Támogatom a 4,6V felújítását



Szerintem azon kevesek közé tartozok, akik örülnek hogy a 4-es és 6-os vili pályája a Blaha után (is) szét van szedve és csak buszok közlekednek helyette. Lehet önző dolog, elnézést, a gyalogosok várhatják a teli buszokat, az autósok elvileg* egyetlen sávra vannak korlátozva, így nagyobb a dugó, a rendőrök irányítják a forgalmat.
Mivel azonban a szélső sáv buszsáv lett, így én ott sokkal könnyebben elhaladok bringával. Igen, úgy tudom nem mehetnék ott, dehát... hol máshol? Buszt még sosem tartottam fel, utol nem érnek.
*Persze elég sok autós tesz arra hogy buszsáv -e vagy sem és megy rajta, de azért így is csak fele/harmada annyi autó van rajta.

(a cím innen ered: http://www.youtube.com/watch?v=uqh_kWyj_iM&feature=related)

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Pec képe
Pec
1 sze, 2010-07-28 11:43

Már azt hittem anyagilag...

--~-P-~-E-~-C-~--
"Never trust a smiling scout!"

sagan képe
sagan
2 sze, 2010-07-28 13:44

Mi ez a burkolt nem fizet adót megjegyzés :)).

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

Pec képe
Pec
3 cs, 2010-07-29 16:26

:D

--~-P-~-E-~-C-~--
"Never trust a smiling scout!"

otapi képe
otapi
4 sze, 2010-07-28 12:10

Az buszsávozó autósok is így gondolják: "nem mehetnék ott, dehát... hol máshol? Buszt még sosem tartottam fel, utol nem érnek."
:)

gyurxi551 képe
gyurxi551
5 sze, 2010-07-28 12:51

Ez igaz, de nekik van még egy sáv ahol mehetnek szabályosan. Bringásoknak nincs. A járdát meg most kibeszéltük rendesen...

errorka képe
errorka
6 sze, 2010-07-28 13:01

Ahol ok mehetnek szabalyosan, ott te is. Mirol beszelsz?

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

gyurxi551 képe
gyurxi551
7 sze, 2010-07-28 13:57

TUDTAAAm hogy vki ezt ideírja! ... míg nem volt buszsáv akkor is mentem belül, itt is meg a Bartókon is (eleinte nem akartam ott sem a buszsávban menni). Annyi mutatóújjat jobbra inteni kifelé autóból egy nap sosem láttam, de még mindig kevesebbet ahányan megpróbálták kitalálni anyám foglalkozását (tévesen). HA egyik sem akkor meg duda.

ÍGY NEM megyek belül.

apogany képe
apogany
8 sze, 2010-07-28 19:06

ha csak kettőnek elmagyarázod, hogy bizony, neked a KRESZ szerint itt a helyed, talán ők is elmagyarázzák majd kettőnek, meg ők is...
Így lenne esély több nyitott buszsávra, a "biciklisek úgysem tartják be a szabályokat" helyett...

errorka képe
errorka
9 sze, 2010-07-28 20:27

Ha tudtad, minek irsz hujeseget? Direkt? Mi abban a jo?

Jobbra integetos mutatoujj: te ezt nezed tekeres kozben?

Meg hallgatozol, mikor szolnak be? Mert maskepp mar 20-as tempo kornyeken is nehezen hallani meg meg a kiabalast is.

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

gyurxi551 képe
gyurxi551
10 sze, 2010-07-28 23:29

Hülyeség, az ly-al van.
Akkor nem olvastátok korábban, hogy egy ilyen tényleg békés elmagyarázás miatt ütöttek el direkt. Azóta nem akarom megváltani a világot, magamra vigyázok.
Ha mellettem dudálnak akkor jóhogy odanézek és jóhogy látom hogy nekem mutogatnak kifelé és kiabálnak.
A hallásom meg iszonyat jó, családi örökség, utoljára hallásvizsgálaton azt mondták ilyen nincs is...

Nekem is kényelmetlen a belső sávban menni, sokkal jobb a szélsőben, ezért is megyek ott.

De akkor szerinted anyukámnak is a belső sávban kellene mennie aki 15-18al halad és bringával 45kg?

