nagydarab pasas meg a taxisok tipikus megtestesítője, akik felém (nő vagyok) is a "leütlek kisköcsög, le ne merd ide kötni a retkes vasadat" bemutatkozással kezdenek, ha megállok enni a városban bárhol.
Ezt én értem, de hogy jön
Ezt én értem, de hogy jön ide?
Ugyanmár, ne bántsd a mi
Ugyanmár, ne bántsd a mi házi trollunkat! :)
Nem is mondta el h mi a véleménye, lehet hogy egyezik a tiéddel!
Én sosem írom itt le a
Én sosem írom itt le a saját véleményemet. Én tanult viselkedési formákat követek, azaz globális gondolkodó vagyok. Itt.
Mert amúgy tök más a véleményem, csak mikor leírom, kitiltanak a fórumról. Így marad a kollektív szellem és a népharag. (úgy érzem, nem vagyok egyedül.)
Az én véleményem kizárólag öncélú, egoista, kizáró, intoleráns és kegyetlen. Ezért nem írom le.
A biciklisáv a
A biciklisáv a vadbicikliseknek van? Ez nekem új...
http://www.youtube.com/watch?v=Hk3VCrN6lg4
Én is jót nevetek majd az Empamon, ha teljesen, és megnyugtatóan bizonyossá válik, hogy nem érnek el eredményt, és nem is bátorítanak fel olyanokat, akik esetleg majd érhetnek. Ez az ország az, ahol a Monty Python abszurditása gyakran a rögvalóság, úgyhogy....
A riportok jók, az MTV2 híradóját viszont nem igazán értettem.
CSI
"A kerékpár hobby eszköz,
"A kerékpár hobby eszköz, nem alternatíva! Nem alkalmas nagy távolságokra, és csomagszállításra!"
szerintem sok futár nevében mondom, hogy szeretettel várjuk egy munkanapra, elintézzük a dj-vel, hogy csak üreszsákos csepel-újpestet vigyünk egész nap.... :)
+1, mióta elkezdtem ebben a
+1, mióta elkezdtem ebben a munkakörben dolgozni, sosem foglalkoztattam mást, csak biciklis futárt. Tíz év alatt egyszer fordult elő, hogy késett a csomag, akkor elgázolták a futárt.
Nálam üzleti és működési szempontból pótolhatatlanok, és a befolyásos cégvezetők csak azért nem védik ilyen helyzetekben a futárokat, mert halvány fingjuk sincs róla, hogy a mindennapi ügymenet nagyban múlik ezeken az izzadt, gyalázott, alulfizetett embereken. Az alulfizetettet ár-érték arányban értem és nem a foglalkoztató jószándékát támadva.
futárokról még annyit
futárokról még annyit fűznék hozzá, hogy bár minden biciklis úgy közlekedne, ahogy ők. engem még futár soha nem tartott fel, nem is hozott parás helyzetbe, akár autóval, motorral, bringával vagy gyalog voltam. mert a futár tudja, hogy mit akar, és hiába megy át a piroson vagy megy keresztbe az úton, azzal engem javarészt nem zavar egyáltalán.
inkább pont, hogy a "hobby" bringásokkal vannak bajok általában, akik kolbászolnak jobbra balra, aztán hirtelen megfordulnak, meg hasonlók.
autósoknál is általában ez a helyzet: a taxis meg fehér furgonos lehet, hogy marha gyorsan megy, de legalább tudják, hogy mit akarnak. sokkal jobbak, mint a mobiltelefonáló plázacicák vagy nyugdíjas kalapos öregurak, akik azt se tudják milyen évet írunk épp.
(kivétel persze mindig akad, most csúnyán általánosítottam :)
Ráadásul azoknak a gonosz
Ráadásul azoknak a gonosz futároknak felelősségbiztosításuk van amit a cég fizet, de így is csak 2-3 havonta van egy kár, azaz kb. 250 ezer km-re jut egy eset.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
szeretném megvédeni a
szeretném megvédeni a nyugdíjas kalapos öregurakat! :)
egyrészt te is leszel még az (reméljük), másrészt ő már akkor bringázott, amikor te még nem is léteztél.
+1 Továbbá én azért nem
+1
Továbbá én azért nem fényezném a futárok közlekedését ennyire. Nekem egyáltalán nem szolgálnak mintaként, pedig én sem vagyok egy hűdemilyennagy KRESZ szabálykövető. Ugyanakkor viszont elismeréssel adózom nekik, mert iszonyú nehéz munkát végeznek.
érdekes riport, a rajta
érdekes riport, a rajta látható "tömeg" semmi képpen se nevezhető kritikusnak, ugyanakkor az 1 bringasáv, 1 parkolósáv, 1 forgalmi sáv nemrossz ötlet, környezetvédelmi szempontból. A parkoló autó nem szennyez, illetve 1 tömött forgalmi sáv kevesebb mérget bocsát ki mint 2 tömött.A dugó nevű autóspokol - rémálom vízió nagyon ösztönzően tud hatni egyéb útvonalak keresésére.
"a bmx hatalma legyen veletek"
Kerdes: melyik kombo
Kerdes: melyik kombo tetszik: forgalmi sav - parkolosav - bringasav vagy forgalmi - bringa - parkolosav? Elso verziot lasd Andrassy ut, masodik asszem Alkotmany utca.
De ahogy a Kiskorutat nezem, nem igazan fer el a 3 sav, egyiket mindenkepp fel kell aldozni. Es az a parkolosav legyen, mert a kornyeken meg van oldva a parkolohazakkal, aranylag jobb minoseggel (orzes, fedett, stb). Viszont a kerekparos a mellekutcakban nem tud ugyanolyan kenyelmesen, es temposan haladni, mint a koruton. Cikkcakk, egyiranyu utcakkal.
atomboy
Hát így valahogy, igen.
Hát így valahogy, igen.
Akkor már nem parkolósáv
Akkor már nem parkolósáv kellene, hanem a járda kiszélesítése, fű, fa bokor, éttermek, kávézók, stb.
Nagyonnagy +1, azaz +sok! A
Nagyonnagy +1, azaz +sok!
