Nemrég Varsóban jártam és elképedve láttam, hogy a város milyen ütemben és magyas színvonalon fejleszti a kerékpárúthálózatot. Az utak egy összefüggő rendszert alkotnak és ellentétben Budapesttel gondozzák is őket.
Folytatás: http://www.praktikusvaros.hu/application/eventvw.php?pmEventId=634












Azért szerintem se a
Azért szerintem se a viacolorban, se a járdán vezetett bringautakban ne kövessük őket.
---
Ez a zén oldalam
Haha, szerintem pedig
Haha, szerintem pedig kövessük őket, mégpedig abban, hogy csinálnak *bármit*. Még ha nem is a legjobb megoldást választották, kiépítettek egy kerékpáros infrastruktúrát, ami - én is tanúsíthatom - működik. Varsóban lehet kerékpározni az egész városban.
A gyalogosokat elásták?
A gyalogosokat elásták?
Olvass lejjebb.
Olvass lejjebb.
A bármi rosszabb mint a
A bármi rosszabb mint a semmi. Ha nincs semmi legalább nem dudálnak le ha végigmész az úton.
A Göncöl utcában pl Andrássy féle bringasáv van, az autókat belülről kerülöm, nem megyek be a sávba. Ez így rosszabb mint ha nem csináltak volna semmit, mert még a helyet is elvették.
Másik példa: a XIII. kerületben minden bringaút rossz. Ha nem lennének, lehetne jót csinálni, de így együtt kell élni a rosszal és belátható időn belül nem fogják megjavítani.
ROSSZAT NE! Akkor inkább semmit!
---
Ez a zén oldalam
"ROSSZAT NE! Akkor inkább
"ROSSZAT NE! Akkor inkább semmit!"
Teljesen egyetértek. Az úton lehet közlekedni, de a rossz bicikliúton csak szerencsétlenkedni lehet.
Mi is gondozzuk őket.
Mi is gondozzuk őket. MI.
Bringával megyek.
.....................................................
No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
Igen, mi, a Bringaút
Igen, mi, a Bringaút Egyesület. Hébe-hóba... Többet kellene kommandózni!
Varsó azért "enyhén" más
Varsó azért "enyhén" más helyzetben van mint Budapest. "Köszönhetően" a II. világháború utáni katasztrófának, a 0-ról kezdték az építkezést így még mára is rengeteg beépítetlen terület található ott. A várostervezés manapság pedig olyan szintre jutott, hogy van lehetőség az újonnan megépített területek kiépítését optimálisan átgondolni, szinte akadály-tényezők nélkül. Ezért van Varsónak körgyűrűje is amely nem kis mértékben elvonja a forgalmat a belváros részéből (ám így is vannak hatalmas dugók). Eleve szélesebb utaik vannak, a főutak 2x3, esetleg 2x4 sávosak köztük villamossal, a járdák pedig nem 1-2m helyet engednek a gyalogosoknak. Így azért sokkal könnyebb a kerékpárutakat is fejleszteni.
Ld. Budapesten az Andrássy utat; abszolút hülyeség egy ilyen bicikliút, de máshol nem volt hely, hogy megcsinálják...
Egy jó kis kép egy ottani megmozdulásról ;)
http://www.orlenbezpiecznedrogi.pl/users_photos/112541b1aba8565002c0e5c6...
Jujj, hát ott is szép a
Jujj, hát ott is szép a cm. :)
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Ezt akartam írni én is.
Ezt akartam írni én is. Varsót gyakorlatilag a semmiből építették újjá a háború után. A varsói óváros szintén a háború után épült fel gyakorlatilag.
Az viszont biztos, hogy komoly fejlődés kellett, hogy legyen, mert én 1998-ban még nem sok bicikliutat láttam ott.
phorvath
a kép címe: Varsó a
a kép címe: Varsó a kihalt város :)
bárcsak nálunk is ilyen útproblémák lennének.
-------------------------------
http://www.photoblog.com/gabber
amúgy gugli a barátom,
amúgy gugli a barátom, szal ott is van probléma
http://www.zm.org.pl/en/?a=en.cycling_wost
-------------------------------
http://www.photoblog.com/gabber
Hatalmas újítások folynak
Hatalmas újítások folynak Varsóban, ha valaki utoljára 1998-ban járt ott, így lassan 10 év elteltével újabb terepszemlét tarthatna;)
Ott még új híd is épült a Visztulán keresztül, továbbá hatalmas felhőkarcolók etc etc etc...-nem véletlenül: nem magyarok :P
Szerintem, elbaszták a
Szerintem, elbaszták a városképet a felhőkarcolókkal. Nagyon rondák!
Ki-ki döntse el, szerintem
Ki-ki döntse el, szerintem illenek hozzá a felhőkarcolók, de ha nem, akkor is jobban mint Budapesthez:)
http://www.schefferj.ps.hu/images/Poland/Warsawa2_800.jpg