Két újabb év tapasztalatait szedtem össze egy posztsorozatban.

Az első poszt statisztikus és adatvadász énem kiéléseként értelmezhető: hány kilométert kerekeztem, hol, miért, hogyan:

http://jozsefbiro.blog.hu/2017/09/19/paulus_velocipedus_5_1_mennyit_bici...

A második poszt egy többrészes szervízsztori leírása, ami rámutat rra, hogy az ideális szerelő (aka Szent Grál) megtalálásától még elég távol vagyok. (Igen, tudom, az ideális szerelő saját magam lennék, ha belefeccölném az időt, de azért jó lenne azt gondolni, hogy az idő- és-vagy tehetséghiányos brnngásoknak is létezik megoldás...):

http://jozsefbiro.blog.hu/2017/09/27/paulus_velocipedus_5_2_egy_fekcsere...

Lesz majd egy harmadik rész is, nemsokára...

Első benyomások az új sasadi csomópontról, fényképekkel illusztrálva. Hány zebrát kell leküzdeni, hogy átérjünk a túloldalra? Mennyi időbe telik? Mennyit lehet spórolni a korábbi útvonalhoz képest? Hülye megoldások, illetve mit kellene kijavítani?

Egy-két megjegyzés arról, mi értelme van az egésznek...

http://jozsefbiro.blog.hu/2016/04/22/sasadi_csomopont_elso_benyomasok

Két és fél év tapasztalatai három posztba gyűjtve, avagy egy zöldfülű bringás tapasztalatai. Miért kezdtem biciklizni végül, milyen infrákat használok (vagy nem), mennyibe kerül, mennyit és milyen gyakran tekerek, egy-két affér, ilyesmik. Aprólékos, unalmas.

Időrendben a legfrissebbel kezdve:

http://jozsefbiro.blog.hu/2015/02/19/paulus_velocipedus_ket_ev_mulva

http://jozsefbiro.blog.hu/2013/10/02/paulus_velocipedus_egy_ev_mulva

http://jozsefbiro.blog.hu/2012/09/08/paulus_velocipedus

Bubis tapasztalatok 3 hónap után: gyerekbetegségekkel küzd a rendszer, kúlság és jól kitalált használat keveredik megbízhatatlansággal és patópálos ügyintézéssel.

http://jozsefbiro.blog.hu/2014/12/15/promontor_nagy_bubiposztsorozata_be...

Bubis posztsorozat:

Második rész (IX. 20): drága-e a Bubi, érett-e Budapest a közbringára?

http://jozsefbiro.blog.hu/2014/09/20/promontor_nagy_bubiposztsorozata_ke...

Első rész: Kinek jó, miért jobb, mint a BKV, + kontár kapacitásvizsgálat.

http://jozsefbiro.blog.hu/2014/09/10/promontor_nagy_bubiposztsorozata_mi...

Folyt köv.

Kis morgolódás a hévizi közbringa kapcsán:

http://jozsefbiro.blog.hu/2014/07/18/kozbringapenzbol_kisteherautot

Tudom, hogy a közlekedési konfliktushelyzetek és szabálykövetés kapcsán elsősorban a biciklis vs. gyalogos illetve a biciklis vs. gépjármű esetek szoktak nagy figyelmet kapni, de ha valaki rendszeresen használja a létező kerékpáros infrát (vö. létező szocializmus), az talán egyetért azzal, hogy lenne tennivalő a kerékpárosok egymásközti viszonyait tekintve is.

Kigyűjtöttem néhány tipikus problémát az eddigi tapasztalataim alapján:

http://jozsefbiro.blog.hu/2014/04/30/biciklis_etikett_szerintem

Véleményeket (pro és kontra), kiegészítéseket, tanácsokat szívesen veszek.

Promontor