Bejártuk a Margit hidat, mi épült meg és főleg mi nem a beígértek közül a Margit hídon. Az MK honlapján az erről készült videó (köszönet érte Áronnak)

http://kerekparosklub.hu/margit-hid-2011-hol-a-beigert-kerekparos-infras...

Csütörtökön 11-kor a helyszínen (Budai hídfő déli oldalon) sajtótájékoztatót tartunk a témáról.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
makimajom képe

lámpaoszlopok régebben is

lámpaoszlopok régebben is voltak ott...

2
Belzebúb képe

miért nem mész vissza még

miért nem mész vissza még messzebb a múltba? hiszen anno híd sem volt! mit ugrálunk már itt, örüljünk, hogy valami összeköti a két oldalt, nem de bár?

"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)

3
makimajom képe

László úr azt állítja a

László úr azt állítja a videóban, hogy a plusz 50cm amivel szélesebb lett a járda, azt egyből el is veszik a lámpaoszlopok.
Ami logikailag nem teljesen igaz, hiszen lámpaoszlopok a felújítás előtt is voltak a járda út felőli szélén.
Remélem érthetően fejeztem ki magam.

4
László János képe

A felújítás előtt, nem

A felújítás előtt, nem volt kijelölt "kétirányú elválasztott bringa-gyalogút" a járdán, volt sok bringás ott, meg jó sok konfliktus e miatt. Most lesz ilyen, többek között ezért szélesítették meg a járdát, majd a lámpák rossz elhelyezésével ezt a plusz szélességet el is vették. Ha ezeket a járda szélére tették volna, vagy a villamosvezetéket tartó oszlopokra, akkor ennyivel több lett volna a hely, és kevesebb a konfliktus. Szándék kérdése az egész.

László János
www.kerekparosklub.hu

5
toreki képe

A villamos vezetéket tartó

A villamos vezetéket tartó oszlopok, amik eddig a szélén voltak, bekerültek középre. Így arra nm elehet lámpát szerelni. Viszont rakhattak volna a külső korlátba, vagy az oszlopokat közelebb tenni az úttesthez.

6
aron képe

a lámpák most is a

a lámpák most is a középső oszlopokon vannak

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

7
fkrisz3 képe

Nagyon nagy hely van a két

Nagyon nagy hely van a két sínpár között...

8
toreki képe

Talán hogy a villamos is

Talán hogy a villamos is elférjen a sínen, ne csak a bringás futárok.

9
fkrisz3 képe

A villamos mivel viszonylag

A villamos mivel viszonylag fix pályán mozog, ezért elég lenne neki, ha visszapillantó max kitolva 5 centire menne el az oszloptól, ahhoz meg nem tudom miért kell jó egy méter....ha nem több van ott. Csak annyit mondtam, hogy szerintem ott legalább fél méter leesik, ami meg elég lenne egy kerósávnak szűkösen...

10
Balu kapitany képe

A pálya űrszelvényénél

A pálya űrszelvényénél valószínűleg nem a Combino volt a mértékadó, hanem a 2,6m + tükrök szélességű különleges felépítményű tűzoltóautó, legalább 20-30Km/h sebességgel, és az ezzel járó billegéssel/kígyózással.

11
Zsurmi képe

No meg a pótló busznak is

No meg a pótló busznak is el kell férnie. Ez azért a bringánál is nagyobb érdek.

-
Zsurmi

12
toreki képe

És azok a lámpák mit

És azok a lámpák mit segítenek a járdán gyaloglóknak?

13
aron képe

őő...

őő... világítanak...?

mellesleg azok ideiglenes lámpák, a híd teljes elkészülése után leszerelik őket. de tökmindegy, eredetileg is a korlát vonalában lettek volna a lámpák

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

14
Kuku képe

A korláton voltak, így a

A korláton voltak, így a műemlékii felújításnál oda kellett volna kerülniük, plusz arról is volt szó, hogy a híd közepén lesz csak oszlopsor, ami egyébként célszerűbb, meg szebb is lenne.

--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest

Lépj be a szakszervezetbe

15
Krisz74 képe

igen csakhogy azokon az

igen csakhogy azokon az oszlopokon vki jó sokat kaszál ám...

16
Belzebúb képe

Hajrá János, jól áll az

Hajrá János, jól áll az idegesség, ne hagyjuk magunkat teljesen hülyére venni, legyünk sokan, nagyon mérgesek, hallassuk a hangunkat!! Ha egyszer átadják szar kivitelezéssel, utána már nem fogják módosítani.

