Forrás.: http://videotar.mtv.hu/Videok/2010/11/24/12/Nappali_2010_november_24_.aspx
kb 10. perctől szól a nóta.
Egyébként nem áll össze az elején ez a műsorvezetői duma, hogy az egyik biciklivel jár a másik autóval, "szinte mindenhová biciklivel megyek", de nem mer az úton a bringasávban tekerni, inkább járdázik. Na most, ha sokat teker, akkor mer, de így meg csak szerintem el akarják terelni arról a gyanút, hogy egyoldalúak.
Még egy vélemény, a belvárosban jó ha 20% alatt van az autóhasználat így nem értem a műsorban miért nem kérdzeték többséget, aki bkv-zik vagy kerékpározik esetleg gyalogol, azt miért nem kérdezték meg?












Ki perelt be kit? (nem tom
Ki perelt be kit? (nem tom megnézni a videót)
Boltosok, akik tervezték
Boltosok, akik tervezték vagy építették.
Videót meg frissítsd és várj és indulni fog az.
A proxy nem engedi át a
A proxy nem engedi át a videót.
Szeretném beperelni az ottósokat, akik miatt szar a levegő Pesten.
A mikropor nagy része a
A mikropor nagy része a Diesel koromból van(Greenpeaces koromból tudom).Termodinamikus motorból nincs jó választás(mindegy, hogy külső, vagy belső égésű).Sőt előre rettegek, ha eleterjednek a villanyautók akkor a mobilok mintájára, észreveszik, hogy a megnövekedett mágneses erőterek egészségetlenek.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Greenpeaces korodból? Mik
Greenpeaces korodból? Mik derülnek ki rólad :p
Én meg azt hittem ez a
Én meg azt hittem ez a Greenpeace-es korom valami speciális korom fajta!:))))
Én is próbálkoztam
Én is próbálkoztam számlaszámokat kicsikarni emberekből 3 nap alatt.Úgy látom kissé átalakítoták azóta a támogatási rendszerüket.Érdekes társulat.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
HAHAHA! ad1: Az út két
HAHAHA!
ad1: Az út két sávos! Álljanak a szélsőben!
ad2: "ahol van ott biztosított a mélygarázs, vagy P+R" A Rádió előtt alatt van egy kb 500 férőhelyes, és az egyetemnél is lesz vagy van.
ad3: ott sosem lehetett megállni, amikor még volt ott parkolás a busz nagyon gyakran nem tudott beállni a megállóba, mert ott álltak. Volt, hogy majdnem megvertek, mert nem hagytam a buszmegállóba állni.
ad4: ez az emberi parkolásért pacák hülye
ad5: a Bajcsi nem biztonságos.
ad6: a sárga festék szerintem olcsó.
ad7: "úgy terveztek ide bicikliutat, hogy az autósokat teljesen ellehetetlenítették, és ez nem csak a bicikliseknek rossz, hanem az egész városnak" hahahaha
ad8: "Ez a szakasz arra sorsra fog jutni ami a Rákóczi úttal volt és ez az egész városnak nem jó" Az rossz, hogy van a 7es busznak buszsávaja, és ezért nem kell több száz embernek a dugóban álldogálnia????
ad9: dec 13 van tárgyalás, az ilyenre el lehet menni?
Kíváncsi lennék arra az
Kíváncsi lennék arra az ügyvédre, aki ezt bevállalta.
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi
Nagyon ostoba, nézd meg,
Nagyon ostoba, nézd meg, mert nyilatkozik! kb 15 percnél...
Ez csak pénzkérdés,
Ez csak pénzkérdés, nem?
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
Art Buchwald írta a New
Art Buchwald írta a New York Times-ban, a berlini fal lebontásának idején: "Őszintén sajnálom ezeket a szegény kelet-európaiakat, akik azt hiszik, a demokrácia, a szabadság és a piacgazdaság azt jelenti, mindenkinek lesz autója. Holott valójában azt jelenti, hogy senkinek nem lesz parkolóhelye."
ez tök jó :)
ez tök jó :)
ez mekkora szöveg már : )
ez mekkora szöveg már : )
Remek mondás. Már tovább
Remek mondás.
Már tovább is küldtem egy autósnak.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Hivatkozást, légyszi!
Hivatkozást, légyszi! Terjeszteném.
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
Ahol gyerekkorunkban
Ahol gyerekkorunkban fociztunk, ott parkolo van. Ahol a szomszed kutyajat setaltattuk, mert nekunk nem volt kutyank, de gyerekkent elveztuk a negylabu tarsasagat, ott parkolo van.
Senki nem kerdezett semmit, csak jottek, es felvagdaltak a zoldet.
Nem mellesleg ezen a szakaszon nincs kerekparut.
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Az általános iskola
Az általános iskola udvarán, ahol gyerekkoromban játszottam, most parkoló autók állnak. Az iskola kapuján kívül fizető parkolóhelyek vannak. A szegény pedagógusokat támogatja az iskola egy-egy ingyenes parkolóhellyel, a még szegényebbeket akiknek üzemanyagra vagy autóra se telik (esetleg környezettudatosak) viszont nem. Gyerekből se lett kevesebb, mert egy újabb iskolaépületet is felhúztak. Gondolom szünetben meg nézhetik a padagógusok az autójukat, aki eltalálja labdával, az intő mellé kap egy felszólítást is, hogy a szülei járuljanak hozzá az autója fényezéséhez.
Én írtam az MTV-nek, mert
Én írtam az MTV-nek, mert szerintem a műsor megsértette a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményét és Közszolgálat Műsorszolgáltatási Szabályzat több pontját.
Remélem ezzel nem a "bringás ügynek" ártok. Szeretném azt hinni, hogy ha a jelezzük igényünket a korrekt és a lehető legpontosabb tudósítások iránt, akkor a szolgáltatok több figyelmet fordítanak majd műsoruk elkészítésére.
Beke Dávid
ortt-nél is lehet panaszt
ortt-nél is lehet panaszt tenni...
az ORTT oldala szerint csak
az ORTT oldala szerint csak ha már panaszt tettél a szolgáltatónál.
Beke Dávid
+1
+1
nem osztod meg velünk, hogy
nem osztod meg velünk, hogy mit írtál?
