Megyek-megyek, a kálvinon jön egy kocka volvo eszméletlenül szarul. Utána az üllőin is megelőzött. Nem volt nagyon gáz, de már bennt volt az intim szférámban. A pirosnál mondom neki normálisan, hogy legközelebb legyen szíves nagyobb oldaltávolságot tartani. Mire ő hogy "nem fogok", meg egyébként is tapló volt. Mondtam neki, hogy akkor szálljon ki, beszéljük meg.
Le is állt félre, mondja hogy hívja a kollégákat, majd ők megtanítanak az oldaltávolságra. mondom hívja őket. Azért szóltam László Jánosnak, hogy jó lenne, ha mondjuk óránként érdeklődne egy újságíró a IX. ker kapitányságon a hogylétem felől, emberünktől meg megkérdeztem, hogy ismeri-e a hivatali hatalommal visszaélés tényállását.
Aztán nagyon nem jöttek a rendőrök, mondom neki, hogy 31 van, én 40-ig várok, aztán megyek mert mítingem van egészkor. Kicsit vitába bonyolódtunk a jobbratartási kötelezettségről, aszonta, hogy már évtizedek óta oktatja a rendőröket, jobban tudja, és idézett a kreszből hibásan. Én nevettem.
Aztán megbeszéltük, hogy bemegyünk a főkapitányságra, oszt ott megbeszéljük a kresz dolgot, ő meg hagyja a szívózást. névjegyet is adott telefonszámmal. Az volt ráírva, hogy Garamvölgyi Ferenc.
Megyek be a főkapitányságra, kérdem a posztost, hogy hol a bringatároló (az embernek mindíg ez legyen az első kérdése a portáshoz, ugye). Aszongya mér, hova megyek. Mondom Garamvölgyi Ferenc.
aszongya ilyen nincs, elmeséltem neki a sztorit. Mondta, hogy biztos a közlekedésieknél a szomszéd utcában.
Oda is mentem, ugyanaz. Mondja a rendőr, hogy hívjam fel, persze már tudtuk hogy nem fogja felvenni;)
Aztán írtam neki sms-t, hogy ügyes trükk volt.
László János egy pár órával készőbb hívott, hogy jól vagyok-e;)












Szánalmas az arc.
Szánalmas az arc.
gyenge sztori
gyenge sztori
???
???
ez egy gyenge sztori.
ez egy gyenge sztori. magwast beszopatta egy vicceskedvű ember, ő meg fullra bevette valakinek a meséjét... mi ebben a sztori?
egyáltalán telefonált az ipse? mutatott igazolványt?
történt baleset? nem. erre kijönnek a rendőrök szerinted? persze, hogy nem.
miért érdekes az, h garamvölgyinek hívják?
szkenneld be a névjegyet, hadd lássuk.
Ha holnap téged b@sz el,
Ha holnap téged b@sz el, majd ne lepődj meg, ha egyáltalán lesz még lehetőséged!
ennek most mi köze
ennek most mi köze ehhez?
az, hogy a rendőrségi szóvivő névrokona, semmit nem jelent. azért, mert valaki fontos embernek látszik, még nem kell megijedni. ha történt baj, hívd ki te a rendőrséget, ne várj arra, hogy más tegye.
ha jól emlékszem
ha jól emlékszem nemrégiben volt egy futár kontra "képviselő" sztori hasonló történettel...szánalmas...az ilyen embert meg úgy arcon kell suhintani hogy tudja hol a helye...ha még telefonálni is akar akkor meg kibaszni a kezéből a telefont a kamion alá...legalább valami haszna is legyen!
Te se vagy jobb...
Te se vagy jobb...
szopóka nyalóka...
szopóka nyalóka... rendszám nincs meg véletlenül?
-----------------------
Hátszél legyen veletek!
Megprobalom ertelmezni azt a
Megprobalom ertelmezni azt a kafkaeszk tartalmat, amit leirtal. :)
A kocka Volvo az egy rendorauto? Annak soforje pedig egy rendor? Egy csunyan es veszelyesen vezeto rendor, akinek te ezt szova merted tenni?
Aki arra aztan okoskodva elutasitotta a biralatodat, es tobb rendor kollegajanak osszegyulekezeset, es altaluk valo megleckeztetesedet helyezte kilatasba?
Mire te ertesitetted Laszlo Janost, egy rad vigyazo, megbizhato kozeleti szemelyt, aki egyetlen kapocs lehet a vilag es te kozotted, aki egy sotet pinceben talalhatja magat?
