Critical Mass



Helló Mindenki!

Lehet csak türelmesen kéne várnom és majd csak ki lesz írva, de se baj...
Szóval, tudja valaki h mikor lesz idén az első Critical Mass? Vagy van valakinek infója?
Esetleg fixis felvonulás? xD
(Csak egy kíváncsi fixis)

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Kovács képe
Kovács
1 sze, 2010-03-10 23:14

Ses azt állította, hogy szervezi a következő fixinightot, de nem tudom, hol tart.
Lehetne egy fixis minimalmass valamikor! :)
CM pedig földnapja ;)

---
"Úgy érzem, hogy az áttételek csak 45 felettieknek valók. Hát nem jobb az izmok erejével diadalmaskodni, mint valami mesterséges váltó szerkezet segítségével? Egyre puhányabbak vagyunk... ezért nekem mindig örökhajtós kerékpárt adjatok!"

Hédi képe
Hédi
2 cs, 2010-03-11 02:15

Fixis Minimall? Nem diszkrimináció ez?????? :P
_________________________
World Visitor and Rider from Budafok-Tétény :)
/KTM S-Formula, Narancs bukó, narancs-barna táska, barna szemüveg/

envitya képe
envitya
3 sze, 2010-03-10 23:25

tényleg jó lenne egy kis tekerés! Legalább megismernélek benneteket :) de nemsoká itt az uccsó péntek...

Krisi képe
Krisi
4 sze, 2010-03-10 23:34

fixi night jöjjön mán, az előzőre nem tudtam menni mert előtte két nappal tört ketté a villám. mármint nem engem, hanem a fixin a villa. következőt nem akarom kihagyni semmiképp! én ottleszek az ziher.
hetek óta a nullkezes trackstand-et gyakorlom, akarok már végre találkozni nálam profibbakkal, hogy visszacsökkenjen egy kicsit az arcom mérete :D

IPG képe
IPG
5 cs, 2010-03-11 00:14

Gondolom te is csak az aerodinamika miatt szeretnéd. :)

.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo

polimer képe
polimer
6 sze, 2010-03-10 23:36

na mondjuk egy ilyen fixis szombatdélutánban bennelennék. ha írtok hogy kinek mikor meg ilyenek, akkor a végeredményt kiírom blogba. nem egy fixinájt lenne, hanem csak egy kisebb összejövetel.

....................................................
én inkább szimplán csak bringázok

Oleever07 képe
Oleever07
7 sze, 2010-03-10 23:59

sejtésem: szerintem a két választási nap közötti vasárnap lesz megtartva a nagy CM, ami április 18-ra esik. bár általában mindig a Föld napjához közelebbi vasárnap tartják meg a CM-et. de ha olyan 3 hetet vársz, akkor biztosan megtudod, mikor lesz a CM. már én is nagyon várom, hiszen előtte a CM-es matricákat is osztogatni kell, ami felemelő érzés. :D
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

Kuku képe
Kuku
8 cs, 2010-03-11 00:48

A 18-at elvetettük, mert Vivicitta és Élet menete lesz az útvonalunkon. Időben van egy rés a kettő között, de a Városliget foglalt lesz, az Élet menetével meg biztonsági para várható, pedig a tervezett útvonal keresztezi az övéket. Ráadásul ha a két forduló közt utcai pártrendezvény adódna (logikus akkorra tenni az ilyet), akkor mattot kaphat a forgalmi tervünk.
A 24-e nyugisnak tűnik, eddig nem találtunk akadályozó programot, és a politikától sem kell tartani mert kampánycsend van, plusz egy héttel tavaszabb.

