"A párizsi balpart alsó rakpartján eddig naponta 30 ezer gépkocsi fordult meg, amely a csúcsforgalomban óránként 2 ezer járművet jelentett. Sokan ezért attól tartanak, hogy ennek a fő közlekedési tengelynek a megszüntetése Párizs közepén hatalmas dugókat fog okozni. A Sémaphores elnevezésű kutatóintézet tanulmánya szerint a lezárás miatt a körgyűrű forgalmának változása elhanyagolható lesz, a balpart felső szakaszán viszont óránként ezer gépkocsival többre kell mostantól számítani. A Szajna másik oldalán, a jobbpart alsó rakpartján, valamint a Rivoli utcán és a Champs-Élysées sugárúton óránként 300 járművel több fog közlekedni. A tanulmány szerint azonban a sebességre és az utazási időre mindennek nem lesz jelentős hatása."
"Ezzel azonban nem ért egyet Párizs I. kerületének ellenzéki polgármestere. Jean-Francois Legaret szerint a Rivoli már jelenleg is túlterhelt, napi 30 ezer járművel. Véleménye szerint a járdákon és a Tülériák kertjében képtelenség lesz sétálni a megnövekedő forgalom és környezetszennyezés mellett. A 40 millió autós elnevezésű egyesület a rakpart parkosításának leállítására petíciót indított, amelyet eddig 33 ezren írtak alá. Szerintük Párizs autók nélkül ugyanolyan képtelenség, mint a Szajna víz nélkül."












Lö francica empamo. XD
Lö francica empamo. XD
Annyira jó olyat olvasni,
Annyira jó olyat olvasni, hogy "örökre", amikor még emberi léptékkel mérten is nagyon rövid idő alatt nagyon nagy változások mennek végbe folyamatosan :)
Szerintük Párizs autók nélkül
Szerintük Párizs autók nélkül ugyanolyan képtelenség, mint a Szajna víz nélkül."
Félő hogy előbb-utóbb mindkettő megvalósul.
Az első fajta képtelenség
Az első fajta képtelenség elég hosszú ideig létezett, a másodikat nem tudom.