Aztan beszelgettetek, talan vitatkoztatok, derusen is reszedrol, mert nevettel. Ez az idegen, aki egy nevjegyet is hordozott magaval, Garamvolgyi Ferenc nevevel, odaadta neked azt, azzal a kilatassal, hogy kapcsolatot tarthatsz vele?
Aztan ket kapitanysagon is, vagy legalabbis ket hivatalban kiderult, hogy nem ismernek ilyen szemelyt? S te meg is dicserted ezert a furfangos eliszkolasaert toled es szorongato helyzetebol egy telefon uzenettel?
Vegul pedig, Laszlo Janos, torodeset mutato ujsagiro bizonyitotta, hogy kesz vigyazni rad, amikor esetleg rendorok tarsasagaban vagy?! Mert rendorok nem vigyaznak az emberre?!
Phuha! Kafkai tortenet! Hogyhogy nem elegseges a hivatali szemely, esetedben rendor azonositasara az o rendor tiszti szama az egyenruhajan? Vagy civilben volt az illeto?
Nevjegykartyaja szerintem magan celu lehetett hogyha nem allt rajta hivatali rangfokozat, osztaly, stb, vagy a rendorseg hivatalos fejlece. Beszelgetesetek is magan jellegu lehetett, s te nem a hivatalosan fellepo rendorrel beszelhettel az o szemelyeben.
Vagy feltartoztatott teged amikor beszelgettetek, vagy adott olyan jeleket, amikbol egy atlagos szemely azt hohette volna, hogy egy kikerdezes vagy ellenorzes tartamara kotelessege egyutt mukodnie, es te is ezt hihetted?
Az urge hivatalosnak, es megfelemlitonek akarhatott latszani, hogyha nem is volt szolgalatban, de meg ha abban is volt, akkor is. Pedig csak emberi szinten mutattad ki a hibajat, amire emberi szinten lehetett volna neki reagalni.
Egy szereny es jo rendor, akinek kimutatjak a hibajat, ezt mondta volna: "Igen? Nem tartottam kello oldal tavolsagot? Hat, bocs, nem figyelhettem jol... Igaza van, maskor jobban figyelek majd. Jo napot!"
________________
Sajnálom a bolondot.
A kocka volvo nem
A kocka volvo nem rendőrautó. Egy ismert autómárka néhány ismert modelljének gyűjtőneve.
Emberünk civilben volt.
László János a Magyar Kerékpárosklub elnöke, a mi jóságos és gondoskodó apánk;)
Így utólag visszagondolva attól tarthatott, hogy megverem, és ezért találta ki ezt a mesét. És olyan jól játszott, hogy elhittem. Végülis volt benne valami, ami miatt hihető volt, hogy ő egy múlt rendszerből ittmaradt rendőrtiszt: enyhén alkesz fej, tapló felsőbbséges modor, gyenge helyzetfelismerés. Persze én meg hiszékeny vagyok.
Azt a részletet még nem is meséltem, amikor a telefonba egy "Ez az úriember" kezdetű mondatot ejtettem el László jánosnak, ő meg fel volt háborodva, hogy csúnya szavakat használok vele kapcsolatban;) Mondjuk a hangsúly, amivel mondtam, nem volt összhangban a megfogalmazással;) Az meg már az ő baja, hogy rosszul hall.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Tehat a pasas abban a
Tehat a pasas abban a szogletes, regi Volvoban egy ugyanolyan egyszeru szemely lehetett, mint barki mas.
A mult rendszerbol itt felejtett elvtarsak bizony meg mindig ugyanazokkal a hatalmi dominancia mimikrikkel elnek, mint akkor tettek.
"Tudod, hogy ki vagyok en, ocsi? En egy BM-es vagyok. En mindent el tudok intezni."
Szoval, ez az idult allapotu szomoru szemely ott pofog a tragacsaval, zsebeben a fontossagat jelkepezo, osztogatasra varo kis nevjegykartyaival, veszelyt hozva a halado nemzedekre, a biciklistakra.
Egy konfrontacio alkalmaval regi reflexei jonnek mukodesbe, mert nem alakult ki neki sem egy uj reflexe, sem pedig inkabb egy, az o jozan ertelmebol fakado, rendes emberi reakcioja.
Megbecsulesemet tartom szamodra, mert neked volt egy ilyen kis szanalmas alakra idod, diskuralni vele ott az ut szelen, jora nevelesi szandekoddal.
Szinten, ha felt toled, hogy megvered, akkor tisztelet a felsotestnek amit kiallithatsz! Teruletre egyenlo lehet az Alfoldevel? Na jo, mondjuk a Kisalfoldet ertve... :)
________________
Sajnálom a bolondot.
