Jelentkezz te is versenyzőnek!
2-2 Sofőrt, bringást és gyalogost keresünk a szeptember 17. péntek délelőtti akciónkhoz. Bérautót biztosítunk, jogosítvány vagy saját bringa vagy saját BKV bérlet szükséges.
AKTAFUTAM - Kormányzati eljutási verseny
Részletek: http://kerekparosklub.hu/aktafutam
E-mailben jelentkezz: kozlekedes at kerekparosklub.hu
Arra szeretnénk felhívni a figyelmet hogy a kormány is nagyon sokat tehet Budapest belvárosának jó levegője és a dugók megszűnése érdekében a saját közlekedése, futárszolgálata változtatásával.
Próbáljuk ki hogy mennyi időt, benzint, és pénzt lehet megtakarítani azzal, ha nem kormányzati gépkocsival, hanem gyalog vagy kerékpárral teszik meg a munkatársak rendszeres útjukat a parlamentbe, vagy küldik oda az irományokat.
Időpontja: 2010. szeptember 17. péntek Befutó a Parlament előtt 10:00-kor sajtótájékoztatóval egybekötve.
Az "Aktafutam" kormányzati eljutási versenyt a Európai Mobilitási Hét keretében szervezzük.
Virág
-Magyar Kerékpárosklub-












Szoktam muszájból
Szoktam muszájból "előzgetni" őket, szeretik elállni a bringasávot az Alkotmányon. :(
-----------------------------------------------------
"Én nem vagyok biciklis, csak sokat járok bringával."
Bármit tesznek, az
Bármit tesznek, az Alkotmány a jogalapjuk, ezért azon kell állniuk. Nem is tudtam, hogy van külön bringasáv az alkotmányban. :)
Ez mekkora! A bringasáv az
Ez mekkora!
A bringasáv az Alkotmányban rögzített.
Nomen est omen!
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
:D --------------------------
:D
-----------------------------------------------------
"Én nem vagyok biciklis, csak sokat járok bringával."
:DDDD -----------------------
:DDDD
-----------------------------
http://www.freeweb.hu/dhpage/
Nagy hajrá a
Nagy hajrá a "nyéltivevényes" küldeményeknek! :)
G®in
Bringák
Pólók
Mixek
Jujj mekkoraaa!
Jujj mekkoraaa! Zseniális!
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi
azért egy kék villogós
azért egy kék villogós 3.2 V6 Audi quattro-t szívesen kipróbálnék bármilyen körülmények között :)
Maradj csak te a
Maradj csak te a kedvencednél, a Jensennél. :-)
______________________________________
A szocializmus az egy szűk szakma. Abban mindenki ismer mindenkit.
Majd a kék villogós Merida
Majd a kék villogós Merida lesz a durva! :D
-=-=-=-=-
Piros-fekete Caprine Cherokee, piros-fekete bukó, kék hátizsák, hosszú haj, szemüveg. Néha Ezüst Respro City, vagy fehér 3M.
.
.
Nos, volt sofőrként egy
Nos, volt sofőrként egy autó vezetésére jelentkezem. Ha kell, felveszem az öltönyt (ó én szegény árva)
--------------------------
www.barzongorista.eu
és az asszony pénzért
és az asszony pénzért nyúz, ó je.
hogy ez mekkora baromság.
hogy ez mekkora baromság. még egy átlagember is "meggyőz" hogy neki miért van szüksége MINDEN NAP autóval közlekednie.
Hopp, akkor
Hopp, akkor fuvaros/sofőrként jelentkezem a másik autóra. Írjak emailt?
A projekthez
A projekthez megjegyzésként: annak örülnék a legjobban, ha a sok csinovnyik nem nénózva/simán szabálytalankodva száguldozna a városban, hanem mondjuk bringáznának.
De az is igaz, hogy amikor óriási irathalmokat szállítanak egyik helyről a másikra akkor az autó bizony olcsóbb és gyorsabb mint az a 30+ kör bringával. :)
Szerzőtársam az óceán
Szerzőtársam az óceán túlpartján. Gigabytenyi adatok mennek ide-oda, számítások, elemzések, diszkussziók, beleírja a véleményét és amit hozzárak, majd én is, ping-pong oda-vissza, ha kell skypeolunk.
Még egy fecnit se kellett átküldeni. Soha. Hülyének is nézne, ha felvetném, jogosan.
Én lennék a
Én lennék a legboldogabb.
De *most* akkor is papírok mennek ide-oda. A magyar állam titeket maximum irigyelhet. És te is tudod, hogy az átállás nem megy egyik napról a másikra. Addig is kell egy megoldás, nem?
És ez nem csak nálunk probléma:
http://www.greenbiz.com/news/2009/05/21/us-government-wastes-over-440-mi...
(valamint nem árt elgondolkozni a tradeoffokon:http://en.wikipedia.org/wiki/E-Government [risks and benefits rész])
Vállalati szinten pont
Vállalati szinten pont ugyanezek a dilemmák.