Tisztelt Hölgyem!Uram! A
Tisztelt Hölgyem!Uram!
A rádiózásról és televíziózásról szóló 1996. évi I. törvénnyel élve panasszal fordulok önökhöz a tárgyban szereplő, Önök által sugárzott Nappali című magazin 2010. november 24-i adásában elhangzottak miatt és kérem önöket az írásbeli állásfoglalásra.
A leadott műsor 10 percétől a Budapesti Könyves Kálmán körúti felújításból fakadó lakossági sérelmeket kívánta a műsor bemutatni. Személyes meglátásom szerint a műsor megsértette a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményét és Közszolgálat Műsorszolgáltatási Szabályzat több pontját.
A Nappli c. műsor 24. adásának 10 percében a témaváltás során a két műsorvezető a kerékpározásról kezd el beszélgetni. Ennek során a hölgy műsorvezető elismeri, hogy az úttesten kialakított kerékpársáv (melyet helytelenül nevez kerékpárútnak) megléte esetén is a járdán közlekedik kerékpárjával, amely cselekvény szabálysértés és a műsorvezető a pozíciója folytán ezáltal negatívan befolyásolja, jogszabályi hatályú rendeletbe ütköző cselekedetre buzdítja a nézőket.
A Férfi műsorvezető elmondja véleményét mindezek után a szabályosan, az úttesten közlekedő kerékpárosokról, amely nem minősíthető pártatlan, tényszerűségre törekvő műsorszolgáltatásnak.
A beszélgetés az előző bekezdésben tárgyalt felvezetés után vált a valóban tárgyalni kívánt problémára, amely a Kiskörúti lakosok és árusok parkoló helyeinek a csökkenése. Véleményem szerint a kerékpározás, legalábbis ilyen formán, nem hozható össze egy önkormányzati építkezéssel és várostervezéssel.
A beszélgetés megszólaltatja az érintetteket, megszólaltatja a kerékpárosokat képviselő egyik szervezet elnökét, de nem világít rá a tényekre. Nem esik szó a műsorban, hogy valójában pontosan hány legális parkolóhely szűnt meg és jelenleg mennyit tartanak fent rakodás céljára. Nem közli a megszűnő parkolók mellet azt, hogy a körút környezetében hány parkolóház üzemel.
Nem egyensúlyozza ki a vevőkörük csökkenését féltő üzlettulajdonosok véleményét azokkal a tényekkel, amelyek Budapesten, Magyarország más nagyobb városaiban, vagy külföldön már megtörtén forgalomcsillapítások, terek újrafelosztása, utcák sétálóutcává alakítása után történtek, ezáltal a nézőben azt a tévképzetet kelti, hogy a széles járdák kialakítása a boltosok forgalmának a csökkenését eredményezik.
Továbbá nem esik szó arról, hogy a környéken még jelenleg is építkezések vannak amely befolyásolja a környékbeli parkolási lehetőségeket, forgalmat, beleértve a kerékpáros és gyalogos forgalmat is.
Írásbeli állásfoglalásukat, mellyel adott esetben az ORTT-hez fordulhatok a törvény adta határidőn belül várom
Beke Dávid
őőőő, ezért egy nagy
őőőő, ezért egy nagy szóbeli pirospont!
Kérlek, osszad majd meg a válaszukat is, köszi!
Thumb-UP!
+1 --------------------------
+1
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Szánási József
Szánási József szerkesztő-riporter válasza:
A riport kapcsán valóban a panaszos feleket és a kerékpáros klub elnökét szólaltattam meg.
Az ügyben érintett kerületek illetve hivatalos szervek egyike sem akart megszólalni a kameránk előtt. Felajánlottuk részükre, hogy a stúdióban reagáljanak a riportra, ám ezzel a lehetőséggel sem kívántak élni.
A lakók és az üzlettulajdonosok is kiemelik, hogy nem a biciklisekkel van bajuk, hanem azzal, hogy nem egyeztettek velük. Ha Ön jár a Múzeum körúton, láthatja, hogy sem a lakók, sem a kereskedők nem tudnak megállni lakásuk illetve üzletük előtt, legfeljebb elakadásjelzővel, a kerékpár sávban. Ez pedig meglehetősen balesetveszélyes.
Az üzlettulajdonosok a forgalom csökkenésről beszélnek, bizonyára Ön sem vonja kétségbe, hogy igazat mondanak. Más városokkal az összehasonlítás felesleges, hiszen mindegyik település egyedi eset.
Mi egy helyzetet mutattunk be néhány perces riportban, amelyben mindenkinek megadtuk a lehetőséget, hogy elmondja a véleményét. Van, aki élt vele és van, aki nem.
hát ez egy gyökér. "Az
hát ez egy gyökér.
"Az üzlettulajdonosok a forgalom csökkenésről beszélnek, bizonyára Ön sem vonja kétségbe, hogy igazat mondanak."
csak a riport nem arról szólt, hogy nekik csükkent-e a bevételük, hanem, hogy a kerékpársáv MIATT csökkent a bevételük.
ez bizonyára meghaladja a médiaszakos gyorstalpalós riporter agykapacitását, hogy értse mi ebben a különbség, de hát ez van.
"Más városokkal az összehasonlítás felesleges, hiszen mindegyik település egyedi eset."
persze, meg a gravitaciot is folosleges belekeverni, hiszen minden varos egyedi eset...
ah, gyoker...
Válság van, de a mi
Válság van, de a mi forgalmunk miattatok csökknet gyökér bringások!:-)
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Nem várhatjuk el tőle,
Nem várhatjuk el tőle, hogy értsenek hozzá. Én sem értek. De hogy a kerékpározásra és kerékpársávra hegyezték ki az akkor ezek szerint nem csak számomra egyértelmű... nem sikerült nekik van ilyen.
Persze mindezt megírtam neki a szükséges kapálás után de nem hiszem, hogy kapnék választ...
Bár a KETOSZ reakcióideje átlagosan egy hónap érdemi válasz nélkül... még az is lehet Ő is reagál rá, hisz
"Az Ön véleménye is fontos számunkra"
Várom már, mikor ezt hangüzenetben rakják a leveleik alá
Beke Dávid
Azért a boltosok beszélnek
Azért a boltosok beszélnek egymással, és akinek nincsen kerékpárút mellett a boltja elmondja a tutit.....