"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)

17
Miló01 képe

2x2 sáv, elég lesz az is.

2x2 sáv, elég lesz az is.

18
Nigel Pityuka képe

nekem elég. - arghhh!

nekem elég.

-

arghhh!

19
Belzebúb képe

mindenkinek elég lenne, de

mindenkinek elég lenne, de biztos vagyok benne, hogy ezek a buzeránsok kötelezővé fogják tenni a járdán tekerést.

"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)

20
Nigel Pityuka képe

helyes, különben

helyes, különben ledudálom őket az úttestről, mert az utakon én vagyok a király, és megtehetem.

-

arghhh!

21
dendru képe

A Kresz értelmében eleve

A Kresz értelmében eleve kötelező lesz. Ha van kerékpárút köteles vagy azon menni.

-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-

22
Zsurmi képe

Le kell szarni. Ha ez lesz,

Le kell szarni. Ha ez lesz, ideje ellen állni. A civil engedetlenség pontosan erre való.

-
Zsurmi

23
atomboy képe

Gyalog- es kerekparut

Gyalog- es kerekparut eseten, ha gyalogos akadalyoza a haladasodban, akkor nem. 13/2.

atomboy

----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?

24
Csinszka képe

Jó a videó és a hangnem

Jó a videó és a hangnem is rég időszerű. Bárcsak lenne valami hatása!

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

1. Csepel City (gyönyörű Ferrari-piros villám)
2. BKV
3. Csepel Szilaj

25
eszemel képe

Az EU-s projekteknek van

Az EU-s projekteknek van EU-s felülvizsgálata? Megnézni egy hivatalos szerv (nem magyar), hogy megfelelt-e a pályázatban foglaltaknak?

26
Vid képe

Igen, ezt már felvetettük

Igen, ezt már felvetettük párszor.

27
er13a18 képe

az a gáz, h attól mert

az a gáz, h attól mert büntit szabnak aki a fővárosra, vagy visszavonják a támogatást, a híd a biciklis átkelésre nem lesz alkalmasabb :(

28
CsImre képe

Dehogy vonják. Megoldják

Dehogy vonják. Megoldják azt... Az EU műszakilag meg nem felelő, hiányos, pályázati kiírásnak meg nem felelő bicikliútra is ad pénzt. Az szegedi Eurovelo táblák eltűntek, a biciklis pénzből forgalmi sávokat építettek, és mindenki, mindent rendben talált.

CSI

29
pixel képe

Egy Brüsszelben dolgozó

Egy Brüsszelben dolgozó srác mesélte, hogy az EU nem sokat tud kezdeni azzal, ha ilyeneket csinálunk, ezt sajnos itt bent kell megoldani.

30
CsImre képe

Tehát a pénzek

Tehát a pénzek folydogálnak a zavarosban, és az EU-t nem érdekli, hogy az európaiak pénzét mire költi el néhány magyar maffiózó.
Annál viccesebb, mikor egy életveszélyes és szörnyű megoldás fenntartására meg az az érv, hogy az EU miatt 5 évig fenn kell tartani.

CSI

31
makimajom képe

az eu-s maffiózó miért

az eu-s maffiózó miért lenne különb mint a magyar maffiózó?

32
CsImre képe

Voltaképpen ez egy jó

Voltaképpen ez egy jó magyarázat. Csak abban bíznék, hogy bizonyos helyeken a közösből való felelőtlen lopkodás, és a lakosság teljes ignorálása, "tudjuk mi a jó neked, de Te ne szólj bele" kultúra nem annyira elharapózott, mint nálunk. (ismert, és ismeretlen történelmi és kulturális okokból)

Igaz, attól, hogy létezne ilyen eu-s országok, még nem jelentik azt, hogy a keleti gyarmatok tekintetében is ennyire igényesek lennének, sőt.

CSI

33
makimajom képe

Azt ugye senki nem gondolja

Azt ugye senki nem gondolja komolyan, hogy az eu-nak a két szép szemünkért kellettünk.
Megkapták a piacunkat és az olcsó de (a mi adónkból) képzett munkaerőt, ezek után némi morzsát időnként ideszórnak, hogy valamennyire meglegyen a látszata annak, hogy mi is milyen jól jártunk. Szerintem nagyon kevés olyan dolog van ami kevésbé érdekli őket, minthogy utána mi történik azzal a kis morzsával.