A fémdobozaikat meg tüntessék el a közterületről a b@d@s p.....a a mélygarázsokba, vagy vigyék zuglóba, vagy akárhova, mit érdekel engem, de ne álljanak a járdákon színesre festett nagy fém, kerekeken guruló szappantartók lépten-nyomon az egész városban.
Amikből ráadásul mérges
Amikből ráadásul mérges gázok törnek fel, és olaj csöpög az aszfaltra...
Az egész városban szabad közterületen veszélyes hulladékot tárolni?
Dávid
az anarcho-kapitalista pólókupec
"...vagy vigyék
"...vagy vigyék zuglóba..."
Vagy mondjuk inkabb meg se... megbocsass, de mas faszaval ne verd a csalant...
+1 Zsoltee
+1
Zsoltee
Ha nem esett volna le,
Ha nem esett volna le, szívesen elmagyarázom neked. Az EMPAMO tüntetéses, indexes videóra gondoltam ezzel a kiszólással. A nercbundás nő beszélt úgy az ő zuglói parkolási lehetőségéről, mint valami képtelen, szörnyű, borzalmas dologról, mármint hogy neki nem adatik meg a helyben parkolás lehetősége és ott kell hagynia a kocsiját. Nekem nincs semmi bajom zuglóval szép kerület az, bárcsak én lakhatnék ott, és légyszives ne is akard úgy beállítani, hogy én oda akarnám zavarni az összes belvárosban parkolóhelyet nem találó autóst. Nem az a lényeg, hogy Zugló, Kőbánya, vagy Pestszenterzsébet, hanem hogy ha nem lehet a belvárosban parkolni, akkor más helyet kell keresniük az autósoknak, ahol lehet és igen, ott fognak többen parkolni, ez várható. Nyilván ezért hozták létre a város szélén a P+R parkolókat (és hoznak létre egyre többet). Ha nincs elég parkolóhely, vagy túl drága a belvárosban az ottlakóknak külsőbb kerületekben fognak helyet találni maguknak, akár szivatásnak éled meg ezt, akár nem és persze én dettó. Egyébként egy peremkerületben lakom, és a közelünkben ez már régóta a mindennapi valóság. Most én is siránkozhatnék és mondhatnám, hogy a Demszkyék az én faszommal verik a csalánt, mert azok akik a belvárosba akarnak bejutni, vagy a város másik végébe nálunk parkoltatják az autóikat és területet vesznek el tőlünk, de nem biztos, hogy igazam lenne. Én ezt a rendszert Budapest belsőbb területeinek forgalomcsökkentése, élhetőbb tétele szempontjából inkább hasznosnak tartom, mint rossznak és ha jelentős forgalomkorlátozások lesznek a belvárosban mégjobban megnő majd a szerepük.
Egyébként meg ha nem tetszik, hogy megszaporodnak a parkoló autók a kerületedben (amit megértek), küzdj érte, hogy terjesszék ki a fizetős övezetet még jobban. Ez is egy tendencia: Várakozási övezetnek nyilvánították a rakpartot Persze ezzel is csak azt érik el, hogy még kijjebb keresnek maguknak parkolóhelyet, azok, akik eddig ott tették le a kocsijukat, tehát a probléma igazából nem oldódik meg, csak áttevődik máshová. Tudom, a legjobb az lenne, ha váltanának bringára, de még nem tartunk ott. Addig megy a kiszorítósdi, aztán egyszer csak bekattan sok embernek a helyes megoldás. ;)
Én így látom, ha nem értesz vele egyet várom válaszod.
Egyébként azon sírni,
Egyébként azon sírni, hogy a belvárosban nem parkolhatok, az olyan, mintha azon síránkoznék, hogy nem lehet örökpanorámás nyaralóm a belvárosban. Igen. Mert az bizony luxus. A belvárosi parkolás is az. Luxus.
Dávid
az anarcho-kapitalista pólókupec
könnyen mondjuk mi
könnyen mondjuk mi biciklisek, hogy tüntessék el a gyilkos autóikat a faszba, de ennyi erővel a biciklinek sincs semmi keresnivalója a lámpákhoz láncolva. én is ugyanúgy foglalom a közterület, amikor egy táblához lakatolok. az én kurvaanyámat is akkor már, csak hogy korrektek legyünk.
inkább örüljünk a fejünknek, hogy a biciklikre nem kell parkolási díjat fizetni, és illegálisan, embertelenül parkolhatunk mindenhol, ahol csak van valami fém tárgy.
ha holnap odamenne valaki a Kiskörútra, és az összes lakatolási lehetőséget eltüntetné, akkor meg itt lenne a sírás rívás, hogy ez így igazságtalan. az autósok meg mondhatnák, hogy nem alapvető emberi jog bringázni, és milyen igazuk lenne.
písz
Az autó otthon a kertben
Az autó otthon a kertben van (kifizettem! sok négyzetmétert), autóval olyan helyre megyek ahol van parkoló (ha nem tudom rákérdezek) és nem várom el, hogy ott legyen parkoló ahol én akarom.
Mi illegális a bicikli lekötésében?
egy autó min 10
egy autó min 10 négyzetméter
a bicajom 0,55négyzetméter (1,8*0,3)
És a bicajok nem foglalnak egy helyet napokig, hanem cserélődnek ahogy a parkolóknak is kéne, de ha lesik az első hó [mindjárt juppííí!! :)], figyeld meg, hogy mennyi autó nem mozdul napokig a belvárosba, tehát a közteret nem sok ember hanem csak ő használja.
Szerintem ez nagy különbség.
persze, hogy nem egy
persze, hogy nem egy kategória, de gyakorlatilag mi is ugyanúgy kisajátítjuk a közterület, ezen nincs mit szépíteni. ez olyan, mint amikor az autós mondja a dugóban, hogy "az én autóm pöfékelése elhanyagolható az összes többihez képest"
a biciklik meg azért cserélődnek, mert különben mindent lelopnának róla, ami mozdítható :D
A KÖZterület a közé.
A KÖZterület a közé. Mindenki használhatja.
Korlátozni (parkoládi díj), akkor kell, ha a rád jutó területnél többet használsz.
Jut minden lakóra, vagy akár csak lakásra a ház előtt 10 nm a belvárosban?
Nem.
Elfér minden lakó kerékpárja ugyanennyi helyen?
Igen.