Aztán ott a nagyker, ahová nem csak vásárolni, hanem informálódni is jár a kereskedő, ott összesítve megtudhatja, hogy hogyan áll a az elmúlt hónapban, héten a szektor....
"Az Ön véleménye fontos számunkara!"
Amiből pénzt tudunk csinálni, figyelembe vesszük.
Amiből ingyen reklámot, felhasználjuk.
A többivel meg nem tudunk, meg nem is akarunk mit kezdeni.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
pff ez az arc kb beismeri,
pff ez az arc kb beismeri, hogy "nem, nem akartunk értelmes riportot összehozni, csak acsargó idiótákat összeereszteni."
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Még fejlődik egy kicsit
Még fejlődik egy kicsit és azt is beismeri, Goebbels a példaképe.
Szakmailag kiváló média szakember volt.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Szerencsétlen embereknek
Szerencsétlen embereknek eltűnt a lábuk és nem tudnak felparkolni az 5. emeletre, hogy közvetlen az ajtóban szálljanak ki a lakásuk előtt. Az evolúció során szerintem nem véletlen nőtt ki a testünkből az a két izé amit lábnak nevezünk. A civilizáció során meg elfelejtettük, hogy mire való, arra, hogy használjuk, rakjuk egyiket a másik után. Engem annyira tud bosszantani amikor lusták az emberek egy utcát sétálni, hogy elérjék a céljukat. Természetesen vannak helyzetek amikor vki öreg, sérült vagy akármi, és emiatt nem tud gyalogolni. De egy egészséges ember lábáról még nem esett le a köröm szerintem attól, hogy pár száz métert gyalogolt.
----------------------------
Bordó Merida Crossway TFS 500 - fehér piros kék Merida Road 901 kékgumikkal-szerelem 1 szerelem 2-
En is lusta vagyok. A
En is lusta vagyok. A legtobbszor osztonosen kilakatolom a bringat, amikor kijovok az egyik ajton, megyek 100 metert es visszalakatolom ott, ahol bemegyek a masikon. Majd leszokom rola
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
az ember alapvetően egy
az ember alapvetően egy kényelmes, szőrtelen, síksági majomfajta (szerintem lusta emeletet mászni, ezért is, meg az autóban is van fűtés, ugye) aki azóta, amióta a tüzet fölfedezte, csak azon van, hogy neki minél kényelmesebb legyen -más majom-társaira és egyéb környezetére pedig sosem volt tekintettel. Elég kinyitni egy történelemkönyvet, vagy közlekedni, bármilyen járművel, gyalog, vagy tömegközlekedéssel egy nagyobb városban.
"meg az autóban is van
"meg az autóban is van fűtés, ugye)"
Az azért nem luxus. Egyszerűen, ha ülsz egy fűtetlen autóban, bármennyire is felöltözöl, nagyon hamar átfagysz. Ha már vontattak téged üzemképtelen autóban, akkor tudnád, hogy időnként meg kell állni átmelegedni.
--------------------------
www.barzongorista.eu
működő autóra gondoltam
működő autóra gondoltam ;)
abból még a 16-18 éves nyugatról importált tragacsokban (nem trabant vagy varesz, bár azokban is van) is van fűtés, nagyon kis kivétellel. Egy mai, új autóban meg alap.
Tegnap volt egy Vateras
Tegnap volt egy Vateras vasarlasom, vicces volt. Megerkeztem, kellemesen kimelegedve, elvegre 8 fok korul lehetett.
Megjott az ember is, kiszallt az autobol, 1 szal poloban. Azzal kezdte, hogyha gondolom, uljek be nyugodtan, ha fazok :) (Nem, nem szatir volt, hanem o fazott :)
Szoval ez az autoban futes jo dolog, de ott rohadni 1.5-2 orat a dugoban, es utana kiszallni, halal.
Arrol nem beszelve, hogy mennyi ido, mig befutik. Jomultkor jottem be a garazsbol -1-2 fokban, kellemesen, komfortosan, amikor az autok mellett vacogtak az emberek (3 auto mellett osszesen 7 ember), es ott budositettek, nemtom mar miota, de 20-25 meterrol is majdnem elajultam, olyan szaguk volt. Ezek meg ott alltak az auto mellett 1 meterre.
Ennek az eremnek is megvan a masik oldala...
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Látod az én 25 éves
Látod az én 25 éves Skodám nem pöfög fölöslegesen. Beszállás nagykabátban. Indítás után azonnal indulás. Úgyis kell egy óra, mire bemelegszik, akkor meg minek kapcsoljam be a fűtést. Csak annyira megy, hogy az ablakok ne párásodjanak. Így kiszálláskor sem kell küzdeni az öltözködéssel. Mintha csak a bringámon ülnék.
Ez lesz, amikor a Királyi
Ez lesz, amikor a Királyi tv is elbulvárosodik!
Hatalmas csillagos 5ös a lépésért neked!
zsir, csak nem a konyves
zsir, csak nem a konyves kalman korutrol volt szo
Upsz, Vámház körút, majd
Upsz, Vámház körút, majd Múzeum körút...
Ezért szeretem NY-ok a State route 123. ez sokkal könnyebben megjegyezhető.
könnyebb mejgegyzem.Beke Dávid
targytalan. -----------------
targytalan.
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
istenem, jössz te itt a
istenem, jössz te itt a múlt rendszerbéli hülyeségekkel, kis naív...
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Csak én érzem úgy, hogy
Csak én érzem úgy, hogy ez az egész csak nagy hűhó a semmiért? Kit érdekel, hogy mit mond az empamó vagy akárki egy jelentéktelen tévéműsorban?
Talán arra is van esély,
Talán arra is van esély, hogy a pert megnyerik és akkor majd egyszer (sokad fok után) valamit változtatni kéne, de addigra már azért fognak pereskedni, hogy ne tegyék :)
Nekem pl. az alapproblémám nem a feljelentéssel, vagy az empamo nézeteivel volt bajom, hanem a kerékpárosokkal való összemosással és a kerékpározásról gyerekes hangnemben való megszólalással, ill. az egyoldalúsággal.
