A GKM Kerékpáros Magyarország programjához kapcsolódó pályázatok a GKM oldaláról letölthetőek.

Itt az alkalom, hogy ha szeretnél egy bringautat, vidd be a cuccot a polgármesterednek vagy a kedvenc képviselődnek.

Ezek a pályázatok a nagy forgalmú főutak melletti kerékpárutakra és az EuroVelo-ra vonatkoznak. Ha másféle kerékpárutat akarsz, arra a régiónál ott van a pénz.

Ne legyenek illúzióid: A kerékpárút akkor fog megvalósulni, ha Te megírod a pályázatot, és folyamatosan zaklatod az önkormányzatot, hogy adja be.

Ha már ott vagy, töltsd le a Kerékpáros Magyarország programot is, és ha valamit nem úgy szeretnél, vagy valamit bele szeretnél tetetni, akkor szólj az MK-nak vagy Bodor Ádámnak.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Prof.gruppetto.hu képe

Nem-e lehetne-e azt-e, hogy

Nem-e lehetne-e azt-e, hogy az MK megfelelő munkacsoportja csinál pár javaslatot, meg pl. listát az Eurovelo mentén lévő településekről, hogy tudja az ember, hogy neki holnap be kéne mennie a hivatalba? :)

2
magwas képe

A civil életben ez úgy

A civil életben ez úgy működik, hogy nekikezdesz, és minden részeredményt jól publikálsz, hogy ha valakinek van kedve tolni a szekeret, akkor megtehesse. Az MK megfelelő munkacsoportja te vagy meg én, meg aki még segít.
Részemről a KB pályázattal kapcsolatban a Bp-Bicske szakaszt meg az InterVelo-t tolom erősen.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

3
RoGeR képe

Bicske? Azt ugye tudod, hogy

Bicske?

Azt ugye tudod, hogy a Budaörsi Kistérség nyert egy jókora hálózat-tervezésre pénzt?
Ha Bp-Bicske szakaszt szeretnél kérdezz rá erre a dologra az UKIG-nál.

4
Domán képe

Beköszöntõ Mindannyian

Beköszöntõ
Mindannyian szeretnénk tiszta és biztonságos környezetben élni. Ez
azonban nagymértékben függ attól, milyen jármûvekkel közlekednek
körülöttünk az emberek. Budapesten sajnos a kelleténél többen
választják a személyautót napi utazásaikhoz. Az elmúlt évtizedben több
mint kétszeresére nõtt az autók részesedése a közlekedésben, s emiatt
egyelõre nem teljesülhet a vágyunk a biztonságosabb és tisztább
környezet iránt. Mennyivel jobb lenne, ha az autó helyett mind többen
választanák például a kerékpárt! Ez már ma sem lehetetlen. Egy átlagos
napon Budapesten közel ötvenezren közlekednek biciklivel. Õk már
tapasztalják, hogy 3-4 km-es távolságon belül a kerékpár a városi
közlekedés leggyorsabb eszköze. Kevesen tudják, hogy az esetek
felében az autózók sem utaznak ennél messzebbre. Ha csak minden
tizedik alkalommal választanánk autó helyett a biciklit, már az is napi
százezer autó forgalmától szabadítanámega várost.
A gyors és biztonságos biciklizés lehetõségének kiterjesztése
érdekében a Fõvárosi Önkormányzat is ritmust váltott, és az eddigieknél
lényegesen többet kíván tenni a kerékpározás érdekében. A városban
elindított nagyszabású útfelújítási program keretében az elmúlt két évben
mintegy 30 km új kerékpáros útvonal készült el, és 2010-ig további
100 km kiépítését tervezzük. Átfogó koncepció készült a kerékpározás
fejlesztésérõl, amelynek megvalósítása során a városi kerékpározást
segítõ valamennyi lehetséges eszközt igyekszünk felhasználni.
A kerékpárral közlekedõk tájékozódásához segítséget nyújt a
rendszeresen megjelenõ kerékpáros térkép, amelynek legújabb
kiadását Ön a kezében tartja. Kérjük, tanulmányozza át az információkat
és a tanácsokat is, amelyeket az Ön és a családja kényelme és
biztonsága érdekében állítottunk össze a Kiadóval közösen.
...Hogy mindannyian jobban érezzük magunkat városunkban.
Fõpolgármesteri Hivatal

Ez érdekes Nem tudtam hogy ilyen sokan vagyunk(50000), vagy csak az adatok nem stimmelnek?? Ha jól emlékszem a tavalyi áprilisi CMen voltak annyian nem?? Vélemények??
Forrás:http://www.budapest.hu