Egyébként parkolási díjat nem a területhasználatért rónak ki, hiszen akkor egy furgonra kétszer annyi lenne mint egy daewoo matizra, vagy egy trafikért csak annyi havidíjat kellene fizetni mint egy fél autóért.
A parkolási díj a parkolás lehetőségét hivatott fenntartani. Azaz a parkolási díjjal szabályozzák úgy a szabad helyek számát, hogy legyen hely az utcán. Ha a mai autószámnál eltörölnék a díjat, azonnal megbénulna Budapest belvárosának közlekedése. Vagy a többlet parkolási igénytől, vagy a szabad parkolás által gerjesztett többletforgalomtól, de leginkább a kettőtől egyszerre.
Egyébként lehetne díjat szedni a kerékpárok után is, ha mégis ki akarjuk számlázni a területhasználatot. Ez területigény alapján nagyjából a tizede lenne az autók parkolási díjának, aminek a beszedése, ellenőrzése, adminisztrációja többe kerülne mint maga a beszedett díj, így jobban megéri nem beszedni.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Én nem hiszek abban, hogy
Én nem hiszek abban, hogy valamiért azon okból kelljen fizetni, hogy "szabályozva" legyen. A parkolásnál meg pláne a sarcolásról szól a dolog, ugyanezen az elven a járdaadót is be lehetne vezetni, ugyanúgy elfolyna az ezen címen szolgáltatás nyújtása nélkül beszedett pénz.
Pacsi és ráadásul
Pacsi
és ráadásul szegény autósok fizetnék meg a bringaparkoló létesítését is.
értem én a parkolási
értem én a parkolási rendszer lényegét, de most épp azon elmélkedtem el, hogy a biciklis is ugyanúgy öncélúan kisajátítja a közterület, mint az autós. persze várom már, hogy úgy járjak, mint Gent-ben, hogy tele volt a biciklis parkoló a bolt előtt, és ott keringtem, keresve a parkolóhelyet, mintha autóval lennék :)
féloff: empamónak meg inkább az ellen kellett volna tüntetni, hogy újabb 10 évig a (hadnemondjak csúnya jelzőt) centrum rabló kht fogja sápolni a jónépet. akkor lehet, hogy nem csak 4-en lettek volna ott a tüntetésen - a maradék ember az rtl híradó stáb, tv2, origo, index stb. újságírói voltak meg pár éppen arra járó ember.
mondjuk engem nem érdekel, szeretek autózni, de a belvárosba soha nem autóval megyek.
félreértettél, a
félreértettél, a nyugdíjas kalapos _autós_ öregurakkal van általában bajom.
bringás nyugdíjassal sajnos ilyenkor itt Butapesten ritkán találkozok :(
Nekem csak a közlekedésben
Nekem csak a közlekedésben kioktani vágyókkal van bajom. Kalapos öregúr, vagy nyikhaj ficsúr egyre megy.
Az egyik sem tudja pontosan a szabályokat, de van elképzelése.
-
Zsurmi
kíváncsi lennék egy olyan
kíváncsi lennék egy olyan tüntire, ahol annyi autós vonul fel, mint mi a CMen :) :) hol férnének el? hogy nézne az ki?
autópályát a nagykörútra! parkolót a margit-szigetre!
Nem mertem még megnézni a
Nem mertem még megnézni a riport, de mondjátok meg: operatőrileg hogyan sikerült megoldani, hogy az a 16 autó soknak tűnjön? :D
"Sírás lesz a vége!"
úgy, hogy 16 autó sok
úgy, hogy 16 autó sok helyet foglal!
szerintem meg öntsünk
szerintem meg öntsünk annyi cementet a Dunába, hogy bárhol át lehessen rajta kelni, akkor lesz út, bringaút is meg út is meg parkoló is. A kutya se tiltakozna, hal úgy sincs benne, csak a szar ömlik abba a folyóba meg büdös, folyton árad -monnyonle!
ez a megoldás, kérem!
féloff: pár hete nem
féloff: pár hete nem hittem a szemenek: kék volt a Duna! a margit hídnál. de tényleg. és nem, nem volt bennem semmi amfetamin-származék vagy varázsgomba :)
Valamelyik bőrgyárból
Valamelyik bőrgyárból ömlött a festék, nem emlékeztek?
Nos, mint biztos tudod, ez
Nos, mint biztos tudod, ez egy ősi bécsi legenda:
A szerelmespár kimegy a Dunához, és ha kéknek látja, akkor tényleg szerelmes.
Mikor lesz az esküvő? :))
--------------------------
www.barzongorista.eu
ott van bukón a dolog, hogy
ott van bukón a dolog, hogy egyedül voltam.
szerelmes leszek a bringámba!
(te jó ég, most jut eszembe, hogy nemrég egy hölgy ismerősöm elnevezte Ingeborgnak a gépem. atya gatya)
:D
Pacsi fétisiszta lettél?
Pacsi
fétisiszta lettél?
Hideg van, megmurdáltak az
Hideg van, megmurdáltak az algák nagy tömegei. Majd újra elszaporodnak, van kaja, a szervesanyag-tartalom nem csökkent
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Szegény Váci utcai lakók
Szegény Váci utcai lakók hol parkolhatnak? Az üzleteket ott hogy látják el áruval? Ezt a problémát hogyan oldotta meg az V. kerület?
És szegény Rákóczi úti
És szegény Rákóczi úti lakók?
És szegény Üllői úti lakók?
És szegény lakók mindenütt, ahol megállni tilos van?
--------------------------
www.barzongorista.eu
Kossuth Lajos utca? Ha jól
Kossuth Lajos utca? Ha jól tudom mostmár a Kecskeméti utca is. Rádai utca (az már nem V. ker.) Hosszú a sor... (Hungária, Margit körút, Fő utca, Bartók Béla...)
__________________
Mert így kerek a világ.
Érdekes, a Rákóczi úti
Érdekes, a Rákóczi úti lakók miért nem tiltakoznak, hogy vegyék el a buszsávot?
Vagy a Margit körúton, a híd budai hídfőjénél lakók, hogy a két sávból az egyik legyen parkoló?
--------------------------
www.barzongorista.eu
"Érdekes, a Rákóczi úti
"Érdekes, a Rákóczi úti lakók miért nem tiltakoznak, hogy vegyék el a buszsávot?"
