Négymilliárdból zöldsáv és kerékpárút az Astoria és a Ferenciek tere környékére
Több zöldfelület, új burkolatok és kerékpárutak épülhetnek az Erzsébet tér pesti hídfőjétől az Astoriáig tartó útszakaszon és a hozzá kapcsolódó köztereken, valamint a Károly körúton. A Fővárosi Közgyűlés június 25-én jóváhagyta a támogatási szerződések megkötését; a több mint négymilliárd forintnyi fejlesztést regionális fejlesztési program keretében viszik véghez – tudtuk meg az önkormányzat sajtóközleményéből.
További részletek itt:
http://hg.hu/blog/7291-negymilliardbol-zoldsav-es-kerekparut-az-astoria-...

















"épülhetnek az Erzsébet
"épülhetnek az Erzsébet tér pesti hídfőjétől"
Ez mind annyira szép, hogy
Ez mind annyira szép, hogy el se merem hinni... :)
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
Hiszem, ha látom. De
Hiszem, ha látom. De ígérem, nagyon fogom mereszteni a szemem.
Jó hír. Egy hibája van: a
Jó hír. Egy hibája van: a sajtóközleményben a tervezett megvalósítás dátuma nem szerepelt.
(Berendezési sáv. Ma is tanultam valami újat :)
Ez a cucc a kiskörte rehab
Ez a cucc a kiskörte rehab része. A TEAM-PANNON (Kecskeméti utca, Petőfi S. u., Károly krt), Az s73 (Kecskeméti, Petőfi S. u., Kálvin), a Lépték-terv tájépítész iroda (Károly krt.), Grabner tájépítész iroda (múzeum körút), KÖZTI (Kálvin) és a Pagony tájépítész iroda (Március 15-e tér) tervezi. Ennek az összefogásnak az eredménye abbizonyos K kő is.
http://www.epiteszforum.hu/node/11608
http://www.epiteszforum.hu/node/11612
http://www.epiteszforum.hu/node/11671
ps. Hátha még tudnátok, hogy a baross utcát a Kálvintól a Szabó Ervin könyvtárig sétálósítják a Kálvin rendezése keretében. Shaq biztos fog neki örülni :) A mesterséges dugó mégis élni fog! :)
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
Konkrétan nem járkálok
Konkrétan nem járkálok arrafele :)
Az meg nem baj, ha vannak sétálóutcák. Jó dolog az.
nagyon helyes. ott ezek
nagyon helyes. ott ezek után már csak a 47/49-es villamost kéne elvezetni a Lehel térig, és összekötni a 14-es vonalával.
és akkor átszállás nélkül el lehetne jutni Káposztásmegyerről Budafokra..
Mint régen az 57-es
Mint régen az 57-es villamos.
http://villamosok.hu/menet/1910.html
Ez tetszik, beraktam a
Ez tetszik, beraktam a kedvencek közé.
nincs ez meg terkepre
nincs ez meg terkepre pattintva?
Négy milliárdból hány km
Négy milliárdból hány km kerékpársávot lehetne kialakítani? Az egyirányú utcák megnyitása mennyibe kerülne? A kerékpársávot miért kerékpárútnak hívják a terveken?
Tudom a bicikliseknek semmi se jó,de ez megint egy értelmetlen presztízsberuházásnak látszik. Ráadásul alig osztja újra a közösségi teret,mert marad a 2x2 autósáv.
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Szerintem a 4 milliárdban
Szerintem a 4 milliárdban benne van kompletten az összes egyéb költség az Astoriánál megvalósuló kőrforgalmon keresztül a villamospálya átépítéséig. Persze láttunk mi már karon varjút és az eddig megvalósult projektek gyorsasága és minősége alapján jogosak a félelmek.
Mindent összevetve a tervek szerintem nagyon jók és nem szabad elfelejteni, hogy most a Múzeum körúton kiépülő kerékpársávval együtt a Parlamenttől kezdve kerékpárúton / sávon közvetlenül el lehet kerekezni a Fővám térig, ha ez a projekt is megvalósul.
rossz mar az en szeme, de
rossz mar az en szeme, de itt ugy van a leosztas, hogy jarda-sav-parkolo autok-forgalmi sav-villamos?
mint az andrassyn?
es hol van az erzsebet ternek pesti hidfoje?
vagy a hidra vonatkozik?
a hidtol az astoriaig?
es akkor majd kerekparinfra vezet a hidhoz, amin nem lehet szabalyosan kozlekedni kerekparral? (csak kerdem, meg jelzem hogy azt is meg kene majd talan oldani egy fust alatt...)
masik iranyba meg akkor marad a buszsav-forgalmisav hataran egyensulyozas?
mondjuk, jo lesz ez majd. valahogy...
