Akciózik az MK!



Az uj belepok es a hosszabbitok kozott egy uj kerekpart sorsol ki az MK, a "bringas szakszervezet".

http://kerekparosklub.hu/mk-tagsagod-uj-bringat-er

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Attila1111 képe
Attila1111
1 p, 2012-01-13 14:04

A részvételi szabályzatból (http://kerekparosklub.hu/belepesiakcio/):

A Magyar Kerékpárosklub nyereményjátékai (továbbiakban „Nyereményjáték”) nyilvánosak és a Szervező részéről egyoldalúan bármikor visszavonhatóak. ... A fotó feltöltésével a pályázók automatikusan elfogadják a nyereményjáték részvételi szabályzatát és feltételeit, melyet a szervező bármikor szabadon megváltoztathat.

Kb így működik az egész MK.
Nyasgem.

SzCiklon képe
SzCiklon
2 p, 2012-01-13 14:06

Ezek kábé minden nyereményjátékban így vannak, pedig ott a hamburgerüket zabálod, és nem a te kedvedért dolgoznak aktivisták meg néhány fizetett alkalmazott 7/24-ben.
Nyasgem.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Attila1111 képe
Attila1111
3 p, 2012-01-13 16:33

Tehát az MK a "hamburgerzabálók" szinvonalán van? (Amúgy mi a baj avval aki ételt készít és árusít?) A fizetett alkalmazottak a fizetésért dolgoznak, az aktivisták meg azért, mert hisznek abban amit csinálnak - de nem az én kedvemért.

Icarus képe
Icarus
4 p, 2012-01-13 16:37

Mi a bajod? Mitől vagy ilyen frusztrált? Túl drága lett a benzin?

SzCiklon képe
SzCiklon
5 szo, 2012-01-14 17:43

Őőőőő. Trollolo.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

jurta képe
jurta
6 h, 2012-01-16 17:03

Tehát az MK a "hamburgerzabálók" szinvonalán van? (Amúgy mi a baj avval aki ételt készít és árusít?)

Ez a trollkodás.

Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros

SzCiklon képe
SzCiklon
7 p, 2012-01-13 14:10

Úgy amúgy meg ki vagy? Mennyit tettél _te_ le az asztalra a kerékpározásért?

****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Attila1111 képe
Attila1111
8 p, 2012-01-13 16:27

Jaj, bocs! Nem tudtam, hogy csak annak lehet véleménye aki megfelel a _te_ elvárásaidnak.

SzCiklon képe
SzCiklon
9 szo, 2012-01-14 17:42

Ezek nem az én elvárásaim. Az ilyen stílusú kritikához viszont a közösség minimum elvárja, hogy elmeséld, te mit teszel a többi bringásért.
Ha pedig arra vagy kíváncsi, hogy én milyen jogon kérdezem ezt meg tőled, nézz körül az aláírásomban. Esetleg te is gyárts ilyet magadnak, akkor majd komolyan veszünk.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Peta képe
Peta
10 v, 2012-01-15 15:59

Sztem nem túl szimpi ez a tekintélyelvű érvelés. Valaki úgy is lehet hasznos tagja valaminek, hogy nem ír róla automata kisregényt minden hsz végén.
Én legalábbis úgy vagyok ezzel, hogy ha önként csinálok vmit, akkor nem sugallnám azt másnak, hogy azért szararc, mert ő meg nem önkénteskedik, ha én meg igen.

Attól, h valaki nem mk-tag, még lehet véleménye. Pl én sem leszek mk-tag, a kis réztáblás blama óta számomra a szavahihetőség kissé megingott. Ez van.

monster képe
monster
11 v, 2012-01-15 19:56

Nem azért szararc valaki (ezt azért nem mondta rá senki eddig) mert nem önkénteskedik. A stílusa viszont elég szar. Ciklont bicikis aktivizmusa igenis feljogosítja arra hogy különösen ezen az oldalon beszóljon egykét magáról megfeledkező arcnak.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós

Pontagy képe
Pontagy
12 v, 2012-01-15 22:34

én max. akkor leszek tag, ha elérik a KÖHÉM-rendelet megváltoztatását, mert ezt az utcai aktivistáktól nem lehet elvárni, ez jogi, szakmai tudás kérdése, és ők talán oda tudnának hatni.

a törekvéseiket nagyrészt támogatom, egyetértek velük, bár nem mindenben
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

atomboy képe
atomboy
13 v, 2012-01-15 23:23

Bar tag vagyok, de hatalmas +1 a kovetkezo mondatreszekre.

atomboy

----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?

