Az index cikke.
Fotó: Barakonyi Szabolcs/index.hu

CsatolmányMéret
hagyo02.jpg85.01 kB

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Lathor képe

Inkább levegővédelmi de igy is jó :)

Inkább levegővédelmi de igy is jó :)

2
RoGeR képe

Én csak a cikk címét másoltam be.

Én csak a cikk címét másoltam be.

3
adamekp képe

Újságírók... Az már durva lenne, ha a légvédelemmel

Újságírók... Az már durva lenne, ha a légvédelemmel kéne foglalkozni.

A civil szervezetek kérték továbbá, [...] hogy a 4-es metró elsõ lépésben ne a Bosnyák térig, hanem az M1-M7 bevezető szakaszáig érjen.
Első lépésben a Keletiig fog érni. A Bosnyák tér és az M1-M7 pedig két különböző irányban van. Értem, hogy mire gondoltak, csak nem tudják a cikkben megfogalmazni.

üdv adamekp

4
favorit84 képe

tekintsük talán szójátéknak...

tekintsük talán szójátéknak...

5
medvegyu képe

A bulvárindexen nyilván nem véletlen a félrevezető

A bulvárindexen nyilván nem véletlen a félrevezető cím (légvédelem levegővédelem helyett). Viszont én pont emiatt nem olvastam bele, mikor megjelent, azt hittem, hogy megint valami politkai f@szság.
Amúgy meg nem sok azonnali dologról esik szó a cikkben, hogy a cikk címének első szavára is reagáljak.
A pénzhiány meg a nagy blöff, egy forgalomkorlátozás, útszűkítés, bicajsáv felfestés minimális pénzből megoldható, senki nem mondhatja komolyan, hogy ezek megvalósításában a pénz az akadály.
Két másik dolog hiányzik a döntéshozóknak, hogy tegyenek a jobb levegőért: a felismerés, és a szándék.

medvegyu
Kormányblog

6
kisjoz képe

Tényleg egyszerű megoldás odamenni és szétb@szni, ami

Tényleg egyszerű megoldás odamenni és szétb@szni, ami nem tetszik. Oszt' meg van ódva a feladat.
A munkahelyeden mit szólnak ehhez a leleményes, körültekintő és alapos módszerhez?

7
Krisztab. képe

"hogy a 4-es metró elsõ lépésben ne a Bosnyák térig,

"hogy a 4-es metró elsõ lépésben ne a Bosnyák térig, hanem az M1-M7 bevezetõ szakaszáig érjen."

He?

*CMS*

8
eti képe

A Kelenföldtől az M1-M7 bevezető szakaszáig érő

A Kelenföldtől az M1-M7 bevezető szakaszáig érő metró legalább belefér a 400 milliárdos keretbe, és készen is lehet a következő választásokig.

9
RoGeR képe

És annak az 1-2 megállónak nagyobb haszna lenne, mint az

És annak az 1-2 megállónak nagyobb haszna lenne, mint az egész II. ütemnek.
No, meg nem kell szétbombázni a felszíni közlekedést csak azért, hogy legyen elég utas a metrón.

10
Hemü képe

Összekeverték a végállomásokat.

Összekeverték a végállomásokat. :-)

__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../

11
Krisztab. képe

hát én is azt sejtem... *CMS*

hát én is azt sejtem...
*CMS*

12
dobákpeti képe

Szerintem arról van szó, hogy a tervekkel ellentétben ne

Szerintem arról van szó, hogy a tervekkel ellentétben ne a Keletinél hosszabbítsák meg a metrót (ahogy tervezik jelenleg), hanem a másik végén.

Én személy szerint ennek örültem talán a legjobban a cikk kapcsán, hogy legalább már felvetődik az ötlet a döntéshozóknál! Aki hétköznap reggelente jár az M1-M7 kivezető szakasza felé, az tudja miért. Borzasztó sokat jelentene a városnak, ha az onnan érkező autók jórészétől megszabadulhatna a belvárosi forgalom...

-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)

13
RoGeR képe

Az a baj, hogy nem fog sokat számítani. Az ingaforgalom

Az a baj, hogy nem fog sokat számítani. Az ingaforgalom egy része szívesen átülne ott tömegközlekedésre, ha le lehetne tenni az autót.
De ahhoz több ezres parkolóház kéne, amit csak akkor használnának, ha ingyen lenne és őrzött lenne...

Bár az tény, hogy ha Gazdagrét (és rövid időn belül Budaörs) kapna egy jó tömegközlekedési kapcsolatot, akkor végre lenne valami értelme ennek a 4-es metrónak.

14
dobákpeti képe

De ha már kimegy a metró/külvárosi vasút Érdre,

De ha már kimegy a metró/külvárosi vasút Érdre, Budaörsre, Törökbálintra, stb, akkor már teljes joggal lehet megsarcolni azt, aki mégis kocsival jön be a városba! Valahol el kell kezdeni!
Na meg egy-két p+r-t kialakítani már semmi ahhoz képest, hogy mennyi ideig tart egy állami beruházás kicsiny hazánkban. :)

-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)

15
norbijúzer képe

amikor az indexen megláttam a cikk címét, azt gondoltam,

amikor az indexen megláttam a cikk címét, azt gondoltam, hogy "he? mivan? támadnak a tenoristák repülőkkel?"
aztán beleolvastam, és akkor már láttam, hogy egészen másról van szó.
egyébként én sem talátam tól sok azonnali konkrétumot a leírtak közt :/
a metrós szöveg is valami nagy kavarodás.

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"

16
aron képe

hisz ha lát ugyebár...

hisz ha lát ugyebár...

17
Perillustris képe

Csak annyi kellene, hogy vasarljunk parkolokat a kepviselok

Csak annyi kellene, hogy vasarljunk parkolokat a kepviselok szamara, amiknek a jovedelmebol ok reszesulnek. Ha ez megvan... MINDEN VAN!

.
__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -

> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!
__________________________________________________