Miért NEM látok szinte soha senkit a belső sávban tekerni!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Talán mert senkinek nem jó.

bonnie képe
bonnie
11 cs, 2010-07-29 08:38

Úgy érted, "ly-nal", esetleg "ly-vel", ugye?

bonnie

errorka képe
errorka
12 cs, 2010-07-29 12:21

Az egesz iromanyomat ujrairhattad volna, ugyanis nem volt benne ekezet. Na de...

En is buszsavban megyek, es minden epeszu ember ott megy, de nem az az indok, hogy azert, mert mashol nem lehet. Lehet - sot, kellene - mashol is, csak veszelyes. Ezert kerdeztem, hogy miert irkalsz huJesegeket.

Engem egyebkent 15-16 ev alatt kb. 10x dudaltak le belso savban, es meg ennel is kevesebben buszsavban. Ott viszont neha centiznek a taxisok, mert "az az o savjuk".

Gratulalok a hallasodhoz, tovabbi jo hallgatozast. Az elobb egyebkent a dudat kulon vetted a mutogatastol meg a kiabalastol, amibol az jon le, hogy nezelodsz befele az autokba, hogy ki mit mutogat/csinal/kiabal.

Na de igy is tobbet irtam neked, mint kellett volna.

A valaszodra pedig a kerdes: ha szeretne szabalyos lenni, akkor igen. 15-18-al amugy en nem buszsavoznek, mert akkor mar gyorsabb a busz, es kinlodas van. Inkabb keruloutra kuldenem Anyukamat...

(Figyeled, hogy ezt amugy nagy A-val irjak?)

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

ízirájder képe
ízirájder
13 cs, 2010-07-29 21:23

én belső sávban, és vállalom. Izgalmas, szabályos, vicces. Az itt és alant leírt jelzőkre "nem épeszű, lélekjelenléttel" büszkén vállalom

Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?

errorka képe
errorka
14 p, 2010-07-30 01:14

Mondjuk az sem mindegy, hogy hol, de egyebkent egeszsegedre :) Az egyik kivetel vagy, aki erositi a szabalyt(alansagot). Azert egy Fo utcan megneznem, ahogy jobbrol kerulod az autokat, balrol meg eljon a busz. Elotte-utana senki... Mi vezerel ilyenkor, hogy belso savozz?

Amugy olyanrol is tudok, aki - legalabbis allitasa szerint, mert ezt azert en nem veszem be - 70 meter keroutert 2-5 percet all lampaknal, hogy utana aztan az uttesten menjen tovabb. Attol meg nem biztos, hogy bolcsen teszi, de teny, hogy a szabalyoknak teljes mertekig megfelel :P

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

apogany képe
apogany
15 p, 2010-07-30 02:48

"Azert egy Fo utcan megneznem, ahogy jobbrol kerulod az autokat, balrol meg eljon a busz"

A Fő utcán bal oldalon van a buszsáv, vagy valamit nem értek?

A bölcs/nem bölcs, hozzáállás kérdése, és mindig csak jóval később derül ki az-e. Szerintem előremutatóbb - és semmivel nem veszélyesebb - betartani ezt a szabályt, mert így lászik, hogy rossz, és változtatni kell rajta. Ellenkező esetben csak egy újabb kártya a "bringások nem tartják be a KRESZt" pakliban.

A keróutas résszel meg nagyon mélyen egyetértek, az összes többi KRESZ-változás nem pótolja azt, amit ez elvett...

errorka képe
errorka
16 p, 2010-07-30 10:37

Rosszul irtam, pardon :) Termeszetesen jobbrol jon a busz.

Huje szabalyok ellen lehet 2 modon demonstralni:

1) szabalyosan: a kutya nem figyel oda, sot, azt mondjak, ha megy szabalyosan, akkor mi a gond

2) szabalytalanul: ami szemet szur az embereknek, amikrol irnak, amiket talan olvasnak az illetekesek (ilyen esetben lehet latvanyos es/vagy tomeges szabalyos demonstraciot tartani, mint azt tettuk pl. az Erzsebet-hidon, csak ugy latszik, keves volt)

En valahogy igy latom. Viszont ez is helyzetfuggo.

Piros lampanal nem fogok jobbra kis ivben kikanyarodni, es nem is mondom senkinek, hogy ezt tegye, es akkor elobb-utobb elerjuk, amit szeretnenk. Ez egy olyan dolog, amit sok szabalytalansaggal sem lehet kicsikarni, es kb. meg kell varni, mig jovahagyjak.