László János képe
László János
14 h, 2012-01-16 11:48

kezdj spórolni...

László János
www.kerekparosklub.hu

jurta képe
jurta
15 h, 2012-01-16 17:12

Csak nem?!

Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros

Pontagy képe
Pontagy
16 k, 2012-01-17 00:51

János, drukkolok, hogy értelmes formát öltsön az a vacak rendelet, kíváncsi leszek a végeredményre.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

aghla képe
aghla
17 k, 2012-01-17 08:05

Az MK honlap keresőjébe beírva a KÖHÉM szót, két dolog jön ki.
-2008-ból a teherautók tükör szabványáról
-2011-ból a kerékpár szabályos felszereléséről

Ez így magas labda az MK-val szemben ellenérzést táplálóknak.
A szimpatizánsok érzelmeit sem ártana a szakmai munkáról szóló, könnyen elérhető infóval fűteni.

/lehet, hogy csak a keresőmotor gyenge?/

jurta képe
jurta
18 p, 2012-01-20 12:00

Komolyan meg sem fordult a fejedben, hogy esetleg még nem nyilvános fázisban van? Számtalan oka lehet, ha először szűkebb körben terveznek egy alkotást, de egy ilyet aztán főleg.

Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros

SzCiklon képe
SzCiklon
19 p, 2012-01-20 12:16

Fiúk, a köhém miatt szerintem meg lehetne az irodát támogatni egy levéláradattal (az illetékes felé).
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

aghla képe
aghla
20 p, 2012-01-20 12:38

Többször, legutóbb KENYI témában leírtam már, hogy természetesen lehetnek nem nyilvános infok egy cégnél.
Komolyan.
János azonban tett egy bíztató utalást, ez keltette fel az érdeklődésemet. Jó munkát kívánok!

SzCiklon képe
SzCiklon
21 h, 2012-01-16 01:27

Az automata kisregény arra való, hogy ha valaki szeretne valami jót csinálni, akkor értesüljön róla, hogy milyen lehetőségek vannak.
És be fogok szólni, ha valaki "házhoz jön a lóf***ért."

****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Peta képe
Peta
22 h, 2012-01-16 20:11

Igen, _arra_ jó. Szvsz arra viszont nem, hogy azt éreztesd vele, hogy a vitapartner kevesebbet ér nálad. Nekem ez jött legalábbis le.

SzCiklon képe
SzCiklon
23 h, 2012-01-16 21:20

Peta, szerintem az kritizáljon az MK-ban bármit is, aki letett valamit az asztalra, vagy legalább megpróbálta, vagy legalább tag.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Krisztab. képe
Krisztab.
24 p, 2012-01-13 14:39

Ezt a szinvonalat... Le is vettem gyorsan a cimlaprol :(

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

SzCiklon képe
SzCiklon
25 p, 2012-01-13 14:52

Bocs, én is már bánom, hogy reagáltam.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Kuku képe
Kuku
26 szo, 2012-01-14 23:02

Ezen miért kell kiakadni?
Tök jó fogás arra, hogy bármilyen tönkretett nyereményjátékot megments a beégéstől. Annyi ilyet olvastam mostanában, hogy indokoltnak tartom a bármilyen esetre fenntartható módosítási jog kikötését.

--------------------------------
Kürti Gábor

Én azért vagyok Kerékpárosklub tag, hogy fizetést kaphassanak azok, elvégzik azt az aktivista munkát, amit én a szabadidőmben már nem tudok. Legyél te is tám

Krisztab. képe
Krisztab.
27 h, 2012-01-16 02:46

Én azon akadtam ki, hogy a bejegyzésem alatt három hozzászólás volt, és mindegyikben káromkodás volt. Nem az MK-n.

