Interaktív cikk + vita az indexen

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Stiggs képe

Elkeserítő a másik oldal

Elkeserítő a másik oldal hozzáállása. Nektek viszont giga respekt, én már a második agyatlan önző beszólás után anyáztam volna...

Mondjuk a reggeli bumeráng is elkeseített:
http://gyik.freeblog.hu, vagy http://bringaut.freeblog.hu
Stiggs

2
cat képe

beleolvastam, és teljesen

beleolvastam, és teljesen elkeseredtem...
tényleg ilyen sok ember nem lát ki a kocsijából???

a legjobban azok bosszantottak fel, akik megígérték, hogy megkeserítik ezután a bringások életét a kib@szott autójukkal.
(észre sem veszi, hogy nap mint nap ezt teszi)

Kükü, Sinya, nagyok voltatok/vagytok!

--
c

3
urga képe

Budapesten 2004 elején 355

Budapesten 2004 elején 355 kocsi jutott ezer főre, de az emberek többsége még mindig busszal, villamossal, metróval jár munkába. Ez a tendencia azonban folyamatosan romlik. A kedves autózóknak figyelmébe kell ajánlani, mi lesz, ha én is, meg a néhány százezer többi budapesti, aki jelenleg tömegközlekedést használ, vagy kerékpározik, hozzájuk hasonlóan autóba ül? Merthogy jogunk van rá, senki nem tilthatja meg nekünk, a metró büdös, a biciklin izzadok, és a két gyerekemmel autóban ülni úgyis könnyebb?

4
urga képe

Ja, és még egy: az lenne

Ja, és még egy: az lenne csak az igazi kritikus tömeg, ha minden jelenlegi bringás autóval vonulna fel az Andrássy úton - akkor kit szidnának a kedves autós honfitársak? A városatyákat, hogy az Adrássy utat még nem bővítették 8 sávosra?

5
norbee_usr képe

eddig se nagyon bírtam azt

eddig se nagyon bírtam azt a 2 bunkó rádióst, de ezután asszem kifejezetten utálom őket...

lehet, hogy ezentúl használni fogom a táskámban rejlő nagyobb szerszámok valamelyikét, ha egy autós zavar az úton? (a villáskulcs szép nyomot hagy a fényezésen. nameg a szélvédőben is...)

6
Nyüzüge képe

Asszem nem ez a

Asszem nem ez a megoldás...
Nem, nem, én nem vagyok autós. Bringával járok vagy BKV-val.

7
cat képe

tényleg nem ez a megoldás,

tényleg nem ez a megoldás, de azért ha az utcán belebotlok a Boros-Bochkor valamelyikébe, akkor elgáncsolom, az tuti.
sőt, tuditti...

--
c

8
urga képe

Ez semmire nem megoldás.

Ez semmire nem megoldás. Megnyugtatásképp: az emberek többsége Magyarországon még nem autózik, bármilyen furcsán hangzik is ez. A többség azonban csendes, nem meri hallatni a hangját. Hála a kerékpáros felvonulásnak, ez talán megváltozik :)

ui: A brüsszeli autómentes vasárnap honlapján rengeteg a morgolódó hozzászólás. ("Nem tudtam a nagynénimet meglátogatni az öregek otthonában, aki egész nap szomorúan várt". Hétvégén nem tudtam lemenni a tengerpartra maguk miatt, felháborító, hogy a mozgásomban korlátoznak!") a honlapon azért több a kritika, mert az emberek hajlamosabbak valami ELLEN véleményt nyilvánítani, mint valami MELLETT. Ha valami nem tetszik, megmondják, ha valami tetszik, hallgatnak. Hál' Istennek saját szememmel láttam Brüsszelt vasárnap, keresztül-kasul bejártam biciklivel, így tudom, hogy százezrek süttették magukat a nappal boldogan két keréken, vagy gyalog, és mindenki, aki kint volt az utcán, élvezte a várost, a jó levegőt, a hangulatot. A közvélemény-kutatásokban ez az arány vissza is köszön: a brüsszeliek 80 százaléka helyesli ezt a rendezvényt.

Röviden: az indexen morgolódók nem reprezentálják a budapesti lakosságot, de még csak az autós társadalmat sem.

9
victo képe

Egyszeruen nem fogjak fel,

Egyszeruen nem fogjak fel, hogy ez mindannyiunk erdeke, nem autos-bringas parharc.

