"Egy GfK-felmérés szerint a honi lakosoknak mindössze 35 százaléka véli úgy, hogy egy autó használhatósága fontosabb, mint a külseje. Nyugat-Európában a fogyasztók 72 százaléka részesíti előnyben e termék használhatóságát. Kozák szerint nemzeti sajátosság, hogy sokat adunk a presztízsre (és ez nem csak az autóknál jellemző)."
Teljes cikk az indexen.












bocs hogy nem a
bocs hogy nem a témában...
de most halottam a híradóban hogy 10 év alatt felére akarják csökkenteni a közúti balesetek számát.
és mivel kezdik??? az első konkrét javaslat hogy kötelezővé teszik a trendi láthatósági köpenyt.
én persze sívesen felveszem...Amint (pl) azt látom hogy a tarfipax célja nem a (lesből) lóvészerzés hanem a (nyílt) sebesség csökekntés. Meg még néhány ilyen apróság.
igen, sajnos. en is
igen, sajnos. en is hallottam. mondjuk ha annyira ellenorzik, mint az bicajosok veralkoholszazalekat, meg a mar amugy is kotelezo vilagitast.. nagyon orulnek, ha kevesebb szabalyt kellene athagnom rendszeresen, de ha a bicajosokat erinto egyetlen kresz-modositas ez lesz, akkor van meg miert lobbiznunk :-/
ezt asszem nem emlitette a biztosunk a tilosban. ja es a banditanak uzenem, hogy VAN budapesten behajtani tilos kiveve kerekpar, es egyiranyu kiveve kerekpar tabla leanyfalu utcanal (szentendrere vezeto bicajut resze).
most büntetik a
most büntetik a bicajosokat? vagy azt hiszik lesz végre egy bagázs aki betartja a törvényeiket? A JÓ biciklisták?
vagy lehet hogy télleg ez kell a balestek felének megelőzőséhez?
húha.
lehet hogy tudnak valamit! lehet hogy 10 év múlva annyi bicikliút és biciklis lesz hogy a részeg autósok és vadállat sofőrök helyett mi leszünk a legtöbben?