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

rendszergazda.mk képe
rendszergazda.mk
28 p, 2012-01-13 15:55

Kedves Attila1111!
A kérdéses mondatot javítottuk.

Laci

monster képe
monster
29 p, 2012-01-13 17:27

Kedves Attila1111!
Mielőtt belemennénk a vitába, te tag vagy az MK-ban?
És amúgy képben vagy a nyereményjátékok szervezéséről?
A topicba beköszönésedről meg a "Farkas, baszd meg a fűnyíródat!" poénú vicc jutott az eszembe.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós

mezess képe
mezess
30 h, 2012-01-16 00:38

Fogalmad sincs az Mk tevékenységéről, a leírtakból lekövetkeztetve.

Zoltán-san képe
Zoltán-san
31 sze, 2012-01-18 11:52

Kedves Attila1111!

Sértegetett-e valaha téged az MK?

SzCiklon képe
SzCiklon
32 p, 2012-01-13 16:12

És persze másfajta "akcióink" is vannak, amiért érdemes tagnak lenni:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20120113/ketiranyusitasok-es-felall...
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

SagiK képe
SagiK
33 p, 2012-01-13 22:05

Aki már meghosszabbította a tagságát 2012 decemberig, az is részt vehet? Vagy csak az új belépők/most hosszabbítók?

Krisztab. képe
Krisztab.
34 p, 2012-01-13 22:15

A szabályzatból:
"Azaz 2012. január 12. és 2012. február 29. között a Magyar Kerékpárosklubba belépnek vagy tagságukat ez idő alatt meghosszabbítják"

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

SagiK képe
SagiK
35 p, 2012-01-13 22:49

Ha részt szeretnék venni, és meghosszabbítom a tagságom, akkor 2013.12 hó-ig lesz érvényes?

toreki képe
toreki
36 v, 2012-01-15 19:58

A szabályzat fél-egész mondata szerint részt vehet:"Azaz 2012. január 12. és 2012. február 29. között a Magyar Kerékpárosklubba belépnek vagy tagságukat ez idő alatt meghosszabbítják, tagdíjuk megérkezik a Magyar Kerékpárosklub számlájára, valamint téli kerékpározásukról fotót töltenek fel a szervező által előzetesen, a kiírásban megjelölt módon."

Vagyis az új belépők, vagy a januári akció alatt hosszabbítók. Ez így nem biztos, hogy jó, megkülönbözteti azokat, akik nem év elején lettek tagok, és így nem év elején hosszabbítanak.

Mivel te novemberben hosszabbítottál, elvileg nem vehetsz rész benne. Írok irodának, hogy gondolják át, tényleg meg kell-e különböztetni a többi régi tagot.

SagiK képe
SagiK
37 h, 2012-01-16 11:38

Előre is köszönöm.

László János képe
László János
38 h, 2012-01-16 11:56

Úgy alakítottuk ki a szabályt, hogy a lejárattól függetlenül bárki hosszabbíthat most ebben az akcióban (és persze fotó is kell!), és még az érvényessége sem változik, a matricát nem most kapja meg (csak a befizetést igazoló mailt, és ha bejön érte, a számlát is), hanem a rendes lejárat előtti hónapban.

László János
www.kerekparosklub.hu

SagiK képe
SagiK
39 h, 2012-01-16 12:30

Köszönöm a korrekt tájékoztatást, megyek utalni. :)

Csigafattyú képe
Csigafattyú
40 p, 2012-01-13 22:32

Miért lépnék be egy olyan egyesületbe, amelyik az értelmes kezdeményezéseket egy válaszlevélre sem méltatja? Bringám már van, köszi.