34
dendru képe

Minden héten kétszer le

Minden héten kétszer le kell zárni a hidat! Aztán meglátjuk hogy áll a szájuk. Egészen addig míg bele nem vágnak a melóba. A bringagyalog megnit csak egy pofon a szarnak. MIndenki azon fog enyelegni.

-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-

35
Pontagy képe

majd rakjuk az úton, no

majd rakjuk az úton, no para

36
Zsabor képe

Mi igen, de a kezdő vagy

Mi igen, de a kezdő vagy félénk biciklistársainkkal mi lesz?

37
Pontagy képe

mindenki volt kezdő, és

mindenki volt kezdő, és most is sok a béna bringás.
meg fogják szokni, nincs sok választásuk, egy-két nap, legfeljebb egy hét alatt meg lehet szokni

38
Zsabor képe

Hát én ismerek olyan

Hát én ismerek olyan embereket, akik évek után sem mernek vagy szeretnek a forgalomban tekerni. Ebben megerősíti őket az is, hogy ha esetleg mégis az útra merészkednének, akkor néhány autós, látván hogy félénk, bénább biciklisről van szó, rögtön kicentizi, vagy ledudálja őket.

39
Pontagy képe

reklám: el kell menni

reklám: el kell menni BEBIC-re

ha úgy sem megy, akkor nem tudom a megoldást, mondjuk a tipróláncos bringa nem emberbarát, de vagy megszokja valaki a forgalmat, vagy nem, harmadik út nincsen (a járdát ne vegyük annak)

40
nrc képe

A Margit híd helyzete elég

A Margit híd helyzete elég egyedi, mert sokan mennek kerékpárral a szigetre pihenési, sportolási céllal, ráadásul a híd a város legnagyobb forgalmú kerékpár(gyalog)útjáról is megközelíthető, így érthető, hogy arrafelé az átlagnál jóval nagyobb számban fordulnak elő kezdő kerékpárosok, illetve kisgyerekes családok.

Nekik pedig igenis szükség van valamilyen infrastruktúrára, hogy ne a járdán tekerjenek.

Gondolj arra, hogy a felújítás előtt is teljesen szabályosan lehetett az úton tekerni, mégis sokkal többen választották a járdát a kerekezők közül.

A legjobb kompromisszumos megoldás az úttestből leválasztott kerékpársáv lett volna mindkét irányban, ami tökéletesen megfelelt volna a közlekedési célú használatra és szinte biztos, hogy a szigetre tartó járdázók többsége is rászokott volna idővel a használatára.

Az MK is a sávot javasolta, de ebbe nem egyeztek bele a döntéshozók.

Jelenlegi helyzet szerint a déli oldalra a bringagyalog mellé megígérték a bringás nyom felfestését a forgalmi sávba, így Budáról Pestre lehet majd az úttesten szabályosan tekerni az átépített hídon is.

Mivel Pestről Budára elkülönített bringaút épül, azon kell majd menni és most éppen az a kérdés, hogy a kivitelezést (főleg az átvezetéseket) hajlandóak és képesek-e úgy megoldani, hogy ez a bringaút jól használható legyen azok számára is, akik közlekedési céllal haladnának át a hídon kerékpárral.

41
toreki képe

Mehet előttem, én meg majd

Mehet előttem, én meg majd foglalom a sávot mögötte.

42
Zsurmi képe

Merjék kitenni a bringázni

Merjék kitenni a bringázni tilosokat, merjék kitenni a korlátokat, amitől fel sem lehet a gyalogjárdára menni.

Merje a főváros átvenni a hidat.

Ha ezt nem csinálják meg, akkor bőven ideje az utcára menni. Akkor ideje egyre kellemetlenebbnek lenni.

Csak arra tudok gondolni, hogy létezik egy másik terv is, és a kivitelezőt biztosították, hogy át fogják venni azzal együtt.

Igen, most zabos vagyok.

-
Zsurmi

43
Krisz74 képe

igen, tök egyetértek.

igen, tök egyetértek. azért mérnökként ettől iszonyat felmegy a pumpa, h egyértelmű hídkeresztmetszetek voltak, kiviteli tervek voltak, megegyezések voltak, és akkor megpróbálják eljátszani, h nem úgy készül el. nem is értem ki meri ezt bevállalni egy ekkora projktnél, hogy szóban változtatgatnak.