Mert azt nem merik megszervezni a pampogósok. Nevetségessé válnának, a tömegközlekedés ellen öngól lenne tüntetni, az elfogadott dolog. Viszont a kerékpárosokkal szemben meg lehet csinálni ezt, sokaknak így lesznek szimpatikusak. A zsidótemplomi utálatosképre köpnek egy jó csulásat. :-( (Persze csak az ő szemükben vagyunk azok)
Vigyázz, a végén még az
Vigyázz, a végén még az ellen is empampognak.
Nah akkor jól kitüntették
Nah akkor jól kitüntették magukat, elmondták hülye érvüket, és holnap megint úgy lesz, mint ezelőtt volt.
De mi a helyzet a nagykörúttal?
Mert bár azt mondják nem ellenünk vannak, de csak a naiv hiszi el azt. Nagykörúti bringasávot akarunk, ez nem kérdés, csak ugye ez még nagyon hosszú ideig eltarthat, mire megépítik.
Az autósok ellen van az is, (hogy mikor 2008.-ban előre megírt válság bejött az olaj ára nagy mértékben csökkent, mert ha nem pörög a gazdaság, kevesebb olaj kell hozzá. De 147$ ról 35$ ra esett vissza és azóta csak emelkedik, kb most 70$ fölött jár. Ahogy megint kiveri majd az ára a biztosítékokat újra és újra a gazdaság mondanom se kell gyengélkedő kedvében lesz.
Akkor páran, vagy esetleg millióan, de legfőképp a hülye politikusok felébrednek, hogy hoppá javítani kéne a "zöld közlekedéseket" aztán olyan kis dolog, hogy a konzervvel nem tud parkolni, senkit se fog érdekelni.)
Nem adok öt évet és lázas bringás bringás beruházások lesznek...
Meghúzta a volvót és
Meghúzta a volvót és 600.000 a kár :D:D akkor most fel is jelenthetem biztosítási csalásért :D a Gyöngyházfény nem volt ennyi körbe!!!! az autón.
Biztos FlipFlopp volt a cucc és egy nagy grafikával rajta és ezért nem lehetett ködölni a karcot :D Az ilyen miért nyilatkozik?
Kiszorítjuk az autósokat... sőőt...én már leszorítom :D vicc....
Egy-két helyen feleslegesen széles a járda, ott lehetne bringaút. lásd Arany János utca környéke, ott egész jól megcsinálták.
Ott ahol meg autó is parkol, ott meg nem hiszem el, hogy a 4 vagy 6 sávból (6=2x2 forgalmi +2 parkoló) nem lehet összespórolni sávonként 20 centit. Még a járdát nem is számoltam.Persze, drága dolog, nem is mondom, hogy nem,de vagy a problémát tologatjuk "kevés" pénzekért milliószor vagy a sok pénzt egyszer és mindenki örül.
Nem tudok olyan utat mondani a városban, ahol nem tudnék egy bringás utat betervezni vagy egy vele párhuzamos úton. A belvárosban a járdák baromi szélesek, a belsőbb utcák szűkek, viszont kint van a 30as tábla. Akkor most miről beszélünk?
Nekem soha nem okozott gondot, hogy kikerüljek NORMÁLISAN egy bringást, pedig nem smarttal megyek. 1x volt, hogy szóltam a csajnak, hogy léégyszi engedj el, mert sietek, de úgy gondolom ezzel nem bántottam meg, max megijedt, hogy mit kiabál ez a hülye :D Főúton legyen egy bringás út, de a főutakon össze lehet spórolni azt a pár centit.A kerékpárutak minősége is rettenetes. Rosszabbak, mint az autóutak.Ameddig nem lesz normális alternatíva a bringázás, addig nem is szeretnének az emberek átülni a bringára.És igazuk is van. Minek? Azért, hogy elázzon? hogy ráhúzzák a kormányt? hogy kitörje a nyakát, hogy a tankcsapdás kerékpárúton kiessen a tömése és kihajoljon a villája? Budapesti kerékpárutakon ritkán élvezetes brigázni. Teljesen megértem azt, aki azt mondja, hogy a nagy lószart száll ki a kocsijából. Én csak azért közlekedek bringával, mert a hegyekben szeretek bringázni, ugrálni és így megszokássá vált, de nem azért bringázok, mert tök jó a városban bringázni.BKV az csak akkor jó, ha 2 pont között kell közlekedni, ha már több helyre kell menni, akkor nagy szívás. (kevés alternatíva). Autó: attól függ, hova megy az ember, de most a benya is drága. Bringa: szar úton, szar levegőn és csak szabálytalanul lehet haladni.De akkor halad az ember. Egyetlen egy normális alternatíva sincs. Talán a motor még,ami a legjobb. De most már az is piszok drága. gyári 50ccm alatt meg olyan mint egy bringa.Szívás. 125/250ccm től kezdődne, ami használható.
látom nem értesz hozzá,
látom nem értesz hozzá, ezért leírom: simán tud milliós károkat okozni egy figyelmetlen bringás.
még a Volvos sztori is hihető, ha megnézed, hogy mondjuk egy zsírúj garanciális fullextrás S80-asnak mennyibe kerül két ajtó újrafényezése. elárulom, sokba. (persze ettől függetlenül lehet, hogy a 20éves 240-esét kapta telibe egy bringás, ez esetben tényleg átverték :)
másik eset: haverom ismerőse figyelmetlen volt, és rányitotta a kocsija ajtaját egy bringásra (ő volt szabálytalan, el is ismerte, hívott is mentőt a biciklisre, mielőtt még valami csúnyát mondanátok rá)
aztán akkor jött a meglepetés, amikor tovább akart menni: a bal első ajtóban volt a fedélzeti számítógép, ami tönkrement, milliós tétel lett ennek köszönhetően a javíttatás, majdnem gazdasági totálkáros lett a kocsi.
szóval senki ne jöjjön azzal, hogy bringával nem lehet nagy károkat okozni. igenis lehet, ezért jó a felelősségbiztosítás. ajánlom is minden városi bringásnak, merazjó.
Tud, de nem valószínű,
Tud, de nem valószínű, ritka az olyan, de mikor autó megy a bringásnak, abból nagyobb baj lehet, meg amúgyis, kinem szarja le a gazdasági érdekeket, ha életekről van szó.
