Ezt is megértem. Sikerült abszolválni az első sínes esésemet, ami azért is érint kellemetlenül mert szerintem a legegyszerűbben elkerülhető/kivédhető esések közé sorolható.
Na de ma reggel nem így történt, épp a torlódó sort kerültem ki mikor 20-25km/h körül át akartam vágni a szélső sínen, kis szögben, érthetetlen okból emelés nélkül.
Nem sikerült, vagyis csak félig. Én átjutottam, a bringa maradt a másik oldalán. Mindketten bucskáztunk egy nagyot.
Utólag visszagondolva azon kívül, hogy én jártam jobban még örömmel is eltölt(hetne), hogy gyönyörű, szabályos tigrisbukfenc volt. Bezzeg tesin sose ment ilyen jól.
Eredmények a reggeli showműsoron kívül:
- nyúzott fékkar, bandázs, nyereg
- teljesen elcsavarodott pilótafülke (természetesen pont ma nem volt nálam a szerszámkészletem)
- térdnél kettészakadt farmer (természetesen új, mi más; ennek eredménye egy baromi kellemes közvetlen léghűtés volt most este, cseppet hűvös időben)
- szakadt táska
- horzsolások
(Zárójeles flame on: a bukó még mindig nagyon hasznos)
Természetesen az eddigi legnagyobbhoz képest ez szinte semmi volt, csak rosszul érintett. Persze látványnak nem volt utolsó.
Túléltem. :)












Én néhány esés óta
Én néhány esés óta rettegek a síntől. Szabhídon is merőlegesen keresztezve kimegyek az elején, a végéig uzsgyi, a ritkán járó villamos úgyse ér utol, és a végénél pirosnál a biciklit emeléssel visszateszem az autók közé. Kis szögben én már rá nem hajtok...
eddig baromi bátran
eddig baromi bátran használtam szinte minden időben, minden szögben, volt hogy kilengetős gyorsítás közben is. lehet vissza kéne venni. :)
Tegnapelőtt este a Kolosy
Tegnapelőtt este a Kolosy tér felé haladva majdnem előadtam egy hasonló mutatványt, seggemben egy focus kombival.. asszem kibírtam volna röhögés nélkül.. De hálistennek majdnem maradt, és utána már a focus sem mászott rám annyira..
nem is kell keresztezni, az
nem is kell keresztezni, az a kb 50 centis sáv (igaz kicsit lejt) sztem a bringásoknak lett kitalálva :)
+1 Eszembe nem jutna
+1
Eszembe nem jutna bemenni a sínek közé:) Van ott hely bőven... stp1 neked pedig jobbulást
Kivéve ha villamos áll
Kivéve ha villamos áll rajta. Akkor kénytelen az ember bemenni a -szembe jövő- sínek közé.
Na az a legnagyobb
Na az a legnagyobb baromság!
Ennyire azért nem lehet sietős...
+1 --- nyélen rakom,
+1
---
nyélen rakom, oszt?
"Úgy érzem, hogy az áttételek csak 45 felettieknek valók. Hát nem jobb az izmok erejével diadalmaskodni, mint valami mesterséges váltó szerkezet segítségével? Egyre puhányabbak vagyunk... ezért nekem mindig örökhajtós kerékpárt a
Feltétlenül vizsgáltasd
Feltétlenül vizsgáltasd meg magad. Beleértve a fejedet is. ;)))
De komolyan, jó, hogy megúsztad. S remélem nem lesz semmilyen tartós vagy komolyabb utóhatás.
_____________________________
Legyen csengőd! Hangos?
túldimenzionáltam
túldimenzionáltam természetesen. :) a 2 horzsolás begyógyul, csak a térdfájást érzem kiújulni emiatt. de majd kitekerem azt is. :))
Csak egy kis kötözködés:
Csak egy kis kötözködés: Gyönyörű, szabályos tigrisbukfenctől hogy szakad el térdnél a nadrág? Figyeltél te tornaórán? :)
________________________________________
Kerékpárod ha Merida, azzal érhetsz hamar ide.
Vízszintes vagy meredek, biciklizni de remek!
