Bejártuk a Margit hidat, mi épült meg és főleg mi nem a beígértek közül a Margit hídon. Az MK honlapján az erről készült videó (köszönet érte Áronnak)
http://kerekparosklub.hu/margit-hid-2011-hol-a-beigert-kerekparos-infras...
Csütörtökön 11-kor a helyszínen (Budai hídfő déli oldalon) sajtótájékoztatót tartunk a témáról.












lámpaoszlopok régebben is
lámpaoszlopok régebben is voltak ott...
miért nem mész vissza még
miért nem mész vissza még messzebb a múltba? hiszen anno híd sem volt! mit ugrálunk már itt, örüljünk, hogy valami összeköti a két oldalt, nem de bár?
"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)
László úr azt állítja a
László úr azt állítja a videóban, hogy a plusz 50cm amivel szélesebb lett a járda, azt egyből el is veszik a lámpaoszlopok.
Ami logikailag nem teljesen igaz, hiszen lámpaoszlopok a felújítás előtt is voltak a járda út felőli szélén.
Remélem érthetően fejeztem ki magam.
A felújítás előtt, nem
A felújítás előtt, nem volt kijelölt "kétirányú elválasztott bringa-gyalogút" a járdán, volt sok bringás ott, meg jó sok konfliktus e miatt. Most lesz ilyen, többek között ezért szélesítették meg a járdát, majd a lámpák rossz elhelyezésével ezt a plusz szélességet el is vették. Ha ezeket a járda szélére tették volna, vagy a villamosvezetéket tartó oszlopokra, akkor ennyivel több lett volna a hely, és kevesebb a konfliktus. Szándék kérdése az egész.
László János
www.kerekparosklub.hu
A villamos vezetéket tartó
A villamos vezetéket tartó oszlopok, amik eddig a szélén voltak, bekerültek középre. Így arra nm elehet lámpát szerelni. Viszont rakhattak volna a külső korlátba, vagy az oszlopokat közelebb tenni az úttesthez.
a lámpák most is a
a lámpák most is a középső oszlopokon vannak
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Nagyon nagy hely van a két
Nagyon nagy hely van a két sínpár között...
Talán hogy a villamos is
Talán hogy a villamos is elférjen a sínen, ne csak a bringás futárok.
A villamos mivel viszonylag
A villamos mivel viszonylag fix pályán mozog, ezért elég lenne neki, ha visszapillantó max kitolva 5 centire menne el az oszloptól, ahhoz meg nem tudom miért kell jó egy méter....ha nem több van ott. Csak annyit mondtam, hogy szerintem ott legalább fél méter leesik, ami meg elég lenne egy kerósávnak szűkösen...
A pálya űrszelvényénél
A pálya űrszelvényénél valószínűleg nem a Combino volt a mértékadó, hanem a 2,6m + tükrök szélességű különleges felépítményű tűzoltóautó, legalább 20-30Km/h sebességgel, és az ezzel járó billegéssel/kígyózással.
No meg a pótló busznak is
No meg a pótló busznak is el kell férnie. Ez azért a bringánál is nagyobb érdek.
-
Zsurmi
És azok a lámpák mit
És azok a lámpák mit segítenek a járdán gyaloglóknak?
őő...
őő... világítanak...?
mellesleg azok ideiglenes lámpák, a híd teljes elkészülése után leszerelik őket. de tökmindegy, eredetileg is a korlát vonalában lettek volna a lámpák
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
A korláton voltak, így a
A korláton voltak, így a műemlékii felújításnál oda kellett volna kerülniük, plusz arról is volt szó, hogy a híd közepén lesz csak oszlopsor, ami egyébként célszerűbb, meg szebb is lenne.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
igen csakhogy azokon az
igen csakhogy azokon az oszlopokon vki jó sokat kaszál ám...
Hajrá János, jól áll az
Hajrá János, jól áll az idegesség, ne hagyjuk magunkat teljesen hülyére venni, legyünk sokan, nagyon mérgesek, hallassuk a hangunkat!! Ha egyszer átadják szar kivitelezéssel, utána már nem fogják módosítani.