Az agyatlan papírmentesítés legalább akkora károkra képes, mint az agyatlan papírozás.
-----------------------------------------------------
"Én nem vagyok biciklis, csak sokat járok bringával."
A magyar állam most is
A magyar állam most is megold egy csomó dolgot elektronikusan. Pl cégeljárásban alapból nincs papír.
Nem értem hogy jön ide az E-Government kockázati felsorolása, mert az teljesen másról szól. Itt a kormányzaton belüli kommunikációról beszélünk, nem a kormányzat elektronikus elérhetőségéről a többi fél felé.
Cégeknél ezt úgy oldják meg, hogy felfogadnak egy archiválócéget, aki minden érkeztetett iratot beszkennel, elérhetővé tesz a vállalaton belül elektronikusan, és elarchivál egy klimatizált tárolóban valahol. Ha kell egy irat, másodperceken belül ott a monitoron, ki is lehet nyomtatni stb. Azért archiválják, hogy ha valaki mégis ezen szőrözne, akkor elő lehessen kaparni az eredetit, de 99.9%-ban nincs rá szükség. Ez már egy teljesen bejáratott iparág, Magyarországon is találsz egy csomó céget, akik ezzel foglalkoznak, vagy a kormány megcsinálhatná házon belül, ha aggódik a nemzetbiztonság miatt, mittudomén.
Méltányolom amúgy a kampányt, csak az az érzésem hogy egy jobb választ akarnak adni egy rossz kérdésre.
Nézd, nem azt mondom, hogy
Nézd, nem azt mondom, hogy nincs igazad, sőt! Nekem egy kicsit úgy tűnik elbeszélünk egymás mellett. Én csak azt mondom, hogy *jelen helyzetben* jobb megoldás a *jelenleg szükséges* papír alapú kommunikációt optimalizálni bringázással/gyűjtőfuvarokkal. Szerintem ezzel te is egyetértenél.
Abban teljesen igazad van, hogy sok szempontból előnyösebb a kormányzati kommunikációt elektronikus alapokra helyezni. De amíg nem tartunk ott, addig maradjon inkább minden a régiben? Úgy tudom informatikus vagy, bizonyára te is tudod, hogy csak steve blood gondolja azt, hogy pikk-pakk migrál egy papíralapú rendszert (a rendszer ismerete nélkül) elektronikus alapokra, olcsóért, azonnal, hiba nélkül. Ha most mindjárt el is kezdenék -- nem fogják -- akkor is minimum fél/egy év lenne a teljes átállás (optimista becslés, a rendszer ismerete nélkül). Addig ne vigyék inkább bringával azt amit lehet?
Az e-goverment azért jött ide, mert én továbbasszociáltam a teljes közigazgatásra. Első körben valóban nem tartozik ide, ebben igazad van, de pl. a kormányzati kommunikációnál is felmerülhetnek olyan problémák amik az e-govermentnél. És akkor ott van a vendor lock-in, nemzetbiztonság, transzparencia et. al.
De ez nagyon offtopic, ha gondolod nyissunk neki egy új témát, és beszéljük meg jól. :)
"A magyar állam most is
"A magyar állam most is megold egy csomó dolgot elektronikusan."
Egy csomót most is, az már lehet, ám nem mindent oldott meg úgy régebben.
Például nem tudom, hogy kezelhette elektronikusan a Font Sterling készpénz átutalást, amikor az átutalt pénz mindig átváltozott Forintra vagy valami gyönge NSZK papírpénzre. Hogy tudtak nyomtatódni ezek az átutalttól eltérő, más nemzeti bankjegyek elektronikusan?
Vagy, a telefon kattogás. Az is csak reléktől, rákapcsolt krokodilcsipeszektől kattoghatott. Amik bizony nemigen nevezhetők elektronikus eszközöknek. :-)
______________________________________
A szocializmus az egy szűk szakma. Abban mindenki ismer mindenkit.
Ismerek valakit közelről,
Ismerek valakit közelről, akit egyszer tiltakozása ellenére küldtek be egy darab papírral a minisztériumba a sofőrrel, pedig metróval akart menni.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Sofőr koromban két dolgon
Sofőr koromban két dolgon akadtam ki: ha sok volt az áru, vagy ha kevés. :)
--------------------------
www.barzongorista.eu
Köszi!! nektek. Aki
Köszi!! nektek.
Aki felajánlotta, hogy soför lesz, kérem nagyon hogy írjon emailt, rendes névvel meg telefonszámmal, hogy a részleteket majd meg tudjuk beszélni, lássuk hogy állnak össze a csapatok.
Közben lassan jönnek a visszajelzések a minisztériumokból, szóval ügyesen össze kell majd hangolni a résztvevőket.
PL. jót tenne, ha a fennti tapasztalatokból néhány publikálható rövid példatörténetet írnátok, azt közre lehetne adni sajtóanyagban pl.
Virág - Magyar Kerékpárosklub