Egerben a helyi aktivisták és néhány értelmes ember évek óta tiltakozott a tervezett bicikliút ellen, amit az Eger patak MEDRÉBEN akarnak vezetni, zöld területek kárára. "Okos" politikusok nem hallgattak rájuk, inkább pályáztak (és nyertek) 60MFt-ot az EU-tól, éppen most épül. Most áradás van, ami épp viszi el az épülő bringaút alapját... Videót itt nézhetsz meg róla.
Ezzel szemben csak néhány utcát kellett volna biciklizhetővé tenni...















De Eger ugye kerékpáros díjat
De Eger ugye kerékpáros díjat is kapott nem?
Ha Dobó István élne, szégyenkezne, hogy ilyen hülyék vezetik a városát!
Ekkora hülyeségre hogy volt
Ekkora hülyeségre hogy volt képes az EU pénzt adni?
Az EU pénzeket a magyarok
Az EU pénzeket a magyarok osztják szét!
Mint a zsivány bank rabló
Mint a zsivány bank rabló főnök a társainak a lopott bankókat:
Egy neked (Mackós Öcsi), egy nekem. Egy neked (Rosszarcú Pityu), egy nekem. Egy neked (Bicskás Bandi), egy nekem. Megint, egy neked (Mackós Öcsi)...
És így tovább. :D
hát, elvileg akkor szoktak
hát, elvileg akkor szoktak fizetni, ha kész...vagy részbenkész.
márpedig ez nem lesz kész egyhamar...
szerintem ez vkinek nagggyon pénztárcába vágó lesz
(és remélem,hogy a döntést támogatóké lesz érintve)
Mióta is van az az egyezmény,
Mióta is van az az egyezmény, hogy bringautat nem lehet építeni a kerékpáros érdekvédelmi szervezetek véleményének kikérése nélkül?Hol az érdekképviselet?
Ilyenkor nem látni merre van tájolón Brüsszel?Elárulom picit az oly nagyra becsült Hollandia alatt Belgiumban...Talán az ilyenek miatt nem áll úgy a nép a zászlók alá mint anno a vörösöknek...ja igen ők ígértek földosztást.Az összes ilyen pénzlenyúlós szagú baromság nem nagyon győz meg senkit a szakmai munka színvonaláról.Kedvenc érvelés: mi elmondtuk de nem vették figyelembe.
1930-ban sikerült-e volna úgy szakszervezetet csinálni Hoffának hogy azt mondja, nem biztos hogy összejön, de ti csak fizessétek be a tagdíjat?
Az MK-n kívül van más
Az MK-n kívül van más kerékpáros érdekvédelmi szervezet. Ha jól tudom (valami ilyen rémlik), ha mi ketten csinálunk egy civil kerékpáros szervezetet, mi is adhatunk véleményt, oszt majd felezünk a zsén. :D És mintha régen (ez változhatott) úgy szólt a törvény, hogy bármely civil szervezet véleményezheti, azaz a Gyilkos Galóca Szedő Egyesület is elég volt, csak az MK-nak dupla pontértéke volt.
Akkor nyilatkozzék valaki,
Akkor nyilatkozzék valaki, mit tud arról ki véleményezte ezt a projektet?
Valahol az Egri gondolás út projekt környékén keresgélje...
Egyébként ha az MK duplapontjának meg ekkora a megállító ereje akkor megint nem látom meggyőzést a tömegek felé.
Úgy tudom, elég egy szervezet
Úgy tudom, elég egy szervezet véleménye. Ha az MK ellenzi, azt elhallgatják, és keresnek egy beleegyező szervezetet. :( Persze lehet, hogy változtak a szabályok, de régen erre volt példa. És lehet, ez egy sok évvel ezelőtt tervezett szarság, azaz a régi szabályok vonatkoztak rá.
Beleegyezo szervezet...
Beleegyezo szervezet... nevezuk inkabb bologatokutyanak...
Bringaút egyesület és
Bringaút egyesület és Kerékpáros Magyarországért, ők is aktívak, vidéken pláne.
Érdemes a Bringaút honlapját végigböngézni....
Mint kvázi egri, irok egy pár
Mint kvázi egri, irok egy pár érdekes tényt:
1, A kerékpárút a belváros rehabilitációs oriasprojekt része, tehát nem kerékpárút építés, így a pályázásnál nem volt szükség egyetlen bringás szervezet ajánlására sem.
2, jómagam is írtam egy két cikket a témában, az út használhatóságát értelmét illetően, a heves megyei hírlapba, helyi lapokba, de gyakorlatilag semmilyen eredménye nem volt. A tervek engedéllyel rendelkeztek, a pénz rendelkezésre állt, a városvezetés pedig hajthatatlan volt.