Nem karizmom van, hanem
Nem karizmom van, hanem karizmám;)
A célom nem a jóra nevelés volt, hanem hogy demonstráljam, hogy a bringásokkal nem lehet kekeckedni.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Engem ma egy civil autóból
Engem ma egy civil autóból szirénázott le egy arc, miközben épp az alkotás uctán kapaszkodtam (egy buszba). Tipikusan rendőrségi sziréna volt, fényjelzés nélkül. Végül ez neki csak azért kellett, hogy beálljon a dugó végére. (annyira azért nem volt dugó, mert ugye volt értelme kapaszkodnom. Már bánom, hogy elengedtem)
###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###
Nekem meg egyszer
Nekem meg egyszer konténeres ifából nyomta a szirénát egy ökör, mert beálltam a kollégája mögé szélárnyékba :D
Zsoltee
Ja, amúgy ebben mi volt a
Ja, amúgy ebben mi volt a sztori ? Mert a bantu srác dobta fel az egész történetet egészen más köntösben, de jóval szórakoztatóbb volt, mint az eredeti.
Amúgy a dolog ott kezdődik, hogy "... akkor szálljon ki, beszéljük meg..." tipikus (...) kötöszköndjünk egy picikét má, hadd , naaa...
Minek ? tovább mész, tisztelgés, jó napot... üdvözlöm, Budapest.
ennyi
miii? miért várja mindenki
miii? miért várja mindenki a "bonyodalom-csúcspont-csattanós megoldás" sémát?
ez nem az es.hu
...................
ROTA BENE!
Felteszem, hogy én vagyok a
Felteszem, hogy én vagyok a "bantu srác". :) De nem hiszem, hogy Magwas ne adott volna egy nagyon is szórakoztató, és kerek történetet az övében.
Az ő elbeszélését én csupán ellenpontoztam. Ezt még tudat alatt is hasonló szellemben tehettem, mint amikor egymást elismerő jam session zenészek játszanak saját örömükre.
Hol egy rekedtes szakszofon szólaltatja meg töredékeiben a motívumut, hol pedig gitáron halljuk az egész dallamos melódiát egy-egy szólamra.
Én azt hiszem, hogy a világ jobbá tételében nagy részük van az olyan értelmes embereknek, mint Magwas, aki nem a kötözködés kedvéért és nem aggresszívan akarna megbeszélni egy problémát.
Márpedig a gondatlan és veszélyes gépjárművezetés az egy hatalmas probléma a mai Budapesten. Egy türelmes szóváltás és értelemre adás, az értelemre hatni próbálás igenis százszor jobb, mint a belenyugvó elnézés, és a bajok örökös további eltűrése.
________________
Sajnálom a bolondot.
Nem a dafke-ség miatt, csak
Nem a dafke-ség miatt, csak hogy értsd: fiatal vagyok én is, tudom jól, s gyakran még ma is megkívánom amikor lehet, h. a lehetséges korlátokat maximálisan kihasználjam.
A "nem fogok" elhangzása pillanatában magwas is tudta jól, hogy milyen irányt fog venni a történet, és/de belement. Játszópajtás lett egy gőg által generált homokozóban. Onnantól kezdve szerintem lealacsonyodott a gk. vezető szintjére és ezzel most nem minősítem egyikőjüket vagyis de és ez azért nem számít mert mind2en tudatosak voltak a helyzetben. Aki pedig tudatosan kontrázik azt úgysem szavakkal lehet jobb belátásra bírni. Picikét több toleranciára lenne szükség. Mindkét oldalon.
Lehetséges, hogy igazság
Lehetséges, hogy igazság tudata és azzal a szenvedélye erősen befolyásolta őt, de nem hiszem, hogy az gőg. Sokszor érezhetjük, hogy nem szabad tágítanunk, és ez nem feltétlenül gőgösségből vagy büszkeségből ered.
Szerintem nehéz megítélnünk Magwas viselkedését, mert nem bújhatunk teljesen a bőrébe, csak talán egy picit.
Egy régi ház nyitott kapuján át betértem annak az udvarába és fényképezgettem. A ház szentimentális jelentőségü volt számomra mert oda született az édesanyám, s neki szerettem volna készíteni a fényképeket.
Hirtelen kirontott egy pólós férfi és képembe tolva a képét felindulva kérdezte, "Mit fényképez maga itt!?" Annyira megdöbbentett a fellépése, hogy nem is arra koncentráltam, hogy elmonjam neki az érthető, emberi hátterét a fényképezésemnek.
