Ez nekem új hír. ÜT!
Voltam mát Torontóban, de ha ez kész lesz, újra ellátogatok oda, az biztos.
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Ez nekem új hír. ÜT!
Voltam mát Torontóban, de ha ez kész lesz, újra ellátogatok oda, az biztos.
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
A 3-3 sávos biciklisztráda lassú, középtempós és
A 3-3 sávos biciklisztráda lassú, középtempós és gyors sávjai a város legtávolabbi pontjait lenne hivatott összekötni.
Hát ez aztán jó széles lesz, ha megépül! Nálunk még az autoknak is ritkán építenek 3-3 sávot.
de ők általában azonos tempóval mennek, mert a legtöbb
de ők általában azonos tempóval mennek, mert a legtöbb kocsi bírja a kreszben megengedett maximumot tartani :)
bringásoknál meg erőnlét és sokminden más kérdése.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Hát azért a bringásoknak is bőven elég lenne 2
Hát azért a bringásoknak is bőven elég lenne 2 szerintem, bár lehet, hogy ott tényleg überbrutálsokan tekernek. :))
(Általában azonos tempo egyébként autopályán pont nem jön össze. A 2 sáv ott szerintem kevés, mert a külsőben lassan mennek(teherautok nem mehetnek 80 fölött asszem), a belsőben meg az állatok 200+ sebességgel. Hiányzik egy köztes, nagyjábol a megengedett 130-as tempoju sáv. Persze tudom abból a pénzből rengeteg lélegeztetőgépet lehetne venni, így nyilván nem is ez a legfontosabb most:))
az egyáltalán nem baj, hogy autópályán nincs +1 sáv a
az egyáltalán nem baj, hogy autópályán nincs +1 sáv a szabálytalanul száguldozókat kiszolgálandó!
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Én azt nem értem, hogy ebben mi a jó? Adnak egy ilyen
Én azt nem értem, hogy ebben mi a jó? Adnak egy ilyen akármilyen modern hiper-szuper elkülönített mozgásteret a bicikliseknek, attól még az utcák ugyanolyan büdösek és szennyezettek lesznek a sok pöfögőtől. Miért nem inkább a gépjárműveket különítik el mondjuk alagútba? Az nem csak a bicikliseknek, hanem a városlakóknak lenne jó/egészséges/hűmekkora. Autómentes belváros, hmm?
nem az a cél, hogy ide különítsék el a bringásokat,
nem az a cél, hogy ide különítsék el a bringásokat, hanem hogy a bringásoknak nyújtsanak egy gyorsforgalmi utat, ahol biztonságosan és gyorsan jussanak el a nagyobb csomópontok valamelyikéhez.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Értem én, ez a üvegizé megoldás a "hogyan
Értem én, ez a üvegizé megoldás a "hogyan közlekedhetek gyorsan és biztonságosan a biciklimmel nagyobb távokra a gépjárműforgalomra szabott városban" nevű problémára. De megoldatlanul hagyja a "hogyan lehetne tisztább a levegő a városban" és "hogyan csökkentsük elviselhetőre a zajt a városban" kérdéseket. És ez a félmegoldás mennyibe kerül majd (a torontóiaknak általában, és konkrétan a bicikliseknek, akik igénybe veszik)? És ezek után mit szól majd az autós, aki előtt ott tötyög a biciklis, holott mehetne a szupersztrádán is, de hát mit csináljon, ha csak a következő kisboltig akar eljutni vagy éppen keres valamit? És a mesterséges (menetirányonkénti) hátszél meg az egész kóceráj szellőztetése/klimatizálása mennyire környezetbarát?
Én is épp arra gondoltam, hogy egy ilyen hosszú csövet
Én is épp arra gondoltam, hogy egy ilyen hosszú csövet rendesen kellene szellőztetni, hűteni, mert ugye csak érvényesül odabenn az üveghatás :(
Meg persze rendesen meg is kell építeni. -Mondjuk erre biztos vannak ötleteik, csak nekünk elképzelhetetlenek.
Továbbá mi van azokkal, akiknek tériszonyuk van? -Nekem speciel nem, de vannak akik a 2. emeleten már félnek kinézni...
Én azért szinte biztos vagyok benne, hogy nem lesz ebből
Én azért szinte biztos vagyok benne, hogy nem lesz ebből az őrült ötletből semmi.
Egy ilyen cső megvalósítása üzemletetése annyi energiába kerül, hogy ha megépül, a jófejek autóval fognak járni a földön, hogy kevésbé szennyezzék a környezetet...
medvegyu
Kormányblog
Hát igen, kicsit én is kételkedek a megvalósításban.
Hát igen, kicsit én is kételkedek a megvalósításban. Olyan hihetetlen álomnak tűnik az egész. Legalábbis innen, Mo-ról nézve.
lol Ez annyira fura,hogy már űrhajósnak érezném
lol
Ez annyira fura,hogy már űrhajósnak érezném magam..
Ami végülis nem biztos hogy rossz,de akkor már jön az ízetlen zselékaja,meg a fehér testretapi cuccok divatja.
Maradok a pörköltnél,meg a saját göncöknél- így vagyok ezzel is.
Csökkenjen a magánhasználatú autók száma,fejlődjön a tömegközlekedés/kerékpáros infrastuktúra.
Olvasd el: Arthur Herzog - Hőség c. könyvét.
http://favorit-622-noir.freeblog.hu
Az egészet végigolvasva nekem ez is feltűnt, mint az
Az egészet végigolvasva nekem ez is feltűnt, mint az üvegfolyosóhoz nem kapcsolódó, de fontos kis háttérinfo:
Torontóban már most is igen sűrűn kiépített és kiváló városi kerékpárutak találhatóak, de ezen felül köztéri, rögzített biciklipumpákat is találnak a bringások.
Ez se lenne egy túl nagy beruházás, mondjuk a bicikliutak mentén x km-enként egy odaláncolt pumpa néhány különböző fajta szeleppel.
"de ezen felül köztéri, rögzített biciklipumpákat is
"de ezen felül köztéri, rögzített biciklipumpákat is találnak a bringások."
Minden benzinkútnál kiváló pumpa található... (legalább hasznosak valamiben ;)
Ennél innovatívabbak a kanadaiak. A kerékpár
Ennél innovatívabbak a kanadaiak. A kerékpár tárolására tervezett klasszikus korlát egyik lába a pumpa teste. Nagyon jópofa, valamikor volt róla kép ezen az oldalon is, de nem találom...