--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest

Lépj be a szakszervezetbe

Oleever07 képe
Oleever07
9 cs, 2010-03-11 01:36

óóó, de jó... tudnám, hogy ezzel a városvédő futással milyen célt érnek el? miért nem futnak pl. a Margitszigeti Atlétikai Centrumban, vagy a Sportarénában? mert az élet menetet még megértem, hiszen a Holokauszt áldozatairól van szó, arról muszáj megemlékezni. de hogy ennek a városban futásnak mi értelme van? na mindegy.
javaslat: nem lehet a Föld napjára szervezni a felvonulást? emiatt vonulunk, miért nem tudnánk arra a napra szervezni? vagy szerinted hagyjuk meg a csúcsforgalomban vonulást az autómentes napra?
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

Ypse képe
Ypse
10 cs, 2010-03-11 01:46

Tavaszi CM Mindig hétvégére van szervezve.
Előre bejelentett/Rendőrökkel biztosított/ útvonalon halad, hogy a családok gyerkőcökkel együtt tudjanak jönni és biztonságosan felvonulni.

Bordó Trek 970-es srác Fekete Sisakban.

Oleever07 képe
Oleever07
11 cs, 2010-03-11 02:01

oké, oké. azt meg persze nem lehet megtenni, hogy pl. 17-ére szervezzük a CM-et?
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

vaandor képe
vaandor
12 cs, 2010-03-11 11:11

Ellenben miért lenne jobb a 17 mint a 24?
(Leszámítva az esetleges személyes akadályokat ;-) )

- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."

Oleever07 képe
Oleever07
13 cs, 2010-03-11 20:03

ha a Föld napja miatt szervezik ezt a futást, akkor a CM is leszervezhető ugyanarra a hétvégére ilyen szempontból.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

IPG képe
IPG
14 cs, 2010-03-11 20:09

Szerintem mi basic cmre irogató emberek nem látjuk, hogy mik mennek a háttérben a szervezőségnél, és szerintem ahogy ismerem őket időben meg fogunk mindent tudni. :) No para pls!

.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo

madam képe
madam
15 cs, 2010-03-11 02:24

Lövésem sincs, hogy ennek a CM-nek mi értelme van! Bemegy egy rakás bringás a városba, ahelyett, hogy a Margitszigeten körözne, vagy kimenne a Hungaroringre. Sokkal jobb lenne nekik ott. A pártgyűléseket megértem, hiszen a politika áldozatait szaporítják, azt kell. Ki az a hülye aki a városban biciklizik!?
__________________
Mert így kerek a világ.

dorcssa képe
dorcssa
16 cs, 2010-03-11 03:41

+1

Én valszeg indulok is a Vivicittán, úgyhogy jó hogy nincs egy időpontban a kettő, nem tudok kétfelé szakadni. :)

-----------
Kék fixi, zöld bagaboo

IPG képe
IPG
17 cs, 2010-03-11 09:40

Ezzelszemben ez egy nem rossz ötlet. (Hét éve nem indultam...)

.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo

Miló01 képe
Miló01
18 cs, 2010-03-11 09:46

Jó futást és sok sikert!

Cseya képe
Cseya
19 cs, 2010-03-11 18:32

Na ez már három éve probléma, eddig mindig sikerült megoldani: http://www.criticalmass.hu/blogbejegyzes/20070314/futotopic-multimodalis...

Cseya képe
Cseya
20 cs, 2010-03-11 08:12

Hát ja, én bárdolatlanabbul fogalmaztam volna arról hogy mit muszáj meg mit nem és hol.

Oleever07 képe
Oleever07
21 cs, 2010-03-11 19:55

szerintem a CM-nek az az értelme, hogy megmutassa a városnak, hogy nem csak az autósok léteznek, hanem a bringások, no meg az a célja, hogy az autósok elfogadják a kerékpározást, mint egyfajta közlekedési eszközt egy eléggé túlzsúfolt városban. és persze a levegő minőségének javulása miatt szervezzük. ezt még értem. de a városban futásnak mi értelme van azon kívül, hogy a levegő minősége egy hétvégén javul? és most ezen belül gondolok az ilyen NIKE, meg Plus, stb. (fél)maratonokra.
de igaz, amit én írogatok, az mind hülyeség... el se kell olvasni.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