A riport szimpátiakeltő volt az én nézetem szerint úgy, hogy a másik oldal, ami nem a kerékpárosok, hanem a várostervezési elképzelések, élhető város koncepciók (amik amúgy Pesten nem nagyon vannak) de erről szó nincs.
Beke Dávid
Nem nyerhetik meg, mert a
Nem nyerhetik meg, mert a közterület nem az övék. A házuk előtt lévő sem. Az önkormányzat dolga, eldöntse mit kezd vele.
Nem kerültek lehetetlen helyzetbe, csak autóval nem tudnak parkolni. Semmiféle jogszabály nem biztosítja az autós életmód feltételeit.
-
Zsurmi
MMUHAHAHAAAAAA! Ez a
MMUHAHAHAAAAAA! Ez a leggonoszabb kajac, amit elő tudok adni. Most az a helyzet, hogy a bringaút KÉSZ! Ennyi. Sírjon aki akar, én leszarom. Namost ha bárki ezt át akarná építeni, én hozzáláncolom magam eeeeeegy. .... őőőőő. Mihez is? Nemérdekel. Ráfekszem a sárga csíkra és nem engedem! NEM ADOM!
Királyak vagytok Kerékpárosklub, és köszönet a lobbizásért mégegyszer, a kiskörúti bringasáv ISTENKIRÁLY!
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Bringát mindenkinek!
lájk! :)
lájk! :)
Azt lehet tudni melyik
Azt lehet tudni melyik boltok? Nehogy odamenjek vásárolni.
Ha tennének ki kerékpártámaszokat a bolt elé,akkor növelnék a potenciális vásárlókat.
A fél Kiskörút egy online könyváruda,akik házhoz is viszik a cuccot akár.
Mennyi volt a forgalmuk egyébként és mennyire csökkent? Van szignifikáns különbség például a könyvterjesztők esetében az országos változás és a Kiskörúti változás között?
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Ezt nagyon jó lenne tudni.
Ezt nagyon jó lenne tudni. Diákként rengeteget vásároltam ezekben az üzletekben (az Kálvin téri olcsó akciósbolttól kezdve végig az összes antikváriumban). Jó lenne, ha a biciklivel érkező diák-fiatal értelmiségi réteg tájékoztatva lenne arról, hogy kik nem várják szívesen vásárlóként.
––––––––––––––
ʞoʎƃɐʌ ƃɐʇqnlʞ
ez ferdítés. szívesen
ez ferdítés.
szívesen várják vásárlóként.
egye fene, még biciklivel is jöhet.
de ne foglalja a sávjával a Zúttestet. meg ne is a boltkörnyékére lakatoljon, mer' az IGAZI vásárló, az ótósok még azt hinnék, hogy ez egy "olyan" bringabarát hely...
szál pénzt költhetsz náluk, de közlekedni ott már ne akarjá.
csak
csak úgy:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090428/emberbarat-kiskorut
a kedvencem továbbra is a
a kedvencem továbbra is a csicsergő madarak :))))
Ez most múlt idő? . fehér
Ez most múlt idő?
.
fehér fixi, kék táska
Vámházkörút? Csak nem a
Vámházkörút? Csak nem a Klapka? :D
szeretem ezt a "boltosOK"
szeretem ezt a "boltosOK" terminust. mintha az egész kiskörút fellázadt volna. haha.
szánalmas ez az egész.
nyilván a dugóban ácsorgó autósok a nagy ráérésben kiugranak a kocsiból venni egy vázsolyit gyorsba' impluzívan.
nevetséges az egész.
Azért az idióta
Azért az idióta rózsaszíninges műsorvezetőnek is föltenném a kérdést: ha nem a környéken lakik, akkor mi az ördögnek kell belvárosi munkahelyére autóval menni? Derogál a BKV-zás? Csak nehogy a sok "büdös" pestivel kelljen már egy buszban, villamosban vagy metróban szorongani? Ha tényleg ennyire viszolyog azoktól, akiknek a "királyi" TV-nél műsort készít, akkor ajánlom, hogy tegye le a kocsiját egy parkolóházban, kapjon elő a csomagtartóból egy összecsukható bringát és szép "öreguras" tempóban tekerjen be belvárosi munkahelyére. Így a csini rózsaszín ing sem lesz izzadt, a feje kitisztul és nem mond ennyi marhaságot, sőt hátszélben a fülei segítségével még a sebességet is növelheti.
Az ügyvéd úr figyelmét fel kéne hívni Londonra, ahol épp most terjesztették ki a kerékpársávok rendszerét az egész városra.
Hú, micsoda visítozás lesz, ha majd tényleg be kell vezetni a dugódíjat!
Ötödik kerületi lakosként ne pereljek azért, mert a levegőszennyeződés miatt már konkrétan halálos a belvárosi levegő beszívása? Erről is kéne egy próbaper.
A műsorvezetőt KOCSI
A műsorvezetőt KOCSI Zsoltnak hívják. Nomen est omen.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
hülyemagyar fél a
hülyemagyar fél a változástól, kapargatja a saját gesztenyéjét és közben alkalmazkodó képessége még ahhoz képest is nulla, ha nem is kell alkalmazkodnia szinte semmihez. egyszerüen csak idegen neki a helyzet ésakkónehogymá.
jópár éve húzom az igát egy nemzetközi multinál, és ha valamit hát azt nagyon megtanultam hogyan kell felkészülni "helyzetekre". szó szerint hétről hétre kell váltanom stratégiát a túlélésért, emezek meg azért pampognak mert valaki felkavarja az évek óta tartó állóvizet. erre csak annyit tudok mondani hogy tajgetosz.
egyébként vidéki lévén a szegedi kárász utca jutott most eszembe (keress rá mert szép képeket fogsz találni).
ez az utca már egy jóideje sétálótuca, ahova még a kerékpárosok sem hajthatnak be (jelzem nagyon helyesen). ha a történelmet nézzük, akkor eszembejut hogy olyan 80 évvel ezelött ezen az utcán még VILLAMOSOK közlekedtek és az innen nyiló utcák/terek parkolóként üzemeltek egészen a kétezres évek elejéig. a drasztikusan megváltozott körülmények ellenére a mai napig nem látni olyan kirakatot, melynek ablakára a "kiadó helyiség" feliratú A4-es lap lenne kiragasztva.
hülyemagyar fél a
hülyemagyar fél a változástól
Ne hülyézzél már le jó, egyébként is nem egybe írják.
