A Budapesti Műszaki Főiskola öt karának épületeihez és kollégiumaihoz szeretnénk kerékpártámaszokat elhelyeztetni.

Kérjük, hogy az ott tanuló hallgatók segítsenek abban, hogy hova kerüljenek a támaszok, hol van hely, hol logikus az elhelyezés, hol lehet a legkisebb költséggel, ugyanakkor biztonságos és kényelmes módon elhelyezni.

Kérjük azt is jelezni, hogy most hol, milyen módon oldjátok meg az adott épületnél a kerékpártárolást.

Az ötleteket előre is köszönjük.

„Felnőttek a feladathoz” a berlini biciklis futárok: a német főváros utcaképéhez tartozó kerékpáros taxik után megjelentek az első áruszállító triciklik.

Bővebben: http://kerekparosklub.hu/kerekparos-tehertaxi-berlinben

Shaun Kingerlee - Car Head     forrás: http://www.momentumplanet.com/features/car-head

Kossuth Rádió, Napközben, 2008. június 9.
http://real1.radio.hu/kossuth/MP3/1-Het/Het-K09.mp3
52:40-től

"A Margit hídnak az északi oldalán - becslést mondok - 5 méter szélességű a járda, szóval az nem igaz, hogy ott nem lehet kialakítani terelőkupokkal vagy másmilyen módon 2 méter szélességben és hát az untig elég lenne."

"Amikor van más lehetőség, hogy a kerékpáros biztonságosan, szépen eljusson, akkor fölösleges az autósokat ezért még dühíteni."

Egyébként a teljes műsor tanulságos...

25 éve, 1983-ban készült el az első koppenhágai kerékpársáv, amelyik térben és szintben a járda és az úttest között lett kialakítva.
Hogy mi történt azóta kerékpározás terén Koppenhágában, az mindenki előtt ismert, a kerékpársáv pedig a város szimbólumává vált.

Boldog születésnapot!

Bővebben: http://www.copenhagenize.com/2008/06/copenhagen-lanes-celebrate-25-years...