"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)
2x2 sáv, elég lesz az is.
2x2 sáv, elég lesz az is.
nekem elég. - arghhh!
nekem elég.
-
arghhh!
mindenkinek elég lenne, de
mindenkinek elég lenne, de biztos vagyok benne, hogy ezek a buzeránsok kötelezővé fogják tenni a járdán tekerést.
"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)
helyes, különben
helyes, különben ledudálom őket az úttestről, mert az utakon én vagyok a király, és megtehetem.
-
arghhh!
A Kresz értelmében eleve
A Kresz értelmében eleve kötelező lesz. Ha van kerékpárút köteles vagy azon menni.
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
Le kell szarni. Ha ez lesz,
Le kell szarni. Ha ez lesz, ideje ellen állni. A civil engedetlenség pontosan erre való.
-
Zsurmi
Gyalog- es kerekparut
Gyalog- es kerekparut eseten, ha gyalogos akadalyoza a haladasodban, akkor nem. 13/2.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
Jó a videó és a hangnem
Jó a videó és a hangnem is rég időszerű. Bárcsak lenne valami hatása!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
1. Csepel City (gyönyörű Ferrari-piros villám)
2. BKV
3. Csepel Szilaj
Az EU-s projekteknek van
Az EU-s projekteknek van EU-s felülvizsgálata? Megnézni egy hivatalos szerv (nem magyar), hogy megfelelt-e a pályázatban foglaltaknak?
Igen, ezt már felvetettük
Igen, ezt már felvetettük párszor.
az a gáz, h attól mert
az a gáz, h attól mert büntit szabnak aki a fővárosra, vagy visszavonják a támogatást, a híd a biciklis átkelésre nem lesz alkalmasabb :(
Dehogy vonják. Megoldják
Dehogy vonják. Megoldják azt... Az EU műszakilag meg nem felelő, hiányos, pályázati kiírásnak meg nem felelő bicikliútra is ad pénzt. Az szegedi Eurovelo táblák eltűntek, a biciklis pénzből forgalmi sávokat építettek, és mindenki, mindent rendben talált.
CSI
Egy Brüsszelben dolgozó
Egy Brüsszelben dolgozó srác mesélte, hogy az EU nem sokat tud kezdeni azzal, ha ilyeneket csinálunk, ezt sajnos itt bent kell megoldani.
Tehát a pénzek
Tehát a pénzek folydogálnak a zavarosban, és az EU-t nem érdekli, hogy az európaiak pénzét mire költi el néhány magyar maffiózó.
Annál viccesebb, mikor egy életveszélyes és szörnyű megoldás fenntartására meg az az érv, hogy az EU miatt 5 évig fenn kell tartani.
CSI
az eu-s maffiózó miért
az eu-s maffiózó miért lenne különb mint a magyar maffiózó?
Voltaképpen ez egy jó
Voltaképpen ez egy jó magyarázat. Csak abban bíznék, hogy bizonyos helyeken a közösből való felelőtlen lopkodás, és a lakosság teljes ignorálása, "tudjuk mi a jó neked, de Te ne szólj bele" kultúra nem annyira elharapózott, mint nálunk. (ismert, és ismeretlen történelmi és kulturális okokból)
Igaz, attól, hogy létezne ilyen eu-s országok, még nem jelentik azt, hogy a keleti gyarmatok tekintetében is ennyire igényesek lennének, sőt.
CSI
Azt ugye senki nem gondolja
Azt ugye senki nem gondolja komolyan, hogy az eu-nak a két szép szemünkért kellettünk.
Megkapták a piacunkat és az olcsó de (a mi adónkból) képzett munkaerőt, ezek után némi morzsát időnként ideszórnak, hogy valamennyire meglegyen a látszata annak, hogy mi is milyen jól jártunk. Szerintem nagyon kevés olyan dolog van ami kevésbé érdekli őket, minthogy utána mi történik azzal a kis morzsával.
