Már a régi rugós bőrnyergekért érzett bezsongásom óta, a francia Ideale nyereg iránti csodálatom szüntelen. Tetézi sóvárgásomat a régi rendőr bicikli, amin ezt a nyereg márkát láttam. Ez a bicikli márka pedig a Hirondelle. Mind a kettőt akarom!
Addig is amig meg nem szerzem őket, egy kepit fogok venni magamnak, izgatott előkészületben.
http://oldbike.wordpress.com/1935-manufrance-hirondelle-retro-directe-no...
http://amicale-police-patrimoine.fr/Hirondelles.html
És, ja, vigyázzatok. Nem baj, hogy történelmileg nincs kepis-biciklis rendőr. Most majd lesz.
http://amicale-police-patrimoine.fr/catalogue%20uniformes.html












Mindenkinek joga van
Mindenkinek joga van meghibbanni!
Szépek ezek a retro gépek,
Szépek ezek a retro gépek, kéne. :D
A meghibbanásról: nemrég egy divatfixit (http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=7514) adtam el azért, hogy egyenesháttal ülős, "úri" városi/túragépet (http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=12373) építsek. Azóta mindenki hülyének néz... :D
Szeretem a régit, a
Szeretem a régit, a klasszikusat. Kövesd te is a vágyadat. Jól tetted.
Az egyenes testtartásnál a testsúly nagyobb része esik a nyeregre és kisebb része a kezeken át a kormányra. Ezért míg az csukló kímélő, nem nagyon fenék kímélő. Itt játszik lényeges szerepet a kényelemhez a szélesebb, puhább, rugalmasabb nyereg.
Adj' Isten! Az első linkben
Adj' Isten!
Az első linkben lévő hátsó fogaskerék(sor) az miaz?
Bendegúz
Ketfokozatu valto. A hatra
Ketfokozatu valto.
A hatra tekerve mas fokozatban van a hajtas mint elore tekerve.
Ez ugy johet letre hogy a ket fogaskerek egymastol fuggetlenul racsnizik.
Ha elolvasod a cikket bovebben irnak rola.
OK köszi.
OK köszi.