Nekem peldaul van berletem, bringam es autom is. Az autot legfokeppen hetvegen hasznalom, akkor is inkabb a kulso keruletekben, es foleg, ha rossz az ido, es nem tudok bringara pattanni, mert nekem a bringa az elso szamu kozlekedesi eszkoz.

En imadom a bringazast, es ha tehetem azt hasznalom, ezzel szemben ha tenyleg indokolt, en is autoba ulok, de peldaul a belvarosba egy evben kb ketszer megyek be autoval csucsforgalomban (meg is banom altalaban), csak mikor muszaj. Megmondom oszinten, eppen tegnap kellett ezt megtennem, es kijelentettem magamban, hogy ennel meg a BKV is 1000x jobb.

Kepesek sokan percenkent 3 meteres sebesseggel haladni minden nap, nem csodalom, hogy agressziv barmok lesznek. Csak sajnalni tudom oket, mert sokat vesztenek, es be se latjak, hogy ezzel masoknak is artanak, vagy, hogy van mas alternativa.

10
dezso képe

Valóban elkeserítő. És

Valóban elkeserítő. És pontosan látszik az is belőle, hogy hogy gondolkodik az átlagos autós, miért gondolja úgy, hogy le kell dudálnia a nyeregből, ha véletlenül kikerülök valami akadályt, miért jó megelőznie, majd satufék után elkanyarodnia jobbra stb. Kíváncsi vagyok, Küküéknek a 2-3 évvel (amikorra Bp. végleg bedugul) igaza lesz-e, és akkor mit fognak szólni a "kényelemszeretők".

11
Nyüzüge képe

A negatív beszólások nem

A negatív beszólások nem az átlagos autóstól jöttek, hanem azoktól, akiket legjobban zavar a CM. Nem reprezentatív minta (legalábbis remélem...)

12
asinkron képe

Riszpekt, hogy ezekkal a

Riszpekt, hogy ezekkal a beszükült emberekkel képesek vaygtok leülni és válaszolni!
Hát én csak reménykedni tudok abban, hogy az a fórum nem reprezentatív és nem így gondolkodik a sok autós fővárosunkban!

13
KAMA3 képe

Amiota megszunt a

Amiota megszunt a betonkevero cimu topik, az ott tanyazok mindenfele topikba irogatnak, cseppet sem kimelve ezzel a normalis vita menetet... nem kell foglalkozni azzal a keveske szelsoseges anarhista velemenyevel... ugy gondolom a celjaink vilagosak, nem kell torodni azon emberek allaspontjaval, akik meg csak el sem olvassak ezeket a celokat, es plane nem kepesek felfogni... higgyetek el, roppant kevesen vannak...

14
Piroch Márton képe

Ebben a városban 50 anarcho

Ebben a városban 50 anarcho arcnál nincs több, és azok az autókázásban a világvégét , a hatalmat, a pénzt látják. Attól meg írtóznak, mint a híg fostól. Szóval csak ne szidjuk az anarchistákat.

15
djmatte képe

Sziasztok.. egy két ember

Sziasztok.. egy két ember talán ismer a Csubakka rapből.. de nem is ez a lényeg, hanem hogy a BME Közlekedésmérnökiére járok és ott Közlekedéstanon pont ilyen problémákat veszünk elő.. nevezetesen azt.. nem tudom valaki figyelte-e, hogy azért is lesz egyre több autó az utakon mert egyre olcsóbbak, és mivel olcsóbbak megveszik az emberek, de azért olcsóak mert a szakemberek tényleg látják a kőolaj végét max 20 év alatt. Szóval a baj már elkezdődött a benzinárakkal és minden MINDEN autósnak tisztába kell lennie vele, hogy a kőolaj véges!!! Üljünk fel a bicóra, mindenki gyerünk most...!!!

16
urga képe

Index összefoglaló a

Index összefoglaló a vitáról:

"Biciklis terror és radikális gyalogosok?

Elutasító olvasók, radikális gyalogosok, békülékeny bringások. Olvassa összefoglalónkat a csütörtöki, várhatóan óriási dugókat okozó bringás felvonulás szervezőivel!"

http://index.hu/kultur/eletmod/online0922/

17
djmatte képe

Mit mondjak ismét egy

Mit mondjak ismét egy médiai fogásnak lehettünk szemtanúi....figyeljük meg, hogy a rosszmájú nyilatkozatokból mennyi van... ezek is negatívul próbálják beállítani a bicajosokat...
szomorú

18
urga képe

Még egyszer:

Még egyszer: Magyarországon az emberek többségének nincs autója, akinek pedig van, az nem használja minden nap...