44
toreki képe

Lehet, hogy a kivitelező

Lehet, hogy a kivitelező meg sem kapta a változott terveket. A mi társasházunk amikor épült, kérhettünk változtatásokat. Ez persze érintette a födémekben a villany vezetékezését is. Az új tervek elkészítésére lehúztak minket egy rakás pénzzel. Fedvényterv persze nem készült, a generáálkivitelező bódéjában a terven pirossal be volt rajzolva, hogy melyik fal hova kerül. Viszont az épületen dolgozó villanyszerelőnél még a rég rajz volt. Szerencsére bejártam az építkezésre naponta visszabontatni, amit előző nap elrontottak, így én mondtam neki, mit hova kell tennie. Ilyen a magyar építőipar.

45
antitodo képe

Ez is fölösleges lesz, mit

Ez is fölösleges lesz, mit az Andrássy úton... Aztán csodálkozni fognak, hogy csomó baleset lesz a kerékpárosok és a gyalogosok közt.
xxx
Run Forrest, run!

46
Belzebúb képe

a szigetre közlekedő,

a szigetre közlekedő, kerékpározni nyomokban tudó kisebbség igényeit tökéletesen ki fogja elégíteni, viszont a közlekedő többséget tövig fogja szopatni.

"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)

47
Shag_Beckur képe

Szetintem az tobbseg inkabb.

Szetintem az tobbseg inkabb.

48
Prof.gruppetto.hu képe

Szerintem ne szerintemezz,

Szerintem ne szerintemezz, keresd elő a konkrét számokat, ugyanis meg lettek számolva. (Sajnos Google-el 2 perc nem volt elég a megtalálására, több időm meg most nincs rá. De vannak számok.)

www.gruppetto.hu

49
Shag_Beckur képe

Van ilyen kimutatás, hogy

Van ilyen kimutatás, hogy hányan közlekednek naponta vs. hányan bénák vs. hányan bénák és csak a szigetre mennek?

50
toreki képe

Majd ha mindenkinek a

Majd ha mindenkinek a homlokára lesz írva, hogy "béna vagyok", akkor lesz. Te kitennéd? :)

51
Shag_Beckur képe

Ha béna lennék, kitenném

Ha béna lennék, kitenném :)

52
Prof.gruppetto.hu képe

A szigeten nincsenek

A szigeten nincsenek lényeges napi közlekedési célpontok (munkahelyek, lakások), úgyhogy csak azt kell nézni, hogy hányan mentek a szigetre az összesből. Ilyen számlálás pedig készült.

www.gruppetto.hu

53
AttentoRedaz képe

Szopni sajnos a gyalogosok

Szopni sajnos a gyalogosok fognak.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

A magányos bicajos

54
aron képe

2020-ban a mostani külső

2020-ban a mostani külső sávokból lesz bringasáv.

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

55
Peta képe

Sztem nem kell addig várni.

Sztem nem kell addig várni. :) 2001-ben mennyi bringás volt?

56
aron képe

ebbe e pesszimista dátumba

ebbe e pesszimista dátumba beleszámoltam a béna hivatalnokok pöcsölését:)
mire felfestik már gyakorlatilag az lesz

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

57
aron képe

téényleg baszki, 5 év

téényleg baszki, 5 év múlva már be fog telni ez a bénaság!!

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

58
er13a18 képe

azon ne múljon, segítünk

azon ne múljon, segítünk majd nekik :)

59
H.L. képe

az de jó lenne..

az de jó lenne..

60
Prof.gruppetto.hu képe

Egy megoldás maradt,

Egy megoldás maradt, gerilla bringasáv az úttesten. :) Aminek amúgy már látszik a kezdeménye, Budáról Pestre már vannak kis sárga pöttyök, abból fog kinőni. :)

www.gruppetto.hu

61
aghla képe

20 padka/300 méter!!! Ezt a

20 padka/300 méter!!! Ezt a csúcsot sajnos mi tartjuk Győrben. Érveltünk, vitatkoztunk, bejelöltük térképen:

http://maps.google.com/maps/ms?hl=hu&ie=UTF8&msa=0&msid=2154813411103615...
lesz...ták. Jól látható a kitaposott út:

https://picasaweb.google.com/aghlaci/20110511?authkey=Gv1sRgCKGA2IfP56OF...
Arányosan olyan ez, mint buszkerék előtt a 20 cm magas lépcső.

