Tesznek rá még egy réteg aszfaltot, vagy végleges, ahogy van, jó magyaros kivitelezésben (értsd. kerülgetni kell, a kavicsokat, meg a süppedéseket?) Meg most már a biciklipiktogramot is? Kinek az ötlete volt, ki/kik gondolta/ták, hogy az oda való lesz?
Szabadság-hídon tervezik annak átvezetését a közel jövőben (járdán, vagy az úttesten)?
És a legfontosabb, mikor lesz folytatása az Astoria-Deák felé?
Aki érdemi infóval tud szolgálni ne kíméljen!:-)












a károly körúti
a károly körúti kérdéshez:
tegnap hallgattam (2010.05.12, 21:04 kossuth rádió - mr1) - "A nap történetei" című műsort.
nagyon érdekes volt (az elején a seggfej műsorvezető viccelődik, az egy kicsit fájdalmas).
londoni kerékpáros fejlesztésekről, dugódíjról, meg egy csomó egyéb érdekességről van szó,
meg arról, hogy hogyan zabálták fel az autók a városokat,
és hogy milyen fordulat előtt állunk ma.
és a legizgalmasabb: a károly körúti fejlesztésekről beszélnek, széles járda, teraszok, biciklitárolók, fasorok, meg ilyen borzalmak :)))
erről tud valaki valamit?
http://www.hangtar.radio.hu/hangtar/
________________________
a kőolaj egyszer úgyis elfogy
A Budapest szíve program
A Budapest szíve program keretében folytatódik a Kiskörút raakonsrtukciója, még idén neki kell állniuk. Bicajsáv lesz rajta végig a Józsaf A utcáiig, és talán majd egyszer a Bajcsyn is...
László János
www.kerekparosklub.hu
5 centis réteg jön még
5 centis réteg jön még rá nyáron.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
csak a bringasávra? vagy az
csak a bringasávra? vagy az egész kiskörútra?
Tök jó lenne ha mondjuk egy piros bringasáv lenne a kiskörúton :-)
És akkor nem is kéne újrafesteni félévente a pikogrammokat :-P
_________________________
The only cool trick on a track bike is riding fast...
Az egész kiskörúton
Az egész kiskörúton hiányzik még a kopóréteg, feltételezem erre gondolt Kükü is az említett 5 cm-rel.
Piros bringasáv vs. piktogramm kérdésben, akkor már inkább piktogramm:) (azt még sávon belül ki tudom kerülni:D ) Szerintem a közlekedőknek teljesen mindegy mi van felfestve, akkor pedig már inkább aszfalton tekernék nem pedig festéken:)
pedig a festék még simább
pedig a festék még simább
és esőben, vagy
és esőben, vagy vészfékezésnél csúszósabb... Ha városban tekerek akkor szeretem érezni, hogy mindig meg van a kellő tapadás, de lehet én parázom túl ezt a történetet:)
Nem parazol tul, Szegeden
Nem parazol tul, Szegeden van egy vorosfestekes kanyar, ahol esos idoben inkabb mellette megyek, mint rajta.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
(Mindkettőtöknek) László
(Mindkettőtöknek) László János és Kürti Gábor köszönöm a válaszaitokat.
Rock"n"Roll A városi
Rock"n"Roll
A városi ficsúr
A többieknek nem?!D
Mondjuk a napokban a
Mondjuk a napokban a meglévő Vámház krt-i sávra felnyomott termoplasztik bicajpiktók vastagsága az autópályák igénybevételére van méretezve szerintem :D
Ugye, hogy nem csak én
Ugye, hogy nem csak én érzem túlzásnak?!
bonnie
Engem inkább az zavar, hogy
Engem inkább az zavar, hogy a kereszteződések előtt megszűnik a felfestés, és (részben) emiatt parkolósávvá minősül. Miért nem lehet az Alkotmány utcához hasonlóan megoldani, hogy a bringasávtól jobbra (vagy esetleg azzal fonódva) legyen a kanyarodósáv?
Ha a Kálvin térre
Ha a Kálvin térre gondolsz, szerintem ott most nem ettől van rendetlenség és ráparkolás. Egy-két havonta változik a forgalmi rend, hogy hol van kordon, palánk, kerítés, merre szabad kanyarodni, hány sáv van, melyik útirányjelző tábla érvényes. (Nemigen látszik, hogy a metró indokolja ezt, vagy még nem fejezték be a Kiskörutat, vagy a kettő együtt.) De nem is ez a baj, változtassák, ha kell, hanem hogy az előző, meg az előző előtti sávfelfestés is ott van még a burkolaton, vegyesen fehér és sárga, friss és kopott (plusz a sárgából van felgyűrődött változat is), szaggatott és záró; járművezető legyen a kerekein, aki első ránézésre be tud sorolni... Persze, hogy a bringasáv is a káosz részének tűnik, ráadásul az a benyomásom, hogy a csík elég gyorsan halványul, főleg a Kálvin -> Astoria irányba, ahol az elmúlt hetekben egyszer csak járdává változott egy időre.
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
Ez világos, engem az
Ez világos, engem az zavart, hogy mind az Astoriához, mind a Kálvinhoz közeledve az (amúgy ideiglenes) festés készítői mintha elbizonytalanodtak volna, és a kereszteződésbe nem merték bevezetni. Remélem, hogy az ötcentivel feljebb kerülő végleges rétegre már pontos terv szerint festik a kerékpársávot, és pont a leglényegesebb helyen, a kereszteződésben is megoldják valahogy.