Budaörsre a Budapestiek valószínűleg bevásárolni járnak az autópálya mentén fekvő bevásárlóközpontokba. Ma én is azt tettem,csak kerékpárral.
Odafelé a Budaörsi utat használtam csak a nagyobb emelkedőnél mentem fel a bringaútra a jobb a békesség alapon. De egyébként minden problémától mentesen tudtam közlekedni.
Budaörsön találomra mentem el a dobozokig nagyjából az irányt tartva.
Hazafelé természetesen más útvonalat választottam, így bukkantam rá a Baross utcai kerékpárútra.

Sajnos.

Erre még én sem voltam felkészülve,pedig láttam már egy-két vad dolgot kerékpárút néven.
Érdekes módon a helybeliek még tiltakoztak is a megépülés ellen,de ez persze nem akadályozhatta meg a megvalósulást.
A projekt másik része egy 30-as övezetbe vezeti a bringásokat. Össze-vissza kanyargatva, 15%-os lejtőn átküldve, kerékpáros nyomot az úttest közepére festve írányjelzőként alkalmazva.

Május 20-án volt az örömteli átadás.
A polgármester szerint:
"Wittinghoff Tamás polgármester szerint, ez az új útszakasz is hozzájárulhat ahhoz, hogy Budaörs bekapcsolódjon a kerékpáros turizmusba, illetve az itt élők közül is egyre többen kedvet kapjanak a biciklizéshez."
http://www.mon.hu/budaors/kerekparut-atadas-es-biciklis-felvonulas-buda2...
Szerintem meg nem.
Ha Budaörsöt nem is a kerékpárútjait kihagyom a jövőben.

A kapcsolódó mappa Budaörsről és a Budaörsi út mellett található profi kerékpáros infrákról:
https://picasaweb.google.com/saganbp/HalalutEsBiciklislabirintusBudaorson

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Shag_Beckur képe

Budaörs ilyen szempontból

Budaörs ilyen szempontból úgylátszik állatorvosi ló.

2 éves felvételem:

http://www.youtube.com/watch?v=TOEuA6eBSFw

Valahogy nem érzik...

2
atomboy képe

Megerdelmik a Kereparosbarat

Megerdelmik a Kereparosbarat Telepules dijat. A kerosnyomokat leszamitva csupa undoritosagok vannak. A tervezoktol vissza kene venni a diplomat...

atomboy

----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?

3
sagan képe

A kerékpáros nyomokat sem

A kerékpáros nyomokat sem az úttest közepére kellene festeni. A 30-as zónában kijelölt kerékpáros útvonalon az olvasható ki a jelekből,hogy ezeket irányjelzőként alkalmazták.
Mindezt azért,hogy ne a gyűjtőúton menjél,ahol lenne értelme.

----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc

4
Csinszka képe

Ó istenem ezt rossz volt

Ó istenem ezt rossz volt nézni!
Shag videóját is...
Bsszus minek csinálja, aki nem érti???

5
CsImre képe

A képek alatt

A képek alatt kommentáltam, díjakat is osztottam.

CSI

6
Gilran képe

ki szoktam karikázni néha

ki szoktam karikázni néha a dechatlonba, de ezt nem nagyon láttam, a nagy emelkedőnél azonban elég szimpatikus aszfaltcsík van

Gilran a térképész

7
vp képe

az fura hogy úgy

az fura hogy úgy általában mért nem tudnak legalább egy olyan embert alkalmazni a tervezésnél aki ismeri a helyet és szokott bringázni...

8
Matte Gray képe

Mert ezek nem szempontok, a

Mert ezek nem szempontok, a lényeg az, hogy csináltak valamit, és amit összehoztak az olcsó legyen.
A ő szempontjukból a használhatatlanság, balesetveszély, logikátlanság másodlagos dolgok.

9
tatabike képe

Az ilyen esetekre találták

Az ilyen esetekre találták ki az egyesült államok jogrendszerében a csoportos per intézményét.
Vagyis ha nagy számban emberek érintettek hátrányosan egy dologban, mint itt például a kerékpárosok, akkor az Ő nevükben lehet egy pert indítani, hogy ugyan regéljék már el, hogy miért nem lehetett normális infrát kialakítani, ha megvolt rá a keret...
__________________

- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -

Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...

10
CsImre képe

Ha a bíró nem gyakorló

Ha a bíró nem gyakorló kerékpáros, akkor hasonlóan gyönyörű infrának fogja látni, mint a kitalálói.

CSI

11
j_gergo képe

Igen, de a magyar

Igen, de a magyar jogrendszerben viszont a bíró véleménye édesmindegy, ő az elétett szakértői véleményekből ítél.

12
CsImre képe

Jah, ahhan... :) A

Jah, ahhan... :)
A szakértőre is igaz, amit írtam. Például valamit nem akar látni, akkor nem lát.
A felelős itt csak a biciklis vagy a gyalogos lehet.

http://szegedbicaj.blog.hu/2011/01/24/amikor_a_rendorseg_hazudik_valovil...

CSI

13
dova képe

Látszik mennyire nem

Látszik mennyire nem álltál még egy előtt sem, mennyire tapasztalatlan vagy e téren.
Kellemes állapot, de a valóság ennél sokkalta szomorúbb.

--------Dova--------

14
Zsurmi képe

Ahogyan én tudom, te nem

Ahogyan én tudom, te nem jogsérelmeidért jártál bíróságra.

Kicsit más helyzet, ha bizonyítani akarsz valamit és nem sikerül, vagy vádolnak valamivel.

-
Zsurmi

15
dova képe

"... a magyar jogrendszerben

"... a magyar jogrendszerben viszont a bíró véleménye édesmindegy, ő az elétett szakértői véleményekből ítél."

Én erre reagáltam és állítom, hogy nem igaz.

--------Dova--------

16
Oleever07 képe

jól van, a kő nélküli

jól van, a kő nélküli DH-pálya nem változott semmit. :D a többi kép pedig szörnyű... amúgy kár, hogy nem mentél tovább Kelenföld állomás felé, ott van az a jó kis kanyargós lejtő. :D utána egy aluljáró, majd ráfutsz az Etele úti bringaút kezdetére.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D

17
keka képe

A legrosszabb a Baross G.u.

A legrosszabb a Baross G.u. Tavasszal jártam arra: a gyalogosoknak helyenként kb. 30cm hely maradt a járdán. Folyamatosan vigyázni kell a házakból kilépőkre. Hol az egyik, hol a másik oldalon megy az út, sokszor kell keresztezni az úttestet. Sztem eleve tök felesleges volt ezen a részen bármit is csinálni, ez egy kis forgalmú út, kényelmesen lehetett rajta tekerni - eddig :(

18
norbijúzer képe

én az "ünnepélyes

én az "ünnepélyes átadás" napján jártam arra, és elszörnyedtem komolyan.
előtte másfél évig naponta jártam oda dolgozni, aztán melóhelyváltás és fél után újra arra mentem, de már csak vásárlási célzattal.
és tényleg, legszivesebben kitéptem volna a mikrofont a polgi kezéből és megmondtam volna, hogy ez egy sokmillióért épített, életveszélyes, felesleges, elbaszott szar.
itt meg is írtam a kis dühöngőmet még anno:
http://keroutinform.freeblog.hu/archives/2011/05/20/budaors_ujabb_haszon...

jaj, a képeket meg aztán jól elfelejtettem feltölteni :/
na, itt a pótlás

--
--
-vasak alattam-
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!" "mindenhol lehet kerékpározni. ahol nem, ott tüntetőleg!"

19
Vegaaa képe

tökjó a videód de lehetne

tökjó a videód de lehetne hosszabb is. ezé megyek az uton bazdmeg cimszóval.
____________________________________________________
Schwinn Csepel Adrenalin országuti, Chevrolet Kalos 1.4, Jungheinrich EFG 110-115 ;)

20
Wolfy80 képe

hat ez

hat ez csodalatos...

legalabb van valaki beleveri azoknak az orrat, aki tervezte/megrendelte/jovahagyta/stb?

21
Wolfy80 képe

dupla post

dupla post

22
asztalosgabor képe

Simán elfért volna a

Simán elfért volna a kétirányú kerékpársáv vagy kerékpáros nyom 30-as, 40-es táblával

https://picasaweb.google.com/saganbp/HalalutEsBiciklislabirintusBudaorso...

Ez a lakóknak is jobb lett volna, mert mind az udvarokból, mind a mellékutcákból könnyebb kikanyarodni.

Az a durva, hogy Dunakeszin is ilyet akartak volna néhányan, szerencsére helyette kétoldali kerékpársáv lett. Persze a sok barom, aki még sohasem bringázott, a kerékpárjárdát tekinti biztonságosnak.

23
bootes képe

Nyilvánvalóan az volt a

Nyilvánvalóan az volt a cél, hogy eltávolítsák a bringásokat az útról. Budaörs vezetése autófetisiszta. A főutcát is parkolóvá alakították, pénzt, zöldterületet és életteret nem kímélve. Kétsávos út mellé négy sávnyi parkoló-infrát építettek (mindkét oldalon 45 fokos parkoló, a kiszolgáló szervizúttal(!!!)).

24
Györgyi képe

nagyon tetszenek a budaörsi

nagyon tetszenek a budaörsi képek, 3 évig naponta járkáltam biciklivel budaörsön, jó volt újra visítvaröhögni, köszi.
nekem is vannak képeim, pl lomtalanításkor, hóban, útépítéskor, stb.

.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!

25
camping maestro képe

Én Budaörsre rendszeresen

Én Budaörsre rendszeresen járok most is, és öszesen kétszer próbáltam megbékélni a kerékpárúttal.
Hát nem sikerült.
Azon a kerékpárúton menni nem lehet! Pedig az utca kis forgalmú, széles, (azaz nem is lenne szükség ilyen baromságokra). Ja, és arról nincs is szó sehol, hogy én amikor a Károly Király utcán jövök, besorolok a balra kanyaródóba a Barossál, szépen bekanyarodok, és semmilyen tábla nincs ami jelezné, hogy "ember van kerékpárút az út túloldalán, így ezzel a kiskapuval ki lehet bújni, hogy "nem láttam, mert nem jelezte tábla, én pedig az utat figyeltem magam előtt, nem a túloldalon lévő járdát és tájat néztem." mert a kerékpárúton van tábla, de az úton nincs, hogy van kerékpár út valahol is.

Az egész egy nagy rakás szar, és csak egy nagy parasztvakítás.
Nem eszetlenül kéne eszetlen kerékpárutakat építeni, hanem a kerékpáros kultúrát kéne fejleszteni, és az emberek tudatáig eljuttatni, hogy a kerékár is jármű!
Én nem akarok nagyon jogi okoskodást véghez vinni, de nem úgy van hogyha valaki veszélyezteti mások testi épségét azt megbüntetik? Ugyanis én 6-7000 km-t lekerékpároztam az elmúlt 7 évben, de még így is leizzadok egy ilyen életveszélyes kerékpár út után, úgy hogy még a logikai készségemet is próbára teszik, és pluszba megbicikliztetnek a kerülőkkel legalább 1-2 km-errel. Ezért mind elő kéne venni a sok diplomást. Én nem tudom ők hogy vannak vele, de nekem 18 évesen több józan eszem van és élettapasztalatom egy ilyen helyzetben.
Komolyan mondom, van rosszabb annál, hogy a teherautó elmegy mellettem 10-15 centire.

Örülök annak, hogy végre más is feltárta a Baross utcai kerékpáros szopatót, nem csak én.

Ez a véleményem erről az egészről.

--------------------------------------

http://dani.wewewe.hu/kerekpar.htm

Ha agyunk annyira egyszerű lenne, hogy megérthetnénk működését, mi magunk annyira egyszerűek lennénk, hogy nem lennénk erre képesek.

26
Szász Andrej képe

Többek között erről a

Többek között erről a biciklútról jelent meg egy cikk a Magyar Kerékpárosklub honlapján, Kinek kellenek a nyakatekert kerékpárutak? főcímmel. Sajnos a cikk eltűnt, a kommentek vannak meg. Dolgozom az ügyön, hogy a cikk újra elérhető legyen (illetékesek rugdosása), ez a link maradjon meg az utókornak, mert hónapok óta kerestem és most leltem meg.

27
atomboy képe

Ugy latom, sikerult elerned a

Ugy latom, sikerult elerned a celod. Rugdoshatnad a megfelelo szemelyeket is a kerekaprutak kotelezo hasznalatanak eltorleseert.

28
Icarus képe

"Illetve várjuk, hogy

"Illetve várjuk, hogy megépüljenek az alábbi, szintén nyertes kerékpáros útvonalak, amik azért jobbak lesznek, mint a fentiek!

X. ker. Fehér út
XI. ker. Bogdánfy utcai kerékpársáv
XXI. Szabadkiköto út
XVII. Pesti út (501. utca - Ferihegyi út között)"

Első - halálos baleset az átkelőnél.
Utolsó - Szörnyűséges szakasz sok átvezetéssel és mióta megépült és használatlanul áll, azóta ledudálnak az útról :(

29
Pontagy képe

a Szabadkikötő az

a Szabadkikötő az többé-kevésbé rendben is van, mondjuk a Közvágóhídnál kb. a Kvassay-hídig kicsit szűk, és bokros, de nem nagy a forgalma, a hídon az útminőség vacak, de a hídtól a Corvin útig (vasúti átkelőkig) rendben van

30
Icarus képe

Igen, azzal egyetértek hogy a

Igen, azzal egyetértek hogy a szabadkikötő melletti bringaút használható - nem is írtam rá semmi kritikát :)

31
urijimi képe

"XVII. Pesti út (501. utca -

"XVII. Pesti út (501. utca - Ferihegyi út között)
Szörnyűséges szakasz sok átvezetéssel és mióta megépült és használatlanul áll, azóta ledudálnak az útról"

De legalább van átvezetés, és nem basztatnak az autósok, hogy szállj le a zebrán, mint pl. amikor a Rákospataki bringaútról mész át a Pesti úti bringaútra. A két bringautat szó szerint csak egy zebra választja el egymástól, de képtelenek voltak egy átvezető csíkot odafesteni.
A használatlanul áll dologgal nem értek egyet, sokan használják, köztük én is, napi rendszerességgel, és mindig van rajta bringás forgalom.

32
Törzsmókus képe

pedig a zebrán se kell

pedig a zebrán se kell leszállnod, csak anélkül nincs elsőbbséged. de az az átvezető csíktól sem lesz! annak az egyetlen előnye, hogy az úttesten érkező jármű láthatja, hogy itt van keresztező kerékpárforgalom (amivel szemben persze elsőbbsége van).

33
urijimi képe

Az ominózus

Az ominózus kereszteződésnél

http://maps.google.hu/maps?hl=hu&ll=47.482612,19.242511&spn=0.008759,0.0...

akkor van gyalogos zöld az úttest teljes hosszán, amikor az autók rákanyarodnak a Pesti útra. (most állok a Cinkotain, keresztben a Pesti, amelynek a túloldalán van a másik bringaút)
Alap esetben állok a Pesti utat keresztező zebránál a gyalogosokkal együtt. Megjön a zöld, elindulok a zebrán a gyalogosokkal, plusz elindulnak a Cinkotairól balra nagy ívben az autók a Pestire. A zebra előtt megállnak, mert a gyalogosok miatt meg kell, de köztük vagyok én is bringával, és kikiabálnak a zebra előtt gyalogosok miatt álló autóból, hogy száljak le a bringáról a zebrán.
Lehet, hogy idióta vagyok, de nem látom be, hogy az autósnak ez miért fáj, és legfőképp mivel lenne számára kedvezőbb, ha leszállnék, és nem bringásként haladnék együtt a gyalogosokkal, akik miatt úgyis megáll, hanem bringát toló gyalogosként, aki miatt szintén meg kell állnia.
Arról nem is beszélve, hogy ha pl. egyedül megyek át a zebrán, leszállva tolva a bringát, akkor megáll, és megvárja amíg áttolom. Ha nem szállok le, sokkal hamarabb átérek, hamarabb válik üressé a zebra, így ő hamarabb mehet tovább.