62
hf képe

be köll keverni a betont :)

be köll keverni a betont :)

63
err képe

Ma tekertem a gyori keros

Ma tekertem a gyori keros infrakon. Ismeretlenkent gondoltam korulnezek + szabalyoskodok, nem ismerem az ottani utakat, se a rendori aktivitast.

Agyfaszt kaptam 257x. Konkretan egy horror az egesz rendszer.

Nagy valoszinuseggel mondjuk a fovarosi is az, csak mar kiismertem, mi hol merre. De igy videkre lemenni, es ott kovalyogni, fortelmes...

----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

64
PapírKutya képe

A videó jó és tetszik

A videó jó és tetszik János új "harapós" stílusa. Sajnos, csak is így lesz bárminek is eredménye.
A hídhoz fogom láncolni magam, benne leszünk a tv-ben.

65
Tomek képe

Csináld U-lakattal, azt

Csináld U-lakattal, azt nehezebb elvágni!:)

66
Peta képe

Van ott az építkezésem

Van ott az építkezésem elég flex :)

67
PapírKutya képe

Egy ilyen valamiért, mire

Egy ilyen valamiért, mire számíthatok? Bírság?

68
Peta képe

Én elég sokat dolgozom

Én elég sokat dolgozom flexszel, de ha odalakatolnám magam valahová, és ezzel jönnének leszedni, nem a bírság miatt aggódnék :D

Egyébként sztem ha nem oldozod el magad, hanem hatóságilag kell megoldani, pl a tűzoltóság hidegvágójával, akkor azt kiszámlázzák neked kiszállástól amortizáción át a munkadíjig. :)

69
Miló01 képe

Én sem tenném, ebből jól

Én sem tenném, ebből jól nem lehet jól kijönni, biztos sérülés lenne a következménye. meg párszázezer ft.

70
PapírKutya képe

Akkor jól sejtettem, kb.

Akkor jól sejtettem, kb. 100-200e lenne egy ilyen művelet. Pedig már...

71
Nigel Pityuka képe

nem baj, csináld! jó lesz

nem baj, csináld!
jó lesz az.
bringás kispajtásaid, majd kicsengetik helyetted.

-

arghhh!

72
PapírKutya képe

dobok Neked >@<, csomagold

dobok Neked >@<, csomagold ki

73
Oleever07 képe

a harapós stílusra nekem

a harapós stílusra nekem ez jutott eszembe, lehet, innét vették a példát:
http://www.youtube.com/watch?v=a-gAyYSYc_o
----
Már 2 éve össztelós montival rakom, oszt? :D

74
PapírKutya képe

Ja, ja, ja! Így kell ezt!

Ja, ja, ja! Így kell ezt! :)

75
Zsabor képe

+1

+1

76
Balu kapitany képe

Holnap ne felejtsétek

Holnap ne felejtsétek feldobni, hogy a bringás közlekedés a híd előtt és után is az úton folyik, gond nélkül.

És amit nem lehet elégszer hangsúlyozni: nem az autósok előzik a kerékpárost. Azok az idők elmúltak, legalább az MK szövegei ne tartsák életben a képeket. Az autós előzi a kerékpárosokat. Ez a jövő és lassacskán a jelen, hadd tudatosuljon mindenkiben, aki maga elé képzeli bármelyik szituációt! Az utána jövő érveknek egyből teljesen más íze lesz így.

77
Peta képe

Dőlttel gondolom azt

Dőlttel gondolom azt akartad írni, h fordítva, a kerékpárosok előzik az autósokat. Lánchídon, ferencjóskán mindenképp :)

78
Balu kapitany képe

Nem írtam el, csak

Nem írtam el, csak próbáltam a színpadra csempészni egy kis valódi szemléletváltást, ha már sok szó esik róla.
De ha nem változik semmi, a te verziód legalább akkor is igaz marad.

79
Krisz74 képe

lehet, h már írtátok, de

lehet, h már írtátok, de nem az a gond, h még nincs kész a kerékpárút, hanem hogy ameddig el nem készül MIÉRT NINCS A KÜLSŐ SÁV A BRINGÁSOK RÉSZÉRE IDEIGLENESEN LEVÁLASZTVA, vagy legalábbis masszívan végigpiktogramozva, plusz hatalmas szöveges figyelmeztető táblák a híd elején, hogy biciklis forgalomra számítani, sávban előzni tilos!!!

megint ez az elképesztő autóközpontúság, miért kell 2 sávon engedni őket? az ideiglenes helyzetre hivatkozva, tökéletesen elég lenne egy is.