Minden héten kétszer le
Minden héten kétszer le kell zárni a hidat! Aztán meglátjuk hogy áll a szájuk. Egészen addig míg bele nem vágnak a melóba. A bringagyalog megnit csak egy pofon a szarnak. MIndenki azon fog enyelegni.
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
majd rakjuk az úton, no
majd rakjuk az úton, no para
Mi igen, de a kezdő vagy
Mi igen, de a kezdő vagy félénk biciklistársainkkal mi lesz?
mindenki volt kezdő, és
mindenki volt kezdő, és most is sok a béna bringás.
meg fogják szokni, nincs sok választásuk, egy-két nap, legfeljebb egy hét alatt meg lehet szokni
Hát én ismerek olyan
Hát én ismerek olyan embereket, akik évek után sem mernek vagy szeretnek a forgalomban tekerni. Ebben megerősíti őket az is, hogy ha esetleg mégis az útra merészkednének, akkor néhány autós, látván hogy félénk, bénább biciklisről van szó, rögtön kicentizi, vagy ledudálja őket.
reklám: el kell menni
reklám: el kell menni BEBIC-re
ha úgy sem megy, akkor nem tudom a megoldást, mondjuk a tipróláncos bringa nem emberbarát, de vagy megszokja valaki a forgalmat, vagy nem, harmadik út nincsen (a járdát ne vegyük annak)
A Margit híd helyzete elég
A Margit híd helyzete elég egyedi, mert sokan mennek kerékpárral a szigetre pihenési, sportolási céllal, ráadásul a híd a város legnagyobb forgalmú kerékpár(gyalog)útjáról is megközelíthető, így érthető, hogy arrafelé az átlagnál jóval nagyobb számban fordulnak elő kezdő kerékpárosok, illetve kisgyerekes családok.
Nekik pedig igenis szükség van valamilyen infrastruktúrára, hogy ne a járdán tekerjenek.
Gondolj arra, hogy a felújítás előtt is teljesen szabályosan lehetett az úton tekerni, mégis sokkal többen választották a járdát a kerekezők közül.
A legjobb kompromisszumos megoldás az úttestből leválasztott kerékpársáv lett volna mindkét irányban, ami tökéletesen megfelelt volna a közlekedési célú használatra és szinte biztos, hogy a szigetre tartó járdázók többsége is rászokott volna idővel a használatára.
Az MK is a sávot javasolta, de ebbe nem egyeztek bele a döntéshozók.
Jelenlegi helyzet szerint a déli oldalra a bringagyalog mellé megígérték a bringás nyom felfestését a forgalmi sávba, így Budáról Pestre lehet majd az úttesten szabályosan tekerni az átépített hídon is.
Mivel Pestről Budára elkülönített bringaút épül, azon kell majd menni és most éppen az a kérdés, hogy a kivitelezést (főleg az átvezetéseket) hajlandóak és képesek-e úgy megoldani, hogy ez a bringaút jól használható legyen azok számára is, akik közlekedési céllal haladnának át a hídon kerékpárral.
Mehet előttem, én meg majd
Mehet előttem, én meg majd foglalom a sávot mögötte.
Merjék kitenni a bringázni
Merjék kitenni a bringázni tilosokat, merjék kitenni a korlátokat, amitől fel sem lehet a gyalogjárdára menni.
Merje a főváros átvenni a hidat.
Ha ezt nem csinálják meg, akkor bőven ideje az utcára menni. Akkor ideje egyre kellemetlenebbnek lenni.
Csak arra tudok gondolni, hogy létezik egy másik terv is, és a kivitelezőt biztosították, hogy át fogják venni azzal együtt.
Igen, most zabos vagyok.
-
Zsurmi
igen, tök egyetértek.
igen, tök egyetértek. azért mérnökként ettől iszonyat felmegy a pumpa, h egyértelmű hídkeresztmetszetek voltak, kiviteli tervek voltak, megegyezések voltak, és akkor megpróbálják eljátszani, h nem úgy készül el. nem is értem ki meri ezt bevállalni egy ekkora projktnél, hogy szóban változtatgatnak.
