"A Fővárosi Közgyűlés mai döntése alapján a korábbi hibák miatt létrejött kényszerhelyzethez képest, a lehető legjobb kompromisszumos megoldás született a Margit híd ügyében. Eszerint elkészül a déli oldalon a gyalogosokkal közös, osztatlan kerékpárút a szükséges felhajtókkal, azonban annak használata nem lesz kötelező a kerékpárosok számára, akik a felfestett piktogramokkal jelölt úttestet is használhatják. Ezzel a döntéssel szerencsésen csökkenthetők a Pest felé haladó közlekedők között a rossz megoldásból adódó balesetveszélyes helyzetek és konfliktusok."
Folytatás: http://kerekparosklub.hu/margit-hid-a-gyalogosokkal-kozos-osztatlan-deli...












Jó lesz az.
Jó lesz az.
Bár tudom, hogy nem az
Bár tudom, hogy nem az eredeti várt megoldás született, de azért én olyan boldog vagyok, hogy (olvasatra) ilyen simán sikerült a LJ-nek normális megoldást kicsikarnia, hogy én is csinálhatok belőle egy blogot?
Na jó, de valójában nem, mert bár szerencsére és ez tök jó, az MK ide is megírja híreit és akkor ugye ez most a hivatalos MK hír a szappanos szivatásról ahol LJ még le is feküdt a közgyűlésnek, ja nem az már egy másik oldal és csak komment nem is bejegyzés és ahol osztatlan gyalog-és kerékpárutakon is a sárga (eredetileg azt írtam, hogy csára és nem húzta alá vajon mit jelenthet?) csíkot keresik a milliárdokban oda nem szabad járni. Olvasni
Grat MK és Grat LJ.
Esetleg olyan lesz, hogy berakjátok a hírbe az eredeti MK által is elfogadott terveket, hogy lehessen látni miből mi lett?
Beke Dávid
szerintem ne hallgass a
szerintem ne hallgass a varjakra, nem lesznek ilyen zavarosak a gondolataid:)
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Simán??? Még most sem
Simán??? Még most sem vagyok biztos, hogy ez már az utolsóutolsó verzió :)
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Ha majd megszárad a festék
Ha majd megszárad a festék az úttesten,akkor elhiszem politikuséknak,hogy lesz kerékpáros nyom.
Egyébként csak én vagyok akit rohadtul zavar,hogy az északi oldalról nem esik szó? Ott is osztott gyalog-kerékpárút(Bajcsyn tudjuk mennyit ér a kerítés) lesz, tehát simán lehetne nyom az úttesten.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
őőőőőő most az nem
őőőőőő most az nem mindegy, hogy osztott gyalog-kerékpárútnak lesz elnevezve, vagy kerékpárútnak (ami sajnos nálunk bármely nagy önállóságában is álhat egy sárga csikként fent a járdán), mert előbbi valójában még jobb is egy picit
Beke Dávid
Majd ha felfestették az
Majd ha felfestették az egyik oldalra, akkor kezdődhet a lázas KRESZ-tanulmányozás :)
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Osztott bringagyalog vs
Osztott bringagyalog vs 300-350, nyaron 400-500 gyalogos. Per ora.
A szam amit keresel: 13/2.
"(2) Ha az (1) bekezdés g) vagy i) pontjában említett jelzőtábla alatt elhelyezett kiegészítő tábla időszakot jelöl meg, ezen az időszakon kívül - legfeljebb 20 km/óra sebességgel, a gyalogosok, illetőleg a gyalogosok és a kerékpárosok veszélyeztetése nélkül - célforgalomban járművek (más járművek) is közlekedhetnek a gyalogúton, illetőleg a gyalog- és kerékpárúton. Ha a gyalog- és kerékpárúton a gyalogosok forgalma a kerékpárosok továbbhaladását akadályozná, a kerékpárosok az úttesten is közlekedhetnek."
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Nem erre gondoltam, de ez is
Nem erre gondoltam, de ez is egy jó megoldás.
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Ebben az a szívatós, hogy
Ebben az a szívatós, hogy egyszerre kell beállni mind a két bringaútnak, hogy lehessen úton menni, ráadásul az egyik oldalon lehet is.