A buszsav viszont egy "helyzet", csak megfelelo onkritika kell. (Sok hatratekintes, buszokkal szembeni 150%-os elozekenyseg, stb.)

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

jurta képe
jurta
17 p, 2010-07-30 10:39

Én is a buszsávtól balra levő sávban megyek. Titeket nem ér utol a busz, engem igen (lehet, hogy azért, mert megállok a pirosnál :-P). Így viszont inkább tartok fel autókat, mint tömegközlekedést, ha már muszáj választani. Nem bosszúból, hanem mert utóbbin több ember utazik.

Ha dudálnak, feszültséglevezetésként csengetek. :-)
Még soha senki nem veszélyeztetett tettlegesen ilyen helyzetben (2-3 ezer budapesti km alatt).

Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék

errorka képe
errorka
18 p, 2010-07-30 10:39

Hat akkor menj at az osszes piroson...

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

gyurxi551 képe
gyurxi551
19 v, 2010-08-01 20:22

Gratulálok ;) Szerintem innentől mi ne vitatkozzunk, fekete-fehér a dolog.

gyurxi551 képe
gyurxi551
20 v, 2010-08-01 20:21

Buszokat sosem tartok fel, vagy mert látom hohgy simán el tud mellettem menni, vagy ha nem akkor jóval gyorsabb vagyok és nem ér utol. :)

Amúgy még a köcsöggyáros franciáknál is érdemes megnézi,hogy a BUSZ sávban milyen nyugodtan megy a busz 15 -el a bringás után gond nélkül...

BKE képe
BKE
21 sze, 2010-07-28 13:06

Ha esetleg mégis feltartaná, akkor autóval nem lehet félrehúzódni, a biciklivel igen. Még nem jártam arra, de kocsival nem mennék a buszsávban, biciklivel meg valószínűleg igen, mégis jóban vagyok magammal:)

otapi képe
otapi
22 sze, 2010-07-28 12:42

Témába vág: http://www.origo.hu/itthon/20100728-autosok-a-nagykoruti-villamosfelujit...
A végét külön ajánlom :)

Peta képe
Peta
23 sze, 2010-07-28 13:10

Ebben a cikkben meg nem győzik hangsúlyozni, hogy a buszsávozó biciklis milyen szabálytalan. Mondjuk tényleg az...

bonnie képe
bonnie
24 sze, 2010-07-28 13:18

"Autóval indultunk az Oktogontól a Petőfi híd irányába.
Ez a pár kilométeres út hétfő reggelenként átlagosan negyven perc körül autózható végig."
Ez pont 3km. NEGYVEN PERC?! Mikor a 10km-re lévő munkahelyemre bringáztam az nem volt több 30nál..
bonnie

errorka képe
errorka
25 sze, 2010-07-28 13:50

Nekem a Boraros ter kb. 7.5km, piroslampaknal acsingozassal kb. 20 perc.

Boraros-Blaha, ezt is kerekitsuk felfele, legyen 2km. Kb. 15 perc furgon/teherauto kombokon "fennakadas" meg emiatt becsuszo piroslampak miatt. Autoval siman fel ora, de talan meg tobb is.

Es mi ebben az erdekes? Meg koruti felujitas sem volt, csak egy szimpla hetkoznap...

Biztos valami bunko kerekparos tartotta fel a forgalmat :P

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

lrdr képe
lrdr
26 sze, 2010-07-28 15:00

4,5 km/h? Egészen komolyan: miért nem mennek gyalog?
Mikor lesz dugódíj a Hungáriától, körutankénte melkedő tarifával? Kinek jó, ami most van?

bonnie képe
bonnie
27 sze, 2010-07-28 15:24

Ironia ON
szerinted aki képes 40percet autóban ülni 3km-en, az miket művelne, ha bringára ülne?
Ironia OFF
bonnie

gyurxi551 képe
gyurxi551
28 sze, 2010-07-28 15:25

Miért nem, jaaaj :D
Mert mindenki 22 lexikont/3flexet és 12 kalapácsot/betonkeverőt/6szőnyeget kell vigyen a munkájához!!!

errorka képe
errorka
29 sze, 2010-07-28 14:03

http://www.origo.hu/itthon/komment/20100726-kisebb-dugok-a-nagykoruton-a...