Kisebbségben vannak azok, akik odanőttek a kocsijukba, és úgy érzik, hogy az életükre tör, aki szerint kocsi nélkül is lehet közlekedni. A többség nem ápol szenvedélyes viszonyt a kocsijával.

Benzináremelkedéskor pl mindig megugrik a BKV-t használók aránya, ha csökkennek a benzin árak, akkor meg leesik. Sajnos egy 5 tagú család bérletkiadása ma már a kocsifenntartáséval vetekszik. Az emberek többsége ésszerű, az ár, a gyorsaság, és az útidő szerint határoz.

19
urga képe

helyesbítés:

helyesbítés:

Magyarországon az emberek többségének nincs autója, akinek pedig van, az sem feltétlenül használja minden nap...

Az emberek többsége ésszerű, az ár, a gyorsaság, és a kényelem szerint határoz.

Itt pedig egy video a koppenhágai önkormányzat (500 ezer lakos) biciklis honlapjáról:
http://www.vejpark.kk.dk/byenstrafik/cyklernesby/uk/index.htm

Koppenhágában az emberek egy harmada biciklivel jár munkába, és csak kevesebb, mint egy harmada kocsival. A közlekedéspolitikájuk célja, hogy a munkába járó biciklizés aránya 40%-ra nőjön... A légszennyezés évek óta csökken, vagy stagnál (szén-monoxid, nitrogén-oxidok), a lakosok száma ellenben nő, sok más európai fővárossal ellentétben, ahonnan menekülnek az emberek.

20
johi képe

szerintem az indexnel, ahol

szerintem az indexnel, ahol a szerkesztoseg igen sok tagja biciklivel jar, akik a kezdet kezdetetol koveroltak a criticalmasseket, nem szerencses rosszmaju mediafogasrol beszelni. mas okbol viszont igen. szerintem a mostani alkalomnal az kerult fokuszba a mediaban, hogy szegeny autosok, jaj mekkora dugo lesz (eddig ez azert nem volt tuldimenzionalva), elnezest kerunk, es ez igencsak alkalmas arra, hogy a kozvelemenyt szembeallitsa a felvonulokkal. ugyhogy bevallom, egy kisse felek, hogy ellentuntetok lesznek, hogy sokkal tobb lesz az atrocitas. :( az index onlajn interjuja csak azt bizonyitja, hogy mekkora kocsogok az emberek, es kulonosen ha nevtelenul forumozgatnak.

21
efff képe

én már nem is dühös,

én már nem is dühös, hanem szomorú vagyok. A dolgokat felfogni képes kisebbség mellett egyszerűen eborzaszt, hogy_ennyire_nem látják, hogy nem ellenük van a felvonulás, a düh és a harag szinte süt egynéhány hozzászólásból.Nem tom, nem vagyok az az übergeci, de néha elgondolkodnék, mi a franc lenne ennyi segghülyével, ha azt tennék mindenben, amit akarnának. Nem lennének, ha nem lennének józanabbak, akik olykor az ő kényelműk kárára valamelyest élhetőbbé tennék azt a várost, amit mindannyiunk pénzéből nem fejlesztenek normális irányba.
eső lesz?

22
dezso képe

Nem lesz eső, talán még a

Nem lesz eső, talán még a Nap utolsó sugarait is élvezni fogjuk.

23
Szab képe

indexen a nagy autosok azzal

indexen a nagy autosok azzal érvelnek, hogy mi csak pár ezren leszünk, ők, akik meg szenvedik a dugot millioan vannak és hogy képzeljük, hogy feltartjuk a nagyobb tömeget.