Szerintem erre gondolsz
Szerintem erre gondolsz (nincs benne iranyrol szo :-):
---8<---
(11) Ha az út mellett, annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog- és kerékpárutat jelöltek ki, a kétkerekű kerékpároknak a kerékpárúton vagy a gyalog- és kerékpárúton kell közlekedni. Ha a lakott területen a nem főútvonalként megjelölt út mellett annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog- és kerékpárutat jelöltek ki és az úton kerékpár nyomot (158/k. ábra) is kijelöltek - ha a közúti jelzésekből más nem következik - a kétkerekű kerékpárok az úttesten is közlekedhetnek.
---8<---
nyert, de nem szabad
nyert, de nem szabad reklámozni, még meggondolják magukat
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Rájöttem a megoldásra!
Rájöttem a megoldásra! kell valahova egy ici pici kerék, és akkor már nem 2 kerekű, és akkor ott megy ahol akar. :)
Hát én nem voltam ott, nem
Hát én nem voltam ott, nem tudom megítélni és az az "előkészületeket" sem ismerem, de János javasolt valamit, azt egy LMP-s beterjesztette, amit elfogadtak és megszavaztak, ez így elég jónak tűnik ahhoz képest, hogy amikor a déli oldali sáv (?) titokzatos módon eltűnt, (a csára egyébként ferde) akkor a Főpolgármester úr csak annyit tudott mondani, hogy, lessssz, .... valami ami kétirányú. kb. ennyit, de ezt nagyon sokszor, akár egymás után.
(és akkor még nem volt meg miért nincs ami nincs)
Sajnos persze nekem az a gyanúm, hogy itt nem valami józan ész, vagy jófejség (ezt a szót persze nem ismeri) áll a háttérben és talán ne is örülhetünk olyan nagyon sokáig...
De végre volt valami hír, ami azért derűt ébresztett bennem
Beke Dávid
Hát csak annyi, hogy most
Hát csak annyi, hogy most már több éve volt az első MK által is elfogadott verzióban való megállapodás, de azóta is folyamatosan koppintgatni kell a döntéshozók fejére, nehogy "elfelejtsék" a bringás infrastruktúrát. Én már néha azon az állásponton vagyok, hogy olcsóbb és egyszerűbb lenne a művezetőt megfizetni, hogy oda építsenek infrát, ahova mi mondjuk.
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Nem az a durva, hogy ez
Nem az a durva, hogy ez benned gondolatként felmerülhet, hanem az, hogy meg is tenné.
Beke Dávid
Örülök ennek a
Örülök ennek a végeredménynek, piktó a legjobb megoldás. Még az északi oldalra is kéne, de nem vagyok telhetetlen. Köszönet László Jánosnak, csak így tovább!
Viszont ha az EU benyalja ezt a dolgot, mármint elfogadják a sárga csíkot biciklis infrának, akkor én istenbizony lekaparok abból a csíkból egy keveset és hazahozom, mert az lesz minden idők legdrágább sárga festéke.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Azért annyival
Azért annyival kiegészíteném,hogy a jelenlegi helyzetben. Lehetett volna ennél sokkal jobb megoldás,ha a közlekedők számítanának és nem a gépjárművel közlekedők.
Plusz menni fog a propaganda mennyire veszélyes az út és ott a frankó bringajárda szöveg,ami miatt sokan tényleg a járdán fognak tekerni és valóban rosszabb lesz az úton maradóknak.
Az EU-t meg nem érdekli hova húzzák a csíkot,habár az úton kerékpársávként jó helye lenne. Nyitott kerékpársávhoz még annyi festék se kellene,ami szintén jobb megoldás lenne a piktónál.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Persze, a sáv jobb lett
Persze, a sáv jobb lett volna, de ha már nincs, akkor legyen piktó, hogy mehessünk az úton.
A bringagyalogra innentől semmi szükség, de a városvezetésnek kell, hogy fölnyalhassák érte az eu-s támogatást. Mondjuk még lehet vicces, mert elvileg a támogatást kerékpárútra kapták, az osztatlan bringagyalog meg még mindig nem számíta annak (mármint hivatalosan sem, nem csak gyakorlatilag).
Az úton nem feltétlenül lesz rosszabb, mert ha az autós dudál, akkor lehet a piktóra mutogatni.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Az úttest szélessége
Az úttest szélessége tényleg nem teszi lehetővé kerékpársáv felfestését. A kerékpáros nyom a legjobb megoldás.
