"A párizsi balpart alsó rakpartján eddig naponta 30 ezer gépkocsi fordult meg, amely a csúcsforgalomban óránként 2 ezer járművet jelentett. Sokan ezért attól tartanak, hogy ennek a fő közlekedési tengelynek a megszüntetése Párizs közepén hatalmas dugókat fog okozni. A Sémaphores elnevezésű kutatóintézet tanulmánya szerint a lezárás miatt a körgyűrű forgalmának változása elhanyagolható lesz, a balpart felső szakaszán viszont óránként ezer gépkocsival többre kell mostantól számítani. A Szajna másik oldalán, a jobbpart alsó rakpartján, valamint a Rivoli utcán és a Champs-Élysées sugárúton óránként 300 járművel több fog közlekedni. A tanulmány szerint azonban a sebességre és az utazási időre mindennek nem lesz jelentős hatása."

"Ezzel azonban nem ért egyet Párizs I. kerületének ellenzéki polgármestere. Jean-Francois Legaret szerint a Rivoli már jelenleg is túlterhelt, napi 30 ezer járművel. Véleménye szerint a járdákon és a Tülériák kertjében képtelenség lesz sétálni a megnövekedő forgalom és környezetszennyezés mellett. A 40 millió autós elnevezésű egyesület a rakpart parkosításának leállítására petíciót indított, amelyet eddig 33 ezren írtak alá. Szerintük Párizs autók nélkül ugyanolyan képtelenség, mint a Szajna víz nélkül."

HVG cikk: Örökre lezártak egy rakpartot Párizsban

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Lemminkainen képe

Lö francica empamo. XD

Lö francica empamo. XD

2
Shag_Beckur képe

Annyira jó olyat olvasni,

Annyira jó olyat olvasni, hogy "örökre", amikor még emberi léptékkel mérten is nagyon rövid idő alatt nagyon nagy változások mennek végbe folyamatosan :)

3
aghla képe

Szerintük Párizs autók nélkül

Szerintük Párizs autók nélkül ugyanolyan képtelenség, mint a Szajna víz nélkül."

Félő hogy előbb-utóbb mindkettő megvalósul.

4
szabomikulas képe

Az első fajta képtelenség

Az első fajta képtelenség elég hosszú ideig létezett, a másodikat nem tudom.