A Nagykörúti villamospálya felújítása miatt a Jászai Mari térnél, illetve a Nyugati térnél lezárták a megállónál lévő gyalogátkelőhelyet. A képek a Nyugati térnél készültek.
Egyébként a szalagot, illetve a terelőkorlátot is lebontották a gyalogosok, hogy ne zavarja őket az átkelésben. A BKV zavarelhárítói, illetve a rendőrök tették vissza. Hétfőn délelőttől mind a Skála, mind a pályaudvar felőli oldalon rendőr állt, és figyelmeztette a járókelőket, hogy vagy az aluljáróban, vagy a Podmaniczky utcánál tudnak átkelni.
http://varos.blogter.hu/360357/a_gyalogosok_sem_angyalok
Mégis, mit vártak? Az egyetlen kulturált átkelési lehetőséget megszüntették. Az agyam megáll.












külön gratulálok annak,
külön gratulálok annak, aki ott kikapcsolt lámpák ellenére megpróbál átjutni. biztos vagyok benne, hogy legalább 2 mp-cel hamarabb jut át, mintha kerülne.
Sokszor a hajam az égnek
Sokszor a hajam az égnek áll, hogy milyen trehány módon biztosítják az építkezéseknél az alternatív útvonalakat (főleg a gyalogost). Gyomorgörcsöm van attól, amikor a hajam mellett 20 centivel zúg el a Bobcat. Itt elég egyértelműen lezárták a terület, nem tudom mi ezzel a baj ? rokik és kocsival járó babák ellenvéleményét elfogadom - amennyiben nem érzik terhesnek átkelni a sínek közötti 20 centis szintkülönbségen.
Feltételezem inkább ott,
Feltételezem inkább ott, mint 40 db lépcsőn le aztán fel.
Szerintem kis erőfeszítéssel meg tudták volna oldani a gyalogosok_normális_átkelésének lehetőségét.
........................
Formaharc és sci-fi.
A nyugatinál a posta előtt
A nyugatinál a posta előtt át lehet kelni. Alapvetően utálom, ha lezárnak egy zebrát, vagy aluljáróra kényszerítenek, de ez itt most más: ez munkaterület. Oda meg ne lépjen be senki, csak akinek ott van dolga.
A Jászainál sajnos el kell menni a Honvéd utcáig, vagy le az aluljáróba. Gáz, de ki kell bírni, amíg megcsinálják.
Amit jóval kevésbé értek, hogy miért engedik rá az autókat még mindig a Margit hídra. A Jászainál egy sávra szűkül a forgalom, abban toporog a villamospótló is.
Zárják le a hidat, és akkor alternatíva lesz a BKV.
Tudod ki menjen le abba az
Tudod ki menjen le abba az aluljáróba... Inkább oda tették volna a rendőröket, nem most, hanem úgy 10éve.
Nem kalandtúrára fizettem be.
bonnie
+1 Erről
+1
Erről beszéltem!
__________________________________________________
Biciklim van és nem félek használni!
Az MK Belváros tagja, akik divatosan bringáznak...
Egyébként ezért (is)
Egyébként ezért (is) szoktam le a tömegközlekedésről.
Naponta 2*átkelni a Keleti aluljáróján, kössz, nem ..
bonnie
Szerinted a
Szerinted a tömegközlekedésnek az a feladata, hogy háztól házig vigyen ? ez megalol
Ezt hol olvasod? Csak a
Ezt hol olvasod?
Csak a "multikulti" közösségből szerettem volna kimaradni, amibe a százé' a retek-től a tenyérjóslásig minden belefér.. A (z nemi) életüket az aluljáróban élőkről ne is beszéljek..
Nem azon nyígtem, hogy hat perc alatt értem el a trolimegállót.
Olvasásból hányast kaptál?
bonnie
Ha ezt előbb írod le, min.
Ha ezt előbb írod le, min. 2 kommentet spóroltál volna meg.
Miért, te mit gondoltál,
Miért, te mit gondoltál, miért nem tetszik a Keleti aluljárója, kevés a csiga a márványlapban, vagy mi?