Mondjuk szerintem az nem
Mondjuk szerintem az nem parkoló autó, hanem haladó, legalábbis szerintem.
Ja és tudtommal Virág látta a tervet (ha ez ugyanaz), én magam is hozzászóltam. Ha Virág meglátásait beépítették, akkor nyugodt vagyok. Ezt neki kéne megerősítenie.
hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!
hat, no offense, de 4mrd? ez
hat, no offense, de 4mrd? ez kell, meg ennyiert, igen! haha ;D
Hogyne. A német bolti
Hogyne. A német bolti eladók fizetik. Le kell hívni amíg hajlandóak rá.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Most nem azért, de azon
Most nem azért, de azon hogy ültetnek pár fát, és leraknak majd néhány négyzetméter új viakolort amit kerékpárútnak fognak hívni mi kerül 4 milliárd forintba?
_________________________
Ha egy kék Mali Ironman húz el melletted a belső sávban: Én voltam:-)
A cím megtévesztő. Ha
A cím megtévesztő. Ha jól értettem faltól falig felújítják az említett szakaszt, csak a cikk szerzői az újdonságokat akarták kiemelni. Nekem így is baromi soknak tűnik az ára, de nem vagyok képben a rendes költségekkel kapcsolatban.
Ó lesz ez még 6 milliárd
Ó lesz ez még 6 milliárd is. Főleg, ha változik (mindegy milyen irányba) az acél világpiaci ára.
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Hiszen mint tudjuk rengeteg
Hiszen mint tudjuk rengeteg acélszerkezet kell majd ide :-)
Amúgy azért tartom kicsit erősnek a dolgot, mert most 4 km autópálya árán (horvát szomszédainknál ez 10km, de mindegy) akarnak megcsinálni egy pár száz méteres szakaszt...
_________________________
Ha egy kék Mali Ironman húz el melletted a belső sávban: Én voltam:-)
Sőt, ha elkezdik 2 év
Sőt, ha elkezdik 2 év múlva, akkor majd lesz 8 milliárd forint is, vagy még munkálatok közben felemelik 10-re, lásd Margit-híd felújítása: 15 milliárd forintból 31 milliárd forintot csináltak, mindez egy őrült közbeszerzési pályázó miatt, aki nem akarta féláron felújítani ezt a "rozsdás vasat".(ha rosszul tudom, akkor pontosítsatok:-) ) (bocs, hogy egy hídra ilyet mondok, de azért mégiscsak az, már ideje lenne felújítani :-) ) És lásd 4-es metró: fogalmam sincs hány száz milliárdot költöttek volna rá 2006-ban, mint mostanság, de elég sokat változott az ára ennek a beruházásnak is, és főleg az építés közben; ha tud valaki pontos infót a metró akkori meg mostani áráról, az írja ide :-)
---------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/view_play_list?p=7532B3C4A21D2CBA
videók a mostani CM-ről, illetve egyéb más videók: http://www.youtube.com/user/Oleever07
Időpont
Időpont Tervezett költség
(milliárd forint)
2004 195
2005 320
2006 november 376
2007 május 485
2007 december 511
2009 április 517
http://hu.wikipedia.org/wiki/4-es_metró
Köszi az infót.
Köszi az infót. :-)
---------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/view_play_list?p=7532B3C4A21D2CBA
videók a mostani CM-ről, illetve egyéb más videók: http://www.youtube.com/user/Oleever07
Túl szép, hogy igaz
Túl szép, hogy igaz legyen.
És ha igaz is lesz, szerintem mi már nem fogjuk megélni.
muhaha, a városháza :) (a
muhaha, a városháza :)
(a criticalmassos hozzáállás meg még mindig a szívem csücske :)
------------------------------
http://varoskepp.blog.hu
http://hetibeton.blog.hu
Akárhogy is, szerintem
Akárhogy is, szerintem minimum necces, hogy se a
„Budapest Szíve – Reprezentatív kaputérség kiépítése - I. ütem”
se a
„Hídfőterek és új pesti korzó kiépítése - I. ütem”
program nem olvasható sehol. A pályázatok. A kiírások. Az értékelési szempontok. Az értékelők. A részvételi tárgyalások jegyzőkönyvei + videói + eredményei. Se a szakmai tárgyalásoké. Semmi. (Ha tudsz, kérlek adj linket.)
Ez a mmmh ööhm Integrált Városfejlesztési Stratégia blabla édeskevés.
A CM nevében nem nyilatkozom, de amíg változatlanul ugyanilyen sötét nyirokban ténykednek a sokszorosan leszerepelt intézkedők, addig a bizalmam -0 és a hozzáállásom marad khm ilyen khm szkeptikus és nem lepődöm meg (és nem is nevetem ki), ha mások is így gondolkodnak.
