Jövő nyáron az eddigi szombat reggel helyett csak délután három órától lép majd életbe a kamionstop, mondta el Budai Bernadett a csütörtöki kormányszóvivői tájékoztatón.
A hir itt talalhato.
Természetesen megmagyarázzák, miért jó ez nekünk. Sok alulinformált ember meg el is hiszi. Kár, hogy ők vannak többen.













"A kormány a
"A kormány a változtatásoktól azt várja, hogy a péntek délutáni és hétfő reggeli csúcsok csökkennek majd az utakon, a tapasztalatok szerint ugyanis a kamionstopot megelőző és az azt követő időszakok a legveszélyesebbek forgalmi szempontból."
Höhö. nyílván ez volt a cél...
Tomi.
a tapasztalatok szerint
a tapasztalatok szerint ugyanis a kamionstopot megelőző és az azt követő időszakok a legveszélyesebbek forgalmi szempontból.
Akkor én követelem, hogy jan.1. 0:0-tól dec.31. 23:59-ig legyen kamionstop és ezzel minimalizáltuk a veszélyes időszakot :)
És megszületne az év
És megszületne az év legveszélyesebb másodperce! :-)
Mondjuk nekem tényleg az
Mondjuk nekem tényleg az jutott az eszembe, hogy ha a cél az adott veszélyes időszakok megszüntetése volt, akkor éppenhogy ki kellett volna terjeszteni a kamionstopot azokra az időszakokra is.
www.gruppetto.hu
Ez nyilvánvaló porhintés.
Ez nyilvánvaló porhintés. A fő indok az volt, hogy harmonizáljunk a környező országok szabályaival, így majd nem kell annyit várni a határon, gördülékenyebb lesz a forgalom stb. Az egységes szabályozásról az EU már rég letett, ki tudja miért.
Persze ez a harmonizáció egy kicsit bonyolultabb, elég akár csak a nyári korlátozásokat megnéznipl. Szlovákiában: Vas. 0-22h-ig autópályán, elsőrangú főútvonalon; 1., 8., 15., 22-én 15-21h között; 2., 9., 16., 23., 30.-án 7-20h között; 28.-án 15-21h között; 29.-én 0-22h között :-)
Ausztriában sem sokkal egyszerűbb követni, szinte naponta és útvonalanként változik.
Aztán az a rész, hogy a kamionstop idején nem használhatják a 7,5 felettiek pl. az M7 és 2/A pályákat, azt jelenti, hogy azonkívül igen, vagyis a nyári szombat délelőttök a szokásosnál is zsúfoltabbak lesznek ott. És akkor a mentességet kapó kocsikról (virágok, élőállatok, hűtőkamionok stb.) még nem is szóltunk.
Hehe, ez nagyon édes...kb.
Hehe, ez nagyon édes...kb. mint az első és az utolsó feles esete...és ezt vajh komolyan is gondolják?
Úgy értem: tényleg olyan országban élünk, ahol megtehetik, h komolyan gondolják, mert a többségnek meg sem fordul a fejében, h végiggondolja? :(
És mi lesz a keddi, szerdai
És mi lesz a keddi, szerdai és csütörtöki csúcsokkal? Talán kéne autósstop is!
Ez azért nagyon jó, mert
Ez azért nagyon jó, mert így szombaton a túrázókat is elgázolják majd és így kevesebb biciklis fogja akadályozni a forgalmat.
+1, es az a bizonyos
+1, es az a bizonyos iszonyatnagy forgalom szombat reggel lesz, amikoris a kamionos igyekszik meg a maradek egy oraban lenyomni haromszaz kilometert. Kerul, amibe kerul.