Úgy teszel, mintha nem itt élnél...
De írhattam volna akármelyik aluljárót is..
bonnie
LOL. Nekem a Blaha
LOL.
Nekem a Blaha aluljáró volt erős érv a zuhogó esőben/hóban/fagyban/ónosesőben/lávaömlésben történő biciklizés mellett. ___________________________________________
Biciklim van és nem félek használni!
Az MK Belváros tagja, akik divatosan bringáznak...
mivel a topic az átkelés
mivel a topic az átkelés nehézségeiről szól vajon tényleg nagyon nagy hülyeség volt részemről azt gondolni, hogy azzal van esetleg gondod ?
Az egyetlen kulturált
Az egyetlen kulturált átkelési lehetőséget megszüntették.
Na, honnan idéztem?
bonnie
Szerintem tök egyértelmű
Szerintem tök egyértelmű volt, mire gondol.
Flicka
Köszi! Komolyan azt
Köszi! Komolyan azt hiszem,h néha én megyek szembe az autópályán..
bonnie
Néha biztos, de biztos nem
Néha biztos, de biztos nem most. ;)
:D bonnie
:D
bonnie
+1 Ráadásul a Nyugati
+1
Ráadásul a Nyugati tipikusan az a hely, ahova/ahonnan az ember felhátizsákozva, jó nagy csomagokat cígölve érkezik, sokszor nem túl alapos helyismerettel. Aztán kavirnyásszon az aluljáróban...
+1 Én hajlandó vagyok
+1
Én hajlandó vagyok kerülni is csak ne kelljen aluljáróba menni. Ráadásul nálunk nem azért kell ezeket használni,mert praktikus lenne,hanem így tüntették el az autóforgalmat "zavaró" gyalogosokat az útról.
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Hagyjatok már ezzel a
Hagyjatok már ezzel a hülyeséggel! Évek óta nem jártok aluljáróban! Elárulom, hogy évek óta vannak rendőrök a Nyugati aluljárójában, nyári szezonban tolmács-szerű idegenforgalmi tájékoztatóval
pont
Talán egy hete, Nyugati
Talán egy hete, Nyugati aluljáró, középsűrű hétköznap délután, 4, azaz 4 db. rendőr egymás felé fordulva beszélgetett, közülük 2 vagy 3 dohányzott, körülöttük vígan burjánzott a dzsumbuj. Akit ez nap zavar, járjon nyugodtan arra, de van, amikor/amitől az embernek elege lesz.
Rock"n"Roll Én bírom,hogy
Rock"n"Roll
Én bírom,hogy mindenki apám,anyám a 64-évével,de minden ember a lehető legrövidebb utat választja...
Aztán csodálkoznak,ha baj van....én kerülnék és inkább az aluljáróban mennék,még ha veszitek is 5 percet...
A világon mindig mindenki a
A világon mindig mindenki a legrövidebb utat választja, ha közlekedik (vagy a leggyorsabbat). A közlekedésmérnököknek meg az lenne a dolguk, hogy prioritásokat felállítva megtalálják az ideális kompromisszumot. De ha van egy aluljáró, amit senki nem használ szívesen, akkor ez nem sikerült.
Mióta a Blahán zebra keresztezi a körutat, nagyon ritkán megyek le az aluljáróba. Addig is inkább szabálytalankodtam, mint nagyon sokan. Aztán rájöttek, hogy biztonságosabb egy zebrát odatenni és most mindenki örül.
+1 Aluljáró persze kell a
+1
Aluljáró persze kell a metró meg a Rákóczi miatt is, de a gyalogosforgalom nagyját ésszerű az emberek által már kitaposott ösvényeken vezetni. Ha egyszer odajutunk, hogy előre így tervezik... (barátnőm is tanult ilyet, tehát a tantárgy maga tényleg létezik - kár, hogy a gyakorlatban kevés nyomát látni)
igen, csak néha érdemes
igen, csak néha érdemes mérlegelni, hogy időben vagy távolságban rövidebb-e valami, nem ?
abba mondjuk ne menjünk bele, hogy mennyi co2-t kapsz orálisan míg várod a zöld jelzést (mert ugye szabálytisztelő vagy és megvárod, gyalogosan is!) a percek óta ott pöfögő Tranzitból. az aluljárón keresztül viszont mondjuk elérted volna a sárga gyászt.