Hát szerintem ez nagyon nem reális.
Ha kiszállnának a kocsibol és tömegbe állnának szerintem joval kevesebben lennének mintha, mi, CM-esek tennénk ezt!
Csak éppen ők nagyobbnak látszanak, mert minden egyes ember körül egy jo nagy auto tölti ki a helyet, így azt hiszik sokan vannak, pedig biztos nincs több millio auto a városban, pláne nem azon a kis részen, ahol a CM akadályoz. :)

24
Glor képe

A célokkal és az érvekkel

A célokkal és az érvekkel tökéletesen egyetértek, DE ami miatt életemben először nem tudtam megállni a hozzászólást:
tipikus magyar mentalitásnak tartom hogy adott (jó) cél érdekében teszünk valamit, mások gondjaival pedig nem törődünk. Ha az online interjúban valaki kérdezett valamit a tömegközlekedés megoldatlanságáról, az egész napra otthon (kényszerből fizetős parkolóban), városszéli parkolóban hagyott autóról, stb, akkor a válasz: ez az önkormányzat, BKV stb. gondja vagy feladata, mi csak felhívjuk a figyelmet...
Szerintem aki felvállalja, hogy befolyásolja egy milliós város életét ne csak azt ismételgesse hogy a bringázás jó, hanem készüljön föl, és korrekt válszokat adjon fontos kérdésekre.
Nem lesz szimpatikusabb a megmozdulás, ha értetlennek/hülyének nevezitek pont azt akit meg akartok győzni a céljaitokról.

25
dezso képe

Azért aki veszi magának a

Azért aki veszi magának a fáradságot, és figyeli az online interjút, pláne be is ír, annak lehetne kis ideje, hogy elolvassa itt az oldalon, hogy miért is van ez az egész.

26
Glor képe

Mint írtam is, nem a

Mint írtam is, nem a "miért" a problémám, hanem a "hogyan". És főleg ennek a kommunikálása.
Ha jól értem nem az a lényeg, hogy sokan akik amúgy is bringa hívők összegyűljenek, hanem figyelemfelkeltés és alternatíva kínálása a cél.
Aki az alternatívákkal kapcsolatban kérdéseket tesz fel nem feltétlenül bunkó, csak választ akar kapni. Én személy szerint úgy éreztem, hogy az online interjúban nem kapott senki válaszokat, legfeljebb megkapta az arcába, hogy aki csütörtökön dugóban fog szenvedni az bunkó autós, és úgy kell neki.
Ez nem lendíti előre a dolgokat. Ennyi.

27
urga képe

Szerinted a kritikus tömeg

Szerinted a kritikus tömeg szervezőinek kellene aznap sűríteni a BKV járatokat, és P+R parkolókat jelölni ki a városszélen?

Szerintem ez a felvonulás éppúgy szól a városvezetőknek, mint a lakosságnak. Ezért aki egyetért céljaival (élhetőbb város, kevesebb autó, több biciklis és több tömegközlekedési lehetőség), annak nem morgolódnia kellene, hanem csatlakozni hozzá.

Ami engem illet, az autósok kritikus tömege az év 364 napján megakadályozza, hogy szabadon közlekedjek a városban biciklivel - fel se merek ülni rá! - de sajnos még gyalog, és busszal sem közlekedhetek szabadon.

28
Glor képe

Szerinted az autósoknak

Szerinted az autósoknak kellene sűríteni a BKV járatokat, és P+R parkolókat jelölni ki a városszélen???
Ez sem igaz.

Ez a megmozdulás kész tények elé állítja az autósokat és ők kérdeznek illetve reagálnak erre. Szerintem nem meglepő. Mintha a szervezők csodálkoznának ezen. Konkrétan az online interjún nem használtátok ki a nyilvánosság lehetőségét a véleményetek kifejtésére, emberek meggyőzésére, hanem leereszkedtetek a "miattatok_van_dugó_üljetek_benne" válaszolgatás szintjére.
Nem szeretném itt a közlekedési problémákat vitatni, nekem konkrétan az online interjú stílusával voltak problémáim, ezt vetettem fel.

29
urga képe

Nekem is az online interjú

Nekem is az online interjú stílusával volt problémám - igaz, csak olvastam - de az egyes autós honfitársak stílusa lepett meg nagyon.

Ez a felvonulás demonstráció az élhetőbb városért. Mi segít jobban?

1) Az autóban ülve szidom a demonstrálókat, mert nagyobb dugót okoztak, mint a szokásos

2) Csatlakozom hozzájuk, mivel szeretném, ha lenne más lehetőségem is, nem csak az, hogy autóval közlekedjek. Szeretném, ha biztonságos körülmények között biciklizhetnék, ha sűrűbben járna a busz, stb...