A haverod meg legyen óvatosabb, kaszkó volt-e?
ki beszélt itt arról, hogy
ki beszélt itt arról, hogy autós ment bringásnak? persze, hogy sajnos az a gyakoribb, de ettől még az is szar dolog, amikor az autósba megy egy bringás, és milliós kárt okoz.
"kinem szarja le a gazdasági érdekeket, ha életekről van szó."
na EZ a trollkodás, nem amit Seggbekúr művel :D
(mégegyszer leírom, nem a haverom volt, hanem neki talán a szomszédja, asszem végül casco fizetett bele valamennyit)
Ne értem én ezt az
Ne értem én ezt az arányérzék-eltolódást. Hogy fizethet valaki százezreket egy karcolás javításáért? Kinek van pénze egy milliós ajtóra? Hogy lehet ilyen méregdrága technikákat ilyen sérülékenyre építeni? Több havi fizetésemmel ilyen kontextusban dobálózó emberekkel hogyan tudjak együttérezni?
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
hát ezek jó kérdések,
hát ezek jó kérdések, én se tudom mindenre a választ, de ez van.
mondjuk erre van a nagy mondás, hogy "ötcsillagos szállodában az inas is ötcsillagos"
magyarul egy sokmilliós autónak a javíttatása is nagyobb tétel, mint egy első szériás Swiftnek.
azt én sem mondom, hogy ez így jól van, hogy egy garanciális autó lefényezése ekkora összeg, csak leírtam, hogy bringával is könnyen összehozható ekkora anyagi kár, és még csak nem is Ferrarit kell hozzá végigkarcolni.
"Több havi fizetésemmel ilyen kontextusban dobálózó emberekkel hogyan tudjak együttérezni?"
valahol ő is megdolgozott a pénzért (jó esetben becsületes úton), és nyilván nem azért vette a kocsiját, hogy egy biciklis összekarcolja
(egyébként szerintem is ökör, aki Butapesten ilyen drága autóval közlekedik, sőt, aki ennyi pénzt kiad egy autóért, de ez már más kérdés)
Azért zavarja a karcolás,
Azért zavarja a karcolás, mert az autója a saját presztizsének mutatója. Ha az autó megkarcolódik és ő úgy hagyja, attól ő gondatlan, megbízhatatlan, pénztelen (?!) emberré válik mások szemében - legalábbis azt hiszi.
Érdekes, engem - amellett, hogy nyilván _direkt_ nem fogom karcolgatni a biciklimet vagy úgy hagyni valahol, hogy láthatóan karcolások lesznek rajta - a karcok nem zavarnak. A bicikli közlekedési eszköz és az egyéb karbantartáson kívül bizony meglátszanak rajta a használat nyomai. Na és? Ettől nem szeretem kevésbé, nem vagyok rá kevésbé büszke (vagy talán még inkább, mint az indián a harcban szerzett sebének forradására?!), és nem fogom azt mondani, hogy: hoppá, sérült cucc, kukába vele, vegyünk újat.
Joe Forster/STA, http://sta.c64.org
Hmm. Ha elszakadt a
Hmm.
Ha elszakadt a nadrágod, kimész benne utcára? Pedig csak használati tárgy. Azon kívül, hogy presztizs, miért jársz szép ruhákban?
Senkit nem érdekel, hogy kiszakadt a zoknid (üléshuzat), míg le nem veszed a cipőd (be nem ül melléd más a kocsiba). De ha a nadrágod szakadt, vagy az inged, esetleg letted, máris érdekesen fognak rádnézni az emberek.
Semmi más, csak presztizs.
Mondom ezt úgy, hogy meghúztam a hátsó lökhárítót, azóta is úgy van. Műanyag, nem korrodál, meg így nem is sajnálom annyira, ha picit megtolják a parkolóban. Majd ha valaki hátulról nekemkoccan, akkor csere.
A szakadt nadrág nem jó
A szakadt nadrág nem jó példa, mert elvesztette funkcióját (nem véd az időjárástól)
Ha az autóm megkarcolódik, nem örülök neki, de nagyjából sz.rok rá. Pont ugyanazért, mint te.
A baj ott kezdődik, hogy sokan még mindig azt hiszik, jelent valamit, ha autójuk van. Pedig már régen nem.
A hangszerem kb. kétszer annyit ér, mint az autóm. Autója ma már minden útszéli surmónak lehet. Elmúltak azok az idők, mikor csak a TSZ elnöknek volt kocka Ladája.
--------------------------
www.barzongorista.eu
Szakadt nadrág is jelent
Szakadt nadrág is jelent valamit, ld. '80-as évek koptatott farmerei. Tehát nem csak a funkcióról, a designról is szól a dolog. Lehet ezen sajnálkozni, lehet lázadni ellene, de mindig van egy mainstream és sok underground divat irányzat.
Másrészt az egész az esztétikumról is szól. Egy autó nem esztétikus, ha dzsuvás, karcos, törött, mégha csak egy használati tárgy is. Egy használt Suzukin persze, hogy nem gáz a karc. Egy új Volvo-n azért eléggé.
Ha már az ember autóval jár, az eléggé meghatározza a róla kialakult képet. Egyik barátom tapasztalata jut ilyenkor eszembe (én még nem figyeltem meg magamon). Gödöllőn lakott, volán megálló, illik köszönni (legalábbis falun így szokás). Rendes gyerek, köszönt is. Azt vette észre, hogy ha öltönyben van, akkor mindenki visszaköszön neki, ha bakancs, terepgatya, bomberdzseki + borostányi haj, akkor senki. Pedig ugyanaz a kemény, de jó szívű gyerek. Most akkor hogy is van az, hogy nem a ruha teszi az embert?
Persze, lehet azt mondani, hogy mit érdekel a másik véleménye. De ez nem mindegy, ha üzletet akarsz kötni, nem mindegy, ha valamit el kell intézned, nem mindegy hogy hogy állnak hozzád.