én két napja toltam egy
én két napja toltam egy fél tigrisbukfencet, mert közben fennakadtam egy sövényen. :)
egy öreg fószer nevelési célzattal rám dudált, mert prezöldeztem, és a következő lápa előtt ért utol. gondoltam, vicces leszek, megpaskolom a hátulját, aztán inkább gondoltam, visszacsengetek, ha már ő dudált. a csengetéssel jól el is foglaltam magam, csak a jóember nem találta a sebességváltót. látom, itt baj, lesz, bele fogok rongyolni keményen. balkéz csengőről fékre rákap, behúz. hátsó kerék már a levegőben, két kéz már kint. széljegyzet: milyen jó is a teli kesztyű. bal láb klipszből kint, jobb még nem. próbálok felkelni, nem megy. jobbra nézek, jahogy a bokor.
a bandázs bánta egyedül, meg az ilyenkor szokásos automata csengő beindult. az 2-3 napig szól ilyenkor mindig, aztán abbahagyja.
egyéb kérdés: ha van
egyéb kérdés: ha van klipsz, akkor is lehet így esni? vagy akkor bennmarad a lábfej a pedálban és csúszok a géppel együtt?
csakmer én azért félek klipszet használni, hogy ha esés van van elém kerül egy motorháztető akkor nem vagyok benne biztos hogy átesek-e rajta, félek hogy bennmaradok a pedálban.
ez alaptalan félelem? énvagyok a hülye? (ez persze költői kérdés volt :)
én már estem szíj
én már estem szíj nélküli félklipsszel olyan gyorsan, hogy reagálni sem tudtam. vizes kövön kicsúszott a hátsóm, és már a földön voltam. normális esetben az egyik lábad simán ki tudod húzni, a másikat már nem annyira (főleg ha szorosabbra is húzod), de a legtöbb esetben elég kirakni az egyik lábad, hogy elkerülj egy esést. bukfenc az más, ott ha kézzel jól érkezel, lényegében mindegy, hogy rád van-e csatolva a bicó, mert kifordítod/ja magát vízszintre, amikor leérsz. utána meg káromkodva kimászik az ember, leporolja magát, lecsekkolja a bringát, majd megkérdi, hogy most ezt miért kellett? :)
Én sokkal többet estem
Én sokkal többet estem amiatt, hogy lecsúszott a lábam a pedálról.
+1 Legmegalázóbb esésem
+1
Legmegalázóbb esésem az volt amikor kiállva tekeréses induláskor a pedálról lecsúszó lábammal leakasztottam a láncot a hajtóműről miközben a másik lábammal teljes erőből terheltem azt.
A lánc lelesett én meg teljes erőből hozzávágtam a zacsit a stucnihoz...
bázz, ebbe bele se
bázz, ebbe bele se gondoltam.
volt klipsz, és nem maradtam benne. :)
Javaslom az SPD pedált.
Javaslom az SPD pedált. Tuti nem csúszik le a lábad és kiold ha nagyot zakóznál (mint a síbakancs).
Egy kicsit drágább, de ezt is csak egyszer kell megvenni, és ki lehet fogni jó akciókat...
---
Work to eat, eat to live, live to bike, bike to work...
Felújítás után párszor
Felújítás után párszor próbálkoztam a Szabi hídon a sínnel. Sokkal jobban kiemelkedik a betonból, mint a Nagykörtén. Hamar leszoktam róla. Nem azon a 200 méteren fogom megváltani a világot...
Szénhidráttal rakom oszt?
neked a Kálvinon volt egy
neked a Kálvinon volt egy szép fejesed, ha jól emlékszem. Lefejelted a sínt, oszt' azóta kétszer is felszedték :)
a kálvinon én is majdnem
a kálvinon én is majdnem estem egy nagyot, már a felújítás közben, mikor a villamos megálló már kész volt. (és a forgalom úgy volt terelve, hogy muszáj volt a sínt keresztezni)
nem számítottam rá, hogy a sín vagy fél centit kiemelkedik az aszfaltból, és hiába mentem lassan, hiába volt csontszáraz az idő, úgy kicsúszott alattam az első kerék, hogy csak úgy pislogtam. a lassú tempónak hála lábletétellel megúsztam, de szidtam az építőket rendesen, hogy miért nem lehet azt a sínt rendesen szintbe hozni... életveszély.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
+1 Majdnem egy éve volt
+1
Majdnem egy éve volt ugyanott ugyanúgy. 2-3 cm is megvotl az a szintkülönbség ráadásul éles szögben mentem rá.