Ha kijelölsz egy vonalat, ami közelebb van a szegélyhez, mint 1,20 m, annak az lesz az eredménye, hogy a gépjárművek kisebb oldaltávolsággal előzik majd a kerékpárosokat, mint vonal nélkül.
Ha a vonal 1,20 m távolságra van a szegélytől, akkor a fennamradó 4,55 m széles területen nem fér el két forgalmi sáv.
Tényleg a legjobb megoldás született, a déli oldalon. Az északin is kellene az úttestre piktogram, akkor fullos lenne az egész híd.
Ezért írtam ajánlott
Ezért írtam ajánlott kerékpársávot. Nyugaton és a KRESZ-ben létezik.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Az ajánlott kerékpársáv
Az ajánlott kerékpársáv nem tudom micsoda. A nyitott kerékpársáv, amit fentebb írtál, szaggatott vonalat jelent, ami kisebb előzési oldaltávolsághoz vezet. Illetve azt sugallja, hogy mindenkinek megvan a saját területe az úton. A kerékpáros nyom azért jobb, mert azt sugallja, hogy ez itt közös terület. És itt ez a valóság, hiszen nincs hely külön területeknek.
Az ajánlott kerékpársáv
Az ajánlott kerékpársáv a nyitott félregépelt változata ;)).
Egy kisebb forgalmú úton láttam a valóságban.Viszont ott is közös területet jelöl,csak bringás prioritással.
http://picasaweb.google.com/saganbp/OffenbachAmMain#5512819035228298658
Nekem jó lesz a nyom is :)).
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Gratulálok, szép munka!
Gratulálok, szép munka! Végre valami olyan döntés, amit a sokszor hangoztatott józan ész produkált. :-) Ugyanilyen piktogramokat kellene a Szabadság hídra festeni, nem gerilla módon. :-)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Ahogy én ezt
Ahogy én ezt megélem...eddíg is ott mentem, ezután is ott fogok (inkább gázoljak el egy suzukit, mint egy 4 éves gyereket), csak most mellém festik a csíkot.
Viszont figyelitek, hogy hiába csak az autókat preferálják, csak ki kellett hasítani egy részt a szép kis birtokukból. :-)
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Nem hiába utálja a hatalom
Nem hiába utálja a hatalom a civileket, akik nem a mindenkori hatalom $ csecs $ bimbóin tevékenykedik.
nu, akkor a deli oldalra mar
nu, akkor a deli oldalra mar kezdhetnek is felfesteni.
ha meg a deli oldalon tud mukodni, akkor a eszaki atadas ideeig biztosan lehetne rakni nyomot az eszaki oldalra is.
es csak hogy teljesen elegedetlen legyek: remlem nem ilyen baszom thermoplastikot nyomnak ra, a tukorsima betonra, ami akkora bukkano, mint egy kisebb padka.
Jövőre tudjátok mi lesz a
Jövőre tudjátok mi lesz a divat?kerékpáros póló rajta a hídra vonatkozó KRESZ bekezdésekkel.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Röhögni fogsz, pont tegnap
Röhögni fogsz, pont tegnap gondolkodtam egy ilyenen,csak LED-es kijelzővel, amin lehetne üzenni a hátunk mögött lévőnek.
:)
--------------------------
www.barzongorista.eu
Meg lehetne csinálni.CM-en
Meg lehetne csinálni.CM-en a blahánál rendeztem, és jött egy srác egy pólóban amin egy stilizált kerékpár volt de nem ledekből, és villogott a kereke meg úgy villogott mintha forogna.Nem állt ki a pólóból olyan volt mint ha rá lenne varva valami díszzsinór.Nem volt időm érdeklődni.Biztosan gyárja valaki. :-)
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Én egy olyan
Én egy olyan kukásmellényen gondolkozom egy ideje, aminek a hátán "A BUSZSÁV A TÖMEGKÖZLEKEDÉSÉ" felirat van. Eddig azért nem csináltam, mert egyrészt 4 szót sem biztos, hogy el bírnak olvasni az előzés időtartama alatt, másrészt buszsáv nélküli helyen értelmetlen és provokálás.
(Tudom, hogy sokatoknak vannak érvei a buszsávozás mellett, én csak azért gondolok erre, mert ha mégis szabályosan megyek, és a sokkal több embert áteresztő sávot hagyom szabadon, ne dudáljon meg mutogasson nekem érte senki.)