Egy üzleti tárgyaláson van aki még az órádat is megnézi, hogy milyen van rajtad. Egy ügyintézés során a kulturált, megnyerő megjelenés és beszéd sokat lendíthet a gyorsaságon. És így van ez az autóval is. Nem feltétlenül hiúságból mosatja le valaki hetente a kocsit és kényesa legkisebb karcra is. Ez társadalmi elvárás, legalábbis bizonyos körökben. Nem az vagy, aki vagy, hanem amit láttatsz magadból.
Btw, milyen hangszer?:)
Te miért nem alszol?
Te miért nem alszol? :))
Értem én, és igazad is van.
Digitális zongora.
--------------------------
www.barzongorista.eu
És te?:D Zongora az jó
És te?:D
Zongora az jó dolog, én basszerozom, bár autodidakta és esetleges módon, szóval csak pötyögök.
De a zongora egy jó blues alatt, na azt nehéz überelni:)
Abból előbb utóbb mindig
Abból előbb utóbb mindig BW lesz, és onnan egyenes az út a death metalig. :)
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Mindent szívesen játszom -
Mindent szívesen játszom - ha megfizetik. :)))
--------------------------
www.barzongorista.eu
Abból előbb utóbb mindig
Abból előbb utóbb mindig BW lesz, és onnan egyenes az út a death metalig. :)
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Párizs, Róma.... Szinte
Párizs, Róma....
Szinte minden autó horpadt, karcos, törött. Parkolósávban nem illik behúzni a kéziféket, vagy eltekert kormánnyal parkolni mert mindenki az egész oszlopot tolja finoman meg az autójával amíg be nem fér.
Franciák és olaszok. Van még Európában valaki aki többet ad a ruhájára náluk? :)
(a lökhárítónak nálunk a legfőbb funkciója hogy színrefújt)
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Na ez, az, amit egyáltalán
Na ez, az, amit egyáltalán nem értek. Minek egy lökhárítót színre fújni???
D eddig a legjobb, amit láttam, az, hogy a színrefújt lökhárítókon szokott lenni egy gumicsík; na ezt láttam lekrómozva, és rajta kis gumibabák, hogy nehogy a lökhárító lökhárítójának baja legyen. :)))
Ja, az enyém is színrefújt, de csak azért, mert mikor a birtokomba jutott, már ilyen volt. Egy-két helyen lekarmolódott már róla a festék, de belesz.rok, mert alatta műanyag van, az meg nem rozsdásodik.
:)
--------------------------
www.barzongorista.eu
Ugyanaz a mentalitás lehet
Ugyanaz a mentalitás lehet a gyökere, mint ami a műbőrgarnitúrán meghagyott gyári fóliára terített takaró mögött lappang.
"színrefújt" hahhha, ez
"színrefújt"
hahhha, ez mekkora:D
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
A témában a mester:
A témában a mester: http://mek.oszk.hu/01000/01071/html/ - Kötelező olvasmánnyá tenném. Nem azért mert jó, hanem mert kulcs a világban való eligazodáshoz. De jó is...
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Ja és akkor azt nem is
Ja és akkor azt nem is mondtuk, hogy mennyi a parkolódíj. elmegyek valahova kocsival és elkérnek 9999999 forintot a parkolásért. Teljesen érthető lenne ez az ár, ha ki akarnák szorítani az autósokat, mint engem is főként, de mit csináljak, ha öltönyben kell járnom. Nem fogok bringázni öltönyben egy tárgyalásra. Szívesen mennék BKV val is, ha az első buszmegálló nem 2 km-re lenne tőlem (tényleg annyi), amivel kb. jó irányba tudok menni és nem kell 5x átszállnom.(így csak 3x vagy 4x kell, a 4x-es a gyorsabb,mert pont előttem megy el az előző (amikor az egyik beér, a másik indul) és ugye a 2 busz nem várhatná meg egymást. Ráadásul pusztulat az egész. Vonattal is próbáltam már ide-oda menni városban, de rettenet. Csodálkozunk, hogy nincs pénz,mikor 2 vonat megy vasárnap este 6 kor, Vácról azt hiszem, 10 perc különbséggel és az az eltérés a kettő között, hogy az egyik 3 megállót kihagy. Természetesen tök üres mind2. Ez a szupergazdaságos üzemmód.
És persze lakhatnék közelebb a buszmegállóhoz vagy a vonatállomáshoz, de a parkoló, ahol ott merem hagyni a kocsit, az fizetős ,Ahol ingyenes, ott annyira gáz, hogy egy betonkockát sem hagynék ott.
Németországban a vonatállomásoknál ingyenes örzött parkoló van. Kerékpároknak és autósoknak is. egy napra 1.000 forint a jegy, de azt mindenre használhatom, egész nap. Vonatra, villamosra, buszra , mindenre. München határában meg nem kell másik jegyet venni! ugyebár....
Ott valamiért soha nem akartam kocsival menni.De fura... El kéne küldeni ezeket az okosokat ilyen helyekre tanulni picit.
Minden közlekedő pont
Minden közlekedő pont olyan, mint te?
Lemérted a járat-kihasználtságot, vagy csak láttad egyszer? Este nem az agglomeráció felé utaznak a legtöbben, tehát Budapestről?
Amúgy a vonatnak/busznak vissza irányba is kell mennie. Autóval a minimum 20-25%-os, bringával a 100%-os kihasználtságot nem nagy kunszt megoldani.
-
Zsurmi
de mit csináljak, ha
de mit csináljak, ha öltönyben kell járnom. Nem fogok bringázni öltönyben egy tárgyalásra.
Egy cegvezeto velemenyet meglelheted itt:
http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/cegvezeto_villamoson_kerekparon/212...
atomboy
sok minden járt a fejemben
sok minden járt a fejemben a videók alatt, de a legvégére csak egy szó maradt: ZSENIÁLIS
ennél jobb kortesvideókat a bringázás mellett még nem láttam.
____________
háccelet
Origo: "Az egyik Múzeum
Origo: "Az egyik Múzeum körúti boltos nem csak a kevesebb vevő miatt aggódott". Elég sokat tekerek oda az antikváriumokba. Nyáron beszélgettem az egyik antikváriussal a kiskörúti biciklis körülményekről, bicikliút építésről; hogy pl. ott egyáltalán nem lehet u-lakattal lakatolni (nincs mihez!). Elmondta, hogy a Múzeum körút felújításához kapcsolódóan ŐK IGÉNYELTEK BICIKLITÁROLÓKAT az önkormányzattól a bolt elé! Hiszen tudatában vannak (ma már), hogy mennyien járnak arrafelé biciklivel, míg autóval egyáltalán nem lehet megállni: egész nap egyfolytában tömve vannak a kiskörúti parkolók, vevők már nem is tudnak megállni. Tehát a biciklis társadalom nekik forgalomnövekedést hoz(na)!