Akinek van hozzaferese, mindenesetre beirhatna ezeknek a zseniknek, hogy ne okoskodjanak buszsav temaban, ha fingjuk nincs, mi a palya.

Mert EBBOL van az igazi ellentet, hogy megmagyarazzak, ami nem ugy van.

Es abban is majdnem biztos vagyok, hogy ezek utan szent meggyozodesben - es a forgalmat feltartva, stb - kozlekekednek, szabalytalanul.

Ha van kiegeszites, hogy mehetunk bringaval, akkor megkovetem magam, de en nem emlekszem, hogy lattam volna...

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

jurta képe
jurta
30 p, 2010-07-30 10:46

Tessék, ahogy kérted.

Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék

ízirájder képe
ízirájder
31 szo, 2010-07-31 12:14

kezdjük túl sokszor használni a mienkkel ellentétes véleméynekre ezt a "megmagyarazzak, ami nem ugy van" frázist. Kerüljük az ultimate-érveket, mert erre max azt lehet válaszolni, hogy "mert te csak vitatkozni tudsz", vagy nemes egyszerűséggel "csak"

Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?

Belzebúb képe
Belzebúb
32 sze, 2010-07-28 16:21

like

Oleever07 képe
Oleever07
33 sze, 2010-07-28 22:19

ha kijelenti, akkor mért nem azzal megy? LOL. :D
egyébként jó videó, igaz, a rendőr mondataival részben nem értek egyet. :D
----
Fábián Olivér az az ember, aki elől szemüveget, tetején fehér-fekete bukót, hátulján meg egy kitűzőkből készített CM feliratú Kappa táskát hord, alatta pedig egy agyonmatricázott ALPHA monti várja, hogy tekerhesse. :-)

bembo képe
bembo
34 sze, 2010-07-28 13:43

Az autósoknak így is két sávjuk van. Az az ő bajuk, hogy az egyiket parkolónak használják, a másikban pedig dugót csinálnak. A busz és a kerékpár nyilvánvalóan nem zavarják egymást a közös sávban. A villamosra pedig ráfér a felújítás, a Rákóczi téri kanyarban pl. a Blaha felé el volt törve a sín már hónapok óta.

sagan képe
sagan
35 sze, 2010-07-28 13:47

+1
Már tegnap ment a siránkozás az indexen,hogy dugó van. A képeken meg jól látszott,hogy a parkolósáv érintetlenül maradt a felújítás alatt is.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

errorka képe
errorka
36 sze, 2010-07-28 13:52

Nyilvan, mert kulonben tonkremenne az osszes bolt, bedolne a gazdasag, es eladosodna az orszag!

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

gaze képe
gaze
37 sze, 2010-07-28 17:47

(az enélkül is meglesz :)

Oleever07 képe
Oleever07
38 sze, 2010-07-28 22:23

+1. :D
----
Fábián Olivér az az ember, aki elől szemüveget, tetején fehér-fekete bukót, hátulján meg egy kitűzőkből készített CM feliratú Kappa táskát hord, alatta pedig egy agyonmatricázott ALPHA monti várja, hogy tekerhesse. :-)

jurta képe
jurta
39 p, 2010-07-30 10:47

:-)

Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék

Shag_Beckur képe
Shag_Beckur
40 cs, 2010-07-29 02:48

"A busz és a kerékpár nyilvánvalóan nem zavarják egymást a közös sávban."

Nyilván.

1 db biciklis persze nem akadályoz 1 db buszt. De sok biciklis már akadályozhatja azt az 1 db buszt. Főleg, ha nem a "tudatos" bringázókra gondolsz, hanem arra a fajtára, aki annyira bizonytalan és lassú, hogy amúgy a járdán tekerne legszívesebben.

Mert nem csak azok vannak, akik a 20-as átlagot ágyból kikelve kitekerik magukból. Ott vannak azok is, akiknek a közlekedéshez eddig annyi közük volt, hogy felszálltak a BKV-ra és sétáltak 100 métert a járdán. Én ilyeneket nem engednék úttestre.

gaze képe
gaze
41 cs, 2010-07-29 02:52

azért a 20 kilcsit egy üres sávban még a ma született bárány is kitekeri neked...

de legyenek csak útban a biciklisek, attól látszanak, attól kell velük számolni.
mi meg ugye már régóta mondtuk.
parkolósávot nem veszünk el? Hát, akkor cumika van.

gyurxi551 képe
gyurxi551
42 cs, 2010-07-29 03:15

+1

Shag_Beckur képe
Shag_Beckur
43 cs, 2010-07-29 03:23

20? Ma született bárány? Jó, lehet hogy gyenge vagyok, de nekem a 16 is kínkeserv néha, 20-as átlagot talán sose tekertem hosszabb távon. Igaz, Dunántúl, monti, traktorgumi.