Jaj ne már! Azért jársz
Jaj ne már! Azért jársz aluljáróba (Nyugati, Blaha), mert ott tiszta a levegő? És vígan megél a bubópestis? Ezt nem mondod ide komolyan.
nem. azért mert
nem. azért mert legtöbbször gyorsabb, nem égek a napon/ázok az esőben/hóban és nem szívom olyan töményen a gászt. összességében tehát még mindig használhatóbb az aluljáró. az emberek pedig nem érdekelnek. a bubópestis mi fán terem ? : ) mennyi idő a lappangása ? Te kaptál már el olyat ? fájt ?
Nem, szerencsére még nem
Nem, szerencsére még nem kaptam.
OK, szóval jók a térdeid, nincs szükséged akadálymentesítésre, elbírod a cekkert is nagyobb kerülővel, nem zavar a lépcső, mert nem tolsz babakocsit (talicskát, csattogós pillangót, járdán biciklit) ÉS szemed becsukva mész ott el az emberek között. Valószínűleg ezzel a lakosság kisebbségéhez tartozol, de az is lehet, hogy nem. Viszont már itt, a CM-en is láthatod, hogy nem mindenki tartozik ugyanebbe a csoportba. :)
És mivel az aluljáróban
És mivel az aluljáróban nem esik az eső, ezért kint sem hordasz dzsekit...
bonnie
:D
:D
rokik és kocsival járó
rokik és kocsival járó babák ellenvéleményét elfogadom - amennyiben nem érzik terhesnek átkelni a sínek közötti 20 centis szintkülönbségen.
Mindenki igényeit képtelenség kielégíteni. Csak arra világítottam rá, hogy van eset, amikor működik az aluljáró. Ha béna lennék, vagy nyögdíjas taligával járnék, akkor valószínűleg én is puffogó viperává válnék a témában. Akit viszont nem zavar, az ilyenkor csendben megelégedéssel használja az aluljárót miközben a másik fele ordenáré ricsajt csap a használhatatlanságról. hadd hallgattassék már meg a _kisebbség_ is !
Mindenki igényeit
Mindenki igényeit képtelenség kielégíteni.
Jól van, ez a helyes hozzáállás! Mozgáskorlátozottakat valóban le kell magasról szarni, nem lehet mindenkinek jó, még a végén azt hinnék hogy Svédországban vannak vagy mi.
valószínűleg én is puffogó viperává válnék
Tök szerencse hogy te nem váltál. Ritka az ilyen nyugodt, higgadtan érvelő ember.
Akit viszont nem zavar, az ilyenkor csendben megelégedéssel használja az aluljárót
Teljesen igazad van. Azok az érzelgős barmok, akiket esetleg zavar hogy a másik embernek (öreg, mozgáskorlátozott, etc) szar, húzzanak el a sunyiba. Mindenki a saját érdekeit nézze, akkor lesz jó. Pl tökre idegesítő hogy pár helyen sípol a lámpa a gyalogosátkelőnél mikor nekem nem számít, a vakok meg maradjanak otthon.
Mozgáskorlátozottakat
Mozgáskorlátozottakat valóban le kell magasról szarni, nem lehet mindenkinek jó
kell újfent magamat idéznem ?
rokik és kocsival járó babák ellenvéleményét elfogadom
Teljesen igazad van. Azok az érzelgős barmok, akiket esetleg zavar hogy a másik embernek (öreg, mozgáskorlátozott, etc) szar, húzzanak el a sunyiba.
: ) ezt melyik mondatomból olvastad ki ?
rokik és kocsival járó
rokik és kocsival járó babák ellenvéleményét elfogadom
Pár jótanács:
Ha mozgássérültek fórumán jársz, elég a babakocsisokat írni, nagycsaládosoknál meg a mozgássérülteket. Más véleményét ne fogadd el.