IPG képe
IPG
22 cs, 2010-03-11 20:07

Hogy megmutassuk, hogy egy városban nem csak közlekedni, hanem élni és sportolni is lehet, illetve ez is egy igen erős turistacsalogató rendezvény (10e résztvevő negyede külföldi általában pl. a maratonon), nem véletlenül hogy ez A Budapest Maraton (úgy ahogy van a híres New York Maraton (40e+ résztvevő pl.), Dublin Maraton, stb...
Szal nem csak a bicajosoké meg az autósoké a város, hanem mindenki másé, és különben is, semmi probléma nincs azzal, hogy lezárnak pár órára pár utcát. Nem tudom mi bajod van azzal, hogy vannak, akik futnának is a városban...
Az meg hogy Nike meg Plus, az a főszponzorok nevei, mert ugye a futást meg kell rendezni, és ez nagyon jó reklámlehetőség a szponzoroknak, legalább annyival is kevesebb a nevezési díj, bővebb a befutócsomag.
Egyszer gyere el egy ilyenre, kiváló lehetőség a Vivicitta, ami nem egy megerőltető táv a maga 12km-jével, de vannak rövidebb távok is. Egyszer érezni kell azt a fílinget, ami egy ilyen rendezvényen van. Sőt, ha nekiállsz, akkor augusztusban-szeptemberben már nyomhatnád a félmaratont is (mint ahogy azt én tervezem). :)
Az meg hogy minden hülyeség, nem van így, csak fiatal és tapasztalatlan vagy sok dologban, meg néha kicsit meggondolatlanul hamar irogatod ki a dolgokat egy kicsit megmondóember stílusban, amire harapnak a népek. :)

.
IPG, aki már hatszor lenyomta a félmaratont is...
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo

Oleever07 képe
Oleever07
23 cs, 2010-03-11 21:03

...semmi probléma nincs azzal, hogy lezárnak pár órára pár utcát. Nem tudom mi bajod van azzal, hogy vannak, akik futnának is a városban...

azzal nekem sincs bajom, hogy lezárnak pár órára pár utcát, lásd CM. de pl. ott vannak a közparkok, mint sportolási helyek. legyen az Margitszigettől a Kopaszi gátig. ez persze megint nem azt jelenti, hogy aki futni akar, az ezeken a helyeken fusson. (ez kb. olyan EMPAMO-s gondolat volt. :D) én csak azt szeretném mondani ezzel kapcsolatban, hogy ezek a város tüdejéhez tartoznak, ezek a város zöldterületei. ha ezzel a városi futással az a céljuk, hogy minél több zöldterület legyen biztosítva ebben a városban, ezáltal csökkentve legyen a levegő porkoncentrációja, támogatom őket. lásd ezt a linket.

Az meg hogy minden hülyeség, nem van így, csak fiatal és tapasztalatlan vagy sok dologban, meg néha kicsit meggondolatlanul hamar irogatod ki a dolgokat egy kicsit megmondóember stílusban, amire harapnak a népek. :)

ebben egyet kell, hogy értsek. néha kijön az emberből az állat, és nem tudja visszafojtani a szavait. néha én is ilyen vagyok, azt hiszem, hogy nekem van igazam, de általában nem. :D ráadásul valamikor éjféltájban írhattam eme gondolataimat, amikor már kissé elfárad az agy. :-)
(persze ez az egész városban futás (és bicajos felvonulás) ellenesség a nagyapám gondolataiból származik, ő nem kedveli az ilyen rendezvényeket. ez persze nem azt jelenti, hogy én sem szeretem az ilyen rendezvényeket, csak néha nem értek meg bizonyos dolgokat.)
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

IPG képe
IPG
24 cs, 2010-03-11 23:31

Azért ha megnézed, nem minden hétvégén van futórendezvény, csakúgy mint CM se. Itt igazából a rendezvény célja a sportolás , méghozzá a futás, illetve Budapest, mint sportturisztikai célpont népszerűsítése. Persze ezek mellett nyilván viszonylagosan demonstráció is, hogy a város élhetőbb legyen.