Meglátó képe
Meglátó
41 szo, 2012-01-14 10:51

Nem szükséges belépni, így is elég nagy ellenszélben dolgozik a MK.
Még is, azért nem árt, ha a véleményt bentlévőként mondjuk, mert akkor nem tűnik kibicnek a zember bringása :-)
A vélemény meg azért van, hogy el legyen mondva, a választ meg úgy kapod meg, ha tapasztalod, hogy hasznosították.
A levelezés oda-vissza, a bürokraták sajátossága.
-------------------------------------------
Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá egy Martinit.

aghla képe
aghla
42 szo, 2012-01-14 14:23

Nagyjából így van, az egyéni okosságaimra én sem várok feltétlenül választ.
Azt azonban konokul kérdezem:
Milyen formában továbbította az MK azt a 400 hozzászólásból kialakult véleményhalmazt, amire éppen "Ő" / az MK/ kért fel minket KÖZÖSSÉGI TERVEZÉS címen?

airdace képe
airdace
43 szo, 2012-01-14 17:20

Összeraktam ezt a táblázatot a véleményekből, és ez ment tovább a KKK-ba, plusz Miki (műszaki felelős az MK-nál) foglalkozott még vele.

Mindent én sem bírtam beépíteni, de kérdésemre itt a CM-en, hogy ki szeretne még ebben segíteni, nem kaptam választ.

____________________________
Ezüst Magyarország
Arany a szegélye
Beteg a királyunk
De boldog a népe

Hilfy képe
Hilfy
44 szo, 2012-01-14 18:43

Köszönjük! És valami visszajelzés mikor várható vajon? Sejtem ám, hogy láma kérdés..

aghla képe
aghla
45 v, 2012-01-15 09:17

Korrekt. Köszönjuk!

Megvalósulni látszik az, amit 5 éve szeretnék. 2007-es MK bejegyzésemből:

"Az MK vezetése dolgozzon ki egységes szempontrendszert, eljárási rendet, amihez a feltáró munka során alkalmazkodni lehet, illetve rögzíti a jóváhagyás módját. Az elfogadott javaslatokból létrehozott dokumentumtár „A Magyar Kerékpárosklub ajánlása” címmel értékes és azonnal rendelkezésre álló anyag lehetne a későbbi beruházásoknál."

Az adatok, vélemények megjelenítése ilyen letisztított formában máskor is alkalmazható, így sokkal hatékonyabban és céltudatosabban lehet hozzászólni.
A következő az lenne, hogy próbáljunk /próbáljon az MK/ elébe menni a dolgoknak.Többet tehetnénk ott, ahol majd csak ezután döntenek valamiben.
Másik szivemcsücske, a Győr-Balaton pontos nyomvonallal rendelkezik, túl vagyunk rajta, mint herélt kan a tökén...
Azért még fogom kritizálni.

László János képe
László János
46 h, 2012-01-16 12:03

A KKK megköszönte azt a sok munkát, amit közösen végeztünk, várjuk a következő egyeztetést. Ha bármi történik, jelezzük a honlapon.

Valóban, lassan összeáll ez az egységes szempontrendszer (ami gyakorlatilag az UME, aminek létrejöttében jelentős szerepünk volt), már igyekszünk a honlapon is megjeleníteni az ezzel kapcsolatos infókat: http://kerekparosklub.hu/szakmanak/kozlekedes
Idén szeretnénk elindítani az auditálási munkát, sztenderdek alapján, és nem csak infrára, de pl. kerékpáros cuccokra is.

László János
www.kerekparosklub.hu

shutruk képe
shutruk
47 szo, 2012-01-14 12:00

Egyszer csak tudnál időt szakítani arra, hogy bemenj az irodába, és személyesen elmondd nekik a kezdeményezésedet. :) Esetleg ott helyben el is újságolhatnád, hogy eddig hol tartasz a kezdeményezés kivitelezésében. :)
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.

madam képe
madam
48 szo, 2012-01-14 13:24

Bagoly mondja verébnek, hogy nagy fejű...

shutruk képe
shutruk
49 v, 2012-01-15 23:02

lol
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.