Egyszeruen felbőszített az, hogy ez a látszólag biztonsági portás, aki az ott bérlő vállalat irodájából jött ki hozzám az udvarra, így kezd velem ki. Miért nem csak egyenruhában, azonossági névcímkével, udvariasan tájékoztat, ha nem szabad ott fényképezni?
Szóval, az arrogáns parasztnak csak azt mondtam, hogy nem látszik rajta semmi hivatalos jel ami hatóságát bizonyítaná, és én addig pedig fényképezni fogok.
Mentem is azonban kifelé, tompítva az összetűzést, mire a hátam mögött ö hátba nyomott kifelé, majdhogynem hátba taszított! Ekkor majdnem aztán betakartam, visszafordulva, de csak annyit mondtam neki figyelmeztetésül, hogy ne merjen kezet emelni mégegyszer rám.
Az eset nagyon felzaklatott akkor, két éve, mert én ehhez nem vagyok hozzá szokva. Vannak dolgok, amikhez az ember nem tud hozzá szokni, és Magwas is így lehet a bunkó autósokkal.
________________
Sajnálom a bolondot.
Úgy gondolom, hogy az
Úgy gondolom, hogy az autós-kerékpáros incidensek csökkentésének egy módja az, hogy megmutatjuk az autósoknak, hogy velünk nem lehet kukoricázni. Ha több tíz percük megy el amiatt, hogy szórakoznak, talán legközelebb nem fognak.
Semmiféle gőg nincs ebben azon a természetes mennyiségen kívül, amit az a diszkriminált csoportba tartozó egyed érez, aki megpróbál küzdeni ez ellen a diszkrimináció ellen.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Ez nem a gőgös homokozó
Ez nem a gőgös homokozó és nem lealacsonyodás. Ez a közlekedési és emberi szabályrendszer betartatása civil eszközökkel.
A sofőr nem volt partner a közlekedésben, majd kommunikációs nehézségekkel is küzdött, valamint sunyi és gyáva alak is emberileg.
Olyan közlekedő nem való az útra, aki képes szándékosan vezélyeztetni másokat vélt biztonsága fedezékében. Ezek szánalmas alakok, akiket minden jog által biztosított lehetőséggel el kell távolítani a nagy homokozóból, ahol neked, mint bringásnak vagy gyalogosnak az életed mehet rá egy ilyen senkiházi szórakozására.
Aztán van egy másik megoldás is, mikor nyugodtan megállítom a munkásbuszt, hogy akkor most magyarázzák is el, hogy mit és milyen modorban is ordibáltak nekem, mert rosszul hallottam biztosan, s ha agresszíven lépnek fel, akkor önvédelem. De ezt nem javaslom senkinek sem...
Sajnos a közlekedésben
Sajnos a közlekedésben többen foglalkoznak a szabályok másokkal való betarttatásával, mint a betartásával. Mindig mindenki a másikat neveli. Ez nem vezet sehova, szerintem még soha senki nem változtatott a vezetéshez való hozzáállásán pusztán azért, mert valaki jól kioktatta. Bezzeg egy-két vaskosabb bírság megtenné a hatását!
A szabályokat a hatóságnak kellene minden eszközzel (súlyos és következetes bírságok, rendőri jelenlét, kamerák stb.) betarttatni, ahogy ez nyugaton is történik és akkor előbb-utóbb megszoknák ezt a sofőrök.
Rossz hozzáállás. Ha így
Rossz hozzáállás. Ha így lenne, nem volnának szabálytalanok.
Az eszetlen dudálás, ordibálás és mutogatás, ami általános, a kreszt nem ismerők között is, nem vezet sehova.
Egy teljes nyugalommal feljelentett sofőr, aki az életemet veszélyezteti már inkább hasznos. Ha a hatóság lusta, dolgoztasd őket, adj anyagot nekik, feljelentést, rendszámokat és kötelességük foglalkozni vele.
Ha ez az ára, hogy kultúrált morál működjön az utakon, meg kell tenni, de a kresz ismerete nélküli okoskodás zsákutca és neked kell betartani a szabályokat először.
Nem csak a feljelentéssel
Nem csak a feljelentéssel kötelesek foglalkozni, hanem a buszsávok túlterhelésével, a tilosban parkolással és az egész közlekedési szabályrendszer betartásával. Ha defenzív nem foglalkoznak a problémával, akkor miből gondolod, h. az utólagos esetekre fognak vajmi figyelmet is fordítani ?