Az ilyen kései írásokkal kapcsolatban, meg néha ezekre mondják mások, hogy bölcsebb lettél volna ha csendben maradtál volna. Én is szoktam magamat moderálni, azaz van olyan, hogy beírok egy bejegyzést, végiggondolom még egyszer, aztán mégse posztolom be. Néha hasznos.
A másik meg hogy akkor leszel objektív, ha több véleményt is meghallgatsz. Az én nagyszüleim is mondanak olyan dolgokat, amivel nem feltétlenül értek egyet, illetve folyamatosan próbálok olyan személetet követni, ami nekem felel meg, és nem igazodik senkihez se túl szorosan. Nyilvánvaló ez nehézkes, és vezethet konfliktusokhoz, de én úgy vélem, ezeket fel kell vállalni, és az ember ha más mellett nem is, legalább maga mellett álljon ki, és következetesen. Nem feltétlenül az a jó, ha mindenképpen valakinek akarunk megfelelni.

.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo

Oleever07 képe
Oleever07
25 p, 2010-03-12 14:06

erre muszáj adnom egy +1-et. nincs mese, jobb lett volna, ha nem írtam volna ki azokat a sorokat, de most már késő.
a több vélemény meghallgatásával kapcsolatban: szinte ugyanaz történik nálunk is, mint ahogy Te leírtad, úgy hogy alapvetően nincs sok hozzáfűznivalóm. :-)
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

alcedo képe
alcedo
26 p, 2010-03-12 12:36

Alapvetőbb különbségről van szó, nevezetesen, hogy minek tekintjük a várost. Ha a várost elsősorban a termelő és szolgáltató tevékenységek színterének és az ezekhez szükséges eljutást szolgáló közlekedési infrastruktúra térbeli helyének, másodsorban az életvitelszerű tartózkodás helyszínének tekintjük, akkor teljesen jogos a felvetésed.

Ha a város az a hely, ahol élünk, otthonra találunk, gyermeket nevelünk, karbantartjuk a porhüvelyünk, közösségbe járunk, akkor a közösségi- és sporteseményeknek is az utcán (is) van a helyük. Ha a környezetüket szépítő, óvó lokálpatriótákat és nem szemetelő, gondatlan, (szükségképpen pusztuló) környezetük iránt érdektelen ágyrajárókat akarunk a városban tudni, akkor a közterületeinknek is több és jobb minőségű kikapcsolódási-, sport- és közösségi szolgáltatást, felületet, funkciót, támogatást kell biztosítaniuk. A futás, a park, az utcabál, a CM, a grund, a gyerekbarát, csillapított forgalmú utca és lakóövezet, a játszótér, a városrehabilitáció, az aszfaltfelület csökkentése és megannyi más dolog ennek a része.

Oleever07 képe
Oleever07
27 p, 2010-03-12 14:24

igen, a város is egy hely ahhoz, hogy éljünk, csak élhetővé kellene tenni. és ezt nagyban kell támogatni. a városi emberek ebben a rohanó városban szeretnének egy kicsit kikapcsolódni, ezért kellene több zöldterület, sétálóutca, játszótér, stb. most sorolhatnék pár helyet, hogy hol vannak zöldterületek, meg sétálóutcák, de egyrészt inkább nem kezdek bele, másrészt elég kevés van belőle.
az egyik CM-blogon szerepel David Engwicht, aki pontosan ezekért a felületekért harcol, érdemes elolvasni a gondolatait.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

alcedo képe
alcedo
28 p, 2010-03-12 17:18

Csökkenő, de még mindig jelentős különbséget érzek a két megközelítés között.