_______________________________________
Egy a bringán kalandozó magyarok közül.
Ez de jó! Csak felébrednek
Ez de jó! Csak felébrednek végre a tisztelt vezetőink.
Lassan el lehetne kezdeni
Lassan el lehetne kezdeni követelni az Emberibb Helyesírásért Mozgalmat is. Direkt minden mondatukba tesznek hibát.
Teljesen jó.
Teljesen jó.
a Múzeum krt jelenlegi
a Múzeum krt jelenlegi állapotáról nincs valakinek egy jó képe? (vidéki ismerősnek akarom megmutatni az akkor és most állapotot)
köszi!
En is igenyelem a
En is igenyelem a before/after kepparositast.
atomboy
A probléma több helyen
A probléma több helyen gyökerezik. De ami fontos, hogy van egy fix, tehát adott szélességű úttest. Ezen változtatni nem igen lehet. A forgalom növekedésével az önkormányzat megpróbálja megnövelni az adott útszakasz áteresztő képességét. Azonban van egy határ. Mégis túl lehetne lépni ezt a határt úgy, hogy nem „autósokkal” (1,1 fő/autó) számolunk, hanem emberekkel. Vagyis ha egy forgalmi vagy parkolósávot megszüntetnek DE cserébe felépítenek egy kerékpársávot (más megoldás lehet pl. buszsáv) azzal sikerült megnövelni az adott útszakasz átbocsátóképességét.
Miért is?
A megoldás a helyszükségletben keletkezik. Meg lehet nézni egy adott időintervallumra vetítve, hogy egy adott útszakaszon mennyi közlekedő ember tud egyenletes sebességgel közlekedni kerékpárral és személygépkocsival. Nyilván a kerékpársáv fog győzni, mivel egy kerékpárra vetített helyszükséglet alacsonyabb. És akkor nem is néztem a közösségi közlekedést.
Tehát mikor panaszkodnak, hogy a személygépkocsikra mennyi adó nehezedik és ezt a kerékpárosok nem fizetik meg, ellehetne azon is gondolkodni, hogy környezetből ki milyen arányban foglal el hasznos teret.
De igazából, sajnos, ez politikai dolog lett. Mert nyilván a gépjárművel közlekedők vannak úgymond „többségben” ezért nyilván a politika is őket akarja megnyerni.
Most azokról beszéltem, akik választhatnak közlekedési módok között, mert nem szabad elfeledkeznünk azokról, akik tényleg rá vannak kényszerülve a gépjárművekre.
A probléma több helyen
A probléma több helyen gyökerezik. De ami fontos, hogy van egy fix, tehát adott szélességű úttest. Ezen változtatni nem igen lehet.
A házak közötti távolságra gondolsz. Ezen kívül minden mást - nem csak elméletben - lehet megváltoztatni. Kezdve az utcabútorok, világítás helyétől a fák meglétéig.
Csak az áldozat mértéke nem mindegy.
-
Zsurmi
Lehet, hogy a társadalom
Lehet, hogy a társadalom nagyobb %-át lefedő merítésből jönnek össze (bár már ebben is egyre kevésbé vagyok biztos, statisztikát azonan még nem láttam róla), de az utakon (lakott területen) egyetlen pillanatban sincsenek többségben.
(Lehet, hogy pont emiatt használtad az idézőjelet? :))
Nekem az a táblan nagyon
Nekem az a táblan nagyon tetszett a hátán. Mondjuk én tényleg fel szoktam emelni a CM-en a járművemet. Nem egy rajzolt biciklit tűzök a hátamba...
Na gyerünk srácok, emeljétek csak fel az egytonnás acélkockáitokat, amivel szemben nem alternatíva a bicikli.
Egyébként simán tüntethetnének a Hummer tulajdonosok is, mert azoknak tényleg alig találni rendes parkolóhelyet. Na meg a 8 ajtós limuzinok. Sanyarú sors jutott a milliárdosoknak is.
Dávid
a kapitalista pólókupec
ezért nyomulnak a limuzinok
ezért nyomulnak a limuzinok mindig a Hősök terén?
http://blog.gepember.com/2008
http://blog.gepember.com/2008/09/25/critical-mass/
Via Gépember
_____________________________
http://wilika.hu
Bármikor felemelem, sőt
Bármikor felemelem, sőt még akár a súlyadót is megfizetném... vajon mennyi lehet? Van két bringám kettejük összesen kb 21-22kg....
Szerintem olyan mértékű
Szerintem olyan mértékű adóra (természetesen nem konkrétan súlyadóra) gondolnak, ami kielégíti a "szomszéd tehene is dögöljön meg" jellegű indulataikat. ("Nézék meg nekünk mennyit kell fizetni nekik meg semmit! Jól adóztassák meg őket is!") Lenne egy 4-5 ezer forintos havi minimum, az olyan extra felszerelésekért pedig, mint gyerekülés, utánfutó, kosár külön még ezreket fizettetnének velünk. Ha jól értem, valami ilyesmit szeretnének, ilyet várnak.
és a szimpatikus bundás
és a szimpatikus bundás hölgy tényleg úgy gondolja, hogy ha visszaadnák azt a 60 parkolóhelyet Bp egyik legfontosabb útja mellett, akkor ő tudna ott parkolni mikor leugrik a boltba tejért?
fullosan lenne megint az egész, és csak páran jutnának parkolóhoz. így meg senki. jeeeee :-)
_________________________
Kerékpáros BANDI-ta, két paci büszke tulajdonosa: egy hormontúltengésben szenvedő Giant fixi, és egy bájos teljesenkék Mali Ironman
és a szimpi bundás hölgy
és a szimpi bundás hölgy tényleg autóval ugrik le tejért? neeeeeee :)
----------------------------------------
Kék-fehér Simplon outi. Hidegben ERRŐL tuti megismertek. :)
Sőt még szarni is azzal
Sőt még szarni is azzal jár.
csak ennyi jutott eszembe
csak ennyi jutott eszembe ezekrol az arcokrol:
http://lh5.ggpht.com/_k27tTiMK3MA/SyYZ6JiST7I/AAAAAAAAB80/Zg3suEXZ40Q/em...