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
pár éve volt a hátsó
pár éve volt a hátsó csomagtartómon egy piros ledes kijelző, futószöveggel... :-)
--
Eltakart arccal suhanó alak kamionvilágítást meghazuttoló fénytechnikával megáldott fehér Caprine szamáron
Normális helyen ezt mondani
Normális helyen ezt mondani se kellene,hanem maguktól rájönnének. Azaz ha úgy tervezem,hogy hamarabb átadom az úttestet,mint a teljes hidat és minden közlekedőnek kedvezni akarok,akkor a kerékpáros nyom felfestése alap lenne.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Szerintem nem. a hídon van
Szerintem nem. a hídon van úttest, meg járda. Szóval inkább az azaz alap, hogy amig a kerékpárút nem készül el, addig a kerékpárral is teljes joggal lehet közlekedni az úttesten.
Egy majdan elkészülő kerékpárútnál sincs olyan, hogy már tervbe van, hogy lesz, ezé az úton nem lehet...
Beke Dávid
De miért gátolná,hogy
De miért gátolná,hogy kerékpáros nyomot fessél fel? Azzal csak segíted a kerékpáros közlekedést az úttesten.
"Egy majdan elkészülő kerékpárútnál sincs olyan, hogy már tervbe van, hogy lesz, ezé az úton nem lehet..."
http://picasaweb.google.com/imre.csullog/BoldogasszonySugarutiTurasABici...
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
bocs http://www.yehudamoon.co
bocs
http://www.yehudamoon.com/index.php?date=2008-10-12
Beke Dávid
aha, amikor az építkezés
aha, amikor az építkezés befejezése után még azon megy a tanakodás, hogy mit kéne oda építeni? :)))
szerintem ezek a döntéshozók 10 percre nem látnak előre, nem hogy évekre, évtizedekre.
Ó igen. Hajrá MK,
Ó igen. Hajrá MK, köszönjük.
––––––––––––––
ʞoʎƃɐʌ ƃɐʇqnlʞ
A Margit híd igazi
A Margit híd igazi kerékpáros oktatópálya lesz. Tömegek fognak a bringagyalogútról átszokni a piktogramokkal ellátott úttestre, remélem.
Sajnos ehhez elég komoly
Sajnos ehhez elég komoly ismeretterjesztő kampány kéne, legnagyobb megdöbbenésemre még most is látok embereket a gyalogoskarámban tekerni.
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Rászoktatták őket a
Rászoktatták őket a rosszra, most meg nehezen szoknak le róla.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
én is megyek arra
én is megyek arra néha...
...ha a szigetre igyekszem
--
Eltakart arccal suhanó alak kamionvilágítást meghazuttoló fénytechnikával megáldott fehér Caprine szamáron
Oda régen is simán le
Oda régen is simán le lehett kanyarodni az úttestről mint a 26-os busz.Ráadásul nem kell kerülgetni az aluljáróból felözönlő gyalogosokat.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
a mostani állapotokra
a mostani állapotokra gondolok, a margit felől a szigetre csak a ketrecjárdán keresztül lehet bemenni, az út felől a szigeti bejáró el van barrikádozva
--
Eltakart arccal suhanó alak kamionvilágítást meghazuttoló fénytechnikával megáldott fehér Caprine szamáron
Ja, azon nem lamentálok
Ja, azon nem lamentálok sokat.Egyszer a konzorciunak is kelleni fog a pénze, és elhúz a hídról.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Rossz ötlet lenne egy ilyen
Rossz ötlet lenne egy ilyen kampányhoz a leendő Margit hidat használni példaként?
Most nem azé', de ha a
Most nem azé', de ha a közlekedési hatóságnak a bringasáv sem tetszett, akkor a piktókat miért hagyná majd jóvá? Most még csak a közgyűlés mondta rá az áment, de nekik is engedélyezniük kell. Lesz itt még nemulass, az az érzésem :(
az előírások szerint. a
az előírások szerint. a kerékpársávnak kell X felület-szélesség, a kerékpáros nyomnak meg nem.
a sávon - még ha szaggatott is a vonal - sem haladhatna folyamatosan az ótó, a nyomon meg igen.
a kerékpárosnyom egyébként egy csodaklassz dolog lenne a városi döntéshozó mamutok kezében, ha felfognák, hogy nekik is jó használni, meg a bringásoknak is. (mert nem kell különösebben nagy engedélyeztetés, szakhatóság, csak nyomatni kell a festést, meg vigyorogni kamerába az ünnepélyes átadókon. hiába, ha már építeni nem tudunk, legalább festeni tanuljunk meg.)
