Buszgarázst és remízt zárna be a BKV, mégis cáfolja, hogy járatritkítást tervez. Jóváhagyták a 13%-os tarifemelést. A VEKE szerint sem a tarifaemelés, sem a járatritkítás nem fogja jelentõsen növelni a cég bevételeit, viszont annál több utast veszít.

Megbukott a BKV átalakításának programja, nem sikerült a cégnek elérnie a nullszaldó állapotát, miként azt Antal Attila vezérigazgató 2006 végi kinevezésekor megígérte. Az sem igaz, hogy a cég racionalizálása járatritkítás nélkül fog megtörténni, mondja a VEKE. A BKV még cáfol, de a csütörtöki közgyûlés elé kerülõ elõterjesztés a közlekedési céget látszik cáfolni.

A Városi és Elõvárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szerdán tartott sajtótájékoztatót, egy nappal azelõtt, hogy a Fõvárosi Közgyûlés elé kerül a BKV 2008-as viteldíjairól szóló elõterjesztés, amit a városüzemeltetési bizottság kormánypárti többsége a szerdai ülésén támogatott.

Folytatás az indexen...
...és a VEKE oldalán.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
RaptoR képe

Most olvastam én is épp a

Most olvastam én is épp a cikket. Ilyenkor örülök, hogy beruháztam idén egy teljes téli menetfelszerelésbe. (Najó, még egy símaszk hiányzik a komoly mínuszokhoz. :D)

Mindig elgondolkodok a bkv-s híreknél, hogy ha az én feladatom lenne hogyan oldanám meg a problémát. Mindig arra jutok csak, hogy az egész céget úgy ahogy van el kéne törölni az utolsó porszemig és egy teljesen újat létrehozni. Mintha tanulnál programozni egy új nyelvben és az első nagyobb programot írnád meg, persze eléggé elszúrod az alapoknál így inkább úgy döntesz, hogy teljesen újat írsz, egy jobban átgondolt koncepcióval.

2
Cseya képe

Jobbat tudok: A

Jobbat tudok: A középvezetői szintig eltörölni a csapatot az utolsó porszemig, és a VEKE embereit odarakni. Őket még érdekelné a dolog amivel foglalkoznak.

3
DLala képe

Köszi a bizalmat, de amíg

Köszi a bizalmat, de amíg zűrös politikusok által kézivezérelt cég a BKV, addig nincs VEKE tag aki ott vezetői szerepet vállalna, munkavállalóként. Ráadásul teleszórták a felső vezetését vidékről beejtőernyőzött, nagyképű senkiháziakkal, akik azt sem tudják mi az a villamos. Szégyen.
A jelenleg futó értelmes projektek jelentős részét is mi találtuk ki, vagy egyenesen mi visszük. Már ha hagyják. Egyre kevésbé hagyják.

Ceterum censeo, Carthaginem esse delendam.

4
redsoil0 képe

Jó, csak ne szántsd be

Jó, csak ne szántsd be sóval, mert az környezetszennyező :). De a jelenlegi helyzet inkább "Hannibal ante portas". Egyébként köszi, hogy türelmesen és kimerítően válaszolsz a jobb-rosszabb stílusban feltett kérdésekre itt a fórumokon. Magam attól tartok, hogy a BKV szétbaszása csak egy része egy összetett folyamatnak, amelyet Magyarország dél-amerikamizálását célozza meg, talán csak félig tudatosan. Magam az egészségügyet látom ha nem is nagyon közelről, de igen jó helyről. Bárcsak tévednék! Ezen topikot olvasva azon szőröztem, hogy a decemberi volt az uccsó BKV bérlet, amit megvettem. Rövid utakra marad az apostolok lova, hosszútávon meg a drótcsacsi... jelenleg éppen arra vonatkozó kisérletet folytatok, bírja-e a homloküregem a téli bicózást. És lehet, hogy januártól lesz nállam egy jegytömb vész esetére, egyébként meg megpróbálom BKV mentessé tenni az életemet. Csak az a bajom, hogy sok ember fog így dönteni, és ezek majd autóba ülnek, ami nem könnyít a bicósok helyzetén sem. Konrad Lorenz útán szabadon: ha egy "tojásgyár" vagy egy sertéshízlalda kegyetlenség, és szégyen a civilizált emberiség egészére nézve-mivel öszezsúfolva, megnyomorítva, rettenetes körülmények között tartják az állatokat-, akkor mit szoljunk egy modern lakótelephez, vagy mondjuk a kék metróhoz reggel fél nyolckor? Hogy lehet "mélósággal" viselni azt, amikor olyan körülmények között utaznak emberek, amit az EU szerint állatkínzás, ha sertésekkel teszik? (Ezért lettem vegetáriánus,mert ellenzem, hogy állatokkal így bánjanak. De azért az ember is állat valahol, nem?) Szóval a BKV a körülményekhez képest elfogadható volt szerintem, és általában vitákban védtem is, de ha mindez a szép és jó ami most kinéz valóra válik, akkor a pokolba velük! És mi az ígéret, a szent grál, a szívárvány másik végén lógó nagy bögre arany? Hát a négyes metró, ami még rengeteget fog csúszni, elszívja a pénzt csomó más fejlesztéstől, és mire megépül, min. egy (kettő? három?) évtizede túlhaladott igényt fog kielégíteni. És rakás korrupt szarzsák megint jót kaszál, egye meg őket a lepra. Na... Szóval, jó olvasni, hogy valaki értelmesen és világosan kommunikál, köszi.