Szerintem ezen a
Szerintem ezen a karikatúrán még ő maga is jót nevetne, ez nagyon találó! Empampogó bohóc, mellékállásban ezzel kéne foglalkoznia, nem autós tüntetéseket szervezni. Jó adottsága van hozzá arcberendezésileg, komolyan.
Júúúj, éniséniséniiis!
Júúúj, éniséniséniiis! :D :D :D
(ne haragudj, de muszáj volt)
http://img200.imageshack.us/img200/9904/empamo.jpg
_____________________________
http://wilika.hu
Komolyan mondom, hogy
Komolyan mondom, hogy fizessük le őket!
Ezeknek az ostoba balfazonoknak az a legnagyobb bajuk, hogy nem tudnak a körúton a házuk előtt parkolni. Vegyünk nekik egy örökös aranykártyát, amivel parkolhat a háza előtt, azt maradjon kussba és nézegesse az ablakából azt a tetves bádogdobozt.
Bocsánat a nyers fogalmazásért, de ezek a pampogósok mindig kihoznak a sodromból, pedig nagyon jól tudom, hogy hülyékkel nem érdemes vitatkozni, mert lesüllyedsz a szintjükre és megvernek a rutinjukkal.
_______________________________
..:BringAlap:.. - egy lap a bringás alapokról
ha eltűnne az
ha eltűnne az indavideóról is: http://www.youtube.com/watch?v=nFUBRq5TJss
____________
háccelet
A hatalmas nagy
A hatalmas nagy sávfoglalásról csak 3 dolgot:
- Vasárnap 3 körül tekertem a Kiskörtén. 1 oldalon Lónyay utcától Fővám térig végigparkolták a kerékpár sávot. Kritikus tömeg XDDD
- Nevetségesen manipulatívak. Pont vasárnap délután, amikor alig van forgalom. Szombaton késő délelőtt piacra megyek, nem szokott egyedül árválkodni a drótszamár. Az egyetemekre (ELTE, BCE) járnak bringával. Sikerült megtalálniuk a legcsekélyebb kerékpáros forgalmú időszakot. Nem baj legalább öngólt rúgtak. Néhány arra tévedő bádogcsiga is szorosan zárt menetoszloppá sűrűsödött és majdnem lépésben haladtak. Bringások nélkül. Gratulálok, ezpampogók! XDDD
- Kösz, hogy a rendőrök adóforintjainkból finanszírozott munkaerejét ilyen fontos feladatokra pazaroljátok. Rendkívül értelmes húzás.
Én ezen nemes
Én ezen nemes egyszerűséggel halálra röhögtem magam :) (na jó, nem halálra)
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Pacsi ha valaki tudja hol
Pacsi
ha valaki tudja hol írnak az empamosok írja ide légyszi.
http://sgforum.hu/listazas.ph
http://sgforum.hu/listazas.php3?azonosito=empamo&id=1254218976, nem nehéz idetalálni az empamo honlapjáról. Csak könyörgöm, kerüljük a személyeskedés legapróbb formáit is, indulatot ne vezessünk le más emberen, bárki is legyen az! A meggyőzés esélye enélkül is minimális, csak próbálhatsz belezavarni a zárt kis világképükbe pár konstruktív gondolattal, főleg rávezető kérdéssel
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Kükü ott nyomja nekik a
Kükü ott nyomja nekik a tudományt, hátha elgondolkoznak!
a rávezető kérdés
a rávezető kérdés megtalálható, de a "bringás" nem tudom kicsoda
//////////////////////////////////////////////////////
László Péter -> MK Dél-Pest; Soroksár
Magellan Crater+6 szólamú sziréna+ködlámpa...tiszta városi bicaj
Ja és vágjátok, hogy a
Ja és vágjátok, hogy a madam által belinkelt riport videójában milyen zene megy? "We're on the road to nowhere" LOL
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
"A Közlekedési Dolgozók
"A Közlekedési Dolgozók Országos Egyesületének elnöke a Klubrádiónak hangsúlyozta, nem a kerékpárosokkal van a gond, a futárok érdekében is megpróbálnak fellépni. Apáthy István szerint jobb megoldást lett volna, ha a járdára festik fel a kerékpárutat, mert így életveszélyes is."
Hallga: mp3
Az a baj, hogy annyit
Az a baj, hogy annyit mondják egymásnak a hülyeségeiket, hogy ők maguk is elhiszik.
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP
"Az öröklét nem az időben rejlik, hanem az összhang állapotában."
Na ezért fogom megírni az
Na ezért fogom megírni az alkotmánybírósági beadványt. Legalább egyszer megjelenik a médiában, hogy menyire nem biztonságosak a járdára festett szarok.
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Jókat röhögtem a
Jókat röhögtem a kerékagyon linkelt videón...
Saját szegénységi bizonyítványukat állították ki... Voltak kb 5-en 6-an??? Röhely a Föld természetes felmelegedési-lehűlési ciklusával takarózni.. az ózonlyuk meg... LOL
vicces volt nah...
http://legalja.hu/?leg=view&i
http://legalja.hu/?leg=view&img=20091214_parkolas.jpg :D :D :D
_____________________________
http://wilika.hu
:D
:D
Az üzlet
Az üzlet halála:
Seligenstadt, Németország
Megállni tilos tábla tövében egy vendégváró asztal.
Nem értem,ha nem lehet oda parkolni,ki fog ott enni.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
RAZOR
Tök jó lesz, hogy már
Tök jó lesz, hogy már tavasszal észreveszik majd a különbséget a helyi üzletek tulajdonosai és a lakók, és akkor egyszerre a fejükhöz kapnak, hogy tényleg jobb lett nekik, tényleg nőtt a forgalmuk, és tényleg emelkedett az ingatlanuk értéke.
És akkor majd nem mennek ki többet tüntetni a kriplikkel a parkólóhelyekért...
Dávid
az anarcho-kapitalista pólókupec