80
Miló01 képe

Még el sem készült a

Még el sem készült a híd, persze már most látszanak, hogy rossz felé haladnak a dolgok, de addig lehet szabályosan az úttesten tekerni.
Addig mindenféle akció csak rossz, amikor átadják, akkor kell alaposan szemrevételezni és megfontolni a válasz lépéseket.

81
Hubor72 képe

Csak akkor már

Csak akkor már cseszhetjük. Eddigi tapasztalatok ezt mutatják.

Én benne vagyok mindenfajta kerékpáros megmozdulásban, ami a híddal kapcsolatos antibringás felfogás ellen küzd.

Öröm volt nézni János! Ezután jöhetnek a tettek is. Megyünk!

82
Miló01 képe

Csak kicsit szar lenne, ha

Csak kicsit szar lenne, ha duzzogunk és erre a maffia politikusoktól a válasz, hogy kész sincs, mit nyavalyog LJ?! Visszaüt, de ha már átadták nincs támadófelület.

83
Hubor72 képe

De amint látható nem is

De amint látható nem is lesz kész.
Ha már átadták, akkor ehhez évekig nem fognak hozzányúlni. Szerintem jobb megelőzni a bajt.
Legalább érezzék a képviselő urak, hogy figyelünk és rajta vagyunk az ügyön.
Elég volt már az évek óta tartó altatásból!

84
toreki képe

Ha van 6 elfogadott

Ha van 6 elfogadott közgyűlési határozat, akkor:
- miért nem készül a kivitelezéssel együtt a fedvényterv,
- miért nem annak alapján készítik eleve a megváltozott részeket?

A válasz egyszerű: el kell készíteni mindent az eredeti terveknek megfelelően, hogy ki lehessen fizettetni. Aztán a javításokat (ami nem volt része az eredeti szerződésnek) utólag újra le lehet számlázni. Ha csak egyszer csinálnak meg valamit jól, azért nem lehet kétszer pénzt kérni.

85
Miló01 képe

4ből lett 5 most már 6

4ből lett 5 most már 6 van?

Nem tudom, miért nem jól csinálják a dolgukat, minden kusza, valószínűleg jobban fizet nekik, ha minden pocsék.

86
Amirann képe

Mi lenne ha most ismét

Mi lenne ha most ismét igénybe vennénk a tömeg erejét? Ha anno a taxisok csinálhattak blokádot akkor mi is. Szervezzünk CM-et a hídra!

-------------------
Csepel Torpedo designed by JP

87
PapírKutya képe

Még engem is hergel, h

Még engem is hergel, h mennyire lesz@rják az MK véleményét illetve vitathatatlanul hasznos érveit. Mostantól, zéró tolerancia / megértés / türelem!
Ide tényleg gerilla módszerek kellenek.

88
Oleever07 képe

volt már ehhez hasonló CM

volt már ehhez hasonló CM a hídon, még a híd lezárása előtt:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090812/margit-hid-akcio
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090816/keddi-demonstracio-reszletei
http://www.youtube.com/watch?v=oSERwWzvgOY
----
Már 2 éve össztelós montival rakom, oszt? :D

89
CsImre képe

Ezen én miért nem

Ezen én miért nem lepődök meg? Szegeden havonta vannak ilyen átb.szások, gyakorlatilag a képünkbe hazudnak a csinovnyiktól vezető körökig. Egyezkedni velük nem sok értelme. Nem tudom, mi a megoldás.

CSI

90
atomboy képe

Kivancsi vagyok, ha LJ

Kivancsi vagyok, ha LJ szegedi lenne, kb mikor akadt volna ki. Sztem akkor, amikor kiderult, kerekparos penzbol szelesitettek a Csongradi sgt-t...

atomboy

----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?

91
Peta képe

Egyébként bíróságon nem

Egyébként bíróságon nem lehetne megtámadni az egészet? Ha ott van feketén fehéren a tervrajz, és a valóság máshogy néz ki? MK jogász mit mond? Még az átadás előtt kéne bíróságra vinni.