Tök jó dolog, hogy eldugult az egész város néhány év alatt és tök jó dolog, h. kezdjük ellepni bringákkal, de másnak nem megy az elfogadás/felismerés ilyen gyorsan. Ezt miért nem lehet elfogadni/felismerni ? Miért kell igazságharcoskodni, miért kell küldetéstudattal nyeregbe szállni ?
Csak egy fiktív
Csak egy fiktív példa:
Józsi bácsi magának való fajta. Csak bevásárolni jár ki, mindig siet, a pénztárnál pl annyira, hogy sokszor fel is löki az ott állókat.
Téged pl. pont nem zavarna, hiszen mindig ráérősen vásárolsz, de x-edszerre azért már felszalad a szemöldököd..
Legközelebb, mikor a pároddal megbeszélitek a napot, elmeséli, hogy Józsi bácsi megint fellökte..
Ne adj' isten a gyerek is duzzogni kezd a bácsi miatt, miután visszajön a csokivásárlásból..
Aztán megint Te mész boltba, és megint lökdösődik. Erre Te udvariasan elnézést kérsz, és újfent előre engeded, ahol esetleg még fellök pár maminkót is..
Ugye jól értelmeztem, ez a követendő példa?
-
Adj helyet magad mellett..
(Orrot túrni pedig bringán is lehet.. ;) )
A helyzet nem jó,
A helyzet nem jó, törődjünk bele? Nem tudnék így élni, és megkérlek hogy te se tedd.
Igen, a szabályokat a hatóságnak kellene betartatnia. Elsősorban. De ez a mi kötelességünk is, mint ahogyan az is, hogy segítsük a hatóságot ebben, és rábírjuk a rend betartatására.
Amúgy meg biztos vagyok benne, hogy a megfelelő eszközök használnak. Ha egy normális embert udvarias hangnemben megkérsz, hogy legközelebb figyeljen oda, legközelebb oda fog figyelni. Van akire ez hat. Azzal a söfőrrel pedig, amelyik meg akart ölni, találkoztam másnap. Nagyon nagy ívben került ki. Vagy a rendőrségen töltött néhány óra miatt, vagy amiatt hogy letörtem a tükrét. Van akire ez hat.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Hát, azt te tudod, hogy a
Hát, azt te tudod, hogy a konkrét esetben megérte-e, illetve mekkora volt az a veszélyhelyzet. Ezzel nem is vitatkozom. Én inkább általában tartom feleslegesnek a népnevelést minden vélt vagy akár valós sérelem esetén.
"...letörtem a tükrét."
"...letörtem a tükrét."
A minap néztem a tükröket az autókon, és minél tovább, minél többet néztem belőlük, annál furábbaknak és mulatságosabbaknak látszottak azok a tükrök! Füleknek.
Az autók testéből kinyúló két kis nyúlvány, mindegyiken ugyanolyan formáju és ugyanott, pontosan, mint két kis fül. Mókás gondolat, hogy csintalan, ránk támadó állatkákat kellene megreguláznunk, amiknek éppen ilyen füleik vannak.
Nyilvánvalóan a legkézenfekvőbb, leggyengébb, leg-kitettebb részüket, füleiket ragadnánk meg és csavarintanánk meg!
________________
Sajnálom a bolondot.
Tetszett, ahogy
Tetszett, ahogy értelmeztétek a gőgöt, ráadásul mindannyian félreértettétek: a "nem fogok" alatt értettem a gőgöt, hiszen onnantól bonyolódott az egész helyzet. Ha csak "oké" hagyta volna el száját, egészen másképp festene a sztori. De emberünk a szócsatát el akarta dönteni, magwas tova kardoskodott stb. stb. stb.
Mindent félre téve kb. annyi mondanivalóm volt csak, mit Lunkwill is írt: lehet akármekkora kupleráj ez az ország, egyelőre nem adta meg a demokrata köztársaság azt a jogot magának, h. önbíráskodjék önnön maga felett.
Az ilyen esetek többet ártanak, mint használnak a kerékpáros kisebbség elfogadásának, hiszen "minden igyekezet ellenére" nem tudtak egymással szót érteni. Mondhatnám "kellett ez nekünk?"
minel tobb ilyen kellene,
minel tobb ilyen kellene, sztem...
a kozony az ami a legtobbet art6
ha azon gondolkozol h vajon +eri e, akkor ne kezdj bele ilyesmikbe
most nem lett eredmenye
de van olyan, hogy van
tobbszor takaritottak man el a rendorok az autokat miutan bejelentettem
neha nem tortenik semmi kezzelfoghato (ez van surubben)
...