Lehet, hogy a kivitelező
Lehet, hogy a kivitelező meg sem kapta a változott terveket. A mi társasházunk amikor épült, kérhettünk változtatásokat. Ez persze érintette a födémekben a villany vezetékezését is. Az új tervek elkészítésére lehúztak minket egy rakás pénzzel. Fedvényterv persze nem készült, a generáálkivitelező bódéjában a terven pirossal be volt rajzolva, hogy melyik fal hova kerül. Viszont az épületen dolgozó villanyszerelőnél még a rég rajz volt. Szerencsére bejártam az építkezésre naponta visszabontatni, amit előző nap elrontottak, így én mondtam neki, mit hova kell tennie. Ilyen a magyar építőipar.
Ez is fölösleges lesz, mit
Ez is fölösleges lesz, mit az Andrássy úton... Aztán csodálkozni fognak, hogy csomó baleset lesz a kerékpárosok és a gyalogosok közt.
xxx
Run Forrest, run!
a szigetre közlekedő,
a szigetre közlekedő, kerékpározni nyomokban tudó kisebbség igényeit tökéletesen ki fogja elégíteni, viszont a közlekedő többséget tövig fogja szopatni.
"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)
Szetintem az tobbseg inkabb.
Szetintem az tobbseg inkabb.
Szerintem ne szerintemezz,
Szerintem ne szerintemezz, keresd elő a konkrét számokat, ugyanis meg lettek számolva. (Sajnos Google-el 2 perc nem volt elég a megtalálására, több időm meg most nincs rá. De vannak számok.)
www.gruppetto.hu
Van ilyen kimutatás, hogy
Van ilyen kimutatás, hogy hányan közlekednek naponta vs. hányan bénák vs. hányan bénák és csak a szigetre mennek?
Majd ha mindenkinek a
Majd ha mindenkinek a homlokára lesz írva, hogy "béna vagyok", akkor lesz. Te kitennéd? :)
Ha béna lennék, kitenném
Ha béna lennék, kitenném :)
A szigeten nincsenek
A szigeten nincsenek lényeges napi közlekedési célpontok (munkahelyek, lakások), úgyhogy csak azt kell nézni, hogy hányan mentek a szigetre az összesből. Ilyen számlálás pedig készült.
www.gruppetto.hu
Szopni sajnos a gyalogosok
Szopni sajnos a gyalogosok fognak.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A magányos bicajos
2020-ban a mostani külső
2020-ban a mostani külső sávokból lesz bringasáv.
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Sztem nem kell addig várni.
Sztem nem kell addig várni. :) 2001-ben mennyi bringás volt?
ebbe e pesszimista dátumba
ebbe e pesszimista dátumba beleszámoltam a béna hivatalnokok pöcsölését:)
mire felfestik már gyakorlatilag az lesz
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
téényleg baszki, 5 év
téényleg baszki, 5 év múlva már be fog telni ez a bénaság!!
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
azon ne múljon, segítünk
azon ne múljon, segítünk majd nekik :)
az de jó lenne..
az de jó lenne..
Egy megoldás maradt,
Egy megoldás maradt, gerilla bringasáv az úttesten. :) Aminek amúgy már látszik a kezdeménye, Budáról Pestre már vannak kis sárga pöttyök, abból fog kinőni. :)
www.gruppetto.hu
20 padka/300 méter!!! Ezt a
20 padka/300 méter!!! Ezt a csúcsot sajnos mi tartjuk Győrben. Érveltünk, vitatkoztunk, bejelöltük térképen:
http://maps.google.com/maps/ms?hl=hu&ie=UTF8&msa=0&msid=2154813411103615...
lesz...ták. Jól látható a kitaposott út:
https://picasaweb.google.com/aghlaci/20110511?authkey=Gv1sRgCKGA2IfP56OF...