92
PapírKutya képe

Hangosan kattognak a

Hangosan kattognak a fogaskerekeim, itt a végeredmény.

1, Azonnali MK közlemény (lájkolás, posztolás, másolás 1000-el)
2, Mondjuk pénteken, 18:00 után, sajtótájékoztató a hídon. (felhívunk, meghívunk, elhívunk mindenkit)

igen, nekem is van meghívható sajtós barátom

93
atomboy képe

2. ponttal az a gond, hogy

2. ponttal az a gond, hogy orszagos problemarol van szo. Talan, ha regionalis szervezetek a helyi onkormanyzatnal egyidoben fejezik ki nemtesztesuket, talan...

naivboy

----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?

94
aron képe

csütörtök 11kor van

csütörtök 11kor van sajtáj a budai hdífő déli oldali rámpa helyén

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

95
Miló01 képe

Este hatkor már nem jó a

Este hatkor már nem jó a sajtótájékoztatót tartani, mert aznap már nem tudják berakni, másnap meg már nem hír.

96
bembo képe

Piktogramok az úttestre.

Piktogramok az úttestre. Áttáblázás. Blokád.

97
AttentoRedaz képe

Biciklizés, biciklizés,

Biciklizés, biciklizés, biciklizés. Az úton. És meg is oldódott a dolog.

Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

A magányos bicajos

98
sagan képe

A CM napján tekertem át a

A CM napján tekertem át a Margit hídon. Belső sáv üres, a külsőn is gyér forgalom. Mellém lassult egy autó és kiszóltak belőle,hogy újabban szabad a hídon biciklizni.
A kérdéses autó egy rendőrségi gépjármű volt.
Tájékoztattam őket (menet közben),hogy eddig sem volt tilos. Csak gyalogos nem keresztezheti a híd, felüljáró stb. úttestjét. Ezután elhajtottak.

Addig jó csak ez a legális megoldás,amíg nem készül el a festmény a járdára.

----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc

99
Tomek képe

Az jutott most eszembe, hogy

Az jutott most eszembe, hogy ha már lett nekünk egy Garancsi István-kerékpáros turizmus, úthálózat és közlekedés fejlesztéséért felelős miniszterelnöki megbízottunk, akkor őt hogy lehetne ráuszítani erre a Margit hidas témára, ha már úgyis ő az úthálózat és közlekedés fejlesztéséért felelős miniszterelnöki megbízott.
Esetleg az MK fel tudja vele venni valahogy a kapcsolatot?

100
Icarus képe

Ez jó ötlet... a

Ez jó ötlet... a kinevezésén kívül még semmi hírt nem hallottam a ténykedésével kapcsolatban

101
PapírKutya képe

+1 Mikor lesz Garancsinak

+1

Mikor lesz Garancsinak blogja? :)))

102
aron képe

az mk kapcsolatban van vele,

az mk kapcsolatban van vele, de Garancsi a jelenlegi időszakban a "feltérképezéssel" foglalkozik

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

103
PapírKutya képe

Örülök illetve

Örülök illetve bizakodom!
Talán lesz ideje a lopottkerekpar.hu-ra is, erősen közeleg a 400. bejelentés.

104
tengoo képe

16:45 körül az m1-en a

16:45 körül az m1-en a budapesti körzeti híradóban már le is adtak egy rövid beszámolót a sajtótájékoztatóról meg a rámpa "építésről"

106
toreki képe

Tőled elhiszem :)

Tőled elhiszem :)

107
feb képe

No és mikor lesz a

No és mikor lesz a kivitelezés vége: 2074 október 62-én?

108
j_gergo képe

A "kivitelezés vége" elég

A "kivitelezés vége" elég folyékony kifejezés. Több hónapja ketrecben terelik a gyalogosokat és a hétvégi bringásokat. És ezt mint biciklis közlekedő nem panaszként mondom, mert én is szabályosan, gyorsan át tudok kelni, de az, amire a gyalogosokat kényszerítik hónapok óta feleslegesen, botrány.

Zárják le 2 hétre teljesen, és fejezzék be. Az utolsó bringapiktogrammig, korlátpitykéig és villamosmegállói-dohányzástiltótábláig bezárólag. És utána adják át. Ez így még évekig elhúzódhat.