Ha jól emlékszem, nem a
Ha jól emlékszem, nem a szélességgel volt bajuk, hanem hogy felesleges konfliktust okozna az autósok és biciklisek között. Képzelem, hogy mi a véleményük az úttesten bringázásról ez alapján.
Akkor írd le légyszíves,
Akkor írd le légyszíves, hogy milyen szélességben tudnád elképzelni a kerékpársávot? Az úttest jelenlegi szélességénél kerékpársáv + két forgalmi sáv nem lehetséges. Lásd: fentebbi hozzászólásom ebben a topicban.
A mostani szélesség
A mostani szélesség mellett (mivel átépítették a híd felületét, kisebb teherbírással lehetett volna még szélesíteni) két egyirányú sáv a két oldalra elfért volna.
Az északi oldalon nem kétirányú kerékpárút kellene. Nyilván kezdők fogják használni az ellenkező irányt rajta, akik majd a híd két végén belefutnak az ellen-forgalomba...
Meg azok, akik csak szigetre
Meg azok, akik csak szigetre szeretnének elmenni, esetleg a családjukkal. Meg azok, akik a budai hasznhalhatatlan, de használt kerékpárútról, szerintük biztonságosan kívánnak majd átkelni...
Mert elvileg (elvileg) ki lesz alakítva a csatlakozás.... De az valós probléma lehet majd, hogy a Budára átkelni szándékozók nagyobb ellenkező irányú forgalom esetén vajon milyen fennakadásokat fognak okozni az úton...
Beke Dávid
Igen, a hídvégi
Igen, a hídvégi csatlakozások lesznek érdekesek...
Hova lesz csatlakozva? Csak a Dunával párhuzamosan vannak arrafelé kerékpárutak, aki a körúton akar majd továbbmenni, az mehet majd járdán, vagy forgalommal szembe?
Aki "hetvegi" bicajos, az
Aki "hetvegi" bicajos, az amugy sem nagyon hinnem, hogy a koruton akar tovabbmenni. A Pesti reszen szepen le lehet kanyaritani a dunaparti kerekparuthoz, meg gondolom a Budai oldalon is igy lesz megcsinalva.
Aki meg "iranyban" hasznalja, annak meg fel/lehajto. Alapvetoen nem hangzik rosszul, de aztan persze majd hasznalva derul ki, hogy mennyire jo.
Pest felé elkanyarítják a
Pest felé elkanyarítják a 2-es villamosmegálló irányában a forgalmi sávon aztán az épület előtt jobbos tovább a kis parkot megkerülve, macisajt és ott a bringaút.Jobbra a híd alá, balra rakpart-országház meleltti bringaút irány.
Budának a legjobb a körútról egymenetben a sávra, vagy a Pozsonyi út végi felhajtóról amihez melleseleg szinte kepcsolódik a felhajtó melletti parkban véget érő bringaút.
Buda felé jobbra elkanyrodik a forgalmi sáv, ahol a járda véget ér ott a bicikliút vége tábla most, vagy legalább is ott volt.Át a villamossínen, és rögtön jobbra a parkban ráállhatsz a bringaútra.Egyenesen az úton át Árpád-Híd irány,az aluljárón keresztül(vagy az úton) át a híd alatt a Batthyányi irányában.Felhajtani ugyanerre, vagy a túloldalt a Przemyśl emlékmű körüli parkocska mellett.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
OK, majd meglátjuk, a vak
OK, majd meglátjuk, a vak is azt mondta :)
+1 és
+1 és :D
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Na várjunk, a kerékpáros
Na várjunk, a kerékpáros nyom olyan mint a bringagyalog, csak autóval és itt mi vagyunk a gyalogosok?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Kikérem magamnak!
Kikérem magamnak! ;)
Egyébként ha dugó van, akkor valóban, a nyom olyan (meg minden úttest), mint a bringagyalog. Csak akkor mi vagyunk a bringások, az autósok a gyalogosok (oké, nagyobbak, büdösebbet pöfögnek és nem tudnak oldalirányba elmozdulni). Kerülgetni ugyanúgy kell őket.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Csak nem szabalyos :P De
Csak nem szabalyos :P De talan majd egyszer megerjuk, hogy az lesz...