Se a szervezők, se az autóban ülők nem tudják sűríteni a BKV járatokat, és nem tudnak biciklitárolókat, és zuhanyzókat létesíteni a munkahelyekre - ezzel mindenki egyetért. A döntéshozók tudnak. Ők pedig a közvélemény szerint cselekszenek. Az autós, aki biztosítja őket arról, hogy ő a világ minden kincséjért sem szállna ki a kocsijából, jól elvan a dugóban zenét hallgatva, szerinted mire ösztönzi őket? Biztos, hogy nem a buszsűrítésre és biciklis infrastruktúra építésre.

30
Glor képe

Engem nem kell meggyőzni

Engem nem kell meggyőzni sem a célról sem az eszközről, többé-kevésbé igazat adok a szervezőknek.

Amiért ide írtam:

Nem tudom más médiában ez hogy jött le, de az online fórumon nem profi/meggyőző/felkészült/tájékoztató/informatív stb. válaszokat láttam.

Igenis dugót és médiafelhajtást fog okozni a rendezvény, de szerintem hiába az egész felhajtás ha a nem megfelelő kommunikációból fakadóan nem győz meg senki semmiről senkit, csak egymásnak feszülnek az indulatok.

Még1x utoljára: nem láttam felvilágosító vagy segítő szándékot, és ezen elcsodálkoztam.

31
urga képe

Magánvéleményem, hogy nem

Magánvéleményem, hogy nem az autósokat kell meggyőzni arról, hogy szálljanak ki a kocsiból - a többségük szívesen megtenné - hanem a döntéshozókat, hogy a tömegközlekedés és a kerékpározás vonzó alternatívája legyen az autónak. Ezért ha autós lennék, nem morgolódnék a kritikus tömeg szervezőire, hanem beállnék a kritikus tömegbe, mert érdekel a városom, a gyerekem, és a saját jövőm.

A legnagyobb gond ma az, hogy a döntéshozók még ímmel-ámmal sem hajlandóak pénzt áldozni a tömegközlekedére, biciklizésre. Minek közpénzből finanszírozni a közlekedést? A polgár oldja meg maga, takarékoskodjon 15 évig, vegyen kocsit férjnek, feleségnek, és áldozza minden hónaba a fizetése 15-20 százalékát közlekedésre! A gond csak ott van, hogy ezzel a hozzáállással már becsődölt Nyugat-Európa közlekedése. Ők azóta már rájöttek, hogy nincs az a város, amely képes elviselni, hogy az emberek 80-90%-a kocsiban ül reggelente! És most szorgosan építik a villamosvonalakat, buszsávokat, bicikliutakat. Budapesten az emberek
50-60%-a még tömegközlekedik! Most képzeld el, hogy én is, és a többi százezer társam is megunja a zsúfolódást, a tömeget, a hosszabb menetidőt - és kocsiba ül. Előbb utóbb bekövetkezik, ha a döntéshozók nem változtatnak szemléletükön, és nem áldoznak megfelelő összegeket a tömegközlekedés fejlesztésére, a bicilizés vonzóvá tételére. A legfejlettebb városoknak Európában már sikerült, Budapestnek miért ne sikerülne? Ezt azonban csak mi "kényszeríthetjük" ki a döntéshozókból, úgy, hogy jelezzük, milyen várost szeretnénk. Többek között erre szolgál a kritikus tömeg felvonulás.

32
Lacii képe

Amig ott voltak nem volt

Amig ott voltak nem volt érdeklődő kérdés.

"Az út az autósoké." hozzászólásra mit lehet mondani?

33
Glor képe

Nem hiszem hogy az ilyenekre

Nem hiszem hogy az ilyenekre érdemben ragálni kellene.
De ha valaki megkérdezi: hol hagyjam az autómat, mire szálljak ha nincs BKV, hogyan szállítsam a kerékpárom, hol tároljam a kerékpárom stb., akkor arra igenis valamiféle választ kell adni.
Nem konkrét megoldást, de mondjuk valamiféle álláspontot amit egy civil szerveződés esetleg képvisel az önkormányzatok, BKV stb. előtt is. Kicsit zavar ha megmondják hogy rosszul csinálok valamit, de a hogyant találjam ki magamtól és oldjam meg.