Az aszfalton csúszás miatt megégett a bel kézfejem bőre egy-két kisebb helyen (még mindig meg van). Azóta bringás kesztyű alapfelszereltség.
Minden sínre lehetőleg merőlegesen és ugratva... :)
---
Work to eat, eat to live, live to bike, bike to work...
Amikor elgázoltak, akkor
Amikor elgázoltak, akkor ilyen Rambós fetrengést nyomtam, vagy hármat pördültem, és láttam a lábaimat, alattuk az éggel repülni. Milyen szerencse, hogy az autósok mocsarat dagasztottak a kerékpárút mentén, így sértetlenül álltam föl, cserébe autósom úgy élte meg, hogy a halott feltámadt. :))
CSI
Örülök, hogy nem lett
Örülök, hogy nem lett nagyobb bajod! Jobbulást a paripádnak, a térdednek és egyéb alkatrészeidnek.
A szakadt naci pedig menő. Vegyél alá térdmelegítőt.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Egyszer egy sín egy
Egyszer egy sín egy pillanatra beharapta az első kerekemet, és megvezette, mire nekem mindkét lábam lecsúszott a pedálról, és az egyik kezem is fellendült a magasba (olyan mulató paraszt módjára), egyedül a másik kezem volt a kormányon, az korrigálta az pályámat, a többi végtag egyensúlyozott, minek az lett a vége, hogy esés, karcolás, de lábletétel nélkül is megúsztam, csak a kalapomat igazítottam meg olyan indisen. :)
"eszcsinájjátokutánambasze!"
_____________________________
http://wilika.hu
(Gumival RAKOm, oszt?)
Üdv! Ezeket az eséseidet
Üdv!
Ezeket az eséseidet valahogy meg kéne filmesíteni legalább animálva.
Én tavaly karácsonykor 24. -én elütöttem egy autót.
Az első kerék tropára ment de csak egy picit ágaskodott a bringa, le sem estem róla. (Szóval a közeledbe sem érek:))
és a vázad nem
és a vázad nem tört/deformálódott??
1. Acél. 2. Én ütöttem
1. Acél.
2. Én ütöttem el, tehát szemből hatott az erő és valahogy úgy belerántottam oldalra a kormányt az ütközés pillanatában, hogy a felni vette fel az egészet. Szóval kicsit ágaskodott, és még a telónak sem lett baja. Persze csak kb 20-30cm híjja volt hogy megálljak, ha nem lett volna épp elkopva az elsőfékem, nem is lett volna baj.(Halogatttam az utánállítást :))
csak mert én 2x mentem bele
csak mert én 2x mentem bele autóba, s mindkétszer a vázam (szintén acél) nyelte el az erőt, a kerékben egy picike 8as sem lett
igen, az elkopott fékekkel, főleg esős időben vigyázni kell, pláne, mikor lassult a reakcióidő is.
Valószínűleg nálad pont
Valószínűleg nálad pont a tervezett irányban terhelődött a kerék, és így nem nyelt el semmit, továbbadta az erőket a váznak. Én belerántottam abban a pillanatban amikor hozzáért a kocsihoz.
úgy,úgy
úgy,úgy
De Grin vádlijával való
De Grin vádlijával való találkozásomat úgy megnézném kívülről... az a tompa puffanás, aztán a súlytalanság, ahogy halad el alattam az út, majd a sisakom koccanásának a hangja az aszfalton... fantasztikus volt! :)
(utána a négy hét nemesi malomkőgallér már csak részlegesen volt vicces :D )
_____________________________
http://wilika.hu
(Gumival RAKOm, oszt?)
Szerintem fogd fel
Szerintem fogd fel pozitívan. Az, hogy tökéletesen abszolváltál egy ilyen esést, magas szintű biciklistudásra utal. Lehet, hogy kívülről még májernek is tűnt.
Én egy sínes esés után felálltam, lendületből tovább szaladtam, és majdnem elkaptam a még guruló bringát, hogy felugorjak rá. Sajnos nem sikerült.
De nem szabad feladni.
vigyázkoggyá, mert a
vigyázkoggyá, mert a sínfutás (by Kontroll) után bevezetsz egy új sportágat a sínbukfencet :))
jobbulást!!!
Flame: a sisakon lett valami
Flame: a sisakon lett valami sérülés?