Én el tudom képzelni, hogy
Én el tudom képzelni, hogy emberünk a történtek hatására kicsit jobban összeszedi magát amikor bringást lát. Neki is elment némi ideje az ügyre, és biztos vagyok benne hogy rosszabbul érezte közben magát mint én.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
ugynarrol
ugynarrol beszelunk...
mongyuk nekem magas a toleranciakuszobom, de amikor vmi nagyon durvat latok (pl. hetek ota felorakat parkol a buszsofor a bringagyalogut bringas reszen mig osszevarja az utasokat), akkor beszolok (a rendoroknek)
es csodak csodaja, masnap 200 meterrel lejjebb parkolt, ahol lehetett es addig ment csak a bringautra, +szunt az ujsagolvasos kedve
2 honap mulva +int visszaszokot, ujjab telefon, sztan most nyugi van +int, tobb honapja
a dolog pikanteriaja, h elvbol nem mentem azon a bringagyalogut szakaszon (van 1 jobbos kanyar, ami miatt veszelyesebb mint az ut), de most h +tisztitottam nincs pofa nem ott menni
furcsa tudathasadasos allapot, dehat magamnak kerestem a bajt :)
pl. reszemrol sem az
pl. reszemrol sem az elszalados sem a kotozkodost tipust nem kepviselem, viszont van 1 kedves tortenetem
taxis a leszoritasom utan (bringasavban mentem, o + srehen be elem) kiugrik az autojabaol es elkezd osztani h +jegyezte az arcom es el fog intezni
raneztem nyugottan, elovettem a telefonomat, menneztem rajta h hany ora, sztan kozoltem vele, h mier nem intezzuk most, meg van negyedoram plusszban a meloba beereshez
emberunk fenysebesseggel szalt vissza az autojaba
(sztem man ott rajott h vmi gond van velem, amikor csak a 3. leszoritasi kiserlete sikerult, merh addig mindig kikerultem, o + ugye nem elutni akart hanem leckeztetni /bekopogtattam az ablakan, h miert a bringasavon parkol/ eshat nehez ha a szenvedesre szant alany sokkal jobb manoverezokepessegu)
a sztori vegkifejlete az lett h kimentem ele a sav kozepere, leolvastam a rendszamat es szepen bejelentettem a rendorsegen tilosban parkolasert, kozuti veszelyeztetesert es becsuletsertesert (tom, nem telefonalunk menetkozben, dehat en szoktam :), bocsi)
+attam a telszamomat, a mai napig nem kerestek, valszin nem sikerult elkapniuk 1 sarga rendszamos, valszin mindenfele nyilvantartasban szereplo, taxist...
Szombaton tekertem a
Szombaton tekertem a Varosligetbol a Damjanich utcan hazafele 14 ora tajt. A Bajza utcai lampa piros, egy mercedes varakozik, amugy az egesz kornyek kihalt.
Korbenezes utan szepen tekertem tovabb, mire az auto(s) dudalt egyet.
Kerdi a parom, vajon miert dudalt. Mondok: fogalmam nincs.
Lampa zoldre valt, kocsi utoler, ablak leteker, faszi kiszol: nem akarom megallitani, de en rendortiszt vagyok. Figyeljen oda jobban a piros lampaknal. Majd szepen elhuz.
Ebben a varosban mar mindenki rendortiszt?
-------------------
Jo ez a bringasav a nagykoruton, csak ne jarna rajta annyi villamos
Nem, csak te éppen
Nem, csak te éppen szabálytalankodtál és pechedre kifogtál egyet ;-)
Lehet fenn van IWIW-en,
Lehet fenn van IWIW-en, keress rá és jelöld be ismerősnek :-)
Emiatt nem fogok
Emiatt nem fogok regisztrálni az iwiwre;)
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Magwas, jó sok időd van
Magwas, jó sok időd van ilyenekre :D Az hagyján, hogy leállsz vitázni egy taplóval, aki utána se lesz kevésbé tapló, de még örsről örsre is járkálsz :)
20-25 percem ha elment rá.
20-25 percem ha elment rá. Egy ilyen sztori simán megér ennyi időt. A mítingre is elértem. A kilenckerben a kapitányság meg a közlekedésiek egymás mellett vannak.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
ezt nemreg kuldem a
ezt nemreg kuldem a www.police.hu oldalrol, lakossagi bejelenteskent:
Ma (2007. október 26.) reggel 7.55 perc a mellettem elhaladó KBF941 forgalmi rendszámú tehergépjármű majdnem lesodort a kerékpáromról, a gépjármű hátulja érintette a karomat. Az eset a Szentendrei út kifelé vezető szakaszán történt, a Monostori úti kereszteződés környékén. A vezető ellen feljelentést szeretnék tenni közúti veszélyeztetés büncselekménye miatt. Személyi sérülés nem történt, így orvosi látleletet sem kívánok csatolni. Közvetlenül az esetet követően telefonos bejelentést tettem a III. kerületi ügyfélszolgálatukra, azonban a kollégájuk azt mondta, hogy vagy személyesen vagy e-mail formájában tehetem csak meg a bejelentésemet, ő tudomásul veszi azt, de nem fognak lépések történni. Szerintem ezzel az eljárási bonyolítással a jogorvoslathoz való alkotmányos jogom csorbul.