Különben az egész nem úgy jön le mint egy közlekedesi alternatíva átgondolt népszerüsítése, hanem mint egy buli ami dugót okoz, mint a Bp parádé : )

Ok, elszakadok a témától, mert csak az online interjúval kapcsolatban akartam írni. Gondolom a többi médiában szerencsésebb (nekem jobban tetsző) módon jelent meg a dolog.
Esőmentes boldog felvonulást Mindenkinek!

34
Lacii képe

Köszi! Az "interjú" túl

Köszi!

Az "interjú" túl rövid volt, utána egy ideig még mindig csak hőbörgés volt, de idővel letisztult. Nézz rá a végére.

35
urga képe

Én a szervezők nyugalmát,

Én a szervezők nyugalmát, türelmét csodáltam nagyon, amivel a sok agresszív, értelmetlen kérdésre válaszoltak. A kifejezetten bicskanyitogató, igazságtalan megjegyzésről nem is beszélve, amivel szemben én biztos nehezen tudtam volna megőrizni hidegvéremet. A szervezők válaszára pedig, hogy nem akarnak mindenkit, mindig kiszállítani a kocsiból, csak akkor, ha van értelmesebb megoldás is, a leggyakoribb válasz a síri csönd volt.

36
Glor képe

Erre most válaszolnom

Erre most válaszolnom kellene valamit, hogy ne maradjak síri csöndben : )))
Az út mindenkié.

37
KAMA3 képe

xpolgartars irta az index

xpolgartars irta az index interjujaban:

Kedves Kürti Gábor,

kérdésem tehát újra: kifizeti-e a bárki is (szervezők, főpolgármesteri hivatal) a gépkocsi-otthonhagyásból adódó parkolási díjat??

erre milyen valaszt lehet adni szerinted?? mert szerintem ketfelet IGEN, vagy NEM

de maga a kerdes is eleve elhibazott: ha otthon hagyja a kocsit, akkor eleve jar hozza a szuk lakokornyezetre ervenyes ingyenes varakozasi engedely... ha valaki arra sem kepes, hogy normalisan tegyen fel egy kerdest, akkor ki, miert es milyen jogon varja el, hogy a valasz is normalis legyen???

egyebkent a CM valasza szerintem ezek fenyeben igenis korrekt volt, idezem:"???"

38
Glor képe

Szerintem nem volt korrekt,

Szerintem nem volt korrekt, ezt próbáltam leírni, de a konkrét példa sem rossz.
Nem mindenkinek van ingyenes várakozási engedélye(cégautó, albérlet előtt parkol stb.)
Aki ezt a kérdést feltette kapott egy felszólítást: hagyd otthon az autót közlekedj másképpen!
Neki ez ebben az esetben problémát jelent, erre rákérdezett: esetleg otthon hagyom, de azért megkérdezem azokat akik az útlezárással kész helyzet elé állítottak, illetve ezt a felszólítást intézték hozzám, ilyesmire gondoltak-e.
Erre a válasz: "???"

Vagyis azt a választ kapja: ha autóval jársz hülye vagy, de nem érdekel a problémád, oldd meg.

Ez a stílus pont az ami nem segít a rendezvényről pozitív képet kialakítani. Nem feladata a szervezőknek mindenre választ adni és megoldást találni, de aki odament vállalta hogy válaszol a kérdésekre, vagy informál.
"???" - ez nem válasz.

39
urga képe

Ezt nem értem. A cégénél

Ezt nem értem. A cégénél ingyenesen parkolhat, de otthon nem? Este hova teszi a kocsiját? És hétvégén mihez kezd vele?

40
Glor képe

Tudtam, hogy nem szabad

Tudtam, hogy nem szabad belemenni ebbe a konkrét példa dologba, mert kilátástalan : )))

Nem hiszem hogy ezt a példát végig kellene rágnunk, mindenestre továbbra is azt mondom:

1, aki felvállaja, hogy megmozgat ennyi embert, az vállalja hogy ezzel kapcsolatban kérdéseket szegeznek neki.

2, aki felvállalja hogy kérdésekre válaszol, az válaszoljon rendesen!

3, mindenkinek eltérő problémái vannak, sok embernek olyan okból zavaró például egy ilyen megmozdulás ami esetleg soha eszébe sem jut a szervezőkenk és eseteleg teljesen jogos.

41
urga képe

Készítsek most neked

Készítsek most neked elemzést a kérdésekről? Emlékeim szerint nagyon sok hasonló volt.