SzCiklon képe
SzCiklon
50 szo, 2012-01-14 18:45

Szia!
És mi lenne az ötleted? Tudnod kell, az MK munkatársai kábé teli vannak melóval, túl vannak terhelve. Nálunk rengeteg kezdeményezést a helyi szervezetek valósítanak meg.
Te merre laksz? Például a Belvár szívesen foglalkozik az ötleteddel, vagy valamelyik munkacsoport, egyszerűen kommunikálnunk kell egymással.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Kuku képe
Kuku
51 szo, 2012-01-14 23:12

Lehet hogy nincs rá energiájuk, vagy nem akartak megbántani az elutasítással. Az utóbbi valóban nem lenne jó, mert korrektebb egy egyszerű sablon levél rá. Egyébként nekem is sok javaslatom pattant vissza az MK-ról, de egy túlterhelt szervezetnél ezen nem megsértődni kell, hanem segíteni nekik.

--------------------------------
Kürti Gábor

Én azért vagyok Kerékpárosklub tag, hogy fizetést kaphassanak azok, elvégzik azt az aktivista munkát, amit én a szabadidőmben már nem tudok. Legyél te is tám

László János képe
László János
52 h, 2012-01-16 12:05

az nálunk úgy van beállítva, hogy a KÜKÜ javaslatait automatikusan visszadobja szép formalevélben persze. Az ügyfélkapcsolat nagyon fontos.
László János
www.kerekparosklub.hu

CsImre képe
CsImre
53 v, 2012-01-15 03:27

Az MK azokból áll, akik csinálják. Fogd magad, és csináld meg, amit elképzeltél, és ha a többieknek tetszik, és tudnak segíteni, megteszik.

Itt Szegeden sincs kinek javasolni, ha akarunk valamit, megcsináljuk.

CSI

zenmacska képe
zenmacska
54 v, 2012-01-15 14:21

Azért én ezt a képet még árnyalnám annyival, hogy olyan eset is lehetséges, amikor van egy ötletem, de nincs időm/kapacitásom/lehetőségem, hogy megvalósítsam vagy akár belekezdjek. Azért az sem jó, ha ez megakadályoz bárkit, hogy közkinccsé tegye az ötletét! Ugyanakkor, ha ehhez az ötlethez másoknak sincs kapacitásuk, na ilyenkor van, hogy az ember sajnálkozva tudomásul veszi, és jobb esetben vár addig, ameddig a körülmények jobbra fordulnak.
(EQ-ban még van hova fejlődnönk errefelé, ez kulturális dolog is. Persze nem kifogás.)

"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts

toreki képe
toreki
55 v, 2012-01-15 19:54

Erre való a területi szervezet. Ha az iroda nem tud foglalkozni vele, lehet, hogy a TSZ ráugrik, és önkéntesek megcsinálják. Vagy addig nyomják az irodát, az iroda kezd foglalkozni vele.

atomboy képe
atomboy
56 v, 2012-01-15 22:10

Azert a TSZ-k tagjai atlagos dolgozo emberek, aki igy is rengeteg szabadidot vesztettek kulonbozo tennivalok miatt, es ezert nem azt az eredmenyt kapjak, amit szerettek volna... es ebben az iroda is benne van...


atomboy

----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?

jurta képe
jurta
57 h, 2012-01-16 17:04

Szerintem alapszabály, hogy minél fontosabb/aktívabb ember vagy bármilyen jó szándékú, nem jövedelmező, széles körre hatni akaró együttműködésben, annál inkább kell elfelejtened azt, hogy sértődés.

Ha nagyon eleged lett a bagázsból (nem feltétlenül az MK-ra gondolok), úgy látod, rosszul választottál, legfeljebb megalapítod a konkurenciát, de a haragtartás, személyes érdemek, viszonzatlan jótettek örökös felemlegetése sehova nem visz. (Hozzáteszem, egy ekkora országban az azonos célért küzdőknek nem praktikus széttagozódni.)

Szerencsére még nem kellett ezt az elvet kipróbálnom, de azt hiszem, életem során kell majd. Egyelőre csak láttam jó pár vezető életében, és jól megjegyeztem.

Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros

SzCiklon képe
SzCiklon
58 h, 2012-01-16 17:14

Én azt mondom, a kerékpárosklubtól teljesen függetlenül, hogy bármilyen célért küzdesz, mint civil, nagyon nehéz dolgod van, és sok kudarcélmény ér.
Itt van pl. a Károly körúton a bringasáv, mellette meg másnap egy Margithíd. Egy jutalomfalat mellé egy pofon. De ha te és én és mások nem dolgoznak ennyit, akkor a jutalomfalat mellé is pofon jön.
A kerékpáros érdekvédelem nem egy könnyű dolog, na.
De ha megnézed pl. az állatvédőket, akik elvileg nem sértenek érdekeket, és mindenki szereti az aranyos kutyuli-mutyulikat, nem úgy, mint az agresszív, követelőző bringásokat, és nekik sincs könnyű dolguk.
Nekem sokat segít, ha azt nézem, hogy a pohár félig tele van, és nem félig üres, és megpróbálom megtenni azt, ami tőlem telik.

****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Hotyhogy képe
Hotyhogy
59 h, 2012-01-16 17:30

Egy csomó aranyos és általában szeretett kutyuli-mutyuli odaszarik mindenhová, és sokan nem szeretik a gazdijaikat, mert ők azok akik nem takarítják el az oktalan állat piszkát.

A jóért küzdő aktivistáknak, akár bicajos, akár állatbarát ügyben, mindenhol az emberi hibák és az emberi gyarlóság miatt nincs könnyű dolguk. :-)

László János képe
László János
60 h, 2012-01-16 11:50

megtennéd, hogy az én mailemre átküldöd a javaslatot? (elnokkukackerekparosklub.hu)

Kösz

László János
www.kerekparosklub.hu

Zsurmi képe
Zsurmi
61 k, 2012-01-17 19:08

Úgy érted hogy elkezdtél valamit csinálni, vagy azt hogy - szerinted jó és értelmes - feladatot adtál volna az MK önkénteseinek?

Ugyanis pont fordítva van, akarsz valami és elkezded. Akarsz támogatást, belépsz.

-
Zsurmi

Kisember képe
Kisember
62 v, 2012-01-15 15:48

Én nagyon örülök, hogy megjelentek az idióták, mert ez azt jelenti, hogy egyre többen bicikliznek és egyre többen érdeklődnek a CM honlap után.

Olyan ez, mint a koncert:
Amíg csak a szűkebb baráti kör és a tanáraid vannak jelen, mindig jóindulatú (akár negatív, akár pozitív, de inkább pozitív) kritikát kapsz.
De mikor már bejönnek az utcáról is az emberek, akkor mindig van olyan, akinek a cukor is keserű. Ez jelenti azt, hogy híres lettél.

--------------------------
www.barzongorista.eu

zenmacska képe
zenmacska
63 h, 2012-01-16 19:34

Ez találó hasonlat.

"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts

dendru képe
dendru
64 sze, 2012-01-18 01:20

Még szerencse, hogy te olyan rohadt eszes vagy, egyébként mi lenne ezzel az oldallal nélküled? Nem is olvasnám!

Egykori "slynus" :-))

-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-

Kisember képe
Kisember
65 cs, 2012-01-19 09:35

Na tessék, mondtam! :))))
--------------------------
www.barzongorista.eu

SzCiklon képe
SzCiklon
66 sze, 2012-01-18 17:45

Én mást látok.
Posztoltam hasonló címmel egy másik bejegyzést, ahol az MK Belvár operatív munkáját ismertettem, és hívtam az embereket, hogy lehet jönni segíteni, csatlakozni.
Ez több órája történt. Azóta nulla, azaz nulla reakció.
Szerintem nem kell tovább magyaráznom.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Peta képe
Peta
67 sze, 2012-01-18 18:05

Chicoye-nak a gyors reagálás hiányát egy "dolgozom, csezmeg"-gel intézted annó a tulkos topikban.
Talán megértheted, hogy egy téli hétköznap napközben az oldalon tartózkodó ~400 user, akikból 410 robot, nem csap le pikpakk az önkéntesség lehetőségére. ;) De az a 20 heavy user sem, aki valójában nézi ezt az oldalt így a tél közepén.