Dobos Tibor
Ha jól értem, Tibchy,
Ha jól értem, Tibchy, akkor te vagy Dobos Tibor, és teveled történt ez meg, és te küldted ezt a www.police.hu oldalra.
Az ismeretlen vezető veszélyes vezetést tanusított. Panaszodat a hatóságok kötelesek lennének kivizsgálni, és megállapítani a felelős személy azonosságát, és büntető eljárást indítani ellene.
________________
Sajnálom a bolondot.
megint bilibe lóg a
megint bilibe lóg a kezed...
Zsoltee
Úgy érted, hogy
Úgy érted, hogy ráébredve és belenyugvón tudomásomra kellene vennem már végre a magyar valóságot, és nem a rendes társadalmi elvárásokkal kezelni mindazt, ami ott történik?
________________
Sajnálom a bolondot.
Pontosan. Attól, hogy
Pontosan. Attól, hogy álmodozol az ideális világról, még nem válik azzá Magyarország. Tenni lehet érte, de azon elmélkedni, hogy hogyan is kéne lennie, háát...
Zsoltee
De hát én nem álmodozok!
De hát én nem álmodozok! Éppen fent erősítem meg Tibchyt, lelket öntve bele az egyetértésemmel, hogy panaszát el kellene fogadniuk és cselekedniük kellene a hatóságnak.
Ha félreérthető a "kellene" szó, akkor az az én hibám, azt elfogadom. Legyen akkor minden "kellene" helyett "kell". De akár "kellene" vagy "kell", ez a törvény idézése, hangoztatása számomról.
Teszek is érte, hogy én Magyarországon minden vonatkozásban és mindenkor a rendesebb országok, az ideális világot jobban megközelítő társadalmak polgárainak elvárásaival mozogjak.
Hidd el, hogy nem csak elmélkedek, hanem teszek is egy jobb Magyarországért. A gyalogátkelő helyeken hatalmas veszélynek is kiteszem magamat ezért, amikor szokásom szerint rendesen megyek át rajtuk, a közeledő veszélyes autósokat tanítva és kényszerítve arra, hogy rendesen vezessenek.
Mit szeretnél még, hogy tegyek? Rendőri védelmet hívjak minden átkelésemnél, amire gondoltam is már? Vagy bírósági végzést szerezzek és gépkocsik elszállítását rendeljem meg a járdákról? Bonyolódjak magán perekbe, szálljak szembe szóváltásban a szabálysértőkkel?
Vagy gyávának tartasz, aki buzdítani mer csak egy másik feljelentőt de maga nem merne, vagy közömbös lenne ugyanazt megtenni?
Mit tehetek ami nem büntetendő, tükör letöréses vagy karcolásos rongálás, és segít jobbá tenni a magyar közlekedést?
Zsoltee, kérlek lásd, hogy nem rossz az amit teszek, az egyszerü, jót elváró, példát mutató, rendes saját viselkedésemmel a közlekedésben, és gondolataim közzéadásában.
________________
Sajnálom a bolondot.
Ha érkezik valamilyen
Ha érkezik valamilyen válasz légy szíves tedd közzé!
Ez a módszer megoldást jelentene a megállok 10 percre típusú szabálytalankodók ellen. Ugyanis ezekhez mire rendőrt hívsz már nincsenek is ott. De egy fotóval kiegészített bejelentés... Talán. Tudom az én kezem is a bilibe.
Tisztelt Dobos
Tisztelt Dobos Tibor!
Tájékoztatom, hogy bejelentését a Budapesti Rendőr-főkapitányságnak
továbbítottam, választ is tőlük várhat.