A kivételekhez tartozó esetektől eltekintve a város a legtöbb embernek vagy _AZ_ a hely, ahol él (máshova pedig vendégként vagy turistaként megy), vagy csak vendégként, turistaként jut el oda. Én azokról beszélek, akik ott élnek.

Nekik nem olyan helyek kellenek, ahova -akár városon belül- _el_lehet_menni_ -ez a hab a tortán-, hanem az, hogy a szűkebb és tágabb környezetükre -házukra, utcájukra, kerületrészükre, stb.- tudjanak otthonként tekinteni. A bejelentett lakcímmel rendelkező lakó és az otthonát és környezetét óvó ember közötti különbséget ez alapozza meg. David Engwicht ennek egy némileg leszűkített, de fontos és izgalmas szeletével foglalkozik az ismertetett művében.

Sétálóutcákat (bár nem tudom, miért pont azokat, hiszen a sétálóutcák egy szűk szeletet képviselnek csak a bővített közösségi és természeti funkciókat ellátó közterek között) és zöldfelületeket pedig sorolhatnál kedvedre, de a feladatok szempontjából (a leírtak tükrében) célszerűbb azokat a helyeket sorolni, ahol ezek még nincsenek vagy nem megfelelőek.

Oleever07 képe
Oleever07
29 p, 2010-03-12 23:25

ez így van, a városban, elsősorban egy kerületrészben lakó ember szeretné óvni és megvédeni környezetét, így igazi otthonként tekintheti lakókörnyezetét. csak az a probléma, hogy nincsenek megfelelően gondozva. sajnos ilyen helyeket is tudnék sorolni.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

Miló01 képe
Miló01
30 cs, 2010-03-11 09:45

Városvédő futást is kell rendezni, mert ha nem védenék, akkor a város elpusztulna!:-P

Nem ez lesz az ucsó cm?

Oleever07 képe
Oleever07
31 cs, 2010-03-11 20:51

Nem ez lesz az ucsó cm?
gondolom, az uccsó CM-en az uccsó rendőri biztosításos, lezárt CM-re gondolsz. vagy nem?
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

jocek képe
jocek
32 cs, 2010-03-11 11:34

mi a bajod a városban futással?

jóhogynemmá' a városban akarsz biciklizni te meg...

:)
_______________________
a kőolaj egyszer úgyis elfogy

Oleever07 képe
Oleever07
33 cs, 2010-03-11 20:43

.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

adamekp képe
adamekp
34 cs, 2010-03-11 12:13

'óóó, de jó... tudnám, hogy ezzel a városi biciklizéssel milyen célt érnek el? miért nem bicikliznek pl. a Pilisi Parkolóerdőben, vagy a Sportarénában?'

Oleever07 képe
Oleever07
35 cs, 2010-03-11 20:48

Pilisi Parkolóerdő? na még csak az hiányozna. :-)
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

stp1 képe
stp1
36 cs, 2010-03-11 23:13

pedig már az.

Oleever07 képe
Oleever07
37 cs, 2010-03-11 19:40

úgy látom, csúnyán leégtem. :-(
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

Hubor72 képe
Hubor72
38 cs, 2010-03-11 15:40

Április 24: Balatonkör

szelvesz képe
szelvesz
39 cs, 2010-03-11 16:48

Nincs szabad hétévge
:-((

Vagy-vagy. Én maradok Pesten. A Balatonkört nem szeretem. Tudok sokkal szebb helyeket ahol bicajozhatok.

http://www.szelvesz.hu/

Anti képe
Anti
40 cs, 2010-03-11 17:27

+1
Anti aki rendes nevén Andris.
Járgányom pedig egy szürke-bordó Magellán Crater.