Jól kivitelezett
Jól kivitelezett tigrisbukfencnél a fej nem ér le. Mondjuk sisakban ez már tényleg nehéz mutatvány :)
Jól kivitelezett
Jól kivitelezett tigrisbukfencnél a farmer sem szakad el.
lett. nem túl nagy, de nem
lett. nem túl nagy, de nem akarnám kipróbálni, hogy ez sisak nélkül mekkora fejfájással ér fel.
Szabihídon én járdán
Szabihídon én járdán szoktam menni. Szép széles, de lassan is megyek. Sokkal biztonságosabb és nyugisabb, mint a síneken. És szebb a kilátás.
Ez mind igaz, de ha
Ez mind igaz, de ha szigorúan vesszük, akkor szabálytalan. Hiába vezet fel szuggesztíven a felfestés a híd járdájára.
Ha szigorúan vesszük a
Ha szigorúan vesszük a híd mindkét oldalán kerékpáros létesítmény van, rajta meg nincs. Ez már több, mint a pofátlanság (ilyet megtervezni).
Hiába vezet el szuggesztíven a felfestés, ha nem arra akarunk menni.
-
Zsurmi
Még látszanak halványa a
Még látszanak halványa a híd 2 forgalmi sávján a biciklis piktogrammok. :)
Széles kerék, merőleges, no víz.
de ugye az meg van, hogy
de ugye az meg van, hogy azok gerilla-piktok?
(amik ezért az égvilágon semmire se jogosítanak fel)
jah, lehet fel kéne
jah, lehet fel kéne frissíteni őket :)
(amúgy azért nem koptak még le, mert rücskös az aszfalt)
Érdekes megjegyzés ez egy
Érdekes megjegyzés ez egy sínezős topikban...
kerültem csak
kerültem csak
záróvonalat átlépve, "ha
záróvonalat átlépve, "ha szigorúan vesszük"
Ezt Chuck Norris sem tudta
Ezt Chuck Norris sem tudta volna jobban csinálni.
Sör nélkül rakom, oszt?
É, ő elgörbitette volna a
É, ő elgörbitette volna a sint az első kerekével. A hátsóval meg vissza.
A végén úgyis róla nevezzük majd el az összes hidat
--------------------------
www.barzongorista.eu
Örülök, hogy megúsztad.
Örülök, hogy megúsztad. Úgy tűnik, az a rész nem veszélytelen. Talán fél éve már volt egy szabihidas-sínes-buszeléesős topik, két eset nem csinál statisztikát, de azért figyelmeztetésnek jó.
===
bácsi a biciklin
köszi mindenkinek, már
köszi mindenkinek, már csak a vállam sajog. :)
Hasonlóan kellemetlen a
Hasonlóan kellemetlen a rámenni hosszában a rácsos csatornafedélre keskeny kerékkel. Vagy vizes sínen kanyarodni.
Az ott egy nagyon gonosz
Az ott egy nagyon gonosz sínpár. Tök magasan kiemelkedik az aszfaltból. Jobbulást!
(Egyszer én is csináltam ott egy flikkflakkot montival, előbb az első, majd a hátsó is megcsúszott, majd megtapadt, 2x hagyott ki a szívem 1-1 ütemet, pedig fentmaradtam a bringán. Azóta kerülöm a Szabi sínjeit, inkább az autók és a sín között egyensúlyozok.)
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi
+1 Engem is meglepett, mikor
+1
Engem is meglepett, mikor először próbáltam közé hajtani. Szerencsére nem kapott el, de csúnyán megdobott.
Azóta én is inkább a síntől jobbra eső 50 centin osonok el, ha felgyűlik a kocsisor.
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
Nekem az első esésem
Nekem az első esésem villamossínes volt.. Esőben. Még városi bringával. Utólag visszagondolva, már vicces. Egy kis sebheg a lábfejem mindig emlékeztetni fog rá.
Amióta országútim van, csak merőlegesen hajtok át rajta, vagy inkább leszállok; félek tőle:)
Jó tanács: a csatorna lefolyókkal is vigyázz, amik egy-egy lehajtós járda (pl. hídról) végén van, azt hittem az már elég vékony.. Hát nem, elkapott:) A második esésem volt:)
Jobbulást!
---------
Ha valaminek karosszériája és négy kereke van, még nem minősül autónak..