Arányosan olyan ez, mint buszkerék előtt a 20 cm magas lépcső.
be köll keverni a betont :)
be köll keverni a betont :)
Ma tekertem a gyori keros
Ma tekertem a gyori keros infrakon. Ismeretlenkent gondoltam korulnezek + szabalyoskodok, nem ismerem az ottani utakat, se a rendori aktivitast.
Agyfaszt kaptam 257x. Konkretan egy horror az egesz rendszer.
Nagy valoszinuseggel mondjuk a fovarosi is az, csak mar kiismertem, mi hol merre. De igy videkre lemenni, es ott kovalyogni, fortelmes...
----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
A videó jó és tetszik
A videó jó és tetszik János új "harapós" stílusa. Sajnos, csak is így lesz bárminek is eredménye.
A hídhoz fogom láncolni magam, benne leszünk a tv-ben.
Csináld U-lakattal, azt
Csináld U-lakattal, azt nehezebb elvágni!:)
Van ott az építkezésem
Van ott az építkezésem elég flex :)
Egy ilyen valamiért, mire
Egy ilyen valamiért, mire számíthatok? Bírság?
Én elég sokat dolgozom
Én elég sokat dolgozom flexszel, de ha odalakatolnám magam valahová, és ezzel jönnének leszedni, nem a bírság miatt aggódnék :D
Egyébként sztem ha nem oldozod el magad, hanem hatóságilag kell megoldani, pl a tűzoltóság hidegvágójával, akkor azt kiszámlázzák neked kiszállástól amortizáción át a munkadíjig. :)
Én sem tenném, ebből jól
Én sem tenném, ebből jól nem lehet jól kijönni, biztos sérülés lenne a következménye. meg párszázezer ft.
Akkor jól sejtettem, kb.
Akkor jól sejtettem, kb. 100-200e lenne egy ilyen művelet. Pedig már...
nem baj, csináld! jó lesz
nem baj, csináld!
jó lesz az.
bringás kispajtásaid, majd kicsengetik helyetted.
-
arghhh!
dobok Neked >@<, csomagold
dobok Neked >@<, csomagold ki
a harapós stílusra nekem
a harapós stílusra nekem ez jutott eszembe, lehet, innét vették a példát:
http://www.youtube.com/watch?v=a-gAyYSYc_o
----
Már 2 éve össztelós montival rakom, oszt? :D
Ja, ja, ja! Így kell ezt!
Ja, ja, ja! Így kell ezt! :)
+1
+1
Holnap ne felejtsétek
Holnap ne felejtsétek feldobni, hogy a bringás közlekedés a híd előtt és után is az úton folyik, gond nélkül.
És amit nem lehet elégszer hangsúlyozni: nem az autósok előzik a kerékpárost. Azok az idők elmúltak, legalább az MK szövegei ne tartsák életben a képeket. Az autós előzi a kerékpárosokat. Ez a jövő és lassacskán a jelen, hadd tudatosuljon mindenkiben, aki maga elé képzeli bármelyik szituációt! Az utána jövő érveknek egyből teljesen más íze lesz így.
Dőlttel gondolom azt
Dőlttel gondolom azt akartad írni, h fordítva, a kerékpárosok előzik az autósokat. Lánchídon, ferencjóskán mindenképp :)
Nem írtam el, csak
Nem írtam el, csak próbáltam a színpadra csempészni egy kis valódi szemléletváltást, ha már sok szó esik róla.
De ha nem változik semmi, a te verziód legalább akkor is igaz marad.
lehet, h már írtátok, de
lehet, h már írtátok, de nem az a gond, h még nincs kész a kerékpárút, hanem hogy ameddig el nem készül MIÉRT NINCS A KÜLSŐ SÁV A BRINGÁSOK RÉSZÉRE IDEIGLENESEN LEVÁLASZTVA, vagy legalábbis masszívan végigpiktogramozva, plusz hatalmas szöveges figyelmeztető táblák a híd elején, hogy biciklis forgalomra számítani, sávban előzni tilos!!!
megint ez az elképesztő autóközpontúság, miért kell 2 sávon engedni őket? az ideiglenes helyzetre hivatkozva, tökéletesen elég lenne egy is.