Márpedig a biciklisek ne legyenek útban. Olvadjanak bele a forgalomba. A forgalomba csak olyan tud beleolvadni, akinek fogalma van a forgalomról. Akinek halvány lila gőze sincs arról, hogy mi az, hogy úttesten közlekedés, azt nem szabad az úttestre engedni.

--

Josgival rakom, oszt'?

elfroland képe
elfroland
44 cs, 2010-07-29 09:44

És mi van ha a forgalom van útban?

sagan képe
sagan
45 cs, 2010-07-29 15:58

"Akinek halvány lila gőze sincs arról, hogy mi az, hogy úttesten közlekedés, azt nem szabad az úttestre engedni."

De sok jogsit kellene hirtelen bevonni.

Tegnap mentem át az Erzsébet hídon pont jött egy busz ezért nem mentem ki a buszsávba. Persze a kormányozni képtelenek egyből nyomták a dudát. Amikor a busz jobbról előz ahhoz meg kell lélekjelenlét.
Egyébként nem szoktam gyorsan menni,de egy Erzsébet híd Buda - Keleti távon 10-ből 5-ször engem tart fel a busz (megállóban nem előzöm be, hanem megvárom míg elmegy) 4-szer nincs semmilyen esemény, egyszer a busz sávváltással megelőz.
A Rákóczi úton egyébként kevés kivitelével elég széles a buszsáv,de a burkolat miatt szinte középen kell menni,ami a taxisoknak nem tetszik.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

elfroland képe
elfroland
46 sze, 2010-07-28 16:12

Tesztelte valaki hogy lehet e kapni a belvárosban kenyeret és ha igen akkor hányszorosára emelkedett az ára?
Csak mert ez is érv szokott lenni a "miért szent a gépjárműforgalom" témakörben. :-D

toreki képe
toreki
47 cs, 2010-07-29 17:42

A kenyeret nem személyautóval hozzák. Pláne nem 400 ezerrel. 26 vasúti pályaudvar van Budapesten. A többi csak akarás kérdése. Vagy ami most van: a nyögésé.

gaze képe
gaze
48 sze, 2010-07-28 17:47

Szerintem a buszsávban TOLNI kellene...

apogany képe
apogany
49 sze, 2010-07-28 19:12

jól tudod, annyira mehetsz ott, mint bármelyik autó.
annál jobb érv meg nem kell egyetlen sofőrnek sem a körúti bringasáv mellett, mint egy kerékpáros, akit nem tud megelőzni.

Kisember képe
Kisember
50 sze, 2010-07-28 21:05

speciel ha valaki nagyon ráér, jövő héten csinálhatnánk egy ilyen flashmobot, felirattal a hátunkon tekerni szabályosan a Nagykörúton:

Pl: "itt kell mennem - de ez egyikünknek sem jó"

Vagy valami hasonló...

--------------------------
www.barzongorista.eu

Icarus képe
Icarus
51 sze, 2010-07-28 21:44

Nekem tetszik az otlet :-) valszeg tobbszor is felvennem amikor szabalybetartos hangulatomban vagyok es nincs rajtam taska :D

-----------------------------------------

Nem allok le amig nem lesz egy igazi Crescent Moon-om :-P

Kisember képe
Kisember
52 sze, 2010-07-28 21:49

ketten elegek is vagyunk. Mi legyen a póló szövege és hogyan lehet megcsinálni?

--------------------------
www.barzongorista.eu

gyurxi551 képe
gyurxi551
53 sze, 2010-07-28 23:32

Én is. Kivételesen egyszer bemennék. Ugye a belső sávra mondod? Meg tudom csinálni a pólókat, foglalkoztam ilyennel.

Kisember képe
Kisember
54 cs, 2010-07-29 02:17

O. K.

Mi a teendő?

Perszehogy a belső sávra. Ott szabályos, nem?
--------------------------
www.barzongorista.eu

elfroland képe
elfroland
55 cs, 2010-07-29 09:47

Kell még valaki aki vesz az egészet valami kamerafélével. Kamerám nincs de szívesen megyek felirattal a hátamon.
Mikor?

