Szeretnék a hozzáértőktől segítséget kérni, mert kezd elegem lenni a defektekből :) Úgyhogy gondoltam, h veszek külsőt újat, egyrészt mivel a mostani már elég régi, másrészt látom h van defektvédős külső is.
Ilyet találtam, ami egész jónak tűnik. Szerintetek?
http://ebike.hu/termekek/gumikopeny/622-700c/4954
Előre is köszi a segítséget.
RockY












Én mindenképpen ezt
Én mindenképpen ezt ajánlanám, két éve használom 26"-os méretben, és jó ha kétszer volt vele defektem.
http://ebike.hu/termekek/gumikopeny/622-700c/2441
nekem a conti top touring
nekem a conti top touring 2000 teljesen bevalt eddig varosban
az extra defektvédelemmel
az extra defektvédelemmel ellátott külsők is megadják magukat, ha egy nagyobb tüskével találkoznak. érdemes kipróbálni valamilyen belsővédő szallagot. vagy most olvastam, hogy schwalbe-nak van valami trutyija, amit ha a szelepen át belenyomsz a belsőbe 3 hónapig defektmentes lesz.az ára 2000 körül mozog, több alkalomra is elég. nemtom, mennyi iagz belőle. mindenesetre ha ilyet veszel akkor írdd meg a tapasztalataidat róla, érdekelne:D
Kösz mindenkinek a
Kösz mindenkinek a segitseget :)
- RockY
Én olyan gumit használok
Én olyan gumit használok városba, amit kinéztél.
Eddig - igaz, hogy csak félezer kilómétert futottam vele - nincs bajom vele.
Hátrányként annyi jelentkezett nálam, hogy egy szűk 90°os kanyarban megcsúszott egy kicsit az első kerék, mivel finom homok borította az utat.
Ha Conti gumit akarsz ajánlom a BringaButik-ot. Én ott 2700ért vettem egy párat a 37-622es méretben (fényvisszaverő oldalút).
igazából, akármilyen
igazából, akármilyen defektvédelmist veszel, defektet akkor is fogsz kapni! :)
De tény és való, hogy sokkal jobb mint a sima, és a contikat én is csak ajánlani tudom bátran.
Én most a hétvégén
Én most a hétvégén cseréltem ilyen Conti gumira, mint amit te szeretnél, annyi extra hogy tettem bele egy ilyet is: http://ebike.hu/termekek/defektgatlo/478
http://ridebike.hu/termekek/g
http://ridebike.hu/termekek/gumikopenyek/622-700c/4954
Ugyan az a külső csak egy bélással olcsóbbért, jameg nem kell szállítási díj, meg akár még ma is értemehetsz ;)
de te montihoz akarsz gumit,
de te montihoz akarsz gumit, nem? oda nem lesz jó a 622-700c méret... 26"-os-at keress. (vagy nagyon rosszul figyeltem, és trekking kerekeid vannak?)
egyébként a defekt ellen nekem 2-3 éve van tuti megoldásom. legalábbis az még egyszer sem kapott defektet. egyetlenegyszer a szelep tövében szakadt ki a belső, de az nem a külsőn át jött :)
szóval azt csináltam, hogy egy régi használt (használhatatlan) belsőt fogtam, és a szeleptől indulva hosszában végigvágtam, majd a szelepet is kivágtam belőle.
így egy defektvédő szalaghoz hasonló cucc keletkezett, csak sokkal jobban be lehet vele borítani a gumit. (igaz, az extra súly nem kevés, ami a kerékben többszörösen számít, nehezebben gyorsul tőle a gép)
mondjuk nem olyan erős, mint egy kevlárszalag, szóval lehet, hogy egy szögesdrótot már nem bír ki, de a leggyakoribb üvegszilánkos meg tüskés dolgokat távoltartja. mondom, nekem eddig még jó volt :)
és gyakorlatilag 0 ft-ba kerül.
viszont még jó multkor vettem én is defektvédő szalagot, de még nem raktam be a rossz belső helyére, mert nem kellett szétszednem a kereket :) ráér az :)
a külön szalag előnye az, hogy ha elhasználtad a külsőt, a szalag átmenthető a következő gumihoz is. hátránya, h talán nehezebb beszerelni, meg nem épp olcsó.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
--
amit leírok és amit lefotózok
Defektgátló helyett a
Defektgátló helyett a hosszában belül felvágott rossz belső is megteszi sztem :)
edit: úgy látom nem sok újat mondtam :D
Ezzel a címmel topikot
Ezzel a címmel topikot nyitok a plasztikai műtétek fórumán is.
__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -
> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!
Igen 26" kell nekem. Hogy is
Igen 26" kell nekem.
Hogy is van akkor ezekkel a meretekkel?