Nem ejtunk foglyokat.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
ezek a veszélyes időszakok
ezek a veszélyes időszakok amúgy sztem egyáltalán nem a kamionosok miatt vannak:
-hétfőn reggel mindenki idegesen megy munkába autóval
-péntek este mindenki fáradtan siet haza autóval
a kamionoknak közük sincs ezekhez. az indok hazug.
kamionokra szükség
kamionokra szükség van.
lehet h nem annyira mint amennyi van, de szükség van rájuk. oldják meg szerencsétlenek közlekedését hétköznapokra, és legyen kamionstop már péntektől. tessék megépíteni az m0-ást és minden kamiont kitiltani a városból, amelyik nem ide jön.
hány éve épül már az az m0-ás? hány ember meggazdagodott már belőle?
indoknak inkább látok olyat reálisnak, h valakinek odafenn így jobb lesz. több szlovákrendszámos céges autót tud majd venni a családnak.
Lehetne azokat a kamionokat
Lehetne azokat a kamionokat vasúton is szállítani. Ehhez két dolog hiányzik:
1. Jelenleg a magyar tehervonatok átlagsebessége valahol 12 km/h körül van. Meg kellene normálisan szervezni a vasúti közlekedést, akkor normális sebsséggel mehetnének a tehervonatok pl. hétvégén is.
2. Jelenleg az egy napos D4 matrica kamionra 3000 Ft, az üzemanyagköltség mondjuk 400 km-re és 30 literes fogyasztásra számolva 36000 Ft. Nevetséges. Nem csoda, hogy a tranzitforgalom inkább az úton megy, mint vasúton. Fel kell emelni a kamionok autópálya- és úthasználati díját, hogy megérje vonaton szállítani őket. Akkor lenne rögtön pénz a vasút fejlesztésére is. A kamionsofőrök meg nyugodtan kártyázhatnának a légkondícionált vasúti fülkében egész hétvégén, és még haladnának is.
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
nem mellékesen
nem mellékesen megjegyezném, hogy ausztriának, mint szintén tranzitországnak ez az egyik főbb ütőkártyája pl. eu-s tárgyalóasztaloknál. (ti. ha nem úgy lesz, ahogy ők akarják, akkor jól felemelik az autópályamatrica árát.)
Jól van, kedves Kormány,
Jól van, kedves Kormány, kurvuljunk csak tovább, lesz itt még benzinártámogatás, benegyűrűzzön, benegyűrűzzön.
Kérem a t. Kormányt, hogy
Kérem a t. Kormányt, hogy a befolyt jövedéki adótöbbletből a hétvégi biciklitúrázók felvezetésére és biztosítására kamionpárokat szíveskedjék biztosítani! Opció: kék villogó használatának engedélyezése, a trailereken szervíz- és pihenőhelyek kialakítása. Indoklásként előadnám, hogy jelen kérelmem rendkívül méltányos, hiszen a közúthálózattól független, alacsony magasságú rárepüléssel fedezetet és árnyékot (UVB!) biztosító Boeing 747-400 Modified típusú, úszómedencével és állandóan Mekka irányába automatikusan beálló imaszőnyegekkel felszerelt repülőgépekkel sokkal magasabb színvonalon lehetne megvalósítani ezt a szolgáltatást. Továbbá jelezném a t. Döntéshozóknak, hogy jelen határozatukkal végleg lemondtak az Európai Unió által preferált RO-RO áruszállítási rendszerről, ami jelentős hasznot hozna az éppen privatizált MÁV Cargónak és kisebb, de jelentékeny részben a nemzetgazdaságnak is. A kapcsolódó összeesküvéselméletekről birtokomban lévő információkat a turulos "cégnek" közvetlenül megküldtem. Kérem szíves intézkedéseüket fenti kérelmem ügyében. Egy benzingőzös.
na most akkor neked mi bajod
na most akkor neked mi bajod van?
Ha nem az alulinformáltak
Ha nem az alulinformáltak vannak többen az sem baj, mert ők az esetleges elsöprő többség véleményét is ugyanúgy lesz@rják, vagy épp lehülyézik őket.
