Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Most mi? Normálisnak
Most mi? Normálisnak látszik.
És menet közben beleeshetsz szép szőke csajokba...
Az úttestbe mikor szokás
Az úttestbe mikor szokás oszlopokat rakni? (Talán egy példa volt rá.)
Ott egy korábbi tábla,de mozdítják arrébb,hanem körbe aszfaltozzák, megcsíkozzák?
Egyébként meg nincs problémám vele,mert a kerékpáros nyomot használom. ;))
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Hány kilós lehet ez a
Hány kilós lehet ez a tábla? A méh telepen 50 ft-ot adnak kilójáért.
És a tűzcsapok hol vannak?
És a tűzcsapok hol vannak? Telefonfülkével mi lesz? Régen minden sokkal jobb volt.
****
Bringakonyha - ahol a kerékpár van terítéken...
Gyere Nyári Egyetemre, én szervezem, jó lesz!
Azért egy
Azért egy műdíszkorlátsort meg műdíszlámpasort sikerült beleerőszakolni,hogy csökkenjen a felület ;)).
http://urbanista.blog.hu/2011/08/14/muzeumi_targy_vagy_hid_a_margit_hidn...
Amúgy az a legjobb,hogy egy friss kerékpárút vége tábla fogad a zebra mellett.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
A kedvencem a budai
A kedvencem a budai lehajtónál (ahol az úttestre lemehetsz a bringaútról) az épülő korlát. Funkciója csupán annyi, hogy az autók közé lehajtó bringást a sűrű vasrács eltakarja az autók elől, tehát hiába vagyok mondjuk éjszaka kivilágítva és hiába adok karjelzést, az autós csak az utolsó pillanatban fogja látni, hogy a híd lehajtósávjára rágurulok. A meredek rámpa még egy kis lendületet is ad, hogy pont az autó kereke alá essek be.
+1 meg ELMŰ dobozok
+1
meg ELMŰ dobozok sincsenek ... :)
http://criticalmass.hu/files/
http://criticalmass.hu/files/IMG_3833.JPG
Arra az oszlopra ott pont felfér egy szemetes, ami a bicikliút külső ívére benyúlva pompásan mutatna. Valamint 2-3 féle korlátot, pollert és egyéb utcabútort még el lehet helyezni ebben a kanyarban.
Ha nem tesznek rá
Ha nem tesznek rá trafóházat, én nem leszek hajlandó használni.
Most vettem észre,hogy egy
Most vettem észre,hogy egy bringaútfanatikus már használja a Margit hídon a pirosaszfaltot. Nooormális?
ld 4. kép
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Felháborító! Ahelyett
Felháborító!
Ahelyett hogy élvezné, ahogy fél méter távolságra percenként 30 autó előzi meg, ehelyett szépen lassan felteker a bringaúton és élvezi a kilátást. Pedig tudhatná, hogy a bringázás akkor a legjobb, ha a Weiss Manfrédon a gödröket kerülgetjük, miközben 80-nal súrolják a kezünket a kamionok.
Ebben van igazság...
Ebben van igazság... főleg, hogy gyalogosok egyelőre csak a déli járdán fordulnak elő, így (ha már nincsenek a keresztben fekvő kordonok) most az északi oldal csak a bicikliseké - ami azért kellemesebb, mint a külső sáv, amit meg kell osztani másokkal.
________________________________
Ezüst Magyarország
Arany a szegélye
Beteg a királyunk
De boldog a népe
Ráadásul a szárnyhidat
Ráadásul a szárnyhidat sem használják az autók, tehát ott sincs elütési esély.
Itt sokan már átestek a ló túloldalára, és mindenhova kizárólag kerékpársávot tudnak elképzelni.
Pedig ahogy a halálragázolt lány esetéből is látszik, az sem mindig biztonságos, ahogy a bringaúton elüthet valaki kanyarodáskor, ugyanúgy a bringasávon is elüthetnek akár kanyarodáskor, akár egyenesen haladás közben. Kevés kereszteződés, de nagy forgalom esetén városon belül is sok helyen a különálló bringaút lehet jó.
És ha a Margit szigetre mennék, akkor én is a bringautat használnám, még ha ezzel ki is leszek innen közösítve :)
"bringasávon is elüthetnek
"bringasávon is elüthetnek akár kanyarodáskor, akár egyenesen haladás közben"
El. Sőt, ha autóval mész, akkor is beléd mehetnek hátulról. Csak picit kisebb az esélye.
Egyébként a bringanyom közlekedésre, a bringaút pedig turistáskodásra jó. Ha fordítva próbálkozik az ember, akkor eléggé kényelmetlen. Menj nyugodtan a bringaúton, azért van, csak ne siess sose.
----------
egyenbillengészeti körduplányidomár
(by Fly)
Az északi oldal még
Az északi oldal még építési terület. Le van zárva.
Lehet nincs ott gyalogos,csak méteres vasak fekszenek a bringás részen és elvben dolgoznak. Ha valaha átadják,akkor kirándulási célra Dunát nézegetni alkalmas lesz,bár a két hídfő akkor is tartogat meglepetéseket.