Meggyőztél, rájöttem
Meggyőztél, rájöttem hogy a legtutibb dolog a világon az aluljáró, eddig a felszínen szerettem (volna) átkelni de most megvilágosodtam. Sőt nem is kellene megállni az aluljáróknál, élhetne mindenki a föld alatt, nem égetne a nap, nem áztatna az eső, hóról nem is beszélve, levegő üde és friss lenne, vagy legalábbis nem "szívnánk a gázt" (én hülye azt hittem hogy a por/korom lemegy, de ha te mondod).
A várost lebetonozhatnánk, és csinálhatnánk alatta egy tuti kis járatrendszert, számos előnye lenne, pl nem kellene (annyi) mozgólépcső a metróba, a felszínt meg bérbe lehetne adni amerikai filmeseknek akik disztópiás scifiket forgathatnának. Mindenki jól járna. Több aluljárót Budapestre!
Tényleg ? ilyen könnyű
Tényleg ? ilyen könnyű téged meggyőzni ?
No nézd: a pata nicknéven kommentelő kötekedőkre bicskás cigánycsákók vadásznak ám az aluljáróban a pengét a combjukba célozva. úgyhogy Neked nem ajánlanám ezt az útvonalat. semmiképpen sem. remélem meggyőztelek.
ember, Te el vagy tévedve. világokról írogatsz, míg én a Blaha aluljárójáról.
Rock"n"Roll Ez bameg!!Nagyon
Rock"n"Roll
Ez bameg!!Nagyon jó!!Világ aluljárói egyesüljetek!!
Akkor nézzünk csak egy
Akkor nézzünk csak egy egyszerű káros gázt, a CO-t. Ez nehezebb a levegőnél. Ergo a mélyebben fekvő részeken gyűlik fel. Namármost az aluljáró mélyebben van és kevésbé szellőzik, mint fent.
És akkor még van jópár cucc (pl. korom) ami szintén nem felfele száll...
100x inkább fent, mint lent megyek. Csak ugye fent direkt tüntették el a gyalogokat az autók kedvéért.
-----------------------------
http://www.freeweb.hu/dhpage/
A Petőfi híd budai
A Petőfi híd budai hídfőjénél is ez volt.
De különben nem tudom mit panaszkodunk, Szilveszterkor át lehet menni az aluljárók fölött, és nem büntethetnek. :P
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
Az nem 5 perc, hanem (exhas)
Az nem 5 perc, hanem (exhas) napi 5000x5 perc. Azaz napi 17 munkanapnyi idő. Ha két héttel számolom. akkor 1 év.
Eközben munkást a képeken nem látni.
Lehetséges hogy csak oda kellett volna ácsolni egy mobil pallót, és az átépítés 95 százalékában gond nélkül működhetne az átkelő?
Ehelyett 1 rendőrt állítanak oda...
Bár szerintem ha a deszkát leszórják, egy ügyesebb rendőr az első munkanapján összeácsolná az átkelőt.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Az oké, hogy a síneknél
Az oké, hogy a síneknél lezárják a cuccot, mert építkezési terület.
Az viszont kicsit frusztrált, hogy rakom az úton és a pályaudvarra nem lehet simán bemenni a pókháló miatt, mert jobban őrzik a járdát, mint anno a Parlamentet :-)
azt figyeld oda, hogy
azt figyeld oda, hogy hányan kelnek át, és hányan dolgoznak a szétk... villamossínek között!
E?
E?
Gondolom arra céloz, hogy
Gondolom arra céloz, hogy ha nagyon akarnák, tudnák biztosítani kis kihagyásokkal a napi többezer ember átkelését.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Nem értem miért volt
Nem értem miért volt szükség szétszedni a 3 éves síneket.
Értem viszont, hogy kényelmetlen, hogy megszűnt az a zebra.
De ha már az ott egy építési terület, akkor teljesen jogosan zárták le a munkások. ha egy félkész nem véglegesen rögzített síndarabra (vagy bármire) rálép egy idős néni, és megbillen, akkor persze a kivitelező a hibás. tessék azon nyafogni, hogy lassan/feleslegesen dolgoznak, mert az legalább egy jogos nyavalygás.