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Reméljük, hogy a festés
Reméljük, hogy a festés befejezése előtt bizonyos kulcsembereknek nem esik le, mi is ezen útburkolati jel jelentése és következménye valójában. :-)
Én is izgulok, hogy nincs még vége...
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
Na végre nem csak mi
Na végre nem csak mi írjuk! Az alábbi szöveget a Budapest.hu oldalról másoltam ide:
A főpolgármester a vitában szót adott László Jánosnak, a Magyar Kerékpárosklub elnökének is, aki ugyancsak elfogadhatónak mondta az osztatlan kerékpárút kialakítását. Jelezte ugyanakkor, hogy miután nem lehet jogilag egyirányúvá tenni a kerékpáros közlekedést a híd déli járdáján, ezért kéri, kerékpáros nyom - piktogram - kijelölésével tegye lehetővé a Fővárosi Önkormányzat a híd útpályája külső sávjának használatát, hogy a gyorsabb kerékpárosoknak a déli oldalon ne legyen kötelező a gyalogosok között áthajtani a hídon. A javaslatot György István főpolgármester-helyettes befogadta.
László János
www.kerekparosklub.hu
Igen, de a kerekagy is hamar
Igen, de a kerekagy is hamar módosított, miután beírták, hogy az MTI hír nem jó.
Valaki itt írta, hogy más médiumok is pontosítottak, ám az náluk csak annyit tett, hogy a nem fogadták el részt törölték.
Beke Dávid
A., Miért tartod
A., Miért tartod elfogadhatónak azt, hogy a gyalogosok közé (ha esetlegesen nem kötelezően is) betereljék a kerékpárosokat? A déli kerékpársávért/útért/nyomért/akármiért tudtommal azért ragaszkodtunk, hogy a Budáról Pestre tartó kerékpárosok közvetlenül és gyorsan át tudjanak hajtani a hídon. Ezen nem segít a gyalogosok közé terelés, illetve teljesen felesleges, hiszen a lassan hajtóknak ott az északi út. A közlekedési hatóság eddig sem engedélyezte az elválasztott kerékpáros-gyalogos forgalmat a déli oldalon (amit teljesen érthetőnek tartok), nyilván nem fogja engedélyezni a osztatlan forgalmat sem (a közgyűlési határozat eddig sem kötelez(het)te őket erre ugyebár...).
B., Továbbra sem látok határozatot és semmi garanciát arra, hogy a déli oldalon fel lesz festve a kerékpáros nyom és nem lesz kint tiltó/korlátozó tábla.
Ne feledjük azt se, hogy a szigeti lehajtónál a déli járdától gyalogos átkelőhely épül, tehát a gyalogos forgalom ott fel fog torlódni, illetve mindenképpen keresztezni fogja a kerékpáros közlekedést, ha a járdára van vezetve.
nyugi, azok a jelek fel
nyugi, azok a jelek fel lesznek festve...
...így vagy
...így vagy úgy...
:)
--------------------------
www.barzongorista.eu
Számomra is nyitott
Számomra is nyitott kérdés, hogy milyen elvi alapon lehet támogatni a déli oldali járda gyalogos-és kerékpárúttá nyilvánítására tett kísérletet (van valami infó, hogy ezt el fogják fogadni?) azon kívül, hogy így nem kezdjük el lötyögtetni a szart, amibe önként merültek.
Beke Dávid
Az A.: Ponthoz annyit: Én
Az A.: Ponthoz annyit: Én pld örülök hogy a hídon a járdán is lehet haladni, mert dugó esetén -amire szerintem hamarosan állandóan lehet számítani- nehézkes lesz a szűk helyen történő közlekedés, tempós forgalom esetén meg veszélyes.
Hogy nem így kellett volna hogy végződjön az egész hídfelújítás, az világos, de erről végülis sem az MK, sem a mostani vezetés nem tehet.
remélem pár év múlva az egyik sáv a miénk lehet.
Mondjuk én nem ismerem az
Mondjuk én nem ismerem az ottani körülményeket, de így messziről szerintem igen korrekt megoldás született -akár még precedens értékű is lehet...
Megkockáztatom, hogy talán még az eredetileg elfogadott megoldásnál is használhatóbb...
Jíííííhhhááááá! ---
Jíííííhhhááááá!
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi