Budaörsre a Budapestiek valószínűleg bevásárolni járnak az autópálya mentén fekvő bevásárlóközpontokba. Ma én is azt tettem,csak kerékpárral.
Odafelé a Budaörsi utat használtam csak a nagyobb emelkedőnél mentem fel a bringaútra a jobb a békesség alapon. De egyébként minden problémától mentesen tudtam közlekedni.
Budaörsön találomra mentem el a dobozokig nagyjából az irányt tartva.
Hazafelé természetesen más útvonalat választottam, így bukkantam rá a Baross utcai kerékpárútra.
Sajnos.
Erre még én sem voltam felkészülve,pedig láttam már egy-két vad dolgot kerékpárút néven.
Érdekes módon a helybeliek még tiltakoztak is a megépülés ellen,de ez persze nem akadályozhatta meg a megvalósulást.
A projekt másik része egy 30-as övezetbe vezeti a bringásokat. Össze-vissza kanyargatva, 15%-os lejtőn átküldve, kerékpáros nyomot az úttest közepére festve írányjelzőként alkalmazva.
Május 20-án volt az örömteli átadás.
A polgármester szerint:
"Wittinghoff Tamás polgármester szerint, ez az új útszakasz is hozzájárulhat ahhoz, hogy Budaörs bekapcsolódjon a kerékpáros turizmusba, illetve az itt élők közül is egyre többen kedvet kapjanak a biciklizéshez."
http://www.mon.hu/budaors/kerekparut-atadas-es-biciklis-felvonulas-buda2...
Szerintem meg nem.
Ha Budaörsöt nem is a kerékpárútjait kihagyom a jövőben.
A kapcsolódó mappa Budaörsről és a Budaörsi út mellett található profi kerékpáros infrákról:
https://picasaweb.google.com/saganbp/HalalutEsBiciklislabirintusBudaorson












Budaörs ilyen szempontból
Budaörs ilyen szempontból úgylátszik állatorvosi ló.
2 éves felvételem:
http://www.youtube.com/watch?v=TOEuA6eBSFw
Valahogy nem érzik...
Megerdelmik a Kereparosbarat
Megerdelmik a Kereparosbarat Telepules dijat. A kerosnyomokat leszamitva csupa undoritosagok vannak. A tervezoktol vissza kene venni a diplomat...
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
A kerékpáros nyomokat sem
A kerékpáros nyomokat sem az úttest közepére kellene festeni. A 30-as zónában kijelölt kerékpáros útvonalon az olvasható ki a jelekből,hogy ezeket irányjelzőként alkalmazták.
Mindezt azért,hogy ne a gyűjtőúton menjél,ahol lenne értelme.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Ó istenem ezt rossz volt
Ó istenem ezt rossz volt nézni!
Shag videóját is...
Bsszus minek csinálja, aki nem érti???
A képek alatt
A képek alatt kommentáltam, díjakat is osztottam.
CSI
ki szoktam karikázni néha
ki szoktam karikázni néha a dechatlonba, de ezt nem nagyon láttam, a nagy emelkedőnél azonban elég szimpatikus aszfaltcsík van
Gilran a térképész
az fura hogy úgy
az fura hogy úgy általában mért nem tudnak legalább egy olyan embert alkalmazni a tervezésnél aki ismeri a helyet és szokott bringázni...
Mert ezek nem szempontok, a
Mert ezek nem szempontok, a lényeg az, hogy csináltak valamit, és amit összehoztak az olcsó legyen.
A ő szempontjukból a használhatatlanság, balesetveszély, logikátlanság másodlagos dolgok.
Az ilyen esetekre találták
Az ilyen esetekre találták ki az egyesült államok jogrendszerében a csoportos per intézményét.
Vagyis ha nagy számban emberek érintettek hátrányosan egy dologban, mint itt például a kerékpárosok, akkor az Ő nevükben lehet egy pert indítani, hogy ugyan regéljék már el, hogy miért nem lehetett normális infrát kialakítani, ha megvolt rá a keret...
__________________
- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -
Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...
Ha a bíró nem gyakorló
Ha a bíró nem gyakorló kerékpáros, akkor hasonlóan gyönyörű infrának fogja látni, mint a kitalálói.
CSI
Igen, de a magyar
Igen, de a magyar jogrendszerben viszont a bíró véleménye édesmindegy, ő az elétett szakértői véleményekből ítél.
Jah, ahhan... :) A
Jah, ahhan... :)
A szakértőre is igaz, amit írtam. Például valamit nem akar látni, akkor nem lát.
A felelős itt csak a biciklis vagy a gyalogos lehet.
http://szegedbicaj.blog.hu/2011/01/24/amikor_a_rendorseg_hazudik_valovil...
CSI
Látszik mennyire nem
Látszik mennyire nem álltál még egy előtt sem, mennyire tapasztalatlan vagy e téren.
Kellemes állapot, de a valóság ennél sokkalta szomorúbb.
--------Dova--------
Ahogyan én tudom, te nem
Ahogyan én tudom, te nem jogsérelmeidért jártál bíróságra.
Kicsit más helyzet, ha bizonyítani akarsz valamit és nem sikerül, vagy vádolnak valamivel.
-
Zsurmi
"... a magyar jogrendszerben
"... a magyar jogrendszerben viszont a bíró véleménye édesmindegy, ő az elétett szakértői véleményekből ítél."
Én erre reagáltam és állítom, hogy nem igaz.
--------Dova--------
jól van, a kő nélküli
jól van, a kő nélküli DH-pálya nem változott semmit. :D a többi kép pedig szörnyű... amúgy kár, hogy nem mentél tovább Kelenföld állomás felé, ott van az a jó kis kanyargós lejtő. :D utána egy aluljáró, majd ráfutsz az Etele úti bringaút kezdetére.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
A legrosszabb a Baross G.u.
A legrosszabb a Baross G.u. Tavasszal jártam arra: a gyalogosoknak helyenként kb. 30cm hely maradt a járdán. Folyamatosan vigyázni kell a házakból kilépőkre. Hol az egyik, hol a másik oldalon megy az út, sokszor kell keresztezni az úttestet. Sztem eleve tök felesleges volt ezen a részen bármit is csinálni, ez egy kis forgalmú út, kényelmesen lehetett rajta tekerni - eddig :(
én az "ünnepélyes
én az "ünnepélyes átadás" napján jártam arra, és elszörnyedtem komolyan.
előtte másfél évig naponta jártam oda dolgozni, aztán melóhelyváltás és fél után újra arra mentem, de már csak vásárlási célzattal.
és tényleg, legszivesebben kitéptem volna a mikrofont a polgi kezéből és megmondtam volna, hogy ez egy sokmillióért épített, életveszélyes, felesleges, elbaszott szar.
itt meg is írtam a kis dühöngőmet még anno:
http://keroutinform.freeblog.hu/archives/2011/05/20/budaors_ujabb_haszon...
jaj, a képeket meg aztán jól elfelejtettem feltölteni :/
na, itt a pótlás
--
--
-vasak alattam-
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!" "mindenhol lehet kerékpározni. ahol nem, ott tüntetőleg!"
tökjó a videód de lehetne
tökjó a videód de lehetne hosszabb is. ezé megyek az uton bazdmeg cimszóval.
____________________________________________________
Schwinn Csepel Adrenalin országuti, Chevrolet Kalos 1.4, Jungheinrich EFG 110-115 ;)
hat ez
hat ez csodalatos...
legalabb van valaki beleveri azoknak az orrat, aki tervezte/megrendelte/jovahagyta/stb?
dupla post
dupla post
Simán elfért volna a
Simán elfért volna a kétirányú kerékpársáv vagy kerékpáros nyom 30-as, 40-es táblával
https://picasaweb.google.com/saganbp/HalalutEsBiciklislabirintusBudaorso...
Ez a lakóknak is jobb lett volna, mert mind az udvarokból, mind a mellékutcákból könnyebb kikanyarodni.
Az a durva, hogy Dunakeszin is ilyet akartak volna néhányan, szerencsére helyette kétoldali kerékpársáv lett. Persze a sok barom, aki még sohasem bringázott, a kerékpárjárdát tekinti biztonságosnak.
Nyilvánvalóan az volt a
Nyilvánvalóan az volt a cél, hogy eltávolítsák a bringásokat az útról. Budaörs vezetése autófetisiszta. A főutcát is parkolóvá alakították, pénzt, zöldterületet és életteret nem kímélve. Kétsávos út mellé négy sávnyi parkoló-infrát építettek (mindkét oldalon 45 fokos parkoló, a kiszolgáló szervizúttal(!!!)).
nagyon tetszenek a budaörsi
nagyon tetszenek a budaörsi képek, 3 évig naponta járkáltam biciklivel budaörsön, jó volt újra visítvaröhögni, köszi.
nekem is vannak képeim, pl lomtalanításkor, hóban, útépítéskor, stb.
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
Én Budaörsre rendszeresen
Én Budaörsre rendszeresen járok most is, és öszesen kétszer próbáltam megbékélni a kerékpárúttal.
Hát nem sikerült.
Azon a kerékpárúton menni nem lehet! Pedig az utca kis forgalmú, széles, (azaz nem is lenne szükség ilyen baromságokra). Ja, és arról nincs is szó sehol, hogy én amikor a Károly Király utcán jövök, besorolok a balra kanyaródóba a Barossál, szépen bekanyarodok, és semmilyen tábla nincs ami jelezné, hogy "ember van kerékpárút az út túloldalán, így ezzel a kiskapuval ki lehet bújni, hogy "nem láttam, mert nem jelezte tábla, én pedig az utat figyeltem magam előtt, nem a túloldalon lévő járdát és tájat néztem." mert a kerékpárúton van tábla, de az úton nincs, hogy van kerékpár út valahol is.
Az egész egy nagy rakás szar, és csak egy nagy parasztvakítás.
Nem eszetlenül kéne eszetlen kerékpárutakat építeni, hanem a kerékpáros kultúrát kéne fejleszteni, és az emberek tudatáig eljuttatni, hogy a kerékár is jármű!
Én nem akarok nagyon jogi okoskodást véghez vinni, de nem úgy van hogyha valaki veszélyezteti mások testi épségét azt megbüntetik? Ugyanis én 6-7000 km-t lekerékpároztam az elmúlt 7 évben, de még így is leizzadok egy ilyen életveszélyes kerékpár út után, úgy hogy még a logikai készségemet is próbára teszik, és pluszba megbicikliztetnek a kerülőkkel legalább 1-2 km-errel. Ezért mind elő kéne venni a sok diplomást. Én nem tudom ők hogy vannak vele, de nekem 18 évesen több józan eszem van és élettapasztalatom egy ilyen helyzetben.
Komolyan mondom, van rosszabb annál, hogy a teherautó elmegy mellettem 10-15 centire.
Örülök annak, hogy végre más is feltárta a Baross utcai kerékpáros szopatót, nem csak én.
Ez a véleményem erről az egészről.
--------------------------------------
http://dani.wewewe.hu/kerekpar.htm
Ha agyunk annyira egyszerű lenne, hogy megérthetnénk működését, mi magunk annyira egyszerűek lennénk, hogy nem lennénk erre képesek.
Többek között erről a
Többek között erről a biciklútról jelent meg egy cikk a Magyar Kerékpárosklub honlapján, Kinek kellenek a nyakatekert kerékpárutak? főcímmel. Sajnos a cikk eltűnt, a kommentek vannak meg. Dolgozom az ügyön, hogy a cikk újra elérhető legyen (illetékesek rugdosása), ez a link maradjon meg az utókornak, mert hónapok óta kerestem és most leltem meg.