Oleever07 képe
Oleever07
41 p, 2010-03-12 15:29

és még két túra.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

errorka képe
errorka
42 p, 2010-03-12 00:07

+1 a Balatonkornek, annyit hozzateve a fentiekhez, hogy egy 15-20 fos tarsasag szervezodott ossze, es van koztunk egy rakas olyan embor, aki rendezo is volt, nemelyik nem is egyszer. Azokbol meg mindig hiany van :/

25-e miert nem jo? Mi ugy szamoltunk, hogy 24 BK, 25 CM :/

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

Gohan-san képe
Gohan-san
43 p, 2010-03-12 00:50

Úgy bizony, mint pl. 2008-ban is április 18-án volt a Balatonkör és 20-án (vasárnap) a CM. A BK-s csapatból én is kb 9 emberről tudok, akik közül 8-an CM szervezők voltak számtalanszor...

Borzasztó rossz így... :(

PTeker képe
PTeker
44 p, 2010-03-12 10:19

+1 a balatonkörnek. Sokan mennek, jönnek oda, és valakinek az év egyetlen alkalma hogy körbe tekerje, mert annyi ember olyan lassan nem megy egy évben többszőr körbe.
Ráadásul már sok sok ember kiperkálta a pénzt, (többek között én is)
De persze nem kívánságműsor, csak a balatonkört hamarabb le kellett fixálni így sokan megtették, és most jön a hír hogy a CMis akkor lesz és ezek után kérdés hogy hagyod a pénzed és mész CMre vagy ...

szelvesz képe
szelvesz
45 p, 2010-03-12 10:38

Választások 2. fordulójának napján nem tudom mennyire szerencsés... de ha akkor lesz én akkor is ott leszek!
:-))

http://www.szelvesz.hu/

errorka képe
errorka
46 p, 2010-03-12 12:17

Ja hogy az 25-en lesz. Korabban mintha mast irtak volna a masik topicban :/

Hat akkor ez cink :o

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

Oleever07 képe
Oleever07
47 p, 2010-03-12 15:38

Állam Bácsi április 11-ére és 25-ére tette az országgyűlési választások napját. ezért gondoltam, hogy a 18-ai hétvégére lehetne tenni a CM-et, de mint kiderült, 18-án Vivicittá futás és Élet Menete is van. 11-ei hétvége elég közel van most már. 24-25-én meg más bringás program van. úgy hogy szerintem a 17-e maradt, de ezt inkább a Küküékre bízom, majd ők döntenek, hogy mi lesz a CM sorsa.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

dorcssa képe
dorcssa
48 p, 2010-03-12 15:38

A Cmtúrások nagy része is az állandó szervezők közé tartozik, és onnan is vagy 10 ember megy legalább (köztük én is). Sajnálnám kihagyni az idei tavaszi cm-et, de a balatonkör fontosabb számomra, így ha egy napon lesz a kettő biztos utóbbit választom, és ezzel szerintem nagyon sok ember így van. Megkockáztatom, hogy legalább 40 szervező mínusz lenne emiatt cm-en. Viszont 25-én tényleg választások lesznek, egyelőre nincs jobb ötletem mint a 17-e.

----------
Kék fixi, zöld bagaboo

Az Örök Álmodozó képe
Az Örök Álmodozó
49 cs, 2010-03-11 00:11

Jaja, na meg nekem is kéne matrica és talán még az osztogatásban is benne vagyok;)
A fixes tekerést is várom...:)

Oleever07 képe
Oleever07
50 p, 2010-03-12 15:49

hidd el, nagyon jó érzés, amikor látod, hogy valójában mennyi bringás is van ebben a városban egy adott helyen. :-) majd ha lesz matricaosztás, akkor iratkozz fel, mert csak úgy fogják tudni, hogy hova, kivel, mikor mész osztogatni, és úgy tudnak majd matricát adni neked. ez a feliratkozás is ugyanitt a CM.hu-n lesz elérhető, miután megtudjuk a CM napját.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal

vaandor képe
vaandor
51 cs, 2010-03-11 10:49

Nem csak a városban lehet tekergészni... Gyertek el KIBIC-re!
http://kerekparosklub.hu/kibic-kibiciklizes-a-varosbol

- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."