Én speciel úgy en bloc
Én speciel úgy en bloc megtiltanám a nemzetközi kamionos tranzitforgalmat. Ott a vasút, tessenek azt használni.
ez viszont nagy
ez viszont nagy bevételkiesést is jelentene az országnak, már csak azért is, mert itt is kell tankolni. ez jó, mert 1. a benzinen adó van 2. a benzintársaságok adóznak 3. a benzintársaságok (pl. mol) sok embert foglalkoztatnak.
viszont az útvonalat lehet korlátozni, és ez is megoldás a problémára.
(mint a "traktortáblák" budapesten, ugyanúgy "kamionoknak csak célforgalom" táblák máshol. ezt ellenőrizni is egyszerű, a menetlevélből, és még a rendőrségnek is plusz bevétel lenne)
1. a vonatok is használnak
1. a vonatok is használnak üzemanyagot, azon is van adó
2. az azt előállító társaságok is adóznak
3. a vasút sok embert foglalkoztat, ha nagyobb lenne a vasúti teherforgalom, talán még többet foglalkoztatna
4. a vasút pluszban adózna
:)
jaja, csak az a baj, hogy a
jaja, csak az a baj, hogy a vasuti szállítást (ami sok orszában jó biznic) direkt, vagy hanyagságból leépítették az utobbi jópár évben
ilyen katasztrófális MÁV állapotból nehezebb újraindízani a kamionszállítást
nekem mondjuk meggyőződésem, hogy ezek a dolgok szándékosak és biznyák van mögötte, csak nem az ország, hanem pár ember javára hozott döntések ezek
---------------------------------------------------
http://thepiratebay.org/tor/3942560/Dr_Gyulai_Ivan_-_Zsigerbeszed --> Dr Gyulai - Zsigerbeszéd (sorozat)
Ja, ez mostanra már
Ja, ez mostanra már nyilvánvalvá kellene hogy váljon mindenki számára. Meg azt a hülyeséget is el lehetne felejteni, hogy hát "ezek jót akarnak, csak bután csinálják".
Frászt. Ezek rosszat akarnak és azt piszok jól csinálják.
Ez jól hangzik, de annyiban
Ez jól hangzik, de annyiban a lényeghez semmi köze, hogy a nemzetgazdaságnak csak veszteséget jelentenek a tranzitkamionok. Az üzemanyagból közvetlenül és közvetetten (foglalkoztatási és egyéb hatásokon keresztül) befolyó adó töredékét sem teszi ki annak a kárnak, amit a kamionok az útban, épületállományban, az élet- és vagyonbiztonságban, a kémiai biztonságban, a levegőminőségben tesznek. Valójában mindebből az út fizikai amortizációjának rájuk eső részét sem fedezik, ami a nagy tengelyterhelés exponenciálisan növekvő hatása miatt több tízezer autó fizikai hatásának felel meg kamiononként.
hétvégén láttam egy
hétvégén láttam egy ilyen vonatot megpakolva sok-sok-sok kamionnal, csak úgy suhantak tova a tájban ... :)
http://www.inforadio.hu/arena
http://www.inforadio.hu/arena/2887/
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Tiltakozni kellene az új
Tiltakozni kellene az új szabályozás ellen.
Mondjuk egy kerékpáros demonstrációval.
Dávid
www.polopokol.hu
Egymást sem kímélik.
Egymást sem kímélik.
Amikor álmos a kamionos
Amikor álmos a kamionos
:( belefutottunk reggel az
:( belefutottunk reggel az útlezárásba. anyum örült is, hogy csak késve tudtunk elindulni pestről
Fogyatkoznak a kamionosok: a
Fogyatkoznak a kamionosok: a közúti árufuvarozó társaságok egymás után adják vissza engedélyeiket. Egy év alatt több száz szakvállalkozás szűnt meg. Az utakon az előző évinél kétezerrel kevesebb hazai teherautó fut.
http://nol.hu/gazdasag/20090729-leallosavban_a_fuvarosok