Tesznek rá még egy réteg aszfaltot, vagy végleges, ahogy van, jó magyaros kivitelezésben (értsd. kerülgetni kell, a kavicsokat, meg a süppedéseket?) Meg most már a biciklipiktogramot is? Kinek az ötlete volt, ki/kik gondolta/ták, hogy az oda való lesz?

Szabadság-hídon tervezik annak átvezetését a közel jövőben (járdán, vagy az úttesten)?

És a legfontosabb, mikor lesz folytatása az Astoria-Deák felé?

Aki érdemi infóval tud szolgálni ne kíméljen!:-)

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
jocek képe

a károly körúti

a károly körúti kérdéshez:

tegnap hallgattam (2010.05.12, 21:04 kossuth rádió - mr1) - "A nap történetei" című műsort.

nagyon érdekes volt (az elején a seggfej műsorvezető viccelődik, az egy kicsit fájdalmas).

londoni kerékpáros fejlesztésekről, dugódíjról, meg egy csomó egyéb érdekességről van szó,
meg arról, hogy hogyan zabálták fel az autók a városokat,
és hogy milyen fordulat előtt állunk ma.

és a legizgalmasabb: a károly körúti fejlesztésekről beszélnek, széles járda, teraszok, biciklitárolók, fasorok, meg ilyen borzalmak :)))

erről tud valaki valamit?

http://www.hangtar.radio.hu/hangtar/
________________________
a kőolaj egyszer úgyis elfogy

2
László János képe

A Budapest szíve program

A Budapest szíve program keretében folytatódik a Kiskörút raakonsrtukciója, még idén neki kell állniuk. Bicajsáv lesz rajta végig a Józsaf A utcáiig, és talán majd egyszer a Bajcsyn is...

László János
www.kerekparosklub.hu

3
Kuku képe

5 centis réteg jön még

5 centis réteg jön még rá nyáron.

--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest

Lépj be a szakszervezetbe

4
Vitéz képe

csak a bringasávra? vagy az

csak a bringasávra? vagy az egész kiskörútra?
Tök jó lenne ha mondjuk egy piros bringasáv lenne a kiskörúton :-)
És akkor nem is kéne újrafesteni félévente a pikogrammokat :-P
_________________________
The only cool trick on a track bike is riding fast...

5
Francee képe

Az egész kiskörúton

Az egész kiskörúton hiányzik még a kopóréteg, feltételezem erre gondolt Kükü is az említett 5 cm-rel.

Piros bringasáv vs. piktogramm kérdésben, akkor már inkább piktogramm:) (azt még sávon belül ki tudom kerülni:D ) Szerintem a közlekedőknek teljesen mindegy mi van felfestve, akkor pedig már inkább aszfalton tekernék nem pedig festéken:)

6
campy képe

pedig a festék még simább

pedig a festék még simább

7
Francee képe

és esőben, vagy

és esőben, vagy vészfékezésnél csúszósabb... Ha városban tekerek akkor szeretem érezni, hogy mindig meg van a kellő tapadás, de lehet én parázom túl ezt a történetet:)

8
atomboy képe

Nem parazol tul, Szegeden

Nem parazol tul, Szegeden van egy vorosfestekes kanyar, ahol esos idoben inkabb mellette megyek, mint rajta.

atomboy

----
Biciklizes Szegeden

9
Miló01 képe

(Mindkettőtöknek) László

(Mindkettőtöknek) László János és Kürti Gábor köszönöm a válaszaitokat.

10
Bendzsó képe

Rock"n"Roll A városi

Rock"n"Roll
A városi ficsúr

A többieknek nem?!D

11
Peta képe

Mondjuk a napokban a

Mondjuk a napokban a meglévő Vámház krt-i sávra felnyomott termoplasztik bicajpiktók vastagsága az autópályák igénybevételére van méretezve szerintem :D

12
bonnie képe

Ugye, hogy nem csak én

Ugye, hogy nem csak én érzem túlzásnak?!
bonnie

13
j_gergo képe

Engem inkább az zavar, hogy

Engem inkább az zavar, hogy a kereszteződések előtt megszűnik a felfestés, és (részben) emiatt parkolósávvá minősül. Miért nem lehet az Alkotmány utcához hasonlóan megoldani, hogy a bringasávtól jobbra (vagy esetleg azzal fonódva) legyen a kanyarodósáv?

14
jurta képe

Ha a Kálvin térre

Ha a Kálvin térre gondolsz, szerintem ott most nem ettől van rendetlenség és ráparkolás. Egy-két havonta változik a forgalmi rend, hogy hol van kordon, palánk, kerítés, merre szabad kanyarodni, hány sáv van, melyik útirányjelző tábla érvényes. (Nemigen látszik, hogy a metró indokolja ezt, vagy még nem fejezték be a Kiskörutat, vagy a kettő együtt.) De nem is ez a baj, változtassák, ha kell, hanem hogy az előző, meg az előző előtti sávfelfestés is ott van még a burkolaton, vegyesen fehér és sárga, friss és kopott (plusz a sárgából van felgyűrődött változat is), szaggatott és záró; járművezető legyen a kerekein, aki első ránézésre be tud sorolni... Persze, hogy a bringasáv is a káosz részének tűnik, ráadásul az a benyomásom, hogy a csík elég gyorsan halványul, főleg a Kálvin -> Astoria irányba, ahol az elmúlt hetekben egyszer csak járdává változott egy időre.

Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék

15
j_gergo képe

Ez világos, engem az

Ez világos, engem az zavart, hogy mind az Astoriához, mind a Kálvinhoz közeledve az (amúgy ideiglenes) festés készítői mintha elbizonytalanodtak volna, és a kereszteződésbe nem merték bevezetni. Remélem, hogy az ötcentivel feljebb kerülő végleges rétegre már pontos terv szerint festik a kerékpársávot, és pont a leglényegesebb helyen, a kereszteződésben is megoldják valahogy.