Bedobtak még gyorsan karácsony előtt - gondolom, nemcsak hozzánk - egy "elmúltháromévezős" színes kampányanyagot. (Bár egyetlen párt neve sincs megemlítve benne.)

A Budapest jelenét taglaló 20 oldalas füzetben a kerékpározásról is szó esik - egy illusztratív fénykép és három mondat.

A háromból a harmadik így szól:

"Sajnálatos tapasztalat, hogy sokan a kiépített kerékpárút helyett továbbra is a forgalmi sávokat használják az adott szakaszokon."

Úgy látom, a fővárosban a 2014-es önkormányzati kampány célcsoportja még mindig nem mi leszünk.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Kisember képe

Régi kertész szabály: "Ha

Régi kertész szabály: "Ha valamit senki se használ, annak nyomós oka van".

2
Shag_Beckur képe

Mennyire örültetek volna, ha

Mennyire örültetek volna, ha ezt pont a kerékpárra mondják pár évvel ezelőtt?:)

3
Oversize Load képe

Mennyi az a pár év? Mert az

Mennyi az a pár év? Mert az első CM nem tegnap volt. Küküék előtt a VBB Egyesület népszerűsítette a városi kerékpározást.
Mielőtt megfőznéd a CPU-dat túlterheléssel, állj be a hideg zuhany alá :)))

4
Kisember képe

Nem tudom, kire gondolsz, de

Nem tudom, kire gondolsz, de a kerékpárt azóta használják igen sokan, amióta van.

5
Shag_Beckur képe

Nyilván ezért

Nyilván ezért kellettek/kellenek a népszerűsítő akciók, mert annyira sokan használták/használják :)

6
Fly képe

Wazze... Öregfater és

Wazze... Öregfater és öregmuter mindenféle akció nélkül kerékpározott évtizedeken keresztül. Talán még ma is tekernének, ha meg nem halnak...

7
alcedo képe

Izgalmas volna

Izgalmas volna összehasonlítani, hogy mennyit költenek a világon bármely évben a gépjárművek és a kerékpár népszerűsítésére.

8
Oversize Load képe

Már annyira nem akarnak a

Már annyira nem akarnak a lustaság élő szobrai tankolni, hogy a TC elkezdte ócsárolni a villanyhajtású kocsikat:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/01/10/mibol_csinaljunk_benzint/
De tudom, az autózást nem propagálják és Te se reggeliztél sosem trollpelyhet :))

9
tranyo képe

"sajnálatos tapasztalat",

"sajnálatos tapasztalat", hogy a cm még mindig rendezendő rendezvény, beleverni egykét felbukott hülyébe hogy lássa, hogy hányan vannak akiket épp leszar.

10
jurta képe

Szerintem nem leszar: vagy

Szerintem nem leszar: vagy alaposan, vagy hasraütéssel megbecsülték, hogy ez az állítás több szavazatot hoz, mint amennyit visz, más szempont pedig nem érdekes, mehetett a szövegbe. (Ezért is írtam célcsoportot.)

11
tranyo képe

végülis valószínű

végülis valószínű igazadvan.

demost komolyan, úgytudom be kell vezessék a dugódíjat, különben eu ejnyebejnye lesz. de ez pont szembemegy ezzel...

majd a hülye ittadózók jól kifizetik a büntit,
ezek meg röhögnek a markukban :(

12
szabomikulas képe

Ha ez volt a szempont, akkor

Ha ez volt a szempont, akkor elég rosszul becsülték. Ez az állítás valószínűleg nem hoz egy szavazatot sem, mert az autósoknak ez nem mond semmit, nem olvassák, nem lesz nekik jobb. Viszont ha a kerékpárosok közt elterjed, hogy ilyen marhaságokat írnak, azért elég sokan megharagszanak.

13
jurta képe

(Ha vannak egyáltalán

(Ha vannak egyáltalán olyanok, hogy autósok, )hogyhogy nem mond nekik semmit?? Kedvenc gondolatuk! Szoktam velük beszélgetni (nem az úton persze), általában ez a második mondat.
Nem kell, hogy jobb legyen nekik, a kampány lényege a szimpátia felkeltése.

Hogy elolvassa-e bárki, az nekem is nagyon kétséges. Én sem olvastam el a többi részt. :-) (Na jó, a hajléktalanosba belenéztem kicsit, de abba is csak ugyanezért: hogyan magyarázzák ki magukat, miután mindenkivel összerúgták a port. :-))

14
atomboy képe

Sajnalatos tapasztalat, hogy

Sajnalatos tapasztalat, hogy sokan a halado szemuletek altal logikusan osszeallitott ajanlasok helyett tovabbra is az elavult, balesetveszelyes megoldasokat reszesitik elonybe az adott problemakban.

15
Icarus képe

Sajnálatos tapasztalat, hogy

Sajnálatos tapasztalat, hogy a kerékpárútakat nem olyan helyekre építik és nem olyan formában, ahol és ahogy lenne létjogosultságuk.

16
Oversize Load képe

Plusz végtelen. Sajnos az

Plusz végtelen. Sajnos az infrák tervezői és engedélyezői között nincs homo sapiens, csak a rá megtévesztően hasonlító moho motoricus :(

17
Hotyhogy képe

"Sajnálatos tapasztalat, hogy

"Sajnálatos tapasztalat, hogy sokan a kiépített kerékpárút helyett továbbra is a forgalmi sávokat használják az adott szakaszokon."

Hát igen. Még mindig nem elég autós tulok használja ki a tágas kerékpárutakat, hanem a zsúfolt forgalmi sávokban tolonganak. :-)

18
Hemü képe

Egyre inkább az az érzésem,

Egyre inkább az az érzésem, hogy lesz még CM Budapesten. A fiam örülni fog.

Addig is ment egy poszt a Facebook-ra:

----------------------------------------

"Sajnálatos tapasztalat, hogy sokan a kiépített
kerékpárút helyett továbbra is a forgalmi sávokat használják az adott szakaszokon."
/ (a linket a reklámszűrő nem engedi - Google -> Az elmúlt három év az eredmények tükrében /

Szerintem meg kiindulhatunk abból a feltételezésből, hogy a kerékpáros sem ostoba, hanem nyomós oka van rá, hogy ott megy, ahol neki jobb és biztonságosabb. Akkor a sajnálkozás helyett máris bölcsebbek leszünk.
----------------------------------------