Sziasztok az lenne a kérdésem, hogy a bringabutik oldalán nézegettem kormányszalagot, de nem látok így különbséget a BBB cuccai közül. Midegyik 2000 körül van, de mi a különbség?? Ti milyet használtok, mit ajánlotok??
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Sziasztok az lenne a kérdésem, hogy a bringabutik oldalán nézegettem kormányszalagot, de nem látok így különbséget a BBB cuccai közül. Midegyik 2000 körül van, de mi a különbség?? Ti milyet használtok, mit ajánlotok??
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
fehér bianchi-t mert nagy a
fehér bianchi-t mert nagy a kúl-faktora. amúgy kényelmes is. itt kifújt a tapasztalatom ilyen téren :)
Én is BBB betekerőt
Én is BBB betekerőt használok, de hogy milyen típust azt már meg nem mondom (talán Race Gel a fantázianeve?) Nagyon jól lehet vele dolgozni, mert jó rugalmas az anyaga.
Nekem Sram van, piros alapon
Nekem Sram van, piros alapon fehér békákkal. Csak hogy menjen a bringámhoz :-)))
szerintem egy adott
szerintem egy adott árkategórián belül nem nagy különbségek vannak.
esetleg a szalag felülete lehet más, mert van ami gumisabb és van, ami habosabb fogású (nem találok hirtelen jobb szót rá). a gumis jobban tisztítható, a habos meg kevésbé csúszik nedvesen.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
én esszeh forintos műbőrt
én esszeh forintos műbőrt használok, ami nem annyira kényelmes, mint egy gélbetétes parafás, de kényelmesebb a csupasz kormánynál, és nem szakad el
---
"Úgy érzem, hogy az áttételek csak 45 felettieknek valók. Hát nem jobb az izmok erejével diadalmaskodni, mint valami mesterséges váltó szerkezet segítségével? Egyre puhányabbak vagyunk... ezért nekem mindig örökhajtós kerékpárt adjatok!"
+1 Nekem is ilyen filléres
+1
Nekem is ilyen filléres (fekete) műbőr van.
pro:
-strapabíró
-olcsó
-nem sajnálja az ember
-nem látszik rajta a kosz :)
contra:
-kényelmetlen
-kesztyű nélkül csúszik
Nekem ennél többet nem ér ez a betekerősdi, csak legyen rajta valami, hogy ne a csupasz fémet fogdossam.
Szintén 1000 forintos
Szintén 1000 forintos színes PUR Ambrosio-k.
Nem fogja se kosz, se víz, bírja a kiképzést, színes.
A kényelem meg nem ezen a 2mm-en fog múlni, ha már 1x bandázs.
Ami esetleg már számíthat vmit, az a szivacs-csőmarkolat, csak az csúszkál,beázik,elforog,bepenészedik,elkopik - magyarul csak egyenes kormányhoz jó, fröccsöntött PE-betéttel, vagy pályakormány aljára, viccesen.
Köszi a segítséget alszok
Köszi a segítséget alszok rá egyet s mérlegelek :)
___
->XI. ker Újbuda<-
Én utoljára olyan
Én utoljára olyan karbonszövet-utánzat felületűt vettem, állati strapabíró, sztem atomvillanást is túléli. Elvileg géles, de ettől különösebben nem érzem puhának. Kesztyű nélküli használathoz kellemetlen lehet, hogy nem nedvszívó, csúszós lehet, de a kesztyű oútin úgyis kell. Kesztyű nélkül a legkényelmesebb a géles parafás szalag. Jól tapad, nyeli az izzadtságot, puha, de ezek a legdrágábbak, nagyon hamar felpöndörödik a szalagperem, kopik és hamar szakad. A fenntartása ennek a legdrágább, sztem évente már csak az esztétikum miatt is lecseréli az ember.
Én mindenképp a fent említett szövetmintás kemény szalagot ajánlanám.
Wad
Köszi, végül én is azt
Köszi, végül én is azt rendeltem meg. Most várom a mailt, hogy mehessek érte.
