
Az index cikke.
Fotó: Barakonyi Szabolcs/index.hu
| Csatolmány | Méret |
|---|---|
| hagyo02.jpg | 85.01 kB |
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...

Az index cikke.
Fotó: Barakonyi Szabolcs/index.hu
| Csatolmány | Méret |
|---|---|
| hagyo02.jpg | 85.01 kB |
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Inkább levegővédelmi de igy is jó :)
Inkább levegővédelmi de igy is jó :)
Én csak a cikk címét másoltam be.
Én csak a cikk címét másoltam be.
Újságírók... Az már durva lenne, ha a légvédelemmel
Újságírók... Az már durva lenne, ha a légvédelemmel kéne foglalkozni.
A civil szervezetek kérték továbbá, [...] hogy a 4-es metró elsõ lépésben ne a Bosnyák térig, hanem az M1-M7 bevezető szakaszáig érjen.
Első lépésben a Keletiig fog érni. A Bosnyák tér és az M1-M7 pedig két különböző irányban van. Értem, hogy mire gondoltak, csak nem tudják a cikkben megfogalmazni.
üdv adamekp
tekintsük talán szójátéknak...
tekintsük talán szójátéknak...
A bulvárindexen nyilván nem véletlen a félrevezető
A bulvárindexen nyilván nem véletlen a félrevezető cím (légvédelem levegővédelem helyett). Viszont én pont emiatt nem olvastam bele, mikor megjelent, azt hittem, hogy megint valami politkai f@szság.
Amúgy meg nem sok azonnali dologról esik szó a cikkben, hogy a cikk címének első szavára is reagáljak.
A pénzhiány meg a nagy blöff, egy forgalomkorlátozás, útszűkítés, bicajsáv felfestés minimális pénzből megoldható, senki nem mondhatja komolyan, hogy ezek megvalósításában a pénz az akadály.
Két másik dolog hiányzik a döntéshozóknak, hogy tegyenek a jobb levegőért: a felismerés, és a szándék.
medvegyu
Kormányblog
Tényleg egyszerű megoldás odamenni és szétb@szni, ami
Tényleg egyszerű megoldás odamenni és szétb@szni, ami nem tetszik. Oszt' meg van ódva a feladat.
A munkahelyeden mit szólnak ehhez a leleményes, körültekintő és alapos módszerhez?
"hogy a 4-es metró elsõ lépésben ne a Bosnyák térig,
"hogy a 4-es metró elsõ lépésben ne a Bosnyák térig, hanem az M1-M7 bevezetõ szakaszáig érjen."
He?
*CMS*
A Kelenföldtől az M1-M7 bevezető szakaszáig érő
A Kelenföldtől az M1-M7 bevezető szakaszáig érő metró legalább belefér a 400 milliárdos keretbe, és készen is lehet a következő választásokig.
És annak az 1-2 megállónak nagyobb haszna lenne, mint az
És annak az 1-2 megállónak nagyobb haszna lenne, mint az egész II. ütemnek.
No, meg nem kell szétbombázni a felszíni közlekedést csak azért, hogy legyen elég utas a metrón.
Összekeverték a végállomásokat.
Összekeverték a végállomásokat. :-)
__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../
hát én is azt sejtem... *CMS*
hát én is azt sejtem...
*CMS*
Szerintem arról van szó, hogy a tervekkel ellentétben ne
Szerintem arról van szó, hogy a tervekkel ellentétben ne a Keletinél hosszabbítsák meg a metrót (ahogy tervezik jelenleg), hanem a másik végén.
Én személy szerint ennek örültem talán a legjobban a cikk kapcsán, hogy legalább már felvetődik az ötlet a döntéshozóknál! Aki hétköznap reggelente jár az M1-M7 kivezető szakasza felé, az tudja miért. Borzasztó sokat jelentene a városnak, ha az onnan érkező autók jórészétől megszabadulhatna a belvárosi forgalom...
-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)
Az a baj, hogy nem fog sokat számítani. Az ingaforgalom
Az a baj, hogy nem fog sokat számítani. Az ingaforgalom egy része szívesen átülne ott tömegközlekedésre, ha le lehetne tenni az autót.
De ahhoz több ezres parkolóház kéne, amit csak akkor használnának, ha ingyen lenne és őrzött lenne...
Bár az tény, hogy ha Gazdagrét (és rövid időn belül Budaörs) kapna egy jó tömegközlekedési kapcsolatot, akkor végre lenne valami értelme ennek a 4-es metrónak.
De ha már kimegy a metró/külvárosi vasút Érdre,
De ha már kimegy a metró/külvárosi vasút Érdre, Budaörsre, Törökbálintra, stb, akkor már teljes joggal lehet megsarcolni azt, aki mégis kocsival jön be a városba! Valahol el kell kezdeni!
Na meg egy-két p+r-t kialakítani már semmi ahhoz képest, hogy mennyi ideig tart egy állami beruházás kicsiny hazánkban. :)
-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)
amikor az indexen megláttam a cikk címét, azt gondoltam,
amikor az indexen megláttam a cikk címét, azt gondoltam, hogy "he? mivan? támadnak a tenoristák repülőkkel?"
aztán beleolvastam, és akkor már láttam, hogy egészen másról van szó.
egyébként én sem talátam tól sok azonnali konkrétumot a leírtak közt :/
a metrós szöveg is valami nagy kavarodás.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
hisz ha lát ugyebár...
hisz ha lát ugyebár...
Csak annyi kellene, hogy vasarljunk parkolokat a kepviselok
Csak annyi kellene, hogy vasarljunk parkolokat a kepviselok szamara, amiknek a jovedelmebol ok reszesulnek. Ha ez megvan... MINDEN VAN!
.
__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -
> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!
__________________________________________________