109
feb képe

Átkelni gyorsan át lehet,

Átkelni gyorsan át lehet, de a szigetre bejutni csak a ketrecen belül lehet (vagy az Árpád hídon)

110
Tomek képe

"Az északi oldalon

"Az északi oldalon kétirányú kerékpárút épül, a forgalmi sávtól elválasztott korlát és a külső gyalogos járda korlát között, a kerékpár forgalmi sávok színben is kiemelésre kerülnek, továbbá a lehajtások és a forgalomirányító lámpák is elkészülnek, várhatóan 2011. július végére."

"A déli oldali kerékpársáv megépítése érdekében folytatódnak az egyeztetések mind a Kivitelezővel, mind pedig a Nemzeti Közlekedési Hatósággal. Megvalósításának tervezett ideje 2011. november." (fasza, télire elkészül, pfff...)

Innen: http://www.hirado.hu/Hirek/2011/05/12/18/Bringasok_epitenek_meg_a_Margit...

111
Icarus képe

Szerzünk kezeslábast,

Szerzünk kezeslábast, festéket és egy éjszaka alatt megoldjuk okosban a kerékpársávot ;-)

112
Tomek képe

Lehet jobban járnánk,

Lehet jobban járnánk, ecsetem van!:)
Amúgy frankón nem értem, hogy egy sávon mit kell "megépíteni", és hogy miért tart hat hónapig végighúzni egy sárga csíkot a hídon. (azt nem is merem feltételezni, hogy fogalmuk sincs mit építenek: sávot, bringagyalogot, vagy bringautat)

113
toreki képe

A festő emberek a

A festő emberek a kiskörtén dolgoznak. :)

114
Prof.gruppetto.hu képe

Én inkább az ígért

Én inkább az ígért kerékpáros nyomot szeretném mielőbb, végig a két oldalon a szélső sávban. A többit le is felejthetik teljesen.

www.gruppetto.hu

115
nrc képe

Kerékpáros nyomot csak a

Kerékpáros nyomot csak a déli oldalra ígértek a bringagyalog mellé, pedig ha az északi bringaút átvezetéseit, fonódásait nem sikerül tökélyre megoldani, akkor jól jönne északra is olyan.

Bringaútra nekem sincs igényem, de jár arra sok papa, mama, gyerekek nekik jól jön - ha már sáv nem lehetett - és az EU-nak is fontos, hogy megépüljön mert fizet érte.

116
Prof.gruppetto.hu képe

Ha az EU-nak fontos lenne,

Ha az EU-nak fontos lenne, akkor már itt ejnyebejnyézne egy-két EU-s hivatalnok. De nem.

www.gruppetto.hu

117
SzCiklon képe

+1 A piktóval a gyerekkel

+1
A piktóval a gyerekkel kitörölhetem. Ha egyedül vagyok, megyek piktó nélkül az úttesten.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!

118
Prof.gruppetto.hu képe

Ha félted a gyereked, akkor

Ha félted a gyereked, akkor mehetnél a járdán szabálytalanul, ahogy eddig éveken át. :) Vagy tolhatod a bringát szabályosan, ahogy most is. Persze vannak helyek, ahol még én is inkább a bringagyászon megyek a gyerekkel, de sokszor elgondolkodom rajta, hogy valójában mi értelme is van... Egyetlen magyarázat jut ilyenkor eszembe: nem szívesen sokkolnám a forgalommal őt magát. Tehát a testi épségét nem féltem az úttesten, sokkal inkább a stressz az, amitől igen. De egy Margit-híd pont az a hely, ahol szerintem ez kevésbé lenne gond, néhány hasonló forgalmú helyen simán az úttesten megyek a gyerekkel most is. És nem is kívánnék ide bringagyászt, inkább érdemi gépjárműforgalom csillapítást.
Eszembe is jutott egy tipikus hely, ahol most sem a bringagyászon megyek a gyerekkel: a Pázmány Péter sétánynál szerintem semmi értelme nincs, egyszer mentem fel, meg is bántam.

www.gruppetto.hu

119
SzCiklon képe

Én pl. a Bajcsyn gyerekkel

Én pl. a Bajcsyn gyerekkel a gyászon megyek, persze én megyek elől, mert az úttesten ezerrel száguldoznak a kocsik, ráadásul a gyökerek még dudálnak is és a gyászra mutogatnak.
Ráadásul nem nagyon megyek a járdán, nem is tudnék, mivel a belvárban ott parkolnak a kocsik.

****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!