Vagy azoktól várod, hogy csatlakozzanak, akiket kicsit feljebb Kisember épp leidiótázott?

SzCiklon képe
SzCiklon
68 sze, 2012-01-18 18:38

Nem, Peta. Ez általános a CM-en.
Ha fikázni vagy flémezni kell, itt a 300+ hozzászólás, ha érdemben kellene valamire reagálni,vagy építő jelleggel kellene valamit csinálni, akkor meg kuss van.
Ezért nagyon sokan eltolták a biciklit, akik miatt régen sokkal több időt töltöttem én is a CM-en.
(Anno egyébként chicoye kábé tíz perc múlva írta, hogy nem reagáltam, én azért vártam néhány órát, de a lényeg szempontjából holnap is beírhattam volna akár.)
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Peta képe
Peta
69 sze, 2012-01-18 18:47

(Mellesleg én belvárosi lévén kicit megszólítva érzem magam, de momentán nincs kapacitásom önkénteskedni...)

De az is hozzátartozik, hogy a jelen levők már vagy tagok valahol, vagy esetleg nem itt laknak.
Azért nem látom ennyire sötéten a helyzetet. Pár nap alatt ösze lehetett rittyenteni egy országos lámpaszámlálást is, nem? Nem beszélve az évi 2 nagy, és sok kis bulájról. Azok is mind önkéntességre épülnek.

SzCiklon képe
SzCiklon
70 sze, 2012-01-18 18:56

Peta, akkor írj be annyit, hogy hajrá!
Nélküled is megcsináljuk, de az mindkettőnknek rosszabb lesz :-)
Egyébként az is tök jólesik, mikor a bringásreggelin odajön valaki, eszik egy kakcsigát és beszélünk két szót.
Amúgy nem arra ment ki a dolog, hogy izélgessem az embereket, hogy önkénteskedjenek (bár nekünk jobb lenne, ha nem mindig ugyanaz a nyolc ember nyomná mindenhol), hanem arra, hogy megmutassuk, az MK több, mint egy nyereményjáték, és több, mint egy iroda. Mi több, szerintem a területi szervezetek a lényeg.

****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Peta képe
Peta
71 sze, 2012-01-18 19:09

Hajrá! :)

Mellesleg gondolkodtam már a KKK-n, ill. a Magyar Közúton is leendő munkahelyként BME után, szal max az asztal másik végére kerlök :D

Szép dolog önként csinálni valamit, én is ilyen vonalon tevékenykedek leginkább, csak az a baj, hogy élni is kell valamiből, és az a prioritás az embereknél. És ha már egyszer melózni fogok, és még talán szakmában is, akkor a "think global, act global too" elvet követném :)

SzCiklon képe
SzCiklon
72 sze, 2012-01-18 19:10

Peta, én nyolc órában dolgozom, mellette tanítok és fordítok, és egyedül nevelek egy tizenegy éves gyereket, albérletben.
Nem unatkozom, na.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Peta képe
Peta
73 sze, 2012-01-18 22:07

Ez tiszteletre méltó, de ezt akkoris te vállaltad így. Az, hogy más a melója/sulija/családj mellé nem tudja, vagy nem akarja akármilyen okból ugyanezt bevállalni, nem elítélendő.

chicoye képe
chicoye
74 sze, 2012-01-18 21:22

Nem, ez nem a cm-en általános, hanem bárhol a világon. Nagymértékű illúzió azt gondolni, hogy az itt kommentelőket nem az alapvető emberi viselkedésminták határozzák meg. Mikor fog nagyobb bámészkodó tömeg téged körülvenni? Akkor, ha kimész a kiskörútra egy seprűvel, és szótlanul elkezded takarítani a bringasávot, vagy akkor, ha ugyanennek a seprűnek a nyelével elkezded ordítva ütlegelni a vészvillogóval bringasávot elfoglaló luxusautó tetejét?