De, egybeírják, mert
De, egybeírják, mert külön fogalom, alfaj, mutáció, vagy valami. Vannak hülye magyarok. És vannak a hüjemagyarok. Minimum egy antropológiai disszertációt lehetne róluk írni. Amúgy: akinek nem inge, ne vegye magára.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Várom hogy megjelenjenek a
Várom hogy megjelenjenek a jogvédők, de nem teszik.
Nem mernek.
Nem mernek. :P
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Most már egybe írják, ez
Most már egybe írják, ez is a változás része :p
Ez az ügyvéd valahonnan
Ez az ügyvéd valahonnan ismerős, nem egy rendszeresen visszatérő EMPAMO-s tag???
Miért nem lepődöm meg, hogy "szeretett" EMPAMO-s "barátaink", már megint aktívkodnak??? Parlamenten belülre nem akarnak parkolót??? Rengeteg férőhely lenne.... :D
Igen az lehet,
Igen az lehet, http://sgforum.hu/listazas.php3?azonosito=empamo&id=1254218976
Hisz ő adta a forrást:D
Az a lenyűgöző, hogy
Az a lenyűgöző, hogy mindig csak bringás infra mellett nyilatkoznak, persze "mi nem a kerékpározás ellen vagyunk". Még hogy civil szervezet, az. Leecherek. Bannolni kéne őket, nem a tévében mutogatni.
És jut eszembe... Emberibb parkolás? Azt hittem, az autók parkolnak, nem az emberek. Legyen Autóhoz Méltó Parkolás Mozgalom (AMPAMO), ha már muszáj lennie.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Szerintem az ott lakok és a
Szerintem az ott lakok és a boltosok felháborodása is valahol érthető. Egészen a felújításig nem kellett gondolkodniuk azon, hogy hogyan parkoljanak és mennyi vevőjük lesz, mert volt egy rendszert, ami nem tudom mióta volt, de talán már elég régóta. Az építkezés után lényegi változások várhatóak, legalábbis ez lenne a cél. Ebben a lényegi változásban benne van a forgalom megváltozása, a parkolási lehetőségek megváltozása és ennek folytán könnyen lehet, hogy a vevőkör megváltozása is. Ki ne féltené a megszokott rutinját, megélhetését. Azt, hogy mennyire lettek tájékoztatva az új helyzetről és mennyi beleszólásuk volt nem tudom.
De szerintem nem jogos elvárás az emberektől, hogy majd ők maguk nézzenek utána mit hol hogyan kell. Mert az áruszállításra, és a lakók parkolására is van a környéken elég sok megoldás.
Az ide berakott cm linken szó van róla, hogy páran próbálkoztak azzal, hogy megismertessék a környékbeliekkel a várt helyzetet. Ez az önkormányzat feladata lett volna.
Az is egy vicc, hogy a túloldalról hordja az árut a boltjába a videóban a fickó, miközben láthatóan üres a saját oldala. Az nem lehet igaz, hogy a boltosok nem tudnak megállapodni abban, hogy ki mikorra hozatja az árut, felosztva időben és térben a meglévő rakodóterületeket. Hogy nem néztek utána és harcoltak ki külföldi példák alapján közös fuvarozási megoldásokat az még azért betudható a tapasztalat hiányának.
A baj az, hogy amíg bíznak abban, hogy valamit visszakapnak a régiből nem is fognak akarni semmit tenni azért, hogy kihozzák a legjobbat az újból.
Beke Dávid
"De szerintem nem jogos
"De szerintem nem jogos elvárás az emberektől, hogy majd ők maguk nézzenek utána mit hol hogyan kell. Mert az áruszállításra, és a lakók parkolására is van a környéken elég sok megoldás."
nemértelek.
Nem tudok konkrétumot
Nem tudok konkrétumot írni, mert annyira nem ismerem a változást és azt sem (bár megnézhetném) hogy a CM-re felrakott plakátban mik vannak.
Amire én gondoltam az az, hogy a önkormányzatnak, amikor egy utca, vagy bármilyen terület jellegét megváltoztatja, akkor illene kiadványokkal segíteni az érintetteket abban, hogy miben rejlik ez a változást, mit nyerhet vele és mit kéne esetleg másképp csinálnia. Persze ehhez az önkormányzatokban kéne, hogy legyen olyan ember, aki ért hozzá, kéne, hogy legyen hatástanulmány stb.
Pl. A lakóknak felhívni a figyelmét a környező utcák parkolási rendjére, parkolóházakra. A boltosoknak megírni hány rakodási terület lesz, esetleg konkrét, vagy átlagos távolságot a boltoktól. Az már csak hab lenne a tortán, ha mondjuk konkrét megoldási javaslatokat is kézreadnának, pl. mi az akadálymentes áruszállítás és rakodás módja a környéken....
Az önkormányzat magára hagytak az érintetteket, akik meg egyenlőre nem képesek maguktól alkalmazkodni.
Beke Dávid
Szerintem nagyon
Szerintem nagyon sértődősre sikerült LJ nyilatkozata, legalábbis amit bevágtak belőle. Lehetett volna beszélni a megmaradt parkolóhelyekről, hogy ezekhez képest milyen kevés volt a bringasáv helyén (meg a kiszélesített villamospálya helyén), jó lett volna kibontani a gondolatot, hogy a közlekedés problémáinak fő oka ne a bringasáv.
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Lehet, h ilyenre vágták
Lehet, h ilyenre vágták (akkor rohadékok). Vagy lehet, hogy LJnek is elege van már, h egyfolytában süket füleknek kell magyarázni (ez érthető lenne). Én az előbbire tippelek.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Most ezen nem kell
Most ezen nem kell megsértődeni, most a hülyének hiába magyarázod, hogy fogd fel rossz ez így, nem fogja fel. Így türelmesen ismételgetni és nagy ívben sz*rni réá:D
"...a kerékpárosok is
"...a kerékpárosok is ellenünk dolgoznak. ...de nem a kerékpárosok ellen vagyunk."
ez a mondat nálam ütött. :D
meg: "a Bajcsy-Zsilinszky úton van egy tökéletes bringaút ...a kocabringások számára."
amúgy meg hiába mondják azt, hogy szinte alig van forgalom a bringasávon. a számláló cáfolja ezen állításokat.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Azt is mondták nemde? Hogy
Azt is mondták nemde? Hogy kihasználatlan kerékpárút?
