Üdvözlet
Egy kérdést tennék fel azokhoz akik anno jobban beleásták magukat ebbe a témába.
Lehet ők már látták ezeket a terveket de talán nem. Mivel mostanság sajnálatosan több ingatlan ügyben érintett elszenvedő vagyok. Ezért igen paranoiás.

Találtam egy szerződéstervezetet és egy nyomvonaltervet. Nem tudom ezek mennyire konvergálnak az MK-val egyeztetett nyomvonalhoz. Első ránézésre megnyugtató ha valóban megvalósul.

Helyszínrajz:
http://www.budapest.hu/resource.aspx?ResourceID=TirPortalBinary&document...

Szerződés:
http://www.budapest.hu/resource.aspx?ResourceID=TirPortalBinary&document...

Elnézést ha már egy lefutott dolog lenne.

Most olvastam a helyi hír blogon , hogy több tervezet van a sepeli Fémmű területén található egykori Ruhaipari Gép- és Kerékpárgyártó Vállalat (RUGÉV) csarnoknak.

De bővebben link: http://csepel.info/?p=9875

Csepeli kerékpárosként egyértelmű én mire szavaznék.

Egy gondolat.........
Nem vagyok egy sűrűn Millire járó, de a legutóbbi CM onnan indult, és a megmentésére tett kisérletek láttán gondolkodóba estem, hogyan lehetne esetleg megoldani a problémát.
Azt nem gondoltam, hogy a szokásos egyszeri tőkeinjekció hasznos lehetne, mert ugye az éhezőt nem etetni kell , hanem meg kéne inkább tanítani vadászni, ez hosszabb távon is megoldást jelent.
Először is leírnék egy tudományos cikket, ami látszólag abszolút nem kapcsolódik a témához.

"Zenével minden könnyebb. (forrás: Geo magazin)  tovább »

Az a mindennapjaimhoz tartozik, hogy napi 50-60 km-t tekerek közlekedésileg. Felmerült, hogy építkezünk Erdőkertesen. Ha ez megtörténik, akkor a napi táv megnő nekem 100 km-re. Ezt már nem hiszem, hogy tudnám abszolválni napi jelleggel. Pláne, hogy a munkám is fizikai.
Tehát keresgélni kezdtem elektromos hajtásu binyigliket, de igazából az akkumlátoraik még nem az igaziak, és amit én találtam, azok robogó vagy babetta formájúak, amik már mint bringa nem funkcionáltak.  tovább »