A Pollack Mihály téren bringáztam át éppen, amikor arra leszek figyelmes, hogy a bringa igencsak mocorog alattam: óriási macskakövek minden tömítés nélkül lerakva. Régen még bitument öntöttek közéjük, most többcenti mély és széles rések. Addig, amíg a kő lerakásának szöge 45 fokot zár be az út irányával nincs gond, mert csak zötyög, de a végén a kő párhuzamossá válik az úttal: le kellett szállni, hogy az outi gumit ne térítse el. Ezen a szakaszon esős csúszós időben végig se mernék menni.

Körkérdés: normális-e ez így? Ha nem tetszik, a kerületnek kell-e írni (ui. ez egy kis utca, nem főút)? Fognak-e rá figyelni?

Ja, hozzáteszem, hogy egy autós jött mögöttem, én meg 5-tel mentem a terepviszonyok miatt. A végén megálltam elsőbbséget adni, mire az autós mögülem kivágott, és elsőbbségre szarva keresztezte a jobbkezes Bródyt, lett is nagy dudálás. Tudom, hogy miattam lett ideges, de hát én mentem volna...

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
bori képe

Azért nincs közte semmi,

Azért nincs közte semmi, mert így nem kell takarítani, mert majd a kosz betölti a hiányzó részt.
Ez többféle spórolást is takar
- ugye az említett takarítás
- persze nem kellett bitument venni
- ja és persze a megmaradt pénzt zsebre lehetett tenni
És persze szar út = lassabb autós, de legalábbis több szervíz, és persze azok a "hülye" biciklisek sem tudják használni, és mennek kocsival, meg bkvval, ami több lenyúlható pénzt hoz a konyhára.

2
Névtelen képe

Kirgizisztán fővárosa

Kirgizisztán fővárosa Budapest
http://www.origo.hu/nagyvilag/20080404-magyarorszag-instabil-politika-eg...

"A gyors és sima demokratikus átalakulás, illetve a kilencvenes évek látványos reformjai után a legtöbb kelet-európai országban lelassult a fejlődés, sőt, néhol visszájukra fordultak a dolgok."

"Az Európai Unió, amely a bővítéssel a reformok, az átalakulás egyik legfontosabb motorja, kikésztetője volt, mindezzel nem tud mit tenni. "A bővítés másnapján, amikor a feltételesség megszűnt, az EU hatása is eltűnt vele, mint egy rövid távú fájdalomcsillapítóé (és ezek az országok) visszatértek a rég megszokott mindennapokhoz"

3
j_gergo képe

ez a szegény bejegyzés

ez a szegény bejegyzés eltévedt, és keresi a szülőjét? vagy csak én nem látom az összefüggést?

4
Hemü képe

Az az úttest alkalmatlan a

Az az úttest alkalmatlan a kerékpározásra, tehát (ha elférsz) mehetsz a járdán max. tízzel.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

5
addisz képe

A macskakő eleve egy

A macskakő eleve egy rémség, még akkor is, ha van közötte tömítés. Én a Rákosrendező pályaudvarnál kelek át rendszeresen, ott jó hosszan boldogít eme csoda, a végén komolyan mindenem remeg, a bicikli meg csörög-zörög (főleg az u-lakat a csomagtartón...).

________________________________________
tekerek tovább - addisz

6
j_gergo képe

Ez egy mellékutca, ha

Ez egy mellékutca, ha 10-15-tel ráz, nem szólok semmit, hiszen gyors haladásra ott a körút. Ami problémás, hogy virsligumival nem maradok a biciklin, mert a guminál nagyobb hosszanti rés megfogja a kereket.

7
KAMA3 képe

kérdéseidre a válasz: 1.

kérdéseidre a válasz:
1. nem, nem normális (ez szubjektív, sokan nem így gondolják még)
2. igen, ha nincs rajta BKV busz közlekedés. Nem, ha van rajta busz forgalom, úgy a főváros az illetékes
3. ha felhívod a figyelmüket a KET vonatkozó határidejeire, és az úttest állapotát megfelelő kontextusban összehozod a közúti közlekedés veszélyeztetése mint bűncselekmény fogalmával akkor igen, különben nem.

###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###

8
j_gergo képe

KET?

KET?

9
magwas képe

Közigazgatási eljárási

Közigazgatási eljárási törvény. 30 napon belül választ kell kapjál az ügyedre.
A finomabb változat az, hogy - a közlekedés veszélyeztetése bűncselekmény emlegetése mellett - megkérdezed azt hogy mikor fogják megszűntetni ezt az életveszélyes helyzet.
A dulvább változatban megemlíted neki, hogy ha nem orvosolják a problémát, akkor feljelentést teszel a fenti bűncselekmény miatt.
Szívesen megírom a feljelentést, és kapsz egy mellékelni való rendszámtáblát is.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

10
pata képe

a közlekedés

a közlekedés veszélyeztetése bűncselekmény emlegetése mellett

Az hatátos lesz, mert ilyen nincs :-) Van vasúti, légi vagy vízi közlekedés veszélyeztetése (185.§), de ezt biciklistaként nehéz átverni :-)

Amire te esetleg gondolhatsz, az a közúti veszélyeztetés (186.§). Nem vagyok jogász, és nem tudom, hogy az "Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki" tényállás megáll-e akkor, ha nem tetszik az út állapota. Sikerült már ilyet valaha valakinek átvinni bíróságon?

11
NévtelenJGergő képe

Először talán

Először talán bátortalanul felhívom a figyelmüket, hogy a munka nincs elvégezve, és a fenti KETre hivatkozva tájékoztatást kérek, hogy ugyan mikor fogják elvégezni, ugyanis az útszakaszt már átadták a forgalomnak. Megemlítem, hogy a jelen helyzet balesetveszélyes, lehet, hogy ez meg se fordult a fejükben, és ha szólok, akkor jóindulattal fognak hozzáállni. Na azután jön a feljelentős fenyegetős, de azt nem akarok, mert messziről útálok mindenfajta hivatalt.

Persze a Böszörményi úton láttam már olyat, hogy egy robogós előttem zanyált el a villamossínen és annak kiálló darabjain, úgyhogy nem csak biciklivel nehéz az élet.

12
RoGeR képe

Nekem a kedvencem a

Nekem a kedvencem a macskaköves buszbeálló a Bartókon... :p

---
Bringasávot a Nagykörútra!

13
Zsurmi képe

Ha még csak beállók

Ha még csak beállók lennének, de amikor a szélső sáv aszfaltból átcsap macskaköves buszmegállóba, amiben ugyanúgy nyomvályú van...

-
Zsurmi

14
NévtelenJGergő képe

No igen, és ráadásul egy

No igen, és ráadásul egy kisutcában elviselem, hogy le kelljen lassítani, de a Bartókon rettentő balesetveszélyes, ha befékezek előtte, és az is, ha balról kikerülöm. Ha meg előtte már kimegyek balra, akkor meg a hülye bádogcsigások dudálnak, mert nem értik, hogy miért megyek a sáv közepin.