Még el sem készült a
Még el sem készült a híd, persze már most látszanak, hogy rossz felé haladnak a dolgok, de addig lehet szabályosan az úttesten tekerni.
Addig mindenféle akció csak rossz, amikor átadják, akkor kell alaposan szemrevételezni és megfontolni a válasz lépéseket.
Csak akkor már
Csak akkor már cseszhetjük. Eddigi tapasztalatok ezt mutatják.
Én benne vagyok mindenfajta kerékpáros megmozdulásban, ami a híddal kapcsolatos antibringás felfogás ellen küzd.
Öröm volt nézni János! Ezután jöhetnek a tettek is. Megyünk!
Csak kicsit szar lenne, ha
Csak kicsit szar lenne, ha duzzogunk és erre a maffia politikusoktól a válasz, hogy kész sincs, mit nyavalyog LJ?! Visszaüt, de ha már átadták nincs támadófelület.
De amint látható nem is
De amint látható nem is lesz kész.
Ha már átadták, akkor ehhez évekig nem fognak hozzányúlni. Szerintem jobb megelőzni a bajt.
Legalább érezzék a képviselő urak, hogy figyelünk és rajta vagyunk az ügyön.
Elég volt már az évek óta tartó altatásból!
Ha van 6 elfogadott
Ha van 6 elfogadott közgyűlési határozat, akkor:
- miért nem készül a kivitelezéssel együtt a fedvényterv,
- miért nem annak alapján készítik eleve a megváltozott részeket?
A válasz egyszerű: el kell készíteni mindent az eredeti terveknek megfelelően, hogy ki lehessen fizettetni. Aztán a javításokat (ami nem volt része az eredeti szerződésnek) utólag újra le lehet számlázni. Ha csak egyszer csinálnak meg valamit jól, azért nem lehet kétszer pénzt kérni.
4ből lett 5 most már 6
4ből lett 5 most már 6 van?
Nem tudom, miért nem jól csinálják a dolgukat, minden kusza, valószínűleg jobban fizet nekik, ha minden pocsék.
Mi lenne ha most ismét
Mi lenne ha most ismét igénybe vennénk a tömeg erejét? Ha anno a taxisok csinálhattak blokádot akkor mi is. Szervezzünk CM-et a hídra!
-------------------
Csepel Torpedo designed by JP
Még engem is hergel, h
Még engem is hergel, h mennyire lesz@rják az MK véleményét illetve vitathatatlanul hasznos érveit. Mostantól, zéró tolerancia / megértés / türelem!
Ide tényleg gerilla módszerek kellenek.
volt már ehhez hasonló CM
volt már ehhez hasonló CM a hídon, még a híd lezárása előtt:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090812/margit-hid-akcio
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090816/keddi-demonstracio-reszletei
http://www.youtube.com/watch?v=oSERwWzvgOY
----
Már 2 éve össztelós montival rakom, oszt? :D
Ezen én miért nem
Ezen én miért nem lepődök meg? Szegeden havonta vannak ilyen átb.szások, gyakorlatilag a képünkbe hazudnak a csinovnyiktól vezető körökig. Egyezkedni velük nem sok értelme. Nem tudom, mi a megoldás.
CSI
Kivancsi vagyok, ha LJ
Kivancsi vagyok, ha LJ szegedi lenne, kb mikor akadt volna ki. Sztem akkor, amikor kiderult, kerekparos penzbol szelesitettek a Csongradi sgt-t...
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
Egyébként bíróságon nem
Egyébként bíróságon nem lehetne megtámadni az egészet? Ha ott van feketén fehéren a tervrajz, és a valóság máshogy néz ki? MK jogász mit mond? Még az átadás előtt kéne bíróságra vinni.
Hangosan kattognak a
Hangosan kattognak a fogaskerekeim, itt a végeredmény.