Üdvözlettel:
ORFK Panasziroda
varok...
varok...
a mai napig nem erkezett
a mai napig nem erkezett semmi valasz
van itt vmi 15 vagy 30 napos hatarido, amit tartaniuk kell? (par hsz-sal fentebb van a bejelentesem, okt. 26-an)
a mai napig nem erkezett
a mai napig nem erkezett semmi valasz
van itt vmi 15 vagy 30 napos hatarido, amit tartaniuk kell? (par hsz-sal fentebb van a bejelentesem, okt. 26-an)
Megkérdeztem az MK
Megkérdeztem az MK ügyvédjét. 30 nap a határidő, amin belül valamilyen választ kell kapjál. Amikor átteszik (mint most az egyik kapitányság a másiknak), akkor újrakezdődik a 30 nap.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
koszi! amennyiben nem
koszi!
amennyiben nem reagalnak a bejelentesemre, akkor mi fog tortenni?
Gondolom ombudsmanhoz
Gondolom ombudsmanhoz fordulsz, úgyis meg akarod kérdezni tőle, hogy mi újság van a jogorvoslathoz való jogoddal. Én még rákérdeznék arra is, hogy amikor az, hogy a rendőrségen felvegyék a telefont 20 percbe kerül, az pedig hogy kijöjjön a járőr, minimum 3/4 órába, valamint amikor a rendőr szó nélkül elmegy mindenféle szabálytalanság mellett, akkor hogyan állunk a tulajdonhoz, személyes biztonsághoz, valamint az élethez és emberi méltósághoz való jog gyakorlásával (ez három külön alapjog az alkotmányban).
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
csek disz: "Budapesti
csek disz:
"Budapesti Rendőr-főkapitányság
III. kerületi Rendőrkapitányság
Közrendvédelmi Osztály
Száma: 143-445/413/2007.
Előadó Nagy Krisztina r. tzls.
Telefonszám: 06-1-430-4700/43-164.
Tisztelt Dobos Tibor Úr!
A 2007. október 26-án kelt levelére hivatkozva tájékoztatom, hatóságunk közigazgatási eljárást indít a KBE-941 forgalmi rendszámú tehergépkocsi ismeretlen vezetőjével szemben.
Az eljárás során szükségessé vált az Ön tanúként történő meghallgatása.
Mivel az Ön által megadott mobilszámon gépi hang jelentkezik be és közli, hogy "ezen a számon előfizető nem kapcsolható, kérem mihamarabb jelentkezni szíveskedjék Nagy Krisztina r. törzszászlósnál a 06-1-430-4700 telefonszám 43-164 mellékén.
Budapest, 2007. november 20.
Tisztelettel
Traub Ferenc r. alezredes
Közrendvédelmi osztályvezető"
a szep az egeszben h ceges a telefonom es 8 es 4 kozott be kell kapcsolva legyen
mongyuk ha este vagy 7vegen lemerul, akkor csak reggel vagy hetfon reggel toltom fel a melohelyemen
es ha nem fogadott hivasom van (sms-t kapok ezekrol kikapcsolt allapotban is), akkor visszahivom a szamot
kiveve ha nincs kijelezve a szam, de ilyen hivasom mostanaban nem volt
Tanu(k) nelkul sajnos
Tanu(k) nelkul sajnos eselytelen, mert egy allitas all szemben egy allitassal.
Ezért kárálok én annyira
Ezért kárálok én annyira mindig az ön-térmegfigyelő és eseményrögzítő, kamerás bizonyíték felvétel szükségességéről!
________________
Sajnálom a bolondot.
ezert nem ertem, h miert nem
ezert nem ertem, h miert nem cselekednek rogton
a telefon vegen ulo rendor azt mondta h mennyek el szemelyesen es tegyek bejelentest (mikozben az urget siman elkap6tak volna ha akarjak)
mondom h semmi bajom, eree aszongya mennyek be korhazba es vetessek fel latleletet (lehet a polarombol kianalizalnak vmit?)
sztan monta ezt az emilt: mondom jo, probajjuk +, de aze ezt a jogorvoslatos alkotmanyos jogot azert beleirtam, hiszen ilyen csiga tempoban valo ugyintezes eseten barki megusz6ja
szomoru vagyok emiatt
a tanusaggal + nemtom mi a baj, hiszen ha letagaggya h arra jart, az valszin lenyomozhato h igaz lehet e
ha letagaggya h talakoztunk (azaz h eszrevett) az eleg gaz, hiszen akkor valszin ezert utott el madnem
ha pedig elkezd habzo szajjal problemazni, h dehat ott tilpos bringazni 8ami 1ebirant nemigaz9, akkor kozvetve man magara is bizonyitotta az elkovetest (ennek latom a legnagyobb eselyet)
ha + hidegverrel aszongya h latot es megfelelo oldaltavolsagot tartva ment el mellettem, ako telleg patthelyzet
de elebb jussunk el idaig, a rendszam alapjan ki kell derulni h ki vezette a gepjarmuvet, aztan kezdodhet a tancz...