Lehet, én vagyok a hülye, de engem ezerszer inkább foglalkoztat az egész elképzelés, a résztvevők, a hatásai, a következmények, mint hogy az egyedileg gyártott K-idom mészkőből vagy gránitból bírja jobban. (Az is fontos, nem azt szólom le! Csak a hangsúlyok, érted.)
Az elmúlt egy évben nekem
Az elmúlt egy évben nekem az ötker eléggé megbízhatónak tűnt. Azóta folyamatosan építkeznek keresztbekasul, de ha elkészülnek vele szép lesz és olyan, amilyenre eredetileg tervezték. Ilyen nagyon nagy baromságokkal sem találkoztam, amire azt modntam volna, hogy egy 5 éves gyerek legóból jobban oldotta volna meg (pedig máshol nagyon sok ilyen van). Árakat nem tudok. Időponttal már voltak csúszások, de nem sok, és nem csak úgy a vakvilágba, hanem azért, mert egy másik építkezéshez kapcsolták inkább. Szanaszéttúrást meg legalább egy adagban csinálják.
Ha nem ötker ez az egész, akkor bocs, és befogtam.
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
Nem mindig volt ez így, 4
Nem mindig volt ez így, 4 éves kiképzés eredményét látod. Soroljam fel az elszállt ígéreteket?
Tour de france, tudod... :)))
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
biztos csak én érzek
biztos csak én érzek lenyúlás-szagot, biztos. Tévedjek.
Ez egy vicc? Hm, majd
Ez egy vicc?
Hm, majd meglátjuk mi lesz belőle, és mettől meddig lesz feltúrva a Deák.
Ekkora méretű üvegzsebhez a Szahara minden homokja is kevés lenne.
De legyen úgy, ahogy megígérték!
Azér szerintem viccesek a
Azér szerintem viccesek a sínek között a kocka (téglatest?) alakú fák... Remélem megcsinálják! :)
www.gruppetto.hu
annyira nem is viccesek, ha
annyira nem is viccesek, ha megnézed, hogy ilyen technikák először a barokkban alkalmaztak (növényfalak), majd a német közterületeken kezdte (főleg platánokkal) élni a reneszánszát a múlt század 80-as éveiben, és például a Gödörnél és a Millenáris parkban is láthatsz kockára nyírt oszlopos fákat. A parkokban ez részben dizájn (raszterezés a divat) de ott a sínek között azért van funkciója is a lomb kordában tartásának. nevezetesen az űrszelvény. Így lehet nagyobb lombtömegű fákat létesíteni bekorlátozott helyen. Valamit valamiért.
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
Én nem látok itt Ferenciek
Én nem látok itt Ferenciek terét sehol.
Érdekes szakmai cikk
Érdekes szakmai cikk képekkel a témához:
http://epiteszforum.hu/node/13284
az a fránya feltételes
az a fránya feltételes mód...
Az 'útpálya' részen
Az 'útpálya' részen kívül van a kerékpáros sáv, a járdával egy szintben. Tipikus. Hogy takarítaná egész télen az, aki így tervezte.
Igen ezt én is néztem az
Igen ezt én is néztem az új anyagokon ,ami nem túl ideális. Nem is beszélve, hogy így a parkoló autók mellett a kereszteződésekben kevésbé számítanak az autósok a kerékpáros megjelenésre. Persze ki tudja, hogy milyen megoldást választanak, de már most rossz érzésem van... mindenesetre fejlődés, hoyg legalább + hely van a kinyíló ajtóknak.
Nem tudom, hogy milyen fázisban van az engedélyeztetés meg ilyesmi, de az Mk-nak érdemes lenne odahatnia hátha még a belső részre lehetne tetetni a kritikus szakaszokat...
Coach Tote usually are
Coach Tote usually are beautiful, expensive merchandise put together by this Coach Outlets world renowned custom made of the same Knock Off Coach Handbags title. Imitators know about the Coach Diaper Bags following, as well as the Coach Purse Outlet incontrovertible fact that most Coach Poppy women enjoy discounts. That's why Gucci bags are a couple of Gucci Leather counterfeiters' preferred what to Coach Leather duplicate. How does a person make Gucci Sales a distinction a duplicate Coach Handbags Outlet Stores from your real thing? Will have to you'll Coach Tote Bag want to look for might be a Gucci Diaper Bags often is the facts. When you purchase Coach Handbags Outlet a pioneering you are able to find out many Coach Sale of the quality specifics which are currently Leather Coach Handbag associated when using the Gucci Outlet Online . However on the other Buy Coach Online hand involved with stuff Buy Coach , a replica from the Gucci purse won't contain practically as much specifics. You will learn Vintage Gucci Bags there presently exist loosened Coach Leather Bag finishes, and this it's Discount Coach Store not at all get ready also.