Mit mondjak rá, valakiknek sérti az érdekeit, szerencsére csak kishalak és nagyon egyedül vannak vele, most a mtv rádobott egy lapáttal ezt nem szabad hagyni legközelebb kiegyensúlyozottnak kell lennie. HOgy képzelem el, mivel röhej az egész ügy bemutatni egy másik helyet, hogy semmi nincs vele, ha megszűnik egy-két parkolóhely, aztán nyugaton, hogyan működik, aztán h bicikliparkolókat kéne telepíteni, mert azok se tudnak lakatolni.
Két riporter meg azt nyújtotta amit elvártak tőlük, két autós, aki megjátszotta magát.
azt is mondták. a
azt is mondták. a számláló szerint nem tűnik kihasználatlannak. :D
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
tegnap este konkrétan
tegnap este konkrétan használhatatlannak tűnt ;)
hacsak nem vizibiciklizni támadt valakinek kedve
ja, mert oda folyik a víz,
ja, mert oda folyik a víz, vagy a hóseprő oda seperi a havat. :S
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
nem sepert ott
nem sepert ott senki...
rosszul van kialakítva a lejtés, vagy annyira esett, h a csatornák nem tudták elnyelni
szerintem az előbbi... a
szerintem az előbbi... a Thököly úton is sajnos a bringasávra folyik a víz... :S
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
az egy dolog. de onnan le
az egy dolog. de onnan le kéne folynia a lefolyóba
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
bringasáv =
bringasáv = lefolyó
biciklis = csatornapatkány
:-) ---- Össztelós
:-)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
na ez az, amit nem tudnak
na ez az, amit nem tudnak tökéletesen megoldani. :-(
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
olyannyira, h mikor otthon
olyannyira, h mikor otthon átépítették sok-sok pénzből a fürdőt, az új medence (aminek két végében eltérő a mélység, így lejt az alja) lefolyóját olyan, a medence hosszának kb. 2/3-nál helyezték el...
az gáz. :S ---- Össztelós
az gáz. :S
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Olyan jó lenne címoldalon
Olyan jó lenne címoldalon hagyni, de ahhoz az ugatnak szó erre alkalmatlanná teszi. :(
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Módosítva.:-)
Módosítva.:-)
A Bartók Béla úton lakom.
A Bartók Béla úton lakom. A felújítás során 20%-ára csökkent a parkolók száma. A kevés parkoló nem forog, mert itt ingyenes a parkolás. Ma már senki sem tiltakozik. A boltosok sem. Tönkre sem mentek. Akik tönkrementek, az előttük tornyosuló metróépités miatt kerültek rossz helyzetbe, a kutyát sem érdekelte. Igaz, kerékpárút sem épült. Lett több mint 5 méter széles járda, amiből jutna kerékpárútra is. Lehet, hogy csak akkor van tiltakozás, ha másoknak (pl. kerékpárosok) jó, ha mindenkinek rossz, akkor kuss van.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Hát lehet, hogy ez is
Hát lehet, hogy ez is dukál, de legfőképp szerintem, mivel ezt erőltetik mindig, hogy Empamo tag vagy havernak ott van boltja és irritálja ez a dolog.
+1, sajnos nem kevés
+1, sajnos nem kevés igazság van abban, amit mondasz. Csak azt nem tudom, hogy ez a mentalitás ("dögöljön meg a szomszéd tehene is" és "nehogy másnak jobb legyen") vajon hungarikum-e, vagy máshol is így megy.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Nem bírtam végignézni.
Nem bírtam végignézni. Pedig próbáltam. Erősen.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Egyébként 2 éve
Egyébként 2 éve gazdasági válság van, nekik pedig még a kiskörút is le volt zárva mikor perre indultak az ellehetetlenülés miatt. Ezt a bringásokra fogni...
Azt sem értem miért parkolónak használják a boltok előtti járdán kijelölt helyeket, és nem rakodásra.
Meg ez a vízszerelő is olyan szakállas sztori már. Ráadásul életszerűtlen is, mert lehívja az ügyfelet, kiteszi a cuccot és elmegy messzebb megállni. Pl. a 200 méterre lévő mélygarázsba.
Tegye fel a kezét akinek szerelő még nem csinált olyat hogy egyszerűen nem jön. Ott ez a jó kifogás.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
A bookline,ami kb. a fél
A bookline,ami kb. a fél Kiskörutat lefedi,de persze nem csak ebből áll a cég.
A kedvezőtlen magyarországi könyvpiaci és makrogazdasági környezet ellenére a Bookline.hu Nyrt. a bevételeinek 14,7%-os bővülése mellett eddigi történetének legeredményesebb évét zárta 2009-ben. A Társaság adózott eredmény tekintetében jelentős eredményjavulást tudott elérni – az eddigi veszteséges éveket követően – az üzleti évet 6,2 millió forint eredménnyel zárta.
2009-ben a Bookline.hu Nyrt. célkitűzése a forgalom növelése mellett a hatékonyság és eredményesség
javításával a Társaság piaci pozíciójának erősítése volt. A hatékonyság javítása érdekében a menedzsment
több fontos intézkedést foganatosított, amelyeknek hatására mind a működési kiadásokat sikerült leszorítani, mind pedig a bruttó fedezetben sikerült jelentős javulását elérni.