1, Azonnali MK közlemény (lájkolás, posztolás, másolás 1000-el)
2, Mondjuk pénteken, 18:00 után, sajtótájékoztató a hídon. (felhívunk, meghívunk, elhívunk mindenkit)
igen, nekem is van meghívható sajtós barátom
2. ponttal az a gond, hogy
2. ponttal az a gond, hogy orszagos problemarol van szo. Talan, ha regionalis szervezetek a helyi onkormanyzatnal egyidoben fejezik ki nemtesztesuket, talan...
naivboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
csütörtök 11kor van
csütörtök 11kor van sajtáj a budai hdífő déli oldali rámpa helyén
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Este hatkor már nem jó a
Este hatkor már nem jó a sajtótájékoztatót tartani, mert aznap már nem tudják berakni, másnap meg már nem hír.
Piktogramok az úttestre.
Piktogramok az úttestre. Áttáblázás. Blokád.
Biciklizés, biciklizés,
Biciklizés, biciklizés, biciklizés. Az úton. És meg is oldódott a dolog.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A magányos bicajos
A CM napján tekertem át a
A CM napján tekertem át a Margit hídon. Belső sáv üres, a külsőn is gyér forgalom. Mellém lassult egy autó és kiszóltak belőle,hogy újabban szabad a hídon biciklizni.
A kérdéses autó egy rendőrségi gépjármű volt.
Tájékoztattam őket (menet közben),hogy eddig sem volt tilos. Csak gyalogos nem keresztezheti a híd, felüljáró stb. úttestjét. Ezután elhajtottak.
Addig jó csak ez a legális megoldás,amíg nem készül el a festmény a járdára.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Az jutott most eszembe, hogy
Az jutott most eszembe, hogy ha már lett nekünk egy Garancsi István-kerékpáros turizmus, úthálózat és közlekedés fejlesztéséért felelős miniszterelnöki megbízottunk, akkor őt hogy lehetne ráuszítani erre a Margit hidas témára, ha már úgyis ő az úthálózat és közlekedés fejlesztéséért felelős miniszterelnöki megbízott.
Esetleg az MK fel tudja vele venni valahogy a kapcsolatot?
Ez jó ötlet... a
Ez jó ötlet... a kinevezésén kívül még semmi hírt nem hallottam a ténykedésével kapcsolatban
+1 Mikor lesz Garancsinak
+1
Mikor lesz Garancsinak blogja? :)))
az mk kapcsolatban van vele,
az mk kapcsolatban van vele, de Garancsi a jelenlegi időszakban a "feltérképezéssel" foglalkozik
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Örülök illetve
Örülök illetve bizakodom!
Talán lesz ideje a lopottkerekpar.hu-ra is, erősen közeleg a 400. bejelentés.
16:45 körül az m1-en a
16:45 körül az m1-en a budapesti körzeti híradóban már le is adtak egy rövid beszámolót a sajtótájékoztatóról meg a rámpa "építésről"
BKK: Minden ígért
BKK: Minden ígért kerékpáros fejlesztés megvalósul a Margit hídon a kivitelezés végéig
Tőled elhiszem :)
Tőled elhiszem :)
No és mikor lesz a
No és mikor lesz a kivitelezés vége: 2074 október 62-én?
A "kivitelezés vége" elég
A "kivitelezés vége" elég folyékony kifejezés. Több hónapja ketrecben terelik a gyalogosokat és a hétvégi bringásokat. És ezt mint biciklis közlekedő nem panaszként mondom, mert én is szabályosan, gyorsan át tudok kelni, de az, amire a gyalogosokat kényszerítik hónapok óta feleslegesen, botrány.
Zárják le 2 hétre teljesen, és fejezzék be. Az utolsó bringapiktogrammig, korlátpitykéig és villamosmegállói-dohányzástiltótábláig bezárólag. És utána adják át. Ez így még évekig elhúzódhat.