Üdv.
Ádám

5
Névtelen képe

Tömeg a BKV-n? Ugyanmár...

Tömeg a BKV-n? Ugyanmár... :)
Nézd meg ezt a videót!

Egyébként a metrón hogy oldanád meg a csúcsidőszakot? Mert tudtommal olyankor annyira sűrűn jár a metró, amennyire technikailag, biztonságilag lehetséges.

6
Redsoil-nembej képe

Hogy lehet adott

Hogy lehet adott szállítokapacitás mellett csökkenteni a tumultust? Hát van pár módszer, nem az én asztalom, csak ötletek:
Nem harminc évet csúszni a következő metróval
Környezetbarát földfelszini közl. fejlesztés (troli, villanyos stb,)
Kerékpárbarát város
Eltolt munkaidőkezdés (központi gondolkodást, szervezést igényel)
Husszú távon olyan városépítési koncepció, ahol nem kell az egész városon átfolynia hatalmas embertömegeknek, mert a lakó-munka-és szorakozási lehetőségek úgy helyezkednek el (pl. internet korában szinte kizálólagosan számítógépes munkák miatt naponta munkahelyre beutazni?)

Mindehez távlati gondolkodás, pénz éls szándék szükségeltetik.

Ádám

7
magwas képe

Ha meglenne az

Ha meglenne az elhatározás, hogy titeket raknak be a mostani felsővezetők helyett, akkor arra is meglenne az elhatározás, hogy hagyjanak titeket dolgozni.

Attól meg egyenesen hányok, hogy amint az FB-ben a VEKE delegáltja megszólal, rögtön fideszes delegáltként szerepel a hírekben. Ez ugyan tényszerű, ám nagyon messze van a lényegtől.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

8
Perillustris képe

SíMASSk - 1290ft -

SíMASSk - 1290ft - AuchanBAZZ! (Dunakeszi v. Budaőrs)

9
Szász Andrej képe

A csömöriben nem

A csömöriben nem árulják?

10
Oversize Load képe

Márciusig veszek bérletet.

Márciusig veszek bérletet. Ha minden flottul megy, még idén meglesz a tartalék paripa :)) Az áprilistól megspórolt BKV-adó egy részét téli ruházatra költöm.
Több lesz a füst a bádogcsigák számának emelkedése miatt, jobban károsodik az egészségünk :(( Be kellene érte perelni a felelősöket (Fővárosi Közgyűlés, BKV vezérkar).
Pár év múlva megszüntetik a busz sávokat, ha nem állítják meg ezt az ámokfutást :(( Ha minden talpalatnyi aszfaltfelületet ellepnek a zótósok, hol fogok tudni tekerni? Járda nem alternatíva :(((

11
hpetya képe

Pár év múlva

Pár év múlva megszüntetik a busz sávokat, ha nem állítják meg ezt az ámokfutást :(( Ha minden talpalatnyi aszfaltfelületet ellepnek a zótósok, hol fogok tudni tekerni?

Hát a buszsávot átnevezik kerékpársávnak, és ott... :)))

(optimista napom van.)

=====P=E=T=Y=A=====
bringás képek | hajnalpor | blog
A te autód menő, az én bringám HALADÓ!

12
Oversize Load képe

Nekem szinte mindig

Nekem szinte mindig pesszimista napom van. Hogyan fogjuk távol tartani a bádogcsigákat az ex-busz sávoktól. A BKV haláltusája alatt rászoknak, hogy az is az övék. Továbbképzés lesz minden bringásnak 302000 Ft-os csapásokból? :DDD

13
Zsurmi képe

Tavaly márciusban jöttem

Tavaly márciusban jöttem rá, hogy nem kell már BKV bérlet. Csakhogy a melóhely Cafeteria rendszerben adja, évente lehet választani. Azóta hiába kapom. Jövőre már nem lesz. Amikor kell, tömbjegy.

Sovány vigasz, hogy úgy is csak a fele-harmada pénzt kaptam meg volna az adók miatt.

-
Zsurmi

14
zsoltee képe

Elolvastam a VEKE írását

Elolvastam a VEKE írását is, gyalázat ami itt folyik... ott vannak az ésszerű javaslatok hozzáértők részéről, a saját és más városok negatív tapasztalatai a tervezett változtatásokról, mégis elfogadták az előterjesztést. Ezeknek van eszük?

Zsoltee