PS.: a házunkat most szigetelik, ezért 2 hétig a garázsunk (meg másik jópár) használhatatlan volt, ideiglenesen lezárták egyik-másik kaput, az utcában megállt a közlekedés a sok teherautótól, stb... Mi is, és a többi lakó is tudomásul tudta venni, hogy ez az építkezés velejárója, és hogy ideiglenesen kicsit át kell szervezniük a napjaikat.
Szerintem ti is lehetnétek egy kis türelemmel, és ahelyett, hogy tök illegálisan és erőszakosan átmentek ott (vagy támogatjátok ezt), az ilyeneket minimálisra kéne szorítani, hogy minél előbb elkészülhessenek.
De persze panaszkodni könnyebb.
------------
Life is Random
"Nem értem miért volt
"Nem értem miért volt szükség szétszedni a 3 éves síneket."
Na, ezt én se értem...
Nem 3 évesek a
Nem 3 évesek a sínek.
Persze írni könnyebb, mint olvasni. ;)
Elnézést kérek, valóban
Elnézést kérek, valóban nem voltak helyesek az értesüléseim. ezesetben nem értem, hogy a feltúrt körúton miért nem cseréltek síneket is 3 áve... De persze nyílván volt ennek szakmai oka, szóval akkor nem szóltam.
------------
Life is Random
Szakmai oka, az igen,
Szakmai oka, az igen, biztos. :) Csak az ilyesmit nem verik nagydobra...
De jó látni, hogy még van, aki tud hinni a mesékben. Komolyan.
Szerintem a megszegők
Szerintem a megszegők hatalmas száma azt jelzi, hogy ez egy elcseszett lezárás.
__________________________________________________
Biciklim van és nem félek használni!
Az MK Belváros tagja, akik divatosan bringáznak...
Vagy hogy birka módra
Vagy hogy birka módra közlekedünk.
------------
Life is Random
szerintem ez azt jelenti,
szerintem ez azt jelenti, hogy nemzeti sporttá vált szembe menni amivel csak lehet.
Persze van abban igazság,
Persze van abban igazság, amit írsz, de szerintem erre a helyzetre nem húzható rá egyértelműen.
"- Ha egy generálisnak azt parancsolnám, szálljon virágról virágra, mint egy lepke, vagy írjon egy tragédiát, vagy változzék tengeri madárrá, és a generális nem hajtaná végre a parancsot, ki lenne a hibás emiatt: ő vagy én?
- Fölséged! - jelentette ki a kis herceg nagy határozottsággal.
- Látod. Mindenkitől azt kell követelni, amit az illető megtehet. A tekintély legelső alapja az értelem - mondta a király. - Ha népednek azt parancsolod, vesse magát a tengerbe: föllázad, forradalmat csinál. Azért van jogom engedelmességet követelni, mert ésszerűek a parancsaim. "
Mindenki megteheti azt, hogy
Mindenki megteheti azt, hogy sétál egy adagot a következő zebráig, vagy az aluljárón megy. Szerintem ez nem egy teljesíthetetlen kérés.
Nagyon durva, ahogy NEM
Nagyon durva, ahogy NEM biztosítják a gyalogosok átkelését a felújítás nagy részén. Első nap a Margit krt-on a keresztbe zebráknál ki volt kapcsolva az összes lámpa, hát, sztem a gyalogosok ott öregedtek meg...
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Miközben hetekig
Miközben hetekig vitatkoznak egy überbarom überdrága pontonhídon. __________________________________________________
Biciklim van és nem félek használni!
Az MK Belváros tagja, akik divatosan bringáznak...
Hmm. Egy palló egy nem
Hmm. Egy palló egy nem felszedett részre, egy tábla a zebrák elejéhez, hogy Lacci, menj 10 métert, majd fordulj jobbra. Addig az egyik szakaszt kicserélem. Ha az kész, palló át a kész szakaszra, táblát kicserélem, menj 15 métert, majd fordulj balra. Érkezés a célhoz.