Átkelni gyorsan át lehet,
Átkelni gyorsan át lehet, de a szigetre bejutni csak a ketrecen belül lehet (vagy az Árpád hídon)
"Az északi oldalon
"Az északi oldalon kétirányú kerékpárút épül, a forgalmi sávtól elválasztott korlát és a külső gyalogos járda korlát között, a kerékpár forgalmi sávok színben is kiemelésre kerülnek, továbbá a lehajtások és a forgalomirányító lámpák is elkészülnek, várhatóan 2011. július végére."
"A déli oldali kerékpársáv megépítése érdekében folytatódnak az egyeztetések mind a Kivitelezővel, mind pedig a Nemzeti Közlekedési Hatósággal. Megvalósításának tervezett ideje 2011. november." (fasza, télire elkészül, pfff...)
Innen: http://www.hirado.hu/Hirek/2011/05/12/18/Bringasok_epitenek_meg_a_Margit...
Szerzünk kezeslábast,
Szerzünk kezeslábast, festéket és egy éjszaka alatt megoldjuk okosban a kerékpársávot ;-)
Lehet jobban járnánk,
Lehet jobban járnánk, ecsetem van!:)
Amúgy frankón nem értem, hogy egy sávon mit kell "megépíteni", és hogy miért tart hat hónapig végighúzni egy sárga csíkot a hídon. (azt nem is merem feltételezni, hogy fogalmuk sincs mit építenek: sávot, bringagyalogot, vagy bringautat)
A festő emberek a
A festő emberek a kiskörtén dolgoznak. :)
Én inkább az ígért
Én inkább az ígért kerékpáros nyomot szeretném mielőbb, végig a két oldalon a szélső sávban. A többit le is felejthetik teljesen.
www.gruppetto.hu
Kerékpáros nyomot csak a
Kerékpáros nyomot csak a déli oldalra ígértek a bringagyalog mellé, pedig ha az északi bringaút átvezetéseit, fonódásait nem sikerül tökélyre megoldani, akkor jól jönne északra is olyan.
Bringaútra nekem sincs igényem, de jár arra sok papa, mama, gyerekek nekik jól jön - ha már sáv nem lehetett - és az EU-nak is fontos, hogy megépüljön mert fizet érte.
Ha az EU-nak fontos lenne,
Ha az EU-nak fontos lenne, akkor már itt ejnyebejnyézne egy-két EU-s hivatalnok. De nem.
www.gruppetto.hu
+1 A piktóval a gyerekkel
+1
A piktóval a gyerekkel kitörölhetem. Ha egyedül vagyok, megyek piktó nélkül az úttesten.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Ha félted a gyereked, akkor
Ha félted a gyereked, akkor mehetnél a járdán szabálytalanul, ahogy eddig éveken át. :) Vagy tolhatod a bringát szabályosan, ahogy most is. Persze vannak helyek, ahol még én is inkább a bringagyászon megyek a gyerekkel, de sokszor elgondolkodom rajta, hogy valójában mi értelme is van... Egyetlen magyarázat jut ilyenkor eszembe: nem szívesen sokkolnám a forgalommal őt magát. Tehát a testi épségét nem féltem az úttesten, sokkal inkább a stressz az, amitől igen. De egy Margit-híd pont az a hely, ahol szerintem ez kevésbé lenne gond, néhány hasonló forgalmú helyen simán az úttesten megyek a gyerekkel most is. És nem is kívánnék ide bringagyászt, inkább érdemi gépjárműforgalom csillapítást.
Eszembe is jutott egy tipikus hely, ahol most sem a bringagyászon megyek a gyerekkel: a Pázmány Péter sétánynál szerintem semmi értelme nincs, egyszer mentem fel, meg is bántam.
www.gruppetto.hu
Én pl. a Bajcsyn gyerekkel
Én pl. a Bajcsyn gyerekkel a gyászon megyek, persze én megyek elől, mert az úttesten ezerrel száguldoznak a kocsik, ráadásul a gyökerek még dudálnak is és a gyászra mutogatnak.
Ráadásul nem nagyon megyek a járdán, nem is tudnék, mivel a belvárban ott parkolnak a kocsik.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!