Kisember képe
Kisember
56 cs, 2010-07-29 10:17

hétfő délelőtt? Vagy délután? Bár du gondolom akkora a dugó, hogy senkit nem zavarunk. Errorka videózhatná.
Honnan lesz pólónk?

--------------------------
www.barzongorista.eu

elfroland képe
elfroland
57 cs, 2010-07-29 15:02

Gyurxi551 vállalta a pólót, így ez legyen az ő dolga. :-)
(talán van még pólóra vasalható "matricám". ha így van akkor sima ügy. utánanézek)
Ennyi időre gyakorlatilag bármikor ki tudok ugrani a munkából ha előre tudom.

Kisember képe
Kisember
58 cs, 2010-07-29 15:14

Akkor hétfő délelőtt 10.00

Ismeritek a helyzetet? Nem lesz akkora dugó, hogy abszolút ne lehessen haladni (nekünk se)?

Szóval hétfőn de. 10-kor... hol?

a lenti linken van e-mail cimem, ott folytathatjuk

--------------------------
www.barzongorista.eu

nrc képe
nrc
59 cs, 2010-07-29 10:20

Az üzenet pontos megfogalmazására jó lenne ügyelni, nehogy az legyen a vége, hogy félreértsék és a "nyomásgyakorlás" hatására először járdára festett csíkok közé tereljék a bringásokat, majd az elszaporodó gyalogos-bringás konfliktusok megoldása érdekében előírják, hogy ott is csak tolni szabad a kerékpárt. ;)

Oleever07 képe
Oleever07
60 sze, 2010-07-28 22:27

én is támogatom a felújítást. már ráfért, főleg a kanyarokban. no meg a Ferenc körútnál épül egy új visszafordító váltó, ami zűrzavarok esetén hatásos lehet.
egyébként még nem jártam mostanában bringával a Nagykörtén, de ezt most be kell pótolnom. :D már elég volt a pótlóbuszon utazni.
----
Fábián Olivér az az ember, aki elől szemüveget, tetején fehér-fekete bukót, hátulján meg egy kitűzőkből készített CM feliratú Kappa táskát hord, alatta pedig egy agyonmatricázott ALPHA monti várja, hogy tekerhesse. :-)

spag képe
spag
61 v, 2010-08-08 14:44

Pontosabban visszaépül ott egy a régi váltókból, amiket a legutóbb a BKV utasellenességből kispórolt.

Oleever07 képe
Oleever07
62 v, 2010-08-08 18:05

na, miket tud meg az ember... :-)
----
Fábián Olivér az az ember, aki elől szemüveget, tetején fehér-fekete bukót, hátulján meg egy kitűzőkből készített CM feliratú Kappa táskát hord, alatta pedig egy agyonmatricázott ALPHA monti várja, hogy tekerhesse. :-)

ízirájder képe
ízirájder
63 cs, 2010-07-29 00:22

Szerintem a sávlezárás és a villamosfelújítás is a Kerékpáros Magyarország program része. Legalábbis jobb ösztönzőt képtelen vagyok elképzelni.

Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?

peet képe
peet
64 cs, 2010-07-29 11:34

Ma átdzsúdóztam magam a nagykörúti akadálypályán.

Tapasztalatok:
1. Belső sáv sima ügy, nem nyomnak le, nem dudálnak ki.
2. Ha néha volt lehetőség kimenni egy kicsit a Buszsávba, hogy elengedjem a mögöttest, az sem volt baj, se mutogatás, se beszólás.
3. PnD :)
4. Motorost lecsengetni a motorossávból, mert nem fér el ott, ahol én elférnék -- PRICELESS :)
5. Az egyetlen necces hely azt hiszem az Üllői #-nél volt, ahol a parkoló buszok sora miatt nem láttam a lámpát és majdnem bementem az épp indulók közé keresztbe. De csak majdnem.