A halálra gázolt lányt egy részeg valószínűleg a megengedettnél gyorsabban hajtó ütötte el. Semmi köze ahhoz milyen infra volt,mert ilyenektől nem véd meg semmi.
Használd nyugodtan, csak majd tervezd meg,hogyan hajtasz fel rá.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
"Semmi köze ahhoz milyen
"Semmi köze ahhoz milyen infra volt,mert ilyenektől nem véd meg semmi."
Ezt elmondhatjuk bringajárdákra is, hiszen ha mindenki betartja a szabályokat, akkor baleset sem lehet.
Igen pontosan.
Igen pontosan. Részeg,gyorshajtó ellen nem véd meg semmi. Ezért kell az ilyeneket kiszűrni.
De nem szabad a részeg, gyorshajtókra alapozva közlekedést szervezni.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Én már annyira átestem a
Én már annyira átestem a ló túloldalára, hogy nem képzelek el sehova semmilyen járműtípustól függő infrastruktúrát, hanem azt hogy autós az autóssal, autós a kerékpárossal és viszont egyaránt nem bunkózik. Ez lenne a békés együtt közlekedés eszköze, nem a viacolor meg a sárga festék.
Milyen halálragázolt
Milyen halálragázolt lány?
Egyébként éppen azért kell az úttesten menni, mert akkor a részeg is könnyebben észrevesz. Sajnos itt az is kevés volt.
__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
\ ember, hanem két archetipus. /
http://index.hu/bulvar/hirek/
http://index.hu/bulvar/hirek/2011/08/20/bicikliuton_gazoltak_halalra_egy...
bicikliút=sáv, csak sok a gyökér újságíró
"itt sokan már átestek a
"itt sokan már átestek a ló túloldalára, és mindenhova kizárólag kerékpársávot tudnak elképzelni"
Senki nem esett sehova. Ne képzeld, hogy ideológiai alapon utasít itt el bárki szeparált kerékpárutat. Megpróbálom elmagyarázni. A kerékpárosok többsége a körútról érkezik, és/vagy a körúton halad tovább mint azt ezen a mérési eredményen is láthatod: http://budapestcycletrack.appspot.com/map (a hídon át ugyanolyan vastag csík vezet, mint ami folytatódik a körúton). A kerékpárosoknak csupán egy kisebbik része az, aki Dunaparti kerékpárúton érkezik és a túlparti kerékpárúton halad tovább miután a hídon átkelt. Ennek ellenére a híd tervezői által megálmodott féloldalas kerékpárút csak a dunaparti kerékpárutakkal áll kapcsolatban. A körúti kapcsolathoz szükséges 4 rámpa (Buda, Pest, fel- és lehajtás) közül 1 azaz egy (!) darab készült el, és a legújabb átbarkácsolás után is veszélyesnek tartom. Tehát se Budáról Pestre, se Pestről Budára NEM lehet a körútról a hídon át a körút felé továbbmenni leszállás, tolás vagy szabálytalankodás nélkül.
És ha a Margit szigetre mennék, akkor én is a bringautat használnám, még ha ezzel ki is leszek innen közösítve :)
Nem leszel kiközösítve, én is a kerékpárutat használnám ez esetben. Csakhogy számomra a Margit szigetre menés havonta egyszer fordul elő, a hídon áthaladás pedig napi kétszer, minden munkanapon.
A mindenhova alatt pl. a
A mindenhova alatt pl. a Weiss Manfrédot értettem, ahol a lakott területen kívüli sűrű kamionforgalom mellé is kerékpársávot akartak néhányan.
Az a meglepődés, hogy húha valaki a bringaúton megy, olyan volt mint a bulvárszarokban a "te jó ég, a zautóúton megy a biciglis és megelőzik az autók, micsoda életveszély és nemzethalál"
Csepelen én is
Csepelen én is elfogadhatónak tartom MOST a bringautat, hiszen szinte településközi a beépítettség és az autótempó is. Egyetlen dolog aggaszt, hogy mikor majd beépítik, tele lesz jobbhorgos kereszteződéssel. De most el tudom fogadni a bicikliutat. De pl. a rakpartit is örömmel használom, és futárként, ha volt időm lassan menni, rendszeresen tekertem a Margit híd déli járdáján, mert nagyon szerettem a panorámát. Ennek ellenére a belvárosban elsősorban sávokban reménykedem.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Kell ennél jobb kampány a
Kell ennél jobb kampány a kerékpáros nyomnak, és az integrált közúti közlekedésnek?
CSI
Ez a tábla emblematikus
Ez a tábla emblematikus alakja a bringás célra lehívott EU pénzek magyar módra való elköltésére. :(
Majd mikor egy év eltelte után leszedik majd, ott marad az aszfaltban egy oszlopdarab, mint mementó - és gumihasító elem unaloműzőnek.
Mindig van lejjebb....
Mindig van lejjebb.... :-(
"Vidékre költözöm, A kertem öntözöm, Szabad leszek, és már semmi nem ér el, Amihez nincs közöm"