Ilyenekre emlékszem még: hogy vigyek hűtőgépet biciklivel?

Válasz: autóval, arra való.

Hogy közlekedjek két gyerekkel, babakocsival, ha a várostól 40 km-re lakom, és nincs vonat, busz?

Válasz: senki nem rója fel, ha autóval jön...

Mondj példákat arra, amikor szerinted a szervezők nyeglén, nem megfelelően, udvariatlan stílusban válaszoltak, vagy használhatatlan információkat adtak.

42
Glor képe

Példa 1: Szerintem nem kell

Példa 1:
Szerintem nem kell különleges képességekkel rendelkezni, hogy értsd a kérdést, válasz nincs.

Critical Mass2005.09.20. 11:19 (153)
válasz erre
Ezzel mit akarsz mondani???

Piri2005.09.20 11:08 (106)
Amszterdamban van körgyűrű és P R parkoló , tiszták a tömegközlekedési járatok vannak rendes bicikliutak BUDAPESTEN NEM!!!!!!!!
Előzmény: Critical Mass (92)

Példa 2:
Nem kell minden szituációt figyelembe venni, de ha BÁRKI BÁRMI okból kénytelen akkor autóba ülni, azt a válaszoló itt meglehetősen egyértelműen minősíti:

Critical Mass2005.09.20. 11:36 (252)
válasz erre
emberek!!!!!!
1 naprol van szo!
es ti azert uvoltoztok velunk, mert a LUSTASAGOTOKBOL
SZN­OBIZMUSOTOKBOL ONZOSEGETEKBOL kifolyolag nem vagytok kepesek 2 orara lerakni a kurva autotokat, tenyleg nem hiszem el!!!
Emberek gondoljatok mar bele!!!
2-3 orarol van szo evente!!!!!

A hasonló dolgok zavartak az interjúban, de persze ez magánügy. Örülök, hogy megvitathattuk.

43
Lacii képe

1. vállalták 2. veled nem

1. vállalták
2. veled nem fordult elő hogy nem értettél egy kérdést?
Nem azt irták hogy "És, érdekel?" hanem jelezték hogy nem értik.
3. aki minden lehetőségre gondolni tud az már "übermens"

44
Nyüzüge képe

Engem meg éppen az lepett

Engem meg éppen az lepett meg, hogy néhány igencsak szenvedélyes (finom voltam) beírásra nyugaodtan tudtak válaszolni az interjúalanyok.

Más: sokan mondják, hogy mennének biciklivel, de nincsenek bicikliutak, meg büdös van stb. A szomorú tapasztalat, hogy a normális bicajút-rendszer nem építődik ki csak úgy, arra aztán várhatunk. Azért bizony küzdeni kell. Pl. ilyen rendezvénnyel. Lehet, hogy van még jobb eszköz a figyelem felhívására, de az nem az, hogy nem csinálunk semmit, vagy morgolódunk.

45
urga képe

Interjú - még egyszer: Az

Interjú - még egyszer:

Az agresszív, igazságtalan, bicskanyitogató stílusú megjegyzések többsége nem a szervezőktől származott. Csodálom, hogy nem szakadt el a cérna többször náluk, és nagyon furcsállom, hogy egyes emberek úgy gondolják, hogy mindent megtehetnek az év MINDEN NAPJÁN, bármi áron, saját, és mindannyiunk egészsége, és élete rovására, mondván, "nincs más választásunk", ugyanakkor amikor mások választási lehetőségért demonstrálnak HELYETTÜK IS, csak szitkozódni tudnak - mert úgymond két óra kényelmetlenség éri őket.

46
Kuku képe

Nagyon nehéz helyzet egy

Nagyon nehéz helyzet egy online interjú. Odaültetnek egy gépet, aminek a monitorára kiugrik percenként 10 neked szegezett kérdés. Gépelsz ahogy tudsz, de egy idő múlva kilátástalan...
Kérlek Glor, maradj a lapon, és amikor a felvonulás után újra lesz energiánk, itt folytathatjuk.

47
Georgio képe

Bochkorék (már régen sem

Bochkorék (már régen sem értettem, miért kellett nekik az állami kitüntetés) jók népbutítónak. Nagyon is, soha nem szerettem őket. De most még abba sem gondoltak bele, hogy talán a biciklisták egy jó része nem azért nem ül A8-as volánja mögött mert _kedve_ nem volna hozzá...