___
->XI. ker Újbuda<-
Hát, ha a BBB karbonmintás
Hát, ha a BBB karbonmintás bandázsáról beszélsz, akkor egyetértek, én is olyant használok most. Szép, és könnyű vele dolgozni, bírja a húzást betekeréskor (azért érzéssel), és nem pöndörödik fel a széle, annak ellenére sem, hogy én eretnek módon fordítva szoktam bandázsolni (a stucnitól kezdve). Ha odafigyelősen van felrakva az a szalag, akkor így sem dörgöli le az ember... Egyébként nem minden fékkar-takaró gumi takar rá annyira a kormányra, mint a videón (nota bene: régi fékkarokon nincs is gumiborítás...) így én azzal szoktam kezdeni, hogy levágok egy 7-8 centis darabot, és a fékkar bilincsére ragasztom (a kosszarv belső ívén), és ha odaérek, ezt a darabot is körbetekerem, utána, ami előrefelé kilóg, azt szépen vonalba vágom. így picit vastagabb a fékkarbilincsen a bandázs (ami nem is biztos, hogy baj), ugyanakkor garantáltan nem lesznek kimaradt kis háromszögek a fékkar oldalán, ami csúnya...
A zárószalag felragasztásakor meg praktikus arra figyelni, hogy az utolsó pár centit nem feszítve kell felragasztani, hanem szépen lazán lógatva elvágni és felsimítani. Így nem fog feleslegesen feszülni és idővel visszapöndörödni a zárószalag vége.
---
Öreg acélvázon rakom, vénséges váltóval... Azt hiszem, hárman együtt közel százévesek vagyunk. Ehhez képest jól bírjuk... :)
Én is stucni felől viszem.
Én is stucni felől viszem. :) A végét a dugó megoldja, és így nem kell leragasztani szabad véget.
Épp ezért a zárószalagot egyáltalán nem rakom fel, a stucninál simán a bandázzsal indul a történet.
Wad
Végülis igazad van, hogy
Végülis igazad van, hogy nem kell a zárószalag, de nekem így kerek a dolog. :)
---
Öreg acélvázon rakom, vénséges váltóval... Azt hiszem, hárman együtt közel százévesek vagyunk. Ehhez képest jól bírjuk... :)
Én azért szoktam le róla,
Én azért szoktam le róla, mert én ott is szoktam fogni a kormányt, és akkor mindig ledörzsölöm, az meg csúnya.
Wad
én a zárószalaggal
én a zárószalaggal szoktam a bowdenházat a hajlatban a kormányhoz fogni, ha rejteni kell. merthogy szintén belülről kifelé tekerem.
Én erre a festők által
Én erre a festők által használt papír maszkolószalagot szoktam bevetni, mert abból mindig tartok dögivel. Sima szigszalag is jó.
Wad
Nem kényelmetlen fogású a
Nem kényelmetlen fogású a bandázs alatt vezetett bowdenház? Én mindig idegenkedtem tőle, inkább belehúzom a kormányba.
---
Öreg acélvázon rakom, vénséges váltóval... Azt hiszem, hárman együtt közel százévesek vagyunk. Ehhez képest jól bírjuk... :)
meg sem érzem. pláne ha
meg sem érzem. pláne ha olyan a kormány, hogy van benne egy hosszanti horpasztás, amibe belefekszik a bowdenház.
annyi a trükkje, hogy
annyi a trükkje, hogy elöl, nem alul vezeti el az ember, és még jobb is lesz a fogás, mintha a kerek csövet szorongatnád. nekem legalábbis kényelmesebb :)
Hopsz... A féknél, hogy is
Hopsz... A féknél, hogy is csináljam? Please help :)
___
->XI. ker Újbuda<-
Például
Például így:
http://www.youtube.com/watch?v=psmxYxmE3T8&feature=related
XXXXXXXX
It's the end of the world as we know it and I FEEL FINE
Köööszííí :) ___ ->XI.
Köööszííí :)
___
->XI. ker Újbuda<-
1. én a stucninál kezdem a
1. én a stucninál kezdem a tekerést, így az a vég lezárva, nem kell ragasztószalaggal befejezni, a másik véget meg rögzíti a kormányvég-dugó.
2. a fékkar bilincsére én le szoktam vágni a szalagból kb 8 cm két darabot (akkorát, hogy a két vége beérjen a fékkargumi alá), amit a fékkarbilincsre hátulról felragasztok, és azon át tekerek. Így biztos hogy nem tud úgy szétcsúszni hogy kilátsszon a bilincs.
Wad
Ez is egy jó terv, de
Ez is egy jó terv, de összekombinálom:) Felülről kezdem és a videót követve folytatom :)
___
->XI. ker Újbuda<-
Gyakorlatilag a video és
Gyakorlatilag a video és enyém közt az összes különbség a kezdésirány és a plusz bandázsdarab a fékkarbilincsre. Szerintem mkettő ajánlott, amúgy a video 100% rendben van.
Wad