A Pollack Mihály téren bringáztam át éppen, amikor arra leszek figyelmes, hogy a bringa igencsak mocorog alattam: óriási macskakövek minden tömítés nélkül lerakva. Régen még bitument öntöttek közéjük, most többcenti mély és széles rések. Addig, amíg a kő lerakásának szöge 45 fokot zár be az út irányával nincs gond, mert csak zötyög, de a végén a kő párhuzamossá válik az úttal: le kellett szállni, hogy az outi gumit ne térítse el. Ezen a szakaszon esős csúszós időben végig se mernék menni.
Körkérdés: normális-e ez így? Ha nem tetszik, a kerületnek kell-e írni (ui. ez egy kis utca, nem főút)? Fognak-e rá figyelni?
Ja, hozzáteszem, hogy egy autós jött mögöttem, én meg 5-tel mentem a terepviszonyok miatt. A végén megálltam elsőbbséget adni, mire az autós mögülem kivágott, és elsőbbségre szarva keresztezte a jobbkezes Bródyt, lett is nagy dudálás. Tudom, hogy miattam lett ideges, de hát én mentem volna...












Azért nincs közte semmi,
Azért nincs közte semmi, mert így nem kell takarítani, mert majd a kosz betölti a hiányzó részt.
Ez többféle spórolást is takar
- ugye az említett takarítás
- persze nem kellett bitument venni
- ja és persze a megmaradt pénzt zsebre lehetett tenni
És persze szar út = lassabb autós, de legalábbis több szervíz, és persze azok a "hülye" biciklisek sem tudják használni, és mennek kocsival, meg bkvval, ami több lenyúlható pénzt hoz a konyhára.
Kirgizisztán fővárosa
Kirgizisztán fővárosa Budapest
http://www.origo.hu/nagyvilag/20080404-magyarorszag-instabil-politika-eg...
"A gyors és sima demokratikus átalakulás, illetve a kilencvenes évek látványos reformjai után a legtöbb kelet-európai országban lelassult a fejlődés, sőt, néhol visszájukra fordultak a dolgok."
"Az Európai Unió, amely a bővítéssel a reformok, az átalakulás egyik legfontosabb motorja, kikésztetője volt, mindezzel nem tud mit tenni. "A bővítés másnapján, amikor a feltételesség megszűnt, az EU hatása is eltűnt vele, mint egy rövid távú fájdalomcsillapítóé (és ezek az országok) visszatértek a rég megszokott mindennapokhoz"
ez a szegény bejegyzés
ez a szegény bejegyzés eltévedt, és keresi a szülőjét? vagy csak én nem látom az összefüggést?
Az az úttest alkalmatlan a
Az az úttest alkalmatlan a kerékpározásra, tehát (ha elférsz) mehetsz a járdán max. tízzel.
_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /
A macskakő eleve egy
A macskakő eleve egy rémség, még akkor is, ha van közötte tömítés. Én a Rákosrendező pályaudvarnál kelek át rendszeresen, ott jó hosszan boldogít eme csoda, a végén komolyan mindenem remeg, a bicikli meg csörög-zörög (főleg az u-lakat a csomagtartón...).
________________________________________
tekerek tovább - addisz
Ez egy mellékutca, ha
Ez egy mellékutca, ha 10-15-tel ráz, nem szólok semmit, hiszen gyors haladásra ott a körút. Ami problémás, hogy virsligumival nem maradok a biciklin, mert a guminál nagyobb hosszanti rés megfogja a kereket.
kérdéseidre a válasz: 1.
kérdéseidre a válasz:
1. nem, nem normális (ez szubjektív, sokan nem így gondolják még)
2. igen, ha nincs rajta BKV busz közlekedés. Nem, ha van rajta busz forgalom, úgy a főváros az illetékes
3. ha felhívod a figyelmüket a KET vonatkozó határidejeire, és az úttest állapotát megfelelő kontextusban összehozod a közúti közlekedés veszélyeztetése mint bűncselekmény fogalmával akkor igen, különben nem.
###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###
KET?
KET?
Közigazgatási eljárási
Közigazgatási eljárási törvény. 30 napon belül választ kell kapjál az ügyedre.
A finomabb változat az, hogy - a közlekedés veszélyeztetése bűncselekmény emlegetése mellett - megkérdezed azt hogy mikor fogják megszűntetni ezt az életveszélyes helyzet.
A dulvább változatban megemlíted neki, hogy ha nem orvosolják a problémát, akkor feljelentést teszel a fenti bűncselekmény miatt.
Szívesen megírom a feljelentést, és kapsz egy mellékelni való rendszámtáblát is.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
a közlekedés
a közlekedés veszélyeztetése bűncselekmény emlegetése mellett
Az hatátos lesz, mert ilyen nincs :-) Van vasúti, légi vagy vízi közlekedés veszélyeztetése (185.§), de ezt biciklistaként nehéz átverni :-)
Amire te esetleg gondolhatsz, az a közúti veszélyeztetés (186.§). Nem vagyok jogász, és nem tudom, hogy az "Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki" tényállás megáll-e akkor, ha nem tetszik az út állapota. Sikerült már ilyet valaha valakinek átvinni bíróságon?
Először talán
Először talán bátortalanul felhívom a figyelmüket, hogy a munka nincs elvégezve, és a fenti KETre hivatkozva tájékoztatást kérek, hogy ugyan mikor fogják elvégezni, ugyanis az útszakaszt már átadták a forgalomnak. Megemlítem, hogy a jelen helyzet balesetveszélyes, lehet, hogy ez meg se fordult a fejükben, és ha szólok, akkor jóindulattal fognak hozzáállni. Na azután jön a feljelentős fenyegetős, de azt nem akarok, mert messziről útálok mindenfajta hivatalt.
Persze a Böszörményi úton láttam már olyat, hogy egy robogós előttem zanyált el a villamossínen és annak kiálló darabjain, úgyhogy nem csak biciklivel nehéz az élet.
Nekem a kedvencem a
Nekem a kedvencem a macskaköves buszbeálló a Bartókon... :p
---
Bringasávot a Nagykörútra!
Ha még csak beállók
Ha még csak beállók lennének, de amikor a szélső sáv aszfaltból átcsap macskaköves buszmegállóba, amiben ugyanúgy nyomvályú van...
-
Zsurmi
No igen, és ráadásul egy
No igen, és ráadásul egy kisutcában elviselem, hogy le kelljen lassítani, de a Bartókon rettentő balesetveszélyes, ha befékezek előtte, és az is, ha balról kikerülöm. Ha meg előtte már kimegyek balra, akkor meg a hülye bádogcsigások dudálnak, mert nem értik, hogy miért megyek a sáv közepin.