Elgondolkodtató olvasói levél jelent meg az indexen arról, hogy miért természetes, hogy a BKV-nak kellene előteremtenie például a villamosvonalak építésére a pénzt, miközben a buszok alá az állam/önkormányzat/bárkimás teszi oda az utat... És hogy miért éri meg a cégnek inkább metrót építeni a Thököly úton, mint villamost közlekedtetni.












Bringás-közlekedős
Bringás-közlekedős rovatot az indexre!
-------------------------------------------------------
Gazdasági fellendülés után lesz szolidáris társadalom, vagy a szolidáris társadalom miatt lesz gazdasági fellendülés?
Nagyon fontos dolog lett itt
Nagyon fontos dolog lett itt kimondva.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Ezek nem elgondolkoztató,
Ezek nem elgondolkoztató, hanem egyenesen bölcs és igaz megállapítások. A békávét már rég szét kellett volna darabolni egy állami-önkormányzati finanszírozású pályaépítő-fenntartó cégre és egy vasúttársaságra, akik metrókat-viliket közlekedtetnek rajta. Esetleg a buszokat is különválasztani.
Továbbmenve: egyre több
Továbbmenve: egyre több fejlettebb nagyvárosban,ahol preferálják a villamoshálózatok üzemeltetését-fejlesztését,látni éjjel "tehervillamos"-okat.Ezek a vonalak élő kapcsolatban vannak a helyet érintő nagyvasúttal.
Némely típusok szinte megegyeznek a nappali társukkal,csak mondjuk nagyobb középső tolóajtóval és ablakok nélkül(tök jól néznek ki,ilyeneket svájcban és németországban láttam),mások meg az itthon is ismert MUKI-ra hajaznak,és tehervagonokat vontatnak.
Ha jó a pálya,jó a meghajtás és a motor csendes bizony hang nélkül csennek ide-oda soktonnákat.
aarifri <- Skype
20/3753022