Jó kis változatosság volt a megszokott, már-már unalmas Bajcsy-Kiskörút-Budafoki bringakungfu után. :)

--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Simplon

tromf képe
tromf
65 cs, 2010-07-29 17:04

Én azt nem értem, miért nem kerültök pl az Izabella utca felé? (Blahától a Jászaiig). Kényelmes, gyors, biztonságos út, nem nagy kerülő és elférnek a kocsik a bicajok mellett.

gaze képe
gaze
66 p, 2010-07-30 00:58

hmm.. ha óbuda felé dugó van, akkor miért nem mennek inkább soroksárra?

kisszmol képe
kisszmol
67 cs, 2010-07-29 18:12

Tegnap előtt én is belefutottam ebbe a nagy tömegbe. Valóban nem szabályos a buszsávban bringázni, ezért nem is tettem. Hiába volt beállva a kereszteződés, megálltam a pirosnál, és még így is mennnnyi autó mellet, és közt húztam el.
És mi lesz most, hogy jön a F1? Mondták a híradóban, hogy ha lehet akkor az autósok a Hungáriát használják (ha nem az M0-st). Azt az utat, ami egy hétköznapi szerdai napon is el van dugulva. Hát, azt hiszem, hogy akinek van amolyan szmogszűrős álarc, az most előkerülhet...

De kedves gyurxi! Ahogy a gyalogút a gyalogosé, a buszsáv a taxié, és a buszé. És ha egyszer elkap egy taxis...mert az bíz utolér!

♫-_-♫
Tilos; Budapest-Borsodivánka

sagan képe
sagan
68 cs, 2010-07-29 18:51

Mennyivel szabályosabb a mellett és között,mint a buszsáv??
Ha utoléri a taxis akkor mi van? Elütni nem fogja,mert abból ő is rosszul jön ki.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

Oleever07 képe
Oleever07
69 cs, 2010-07-29 21:36

ez az, inkább ledudál a francba.
nos, én is kipróbáltam, oda-vissza. egyszer dudált le egy piros kabriós bömövös a Dohány utcánál azért, mert a mostani busz-visszafordítónál túl nagy helyet hagytam a mellettem lévő Vah Hool-nak a nagy szélessége miatt. magyarul pár centiméternyire voltam a lámpa-vonaltól, és ez nem tetszett neki.
persze dicséretet érdemelnek a rendőrök, jól kezelik az adott szituációkat, lásd busz beengedése az útról a sínekre. amikor ledudált a bömövös, a rendőr csajszi egyből odament, és kérdezte, hogy mi baja van a biciklissel? igaz, elmondta, hogy én a jó sávban vagyok, és minek dudál, de nem az volt a baja. :D
mindegy, a lényeg az, hogy lehet haladni a Nagykörtén, csak türelmesnek kell lenni, és ha lehet, a motorossávon kell haladni, és a buszsáv bal szélén kell menni. a rendőr utasításait meg illik betartani, lásd terelgetés a Blahánál. :-)
----
Fábián Olivér az az ember, aki elől szemüveget, tetején fehér-fekete bukót, hátulján meg egy kitűzőkből készített CM feliratú Kappa táskát hord, alatta pedig egy agyonmatricázott ALPHA monti várja, hogy tekerhesse. :-)

errorka képe
errorka
70 p, 2010-07-30 01:10

Engem egyebkent ma egy rendor a buszsavra iranyitott egy robogossal egyetemben, mikozben az autokat nem engedte at a keresztezodesen, mert nem fertek volna at a teli masik savba. Errol ennyit :P

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

otapi képe
otapi
71 p, 2010-07-30 12:30

Rendőr bármikor felülírhatja az útjelzéseket, gondolom pont azért küldött át oda titeket, hogy tudjatok haladni.

Oleever07 képe
Oleever07
72 szo, 2010-07-31 10:44

nos, egy olyan rendőrt kéne állítani a Baross utcához is... ott most nincs rendőr, szabadon átmennek a kereszteződésben, miközben sem a gyalogos, sem a Baross utcából jövő autós nem tud átmenni, mert keresztbe áll az autó.
----
Fábián Olivér az az ember, aki elől szemüveget, tetején fehér-fekete bukót, hátulján meg egy kitűzőkből készített CM feliratú Kappa táskát hord, alatta pedig egy agyonmatricázott ALPHA monti várja, hogy tekerhesse. :-)

feb képe
feb
73 sze, 2010-08-04 09:22

Mi az a 4,6V? Valami új feszültségstandard?

A József körúton lakóként: faszán büdösebb van, mint általában. A buszok miatt nagyobb a zaj, és normál esetben haladni is jobban tudok, mint a szlalomozó buszok közt.