A Társaság könyv és egyéb termékek kis- és nagykereskedelmi forgalmából származó árbevétele
megközelítette a 3,8 milliárd forintot, ami 10,7%-os növekedést jelent 2008. évhez képest. Ezen belül továbbra is a könyv kiskereskedelem árbevétele képviselte a legnagyobb arányt, azonban az egyéb termékek forgalma megközelítette a 12%-ot, míg a nagykereskedelmi forgalom aránya 15% körül alakult.
http://corporate.bookline.hu/doc/IT_beszamolo_2010.pdf
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Jo hat a Muzeum korutas
Jo hat a Muzeum korutas uzlet tuti minuszolt, a Margit korutas is, hisz' a kerekparosok miatt nem volt Margit hid, akkor biztos nem lehetett odajutni sehogy. A Rakoczi uti az amugyis tuti minuszol, mert ott nincs parkolo (mert a kocsog kerekparosok kozul sokan mennek a buszsavban, ezert nem lehet oda parkolot tenni).
Marad a tobbi boltjuk, ami ezeknek a minuszait vegul pluszba hozza ki. Teccik erti?
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
ez a hazhozszallitos
ez a hazhozszallitos bookline? :)))
mert annak aztan kell a parkolo...
egyszer pont egy wc cseszet
egyszer pont egy wc cseszet pakoltak ki ott egy kerekparsavon parkolo autobol...
megalltam, hogy vegignezzem a muveletet (meg hat ugye ott zarovonalas a sav szele...) mire a jofele szerelo megkerdezte: "mit bámúsz baszod?"
Javaslatom a "Vásárlói
Javaslatom a "Vásárlói Critical Mass". Célszerű lenne egy kerékpáros szempontból pozítív és egy negativ bolt, vendéglátóhely, szállás stb. listát közzétenni. A negativ listán azok az üzletek szerepelnének, akik aktivan a kerékpáros közlekedés ellen tesznek, például a kerékpárút ellen pereskednek. A pozitív listáról már volt itt többször is szó, ahol például kerékpártároló létesül, be lehet vinni a bicajt stb. A listát persze naprakészen kéne tartani. A jogi végzettségűeket kérdem, megoldható ez?
Magam részéről kifejezetten szívesen járnék be vásárlási céllal a belvárosba oda, ahol szívesen fogadnak és jó a kerékpáros infrastruktura. Ha egy autós helyett kritikus mennyiségű kerékpáros vásárló fog megjelenni, a boltosok végiggondolják az üzleti stratégiájukat.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Én nem vagyok meggyőződve
Én nem vagyok meggyőződve arról, hogy akik pl. most a "kerékpársáv ellen" vannak, azok valóban a kerékpárosok ellen lennének, és arról sem, hogy ha pl. egy boltról elterjed, hogy bevihető a bringa és sok ember meg is teszi, akkor az állapot tartható maradna.
Beke Dávid
Persze, bonyolult a
Persze, bonyolult a kérdés, de én csak egyszerűen szeretnék gondolkodni. Akik preferálják a kerékpárosokat, azokat a kerékpáros társadalom is előnyben részesíti. Akik az autósokat részesítik előnyben, oda menjenek az autósok. Ha jól értem, egy boltba véges számú bicaj vihető be. A tulajdonos majd ügyködni fog a külső kerékpártároló ügyében. Az egyik Kulinaris (Balassi B.u.) üzletbe váratlanul mentünk be, zár nem volt nálunk. Beengedték a bicajokat. Mire kijöttünk, vagy 3 gép volt kint lelakatolva, akik gondolom rendszeresen járnak oda kerékpárral. Mindenki elégedett volt.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Én csak egy boltba vinném
Én csak egy boltba vinném be a bringámat: a bringaszervizbe. A többiben legyen inkább több áru. Bringát tárolni a boltban luxus.
Amiben a boltos bringabarát lehet:
1. támogatja a tárolók kihelyezését
2. tart 1-2 U lakatot, és segít a lakatolásban, ha a vevő véletlen nem vitt magával
Ha f. U tárolókat helyeznek el a járda széléhez közel, akkor a gyalogos forgalmat sem akadályozzák, ráadásul a tárolókat egyenletesen lehet elosztani a boltok előtt.
--
Mindegy, hogy alattad hány kerék van, ha a fejedben egy is hiányzik.
F.U. tárolókat?? :)
F.U. tárolókat?? :)
Forditott U. Szerintem egy
Forditott U. Szerintem egy lakatolo-korlat a falon elegendo lenne
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Az MK ajánlása: idekatt.
Az MK ajánlása: idekatt.
Ja, és a kifogásolt 10
Ja, és a kifogásolt 10 méteres járdaszakaszra (ahol korábban autóparkoló volt), oda kellene egy 100 férőhelyes bringatároló. Még talán hajléktalan is akadna, aki vigyázna a bicajokra szerény díjazás fejében, mint ahogy a kocsiknak is segítenek parkolni, például az Erzsébet-híd alatt.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Támogatom! :) "Never
Támogatom! :)
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
"mint ahogy a kocsiknak is
"mint ahogy a kocsiknak is segítenek parkolni, például az Erzsébet-híd alatt."
Na attól mentsen meg a [tetszőleges istenség, gondviselés, spagettiszörny, üreshalmaz, ki miben hisz]. A "segítenek parkolni" annyit tesz, hogy nem húzzák meg a járművét annak, aki egy kétszázassal kisegíti őket.
Igen, én is erre gondoltam.
Igen, én is erre gondoltam. De azért adjunk egy esélyt a hajléktalanoknak. Volt hogy nem adtam, mégsem bántották a kocsit. Ők később is szeretnének ott pénzt keresni. Egy átlagos középkorú férfi számára nem jelentenének ellenfelet (Magyarul bárki se..be tudja rúgni őket.) Ügyvédjük sincs, elég védtelenek. Max, ha be vannak szívva, akkor agresszívek. Ezzel együtt igazat adok Neked. de akkor kérlek tekintsd úgy a javaslatom, hogy az őrzött kerékpár tárolók akár munkahelyet is teremthetnének. Magam részéről örülnék, ha ilyeneket létesítenének.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
(miskolcon volt olyan, hogy
(miskolcon volt olyan, hogy amikortol elkezdtek kisebb osszeget adni a hajlektalanoknak, hogy ejszaka felugyeljenek mar a kocsikra, onnantol gyakorlatilag megszuntek az autofeltoresek. nem megvertek a tolvajokat, hanem jelenletet biztositottak es zajt csaptak ha szitu volt. szoval van ilyen is.)