Ugy latom, sikerult elerned a
Ugy latom, sikerult elerned a celod. Rugdoshatnad a megfelelo szemelyeket is a kerekaprutak kotelezo hasznalatanak eltorleseert.
"Illetve várjuk, hogy
"Illetve várjuk, hogy megépüljenek az alábbi, szintén nyertes kerékpáros útvonalak, amik azért jobbak lesznek, mint a fentiek!
X. ker. Fehér út
XI. ker. Bogdánfy utcai kerékpársáv
XXI. Szabadkiköto út
XVII. Pesti út (501. utca - Ferihegyi út között)"
Első - halálos baleset az átkelőnél.
Utolsó - Szörnyűséges szakasz sok átvezetéssel és mióta megépült és használatlanul áll, azóta ledudálnak az útról :(
a Szabadkikötő az
a Szabadkikötő az többé-kevésbé rendben is van, mondjuk a Közvágóhídnál kb. a Kvassay-hídig kicsit szűk, és bokros, de nem nagy a forgalma, a hídon az útminőség vacak, de a hídtól a Corvin útig (vasúti átkelőkig) rendben van
Igen, azzal egyetértek hogy a
Igen, azzal egyetértek hogy a szabadkikötő melletti bringaút használható - nem is írtam rá semmi kritikát :)
"XVII. Pesti út (501. utca -
"XVII. Pesti út (501. utca - Ferihegyi út között)
Szörnyűséges szakasz sok átvezetéssel és mióta megépült és használatlanul áll, azóta ledudálnak az útról"
De legalább van átvezetés, és nem basztatnak az autósok, hogy szállj le a zebrán, mint pl. amikor a Rákospataki bringaútról mész át a Pesti úti bringaútra. A két bringautat szó szerint csak egy zebra választja el egymástól, de képtelenek voltak egy átvezető csíkot odafesteni.
A használatlanul áll dologgal nem értek egyet, sokan használják, köztük én is, napi rendszerességgel, és mindig van rajta bringás forgalom.
pedig a zebrán se kell
pedig a zebrán se kell leszállnod, csak anélkül nincs elsőbbséged. de az az átvezető csíktól sem lesz! annak az egyetlen előnye, hogy az úttesten érkező jármű láthatja, hogy itt van keresztező kerékpárforgalom (amivel szemben persze elsőbbsége van).
Az ominózus
Az ominózus kereszteződésnél
http://maps.google.hu/maps?hl=hu&ll=47.482612,19.242511&spn=0.008759,0.0...
akkor van gyalogos zöld az úttest teljes hosszán, amikor az autók rákanyarodnak a Pesti útra. (most állok a Cinkotain, keresztben a Pesti, amelynek a túloldalán van a másik bringaút)
Alap esetben állok a Pesti utat keresztező zebránál a gyalogosokkal együtt. Megjön a zöld, elindulok a zebrán a gyalogosokkal, plusz elindulnak a Cinkotairól balra nagy ívben az autók a Pestire. A zebra előtt megállnak, mert a gyalogosok miatt meg kell, de köztük vagyok én is bringával, és kikiabálnak a zebra előtt gyalogosok miatt álló autóból, hogy száljak le a bringáról a zebrán.
Lehet, hogy idióta vagyok, de nem látom be, hogy az autósnak ez miért fáj, és legfőképp mivel lenne számára kedvezőbb, ha leszállnék, és nem bringásként haladnék együtt a gyalogosokkal, akik miatt úgyis megáll, hanem bringát toló gyalogosként, aki miatt szintén meg kell állnia.
Arról nem is beszélve, hogy ha pl. egyedül megyek át a zebrán, leszállva tolva a bringát, akkor megáll, és megvárja amíg áttolom. Ha nem szállok le, sokkal hamarabb átérek, hamarabb válik üressé a zebra, így ő hamarabb mehet tovább.