3, A belváros ettől az "úttol" még továbbra is bringazható lesz, nem lesz kötelező a használata, persze a hasznossága, használhatósága azért koránt sem egyértelmű...
4, Bár a bringás szervezetek, mint szuverén csoportok, természetesen nem mindenben értenek egyet, de azért azt érdemes szem előtt tartani, hogy mindannyian azért dolgoznak, hogy jó bringás infrák szülessenek.
5, Az MK egyébként egy egri turisztikai pályázatban tavaly együtt dolgozott az önkormányzattal, akkor nem emeltek szót a fejlesztés ellen. Mondjuk, jobb lett volna, ha olyan szervezettel dolgoznak együtt, aki öt éve ott tevékenykedik és az elmúlt évek minden fejlesztésében részt vett.
Mondjuk, jobb lett volna, ha
Mondjuk, jobb lett volna, ha olyan szervezettel dolgoznak együtt, aki öt éve ott tevékenykedik és az elmúlt évek minden fejlesztésében részt vett.
Tiétekkel?
Nem feltetlenul,de a
Nem feltetlenul,de a helyismereta helyi kozlekedesi szokasok ismerete azert elonyt jelenthete egy a telepules bringas kozlekedeset evtizedekre bebetonozo projekt kapcsan.
"3, A belváros ettől az
"3, A belváros ettől az "úttol" még továbbra is bringazható lesz, nem lesz kötelező a használata, persze a hasznossága, használhatósága azért koránt sem egyértelmű..."
nem mond ez ellent a "bebetonozásnak?
gondolom tartasz tőle, hogy a belváros rendes közlekedési útjait majd nem teszik bringabaráttá, arra hivatkozva, hogy bicikliút már van a patakban, tessék ott biciklizni...
de csakugyan megállna ez az érv? (nem) és annyira hiányzik a kerékpáros beruházás az utakról, nem elég jól járhatóak így is? (nem ismerem egert, azért kérdezem.)
Országos szakmai civil
Országos szakmai civil szervezet kell, de csak EU-s pénzből épülő infrákhoz.
vaze, ez a utolsó kép ütős
vaze, ez a utolsó kép ütős nagyon...
Gondolom az illetékes elvtárs
Gondolom az illetékes elvtárs majd jól lenyilatkozza, hogy ilyen szélsőséges vízállásra senki nem számított...
Gondolom ha épp áradás van,
Gondolom ha épp áradás van, akkor az arra járó bringások majd kapnak SMS-t a belugymin-től, hogy "Ne hagyják el a kerékpárutat, segítünk!"
Ha árban elkerülhető az út,
Ha árban elkerülhető az út, akkor technikailag nem lenne gáz ez a nyomvonal, ha akadálytalan.
Ami érdekesebb, hogy vagy a patak tuti szét fogja kapni az alapozást mert a víz már csak ilyen, vagy rakpartosra kell betonozni, de akkor már csak a túloldalon lesz fű.
Összességében nagyon fura látvány a szűk csatornában futó bringaút. 12 éves koromig napközi után én mindig dobáltam valamit az ilyen kiszolgáltatott közlekedőkre.
Kísérletnek jó lesz, de nagy eséllyel röhejessé fog válni. Ne így legyen persze.
12 éves koromig napközi után
12 éves koromig napközi után én mindig dobáltam valamit az ilyen kiszolgáltatott közlekedőkre.
És azóta már meggyóntad a papnak az úr színe előtt?
Már nem teszi. Felnőtt, és
Már nem teszi. Felnőtt, és elhagyta gyerekes dolgait, ahogy sokunk. Ha esetleg nem is gyónta meg azt egy gyóntató fülkében, de nem titkolta és kitárta előttünk régi rosszaságát. És erről a jó útra téréséről az Úr már akkor tudott, és nem kell neki azt a régi téves útját szóban közölnie vele. :-)
Az egész cm egy nagy
Az egész cm egy nagy vezeklés. :DDD
Összességében nagyon fura
Összességében nagyon fura látvány a szűk csatornában futó bringaút.
Szerintem nem annyira fura, turisztikai célból sokszor megy ilyen helyeken, vasúti töltésen vagy árokban stb. Itt van pl. ez az alagútban menő, ez is elég szűk, mégis eldobtam az agyam tőle :) Kb. 0:50-nél látszik, hogy önálló alagútja van a bringaútnak a vasúti nagyalagút mellett...
No jó, de az egri a város
No jó, de az egri a város közepén menne, ha a víz hagyná. Turisztikai célból inkább az lenne a jó, ha a bringás turista látná a várost is, nem csak a kanálist (pardon - patakot), nem?