Ezért megsértődni, vagy eltolni a biciklit innen pedig nagyon mulatságos dolog szerintem. (Most ezt nem neked címeztem, tudom, hogy egyiket sem tetted.)

dendru képe
dendru
75 sze, 2012-01-18 21:36

-

aghla képe
aghla
76 sze, 2012-01-18 18:46

Magyarország lakosságának kb 3-5 %-a lakhat a belvárosban. Itt a CM-en aktívkodó 30 emberből arányosan egy jut a belvárra. Mondjuk Te vagy az.

A magam részéről napokat töltöttem és pénzt áldoztam lakóhelyemtől távoli bringautak adatgyűjtésével, /más kérdés, hogy feleslegesen/ de nem jut eszembe számonkérni másoktól, miért nem dolgozik mifelénk.

SzCiklon képe
SzCiklon
77 sze, 2012-01-18 18:57

Akkor írj egy biztató sort, ezért csináljuk. Egyébként meg az iroda is ezért csinálja.

****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

aghla képe
aghla
78 sze, 2012-01-18 23:00

Hajrá SzCiklon!

Na komolyan, nagyra értékelek minden önzetlen civil melót, csak időnként elkap a pesszimizmus.
Pl. amikor ócska, elhanyagolt közterületre kiültetek 300 fát, bokrot, 5 évig öntözöm, lesz belőle gondozott kiserdő és jön a közterület felügyelet hogy nem volt jogom. /tudom, de senkit nem zavar, a járókelők dícsérik/
A bringás aktivitásom pedig kissé távol áll az MK városi közlekedésre kihegyezett gondolkodásától. A turisztikai vonal nem éppen mainstream náluk, bár most javul a helyzet.
Az iroda közelsége számotokra biztosan inspiráló, bennem ez a kizárólag netes érintkezés hiányérzetet kelt.

SzCiklon képe
SzCiklon
79 cs, 2012-01-19 18:59

Szerintem valaki felvállalhatná a túrás vonalat. Ajánlkozott annak idején Pontagy is, de nem volt, aki foglalkozzon a dologgal az MK-ban.
Lehet kellene erre egy míting, egy munkacsoport, aztán minden haladjon a saját útján.
Még akár egy kerékpáros túravezető OKJ képzés kilobbizását is el tudnám képzelni hosszú távon. (és akkor mire meglesz a Dunamenti kerékpárút, képzett emberek vihetik a többnapos túrákra az aktív német, osztrák, és addigra már a magyar nyugdíjasokat is, akiknek ez lesz az egyik kedvelt szabadidős opciójuk - jó, tudom, ébredjek fel és szedjem ki a kezem a biliből).
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Pontagy képe
Pontagy
80 p, 2012-01-20 00:52

engem továbbra is érdekel a téma, és még mindig nyitott vagyok rá, nekem a túrázás és az ehhez kötődő dolgok nagyon fontosak, és szerintem ha még pár ember lenne, én nagyon szívesen részt vennék a dologban, továbbra is.

nem feltétlenül kell OKJ-s tanfolyam, szerintem a CM-önkénteskedéshez sem kell papír :)
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

SzCiklon képe
SzCiklon
81 p, 2012-01-20 01:07

Az OKJ több dolog miatt jó, és az egyik a minőségbiztosítás.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

Icarus képe
Icarus
82 p, 2012-01-20 00:55

Fel kezzel jelentkezek mert lehet hogy engem is erdekelne :)

Krisztab. képe
Krisztab.
83 cs, 2012-01-19 15:02

Picit atfogalmaznam azt a bejegyzest, hogy ne csak az lasson a tartalmakbol valamit, aki konkretan rakattint a linkekre (mert az mindenhol egy nagyon alacsony arany), hanem az is, aki csak a posztot olvassa el.

Pl.: virusvideot forgat az MK belvar

valamint jo lenne, ha konkret felhivas is lenne benne, arra vonatkozoan, hogy mit kellene/lehetne csinalni ott:

pl. statisztat keresunk, varunk sutemennyel

Ha ilyenre atirod, meg a fooldalra is kirakom, plane ha van valami fasza foto is.

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

SzCiklon képe
SzCiklon
84 cs, 2012-01-19 18:54

De akkor ki fog átkattintani a végrevégrekész MK oldalra? :-D
Amúgy lehet átírom.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!