"a behajtási díj egy átlagos munkanapon 20-25 százalékkal csökkentette Stockholm központjának autóforgalmát. Ezzel egyidejűleg 9-14 százalékkal mérséklődött az autók okozta légszennyezés"
Nalunk vajon mikor merik ezt meglepni?!
a teljes cikk

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Szab képe

Érdekes, hogy milyen hatása van 1-2 euronak, pedig ez

Érdekes, hogy milyen hatása van 1-2 euronak, pedig ez gondolom reálértékben ott kint még kevesebbnek számít, mint mondjuk itthon. Az egésznapi autozás sokszor 1-2 euro, de ha így külön bevezetik, hogy ezt is kell fizetni, akkor hirtelen sokan tömegközlekednek. Nem sok logikát látok mögötte, de hát ha működik, akkor örüljünk neki. :))
Lehet, ha itthon 50-100, vagy még kisebb összeget kéne fizetni, akkor hirtelen tömegek BKV-ra váltanának?

2
adamekp képe

[csak hogy kekeckedjek: svéd korona] :D

[csak hogy kekeckedjek: svéd korona] :D

3
Szab képe

Tényleg, Svédország nem is tagja az euro zónának. De

Tényleg, Svédország nem is tagja az euro zónának. De akkor miért írnak a cikkben is eurot?

4
adamekp képe

Gondolom a könnyebb összehasonlítás végett.

Gondolom a könnyebb összehasonlítás végett.