"a behajtási díj egy átlagos munkanapon 20-25 százalékkal csökkentette Stockholm központjának autóforgalmát. Ezzel egyidejűleg 9-14 százalékkal mérséklődött az autók okozta légszennyezés"
Nalunk vajon mikor merik ezt meglepni?!
a teljes cikk
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
"a behajtási díj egy átlagos munkanapon 20-25 százalékkal csökkentette Stockholm központjának autóforgalmát. Ezzel egyidejűleg 9-14 százalékkal mérséklődött az autók okozta légszennyezés"
Nalunk vajon mikor merik ezt meglepni?!
a teljes cikk
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Érdekes, hogy milyen hatása van 1-2 euronak, pedig ez
Érdekes, hogy milyen hatása van 1-2 euronak, pedig ez gondolom reálértékben ott kint még kevesebbnek számít, mint mondjuk itthon. Az egésznapi autozás sokszor 1-2 euro, de ha így külön bevezetik, hogy ezt is kell fizetni, akkor hirtelen sokan tömegközlekednek. Nem sok logikát látok mögötte, de hát ha működik, akkor örüljünk neki. :))
Lehet, ha itthon 50-100, vagy még kisebb összeget kéne fizetni, akkor hirtelen tömegek BKV-ra váltanának?
[csak hogy kekeckedjek: svéd korona] :D
[csak hogy kekeckedjek: svéd korona] :D
Tényleg, Svédország nem is tagja az euro zónának. De
Tényleg, Svédország nem is tagja az euro zónának. De akkor miért írnak a cikkben is eurot?
Gondolom a könnyebb összehasonlítás végett.
Gondolom a könnyebb összehasonlítás végett.