- RockY
én is conti contactot
én is conti contactot használok, és baromi jó. városban muszáj olyan külső, amiben van defektvédelem- szerintem. így bátran tekereghetek a lágymányosi hídon és környékén, ami garantáltan mindig tele van üvegszilánkkal. nem azt mondom, h törött sörösüvegtengeren szívesen cikáznék vele, de ha 1 kis kupacra rámegyek, nem történik semmi.
a belsővédőszalagról megoszlanak a vélemények: 1ik boltban azt mondják, tutijó, valaki végigbiciklizte vele a sivatagot defekt nélkül, a másikban meg azt, h csak óvatosan vele, nagyon szakszerűen kell beszerelni, különben tönkreteszi a belsőt. "mert van aki otthon beteszi, sajnálja a szerviztől a manit a pontosbeszerelésért, s csodálkozik, h szar az egész"
ez is plusztömeg. én jól elvagyok ezzel a külsővel. kanyarodni is jól lehet vele. van rajta fényvisszaverőcsík is. 1x azt mondták az 1ik boltban, h az EU-ban már csak fényvisszaverőcsíkos külsőt gyárt6nak?/forgalmaz6nak? ha trekkingről van szó.
Mindenkinek koszi a
Mindenkinek koszi a hozzaszolasokat, vegulis ez lett belole :) Remelem jo lesz.
http://ebike.hu/termekek/gumikopeny/26-slick/2440
- RockY
Ezzel biztos jól jársz,
Ezzel biztos jól jársz, nekem két schwalbe-m is volt, mindkettőből húztam ki tüskéket, és nem volt defekt egyszer sem (kb 3000km nagyrészt városban). ja és mindkettő 1800ft-os kategória, ez a marathon sztem még komolyabb...
Zsoltee
Jó lesz.
Jó lesz.
A Marathon az a csúcs és
A Marathon az a csúcs és környéke kategória, az említett modell 6-ból 5-öt kapott defektvédelemre. 750 g, ebben a méretben (47-559) a centi vastag kék anyaggal tömött Marathon Plus pedig 980 g :-D és 6-ból 6-ot kapott. Ennek ellenére nekem sikerült már kilyukasztanom egyet... (ez más méret) [Visszaadhatnák a marketingesek a diplomájukat, ha nem lenne a megfizethetetlen Marathon XR és az egyúttal sokkal könnyebb Supreme 6-ból 6-os e tekintetben :)]
Sokáig IRC 40-559-es slick-kel jártam (1.5x26), és az minden üvegszilánkot összeszedett. (Ebben segített az az 5-7 bar is, amit beletettem.) Van olyan belsőm, amelyiken 12 folt volt a halálakor (szelepkiszakadás), azt mind az IRC-kben szedte össze... A Marathon Plust is csak a kék izé mentette meg, abból is ki kellett párszor kaparni az üvegszilánkot. Viszont a nevesincs ultragagyi rücsis montigumi alig kap defektet.
Szerintem számíts arra, hogy valami ebbe is bele fog menni, és defektvédelem ide vagy oda, idővel átrágja magát a külsőn. Rendszeresen ellenőrizni kell ;)
Hol jársz, hogy így
Hol jársz, hogy így kilyuggatod ezeket a jó külsőket?
Viszont a nevesincs ultragagyi rücsis montigumi alig kap defektet.
Ezt megerősíthetem, viszont haladni se tudsz vele :D
Zsoltee
Budapesten... :) Közúton.
Budapesten... :) Közúton. Sokszor a KRESZ-nek megfelelően (= szélén) jártam, de nem is 1 év alatt gyűltek össze a lukak! A Michelin monti belsőket még a budaörsi Auchan nyitásakor vettem! (Hány évesek is most? :) )
Az új bicajjal (slick!), tanulva a korábbiakból, közelébe sem merészkedem semmiféle törmeléknek.
Az én kedvencem a conti
Az én kedvencem a conti sportcontact. Kevésbé kopik és jobban tapad, mint a contact, pedig slick.
Persze a 28-622-es reflexest már nem lehet kapni, mert az az én méretem, de asszem monti méretekben még van.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
http://www.pto.hu/post/1/1060
http://www.pto.hu/post/1/1060
Mindig sejtettem, hogy
Mindig sejtettem, hogy valami nem stimmel veled, de azt azért nem gondoltam volna, hogy hello kitty-s gumit használsz :D
Zsoltee
külsőim.Schwalbe
külsőim.Schwalbe landcruiser, nem teljes defektvédelem, de még nem volt vele gáz.A másik amivel járok, Schwalbe maraton plus,3,5 báron jó a gurulás. a maraton plus viszont homokon kanyarodáskor csúszik,az én 100 kilómmal.Amúgy idén már húztam ki belőle gömbölyű fejű rajzszöget. Azóta is gurul problémamentesen.Mindkét gumim 1 évesek,a cruiser 2400ft, a maraton plus 6400ft volt. bátran ajánlom őket.Csákány
Milyen gumit vegyek? Ilyet
Milyen gumit vegyek?
Ilyet vagy ilyet?
A másodiknak kétszerese az élettartama, vagy feleannyi defektet fogok kapni?