Teljes frontos letámadást
Teljes frontos letámadást indítottak... :-)
http://sajtokozlemeny.blog.hu/2010/11/26/autos_critical_mass
-
Zsurmi
Jah... semmit nem tettek
Jah... semmit nem tettek értük.... Akkor miért is vannak sok sávos "autópályák" keresztül kasul a városon???
Természetesen a vörösre festett légszennyezettségi adatokat is mi bringások okozzuk...
http://index.hu/belfold/budap
http://index.hu/belfold/budapest/2010/11/26/befejezodott_a_del-budai_teh...
Beke Dávid
Az autópályák miatti
Az autópályák miatti adósságokat csak az autósok fizetik?És az adósságokat elkerülendő konzorciumoknak kiadott koncessziók által az égben lévő autópálya díjak miatt megdrágult áruszállítás által okozott árnövekedést azt is csak autósok fizetik?Mit nem kaptak ők?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Azért azt megnézném,
Azért azt megnézném, amikor tiltakozásuk jeléül minden kereszteződésben kiszállnak és a fejük fölé emelik a járgányt:D
http://kepfeltoltes.hu/view/101126/Critical_mass_edited_www.kepfeltoltes...
Nem túl jó, de mókás:D
Atyaúristen! A kiáltvány
Atyaúristen! A kiáltvány aláírója személyes ismerősöm!
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Na akkor neked is van már
Na akkor neked is van már valami szégyellni valód az életben....:-)
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
mondjuk azt a kocázós
mondjuk azt a kocázós autóskoca spinét....
na mindegy:
http://www.youtube.com/watch?v=cBWIRa0g30E&feature=related
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Tragikomédia,amit
Tragikomédia,amit állandóan művelnek.Mint volt Deák téri, autóval rendelkező lakos, kimerem jelenteni, hogy a belvárosban kb 20 évvel ezelőtt lehetett parkolni normálisan, de már akkor is csak este felé.A kiskörút emlékeim szerint fővárosi kezelésben van,így oda nem érvényes az V.kerület ingyenes parkolási engedélye,viszont este 8-ig fizetni kell a 400 forintos óradjat, munkanaponként 2 órát számolva az egy hónapban kb 9000 forint.Vajon hány lakó parkolna ott ilyen feltételekkel ?
Sajnos Magyarországon az emberek nem tudják felfogni,hogy a lakáshoz akkor jár parkoló,ha vesz egy teremgarázst vagy beáll a kertjébe. Persze értem én, hogy kényelmes volt a ház előtt parkolni,de azért kiváncsi lennék,hogy hányszor sikerült. Mellesleg joggal feltétlezhetjük, hogy azokban a szép nagy házakban, nem egy darab autó tulajdonos volt,így a ház előtti parkolás csak egy önámítás.
Az ügyvéd úrnak pedig valaki felnyithatná a szemét,hogy a Rákóczi úti boltok talán nem azért mentek tönkre,mert nincs parkoló,hanem mert például a 6 sávos autópálya mellett lévő keskeny járdán,sívár és hangulattalan környezetben senki sem korzózik szivesen.
Rokkant kártyával ingyenes
Rokkant kártyával ingyenes a parkolás. ;-)
És ha a nagykörúton 4-ből 1 parkoló autó rokikártyás akkor itt is az lenne.
Állandóan ezt a nincs
Állandóan ezt a nincs parkolóhelyet olvasom mindenütt!
Most tényleg Nobel díjasnak kell ahhoz lenni hogy felfogják, a város azért van tele emeletes házakkal mert nem férnek el a családi házak ennyi helyen.Ha az emberek kénytelenek egymás fölött élni, ugyan mitől férnének el az embernél nagyobb autóik ugyanannyi helyen csak két dimenzóiban.
Tűnés lefelé a parkolóházakba!
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Ez de igaz :)
Ez de igaz :)
Összefoglalva: kétféle
Összefoglalva: kétféle ember van. Az egyik féle nem tud autózni és parkolni, azért kerékpározik, vagy legalábbis kerékpározni szeretne (esetleg gyalogol, tömegközlekedik, urambocsá rollerozik). A másik csoport ezt úgy kívánja megoldani, hogy hangoztatja jogait, pereskedik, és a média felhasználásával, esetlegesen politikai úton próbálja céljait elérni.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Hogyan rakodnak egy
Hogyan rakodnak egy sétáló utcában? És Velencében? Nem lehetne tőlük tanulni?
engem ez az ügy azért
engem ez az ügy azért háborít fel nagyon, mert mióta az Astoria-Deák szakaszt szétbombázták leszoktam a Lánchídról és az Orczy felé inkább a Szabi+Kálvin útvonalat használom. Azóta több rendszeres intéznivalókat a Kálvinra ütemezek és (bocsánat) kurvára, KÚÚÚÚÚÚRVÁRA fájó, hogy azon a széles járdán 1 - azaz EGY - rohadt kerékpártámaszt sem voltak képes felállítani. De még egy rohadt kresz táblát sem tudok erre kinevezni, valami szerencsétlen buszpótló táblája az egyetlen azon az oldalon, amivel lehet bármit is kezdeni. már-már én érzem magam parasztnak, hogy más elől lenyúlom a közel s távol fellelhető egyetlen lakatoló alkalmatosságot.
Szóval én szerencsétlen - nyilván az egyetlen a bolygón, aki a kerékpársáv kialakítása óta több pénzt költök a kis körúton, mint annak előtte - szóval én rohadtul nem érzem azt, hogy bármivel is oda lennék csábítva a környező üzletek részéről. Erre pedig csak azt tudom mondani, hogy aki hülye, haljon meg! Ha nem veszik észre, hogy átalakulóban van a vevőkörük és nyitni kell az újak felé, akkor ezek inkább ne is üzemeltessenek boltot, csak fürödjenek tovább a saját nyomorukban!
Nem fürödnek a nyomorban,
Nem fürödnek a nyomorban, mert akkor már léptek volna, esetleg te fürdesz benne, mert nem tudod hová tenni a bringát amikor bent vagy.
Akkor vásárolj máshol.
Critical Mass még nem érkezett el úgy látszik, több év esetleg. Pedig bringával sokkal jobb menni mindenhová, na jó tüzépre nem:D