Ha már az ára a duplája...
a különbség több
a különbség több dologból adódik. egyik, hogy az egyik sima silica, a másik meg valami durvább anyag, bár nem írja, mi. kettes számú különbség, hogy a szövetsűrűsége nagyobb, vagyis tartósabb is, és jobban ellenáll a külső hatásoknak. a 67es sűrűség kb 33%-kal több, mint a másiké. és ezek mellett tartják a kisebb tömeget. azért ha teheted, fogd a kezedbe mindkettőt, mert pl ha a drágábbnak nagyon vékony az oldalfala, akkor lehet benne akármilyen defektvédelem...
×
portásművész, kerékpáros passzivista, professzionális outsider
ogreflikker
Köszi! Sajnos nem hinném,
Köszi!
Sajnos nem hinném, hogy van nekik raktáron mind2, nekem meg elég sürgősnek tűnik az új külső beszerzése.
A kis tömegre nem nagyon mániám: ugyanúgy elfér a két fék a bringámon, mint a dinamós világítás meg a krómozott sárvédők.
a tömeg nálam sem
a tömeg nálam sem számít, de a szövet sűrűség elég nyomós érv.
króm sárvédő meg kell, mert szép ;)
×
portásművész, kerékpáros passzivista, professzionális outsider
ogreflikker
Én ilyen schwalbét vettem
Én ilyen schwalbét vettem a montimra most:
http://www.schwalbe.com/gbl/en/produkte/tour_city/produkt/?ID_Einsatzber...
Bicikli kerékre nem adják
Bicikli kerékre nem adják meg, hogy télen milyen hőmérsékletig lehet használni?
Csak ezt az általános
Csak ezt az általános szöveget találtam az élettartamokkal kapcsolatban.
http://www.schwalbe.com/gbl/en/technik_info/verschleiss/?gesamt=26&PHPSE...
Ebből úgy tűnik, hogy a gyártó nem az alacsony hőmérsékletet tartja a gumik elhasználódásának és károsodásának a fontosabb okának, hanem a magas hőmérsékletet, a forró aszfaltot. Igaz adatokat arról sem ír.
Ha gondolod, írj nekik!
Egyébként van speciálisan téli használatra szánt gumitípusuk.
Nem a gumi öregedése miatt
Nem a gumi öregedése miatt érdekelt, hanem az anyag alacsony hőmérséklet miatti esetleges mechanikai tulajdonságainak megváltozása okán.
Ön jól választott, jó
Ön jól választott, jó darabig nem kell új.
Michelin Dynamic-ot
Michelin Dynamic-ot szeretnék leváltani, mert nincs kedvem 3 naponta belsőt foltozni/cserélni, és még egy dudor is kialakult rajta, amitől kicsit zakatolós lett a gurulás. Egyébként neuzer courier-om van. Azokat gyárilag ezzel szerelik, és már több helyen hallottam, hogy baj van vele, aki ilyen vesz(bár a bringát csak ajánlani tudom), azonnal cserélje le a külsőt. Szóval valami olyasmi kellene, aminek kicsi a gördülési ellenállása, könnyű, és jobban bírja a strapát. Csak városban, aszfaltra használnám
Continental
Continental SportContact
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Simplon
Azt írják
Azt írják róla(http://www.testbike.hu/list2.php?pid=1142), hogy sárban, esőben csúszik. A michelin dynamic-hez képest? Mert ha kb ugyanaz, akkor nem zavarna.
És ez:
http://www.testbike.hu/list2.php?pid=1037
Még csak tapasztalgatom a
Még csak tapasztalgatom a határait, de tény, hogy jobban csúszik, mint a Conti Contact.
Gyakorlatilag ma el akartam engedni egy gyalogost a kiskörtén, de akaratlanul beskidelt és becsúsztam vele a zebra közepéig, onnan meg már inkább mentem tovább egy harsány "BOCSI!" kiáltással.
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Simplon
Ajánlották még a Schwalbe
Ajánlották még a Schwalbe Blizzard-ot. Arról valakinek valami tapasztalata?
Ma 2x is meglepett a
Ma 2x is meglepett a SportContact azzal, hogy esőben, aszfalton nem csúszott, hanem tapadt.
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Simplon
Jól hangzik. Csak kicsit
Jól hangzik. Csak kicsit drága. A Schwalbe Blizzard olyan 2000-rel olcsóbb. Ér annyival többet a SportContact? A Michelin dynamic-hez képest a kettő milyen? Gondolok itt a gördülési ellenállásra, és a tartósságra.
Jó helyen kell venni és
Jó helyen kell venni és akkor féláron van a Blizzardhoz képest :-)
még ha a drágábbat is
még ha a drágábbat is venné, akkor is jobban jár a contival, tekintve, hogy a blizzard nem való városi közlekedésre.
És hol van az a jó hely?
És hol van az a jó hely?
BringaButik (bár most
BringaButik (bár most kifogytak), ZöldPont.